Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 05:25:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 551 552 [553] 554 555 556 557 558 559 560 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13429358 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27600 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:23:03 »

Lehet szépen belemostad a trutyit a MAP-ba.......
Ahogy alf is írja.

Azt nem szabad tisztítani, mert tönkremehet.  Max. finoman féktisztítóval lefele tartva és kirázva, szárítva utána.

Furcsa kérdés lesz..... Nem raktad be fordítva?

Annó én is szenvedtem ezzel, emléxel GSR? .Smiley  végül meglett a ludas és semmi köze nem volt sem a MAP-hoz. 3 napig gyógyította a doktorbácsim mire rájött...
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27601 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:27:03 »

Annó én is szenvedtem ezzel, emléxel GSR? .Smiley  végül meglett a ludas és semmi köze nem volt sem a MAP-hoz. 3 napig gyógyította a doktorbácsim mire rájött...

Valami rémlik..... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27602 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:29:37 »

Valami rémlik..... fejvakaras

Sok pü-n keresztül segítettél nekem, amit nem győzök megköszönni. Végül kiderült, nállam a mágnesszelep romlott el lent. Mivel az EGR úgyis dugozva lett, egy kis átalakítással az EGR mágnesszeelepe bement a helyére, és azóta jó:)
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27603 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:33:21 »

Sok pü-n keresztül segítettél nekem, amit nem győzök megköszönni. Végül kiderült, nállam a mágnesszelep romlott el lent. Mivel az EGR úgyis dugozva lett, egy kis átalakítással az EGR mágnesszeelepe bement a helyére, és azóta jó:)

Hát nekem nehéz sok/minden autóra emlékeznem.... Cool
A sajátjára mindenki jobban emlékszik. Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27604 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:33:49 »

A tisztításig csak füstölt, meg lomhább volt.
Most viszont nulla lett.
Ha nem a MAP, akkor mi lehet ?

Jut eszembe, kigyulladt a check engine piktogram, eddig nem volt.... Sad
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27605 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:35:02 »

A tisztításig csak füstölt, meg lomhább volt.
Most viszont nulla lett.
Ha nem a MAP, akkor mi lehet ?

Jut eszembe, kigyulladt a check engine piktogram, eddig nem volt.... Sad

Hibakód olvasás sokat segíthet.

Lehet a vezeték is megszakadhatott valahol a MAP le-fel csatlakoztatásánál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27606 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:58:08 »

alphatango, helyileg merre laksz?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27607 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:02:59 »

Veszprém.

Kiszedtem a MAP-ot.

Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.

Teendő ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27608 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:11:45 »

Veszprém.

Kiszedtem a MAP-ot.

Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.

Teendő ?
Tedd aláírásba ki az autód adatait.Könnyebb a segítség
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27609 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:16:35 »

Veszprém.

Kiszedtem a MAP-ot.

Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.

Teendő ?

http://kepfeltoltes.hu/index.php

Felesleges feltenned.
A jó és a rossz MAP ugyanúgy néz ki. A csatlakozási és vezetékfolytonossági hibák csak szélsőséges esetben láthatók fényképről.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27610 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:20:11 »

OK, rendben.

Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27611 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:22:27 »

OK, rendben.

Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?

Azt kellene lefújni féktisztítóval, és várni picit hogy elpárologjon belőle.
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27612 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:26:11 »

OK, rendben.

Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?

Előtte nem volt az?
A "mosás" közben ugye nem tud koszos lenni, előtte pedig jó(?) volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #27613 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:31:47 »

Tisztelt Urak !

Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.

Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.

Kérdésem :

Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?

Ki kell sikálni, természetesen. Tömítés + Brigéciol = új tömítés vásárlása, ahogyan már írta más is. Grin

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27614 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:01:21 »

Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.

Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27615 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:11:20 »

Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.

Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
Tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27616 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:20:49 »

Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.

Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
és a vákuumszelepekről sem esett le a csati,vagy a vákumcsövek 1ike?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27617 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:22:16 »

Az egr-ben van érzékelő ?
Az tisztításkor nem lehet megsérteni a szeleptányér körül kotorászva ?

http://kepfeltoltes.hu/index.php

Felesleges feltenned.
A jó és a rossz MAP ugyanúgy néz ki. A csatlakozási és vezetékfolytonossági hibák csak szélsőséges esetben láthatók fényképről.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27618 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:23:51 »

Az egr-ben van érzékelő ?
Az tisztításkor nem lehet megsérteni a szeleptányér körül kotorászva ?

belül nincs,de neked 2005ös az autód ugye? tedd már be az aláírásodba,hogy ne kelljen keresgetni.

kívülre biztos megy rá elektromos csati.de azt nem okozhatja az erőtlenséget,csak a csekk endzsin lámpát.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 20:26:04 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27619 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:24:05 »

és a vákuumszelepekről sem esett le a csati,vagy a vákumcsövek 1ike?
Van egy t elágazó múltkor az csúszott szét egy fórumtársnak.Nézze végig
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27620 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:28:49 »

Van egy t elágazó múltkor az csúszott szét egy fórumtársnak.Nézze végig

Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :

1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn

Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27621 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:32:03 »

Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :

1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn

Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
merre laksz? kéne csinálni egy gyors diagot..... délpesten tudok segíteni.vagy északbudán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27622 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:35:17 »

merre laksz? kéne csinálni egy gyors diagot..... délpesten tudok segíteni.vagy északbudán.
És ha kiveszi a dugót és megpróbálja hátha úgy megy akkor kizárja a MAP érzékelőt!Csak egy ötlet
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27623 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:36:30 »

Veszprém mellett vagyok.

