Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 09:18:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1598804 alkalommal)
sarkan
és 6 vendég van a témában
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2018.08.29 szerda, 16:31:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 16:14:40
Nekem DSG-s autóm van, tudom hogy van benne kéttömegű lendkerék....de mondeoról volt szó, azokban az automatákban sem a dízelben sem a benzinesben nincs.
Ott van hogy Powershift, az pedig a Ford-é
https://gearboxtech.wordpress.com/2009/10/28/new-volvo-s40-2-0l-with-powershift-transmission/
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 16:38:24 írta podani
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2018.08.29 szerda, 16:53:25 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 13:42:23
Ha aranyból van a gyertya, és 10e-ként cseréled, akkor biztos
Automata simán ki tud szolgálni egy autót, kettőstömeg/kuplung meg szinte tuti cserés egy idő után.
Most nem a jövő modeljeiről beszélünk, mert ott majd kiváncsi leszek milyen űrtechnika fog kelleni a dizeleknek (annak a gyárnak aki egyáltalán fog még fejleszteni dizelt), hogy hozzák a kibocsájtási normákat a valós életben is. Nyilván ezért is veszi le egyre több gyár a palettáról, és inkább hibridekre, elektromos autók fejlesztésére költ
Mint irtam is ha sokat mész akkor más kérdés a dizel, én max 100e-el költenék kevesebbett üzemanyagra, annyit meg nekem megér egy csendes, nyomtékos benzinmotor, már ha megbocsájtod
engem nem zavar,de szeretnéd megbocsájtok neked ezért a gyarló tettért.
Az elektromos és hibryd is majd 10év múlva rúghat labdába.A dízelekben sokkal komolyabb még most is a fejlesztés,mint amennyir mondják, hogy végük van.Dehogy. Nincs alternatívája.A benzines techniológia ezt az állapotot majd 20éve tudja(talán kivéve a mazdáé).Szóval a legkevesebb fejlesztés a benzinesek terén volt,van.
Amúgy a te szemléleted szerint a benzines csak hobbyautó, hiszen az veszi,aki keveset megy,és elenyésző a különbség.
Ez alapján a dízel az ipari vezető üzemanyag, hiszen a sokathasznált komolyabb autók minden területen dízelek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2018.08.29 szerda, 18:19:34 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 16:53:25
engem nem zavar,de szeretnéd megbocsájtok neked ezért a gyarló tettért.
Az elektromos és hibryd is majd 10év múlva rúghat labdába.A dízelekben sokkal komolyabb még most is a fejlesztés,mint amennyir mondják, hogy végük van.Dehogy. Nincs alternatívája.A benzines techniológia ezt az állapotot majd 20éve tudja(talán kivéve a mazdáé).Szóval a legkevesebb fejlesztés a benzinesek terén volt,van.
Amúgy a te szemléleted szerint a benzines csak hobbyautó, hiszen az veszi,aki keveset megy,és elenyésző a különbség.
Ez alapján a dízel az ipari vezető üzemanyag, hiszen a sokathasznált komolyabb autók minden területen dízelek.
Mondod te hogy nincs vége a dízelnek, de a valóság nem így fest. A hibrid igenis használható technológia, 3 évig hajtottam egy 2.4-es hibrid Camry-t, csak azért adtam el mert kellett a pénz. 6 literes volt az átlag fogyasztás, 192LE-vel. Már miért ne lenne fejlődés a benzinesnél? A mostani 240LE-s automatám kb ugyanannyit eszik mint anno egy 20-25 éves 1.4-1.6-os gyenge motor, botváltóval, és van némi különbség a teljesítményben.
Nem, nem hobbi autó, aki havi ~1000km-t megy annak simán jó, aki meg 5000-et (azért az nem sima felhasználás) az vegyen dízelt. Pont.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2018.08.29 szerda, 20:46:53 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 18:19:34
Mondod te hogy nincs vége a dízelnek, de a valóság nem így fest. A hibrid igenis használható technológia, 3 évig hajtottam egy 2.4-es hibrid Camry-t, csak azért adtam el mert kellett a pénz. 6 literes volt az átlag fogyasztás, 192LE-vel. Már miért ne lenne fejlődés a benzinesnél? A mostani 240LE-s automatám kb ugyanannyit eszik mint anno egy 20-25 éves 1.4-1.6-os gyenge motor, botváltóval, és van némi különbség a teljesítményben.
