Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 01:04:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 558 559 [560] 561 562 563 564 565 566 567 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13434394 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27950 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:53:52 »

Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben.... rinya rinya

Már többször csinálta de eddig csak autopályán és ha huzamosabb ideig mentem vele...
Hova vitted szerelőhöz ?
Ez a filep diesel esek jó szerelők , érdemes oda vinni, van valakinek véleménye róluk ?
Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27951 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:59:36 »

a befecskendezö eredeti, van rajta kod, csak sztem az uj korában volt megfelelő, azota ment vagy 100ezret. A pillalatnyi állapotnak megfelelő kodot szeretném beszerelés után beprogramozni, mivel sztem a rajt levő kodtól még rosszabb mint nélküle.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27952 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:14:03 »

a befecskendezö eredeti, van rajta kod, csak sztem az uj korában volt megfelelő, azota ment vagy 100ezret. A pillalatnyi állapotnak megfelelő kodot szeretném beszerelés után beprogramozni, mivel sztem a rajt levő kodtól még rosszabb mint nélküle.
Ezt nem értem.Az enyém mikor rossz volt nem a kódtól volt rossz,hanem önmagától.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27953 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:17:44 »

Már többször csinálta de eddig csak autopályán és ha huzamosabb ideig mentem vele...
Hova vitted szerelőhöz ?
Ez a filep diesel esek jó szerelők , érdemes oda vinni, van valakinek véleménye róluk ?

Filepék nem ma kezdték. Még Szfváron indultak egy két állásos garázsból és óriásira nőttek azóta. Dízelben profik.
Én már 15-16 éve is ott javíttattam adagolót...akkor még szinte senki nem csinálta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #27954 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:19:24 »

Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben.... rinya rinya
Erre kellene varázslatos házi megoldást feltalálni. Valamilyen bevonattal kellene ellátnunk a szivattyú belsejét, hogy ne tudjon kopni az anyaga. Annyiféle csodaszerrel traktálnak úton-útfélen - van ami állítólag bevonja a henger belsejét, réseket töm, fogyasztást csökkent, palacsintát süt és lottó 5-öst tölt ki.
Szerintem ez nem lenne nagy varázslat, egy ilyen bevonatot kitalálni.
Akkor százezreket spórolnánk!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27955 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:21:15 »

Erre kellene varázslatos házi megoldást feltalálni. Valamilyen bevonattal kellene ellátnunk a szivattyú belsejét, hogy ne tudjon kopni az anyaga. Annyiféle csodaszerrel traktálnak úton-útfélen - van ami állítólag bevonja a henger belsejét, réseket töm, fogyasztást csökkent, palacsintát süt és lottó 5-öst tölt ki.
Szerintem ez nem lenne nagy varázslat, egy ilyen bevonatot kitalálni.
Akkor százezreket spórolnánk!
Tudod Zsolti akkor a gyár miből élne meg?HA minden tuti akkor!!!! falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27956 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:22:52 »

Erre kellene varázslatos házi megoldást feltalálni. Valamilyen bevonattal kellene ellátnunk a szivattyú belsejét, hogy ne tudjon kopni az anyaga. Annyiféle csodaszerrel traktálnak úton-útfélen - van ami állítólag bevonja a henger belsejét, réseket töm, fogyasztást csökkent, palacsintát süt és lottó 5-öst tölt ki.
Szerintem ez nem lenne nagy varázslat, egy ilyen bevonatot kitalálni.
Akkor százezreket spórolnánk!

Csodát ne várjunk.
Így is szinte hihetetlen, hogy mit és mennyi ideig bírják az anyagok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #27957 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:23:23 »

nekem is pont ez ugrott be.basszus most vette.na ezért megy el mindenkinek a dizeltol a kedve.

