Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 18:26:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055248 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 09:16:11 »

Ha megkérlek leírod , hogy  a számok mit jelölnek?
Kösz!
öööö 24 EGR  vigyor3
28 hátsó lambda
25 IAV (alapjárati motor)
21 termosztát
22 vízhőfokjeladó
26?Huh?
27 kopogásérzékelő ?
23 kartergáz bigyó
29 kuplungtárcsa
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 19:48:41 »

öööö 24 EGR  vigyor3
28 hátsó lambda
25 IAV (alapjárati motor)
21 termosztát
22 vízhőfokjeladó
26?Huh?
27 kopogásérzékelő ?
23 kartergáz bigyó
29 kuplungtárcsa
KÖSZÖNÖM!!!!!
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.04.02 péntek, 21:36:05 »

Csőkulcskészlet!

Lenne egy egész friss, mai problémám: melegszik az autó (MKII V6). Kb. 3 hét állás után ültem újra bele s pár km után gyors emelkedésbe fogott a vízhőfok mutató. Hűtőventi megy ezzerrel, az autóban fűtés sincs, nem ad meleget. Víz, olaj van benne rendesen. Leállítás után pár perc alatt visszahül normálra...

Én termosztátra tippelek,h nem nyit.

Esetleg meg tudjátok erősíteni, vagy cáfolni? Mi lehet még?

köszi
A
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.04.02 péntek, 23:16:28 »

Csőkulcskészlet!

Lenne egy egész friss, mai problémám: melegszik az autó (MKII V6). Kb. 3 hét állás után ültem újra bele s pár km után gyors emelkedésbe fogott a vízhőfok mutató. Hűtőventi megy ezzerrel, az autóban fűtés sincs, nem ad meleget. Víz, olaj van benne rendesen. Leállítás után pár perc alatt visszahül normálra...

Én termosztátra tippelek,h nem nyit.

Esetleg meg tudjátok erősíteni, vagy cáfolni? Mi lehet még?

köszi
A

Én is termosztátra szavaznék.

V6 találkozó helyszín ügyben valami fejlemény? Azt hiszem, múltkor említetted, hogy lehetséges, hogy tudsz egy jó helyet.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.04.03 szombat, 09:09:59 »

Én is termosztátra szavaznék.

V6 találkozó helyszín ügyben valami fejlemény? Azt hiszem, múltkor említetted, hogy lehetséges, hogy tudsz egy jó helyet.

Nemrég lett egy új biztonsági őr gárda, akiknél még nem próbálkoztam be, de a jóidő beálltával napirendre veszem. Mármintha megoldódik a hűtésproblémám. Remélem nem vízpumpa lesz, hallottam rémhíreket,h beesik a lapát és akkor K.O. Én kb. 10km-t mentem így a szervízig - meg-megállva, mielőtt felforr...

Apropó, néha látok ott a telepen (gyáli Prologis) egy mattfekete st200/st24-et is...nem innen valaki? Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.04.03 szombat, 14:56:54 »

Nemrég lett egy új biztonsági őr gárda, akiknél még nem próbálkoztam be, de a jóidő beálltával napirendre veszem. Mármintha megoldódik a hűtésproblémám. Remélem nem vízpumpa lesz, hallottam rémhíreket,h beesik a lapát és akkor K.O. Én kb. 10km-t mentem így a szervízig - meg-megállva, mielőtt felforr...

Apropó, néha látok ott a telepen (gyáli Prologis) egy mattfekete st200/st24-et is...nem innen valaki? Smiley

Arról a matt fekete Mondeoról már hallottam, állítólag elég durván lépeget, illegális gyorsulásra eljár.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.04.03 szombat, 23:32:59 »

Syasztok.Az lenne  a kérdésem hogy  a gyári ford olajbol melyiket rakjam a  V6-ba?És lehet -e  keverni másik tipussal,ha esetleg felvillan az olaj lámpa  a műszerfalon?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 14:38:33 »

Syasztok.Az lenne  a kérdésem hogy  a gyári ford olajbol melyiket rakjam a  V6-ba?És lehet -e  keverni másik tipussal,ha esetleg felvillan az olaj lámpa  a műszerfalon?

Formula F/E 5W30.
Ne keverd.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.04.07 szerda, 08:19:21 »

E85-t felesben lehet tankolni v6ba?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 15:42:17 »

E85-t felesben lehet tankolni v6ba?