Nem, nem hobbi autó, aki havi ~1000km-t megy annak simán jó, aki meg 5000-et (azért az nem sima felhasználás) az vegyen dízelt. Pont.
ha komolyan fejlesztették volna a benzines technológiát,nem annyit enne az autód,mint 20évvel ezelőtt egy 1,6-os autó,hanem mondjuk 3át.
A te autód többet eszik mint egy lada a nyolcvanas években rallyzva.Ez nem fejlődés,hiszen semmivel sem bocsájt ki kevesebb káros anyagot,pont annyi üzemanyagot éget el,sőt többet.Ergo egy zsákutca.
A hibrid és az elektromos autók nem terjednek Suzuki módra,hiszen nem a népautó kategóriába készülnek és árulják.
Átveszik a piacot,nem kérdés. Az viszont igen, hogy mikor. Még nem.
És bizony a valóság az, hogy európa ugyan rettenetesen törekszik, de a dízel erőforrásokat nem tudják mivel kiváltani.
Személyautók,munkagépek, szállítmányozás,hajózás,ésatöbbiésatöbbi. Óriási a késztetés, hogy a dízeleket behozzák a normák alá.
Ez a piaci érdek. Ez nem mindig és most sem egyezik a "zöld" érdekkel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2018.08.29 szerda, 21:30:46 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.29 szerda, 10:17:31
ezret nem próbáltam még, de 800-at simán, és a gyerekek is bírják.
MK5-el normál esetben nem járható az 1000km, mert csak 62 lityi a tankja. Eddig max. 920km volt amit sikerült menni.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2018.08.29 szerda, 21:33:33 »
Amúgy egy MK5 D-B vita már megint mit keres itt?
, Te alszol? Podani, mint Tipcsi MK3nál, a traktorosok meg úgy sem változnak... Ja, a Robikapások sem...
Új téma?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2018.08.29 szerda, 21:57:15 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.29 szerda, 21:30:46
MK5-el normál esetben nem járható az 1000km, mert csak 62 lityi a tankja. Eddig max. 920km volt amit sikerült menni.
Nekem az 1.5 ecoboost ha odafigyelek tudja a 950 km-t. Ilyenkor kell 54-55 litert tankolni, hogy tele legyen.
Naplózva
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2018.08.29 szerda, 22:12:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 20:46:53
ha komolyan fejlesztették volna a benzines technológiát,nem annyit enne az autód,mint 20évvel ezelőtt egy 1,6-os autó,hanem mondjuk 3át.
A te autód többet eszik mint egy lada a nyolcvanas években rallyzva.Ez nem fejlődés,hiszen semmivel sem bocsájt ki kevesebb káros anyagot,pont annyi üzemanyagot éget el,sőt többet.Ergo egy zsákutca.
A hibrid és az elektromos autók nem terjednek Suzuki módra,hiszen nem a népautó kategóriába készülnek és árulják.
Átveszik a piacot,nem kérdés. Az viszont igen, hogy mikor. Még nem.
És bizony a valóság az, hogy európa ugyan rettenetesen törekszik, de a dízel erőforrásokat nem tudják mivel kiváltani.
Személyautók,munkagépek, szállítmányozás,hajózás,ésatöbbiésatöbbi. Óriási a késztetés, hogy a dízeleket behozzák a normák alá.
Ez a piaci érdek. Ez nem mindig és most sem egyezik a "zöld" érdekkel.
Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás
Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf
Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2018.08.29 szerda, 22:16:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.29 szerda, 21:33:33
Amúgy egy MK5 D-B vita már megint mit keres itt?
, Te alszol? Podani, mint Tipcsi MK3nál, a traktorosok meg úgy sem változnak... Ja, a Robikapások sem...
Új téma?
Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2018.08.29 szerda, 22:19:50 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 22:16:02
Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül
Minek hergelsz minket? Akkor most
?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 07:11:35 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 22:12:42
Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás
Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf
Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel
Na ez az... Pont ezt kellene kiváltani valamivel, és erre nincs megoldás.