öö...igen,szétb.szott az ideg. 2 hete van meg, ebböl 4 napot hajtottam..... szomoru1 szomoru1 gun gun
De genyaláda voltam......az eladó fizeti a történet felét......
De bosszantó,még akkor is,ha jó áron hoztuk.....
Szombatra talán elkészül...... Undecided Undecided Undecided rinya rinya rinya
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #27958 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:25:24 »

Tudod Zsolti akkor a gyár miből élne meg?HA minden tuti akkor!!!! falbav falbav
Majd mi kitaláljuk, a klubtagok közül valaki erre is ráállhatna.
Egyéb általános problémákra már ráállt valaki, és sikerrel. Azóta van nekünk szabadonfutónk, alupogis feszítőnk, forge csőszettünk, kiegészítő fűtésünk, kétoldali csomagtér világításunk, és még sorolhatnám!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27959 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:29:31 »

Majd mi kitaláljuk, a klubtagok közül valaki erre is ráállhatna.
Egyéb általános problémákra már ráállt valaki, és sikerrel. Azóta van nekünk szabadonfutónk, alupogis feszítőnk, forge csőszettünk, kiegészítő fűtésünk, kétoldali csomagtér világításunk, és még sorolhatnám!

Nem beszélve a magasnyomású szivattyú élettartam-hosszabbító adalékról. (2T motorolaj a gázolajba). Bár erre nincs még perdöntő bizonyíték, hogy működne.
Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27960 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:36:12 »

Ezt nem értem.Az enyém mikor rossz volt nem a kódtól volt rossz,hanem önmagától.
  Üdv. Az injektoron levö kod egy hibakod(mivel az uj se 100%) Ez alapján korrigál a computer,tehát egy jol müködö de xezer km t futott bontott injektort beszerelsz , bekodolod a rajta levő számsort, azt rosszabb lesz mint volt,tehát sztem bevizsgálás után kéne neki 1 uj kod és azt kell beprogramozni, nem pedig minden esetben lehuzni a polgárt 1 felujitásra 40-50 ezerért.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27961 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:40:37 »

Filepék nem ma kezdték. Még Szfváron indultak egy két állásos garázsból és óriásira nőttek azóta. Dízelben profik.
Én már 15-16 éve is ott javíttattam adagolót...akkor még szinte senki nem csinálta.


Mikor kell a porlasztokat programozni ?
Kiskunlacházai szerelökröl tudtok mondani valamit ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27962 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:44:15 »

  Üdv. Az injektoron levö kod egy hibakod(mivel az uj se 100%) Ez alapján korrigál a computer,tehát egy jol müködö de xezer km t futott bontott injektort beszerelsz , bekodolod a rajta levő számsort, azt rosszabb lesz mint volt,tehát sztem bevizsgálás után kéne neki 1 uj kod és azt kell beprogramozni, nem pedig minden esetben lehuzni a polgárt 1 felujitásra 40-50 ezerért.
Hibakód?
Na így még nem hallottam... vigyor3

Az egy jellemzője a befecskendezőnek számokra kódolva. Alapérték!
Ha ezt írod be egy "üres" motorvezérlőbe, akkor ha ettől eltér már az elhasználódása miatt.....majd szépen hozzátanul a motorvezérlő és eltárolja a befecskendezőkre jellemző "beállításait"

Bevizsgáláskor van egy határérték, ha azt tudja "megfelel" ha nem...felújítás.
Nem szabad kijelenteni, hogy mindig lehúzásról van szó csupán ésszerű eljárásról.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.10 kedd, 20:46:42 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #27963 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:44:47 »

Mikor kell a porlasztokat programozni ?
Kiskunlacházai szerelökröl tudtok mondani valamit ?

én itt Kecsón csináltatom....de holnap megyek egy kört még....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27964 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:46:09 »

Mikor kell a porlasztokat programozni ?
Kiskunlacházai szerelökröl tudtok mondani valamit ?

