Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 01:47:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055439 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2009.12.19 szombat, 16:41:06 »


ELKELT!!!!   Wink
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 01:24:31 »

Sziasztok!

V6 motorom (st200) alapjáraton (melegen) kihagy, olyan érzés mintha egy -egy pillanatra kihagyna, nem menne az egyik henger.
Hibakód nincs, gyertyák, kábelek cserélve.
Volt valakinek hasonló tapasztalata, s van tippje esetleg a probléma megoldására?
Köszi.

Szia!

Hasonló tapasztalatom van, az előző Mondeo-m csinált ilyet, de az hidegen-melegen "négyhengerezett". A hiba oka az ECU-ba menő kábelköteg és az ECU közötti kontakthiba volt.
Én átnézném a gyertyákat-kábeleket, hátha valamit nem jól dugtál össze, vezetékezés, stb. Esetleg a vákuumcsöveket, nem kap-e fals levegőt, valamint a jeladókra, lambdaszondákra, stb.-re menő vezetékeket, nincs-e kontakthiba. MAF-szenzor? - Bár elvileg az nem ilyen hibát produkál.

Sok sikert!
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 01:28:02 »

Szia!

Na, tessék... A nyáron, amikor V6-ot kerestem, mégsem adtad el, mostmeg nesze...  falbav  vigyor3
Na jó, nehogy azt hidd, hogy számon kértelek! Csak vicceltem!

Sok sikert az eladáshoz, hátha valaki betenné a verdádat a karácsonyfája alá!  Wink

Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 07:39:35 »

Szia!

Na, tessék... A nyáron, amikor V6-ot kerestem, mégsem adtad el, mostmeg nesze...  falbav  vigyor3
Na jó, nehogy azt hidd, hogy számon kértelek! Csak vicceltem!

Sok sikert az eladáshoz, hátha valaki betenné a verdádat a karácsonyfája alá!  Wink

Üdv!
trombonist

 integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:25:30 »

integet2

Tényleg Scorpio lesz?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 15:42:14 »

Tényleg Scorpio lesz?

Kinéztem magamnak egy Cossie-t. Szerelem volt első látásra. Na meg öregszem is, elviselnék egy hátsókerekes automatát. vigyor3

De nem minden áron eladó a verda, mert hát minden ok vele és szeretem is, elégedettek vagyunk egymással. Csak valahogy elkezdett bizseregni a hátam a Cossie látványától.
 integet2
Naplózva
kimi33
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:31:22 »

Szia!

Köszi a segítséget, mindent végignézek, egyébként már több  szaki is megnézte. De épp ma találtunk valamit,(mint ahogy Te is javasoltad) a vákumcsövek közül az egr vákumcsövét a fölötte lévő műanyag csövek egyike teljesen kidörzsölte, lyukas.Típushiba lehet esetleg?

Köszi mégegyszer, üdv.


Szia!

Hasonló tapasztalatom van, az előző Mondeo-m csinált ilyet, de az hidegen-melegen "négyhengerezett". A hiba oka az ECU-ba menő kábelköteg és az ECU közötti kontakthiba volt.
Én átnézném a gyertyákat-kábeleket, hátha valamit nem jól dugtál össze, vezetékezés, stb. Esetleg a vákuumcsöveket, nem kap-e fals levegőt, valamint a jeladókra, lambdaszondákra, stb.-re menő vezetékeket, nincs-e kontakthiba. MAF-szenzor? - Bár elvileg az nem ilyen hibát produkál.

Sok sikert!
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 21:43:05 »

Szia!

Köszi a segítséget, mindent végignézek, egyébként már több  szaki is megnézte. De épp ma találtunk valamit,(mint ahogy Te is javasoltad) a vákumcsövek közül az egr vákumcsövét a fölötte lévő műanyag csövek egyike teljesen kidörzsölte, lyukas.Típushiba lehet esetleg?