A személyautózás szinte "mellékes" a közúti szállításhoz, tömegközlekedéshez és az egyéb ilyesmihez képest.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 07:56:14 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 22:16:02
Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül
na akkor nézz utána ki indította a témát.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1150396#msg1150396
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 07:57:48 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 08:14:39 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 22:12:42
Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás
Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf
Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel
dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve...
Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.
És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 09:00:01 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 08:14:39
dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve...
Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.
És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.
Te jó ég, csak van minden fórumon olyan aki mindenhez is ért. Ha 10-20-öt evett a 82LE-s Lada (eddig még rally körülmények között evett 8-9 alatt
), akkor 8-9l egy 240LE-stől, sokkal kisebb kibocsájtással, az neked nem fejlődés. Hát gratula
De a jéghegy csúcsa az a hülyeség amit a VW-ről írtál:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-29/world-s-biggest-electric-car-battery-maker-curbs-ipo-ambitions
https://cleantechnica.com/2018/05/04/volkswagen-doubles-ev-battery-order-to-48-billion/
Még csak gondolatban merült fel a saját akkumulátor gyártás:
https://electrek.co/2018/08/02/vw-battery-cell-production-electric-vehicles-solid-state/
Igen, megérkeztünk a témához hogy sajnálom hogy kivezetik a 2.0 Ecoboost-ot, mert egy jó motor volt. Pont.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 09:03:14 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2018.08.29 szerda, 18:57:50
Sőt a hibrid már felnőtt, lassan 20 éves technológia.
Arról nem is beszélve, hogy olyan extra feature-öket hozott, mint pölö az e-4x4.
Pontosan. Most is hibrid lett volna (főleg a Mondeo hibrid tetszett), de sajna max 4-5 évesen nem fért bele a keretbe olyan hibrid aminek van nagy csomagtere, és tágas a belső tere is.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 09:58:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.30 csütörtök, 07:11:35
Na ez az... Pont ezt kellene kiváltani valamivel, és erre nincs megoldás.
A személyautózás szinte "mellékes" a közúti szállításhoz, tömegközlekedéshez és az egyéb ilyesmihez képest.
AndyA
Naigen, mindig megy a sírás, hogy az autók mennyire környezetszennyezők, stb. Egy átlag autós megy 20-25e km-t/év, egy jobban használt cégautó mondjuk 60e-t. Kamionok, buszok meg ennyit mennek pár hónap alatt. Repcsik egy út során elégetnek több tonna üzemanyagot, teherszállító hajók, óceánjárók meg istentudja hány tonnát.
Persze mindig jön az ellenérv, hogy ha pl a tömegközlekedés helyett hirtelen mindenki autóba ülne, akkor az sokkal-sokkal több kibocsátás lenne. Ez igaz (bár azért az 50 éves BKV buszoknál ez minimum megkérdőjelezhető már
), de attól még az a busz/kamion/repülő/hajó kipöfögi a környezetbe azt a szutykot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 10:19:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 08:14:39
dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve...
Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.
És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.
Azt azért ne felejtsd el, hogy ugyanannyi benzint is többféle módon el lehet égetni, és nem mindegy, hogy melyik után milyen és mennyi káros anyag keletkezik...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 10:20:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.08.30 csütörtök, 09:58:29
Naigen, mindig megy a sírás, hogy az autók mennyire környezetszennyezők, stb. Egy átlag autós megy 20-25e km-t/év, egy jobban használt cégautó mondjuk 60e-t. Kamionok, buszok meg ennyit mennek pár hónap alatt. Repcsik egy út során elégetnek több tonna üzemanyagot, teherszállító hajók, óceánjárók meg istentudja hány tonnát.
Persze mindig jön az ellenérv, hogy ha pl a tömegközlekedés helyett hirtelen mindenki autóba ülne, akkor az sokkal-sokkal több kibocsátás lenne. Ez igaz (bár azért az 50 éves BKV buszoknál ez minimum megkérdőjelezhető már
), de attól még az a busz/kamion/repülő/hajó kipöfögi a környezetbe azt a szutykot.