A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27624 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:37:34 »

És ha kiveszi a dugót és megpróbálja hátha úgy megy akkor kizárja a MAP érzékelőt!Csak egy ötlet
nem jelent semmit ebből a szempontból a dugó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27625 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:39:35 »

Veszprém mellett vagyok.

A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
valamelyik fehérvári kolléga bitosan tud neked segíteni diaggal.asszem pl sNatch kolléának van is diagja.keresd meg privátban.

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3136

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27626 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:45:08 »

Veszprém mellett vagyok.

A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...

Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27627 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:46:53 »

Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
Már túl van rajta előbb mondta
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27628 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:48:57 »

Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :

1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn

Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
és a turbód meg elektromos.gondolom ahhoz nem is nyúltál.....biztos a maf-al van gond,mert a turbód nem vákumos!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27629 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:49:48 »

Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27630 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:54:54 »

bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....

Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27631 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:56:55 »

bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....
Látod ha az adatot előbb kiteszi akkor ezt nem nézzük be
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27632 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:57:28 »

és a turbód meg elektromos.gondolom ahhoz nem is nyúltál.....biztos a maf-al van gond,mert a turbód nem vákumos!

MAF, vagy MAP ?

A MAF nem fennt van a légszűrő csövén ?
Ha igen, ahhoz hozzá sem nyúltam.
Amit babráltam, az az EGR-be alulról bejövő gumicső folytatásában ( legalul ) levő könyök fémcső, ebben van egy érzékelő, az kapott némi retket a cső tisztításakor. De a második körben ezt a szenzort is kivettem a csőből, féktisztítóval alaposan kimostam, megszárítottam, vissza, próba, semmi változás.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27633 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:57:31 »

Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27634 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:00:59 »

Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Jól figyeltél
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27635 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:01:31 »

Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.

Malacfarok ?

Az az izzítás piktogramja, nem ?  Mert az nem világít.

Ami világít, az a motor alakú, sárga visszajelző a műszercsoport jobb oldalán.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27636 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:01:56 »

Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
csekk endzsin van nem malacfarka
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27637 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:03:24 »

MAF, vagy MAP ?

A MAF nem fennt van a légszűrő csövén ?
Ha igen, ahhoz hozzá sem nyúltam.
Amit babráltam, az az EGR-be alulról bejövő gumicső folytatásában ( legalul ) levő könyök fémcső, ebben van egy érzékelő, az kapott némi retket a cső tisztításakor. De a második körben ezt a szenzort is kivettem a csőből, féktisztítóval alaposan kimostam, megszárítottam, vissza, próba, semmi változás.
de.elírtam.MAP-ot akartam írni.a maf a légtömegmérő.az nem tiltja  turbót.nem úgy mint a map.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27638 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:05:21 »

Malacfarok ?

Az az izzítás piktogramja, nem ?  Mert az nem világít.

Ami világít, az a motor alakú, sárga visszajelző a műszercsoport jobb oldalán.
MEGVAN!!!!

Lépj be a teszt üzemmódba,és keresd meg a DTC-ket!!!!!!

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27639 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:06:56 »

Ezek szerint, ha a MAP valamiért nem működik rendesen, akkor az elektromos turbót tiltja az elektronika, fel sem épül a turbónyomás és így lehet girhes a motor ?

PS :

Hogyan lehet belépni teszt üzemmódba és mit kell csinálni ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27640 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:07:13 »

Jól figyeltél
Kösz a piros pontot!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27641 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:07:40 »

Ezek szerint, ha a MAP valamiért nem működik rendesen, akkor az elektromos turbót tiltja az elektronika, fel sem épül a turbónyomás és így lehet girhes a motor ?

PS :

Hogyan lehet belépni teszt üzemmódba és mit kell csinálni ?
ott van a link is!!!!!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27642 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:09:10 »

Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.

Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27643 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:10:21 »

csekk endzsin van nem malacfarka

jaja....rosszul remember  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27644 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:11:00 »

Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!  nyes
Látod-látod!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #27645 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:11:53 »

Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!  nyes
a malacfarka az izzítójel.ha nem látja a MAP-ot,azt akkor sem gyújtja,mert egy alapértéket vesz olyankor az ecu,és tiltja a turbót.no meg gyújtja a sárga lámpát.jó eséllyel beteszi DTC-nek is....
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 22:25:32 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27646 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:23:13 »

a malacfarka az izzítójel.ha nem látja a MAF-ot,azt akkor sem gyújtja,mert egy alapértéket vesz olyankor az ecu,és tiltja a turbót.no meg gyújtja a sárga lámpát.jó eséllyel beteszi DTC-nek is....

Tudom, rosszul emlékeztem........ezért nem kell elmondani mi az  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27647 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 08:44:38 »

Még egy kérdésem lenne :

Így, ahogy van, hibásan lehet vele közlekedni a tapasztalatok szerint ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27648 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 08:50:29 »

Még egy kérdésem lenne :

Így, ahogy van, hibásan lehet vele közlekedni a tapasztalatok szerint ?

Megy az turbó nélkül is, pont mint egy sima szívó diesel. Előznöd nem nagyon kell Smiley
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27649 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 09:34:55 »

Így nem kormozódhat be valamelyik kütyü, (vagy akár a katalizátor ) hogy nincs rendes légellátás ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 551 552 [553] 554 555 556 557 558 559 560 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.