Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 21:55:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793731 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:16:18 »

Valószínűleg változtattak, és a későbbi évjáratokba már nem menetes való.


lehet elhangzott már,de had kérdezzem meg. az mk1 mondeoba milyen müszerfal izzo kell? T? mert a vatera tele van ledes cuccokkal,10db 1400ft. érdemes ezekkel foglalkozni?
zavart2 confused
Egy ideje már erről megy itt az eszmecsere Grin.
Ha csak az izzót kívánod cserélni, akkor ki lehet bányászni a foglalatból, ilyenkor T6,5 formátumú led cuccos kell bele helyettesítőnek.
Ha foglalatostól az egészet, akkor rá kell keresni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2013.07.26 péntek, 16:36:36 »

Valószínűleg változtattak, és a későbbi évjáratokba már nem menetes való.

 zavart2 confused
Egy ideje már erről megy itt az eszmecsere Grin.
Ha csak az izzót kívánod cserélni, akkor ki lehet bányászni a foglalatból, ilyenkor T6,5 formátumú led cuccos kell bele helyettesítőnek.
Ha foglalatostól az egészet, akkor rá kell keresni.
  kapcsolos témákra emlékszem,én  meg a müszerfalat gondoltam. mindenhol T5 ről beszélnek,és létezik foglalatos is. csak izzó is létezik,de azt nem tudtam hogy 6,5 ös.. mindegy,csak gondolat volt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2013.07.26 péntek, 16:59:33 »

és erre mit mondtok?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/obd2_hibakodolvaso_obdii_elm327_wifi_1ft_nma_1780165826.html

érdekes...

én tökre eltudom képzelni,az autóban ülve,hogy mobilon lesem hogyan viselkedik a motor,mennyit eszik,stb
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:47:58 »

és erre mit mondtok?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/obd2_hibakodolvaso_obdii_elm327_wifi_1ft_nma_1780165826.html

érdekes...

én tökre eltudom képzelni,az autóban ülve,hogy mobilon lesem hogyan viselkedik a motor,mennyit eszik,stb

Szerintem ez nem biztos, hogy fog kommunikálni a mobillal. Ez Wifis. (hacsak a telefonod nem az) Nem hallottam még ilyenről. Itt sokaknak van BT-s. Azért arra kérdezz rá, hogy tud-e kommunikálni az autóddal.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:50:35 »

Szerintem ez nem biztos, hogy fog kommunikálni a mobillal. Ez Wifis. (hacsak a telefonod nem az) Nem hallottam még ilyenről. Itt sokaknak van BT-s. Azért arra kérdezz rá, hogy tud-e kommunikálni az autóddal.
sajnos a dugasza nem jo. de persze wifis a telom,de sajnos ez nem jo. olyan kellene ami nagy pontossággal mutatja hogy mi a baj,és rábök az alkatrészre mit cseréljek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:52:44 »

sajnos a dugasza nem jo. de persze wifis a telom,de sajnos ez nem jo. olyan kellene ami nagy pontossággal mutatja hogy mi a baj,és rábök az alkatrészre mit cseréljek!

Olyat ennyiért nem fogsz kapni. Ezek a cuccok csak azt írják ki, hogy szegény keverék, dús keverék stb. Azt nem, hogy dobd ki a lamda szondát.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:57:17 »

és erre mit mondtok?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/obd2_hibakodolvaso_obdii_elm327_wifi_1ft_nma_1780165826.html

érdekes...

én tökre eltudom képzelni,az autóban ülve,hogy mobilon lesem hogyan viselkedik a motor,mennyit eszik,stb
a te kocsidról semmit nem fog mondani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:05:19 »

a te kocsidról semmit nem fog mondani
Mééé?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:21:22 »

Mééé?

