Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 03:44:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13428926 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27500 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:02:52 »

P0315 Crankshaft Position System Variation Not Learned
Itt van!!!
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance
P0337 Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input
P0338 Crankshaft Position Sensor A Circuit High Input
P0339 Crankshaft Position Sensor A Circuit Intermittent
P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)
P0341 Camshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance (Bank 1 or single
sensor)
P0342 Camshaft Position Sensor A Circuit Low Input (Bank 1 or single sensor)
P0343 Camshaft Position Sensor A Circuit High Input (Bank 1 or single sensor)
P0344 Camshaft Position Sensor A Circuit Intermittent (Bank 1 or single sensor)
P0345 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 2)
P0346 Camshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance (Bank 2)
P0347 Camshaft Position Sensor A Circuit Low Input (Bank 2)
P0348 Camshaft Position Sensor A Circuit High Input (Bank 2)
P0349 Camshaft Position Sensor A Circuit Intermittent (Bank
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27501 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:05:39 »

Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.


A CKP felsőholtponti jeladód még eredeti vagyis FEKETE?Ha igen akkor cseréld ki szürkére mert a feketével gond szokott lenni.Amúgy aez miatt leáll és nagyon nehezen vagy csak ha visszahűl a motor akkor indul el.Az alsó ha rossz attól nem indul tapasztalat csak ha kicseréled.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27502 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:11:56 »

P0315 Crankshaft Position System Variation Not Learned
Itt van!!!

Ez benne van az első hsz-ben, amit beírt? Nincs. vigyor3
Természetesen abban nincs erre utalás..........nem pedig az hibaüzenet között, ami létezik.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27503 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:14:57 »

A CKP felsőholtponti jeladód még eredeti vagyis FEKETE?Ha igen akkor cseréld ki szürkére mert a feketével gond szokott lenni.Amúgy aez miatt leáll és nagyon nehezen vagy csak ha visszahűl a motor akkor indul el.Az alsó ha rossz attól nem indul tapasztalat csak ha kicseréled.

Amiről beszéltek, az a CMP..... vezérműtengely....-felső-  (pár hsz-el korábban írtam most)
A CKP a felső holtpont, mindegyik fekete.  -alsó-

 Wink


De mivel üzemanyagrendszerbeliek a hibaüzenetek, ne ragadjunk le a jeladóknál.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27504 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:15:06 »

Ez benne van az első hsz-ben, amit beírt? Nincs. vigyor3
Természetesen abban nincs erre utalás..........nem pedig az hibaüzenet között, ami létezik.  wave
Én a tiedre válasszoltam,vagyis van rá hiba üzenet,ő félre írta azt én is láttam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27505 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:16:42 »

Amiről beszéltek, az a CMP..... vezérműtengely....-felső-  (pár hsz-el korábban írtam most)
A CKP a felső holtpont, mindegyik fekete.  -alsó-

 Wink
Ez sem igaz mert az ujjak a felső esetében szürke nekem is  már ez van benne.Az elsőszériások voltak feketék!!!Az alsó igen most is fekete.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27506 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:18:08 »

Én a tiedre válasszoltam,vagyis van rá hiba üzenet,ő félre írta azt én is láttam.

Tudom, hogy van rá.....  Cool
De az adott problémával kapcsolatban megy itt a beszélgetés és ugye ha nem is mutattam rá, de ahhoz kapcsolódóan írtam amit. Valamint amire válaszoltam az is egyértelműen a konkrét problémával áll kapcsolatban.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27507 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:19:12 »

Ez sem igaz mert az ujjak a felső esetében szürke nekem is  már ez van benne.Az elsőszériások voltak feketék!!!Az alsó igen most is fekete.

Olvasd el még egyszer, amit írtam.... légy szíves.  wave  (továbbra is kevered a CMP-t a CKP-vel)

A CMP -vezérműtengely- nem felső holtponti, hanem befecskendezési jel.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.13 kedd, 21:20:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27508 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:20:15 »

Olvasd el még egyszer, amit írtam.... légy szíves.  wave  (továbbra is kevered a CMP-t a CKP-vel)
A CMP a felső.A CKP az alsó.A Cromax is fordírva írja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27509 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:21:54 »

A CMP a felső.A CKP az alsó.A Cromax is fordírva írja.