Lehet? Lehet! integet2
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:01:18 »

Lehet? Lehet! integet2

És hogy, mennyit, keverni kell e? Átalakítás vagy egyéb dolog? Smiley
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.04.10 szombat, 13:34:24 »

 Hali!
  Pár hónapig hanyagoltam a klubot, mert nem nagyon voltam gépközelben, de visszaolvasok, és a továbbiakban már aktív tag leszek, de mondjuk ez senkit nem érdekel vigyor3 , nem is ezért írok.
 Tavaly nyáron vettem a Mondeót, aztán kértem és kaptam ötleteket, hogyan lehetne a gyári hangból valami hallhatót csinálni, mert szinte csak "suhanok". nyes Többen is írták, hogy nem lesz hangja, ha meghagyom a középső dobot, de én csak hátul akartam átalakítást. Végül a saját elképzelésem lett megvalósítva. Lekerült a két hátsó dob, amik iszonyat nehezek, és volt bennük bőven víz. A hátsó futóművek között lett megvágva a cső, oda jött egy ypszilon, és csak két cső megy hátra, nincsenek dobok. Rövidesen töltök fel képeket is. A hang pont olyan lett, amilyet szerettem volna, nem túl brutális, de azért elég határozott. Minden fordulaton jó hangja van, nincs recsegés-ropogás-visítás. Kis fordulaton mélyen dorombol, nagyobb fordulaton halkul, nem túl tolakodó, szóval sportos lett. Mindennel együtt nettó 31.400 Ft volt a cucc.
 Itt csináltattam: www.kipufogo.hu
Szép napot!
 Üdv: Fekusz
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.04.10 szombat, 16:26:00 »

A hátsó futóművek között lett megvágva a cső, oda jött egy ypszilon, és csak két cső megy hátra, nincsenek dobok. Rövidesen töltök fel képeket is. A hang pont olyan lett, amilyet szerettem volna, nem túl brutális, de azért elég határozott. Minden fordulaton jó hangja van, nincs recsegés-ropogás-visítás. Kis fordulaton mélyen dorombol, nagyobb fordulaton halkul, nem túl tolakodó, szóval sportos lett. Mindennel együtt nettó 31.400 Ft volt a cucc.
 Itt csináltattam: www.kipufogo.hu
Szép napot!
 Üdv: Fekusz


Képet nyomjál alulról is, hogy milyen lett! Meg videót is lökhetnél.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 16:20:41 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.04.10 szombat, 19:46:06 »


Képet nyomjál alulról is, hogy milyen lett! Meg videót is lökhetnél. "ypszilon"  Grin

Képek lesznek rövidesen. Aztán megpróbálok valami videót is összehozni, bár a hangját sajna úgysem fogja tudni visszaadni...
Naplózva
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:19:27 »

Tisztelet az uraknak!

Segítségre lenne szükségem, mert már idegileg nem bírom, hogy több mint 2 éve *** a kocsi és érdemben senki nem tudott segíteni.
Több szerelőnél megfordultam már + márkaszerviz, számtalan diagnosztikán esett át "aranyom", autóvillamosság szerelő stb...
A tanktól az üzemanyag rendszertől a maf-tól a gyertyakábeltől az atyaúristenig minden volt, de semmi extra.
Az autó több mint 2 éve 18 alatt nem eszik, a legfinomabb tempóban sem, de inkább 20-24l /100km, ha tempózgatok iszonyat... 110km= 35l.
A fogyasztáshoz már hozzászoktam, de nem is megy, 3500 felett =0, búg, hörög stb, és nem akar leforogni.
Arról nem is beszélve, hogy előzés közben elkezd hörögni, mellettünk kamion, szemből jönnek... fiatal, családos ember vagyok, még nem akarunk a másvilágra menni.
Ellenben vannak olyan napok (elég ritkán) amikor megjavul, tehát nem rossz, de nem is jó.
Az érdekes az ,hogy a villanymotor N-ben húzza a bovden, D-ben meg szinte soha.
Elinduláskor hasonló a sztori, mint amikor a kipörgésgátló dolgozik, aztán kilő 1-es ben, dugja 2.-at aztán meg akar fulladni.
Százszor átnéztem a vákumcsöveket, tőmitéseket, mert biztos fars levegőt szív stb...
A motor amúgy nagyon jó állapotú, tiszta, és nincs lelakva. 148 000 km.
Mindenhol más hibakódot írt ki, de ez már nem meglepő számomra.
Az autónak amúgy elég piti baja lehet, de bevallotta az összes szerelő, hogy v6-os mondeot még soha nem szerelt, és nincs tisztában a típushibáival.
A történet lényege, ha valaki tapasztalt már ilyen hibát, ill van az ismerősei között olyan aki szerelt már v6-ost és tudja miről van szó, szépen kérem küldjön privátban 1 tel számot amin keresztül szóban is el tudnak "kormányozni" az esetleges hibához.
3 éve vettem, 2 hónapot jártam vele probléma nélkül és azóta.......sok örömünk nem volt benne. (amúgy nagyon szeret(nénk)jük )
Előre is köszönöm, ha valaki szán rám egy kis időt.
További szép napot!


Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.04.14 szerda, 17:55:30 »

Vik mester az autó Fort-nál látta már?