mert a linkelt cucc csak OBDII-es porttal tud kommunikálni, a tiéd pedig nem az Wink
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:23:55 »

mert a linkelt cucc csak OBDII-es porttal tud kommunikálni, a tiéd pedig nem az Wink
jo,ertem en,csak mókazom.köszi.ja,de akkor olyan
nincs ami jo hozza?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:26:35 »

jo,ertem en,csak mókazom.köszi.ja,de akkor olyan
nincs ami jo hozza?
de csak nem 5000-ért hanem 500000-ért
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2013.07.27 szombat, 00:14:04 »

de csak nem 5000-ért hanem 500000-ért
Van egy kicsit olcsóbban is, ha még nem adta el a hirdetője.
Kicsit messze van, és nincs kedvem elmenni érte, és még annyi pénzem sincs rá, amennyit kér érte.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:46:16 »

de csak nem 5000-ért hanem 500000-ért
nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:49:19 »

sajnos a dugasza nem jo. de persze wifis a telom,de sajnos ez nem jo. olyan kellene ami nagy pontossággal mutatja hogy mi a baj,és rábök az alkatrészre mit cseréljek!

93-ban még nem volt akkora divat a computeres-szerelés (szerencsére) Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 19:06:42 »

srácok,egy 98 as benzines,2.0 a mondinak a motortéri kábelkötege,jó a 93as mk1 hez?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 21:11:27 »

srácok,egy 98 as benzines,2.0 a mondinak a motortéri kábelkötege,jó a 93as mk1 hez?
Jo lehet ,mert a 93asba mk2 bol szetem ki és betetem az enyémbe,most vedtem észre hogy irtál nékem ez ügyben,de már nincs meg.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 21:36:33 »

Jo lehet ,mert a 93asba mk2 bol szetem ki és betetem az enyémbe,most vedtem észre hogy irtál nékem ez ügyben,de már nincs meg.
  azt lenne jo tudni,hogy milyen évjárat a maximum amiből motortéri kábelköteget érdemes venni?! nekem nagyon kellene, az injektortol az ecu ig....
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 21:47:49 »

  azt lenne jo tudni,hogy milyen évjárat a maximum amiből motortéri kábelköteget érdemes venni?! nekem nagyon kellene, az injektortol az ecu ig....
Motorteri kábelkőteg nem megy az ECu ig az injektor rész+alapjárati szelep+termosztát,jahh ha kifelejtetem valamit majd más kijavit.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 22:04:35 »

Motorteri kábelkőteg nem megy az ECu ig az injektor rész+alapjárati szelep+termosztát,jahh ha kifelejtetem valamit majd más kijavit.
van két köteg,az egyik a motor tetején fut,és az injektorokhoz,megy és a termosztátházhoz,és a folytoszelep potenciométerhez,és az alapjárati motorhoz.

van mégy egy köteg,ami a motor oldalán megy a szivosor alatt,és az megy az ECU hoz! ez a két köteg van összekapcsolva egy nagy sok tűs csatlakozoval! sajnos ezt már vágom!!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2013.07.30 kedd, 11:35:40 »

...
van mégy egy köteg,ami a motor oldalán megy a szivosor alatt,és az megy az ECU hoz! ez a két köteg van összekapcsolva egy nagy sok tűs csatlakozoval! sajnos ezt már vágom!!
Ez a köteg a '93-asban és az Mk2-ben nem csereszabatos.
Mert ha megfigyeled, akkor a tied a bal toronyburkolatnál 3 ovális csatival kötődik a nagy köteghez, míg ez az Mk2-ben (és a kései Mk1-ekben is) lecserélődött 1 darab 4szögletű csatira (ez utóbbi nem tudom, hogy mennyire látszik, és nem tudom, meddig lesz elérhető, mert hirdetési kép).
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2013.07.30 kedd, 12:17:08 »

Ez a köteg a '93-asban és az Mk2-ben nem csereszabatos.
Mert ha megfigyeled, akkor a tied a bal toronyburkolatnál 3 ovális csatival kötődik a nagy köteghez, míg ez az Mk2-ben (és a kései Mk1-ekben is) lecserélődött 1 darab 4szögletű csatira (ez utóbbi nem tudom, hogy mennyire látszik, és nem tudom, meddig lesz elérhető, mert hirdetési kép).
köszi. sajnos az mk2 ről nem tudok semmit,és a V6 ról meg pláne nem! volt egy lehetőség egy mk2 2.0 benzines cuccaira és ott lett volna kábel,. köszi
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2013.07.30 kedd, 14:09:07 »

Sziasztok!

