Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 14:39:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 [556] 557 558 559 560 561 562 563 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13431611 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27750 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 15:11:15 »

Mondjuk ezt hallani kellene, met így elég nehéz mondani bármit is. Esetleg, ha csinálsz egy videót és feltöltöd valahova és a linkjét beteszed ide, akkor talán többet lehetne mondani.
rendben csinálok és holnap feltöltöm!amúgy nem kapcsol automatikusan de bármikor be tudom kapcsolni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27751 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 19:25:16 »

nekem face előtti van és nem kapcsol be automatikusan induláskor a szélvédő fűtés.

Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27752 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 20:23:43 »

Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.

Honnan tudod? Világít a gombja akkor?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27753 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 20:54:26 »

Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.


Apropó!A külső tükrökben tényleg 4-5 fok alatt autómatice bekapcsol???
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27754 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 20:54:55 »


Apropó!A külső tükrökben tényleg 4-5 fok alatt autómatice bekapcsol???

Az a hátsó ablakkal együtt van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27755 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 20:58:40 »

Honnan tudod? Világít a gombja akkor?

Igen, világít akkor.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27756 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:02:08 »

Igen, világít akkor.

Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.  vigyor3

Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is? fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27757 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:02:46 »

Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.  vigyor3

Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is? fejvakaras

Programozható...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27758 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:03:53 »

Programozható...

Karnyújtásnyira vannak a gombok..... szeretem manuálisan befolyásolni az áramfogyasztást a kocsiban.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27759 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:07:00 »

Az a hátsó ablakkal együtt van.

AndyA


THX! worship
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27760 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:11:06 »

Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.  vigyor3

Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is? fejvakaras


Ne legyél már ilyen kukacoskodó!És ha neki programozott előhátsószélvédőfűtése van ami nemvilágitós? gun
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27761 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:13:27 »

Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27762 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:23:42 »

Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?
Elsőt is kapcsolja a PCM.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27763 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 21:32:05 »

Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?

F2, 2005/08, és nem kapcsol be. F2, 2006/11, bekapcsol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27764 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 22:42:10 »

Elsőt is kapcsolja a PCM.

PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27765 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 23:02:16 »

Honnan tudod? Világít a gombja akkor?


Igen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27766 Dátum: 2013.08.30 péntek, 09:06:26 »

PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?  eplus2
Bocs, jogos. A GEM kapcsilja.  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27767 Dátum: 2013.08.30 péntek, 16:14:25 »

PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?  eplus2
....nahallod.amióta megnyerte a választásokat...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #27768 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 18:14:12 »

Sziasztok!

Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.


Köszi!
Feri
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27769 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:03:22 »

Sziasztok!

Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.


Köszi!
Feri

Ervin. (itt a fórumon)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27770 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:05:18 »

Sziasztok!

Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.


Köszi!
Feri

Ervin - Papp turbo Budaörs - Ervin. worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #27771 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:37:29 »

Ervin - Papp turbo Budaörs - Ervin. worship worship worship worship worship
AndyA

Köszi!
Ervint ismerem de ő használtat tudna beépíteni (ami egyelőre nincs)
A Papp-on kívül más cég? (elég flegmák voltak emailben)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27772 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:31:27 »

Köszi!
Ervint ismerem de ő használtat tudna beépíteni (ami egyelőre nincs)
A Papp-on kívül más cég? (elég flegmák voltak emailben)

Biztos van, de ők elég jók, hogy érdemes legyen odavinni a cuccot. Ki-beszerelést is vállalnak, de akkor 3-4 napig ott áll az autód.

Kérdezd meg Ervint, nincs-e egy kölcsön darabja a felújítás idejére. Néha szokott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27773 Dátum: 2013.09.03 kedd, 10:27:52 »

Sziasztok

Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.

Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.

Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát Huh?

Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.

Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.

A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.

Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27774 Dátum: 2013.09.03 kedd, 10:33:27 »

Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.