Ezt írom már mióta én is.......... de te a felsőt és a színeset mondod a CMP-nek mindig  wave
Feladom........  wave

Lentebb írtam az angol rövidítést, teljesen kiírva.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27510 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:25:10 »

Ezt írom már mióta én is.......... de te a felsőt és a színeset mondod a CMP-nek mindig  wave
Feladom........  wave

Lentebb írtam az angol rövidítést, teljesen kiírva.  Cool
Ne add fel hisz mindig te mondod,hogy jó többször is átbeszélni.Hisz értesz hozzá sosem vontam kétségbe a szavaidat.Én azt mondom,nekem e hengerfejben lévő az szüreke,itt eredetelileg fekete volt-.Alúl most is fekete hisz az nem változott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27511 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:29:20 »

Mai probléma!

2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.

A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.

Találkozott valaki ezekkel?Huh? Frissen Üza szűrő csere megvolt.
csereld ki a cmp-t.pár ezer csak és ne keresgelj hibát.vagy kérj valakitől próbára kb.pocre fog indulni akkorvegyél.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27512 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:49:01 »

Mai probléma!

2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.

A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.

Találkozott valaki ezekkel?Huh? Frissen Üza szűrő csere megvolt.
Íme
P1664 and P0191 - Ignore P1664 initially. Trouble code may have been provoked by the customer, e.g. the engine was re-started too soon after engine undershooting to a stop. In this case there would not have been enough time to dissipate the pressure quickly enough, and P0191 would have been set. Ignore initially and delete them both.
Symptoms:
* P1664 and P0191 re-appear after deleting.
* Long startup times.
* Repeated startup attempts because the engine will not start.
* Engine finally starts after several attempts and after the ignition has been OFF for a longer period of time.
Cause:
* Powertrain control module (PCM)/injector drive module (IDM) malfunction.
1. First delete the fault memory.
2. Check ground supply / voltage supply).
3. If P1664 is set again, initially install a new supply relay for the IDM (dualmodule)/ PCM (single- module) and delete the fault memory.
4. If P1664 is set again, install a new IDM/PCM.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27513 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:56:04 »

Ezt ti hogy értelmezitek??

"P0191 (Fuel pressure sensor malfunction) - non-elec
trical fault
Symptoms:
• Engine will not start - glow plug warning lamp fl
ashes.
Cause:
• In most cases this is a software fault. In the pr
ocess, the system recognizes a fuel
pressure which is implausible for the given conditi
ons.
1.
Turn the ignition key to ignition ON. At this momen
t, using WDS data logger, the fuel pressure
should be below 90 bar.
2.
If the fuel pressure is higher than 90 bar then thi
s is a fault, as the pressure is dissipated after
the ignition is switched off.
3.
Upload the latest PCM calibration using WDS"
Úgy, hogy meg kell nézni, jó-e a rali öntvényben a nyomásérzékelő. Ha elektronikusan hibás lenne, álló motornál is 2400bar értéket mutatna, ami nem lehetséges.
Nem elektromos hibánál a fenti eljárás mellett eldől, hogy jo-e a jeladó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27514 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:57:17 »

Ne add fel hisz mindig te mondod,hogy jó többször is átbeszélni.Hisz értesz hozzá sosem vontam kétségbe a szavaidat.Én azt mondom,nekem e hengerfejben lévő az szüreke,itt eredetelileg fekete volt-.Alúl most is fekete hisz az nem változott.

Rendben.  Wink

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27515 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:59:07 »

csereld ki a cmp-t.pár ezer csak és ne keresgelj hibát.vagy kérj valakitől próbára kb.pocre fog indulni akkorvegyél.

Miért cseréljen CMP-t, mikor a hibaüzenetek szerint üzemanyagrendszer hibája van?   Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.13 kedd, 22:01:39 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27516 Dátum: 2013.08.13 kedd, 22:19:09 »

Miért cseréljen CMP-t, mikor a hibaüzenetek szerint üzemanyagrendszer hibája van?   Cool
csak próbálja ki másikkal .a tünet alapján én kód nélkül csereltem és jó lett.ezek szerint rahibaztam.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27517 Dátum: 2013.08.13 kedd, 22:35:22 »

csak próbálja ki másikkal .a tünet alapján én kód nélkül csereltem és jó lett.ezek szerint rahibaztam.