A Siófoki Fordnál volt 3x, ráadásul egy jó barátom nézte át, ill diagnosztika 3x.
"Hibafeltárást" kértem. Nem jutottunk nagyon semmire, utána , én anyós ülésen, cimbi vezet, az ölemben a műszer, irány ki az útra.
Mindig szólt, hogy melyik diagramot nézzem és diktáltam az értékeket, semmi extra, de tény és való, hogy az autó nagyon nem megy.
Kb ennyi volt... azért a maf, gyertyák, gyertyakábelek gyors cseréje, de semmi.
Az Autódoktornál volt már v6-os mondi ,egyszer... azt is 1 hétig csinálták, de fogalmuk sem volt, hogy mi lehetett vele, végül is rendeltek hozzá egy (mit tom én mi a neve) új dobozt (villanymotoros, bovden húzogatós....ttr) ettől rendbe jött.
Ezek hallatán, sarkon fordultam, gondoltam inkább próbálkozok más helyen.
Nem szeretném magam "lehúzatni" szervizekben a semmiért... és a fővárosi (számomra teljesen ismeretlen) helyen rahedli pénzt fizetni az 1 hetes ott állásért. (azért műhelyt gyújtok)
Az eszét játszani nagyon sok tudja, de igen kevés mögött van tudás is.
Régebben is ,ha volt valami gondom az autóval amit nem tudtam megoldani, beírtam a fórumra és  volt, hogy 5 perc múlva jött a válasz.
Szóval vannak itt a fórumon "pengék"
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.04.14 szerda, 20:58:02 »

Köszönöm a tippet!
Megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot.
Amúgy az autó nem eszi az olajat a víz sem fogy..... semmi látható, vagy furcsa dolog amiből lehetne következtetni valamire.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.14 szerda, 21:01:20 írta BéciV6 » Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.04.14 szerda, 22:10:30 »

Köszönöm a tippet!
Megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot.
Amúgy az autó nem eszi az olajat a víz sem fogy..... semmi látható, vagy furcsa dolog amiből lehetne következtetni valamire.

Ha már ennyi helyen jártál vele, akkor talán hülyeség megkérdeznem, de lambdaszonda lett cserélve?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.04.14 szerda, 23:04:41 »

Ha már ennyi helyen jártál vele, akkor talán hülyeség megkérdeznem, de lambdaszonda lett cserélve?

Szia! Nem lett cserélve, de gyanakodtam rá, ezért elvittem 1 avill szerelőhöz, ahol zöldkártyát is csinálnak így volt lehetőségem kiméretni a szondákat és gépre is feldobtuk. Indításkor felugrott a co rendesen, de aztán elfogadható értékre beállt.
Kipróbálta a szaki is és ua véleményen volt, hogy nagyon nem akar menni.
Zamárditól a 4sávoson Szántódig padlógáz, (kb 2,5km) t egy mutató vastagságot simán leugrik az benzin.
Ami érdekes, nem tudom, hogy normális, de tanksapka letekeréskor úgy szívja a levegőt befele, hogy sokszor rácsodálkozok.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.04.14 szerda, 23:20:35 »

Szia! Nem lett cserélve, de gyanakodtam rá, ezért elvittem 1 avill szerelőhöz, ahol zöldkártyát is csinálnak így volt lehetőségem kiméretni a szondákat és gépre is feldobtuk. Indításkor felugrott a co rendesen, de aztán elfogadható értékre beállt.
Kipróbálta a szaki is és ua véleményen volt, hogy nagyon nem akar menni.
Zamárditól a 4sávoson Szántódig padlógáz, (kb 2,5km) t egy mutató vastagságot simán leugrik az benzin.
Ami érdekes, nem tudom, hogy normális, de tanksapka letekeréskor úgy szívja a levegőt befele, hogy sokszor rácsodálkozok.

Egyébként nálam is felmerült a gyanú, hogy jóval többet eszik mint kéne, de mivel nincs fedkompom, ebben nem lehetek biztos, meg aztán télen amugy is feljebb mászika fogyi. Egyébként, ha 3500 felett erőtlennek érzed, az a már említett bovdenhuzogató (2.szelepsor nyitó) motor hibájából is adódhat. Nekem autópályán nem szeret kinyílni (gondolom a lerakódott szutyok és a nem elegendeő légáramlás miatt), és olyankor ugy reagál a gázra, mint valami 1,4es ***. Ha kiakasztom valami hajlítgatott fémpálcikával a mechanikáját, akkor viszont szépen megindulgat 160 felett is.
Szerintem, ha a tank szellőztetője dugul el, akkor van, hogy feltűnően sziszeg letekeréskor, de ilyen esetben inkább szegényebbnek kéne lennie a keveréknek.
Még holnap megkérdezgetem a szerelőmet is, hátha van valami ötlete, mitől zabálhat annyit.
Jah még egy tipp: lehet, hogy szivárog valahol a benzin (tanknál, benzinvezetéknél, injektoroknál...).
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.14 szerda, 23:22:12 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 09:04:22 »