Használt légtömegmérőt szeretnék venni, mert az enyém gallyra ment. A szerelő szerint használtan legolcsóbban 15.000 Ft. Esetleg tudtok ennél olcsóbbat?  worship

Üdv,
Rick
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2013.07.30 kedd, 16:30:28 »

Sziasztok!

Használt légtömegmérőt szeretnék venni, mert az enyém gallyra ment. A szerelő szerint használtan legolcsóbban 15.000 Ft. Esetleg tudtok ennél olcsóbbat?  worship

Üdv,
Rick
Mennyi?Huh?  wow1 Én fél éve amikor cseréltem, akkor ennek a harmadáért vettem bontottat. Keres-kínál-ba dobj egy hirdetést, ennél olcsóbb ajánlatokat fogsz kapni Wink (Ja, a motorod típusát, és lehetőleg a légtömegmérőd tetején lévő, pl. 93BC-... kezdetű számsort írd le a keresésbe, az alapján fognak tudni adni.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2013.07.30 kedd, 17:42:41 »

Mennyi?Huh?  wow1 Én fél éve amikor cseréltem, akkor ennek a harmadáért vettem bontottat. Keres-kínál-ba dobj egy hirdetést, ennél olcsóbb ajánlatokat fogsz kapni Wink (Ja, a motorod típusát, és lehetőleg a légtömegmérőd tetején lévő, pl. 93BC-... kezdetű számsort írd le a keresésbe, az alapján fognak tudni adni.)

Köszi az infót. Bár lehet, hogy enyhít a dolgokon hogy ez garanciával ennyi... :-)
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:49:12 »

Köszi az infót. Bár lehet, hogy enyhít a dolgokon hogy ez garanciával ennyi... :-)
garancia-nem hiszem! ha tönkre megy,simán ráfogják hogy valami zárlat miatt ment tönkre! csak ha papirt is adnak róla,és nincs apróbetüs rész! amiben ezt leirják! engem a villamosságis elsem vállalt,a régi kábeleim miatt!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:38:22 »

Már megint ezek a szerelők! Írd meg mik a tünetek aztán az itteni tapasztalt tulajok megmondják mi a baja .Addig egy fillért se adj a szerelőnek az összes egy lehúzógép!Amúgy van légtömegmérőm, használt és vállalok rá garanciát!!! Keress és megbeszéljük!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2013.07.31 szerda, 16:51:39 »

srácok,már aki nem nyaral,! honnan tudni hogy jó e a trafó? már hogy eléggé jó e? mert müködni müködik,de van olyan hogy annak ellenére nem jó?!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:19:33 »

srácok,már aki nem nyaral,! honnan tudni hogy jó e a trafó? már hogy eléggé jó e? mert müködni müködik,de van olyan hogy annak ellenére nem jó?!
Na ez faxxa kerdes,meg koll merni itt ott,de en mertem mikkor nem indult ,de nem az volt hibas az biztos,Mk 1nem romlik el az biztos,ott mas hiba van.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:42:10 »

Na ez faxxa kerdes,meg koll merni itt ott,de en mertem mikkor nem indult ,de nem az volt hibas az biztos,Mk 1nem romlik el az biztos,ott mas hiba van.
ha inditok,csak tekeri-nem kapja el! mintha se szikra,se benzin! ha gázt adok,azonnal indul...de zajos,kopog csörög,,stb
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 10:10:07 »

ha inditok,csak tekeri-nem kapja el! mintha se szikra,se benzin! ha gázt adok,azonnal indul...de zajos,kopog csörög,,stb
Ez esetben szerintem nem a trafóval, hanem a benzin-levegő keverék összetételével van gond.

Egyébként meg asszem valami ellenállás értékeket kell mérni a trafó lábain, de azt nem tudom, hogy melyik lábai között milyen értéknek kell lennie.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:23:34 »

Ez esetben szerintem nem a trafóval, hanem a benzin-levegő keverék összetételével van gond.