1. Ha nincs felprogramozva vagy ki van cserélve.
2. Ha ellenőrizve nem az látható, ami az adott befecskendező kódja.
3. Ha ellenőrizve nem látható kód a befecskendezőknél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27965 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:59:30 »

Hibakód?
Na így még nem hallottam... vigyor3

Az egy jellemzője a befecskendezőnek számokra kódolva. Alapérték!
Ha ezt írod be egy "üres" motorvezérlőbe, akkor ha ettől eltér már az elhasználódása miatt.....majd szépen hozzátanul a motorvezérlő és eltárolja a befecskendezőkre jellemző "beállításait"

Bevizsgáláskor van egy határérték, ha azt tudja "megfelel" ha nem...felújítás.
Nem szabad kijelenteni, hogy mindig lehúzásról van szó csupán ésszerű eljárásról.
Igen igen, egy jellemzője ami a bevizsgálás során az etalontol valo eltérés , és ez az eltérés normál használat során változik. Sztem ezért nem megfelelö egy bontott injektor esetén az x ezer km rel ezelött megállapitott jellemző. Csak a felujito műhelyeknek nem kifizetődő ezzel pepecselni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27966 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:02:43 »

Igen igen, egy jellemzője ami a bevizsgálás során az etalontol valo eltérés , és ez az eltérés normál használat során változik. Sztem ezért nem megfelelö egy bontott injektor esetén az x ezer km rel ezelött megállapitott jellemző. Csak a felujito műhelyeknek nem kifizetődő ezzel pepecselni.

Simán lehet kezdeni az alapértékkel, mint írtam már majd igazítja a motorvezérlő.
Ha annyira gatya lenne, hogy nem tud "utánamenni" a motorvezérlő az alapértékhez, akkor meg eleve tűrésen kívüli és felújítás.

Nincs etalon. Hogyan lenne?
A teszt során (nyomás, bef. idő változások...) mért eredmények alapján kap egy kódot mi a karakterisztikája igazából. Nem hasonlítják ezt etalonhoz, mert hibátlan befecskendezés nincs, csak elméletben.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.10 kedd, 21:09:03 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27967 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:07:14 »

Simán lehet kezdeni az alapértékkel, mint írtam már majd igazítja a motorvezérlő.
Ha annyira gatya lenne, hogy nem tud "utánamenni" a motorvezérlő az alapértékhez, akkor meg eleve tűrésen kívüli és felújítás.
Hát most pont itt tartok,de lehet nem lesz türelmem kivárni amig korrigál és belevágok 1 csákányt a motháztetőbe.Elvégre nem tranzit ot vettem.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27968 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:09:23 »

Hát most pont itt tartok,de lehet nem lesz türelmem kivárni amig korrigál és belevágok 1 csákányt a motháztetőbe.Elvégre nem tranzit ot vettem.
mennyél vele 1-1,5 órát a városban folyamatosan akkor hozzátanul!nekem is ez volt a programozás után és azóta jobb lett!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #27969 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:37:26 »

mennyél vele 1-1,5 órát a városban folyamatosan akkor hozzátanul!nekem is ez volt a programozás után és azóta jobb lett!

ezt hogyan érted? Be lett téve a porlasztó,majd beállt a motorvezérlő által??? Smiley

Új vagyok dízelben tudod,lesznek még hülye kérdéseim! Cheesy Cheesy
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27970 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:38:22 »

Hát most pont itt tartok,de lehet nem lesz türelmem kivárni amig korrigál és belevágok 1 csákányt a motháztetőbe.Elvégre nem tranzit ot vettem.

Ejnye, micsoda barbár hozzáállás ez? Méghogy csákány...
Vannak erre sokkal kifinomultabb módszerek:
+
Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27971 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:46:37 »

Ejnye, micsoda barbár hozzáállás ez? Méghogy csákány...
Vannak erre sokkal kifinomultabb módszerek:
+
smile na jah , ez is 1 megoldás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27972 Dátum: 2013.09.10 kedd, 23:00:33 »