A benzin szivárgás elképzelhető, mert az injektorokat kikapattam , hátha ott a baj.
A legény szerint nincs eldugulva egyik sem . A visszaszerelés lehet nem tökéletesre sikerült....
Sokszor olyan benzinszag van az autóban, ill körülötte, hogy kétszer meggondolom rágyújtsak-e.
A tank szellőztetőt leszereltük (vmi fekete doboz + csövek..) semmi dugulás.
Benzinpumpa nyomásmérés , hidegen, melegen + bszűrő csere. Kompresszió mérés..stb.
Katalizátorok ok, szondák ok.
A doboztetőt sokszor lecsavaroztam amiben a villmotor van, váltó N-ben, csavarhúzó nyelével leszorítom a villmotort, húzok a gázon és működik, ha a
Váltót D-be rakom és megyek, na akkor már aranyom nem muzsikál.
Mondták, hogy a vezérlőelektronikám gajra ment.. körtelefon...válasz, lehetetlen mert nem szokott elromlani.
Na!??
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 12:11:11 »

Azért a 10-15 L 100-on elfolyás egy kissé durva lenne. Motor környékén tutira begyulladna.
Benzinfolt szokott a kocsi alatt lenni? Melyik végében?

Amúgy ha kiderül a hiba írd meg, én már igen kíváncsi vagyok rá, hogy mi lehet.


Soha nem láttam, hogy benzinfolt lett volna alatta.
Ma kell mennem tankolni, tegnap előtt voltam... 5e-ből kemény 64km, talán egy 10-es még benne van (óvatos üzemmódban)
Amúgy sok ismerősöm, szerelő kíváncsi a problémára.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 12:21:36 »

Soha nem láttam, hogy benzinfolt lett volna alatta.
Ma kell mennem tankolni, tegnap előtt voltam... 5e-ből kemény 64km, talán egy 10-es még benne van (óvatos üzemmódban)
Amúgy sok ismerősöm, szerelő kíváncsi a problémára.


Én akkor az elfolyásra gyanakodnék. Főleg ha benzinszag van. Lehet, hogy csak járó motornál folyik el pl az injektoroknál, és ezért nincs folt a kocsi alatt (már ha a benzin hagy észrevehető foltot).
Szóval ha erőtlen, az lehet elfolyás miatt, szelepsornyitó hibája miatt, és a váltó vezérlése miatt is. Nekem van egy automataváltóshoz való eladó vezérlőelektronikám, ha gondolod egy próbára berakhatnád magadnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 12:30:33 »

Én akkor az elfolyásra gyanakodnék. Főleg ha benzinszag van. Lehet, hogy csak járó motornál folyik el pl az injektoroknál, és ezért nincs folt a kocsi alatt (már ha a benzin hagy észrevehető foltot).
Szóval ha erőtlen, az lehet elfolyás miatt, szelepsornyitó hibája miatt, és a váltó vezérlése miatt is. Nekem van egy automataváltóshoz való eladó vezérlőelektronikám, ha gondolod egy próbára berakhatnád magadnak.

Megköszönném a segítséget.
Ezelőtt 2 éve volt róla szó, hogy megveszem tőled,de akkor elmaradt, mert még javában benne voltunk a hibakeresésben.
Ja!!! Most jutott eszembe, hogy valami olyan probléma volt, hogy a vezelektronikában van az inmobi és nem fog elindulni az én kulcsommal.
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 12:41:33 »

Megköszönném a segítséget.
Ezelőtt 2 éve volt róla szó, hogy megveszem tőled,de akkor elmaradt, mert még javában benne voltunk a hibakeresésben.
Ja!!! Most jutott eszembe, hogy valami olyan probléma volt, hogy a vezelektronikában van az inmobi és nem fog elindulni az én kulcsommal.

Rá lehet tanítani a kulcsot 1 perc alatt.
Ha elvinnéd az ECU-t, akkor szólj, aztán mondom hol tudnám átadni Pesten belül.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.04.17 szombat, 11:46:39 »

 Pár hete utántöltöttem a szélvédőmosót, és mivel amúgy is illene legalább havonta megnézni a folyadék szinteket, megnéztem az olajat és a hűtővizet is. A víz minimum alatt volt, nem is nagyon érte a tartály alját, ezért feltöltöttem közel max-ig (hideg motornál). Tegnap megint megnéztem "közel hideg" motornál, és még jóval min felett van, de fogyott belőle, az biztos. Ahogy nemrég írtam, lekerültek a hátsó dobok, és volt bennük víz bőven(nemsokára fent lesznek a képek az újról, ahogy ígértem). A kérdés: Csak felvette a rendszer a hiányzó vizet, és a kipufogó csak a kondenzvizzel volt tele, vagy eszi a vizet? Még nem néztem át, hogy szivároghat-e valahol, de nagyon nem örülnék, ha hengerfejes lenne! Egyébként a vízhőfok mindig normál értéket mutat, nem melegszik túl, és nincs gond az autóval. És túl van a 300ezer kilóméteren.   szomoru1
 Nemrég elfilóztam, hogy megtartsam-e az autót és rendbetegyem, vagy cseréljem le. Végül úgy döntöttem, hogy marad, ezért is lett átalakítva a kipufogó. Ez az évem arra megy rá, hogy összetegyem a pénzt a kuplungcserére, váltójavításra, esetleges vezérlés cserére, lakatolásra és fényezésre. Belekerül pár százasba, hogy gatyábarázzam a szekeret, a hengerfejezés rohadtul nem hiányzik ezek mellé! falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.04.17 szombat, 15:23:02 »

A kérdés: Csak felvette a rendszer a hiányzó vizet, és a kipufogó csak a kondenzvizzel volt tele, vagy eszi a vizet?  Nemrég elfilóztam, hogy megtartsam-e az autót és rendbetegyem, vagy cseréljem le. Végül úgy döntöttem, hogy marad, ezért is lett átalakítva a kipufogó.