Pontosan.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27518 Dátum: 2013.08.14 szerda, 19:50:03 »

Ez sem igaz mert az ujjak a felső esetében szürke nekem is  már ez van benne.Az elsőszériások voltak feketék!!!Az alsó igen most is fekete.
Mikortól kezdődik a második széria mert nekem fekete?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27519 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:29:25 »

Mikortól kezdődik a második széria mert nekem fekete?
Nézd az enyém 2002.01 havi így abban még fekete volt,gondolom a facelifttől  már a szürke volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27520 Dátum: 2013.08.14 szerda, 23:34:25 »

Nézd az enyém 2002.01 havi így abban még fekete volt,gondolom a facelifttől  már a szürke volt.
nem volt az 1. facelifttől szürke.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27521 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 07:58:14 »

nem volt az 1. facelifttől szürke.
Akkor rosszul tudtam.Akkor mond már meg mióta volt ?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
acws
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #27522 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 10:18:10 »

Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék. Kellene valaki aki tudna hibakódot olvasni.
2006.10. havi 130le tdci, N7BA motorkód.
Az utóbbi 2 hétben kétszer is kigyulladt az izzításjelző közvetlenül indítás után. Leállítás majd újraindítás után hibátlanul megy.
Zuglói vagyok.

Köszi
Gábor
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27523 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 12:10:16 »

Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék. Kellene valaki aki tudna hibakódot olvasni.
2006.10. havi 130le tdci, N7BA motorkód.
Az utóbbi 2 hétben kétszer is kigyulladt az izzításjelző közvetlenül indítás után. Leállítás majd újraindítás után hibátlanul megy.
Zuglói vagyok.

Köszi
Gábor


Nekem akkor csinált hasonló jelenséget amikor a turbóm akadt(EURO4-es elektromos turbó). A kocsid évjárata alapján a tiéd is az. Azt le tudod ellenőrizni, hogy a geometriád akad-e, hogyha megmozgatod a geo. állító kart, ehhez persze le kell szedni az elektronikáról. Egy biztosító gyűrű tartja. Nekem pl ideig-óráig használt a kézi megmozgatás, de a végleges megoldás a turbó takarítása. Ha ez a gond a kell, hogy legyen benne hibakód a turbóra.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
acws
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #27524 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 12:18:48 »

Nekem akkor csinált hasonló jelenséget amikor a turbóm akadt(EURO4-es elektromos turbó). A kocsid évjárata alapján a tiéd is az. Azt le tudod ellenőrizni, hogy a geometriád akad-e, hogyha megmozgatod a geo. állító kart, ehhez persze le kell szedni az elektronikáról. Egy biztosító gyűrű tartja. Nekem pl ideig-óráig használt a kézi megmozgatás, de a végleges megoldás a turbó takarítása. Ha ez a gond a kell, hogy legyen benne hibakód a turbóra.

Volt már hasonló nálam is korábban, akkor turbóelektronika volt. Azt szerencsére olcsón javították. Ezért kéne a hibakód olvasás, hogy tudjam ismét az vagy valami más. Akkor egyértelmű volt a hibakód alapján.
Hozzápiszkálni nem merek Smiley
Naplózva
riccsone
Vendég
« Új hozzászólás #27525 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 12:29:13 »

Sziasztok,

2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős tömegű ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.

Olvastam pár helyen hogy szokták újítgatni,van értelme? nem átbaszás?

Várom a tanácsokat,

Köszönöm

Üdv:Ricsi
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 19:14:10 írta riccsone » Naplózva
Schlenk
Vendég
« Új hozzászólás #27526 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:05:14 »

Sziasztok!

Lenne nekem is egy kérdésem hozzátok.
2 hónapja cseréltem kuplungot kinyomóval és lendkerékkel, viszont utóbbi néhány napban olyat csinál pl ha 3-ból 4-be váltok nem esik vissza  a fordulat (olyan mintha nem emelni ki rendesen és kirántja egyből) volt mikor csinálta ezt de csak olyan 500-600km után sok kuplungolás után, most meg egyre sűrűbben. Tudna vki vmit mondani erre?
Kösszi a válaszokat!