Repülőtől (elsősorban a mérettől) függően a repülés 3-6 l/100 km-es fogyit jelent minden egyes utasra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 10:37:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.30 csütörtök, 10:20:48
Repülőtől (elsősorban a mérettől) függően a repülés 3-6 l/100 km-es fogyit jelent minden egyes utasra.
AndyA
Nem azt mondom, hogy rossz dolog a repcsi vagy jobban szennyez, hanem hogy az is szennyez. És naponta néhány száz repcsi fent van az égen...
Szvsz az autózás azért lett űzött vad, mert azt használjuk a városba és azonosították, mint gonosz, üldözendő dolgot, ami a rossz levegőért felelős. Holott inkább el van bacva az emberiség, a nagyvárosok közepére a legkisebb zöld területre is felhúzunk egy plázát, 10 emeletes iroda/lakóházat. Persze, hogy rossz lesz a levegő, ha nincs légáramlás, ha nincs ott a természet, hogy tegye a dolgát. Ha országonként nem pár nagyvárosra koncentrálódna a terhelés, akkor egyből sokkal kevesebb problémát jelentene a közlekedés és a levegőminőség.
Nade ez már nagyon off itt, befejeztem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 10:53:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.08.30 csütörtök, 10:37:06
Nem azt mondom, hogy rossz dolog a repcsi vagy jobban szennyez, hanem hogy az is szennyez. És naponta néhány száz repcsi fent van az égen...
Szvsz az autózás azért lett űzött vad, mert azt használjuk a városba és azonosították, mint gonosz, üldözendő dolgot, ami a rossz levegőért felelős. Holott inkább el van bacva az emberiség, a nagyvárosok közepére a legkisebb zöld területre is felhúzunk egy plázát, 10 emeletes iroda/lakóházat. Persze, hogy rossz lesz a levegő, ha nincs légáramlás, ha nincs ott a természet, hogy tegye a dolgát. Ha országonként nem pár nagyvárosra koncentrálódna a terhelés, akkor egyből sokkal kevesebb problémát jelentene a közlekedés és a levegőminőség.
Nade ez már nagyon off itt, befejeztem.
Budapestről mondták, hogy marha nagy mázli az a böszme folyó a közepén, merthogy azt nem lehet beépíteni, és így a Belváros is kap egy kis friss levegőt, ha jó felől fúj a szél...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:27:54 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 09:00:01
Te jó ég, csak van minden fórumon olyan aki mindenhez is ért. Ha 10-20-öt evett a 82LE-s Lada (eddig még rally körülmények között evett 8-9 alatt
), akkor 8-9l egy 240LE-stől, sokkal kisebb kibocsájtással, az neked nem fejlődés. Hát gratula
De a jéghegy csúcsa az a hülyeség amit a VW-ről írtál:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-29/world-s-biggest-electric-car-battery-maker-curbs-ipo-ambitions
https://cleantechnica.com/2018/05/04/volkswagen-doubles-ev-battery-order-to-48-billion/
Még csak gondolatban merült fel a saját akkumulátor gyártás:
https://electrek.co/2018/08/02/vw-battery-cell-production-electric-vehicles-solid-state/
Igen, megérkeztünk a témához hogy sajnálom hogy kivezetik a 2.0 Ecoboost-ot, mert egy jó motor volt. Pont.
a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak.
Aztán most olvasom, hogy össze vissza beszélsz-vagdalkozol.
Volt egy 13literrel kijött fogyasztásod a legelején. Az bizony több mint egy lada fogyasztás. Magyarázhatsz ebbe bármit.
Látom én nehéz elfogadni, hogy van miért kivezetni a benzinmotorokat is főleg a 2.0 ecoboostot...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 11:41:11 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:30:26 »
igen. egy 3 literes dízelmotor simán eljár 6-7 literrel,míg a benzines kollégája 15el.Pont ez a különbség.
És szépen nyomonkövethető az EU norma szerint fejlődés is mindig létfontosságú fejlesztésekkel.
Adagoló,befecskendezés,rendszernyomás,nagynyomású szivattyú,PD elemek,CR rendszer,Turbó(k),stb,stb,stb,dpf...
Benzines.