Szerintem az lehet csak, amit írsz, ha feltöltöd hidegen, akkor abból még lejjebb megy a szint járáskor. A gyári dobok meg nem átomlősek, jó nagy dobozok, simán felgyülemlik az ilyen forma kipuffdobokban a kondenzvíz.
Jah énis filóztam, hogy mire cserélhetném, mert esélyes, hogy hengerfejes (bár pár tünetet amit annak véltem, hogy utal rá, már ki lett zárva, most csak cicceg valami hangosan, a héten kdierül végre hogy mi). Szóval elnézve a jelenlegi árukat a használt Mondiknak, és a további tartalékaimat, semmi mást nem tudnék venni biztonsággal, ami megfelene az elvárásaimnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.04.17 szombat, 16:57:59 »

Szerintem az lehet csak, amit írsz, ha feltöltöd hidegen, akkor abból még lejjebb megy a szint járáskor. A gyári dobok meg nem átomlősek, jó nagy dobozok, simán felgyülemlik az ilyen forma kipuffdobokban a kondenzvíz.
Jah énis filóztam, hogy mire cserélhetném, mert esélyes, hogy hengerfejes (bár pár tünetet amit annak véltem, hogy utal rá, már ki lett zárva, most csak cicceg valami hangosan, a héten kdierül végre hogy mi). Szóval elnézve a jelenlegi árukat a használt Mondiknak, és a további tartalékaimat, semmi mást nem tudnék venni biztonsággal, ami megfelene az elvárásaimnak.

 Remélem, hogy jól gondoljuk, és tényleg nem lesz hengerfejes, mert az most földhöz vágna. A többi javítanivaló nem sürgős, azok megvárják, amig meglesz rá a keret, de ezzel nem tudnék mit kezdeni.
 Tény, hogy szinte gombokért mennek a Mondeók, ami valahol nem reális. Ennyi pénzért más normális autót nem lehet kapni, még hasonlót sem. Nem titok, én 4 kilóért vettem az enyémet, ahogy már írtam is, cégautó volt 300ezer kilóméterrel. A mai napig azt mondom, hogy jó vétel volt, még akkor is, hogy ha most ráköltöm mégegyszer az árát, hogy toppon legyen. A vicc az, hogy ennyiért most is lehet kapni, tehát eladni jó esetben talán 3 kilóért lehetne a mostani hibáival. 3 kilóért!!! Annyiért alig lehet kapni egy rozsdás Swiftet vagy Astrát, ez meg egy '99-es V6 Ghia!
 Az az igazság, hogy amit a legjobban imádok a V6 mellett, az a fűthető első szélvédő. Nehezen tudnék lemondani róla.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 10:58:50 »


Képet nyomjál alulról is, hogy milyen lett! Meg videót is lökhetnél.

 Megvannak a képek, de nem tudom hogy tölthetem fel a profilomba. Lehet, hogy bamba vagyok, de egy kis segítséget kérek. help
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 18:57:22 »

Megvannak a képek, de nem tudom hogy tölthetem fel a profilomba. Lehet, hogy bamba vagyok, de egy kis segítséget kérek. help

Profilodba? Inkább tedd fel képfeltöltés.hu-ra, és aztán a linket ide.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 20:09:55 »

Profilodba? Inkább tedd fel képfeltöltés.hu-ra, és aztán a linket ide.

Igazad van. Kösz az ötletet. integet2

http://kepfeltoltes.hu/view/100419/K_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/K_p2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/865761359K_p3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/K_p4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/K_p6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.19 hétfő, 20:11:32 írta Fekusz » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 21:03:08 »


Zsíír eljen A hangjára is kíváncsi lennék.

Viszont nekem azthiszem ez még várat magára... Sad Most beszéltem a szerelőmmel, és megállapították, hogy hengerfejes az autó  pias Az első hengersornál, szemben állva az autóval a bal szélénél cicceg és nyomja is ki a vizet ott.  pias

A fő problémám az, hogy 250.000Ft-omba fájt, hogy amikor megvettem az autót, vettem bele ezt a motort és kicseréltettem a tré bennelévővel (igaz azt eladtam 50ért)...
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.19 hétfő, 21:06:30 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 21:15:32 »

Zsíír eljen A hangjára is kíváncsi lennék.