Köszi mégegyszer, üdv.


Szia!

Könnyen lehet, hogy meg is találtátok a hiba okát!  eljen Egy egyszerű "T" elem van a vákuumrendszerben, ami néha elreped, különben konkrétan ilyen típushibáról én még nem hallottam a V6-ok esetében. Maga az EGR szelep, amit le szokás dugózni, hogy ne kormolódjon el és ne okozzon alapjárati problémákat. De alapvetően az sem jellemző, sokunk azt sem tudja, hol van az EGR a kocsijában.  Smiley
Ami úgymond típushibának tekinthető, főleg tizenéves korban, az a MAF-szenzor koszolódása (olcsón és pár perc alatt tisztítható egy flakon féktisztítóval, vagy karburátortisztítóval). Illetve az alapjárati motor koszolódása - azt sok esetben már nem menti meg a pucolgatás, általában cserélni szükséges.

Egy-egy lecsúszott, kirepedt vákuumcső majd' minden tizenéves autón előfordul, főleg egy-egy figyelmetlen szerelés után, ha lelöknek egy csövet, vagy valahol megfeszítenek egy "útba eső" kábelt és az lazítja le a csövet.

Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:01:10 »

Kinéztem magamnak egy Cossie-t. Szerelem volt első látásra. Na meg öregszem is, elviselnék egy hátsókerekes automatát.
Szia Takee!

Na, elindultál a lejtőn...   eplus2
Pár évig hajtasz egy Cossie-t, aztán az is gyenge lesz, akkor aztán át kell üljél majd egy V8-as Mustangba. Aztán jön egy GT40, a vége meg egy csillió lóerős kompresszoros-turbós-nitrós 20 literes V8-as szénné tuningolt Ford F-150 pick-up lesz.  hehe

Persze csak vicc volt!  wave  (Bár, ha volna annyi pénzem, amennyi nincs, én kialakítanék egy hasonló autóparkot... Bár, mondjuk az F-150-et kihagynám, az túl tukkó, a GT40-be meg úgyse férnék bele...  vigyor3)

Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:30:01 »

Szia Takee!

Na, elindultál a lejtőn...   eplus2
Pár évig hajtasz egy Cossie-t, aztán az is gyenge lesz, akkor aztán át kell üljél majd egy V8-as Mustangba. Aztán jön egy GT40, a vége meg egy csillió lóerős kompresszoros-turbós-nitrós 20 literes V8-as szénné tuningolt Ford F-150 pick-up lesz.  hehe

Persze csak vicc volt!  wave  (Bár, ha volna annyi pénzem, amennyi nincs, én kialakítanék egy hasonló autóparkot... Bár, mondjuk az F-150-et kihagynám, az túl tukkó, a GT40-be meg úgyse férnék bele...  vigyor3)

Üdv!
trombonist


Szia!

Egész jól hangzik ez a lejtmenet. Így kezdődött anno a Ford mania is. Egy olcsó, megbízható kis erős autót kerestem magamnak.  Xr2 lett. Aztán több ló kellett, jött az Xr3i. Persze az is kevés lett hirtelen, hát vettem egy V6 RS Mondeot. Majd az is kevés lett, elkezdtem ST200 után hajtani. De mivel nem találtam jó állapotút, maradt a "sima" V6 lágyabb formában.
De most megint pezseg a vérem, menni kell tovább...
Mustang biztos, hogy lesz, csak odáig még van 1-2 állomás. De én ráérek.... vigyor3
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:11:08 »