Karbi,majd injektorok,turbó,és akkor majdnem itt is a vége.Ezt tudják évtizedek óta.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 15:29:00 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:41:02 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 11:27:54
a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak.
Véleményed lehet, de hülyeségeket ne írj
És ez nem személyeskedés, tények.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:43:04 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 11:41:02
Véleményed lehet, de hülyeségeket ne írj
És ez nem személyeskedés, tények.
Te határozod meg, hogy mit írjak? Ne vicceljünk már.Majdnem sajtószabadság van.
Mindenki azt tudja,gondolja,mait írnak,amiről olvas, vagy hall, illetve találkozik az életben.
Én pl közvetlenül is találkozom az autógyártással,illetve részegységeivel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:44:23 »
Néztem volna én, ha nem kerülne dupla annyiba mint a Mondeo/Fusion
Max 2014-esig néztem, ott meg most pl a legolcsóbb RX450H 8.5 milla
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 10:09:56 írta Zsolteey
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 11:46:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 11:43:04
Te határozod meg, hogy mit írjak? Ne vicceljünk már.Majdnem sajtószabadság van.
Mindenki azt tudja,gondolja,mait írnak,amiről olvas, vagy hall, illetve találkozik az életben.
Én pl közvetlenül is találkozom az autógyártással,illetve részegységeivel.
Persze, írj nyugodtan amit akarsz, a net elbírja, csak majd ne felejts el szólni a VW-nek, hogy ő a legnagyobb akkugyártó
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 12:38:32 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 11:46:38
Persze, írj nyugodtan amit akarsz, a net elbírja, csak majd ne felejts el szólni a VW-nek, hogy ő a legnagyobb akkugyártó
fogadunk?
Úri ember olyan dologban nem fogad,amiben 200%ik biztos.
Az, hogy te nem olvasol, más is kevés infót talál róla,még nem jelenti azt, hogy a VW nem csinálta már meg.
"A Volkswagen nem hosszabbítana szerződést a beszállítóival. Maga venné kézbe az akkumulátorok gyártását."
2018. aug 04.
http://zoldautok.hu/2018/08/04/mar-szilardtest-akkumulatorok-gyartasaban-gondolkozik-volkswagen/
https://autopro.hu/gyartok/A-szilardtest-akkumulatoroktol-var-megoldast-a-VW/26140/
http://www.origo.hu/gazdasag/20171003-usa-azsia-elemgyartas-akkumulator-europa.html
Az euban biztos...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 12:43:06 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 12:41:22 »
az egészen biztos, hogy a hibrid és az elektromos a jövő.Korábban is írtam, a kérdés, hogy mikor lesz elérhető népautó belőlük.
Egészen addig a dízellnek nincs vetéjtársa, kiváltó lehetősége.Éppen ezért fejlesztenek továbbra is, hogy a normákba "valóban" beleférjenek.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:47:41 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 12:50:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 12:38:32
fogadunk?
Úri ember olyan dologban nem fogad,amiben 200%ik biztos.
Az, hogy te nem olvasol, más is kevés infót talál róla,még nem jelenti azt, hogy a VW nem csinálta már meg.
"A Volkswagen nem hosszabbítana szerződést a beszállítóival. Maga venné kézbe az akkumulátorok gyártását."
2018. aug 04.
http://zoldautok.hu/2018/08/04/mar-szilardtest-akkumulatorok-gyartasaban-gondolkozik-volkswagen/
https://autopro.hu/gyartok/A-szilardtest-akkumulatoroktol-var-megoldast-a-VW/26140/
http://www.origo.hu/gazdasag/20171003-usa-azsia-elemgyartas-akkumulator-europa.html
Az euban biztos...
Nemrég kb ugyanezeket belinkeltem angolul (ha elolvastad volna). Látod, 2018 Aug. 4-i a cikk, hogy gondolzik rajta. Aztán olvass vissza mit írtál, ebben már nem tudok segíteni
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 13:02:47 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 12:50:08
Nemrég kb ugyanezeket belinkeltem angolul (ha elolvastad volna). Látod, 2018 Aug. 4-i a cikk, hogy gondolzik rajta. Aztán olvass vissza mit írtál, ebben már nem tudok segíteni
Majd én segítek,akkor TE nem érted.Ezek a hivatalos közlések. Beszállítóként mi már gyártunk nekik előgyártmányokat,alkatrészeket, a gyártó üzemük meg már épül több helyen,de erről nem szólnak a hírek, ezek belső információk.Erre írtam, hogy úriember olyanban nem fogad, amiben 200%-ig biztos.