Egyébként meg asszem valami ellenállás értékeket kell mérni a trafó lábain, de azt nem tudom, hogy melyik lábai között milyen értéknek kell lennie.
a trafo csak ötlet volt.de azt meg mindig nem tudom,hogy
a hideg inditashoz milyen alkatreszek tartoznak,hogy mi
felel a hideg alapjarat keverekert...nem tudom mit kerssek?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 12:11:11 »

most két napot állt a kocsi,lecsavartam a kis spkát,és megnyomtam a szelepet! kb 1-2cm re buggyant ki a benzin,magyarul nem ejtette el a nyomást,de tény hogy nem spriccelt szembe! óvatos voltam-de kár volt,mert járo motornál se priccelne szembe! nem tudom mennyire kell egy ilyennek spriccelnie,de járó motornál is kb 3-4cm re buggyant ki,nem spriccelés volt! sajnos nyomást még nem tudtam mérni,de nem tünik jónak..van esetleg tapasztalat,hogy mekkora egy jó spriccelés álló,és járó motornál? tudom durva kérdés,de biztos értitek mire gondolok...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 12:13:48 »

most két napot állt a kocsi,lecsavartam a kis spkát,és megnyomtam a szelepet! kb 1-2cm re buggyant ki a benzin,magyarul nem ejtette el a nyomást,de tény hogy nem spriccelt szembe! óvatos voltam-de kár volt,mert járo motornál se priccelne szembe! nem tudom mennyire kell egy ilyennek spriccelnie,de járó motornál is kb 3-4cm re buggyant ki,nem spriccelés volt! sajnos nyomást még nem tudtam mérni,de nem tünik jónak..van esetleg tapasztalat,hogy mekkora egy jó spriccelés álló,és járó motornál? tudom durva kérdés,de biztos értitek mire gondolok...
este majd mondom páromnak, hogy mérjük meg, mekkorát spriccelek  taps
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 12:30:37 »

este majd mondom páromnak, hogy mérjük meg, mekkorát spriccelek  taps
igen,gondoltam hogy lessz ilyen is. erről ne is beszéljünk.... vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 17:11:12 »

Sziasztok!
Átszeretném építeni a műszerfal keretet a wikiben leírtak szerint, de nem értem hogy miért kell a nyáklapot "mokkolni". Csak  a ködlámpa szimbólum miatt? Mert tegyük fel ha nekem nincs akkor azt a lépés kihagyhatom?
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:31:18 »

Szevasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy nem működik az 1.es fokozatom a hűtőventollátoroknál. Ginjoy ajánlotta, hogy valami hőbiztit tegyek a helyére, de ha esetleg tudnátok egy linket, vagy inkább típust küldeni, hogy milyet vegyek hozzá, meg esetleg az alkatrész helyét meg tudnátok írni?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:56:17 »

Szevasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy nem működik az 1.es fokozatom a hűtőventollátoroknál. Ginjoy ajánlotta, hogy valami hőbiztit tegyek a helyére, de ha esetleg tudnátok egy linket, vagy inkább típust küldeni, hogy milyet vegyek hozzá, meg esetleg az alkatrész helyét meg tudnátok írni?

A helye konkrétan a ventilátorok keretében van, alul, szemben állva az autóval jobb oldalon. (a sarokban Smiley) Ehhez le kell venni az egész keretet, mert a hűtő takarja azt a lyukacsos "fémdobozt", amiben maga a bizti van.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:31:53 »

A helye konkrétan a ventilátorok keretében van, alul, szemben állva az autóval jobb oldalon. (a sarokban Smiley) Ehhez le kell venni az egész keretet, mert a hűtő takarja azt a lyukacsos "fémdobozt", amiben maga a bizti van.
Nem probléma, van aknám, többet ér hogy kicsit harcoljak a jelölgetésekkel és kiszereléssel, mint hogy baja legyen a degecskének. Kezdem megszeretni. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2013.08.09 péntek, 21:18:30 »

Szevasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy nem működik az 1.es fokozatom a hűtőventollátoroknál. Ginjoy ajánlotta, hogy valami hőbiztit tegyek a helyére, de ha esetleg tudnátok egy linket, vagy inkább típust küldeni, hogy milyet vegyek hozzá, meg esetleg az alkatrész helyét meg tudnátok írni?
nem a helyére teszel hőbiztosítékot, hanem a régi hőbizti helyére megy az új
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2013.08.10 szombat, 05:47:39 »

nem a helyére teszel hőbiztosítékot, hanem a régi hőbizti helyére megy az új
Gyóvan na. Kicsit már zombi voltam, de én is úgy értettem. De akkor ezekszerint azt amit linkeltem fogom megvenni, mert nem hinném hogy az nem bírná el.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2013.08.10 szombat, 20:39:49 »

üdv, azt jól gondolom, hogy akkuproblémát jelent a következő jelenség?
Párom indította volna be a mondeot, mire ha jól kódoltam a "leírását", az önindító alig bírta megforgatni a motort, plusz elindult az ablaktörlő (nem volt bekapcsolt állapotban!), ami félúton meg is állt, valamint a rádió elvesztette a kódot.
Harmadik próbálkozásra indult csak be az autó.
Naplózva

MKI 2.0i
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 08:53:13 »

erre tud valaki mondani valamit?

http://www.youtube.com/watch?v=b9mPI2aJsAs

érdekesnek tünik.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 09:08:00 »

erre tud valaki mondani valamit?

http://www.youtube.com/watch?v=b9mPI2aJsAs

érdekesnek tünik.
és ezt találtam még,,,

http://allegro.pl/tester-ford-eec-iv-obd1-tf-m8-mondeo-fiesta-itd-i3445625496.html?source=mlt

ez jó nem??
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 09:12:45 »

és itt a többi

http://allegro.pl/tester-ford-eec-iv-obd1-tf-m8-i3376617467.html
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 12:16:56 »

üdv, azt jól gondolom, hogy akkuproblémát jelent a következő jelenség?
Párom indította volna be a mondeot, mire ha jól kódoltam a "leírását", az önindító alig bírta megforgatni a motort, plusz elindult az ablaktörlő (nem volt bekapcsolt állapotban!), ami félúton meg is állt, valamint a rádió elvesztette a kódot.
Harmadik próbálkozásra indult csak be az autó.

Lehet az is. Próbáld ki egy másik, de jó akksival. Ha "öreg" az akku, akkor kuka. Általában 4-6 évet bírnak max, de volt már kevesebb is.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 21:11:14 »

Lehet az is. Próbáld ki egy másik, de jó akksival. Ha "öreg" az akku, akkor kuka. Általában 4-6 évet bírnak max, de volt már kevesebb is.

ma mértem jópárat az akksin!
- a motor be nem indított állapotában 10,2V
- alapjáraton a töltés 14,3V
- alapjáraton, fogyasztókkal terhelve 13,5V --- ez változott föl-le, ahogy ki-bekapcsolgattam a fogyasztókat
- alapjáraton max fogyasztói terheléssel (összes lámpa, refi, ablakfűtés, max venti, klíma, rádió) leesett asszem 11,9V-ra
- 2500-3000 fordulaton, fogyasztókkal nem terhelve 14,26V

Ez olyan 10perc volt, ekkor leállítottam az autót és 12,85V-ot mértem. Bekapcsoltam a lámpát és a 12,85 villámgyorsan elolvadt! Valahol 11V körül kikapcsoltam.
1óra múlva újra mértem és megint olyan 10,2V körül van a feszkó.

A fentiekből arra következtetek, hogy akksiban meghalt 1 cella.

A sarukat ellenőriztem, igazgattam. Mértem úgy is, hogy az akkucsonkon is és a saruk 'túloldalán' is, hátha rossz a kontakt. 'Sajna' nem rossz. Vagy ugyanannyi feszt mértem, vagy 1századdal kisebbet.

Reggel új akksit veszek.