Egyszer elkezdtem elmélkedni erről a tdci f@shalom mizériáról kollégámmal....
Gyűrű-mágneseket akartunk tenni a rail csövekre és figyelni megfogják e az apró fém-por részecskéket...szerintünk megfogta volna mivel időegység alatt hirtelen helyzetváltozás nem történne....ez volt az elmélet, de mivel nincs és nemis lessz TDCI-m igy itt megis álltunk..... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.10 kedd, 23:02:17 írta Bunyek » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27973 Dátum: 2013.09.10 kedd, 23:05:02 »

Egyszer elkezdtem elmélkedni erről a tdci f@shalom mizériáról kollégámmal....
Gyűrű-mágneseket akartunk tenni a rail csövekre és figyelni megfogják e az apró fém-por részecskéket...szerintünk megfogta volna mivel időegység alatt hirtelen helyzetváltozás nem történne....ez volt az elmélet, de mivel nincs és nemis lessz TDCI-m igy itt megis álltunk..... szomoru1
jól hangzik az elmélet, érdekes lehet...
azt mondod nincs tdci-d... akkor viszont miért szerepel az aláírásodban?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27974 Dátum: 2013.09.10 kedd, 23:06:26 »

jól hangzik az elmélet, érdekes lehet...
azt mondod nincs tdci-d... akkor viszont miért szerepel az aláírásodban?

hol olvastad?
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #27975 Dátum: 2013.09.10 kedd, 23:34:39 »

jól hangzik az elmélet, érdekes lehet...
azt mondod nincs tdci-d... akkor viszont miért szerepel az aláírásodban?



Huh?Huh?Huh??? nyes
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27976 Dátum: 2013.09.11 szerda, 09:16:53 »

ezt hogyan érted? Be lett téve a porlasztó,majd beállt a motorvezérlő által??? Smiley

Új vagyok dízelben tudod,lesznek még hülye kérdéseim! Cheesy Cheesy
igen beállt mert bizonyos alapértékek lenullázódnak a progamozáskor utána betanulja a vezérlő de kb1 1.5órát menj folyamatosan a városban hogy változzanak a körülmények .
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27977 Dátum: 2013.09.11 szerda, 11:42:18 »

hol olvastad?
Az antibiotikum beszélt belőlem!  nyes
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27978 Dátum: 2013.09.11 szerda, 11:47:18 »

Az antibiotikum beszélt belőlem!  nyes

Antibiotikum mi???  pias pias pias
Bár, ha jobban belegondolunk, az alkohol fertőtlenít.  eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27979 Dátum: 2013.09.11 szerda, 11:51:11 »

Antibiotikum mi???  pias pias pias
Bár, ha jobban belegondolunk, az alkohol fertőtlenít.  eplus2
Most nem ihatok jo darabig sajna... Napi 4-et kell bevennem a gyomrom miatt, es kikeszit. Szivesebben jager-eznek be hidd el  falbav
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27980 Dátum: 2013.09.11 szerda, 11:53:12 »

Most nem ihatok jo darabig sajna... Napi 4-et kell bevennem a gyomrom miatt, es kikeszit. Szivesebben jager-eznek be hidd el  falbav

Hagyd azt a sok szintetikus szhart. Inkább Jagerezz. Az tényleg gyomorerősítő likőr. A másik verzió az unicum. Hofi ismegmondta. Nem pontosan idézek. Azért vagyok jobban, mert amit a doki felír én nem veszem be.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27981 Dátum: 2013.09.11 szerda, 12:04:53 »

Hagyd azt a sok szintetikus szhart. Inkább Jagerezz. Az tényleg gyomorerősítő likőr. A másik verzió az unicum. Hofi ismegmondta. Nem pontosan idézek. Azért vagyok jobban, mert amit a doki felír én nem veszem be.
Én is utálom a gyógyszereket, csak az uccso pillanatban szedem be, ha már nagyon muszáj. De sajna most van valami bajom, amitől 2 nap alatt van hogy fogyok 1 kilót. Szóval el is mentem a dokihoz, rakjanak össze!
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27982 Dátum: 2013.09.11 szerda, 12:07:51 »

Én is utálom a gyógyszereket, csak az uccso pillanatban szedem be, ha már nagyon muszáj. De sajna most van valami bajom, amitől 2 nap alatt van hogy fogyok 1 kilót. Szóval el is mentem a dokihoz, rakjanak össze!