Szóval akkor mondhatjuk akár rád (is), hogy itt is van olyan, aki mindenhez is ért!
De ez csak a jéghegy csúcsa...
Na, mind1 is. Térjünk vissza az eredeti témához.
Sajnáljuk meg közösen, és morzsoljunk el egy könnycseppet a 2.0-ás ecoboostokért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 13:17:49 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 13:02:47
Majd én segítek,akkor TE nem érted.Ezek a hivatalos közlések. Beszállítóként mi már gyártunk nekik előgyártmányokat,alkatrészeket, a gyártó üzemük meg már épül több helyen,de erről nem szólnak a hírek, ezek belső információk.Erre írtam, hogy úriember olyanban nem fogad, amiben 200%-ig biztos.
Szóval akkor mondhatjuk akár rád (is), hogy itt is van olyan, aki mindenhez is ért!
De ez csak a jéghegy csúcsa...
Na, mind1 is. Térjünk vissza az eredeti témához.
Sajnáljuk meg közösen, és morzsoljunk el egy könnycseppet a 2.0-ás ecoboostokért.
Te azt írtad hogy a dízelbotrány is azért volt mert már akkor ott áll hegyekben a VW-nél a saját akkumulátoraik, és valahogy el kell passzolni. De tényleg hagyjuk, Úriemberrel felesleges vitatkozni, úgyis mindig neki van igaza, de ha nem, akkor is
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 13:23:02 »
Igen tudom, 3 évig hajtottam hibrid Camry-t. Az a baj hogy 400-500ekm nem csak a motorban van, hanem minden másban, de ettől függetlenül abban igazad van, hogy lehet még mindig jobb mint egy pár éves olcsóbb kategóriás autó.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:10:42 írta Zsolteey
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 13:54:00 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 13:17:49
Te azt írtad hogy a dízelbotrány is azért volt mert már akkor ott áll hegyekben a VW-nél a saját akkumulátoraik, és valahogy el kell passzolni. De tényleg hagyjuk, Úriemberrel felesleges vitatkozni, úgyis mindig neki van igaza, de ha nem, akkor is
Azért visszakeresve megmutathatnád ahol ezt írtam,mert ez már rendesen ferdítés.
Továbbá én tudom mi jár annak akinek igaza van...
Az viszont tény, hogy a sajtó nem írta meg a dízelbotrány kirobbanásakor, hogy a VW már foglalkozott az akku fejlesztésekkel, előgyártmányokkal, tesztekkel. Eladni ezeket csak úgy lehet, ha piacot nyitnak neki.Ebből kerekedett és szükségesen kellett a VW-nek a világméretű botrány,és hivatalosan felvállalni a csalást. Mint ahogy az is nyilvánvaló autógyártó berkekben, hogy nem Ő az egyedüli aki manipulált, és nem csak a dízellel, hanem (szinte) mindenki, éppen csak a jogalkotás vagy szabályozás elnézte ezt a kis ferdítést, ami nem mellékesen a befektetők érdekeit képviselte.
Mint ahogy most az is a befektetők érdeke, hogy az elektromos autók, velük együtt az akkumlátorok gyártását a saját kezükbe tudják, és megelőzzenek velül mindenki mást. Ezzel lesznek (vannak) a világ élvonalában,az euban pedig vezető helyen.
Dízel benzines, mindegy.nem ebben van a pénz, a jövő.A kőolaj sem olyan nagy biznisz,pláne, ha 10-20éven belül korlátozottan lesz elérhető erre a célra.