Hali!
 Több hét betegállomány után van bőven mit visszaolvasni, és meg is teszem, amint lesz rá időm, viszont most gondom van a géppel, ezért megint tanácsot kérnék.
 Nincs garázs, mindig kint áll a gép. Szombat reggel még semmi baja nem volt. 24 óra állás után vasárnap reggel -12fok és vagy 15 centi hó. Beindítottam, hogy melegedjen, és kapcsoltam klímát is, de nem sokra rá leállt. Megint beindítottam, most már nem állt le, bár néhányszor leesett az alapjárat. Út közben már nem volt vele gond. Ezután legközelebb tegnap 11kor indítottam be. A fordulatszám felugrott 3000re, aztán leállt. Ezt többször megismételte indításnál. A gázzal játszva el tudtam érni, hogy ne álljon le, de amúgy mindig leesett a fordulatszám, 750-re, aztán 500-ra, és alá, és csak rángatózott. Néha észhez tért, és megint felugrott 3000re, aztán vissza le. Menet közben meleg motornál sem volt egyenletes az alapjárat, kb 700-on volt, és rángatott, volt, hogy üresben leállt.
 A szerelő szerint a pótlevegőtolattyú a gond. Sokat mentem rövid távon, azt mondja a pára és a hideg tett be neki. Nem tud vele mit csinálni, majd rendbejön!
Ma reggel már kicsit jobb volt a helyzet, nem állt le, egész tűrhetően jár, de néha ingadozik, leesik, aztán felugrik az alapjárat.
 Ez azért mégsem normális dolog! Nem tudok télen nyugodtan közlekedni az autómmal?!
Mi a véleményetek?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:44:25 »


Mi a véleményetek?

Alapjárati motor (püótlevegő tolattyú) leszed és kipucol, majd kiszárít. Ha ez nem segít, akkor csere. 20 ropi az ára.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:33:11 »

Alapjárati motor (püótlevegő tolattyú) leszed és kipucol, majd kiszárít. Ha ez nem segít, akkor csere. 20 ropi az ára.

Kösz! Sejtettem, hogy ez lesz! vigyor3
 Merre találom ezt a cuccot, esetleg kép lenne róla valahol? Annyi kábel meg csatlakozó van ebben a motortérben hogy az ember szint visszasírja a Ladákat. Na jó, ez még viccnek is rossz! nyes
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:41:43 »

Kösz! Sejtettem, hogy ez lesz! vigyor3
 Merre találom ezt a cuccot, esetleg kép lenne róla valahol? Annyi kábel meg csatlakozó van ebben a motortérben hogy az ember szint visszasírja a Ladákat. Na jó, ez még viccnek is rossz! nyes

Jobbra fent a tűzfal és a szívósor között. Henger alakú a jobb végére megy egy csati, a bal vége 2db 8-as anyával van a szívósorhoz rögzítve. integet2
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:31:57 »

Jobbra fent a tűzfal és a szívósor között. Henger alakú a jobb végére megy egy csati, a bal vége 2db 8-as anyával van a szívósorhoz rögzítve. integet2

kösz! worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2009.12.22 kedd, 22:55:49 »

Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2009.12.22 kedd, 23:09:17 »

Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?
a pedál is lent marad?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2009.12.23 szerda, 09:41:38 »

a pedál is lent marad?

igen, talán még picit lejjebb is ugrik..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2009.12.23 szerda, 11:38:37 »

igen, talán még picit lejjebb is ugrik..
Akkor tuti nem a végeken kell keresni a hibát. Rásegítő, vagy fő munkahengernél tovább ne menj. a fékbetét leragadása, nem húzza le a pedált...szerintem
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2009.12.23 szerda, 16:13:05 »

Akkor tuti nem a végeken kell keresni a hibát. Rásegítő, vagy fő munkahengernél tovább ne menj. a fékbetét leragadása, nem húzza le a pedált...szerintem

Akkor lehet a rásegítő, mert azt említtete a srác, amikor részletesen tálaltam neki, a főfékhenger esetén meg talán (majdnem) minden fékezésnél gázos lenne. Januárban megy vissza a gép, és szépen minden meg lesz csinálva végre.
Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 08:39:32 »

Valakinek nincs ötlete a beragadó fék problémámra? Már kezdettől fogva tapasztalom, hogy időnként (nem is ritkán), főleg erősebb fékezéskor lenntragad a fékpedál egy pillanatra, és akár erősebben is befékezi az autót. A szerelő megnézte mindenhol, szerinte a fékbetét ragadhatott be, reszelt is rajta, a munkahengereket jónak találta. De a probléma továbbra is fenn áll. Nem lehet, hogy mégiscsak valahol a főfékhengernél kéne keresni a hibát?

Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.Smiley


Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 12:13:59 »

Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.Smiley

És mi lesz a Mondi helyett?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 12:19:02 »

Szerintem neked a főfékmunkahenger ragad be.Nem enged vissza teljesen a munkahenger a fékezés után,megszorul,van hozzá fel felújító készlet pár ezer HUFért.Igaz már nem vagyok mondis,de az általános probléma nem tipusfüggö.Smiley
valami hasonlóra tippelek én is...
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 17:52:56 »

És mi lesz a Mondi helyett?

Már megvettem egy 99-es Fiat Bravo-t. 1.6os ABS,Lufi,Klima. Volt már olasz autóm,nyújt valami többet (megfoghatalan) dolgot amit érezni kell ha vezetsz egy autót.Valaki a Mondi ban találja meg,van aki meg más autóban.Vártam a mondiban is de nem jött sajna Sad.


« Utoljára szerkesztve: 2009.12.24 csütörtök, 17:55:37 írta GoFerrari » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 18:11:32 »

Már megvettem egy 99-es Fiat Bravo-t. 1.6os ABS,Lufi,Klima. Volt már olasz autóm,nyújt valami többet (megfoghatalan) dolgot amit érezni kell ha vezetsz egy autót.Valaki a Mondi ban találja meg,van aki meg más autóban.Vártam a mondiban is de nem jött sajna Sad.





Nem lehet, hogy az a bizonyos "több" az egy régre visszanyúló élmény? Pl nekem a Mondi azért adja nagyon, mert gyerek koromban volt nálunk egy szép fekete ST optikával, és akkor szerelmesedtem bele.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 18:12:15 »

Jah és nem mellékesen Boldog Karácsonyt mindenkinek!  integet2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2009.12.25 péntek, 09:14:53 »


Nem lehet, hogy az a bizonyos "több" az egy régre visszanyúló élmény? Pl nekem a Mondi azért adja nagyon, mert gyerek koromban volt nálunk egy szép fekete ST optikával, és akkor szerelmesedtem bele.

Nemhiszem,de lehet hogy csak  jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem Sad Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2009.12.25 péntek, 09:18:12 »

Nemhiszem,de lehet hogy csak  jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem Sad Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.

eljen Sok hibamentes kilómétert kívánok, és hogy találd meg a számításod benne!
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2009.12.25 péntek, 09:22:03 »

Maradtak ki V6 alkatrészeim

Pl :
- Motorhoz kábelköteg
- Befecskendező fejek
- Ford 3000 rádió
- Vizpumpa
- Hengerfej
- Hidrotőkék
és egy csomó apróság

Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.

Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.

« Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 09:24:23 írta GoFerrari » Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2009.12.25 péntek, 09:22:47 »

eljen Sok hibamentes kilómétert kívánok, és hogy találd meg a számításod benne!

Köszönöm Szépen Smiley
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2009.12.25 péntek, 13:52:41 »

Kellemes Karacsonyt minden klubtagnak!
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2009.12.26 szombat, 14:06:21 »

Eladó az autóm ha valakit érdekel!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_v6_ghia-3502536
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2009.12.26 szombat, 14:45:00 »

Bakker jövőre elfogynak a V6-os klubbtagok...   Undecided Hogy lesz ebből V6 találkozó?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2009.12.26 szombat, 21:42:05 »

Sziasztok!