Viszont nekem azthiszem ez még várat magára... Sad Most beszéltem a szerelőmmel, és megállapították, hogy hengerfejes az autó  pias Az első hengersornál, szemben állva az autóval a bal szélénél cicceg és nyomja is ki a vizet ott.  pias

A fő problémám az, hogy 250.000Ft-omba fájt, hogy amikor megvettem az autót, vettem bele ezt a motort és kicseréltettem a tré bennelévővel (igaz azt eladtam 50ért)...

Kösz! vigyor3 wave  Ha sikerül szereznem valami épkézláb kamerát, és csinálok valami élvezhető felvételt, azt mindenképp feltöltöm valahova. Mobilos videóval nem is próbálkozom, annak nem látom értelmét. Nekem nagyon bejön a hangja, örülök, hogy megcsináltattam, még így is, hogy nem állok épp rózsásan anyagilag. nyes
 Az gáz, ha hengerfejes! szomoru1 Majd írd meg, mibe fáj a javítás. Én is attól tartok, hogy így 300ezer fölött már nagyobb eséllyel jöhet elő nálam is valami hasonló, pedig így is lesz mit csináltatni rajta. Eszi az életem, mint a rozsda! nyes Olyan, mint egy rossz feleség, elszedi az ember pénzét! hehe
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.04.20 kedd, 15:41:13 »

Üdv Mondeosok!
Szerintem a tiszta benzin nem hagy nyomot, hacsak nem ömlik valahol a kocsiból.......
Előző kocsimnál (igaz, az egy Lada volt) úgy vettem észre, hogy hol ereszt a karburátor, hogy azon a részen, ahol folyt a benya, sokkal tisztább volt minden. Mindha "lemosták" volna azt a kis részt, ahol csepegett a benzin. Persze, ha olyan helyen ereszt, ahol alsó pont van, vagyis nem tud mire ráfolyni, akkor ez az út se járható........... vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.04.20 kedd, 17:32:26 »

Üdv Mondeosok!
Szerintem a tiszta benzin nem hagy nyomot, hacsak nem ömlik valahol a kocsiból.......
Előző kocsimnál (igaz, az egy Lada volt) úgy vettem észre, hogy hol ereszt a karburátor, hogy azon a részen, ahol folyt a benya, sokkal tisztább volt minden. Mindha "lemosták" volna azt a kis részt, ahol csepegett a benzin. Persze, ha olyan helyen ereszt, ahol alsó pont van, vagyis nem tud mire ráfolyni, akkor ez az út se járható........... vigyor3
és ha alatta hagysz estére egy nagyobb kartondobozt? vagy már ezeken is van takaró alul?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.04.20 kedd, 17:57:24 »

Azt írta, hogy majd tripláját eszi a kocsi a normálnak, szóval szerintem ha üresben odalép a gázra, akkor annak azért látszódni/hallatszani/durván benzin-szagosodni kellene.
De még csak diesel-lel láttam ilyet.
Ekkora benzinfogyásnál a kiáramlott már be kellett volna, hogy robbanjon (motortér esetén) ... szerintem.


Írta, hogy érződik benzinszag rendesen. Robbanni semmiképp nemfog, max ha pont a kipufogóra folyik rá, akkor talán begyulladhat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.04.21 szerda, 08:19:32 »

Tisztelet az uraknak.
Tegnap vizsgálódtam a motortérben és nem volt benzinszag... érdekes, csak időszakosan érezni.
Felugrottunk Sopronba, 2x tankoltam, 1x 10000, 1x 11000-ért, és most járok 430km- nél, talán van még benne 20 km.
A fogyasztása nagyon változó, de tényleg.
Hosszútávon (normál tempóban, 60-110) 11-14l , városban 17-24 ig, a legtöbb az 110km alatt 35l, de akkor tempóztam.
2 hete volt diagnosztikán... azóta (nem tudom, hogy mi köze van hozzá) a rádió (5000) saját magától bekapcsol, 3x történt 2hét alatt, ill a menüben a
FAD, (a hang előre,hátra állítás) megszűnt létezni. Magyarán, nincs.
Mikor vettem a Mondit volt tervbe még a Jeep cherokee 5.2 limited, arra mindenki csak annyit mondott, hogy nem vagyok normális mert a gatyámat lezabálja, meg amúgy is a 3. kocsi lenne (most a mondi az) . Hát nem lett volna nagyobb teher ..........
Ami viszont nagyon dühítő, hogy nagyon nem akar menni, de ha egyszer kiderül, hogy mi volt a probléma mindenképpen megosztom veletek, hogy másnak ne kelljen szívni 2 évig.
Arra viszont még nem jött válasz, hogy normális-e a qrva nagy vákum a tankban. Tanksapka letekeréskor majd beszippant.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.21 szerda, 08:26:16 írta BéciV6 » Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.04.21 szerda, 16:13:11 »