Hátramenetben szoftveresen emeli az alapjáratot!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27775 Dátum: 2013.09.03 kedd, 10:38:22 »

Sziasztok

Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.

Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.

Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát Huh?

Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.

Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.

A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.

Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak Huh?

Keress egy másik szerelőt. Ha az ELM327-et nem ismeri, akkor nincs vele miről tárgyalni. Szerintem..... De úgyis sokan meg fognak cáfolni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27776 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:16:35 »

Sziasztok

Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.

Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.

Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát Huh?

Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.

Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.

A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.

Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak Huh?
Nem akarom "fikázni" a szerelődet, de cseréld le olyanra, aki érti is az autódat, mert így feleslegesen fogod szórni a pénzed, és a problémád megmarad. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27777 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:40:12 »

Nem akarom "fikázni" a szerelődet, de cseréld le olyanra, aki érti is az autódat, mert így feleslegesen fogod szórni a pénzed, és a problémád megmarad. wave

Tudsz ajánlani egy jó szerelőt Dunaújváros környékén ?
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #27778 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:47:46 »

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a HJBC motorkódú EURO4-es részecskeszűrős 2005ös évjáratú 2.0 TDCi motorba milyen motorolajat raknátok? Akár csak szabvány is elegendő.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27779 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:55:34 »

Tudsz ajánlani egy jó szerelőt Dunaújváros környékén ?
Arrafelé én nem, de lehet, hogy másik klubtárs igen. Én Üllőn és a XVI.ker.-ben tudok jót ajánlani.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #27780 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:08:23 »

Arrafelé én nem, de lehet, hogy másik klubtárs igen. Én Üllőn és a XVI.ker.-ben tudok jót ajánlani.


Üllőn ki a szerelő?? Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27781 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:24:30 »

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a HJBC motorkódú EURO4-es részecskeszűrős 2005ös évjáratú 2.0 TDCi motorba milyen motorolajat raknátok? Akár csak szabvány is elegendő.

Gyárit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
verik
Vendég
« Új hozzászólás #27782 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:38:14 »

Köszönöm ezt a lényegre törő választ, valószínűleg újszerű ill új korában jó is volt az autónak, de már kopott motorról beszélünk aminek a gyári karakterisztikája már megváltozott, nos ehhez keresem én most a legmegfelelőbb olajat. Ami nem a GYÁRI!!
A kérdés igazából az, hogy amit a WSS-M2C913-C (ill az autó kézikönyvében "B") szabvány magában foglal az a Castrol Magnatec 5W30 A1   ben ill a Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ben található meg, de részecskeszűrős motor lévén ezeknek az olajoknak a SAPS szintje (hamutartalma) magas, ami a részecskeszűrő eldugulásához vezethet. Ezért szerettem volna valakinek a SZAKMAI véleményét kérni hogy melyik is az ideális olaj számomra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27783 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:42:09 »

Köszönöm ezt a lényegre törő választ, valószínűleg újszerű ill új korában jó is volt az autónak, de már kopott motorról beszélünk aminek a gyári karakterisztikája már megváltozott, nos ehhez keresem én most a legmegfelelőbb olajat. Ami nem a GYÁRI!!
A kérdés igazából az, hogy amit a WSS-M2C913-C (ill az autó kézikönyvében "B") szabvány magában foglal az a Castrol Magnatec 5W30 A1   ben ill a Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ben található meg, de részecskeszűrős motor lévén ezeknek az olajoknak a SAPS szintje (hamutartalma) magas, ami a részecskeszűrő eldugulásához vezethet. Ezért szerettem volna valakinek a SZAKMAI véleményét kérni hogy melyik is az ideális olaj számomra.

Szerintem hasonló válaszokat fogsz kapni a többiektől is. Eléggé egységes az álláspont, hogy a gyári pont jó, lehet trükközni, de többnyire felesleges. Drágább lesz, de jobb nem. A DPF-es dízel Mondeokhoz is ugyanezt az olajat adják, ami egyébként többé-kevésbé megbízható források szerint éppen a Castrol Magnatec A1 5w30 átdobozolva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27784 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:02:33 »


ami egyébként többé-kevésbé megbízható források szerint éppen a Castrol Magnatec A1 5w30 átdobozolva.