Mert folyamatosan idegeskedsz. Mondtam, vegyél be naponta 3x1 ampulla (0,5 dl) jégert, attól meggyógyulsz.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27983 Dátum: 2013.09.11 szerda, 12:11:38 »

Mert folyamatosan idegeskedsz. Mondtam, vegyél be naponta 3x1 ampulla (0,5 dl) jégert, attól meggyógyulsz.
Mondasz valami! A hozzászólás mindkét része igaz, vagyis a 2. Felènek igazat kellene tennem
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27984 Dátum: 2013.09.11 szerda, 12:14:01 »

Mondasz valami! A hozzászólás mindkét része igaz, vagyis a 2. Felènek igazat kellene tennem

Ugye, hogy ugye?  vigyor3
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #27985 Dátum: 2013.09.11 szerda, 17:15:52 »

Milyen cikkszámú porlasztó megy a HJBB motorkódú 115 LE mondiba?

Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #27986 Dátum: 2013.09.11 szerda, 19:14:26 »

Milyen cikkszámú porlasztó megy a HJBB motorkódú 115 LE mondiba?


Tisztelt Fórumtárs!
Ha minden igaz 2003.07 után a  cikkszám 3S7Q9K546CB  Finiskód 1307449 EJDR 00502Z porlasztó csúcs való a gépsárkányba.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.11 szerda, 19:19:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27987 Dátum: 2013.09.11 szerda, 20:57:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha minden igaz 2003.07 után a  cikkszám 3S7Q9K546CB  Finiskód 1307449 EJDR 00502Z porlasztó csúcs való a gépsárkányba.  wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!
az enyém 2002.04. forgalombahelyezésű FMBA motorkódos még a hosszú porlasztós!nekem is meg tudnád adni ezeket az adatokat!
köszönöm  worship
Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27988 Dátum: 2013.09.11 szerda, 21:53:04 »

Filepék nem ma kezdték. Még Szfváron indultak egy két állásos garázsból és óriásira nőttek azóta. Dízelben profik.
Én már 15-16 éve is ott javíttattam adagolót...akkor még szinte senki nem csinálta.


Filep ék milyen áron dolgoznak ? pcs bevizsgálása, felujitása, + szivattyu felujtás , programozás Huh?
Mennyibe fájhat egy ilyen muvelet és hová vigyem  falbav  help falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27989 Dátum: 2013.09.11 szerda, 21:57:54 »

Filep ék milyen áron dolgoznak ? pcs bevizsgálása, felujitása, + szivattyu felujtás , programozás Huh?
Mennyibe fájhat egy ilyen muvelet és hová vigyem  falbav  help falbav

http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #27990 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 07:06:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
az enyém 2002.04. forgalombahelyezésű FMBA motorkódos még a hosszú porlasztós!nekem is meg tudnád adni ezeket az adatokat!
köszönöm  worship
Attila
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon szívesen segítenék, de sajnos ezek az adataim nincsenek meg. Ha emlékezetem nem csal, valaki nem régen tett fel egy táblázatot, a porlasztók beazonosításáról. Talán az adat közlő is olvassa és ismét megteszi. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #27991 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 08:11:35 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha minden igaz 2003.07 után a  cikkszám 3S7Q9K546CB  Finiskód 1307449 EJDR 00502Z porlasztó csúcs való a gépsárkányba.  wave
Tisztelettel László! worship
 

Köszönöm!
Elérkezett nálam is a porlasztó gond  rinya rinya
Motorjelző lámpa+villogó izzításjelző folyamatos vészüzembe kapcsolgatás nehéz indítás. Mi kell más a vidám élethez  rinya rinya
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27992 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 08:52:23 »

 

Köszönöm!
Elérkezett nálam is a porlasztó gond  rinya rinya
Motorjelző lámpa+villogó izzításjelző folyamatos vészüzembe kapcsolgatás nehéz indítás. Mi kell más a vidám élethez  rinya rinya