Tisztelet az uraknak.
Tegnap vizsgálódtam a motortérben és nem volt benzinszag... érdekes, csak időszakosan érezni.
Felugrottunk Sopronba, 2x tankoltam, 1x 10000, 1x 11000-ért, és most járok 430km- nél, talán van még benne 20 km.
A fogyasztása nagyon változó, de tényleg.
Hosszútávon (normál tempóban, 60-110) 11-14l , városban 17-24 ig, a legtöbb az 110km alatt 35l, de akkor tempóztam.
2 hete volt diagnosztikán... azóta (nem tudom, hogy mi köze van hozzá) a rádió (5000) saját magától bekapcsol, 3x történt 2hét alatt, ill a menüben a
FAD, (a hang előre,hátra állítás) megszűnt létezni. Magyarán, nincs.
Mikor vettem a Mondit volt tervbe még a Jeep cherokee 5.2 limited, arra mindenki csak annyit mondott, hogy nem vagyok normális mert a gatyámat lezabálja, meg amúgy is a 3. kocsi lenne (most a mondi az) . Hát nem lett volna nagyobb teher ..........
Ami viszont nagyon dühítő, hogy nagyon nem akar menni, de ha egyszer kiderül, hogy mi volt a probléma mindenképpen megosztom veletek, hogy másnak ne kelljen szívni 2 évig.
Arra viszont még nem jött válasz, hogy normális-e a qrva nagy vákum a tankban. Tanksapka letekeréskor majd beszippant.

Az a hatalmas vákuum biztosan nem normális. És ha szerelő átnézte és nem talált dugulást a szellőzőben, akkor nem sok ötletem van. Mindenesetre elgondolkodtató....... wow1
Az én kocsimban nincs fedcomp, így max. találgatni tudok: valami vezérlést megzavarhatott a diag. Nem tudom, mit csináltak rajta, de ha a probléma azóta áll fenn, lehet, hogy arrafelé kell keresgetni..... Azt is el tudom képzelni, hogy a tank szellőzése nem megfelelő, vákuum keletkezik benne, így az az elektronika, ami az üzemanyag-ellátásért felelős, nem kap pontos jelet és dönti a benyát a motorba, ez megmagyarázná a nagy fogyasztást és a teljesítmény csökkenését, esetleg a benzinszagot is. Próbáld megfigyelni, hogy ha feszteleníted a tankot (kinyitod), akkor mit mutat a fedcomp fogyasztásnak. Ha ilyenkor viszonylag normális, és a megtett km-rel egyre rosszabb (ahogy növekszik a tankban a vákuum), akkor tuti, hogy a szellőző rendszer valamennyire tömődött. Mondom, csak találgatok, ha hülyeségeket írtam, akkor elnézést mindenkitől!!!!!!!  worship
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:39:32 »

Tisztelet az uraknak.
Tegnap vizsgálódtam a motortérben és nem volt benzinszag... érdekes, csak időszakosan érezni.
Felugrottunk Sopronba, 2x tankoltam, 1x 10000, 1x 11000-ért, és most járok 430km- nél, talán van még benne 20 km.
A fogyasztása nagyon változó, de tényleg.
Hosszútávon (normál tempóban, 60-110) 11-14l , városban 17-24 ig, a legtöbb az 110km alatt 35l, de akkor tempóztam.
2 hete volt diagnosztikán... azóta (nem tudom, hogy mi köze van hozzá) a rádió (5000) saját magától bekapcsol, 3x történt 2hét alatt, ill a menüben a
FAD, (a hang előre,hátra állítás) megszűnt létezni. Magyarán, nincs.
Mikor vettem a Mondit volt tervbe még a Jeep cherokee 5.2 limited, arra mindenki csak annyit mondott, hogy nem vagyok normális mert a gatyámat lezabálja, meg amúgy is a 3. kocsi lenne (most a mondi az) . Hát nem lett volna nagyobb teher ..........
Ami viszont nagyon dühítő, hogy nagyon nem akar menni, de ha egyszer kiderül, hogy mi volt a probléma mindenképpen megosztom veletek, hogy másnak ne kelljen szívni 2 évig.
Arra viszont még nem jött válasz, hogy normális-e a qrva nagy vákum a tankban. Tanksapka letekeréskor majd beszippant.

Hali!
 Nekem 10-10,5 az átlagfogyasztásom, és mostanában ritkán megyek "kímélő" módban, mert nagyon bejön az új kipu hangja. eplus2 Télen, rövidtávokon, sok melegítéssel, klímázással se ment 11,5 fölé. Ja, és jól megy! nyes
 Nekem 4 literes Grand Cherokee-m volt, ami az átlagos 15-18 helyett nyelte a 22-t, de annál nem kellett keresni, hogy folyik-e, ott is nehéz volt a jobb lábam, a gép meg egy lestrapált darab volt. Bár nem panaszkodom, az is ballagott rendesen! vigyor3
 Nem tudom, mi lehet a problémád, de nagyon kíváncsi vagyok rá. Irígylem a türelmedet, ennél jóval kisebb probléma is végződött már nálam autócserével. Hisz azért vettem most is V6-ost, hogy menjen, nem azért, hogy csak öntsem bele a drága benzint. Egyébként én mindig teletankolom, és csak akkor megyek legközelebb tankolni, ha már negyed alatt van. Soha nem sziszegett a tank, se nyáron, se télen.
 Remélem, hogy rövidesen megoldódik a problémád, végre teljes valójában élvezheted az autód nyújtotta előnyöket, és legalább olyan elégedett Mondeo tulaj leszel, mint én! Mert ezek jó autók! eljen wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 17:13:18 »