Üdv. Norbi
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27527 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 20:15:03 »

Sziasztok,

2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős tömegű ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.

Olvastam pár helyen hogy szokták újítgatni,van értelme? nem átbaszás?

Várom a tanácsokat,

Köszönöm

Üdv:Ricsi
Ha el akarod adni akkor így add el ahogy van majd az új tulaj kicseréli ahogy és amit akar,max szolsz neki,hogy hamarosan kuplungcserés.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #27528 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 20:31:55 »

Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék. Kellene valaki aki tudna hibakódot olvasni.
2006.10. havi 130le tdci, N7BA motorkód.
Az utóbbi 2 hétben kétszer is kigyulladt az izzításjelző közvetlenül indítás után. Leállítás majd újraindítás után hibátlanul megy.
Zuglói vagyok.

Köszi
Gábor

Nekem is pont ugyan az volt a baja anno,a turbo geo-ja volt tele ,ki lett takarítva rendesen azóta semmi baja,keresd Ervint itt a fórumon pü-be,ő a te embered.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #27529 Dátum: 2013.08.16 péntek, 09:42:17 »

Lehet nem jó helyre írok de , egyenlőre én sem tudom hova tegyem Smiley .

Az lenne a problémám , hogy 100-105 km/h között furcsa fütyülő , sípoló hang hallatszik a motortérből (nem zavaróan hangos de hallható).

A jelenség sem  alacsonyabb sem magasabb sebességnél , sem  álló helyzetben azonos fordulatnál  nem jelentkezik . 

Turbó , kerékcsapágy  ....   ? 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27530 Dátum: 2013.08.16 péntek, 13:01:30 »

Lehet nem jó helyre írok de , egyenlőre én sem tudom hova tegyem Smiley .

Az lenne a problémám , hogy 100-105 km/h között furcsa fütyülő , sípoló hang hallatszik a motortérből (nem zavaróan hangos de hallható).

A jelenség sem  alacsonyabb sem magasabb sebességnél , sem  álló helyzetben azonos fordulatnál  nem jelentkezik . 

Turbó , kerékcsapágy  ....   ? 
nekem is van olyan sebességnél valami hang, turboba nézzetek bele, hogy nem-e esztergálja a lapát a házat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #27531 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:34:24 »

Sziasztok!

Motorcsere előtt állok és a vizsgám is lejárt. Találtam egy motort ami még az autóban van, de a motorszám korrózió miatt nem olvasható, a motorkód talán.
Hogyan tudom így levizsgáztatni ezzel a motorral, illetve le fogják-e egyáltalán?
Szívhatok vele vagy semmi különös gond nincs ebből.

A bontóstól kapok valamilyen papírt, de azon nincs rajta csak az német autó alvázszáma amiből kikerült.

Azt nem tudom, hogy ennyi idős mondeóknál általános jellemző, hogy korrózió megeszi a motorszámot?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #27532 Dátum: 2013.08.17 szombat, 18:14:49 »

Sziasztok!

Motorcsere előtt állok és a vizsgám is lejárt. Találtam egy motort ami még az autóban van, de a motorszám korrózió miatt nem olvasható, a motorkód talán.
Hogyan tudom így levizsgáztatni ezzel a motorral, illetve le fogják-e egyáltalán?
Szívhatok vele vagy semmi különös gond nincs ebből.

A bontóstól kapok valamilyen papírt, de azon nincs rajta csak az német autó alvázszáma amiből kikerült.

Azt nem tudom, hogy ennyi idős mondeóknál általános jellemző, hogy korrózió megeszi a motorszámot?