Ja, a benn lévő egy Perion gondozásmentes akksi, 4 éves. Az előző akksim egy erősített indítóáramú Banner volt, az is 4 évet bírt.  szomoru1

A bohóckodásom közben az utca embereitől megtudhattam, hogy rajtam kívül mindenkinek 7-8-9 évet bír az akksija ...  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 21:13:43 »

ma mértem jópárat az akksin!
- a motor be nem indított állapotában 10,2V
- alapjáraton a töltés 14,3V
- alapjáraton, fogyasztókkal terhelve 13,5V --- ez változott föl-le, ahogy ki-bekapcsolgattam a fogyasztókat
- alapjáraton max fogyasztói terheléssel (összes lámpa, refi, ablakfűtés, max venti, klíma, rádió) leesett asszem 11,9V-ra
- 2500-3000 fordulaton, fogyasztókkal nem terhelve 14,26V

Ez olyan 10perc volt, ekkor leállítottam az autót és 12,85V-ot mértem. Bekapcsoltam a lámpát és a 12,85 villámgyorsan elolvadt! Valahol 11V körül kikapcsoltam.
1óra múlva újra mértem és megint olyan 10,2V körül van a feszkó.

A fentiekből arra következtetek, hogy akksiban meghalt 1 cella.

A sarukat ellenőriztem, igazgattam. Mértem úgy is, hogy az akkucsonkon is és a saruk 'túloldalán' is, hátha rossz a kontakt. 'Sajna' nem rossz. Vagy ugyanannyi feszt mértem, vagy 1századdal kisebbet.

Reggel új akksit veszek.

Ja, a benn lévő egy Perion gondozásmentes akksi, 4 éves. Az előző akksim egy erősített indítóáramú Banner volt, az is 4 évet bírt.  szomoru1

A bohóckodásom közben az utca embereitől megtudhattam, hogy rajtam kívül mindenkinek 7-8-9 évet bír az akksija ...  vigyor3

nézd meg, hogy akkor is elmegy-e a fesz belőle, ha nincs rajta a kábel. Lehet generátor probléma is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 21:26:08 »

nézd meg, hogy akkor is elmegy-e a fesz belőle, ha nincs rajta a kábel. Lehet generátor probléma is

na ezt az egyet nem néztem meg, mármint kábelek nélkül, merthogy végül nem tudtam leszedni az akkusarukat  falbav Franciakulccsal nem férek hozzá a 10es csavarfejhez, dugókulcsom meg nincs.
"Szakmailag" had kérdezzem meg, hogy ha leszedem a kábeleket holnap, akkor mi van, ha mi van?
Ha saruk nélkül is csökken az akkufesz, akkor gondolom, ez megerősíti, hogy kuka az akksi.
Ha saruk nélkül semmi se változik a magányos akksin?
Reggel úgy próbálom majd, hogy - remélem, beindul - mérek 'hidegen', majd beindítom az autót, járatom/töltöm kicsit és ezt követően szedem/szedetem le.
Naplózva

MKI 2.0i
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 21:29:21 »

na ezt az egyet nem néztem meg, mármint kábelek nélkül, merthogy végül nem tudtam leszedni az akkusarukat  falbav Franciakulccsal nem férek hozzá a 10es csavarfejhez, dugókulcsom meg nincs.
"Szakmailag" had kérdezzem meg, hogy ha leszedem a kábeleket holnap, akkor mi van, ha mi van?
Ha saruk nélkül is csökken az akkufesz, akkor gondolom, ez megerősíti, hogy kuka az akksi.
Ha saruk nélkül semmi se változik a magányos akksin?
Reggel úgy próbálom majd, hogy - remélem, beindul - mérek 'hidegen', majd beindítom az autót, járatom/töltöm kicsit és ezt követően szedem/szedetem le.
ha a saruk nélkül is lemerül, akkor egyértelmű, hogy akksi hibás. ha csak akkor merül le, ha rajta vannak a kábelek, akkor tovább kell menni, megmérni, hogy mi vesz fel sok áramot. generátor giódahíd hibánál is leszopja az aksit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 21:36:08 »

ha a saruk nélkül is lemerül, akkor egyértelmű, hogy akksi hibás. ha csak akkor merül le, ha rajta vannak a kábelek, akkor tovább kell menni, megmérni, hogy mi vesz fel sok áramot. generátor giódahíd hibánál is leszopja az aksit

OK, köszi az infót!
Huszadik éves a mondeom, 10 éve szolgál engem és szűkebb családom és eddig semmiféle komolyabb gondot nem produkált a masina!  worship
Naplózva

MKI 2.0i
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.