AndyA


Nekem ezt konkrétan egy olajokkal foglalkozó csávó mondta. A Ford Formula ugyanaz az olaj, mint a Castrol Magnatec (lévén, hogy a Castrol gyártja mindkettőt)és fele annyiba kerül. Itt a fórumon a tagok kb 80-90%-a azt használja és nem volt vele gondja. Volt olyan is, aki beleöntötte a 10w40-et, de utána azt mondta, hogy inkább visszatér a gyárihoz. Egyébként a márka lehetne akár tök mindegy is, ha megfelel a gyári előírásoknak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27785 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:03:52 »

Nekem ezt konkrétan egy olajokkal foglalkozó csávó mondta. A Ford Formula ugyanaz az olaj, mint a Castrol Magnatec (lévén, hogy a Castrol gyártja mindkettőt)és fele annyiba kerül. Itt a fórumon a tagok kb 80-90%-a azt használja és nem volt vele gondja. Volt olyan is, aki beleöntötte a 10w40-et, de utána azt mondta, hogy inkább visszatér a gyárihoz. Egyébként a márka lehetne akár tök mindegy is, ha megfelel a gyári előírásoknak.

Nekem meg egy Ford kereskedés raktárvezetője, akinek a céges agytágításon mondták. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27786 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:04:42 »

Üllőn ki a szerelő?? Wink
Pénteken minin megbeszéljük. Ha sürgős, akkor pü. vagy tel.!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27787 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:05:02 »

Nekem meg egy Ford kereskedés raktárvezetője, akinek a céges agytágításon mondták. Smiley

AndyA

Akkor ezek tekinthetők megbízható forrásnak? (mármint a tied meg az enyém)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27788 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:06:49 »

Akkor ezek tekinthetők megbízható forrásnak? (mármint a tied meg az enyém)

Többé-kevésbé... taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27789 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:42:18 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27790 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:44:16 »

Vízpumpa egyébként vadi új SKF.

Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27791 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:54:54 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed

Érdemes lehet megnézni,kimosni a hűtőradiátort. Lehet el van tömődve bogarakkal, kosszal, ezzel azzal. Ezt vagy langyos vízzel, vagy hideg motornál hideg vízzel lehet megtenni. úgy, hogy a motor felől az autó eleje felé spriccelsz. Így nem még beljebb fogd nyomni a kosz, hanem kifelé.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27792 Dátum: 2013.09.03 kedd, 17:20:42 »

Megnéztem, de szép tiszta a hűtő.


Érdemes lehet megnézni,kimosni a hűtőradiátort. Lehet el van tömődve bogarakkal, kosszal, ezzel azzal. Ezt vagy langyos vízzel, vagy hideg motornál hideg vízzel lehet megtenni. úgy, hogy a motor felől az autó eleje felé spriccelsz. Így nem még beljebb fogd nyomni a kosz, hanem kifelé.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27793 Dátum: 2013.09.03 kedd, 17:29:35 »

Most, hogy teljesen visszahűlt az autó, mentem vele egy kört, hogy megnézzem, nyit-e a termosztát. És láss csodát, minden megfelelően működik. Függőleges állásig emelkedett a mutató és ott szépen megállt. Kinyitott a termosztát. Elkezdtem terhelni dinamikus gyorsításokkal, de így se ment feljebb a mutató. Az autó egyébként jól húz, most teljesen tünetmentes volt.
Lehet, hogy beragadt a termosztát, aztán most mégis sikerült nyitnia?
Az lehetséges, hogy beragadt, zárt termosztát mellet, ha 80-nal gurolok az országúton, akkor visszahűl normál hőfokra? Ilyen kevés hőt termel ez a dízel?


Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27794 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:23:09 »

Sziasztok

Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.

Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.

Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát Huh?

Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.

Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.

A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.

Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak Huh?
Annyit tennék hozzá,hogy ha alapdolgot kérsz egy szerelőtől akkor ő azt tegye és ne mindjárt a nyagyobb dologgal kezdjen.Vagy ugorj fel Pestre és keresd VIK-et.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27795 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:42:56 »

Üllőn ki a szerelő?? Wink

Az Üllői szerelő engem is érdekelne.... integet2
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27796 Dátum: 2013.09.03 kedd, 22:38:44 »

Az Üllői szerelő engem is érdekelne.... integet2
Ráér Minin is?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27797 Dátum: 2013.09.03 kedd, 22:44:18 »

Most, hogy teljesen visszahűlt az autó, mentem vele egy kört, hogy megnézzem, nyit-e a termosztát. És láss csodát, minden megfelelően működik. Függőleges állásig emelkedett a mutató és ott szépen megállt. Kinyitott a termosztát. Elkezdtem terhelni dinamikus gyorsításokkal, de így se ment feljebb a mutató. Az autó egyébként jól húz, most teljesen tünetmentes volt.
Lehet, hogy beragadt a termosztát, aztán most mégis sikerült nyitnia?
Az lehetséges, hogy beragadt, zárt termosztát mellet, ha 80-nal gurolok az országúton, akkor visszahűl normál hőfokra? Ilyen kevés hőt termel ez a dízel?



A dízelnek lényegesen kisebb a hővesztesége, mint a benzinesnek. Pont ezért melegszik fel később/nehezebben, mint a benzines. Ez főleg télen sz.r.
Naplózva
mahler.gyuri
Vendég
« Új hozzászólás #27798 Dátum: 2013.09.04 szerda, 09:44:06 »

Sziasztok!
Segítséget illetve tanácsot kérek.
Mondeo 2,0 TDCi 2003, motor nem indul. Malacfarok villog, mikor indítom olyan, mintha gyújtana egyet-kettőt, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy csak többszöri próbálkozásra indult, de már egyáltalán nem akar. Az alapjárattal már egy ideje probléma van, néha ingadozik, illetve lassan emelkedik a fordulatszám akkor is, ha nem nyomom a pedált. Egyébként pedig teljesen jó volt a motor, erő is van benne, nem füstöl, jól fogyaszt. Az eddigi szerelőm kicserélte az izzítógyertyákat, de ez nem segített semmit. Így aztán más szerelő után kéne néznem. Fiammal próbáltunk kódot olvasni egy kölcsön műszerrel, de nem írt semmit. Fehérvár környékén tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt, aki diagnosztikával kezd, nem azzal, hogy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket?

Gyuri
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27799 Dátum: 2013.09.04 szerda, 09:46:52 »

Sziasztok!
Segítséget illetve tanácsot kérek.
Mondeo 2,0 TDCi 2003, motor nem indul. Malacfarok villog, mikor indítom olyan, mintha gyújtana egyet-kettőt, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy csak többszöri próbálkozásra indult, de már egyáltalán nem akar. Az alapjárattal már egy ideje probléma van, néha ingadozik, illetve lassan emelkedik a fordulatszám akkor is, ha nem nyomom a pedált. Egyébként pedig teljesen jó volt a motor, erő is van benne, nem füstöl, jól fogyaszt. Az eddigi szerelőm kicserélte az izzítógyertyákat, de ez nem segített semmit. Így aztán más szerelő után kéne néznem. Fiammal próbáltunk kódot olvasni egy kölcsön műszerrel, de nem írt semmit. Fehérvár környékén tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt, aki diagnosztikával kezd, nem azzal, hogy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket?

Gyuri

Ott bizony porlasztó gondok lesznek. Ott fehérváron van a Filep diesel. Nekem is ez a cég csinálta meg a gépet. Ők csak ezzel foglalkoznak és diagnosztikával kezdenek. http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Naplózva
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 [556] 557 558 559 560 561 562 563 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.