Boldog karácsonyt- és BUÉK minden Mondeo-s sporttársnak!  wave

Uraim, nem mintha nem lennék büszke a Contour-ra  Wink, de nem győzök most itt álmélkodni, hogy nyáron nem találtam egy értelmes V6-ot, most meg szebbnél szebb verdákat kínáltok eladásra...  falbav

Sok sikert a "tranzakciókhoz", ne aggódjatok, az ilyen szép autók hamar eladják magukat!  Wink

Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2009.12.26 szombat, 21:44:41 »

Nemhiszem,de lehet hogy csak  jobban tetszenek a fiatalos,temperamentumos autók(valjuk be az olasz autók általában azok).A mondi viszont ment is,de valahogy nem elég fiatalos volt nekem Sad Erre irtam h mindenki más autóban találja meg azt amit keres,mindenkinek más és más a fontos.


Szia GoFerrari!

Sok örömet és balesetmentes km-t kívánok a Fiat-hoz!  integet2 A maguk kategóriájában szerintem is jó kis kocsik azok, valóban más vezetési élményt nyújtanak, mint a Fordok. Ahogy mondani szokták: Kinek a pap, kinek a papné... - kinek meg a lányuk!  nyes A lényeg - ahogyan Tádé is írta -, hogy megtaláld a számításodat, és jól érezd magad a kormány mögött.  Wink

Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2009.12.26 szombat, 21:47:15 »

Bakker jövőre elfogynak a V6-os klubbtagok...   Undecided Hogy lesz ebből V6 találkozó?

Szia Rocco!

Ne aggódj, nem fogunk elfogyni, mindig van/volt/lesz utánpótlás!  wave
(Én is visszatértem 3 év kitérő után.)

Üdv!
trombonist
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 14:56:08 »

Mindenkinek B.Ú.É.K.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 18:49:22 »

Maradtak ki V6 alkatrészeim

Pl :
- Motorhoz kábelköteg
- Befecskendező fejek
- Ford 3000 rádió
- Vizpumpa
- Hengerfej
- Hidrotőkék
és egy csomó apróság

Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.

Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.



érdekelnének a képek
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.01.01 péntek, 23:43:53 »

Szia!
Dehogy fogynak el, mindig lesznek ujjabbak es ujjabbak!
En sem irogattam eddig ide, mondjuk eddig is egy V6-os MKI-esem volt, most vältottam ät egy MKII-re.
Most nezem csak, hogy itt is van elet.....


BUEK mindenkinek!
Naplózva

MK-II V6
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.01.01 péntek, 23:46:31 »

Tyüüüüüü, de szep darab!

Te csinaltattad meg a kipufogot es a szemöldököt is?
Szep! Tetszik!

Föleg a magno helyen az a cucc, az mi egyebkent?

Esetleg egy tipust tudsz mondani hozza vagy külön is eladnad?
Mennyiert?
Teccik!

Biztosan gyorsan el tudod adni!
BUEK neked is!
Naplózva

MK-II V6
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.01.02 szombat, 00:25:39 »

Szio!

En is megneznem a kepeket, aztan majd beugrik, hogy mi kellene!

Köszi es BUEK!
Andras

Használd a "Válasz" opciót, akkor látszik, mire vonatkozik a post-od.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.01.02 szombat, 06:59:06 »

Szio!

En is megneznem a kepeket, aztan majd beugrik, hogy mi kellene!

Köszi es BUEK!
Andras

Lefényképezem őket,és felrakom az oldalra.

Ha kell valakinek bármi akkor szóljon.


[/quote]
Naplózva

MK-II V6
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.01.02 szombat, 07:00:00 »

ok, igyexem ugy tenni! Smiley
Neked is BUEK!
Naplózva

MK-II V6
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.01.02 szombat, 10:35:03 »

ok, igyexem ugy tenni! Smiley
Neked is BUEK!
Ok...de ha a quote és a /quote tag-ek valamelyikét vagy az egészet kitörlöd, akkor nem ér sokat az egész...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.01.02 szombat, 14:05:33 »

Szia!
Dehogy fogynak el, mindig lesznek ujjabbak es ujjabbak!
En sem irogattam eddig ide, mondjuk eddig is egy V6-os MKI-esem volt, most vältottam ät egy MKII-re.
Most nezem csak, hogy itt is van elet.....