Köszi.
Fater fiestájába motort cseréltek,vizsgán simán át ment(motorkód egyezik).Motorkódot néznek csak vizsgán úgy tudom.Ha a szám kirohadt,akkor az még jobb. nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #27533 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 09:39:37 »

Sziasztok.
Olajcsere előtt állok,így volna pár kérdésem. Kicsit szeretnék kedvezni az autónak gondolkozok, a Castrol Edge Turbo D 0w-30-as motorolajon.Vagy inkább maradjak a Ford 5w-30-as fulszintetikus olajnál?
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27534 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 09:53:36 »

Sziasztok.
Olajcsere előtt állok,így volna pár kérdésem. Kicsit szeretnék kedvezni az autónak gondolkozok, a Castrol Edge Turbo D 0w-30-as motorolajon.Vagy inkább maradjak a Ford 5w-30-as fulszintetikus olajnál?
ha kedvezni akarsz,akkor políroztasd ki vagy ilyesmi.az olaj kiváló a ford 5w30as. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #27535 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 10:02:58 »

köszi,akkor maradok a bevált Ford olajnál.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
David89
Vendég
« Új hozzászólás #27536 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 23:15:59 »

Sziasztok!
szerintetek lehetseges h 25 ezerert normalisan felujitanak egy TDCI porlasztocsucsot?
Vagy maradjak inkabb a filep diesel megoldasnal?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27537 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 23:42:34 »

Sziasztok!
szerintetek lehetseges h 25 ezerert normalisan felujitanak egy TDCI porlasztocsucsot?
Vagy maradjak inkabb a filep diesel megoldasnal?


Attól függ, mi baja, de elvileg lehet.

Más kérdés, hogy illik benne mindent kicserélni, ami bedögölhet, és akkor nem jön ki ennyiből. Én nem kockáztatnék, ha már muszáj hozzányúlni, legyen rendes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27538 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:38:09 »

Sziasztok!
szerintetek lehetseges h 25 ezerert normalisan felujitanak egy TDCI porlasztocsucsot?
Vagy maradjak inkabb a filep diesel megoldasnal?


Ha csak "kapcsolószelepet" cserélnek, akkor talán. De szerintem ebből csak kipucolják. Csak a porlasztócsúcs többe kerül (tapasztalat). Nekem filepéknél cakk-pakk 70-ért csinálták. (computeres bevizsgálás, kapcsolószelep és pcs csere, ki-beszerelés, felprogramozás)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27539 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:57:38 »

Ha csak "kapcsolószelepet" cserélnek, akkor talán. De szerintem ebből csak kipucolják. Csak a porlasztócsúcs többe kerül (tapasztalat). Nekem filepéknél cakk-pakk 70-ért csinálták. (computeres bevizsgálás, kapcsolószelep és pcs csere, ki-beszerelés, felprogramozás)

Két éve mondtak nekem erre 45-öt a dieselgodollo.hu-ék (2.2-esre, 601-es injektorra).

Most nem tudom, mennyi az annyi. Így felmentek volna az árak? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27540 Dátum: 2013.08.20 kedd, 10:02:15 »

Két éve mondtak nekem erre 45-öt a dieselgodollo.hu-ék (2.2-esre, 601-es injektorra).

Most nem tudom, mennyi az annyi. Így felmentek volna az árak? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Ezek szerint fel. Nekem 504-es van benne. Lehet, hogy az 501-est olcsóbban csinálják. Az enyémet év elején csinálták. Volt egy nagy drágulás, mert akkor nézegettem az árakat és a Cromaxnál olyan 70 körül volt a porlasztó, mire a javíttatásra került a sor, felment majd' 90e -re (ez egy kb két hetes intervallum). Azért mentem inkább filepékhez.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27541 Dátum: 2013.08.20 kedd, 10:15:28 »

Két éve mondtak nekem erre 45-öt a dieselgodollo.hu-ék (2.2-esre, 601-es injektorra).

Most nem tudom, mennyi az annyi. Így felmentek volna az árak? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Filepéknél júliusba nekem kb 60eft-ot mondtak 1 db pcs-ra komplett felújítás. 
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27542 Dátum: 2013.08.20 kedd, 10:18:15 »

Filepéknél júliusba nekem kb 60eft-ot mondtak 1 db pcs-ra komplett felújítás. 

Az helytálló. Annyi volt nekem is az ára és ehhez jött a szerelés+a diagnosztika. Csak a pcs harminc-negyvenvalamennyi.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27543 Dátum: 2013.08.20 kedd, 13:45:00 »

Az helytálló. Annyi volt nekem is az ára és ehhez jött a szerelés+a diagnosztika. Csak a pcs harminc-negyvenvalamennyi.
havernak a 4db csúcsra mondtak 264e ft-ot!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27544 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:18:05 »

havernak a 4db csúcsra mondtak 264e ft-ot!