Azért arra kíváncsi leszek, hogy az a mennyiségű kőolaj, amiből a műanyagipart kiszolgálják majd ezeknek az akkumlátorok gyártásához, mennyivel lesz kevesebb energia szükséglet, mintha azt üzemanyagnak használnák el. A környezetszennyezés amit pedig okoznak ezzel, az még mindig fekete folt.Nincsenek hatástanulmányok, ami adat pedig rendelkezésre áll, sorra ferdítik.Nem véletlenül. Korábban soha nem volt ilyen erős az ipari verseny.Óriási pénz és hatalom van benne.Mi meg vagyunk a viharos bili kellős közepén, és mindenkinek a mi pénzünk kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 14:03:49 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 13:54:00
Azért visszakeresve megmutathatnád ahol ezt írtam,mert ez már rendesen ferdítés.
Olvass vissza, nem copy-paste-elek, én tényleg befejeztem ezt a témát, értelmesebb dolgokkal is el lehet ütni az időt, mint veled értelmen vitákba menni
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 14:08:00 »
Igen, én sem félek az aksitól (7 évesen is tudta a gyári hatótávot tisztán elektromosan), de azért annyira nem egyszerű a cellacsere házilag, mint ahogy sokan gondolják, mert egy töltöttségi szintre kell hozni a többivel cellával, különben nem sokáig bírja
Persze nyilván ez is megoldható a szükséges felszereléssel, csak mókolni kell vele kicsit.
Ha a Ford-nak lett volna annyi esze hogy csinál kombi hibrid-et, most az lenne
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:03:47 írta Zsolteey
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 14:13:59 »
Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 14:14:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 11:27:54
a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak.
Aztán most olvasom, hogy össze vissza beszélsz-vagdalkozol.
Volt egy 13literrel kijött fogyasztásod a legelején. Az bizony több mint egy lada fogyasztás. Magyarázhatsz ebbe bármit.
Látom én nehéz elfogadni, hogy van miért kivezetni a benzinmotorokat is főleg a 2.0 ecoboostot...
Tudod mit szoktak mondani a véleményről...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 15:30:19 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.30 csütörtök, 14:13:59
Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?
Hogy legen egy kis ON is...
A Ford csodálatos módon a megrendeléstől számítva röpke 171 nap alatt legyártotta az autómat, szóval, ha a szállító nem töri apróra előbb-utóbb meg is kapom.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 15:33:50 »
Idézetet írta: englishman - 2018.08.30 csütörtök, 15:30:19
Hogy legen egy kis ON is...
A Ford csodálatos módon a megrendeléstől számítva röpke 171 nap alatt legyártotta az autómat, szóval, ha a szállító nem töri apróra előbb-utóbb meg is kapom.
Örülj neki, hogy nem 2020 Húsvét
. Amúgy, hiszem, ha látom!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 19:49:01 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.30 csütörtök, 14:03:49
Olvass vissza, nem copy-paste-elek, én tényleg befejeztem ezt a témát, értelmesebb dolgokkal is el lehet ütni az időt, mint veled értelmen vitákba menni
szóval akkor neked van igazad, és ferdítesz.
Adig nem zavart az időráfordítás, amíg alázni próbáltál.Mihelyt fordult a kocka,egyből értelmetlenné vált az időtöltés.
Amúgy nem is igazán vita ez, hiszen a jövőbe senki nem lát.Hitek és vélemények összecsapása aktuális és aktuálisabb információ morzsákkal.
Azt is írták már, hogy a SUV szerelem kinyírja a Mondeot,ezért hasonló kategóriába is vízionálták már mint az Allroad.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 20:56:37 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 19:54:32 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.30 csütörtök, 14:13:59
Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?
ez így nem állja meg a helyét.Minden összefügg az mk5-el.
A kivezetett ecoboost motor(ok),a motorok átalakulása hibriddé és elektromossá,és ezek összefüggései.
Ha zavar igyál egy fótit,vagy mégegyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 22:01:16 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 19:54:32
ez így nem állja meg a helyét.Minden összefügg az mk5-el.
A kivezetett ecoboost motor(ok),a motorok átalakulása hibriddé és elektromossá,és ezek összefüggései.
Ha zavar igyál egy fótit,vagy mégegyet.
Szerinted mit csinálok 2 napja?
Néha olyan zöccségek vagytok, hogy még1et, még1et... és
!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2018.08.31 péntek, 07:01:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.30 csütörtök, 22:01:16
Szerinted mit csinálok 2 napja?