Egy kis KP, amiért helyre teszik neked, és utána vidám lesz az életed. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KS
Vendég
« Új hozzászólás #27993 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 09:15:25 »

Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a műszerfalon világit a 'motor figyelmeztető lámpa'. Az autón semmi különbséget nem érzek, rendesen húz, nincs különleges hang, nincs füstölés, nincs többletfogyasztás,DE zavar, hogy ég a kis ikonka. Egyik fórumon olvastam, hogy az EGR szeleppel lehet probléma, de azt nem feltétlenül kell javítani,mert nem "olyan" fontos.(?!)
Minden segítséget, hozzászólást örömmel fogadok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27994 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 09:23:46 »

Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a műszerfalon világit a 'motor figyelmeztető lámpa'. Az autón semmi különbséget nem érzek, rendesen húz, nincs különleges hang, nincs füstölés, nincs többletfogyasztás,DE zavar, hogy ég a kis ikonka. Egyik fórumon olvastam, hogy az EGR szeleppel lehet probléma, de azt nem feltétlenül kell javítani,mert nem "olyan" fontos.(?!)
Minden segítséget, hozzászólást örömmel fogadok.

Ne legyél türelmetlen. Egy helyre elég egy kérdést beírni. Már két választ is kaptál rá amúgy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #27995 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 10:28:55 »

Egy kis KP, amiért helyre teszik neked, és utána vidám lesz az életed. Smiley

AndyA

Kinek mi a kis KP  rinya falbav
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27996 Dátum: 2013.09.13 péntek, 12:19:50 »

szevasztok. Következő a harci helyzet. Szerbiában a hegyekben felugrott a víz hőfokjelzője. Szerintem nem kapcsolt be a ventilátorom. Először is erről akarok kérdezni. Ugyan olyan a ventilátor mint a klímáé ugye?! Na most a klímát felkapcsolva, hallom bentről, hogy visít a venti. Ez szép és jó, még soha nem hallottam viszont menni a motorét a bő 4 hónap alatt, mióta megvan. Valamint olyan sem fordult elő, hogy leállított motornál menne a ventim, pedig elég nagy melegek voltak a nyáron. Mi lehet ennek az oka? Mi lehet a megoldás?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27997 Dátum: 2013.09.13 péntek, 14:20:46 »

szevasztok. Következő a harci helyzet. Szerbiában a hegyekben felugrott a víz hőfokjelzője. Szerintem nem kapcsolt be a ventilátorom. Először is erről akarok kérdezni. Ugyan olyan a ventilátor mint a klímáé ugye?! Na most a klímát felkapcsolva, hallom bentről, hogy visít a venti. Ez szép és jó, még soha nem hallottam viszont menni a motorét a bő 4 hónap alatt, mióta megvan. Valamint olyan sem fordult elő, hogy leállított motornál menne a ventim, pedig elég nagy melegek voltak a nyáron. Mi lehet ennek az oka? Mi lehet a megoldás?
1 ventillátor hűti mindegyiket nem?nekem legalábbis úgy van!klíma hűtő mögött van a vízhűtő!és azon a venti!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #27998 Dátum: 2013.09.13 péntek, 17:38:14 »

1 ventillátor hűti mindegyiket nem?nekem legalábbis úgy van!klíma hűtő mögött van a vízhűtő!és azon a venti!
Tènyleg 1 venti van, nem tudom mivel kevertem össze. De miért nem mehet...? Csak ha klímàzok
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27999 Dátum: 2013.09.13 péntek, 17:47:30 »

Tènyleg 1 venti van, nem tudom mivel kevertem össze. De miért nem mehet...? Csak ha klímàzok
lmár volt itt ilyen probléma úgy emlékszem valami elektronika gondja volt!és a csere oldotta meg de majd a hozzáértők megmondják!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 558 559 [560] 561 562 563 564 565 566 567 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.