Ha elosztod, akkor az hatvanpárezerre jön ki. Pontosan 66e. Az még mindig abban azárban van, amit mondtam.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #27545 Dátum: 2013.08.20 kedd, 21:05:14 »

havernak a 4db csúcsra mondtak 264e ft-ot!
Basszus jól felmentek az árak,nekem 2éve 180 pénz volt 4db.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27546 Dátum: 2013.08.20 kedd, 23:09:19 »

Basszus jól felmentek az árak,nekem 2éve 180 pénz volt 4db.
Itt Pécsen ha jól emlékszem 50e ft körül van egy darabnak a felujítása.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #27547 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:05:58 »

Sziasztok!

Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú TDCI Mondeót, ami most lett Ausztriából behozva, 204000 km-rel. Pár hétig használtam, semmi gond, aztán egyszer csak egy közepes gázadásnál megtorpant az autó, elgyengült, és elkezdett villogni az izzítógyertya visszajelző. Leállítás, újraindítás, villogás marad.  Szerelőhöz el, hibakódolvasás, ott azt mondták nekem, hogy az egyik porlasztócsúcs elfelejtette a kódot. Újrakódolás, pár napig megy is hibátlanul, aztán többször is azt csinálja, hogy pld. lámpánál történő várakozásnál, mikor alapjáraton ketyeg a motor, újra villogni kezd az izzítógyertya visszajelző, és a motor teljesítménye érezhetően visszaesik. A különbség az előzőhöz képest annyi, hogy leállítás, újraindítás után megszűnik a jelzés. Azóta lámpánál is túráztatom egy kicsit, így nem kedd el jelezni. Szerintetek mi lehet ez a hiba?     
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27548 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:58:43 »

Sziasztok!

Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú TDCI Mondeót, ami most lett Ausztriából behozva, 204000 km-rel. Pár hétig használtam, semmi gond, aztán egyszer csak egy közepes gázadásnál megtorpant az autó, elgyengült, és elkezdett villogni az izzítógyertya visszajelző. Leállítás, újraindítás, villogás marad.  Szerelőhöz el, hibakódolvasás, ott azt mondták nekem, hogy az egyik porlasztócsúcs elfelejtette a kódot. Újrakódolás, pár napig megy is hibátlanul, aztán többször is azt csinálja, hogy pld. lámpánál történő várakozásnál, mikor alapjáraton ketyeg a motor, újra villogni kezd az izzítógyertya visszajelző, és a motor teljesítménye érezhetően visszaesik. A különbség az előzőhöz képest annyi, hogy leállítás, újraindítás után megszűnik a jelzés. Azóta lámpánál is túráztatom egy kicsit, így nem kedd el jelezni. Szerintetek mi lehet ez a hiba?     

Szerintem minél előbb vidd el egy olyan szerelőhöz, akinek van rendes diag cucca és akkor kell a hibakódot olvasni, amikor produkálja a villogást. A leírtak alapján üzemanyagellátó rendszer gondod lesz. Azt még te is meg tudod nézni, hogy a go. szűrőből egy tiszta fehér pohárba leengeded a gázolajat és egy mágnassel megnézed, hogy nincs-e apró fémreszelék az aljában. Ha nincs, akkor visszaöntöd a szűrőbe a gázolajat és marad a villogás közbeni diagnosztika. Ha van, akkor kezdhetsz keresni egy magasnyomású szivattyúval foglakozó céget vagy egy bontott szivattyút. Ez csak az én véleményem, aztán lehet, hogy mások mást fognak tanácsolni.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27549 Dátum: 2013.08.21 szerda, 16:50:24 »

Két éve mondtak nekem erre 45-öt a dieselgodollo.hu-ék (2.2-esre, 601-es injektorra).

Most nem tudom, mennyi az annyi. Így felmentek volna az árak? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Valószínű nekem is oda egy pcs-m, a napokban viszem őket beméretni. Én anyagi okok miatt inkább veszek bontottat, bár lehet hosszútávon megbánom majd ...
Egy ilyen felújított pcs mennyit bír még utánna? 1-2 év, esteleg több?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Oldalak: 1 ... 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.