BUEK mindenkinek!


Szia!

Üdv köztünk!




Boldog új évet mindenkinek!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.01.02 szombat, 19:19:25 »

Tyüüüüüü, de szep darab!

Te csinaltattad meg a kipufogot es a szemöldököt is?
Szep! Tetszik!

Föleg a magno helyen az a cucc, az mi egyebkent?

Esetleg egy tipust tudsz mondani hozza vagy külön is eladnad?
Mennyiert?
Teccik!

Biztosan gyorsan el tudod adni!
BUEK neked is!

Ha az én kocsimról írsz abba egy multimédiás egység van, TV,  DVD, GPS, Tolató kamera, Rádió, beszerelve nekem 200 000 Ft volt úgy hogyha itthon vettem volna akkor + 24 000 Ft-tal lett volna drágább, igazából a gyerekek miatt rakattam bele!
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.01.02 szombat, 21:51:52 »

Neked volt az eladó V6-ban az a jó kis multimédiás rész?
Már keresni akartalak, hogy milyen típus, és milyenek a tapasztalataid vele (kormány bajuszkapcsoló, tolatókamera, 1-2 körös, hátsó képernyők, hasonlók ...)  eljen
Igen az enyém.
Én az ebay rendeltem , a márkáját majd megnézem, az egész érintő képernyős  és ha tolatásra kapcsolok minden állásból átvált kamerára, még akkor is ha be sincs kapcsolva , teljesen éles képet ad vissza a képernyőre és mint a Q7 –be színes vonalak érzékeltetik a távolságot.
A TV,  DVD, teljesen jól működik, A GPS azért szeretem mert a teljes képernyőn az látható.
Ha mindent külön szerettem volna venni akkor se lenne olcsóbb, a következő autómba is szeretnék rakni, mert az egész család szereti!
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 03:31:31 »

Ok...de ha a quote és a /quote tag-ek valamelyikét vagy az egészet kitörlöd, akkor nem ér sokat az egész...

Pedig elötte kitöröltem, mert csak programozasi hulladeknak veltem, de akkor nem törlöm ki! Smiley)))
Naplózva

MK-II V6
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:39:24 »

Jöhetnek a bővebb infók, ilyesmit keresgélek már egy ideje  Wink
Eddig mindnek volt valami hiányossága, pl: GPS (Igo 8 fusson rajta és min 400 MHz-es proci), kétsávos, bajuszkapcsoló kompatibilis, távkapcs, lekapcsoltan rejtődjön (ne törjék fel érte).
Tényleg, nem gáz, hogy olyan mélyen van? Váltó mellett elérhető, látható menet közben?
Néztem a felfelé kijövő képernyősöket is, az legalább fentebb adja a képét (viszont még iGo-sat nem találtam)

Én azért szeretem, hogy itt lent van a monitor, mert az ablakon lévő GPS engem például zavar, főleg a fénye éjszakai vezetésnél, menetközben rápillantani a képernyőre simán tudok,
kezelő szervek nekem teljesen kézre állnak. Tévét menetközben nem nézem, mert egyszer már majdnem porul jártam!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:19:20 »

Én azért szeretem, hogy itt lent van a monitor, mert az ablakon lévő GPS engem például zavar, főleg a fénye éjszakai vezetésnél, menetközben rápillantani a képernyőre simán tudok,
kezelő szervek nekem teljesen kézre állnak. Tévét menetközben nem nézem, mert egyszer már majdnem porul jártam!


Ez pedig itten a V6 topic, úgyhogy kéretik átteni a témát máshova. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.