Néha olyan zöccségek vagytok, hogy még1et, még1et... és
!
felkell hozni az Mk5-öt is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2018.08.31 péntek, 08:41:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.30 csütörtök, 19:49:01
szóval akkor neked van igazad, és ferdítesz.
Adig nem zavart az időráfordítás, amíg alázni próbáltál.Mihelyt fordult a kocka,egyből értelmetlenné vált az időtöltés.
Amúgy nem is igazán vita ez, hiszen a jövőbe senki nem lát.Hitek és vélemények összecsapása aktuális és aktuálisabb információ morzsákkal.
Azt is írták már, hogy a SUV szerelem kinyírja a Mondeot,ezért hasonló kategóriába is vízionálták már mint az Allroad.
Semmilyen kocka nem fordult max a te fejedben, és senki nem alázott, azzal hogy reagáltam a hülyeségekre. Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát (csak azért mert szerinted volt pár fejlesztése elektromos autókhoz, mert nyilván te ebbe is belelátsz), ami szinte azonnal a vezérigazgató székébe kerül, illetve ellene és sok más felső vezető ellen azóta is eljárás folyik (illetve van aki börtönben ül, pl. Audi vezér), nem győzik hova pakolni a hegyekben álló visszavásárolt dízel autókat, és akkor már a sok tízmilliárdos büntetésről, meg a cég hírnevéről ne is beszéljünk.
Igazi jó marketinges (is) vagy
Még ha egy Toyota csinálja ugyanezt, akinek befutott hibrid/hidrogéncellás koncepciója van, talán opció is lenne (de még ott is barmoság lenne a brand rombolása), de ennek annyi értelme mint a 8 litert fogyasztó rally ladádnak...
Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2018.08.31 péntek, 10:38:52 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.31 péntek, 08:41:12
Semmilyen kocka nem fordult max a te fejedben, és senki nem alázott, azzal hogy reagáltam a hülyeségekre. Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát (csak azért mert szerinted volt pár fejlesztése elektromos autókhoz, mert nyilván te ebbe is belelátsz), ami szinte azonnal a vezérigazgató székébe kerül, illetve ellene és sok más felső vezető ellen azóta is eljárás folyik (illetve van aki börtönben ül, pl. Audi vezér), nem győzik hova pakolni a hegyekben álló visszavásárolt dízel autókat, és akkor már a sok tízmilliárdos büntetésről, meg a cég hírnevéről ne is beszéljünk.
Igazi jó marketinges (is) vagy
Még ha egy Toyota csinálja ugyanezt, akinek befutott hibrid/hidrogéncellás koncepciója van, talán opció is lenne (de még ott is barmoság lenne a brand rombolása), de ennek annyi értelme mint a 8 litert fogyasztó rally ladádnak...
Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2018.08.31 péntek, 16:10:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.31 péntek, 10:38:52
Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem.
moderátroll
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2018.08.31 péntek, 16:12:23 »
Idézetet írta: englishman - 2018.08.31 péntek, 16:10:45
moderátroll
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2018.08.31 péntek, 16:16:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.31 péntek, 16:12:23
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen.
Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2018.08.31 péntek, 16:46:04 »
Idézetet írta: englishman - 2018.08.31 péntek, 16:16:21
Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb...
szerintem meg sokkal jobban jártál volna ha nem is írtál volna semmit,mert így csöppensz bele te is nyakig.
Szóval a bagyoly mondja verébnek esete áll fenn.Biztosan ez is érti mindenki.
A vélemény meg olyan mint a shegjuk.Mindenkinek van,és senki nem kiváncsi a másikéra.
Szóval beszólsz a másiknak, hogy troll,de megorrolsz ha te is ezzel kerülsz jellemzésre.
Nem kell megorrolni.Ha írsz egy témában,vállald a következményeit is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2018.08.31 péntek, 18:52:27 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 16:31:13
Ott van hogy Powershift, az pedig a Ford-é
https://gearboxtech.wordpress.com/2009/10/28/new-volvo-s40-2-0l-with-powershift-transmission/
Hallod, tényleg ferdítesz...
Én mondeo-t írtam nem fordot.....mondeo automatában nincs kettőstömegű lendkerék.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