Akciós Chiptuning. Részletek és jelentkezés ITT

Elég lett volna egy topikba is vazze.... Utálom a reklámozást, főleg ha erőszakosan nyomatják.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 17:13:59 »

Elég lett volna egy topikba is vazze.... Utálom a reklámozást, főleg ha erőszakosan nyomatják.
bocs, de így legalább el jut mindenkihez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 19:04:41 »

nah elkészült a kocsim Vik mesternél worship!

Új hátsó ST gátlók, elől új bal/jobb lengőkarok, új stabrúd, új stab szilentek elől hátul ,ezek után pedig egy futóműállítás, váltótartó gumibak, féltengely szimering, új fékolaj, váltóolaj, szervóolaj, Mobil 1 5W30 motorolaj, műszaki
és végre lekerült a kerékőr a kocsiról amivel szenvedtem egész télen,

annyira nagyon jó lett , futómű olyan mint egy álom, úgy tapad az úton mintha oda lenne szögelve !

Én készen állok most már a V6 talira , mikor lesz  Wink?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.04.27 kedd, 12:48:56 »

nah elkészült a kocsim Vik mesternél worship!

Új hátsó ST gátlók, elől új bal/jobb lengőkarok, új stabrúd, új stab szilentek elől hátul ,ezek után pedig egy futóműállítás, váltótartó gumibak, féltengely szimering, új fékolaj, váltóolaj, szervóolaj, Mobil 1 5W30 motorolaj, műszaki
és végre lekerült a kerékőr a kocsiról amivel szenvedtem egész télen,

annyira nagyon jó lett , futómű olyan mint egy álom, úgy tapad az úton mintha oda lenne szögelve !

Én készen állok most már a V6 talira , mikor lesz  Wink?

Bárcsak én is azt írhatnám már, hogy kész a kocsi... szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.04.27 kedd, 13:00:14 »

Bárcsak én is azt írhatnám már, hogy kész a kocsi... szomoru1

Hát még én...  Grin  pias pias pias
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.04.27 kedd, 15:37:36 »

Sürgősen kéne nekem valami infó a veztengely lánckerék leszedésről. Szerelőim szerint speckó kulcs kéne hozzá, mert speckó formályú, mély lyuk van, tehát nem lehet mással leszedni, csak a hozzá való szerszámmal. Petrányiéknak fingjuk nincs, még nem csináltak V6ot ilyen szinten.  Embarrassed
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.04.27 kedd, 23:04:23 »

Hát még én...  Grin  pias pias pias

nyugi eljön az is , Én is huh mióta várom hogy megtudjam csináltatni...

de most elkezdett nyiszeregni a generátor szíjam is , úgyhogy az is csere lesz majd, aztán még kasztinál van egy pár apróság, úgyhogy még nekem is van költeni való a kocsira, de most egy nagy részel megvagyok
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
roland0227
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:48:47 »

Sziasztok nekem nem mondeom van hanem egy 99-s cougar,de azt hiszem ugyanaz a motor,hidegen melegen jol indul,de ha felmelegszik akkor vasas hang elojon es elveszti az erejet,volt ra pelda hogy elkezdtem nyomni es 4000 fordulat kornyeken vissza jot az ereje es elment vasas hang van valakinek vmi otlete?
Furcsa eszrevetel,de lehet csak veletlen egybeeses,ha nem sima 95-st tankolok,akkor nincs hang es nem veszit az erejebol,shell v-power vagy total 97re gondoltam.
Ez mit befolyasolhat?
Elore koszi.
Naplózva
jani6
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 18:11:38 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
99-es V6-om van. Van sok apró gondom, de mivel a kocsi indul rendesen és ált városban használom nem naon jönnek ki. Ami most izgat, hogy 5.-ben 90-nél enyhén rángat a kocsi, ami klímával jobban érezhető.
A klíma tavaly sem volt feltöltve, nyáron elég alacsony volt a hatásfoka....
Ez az imrc vagy mi,  (pár napja olvasgatom a topikokat) ki van kötve , mert el van szakadva a bowdene. Tán ki tudnám cserélni, de a csatiját ki kéne "melegíteni", hogy a bowdenhez hozzáférjek. Ott van elszakadva.(vajon mibe kerülhet?) Ettől még elvagyok, nem igazán nyomom neki, inkább spórolok mostanában.

Szóval  rángat de indul, húz rendesen. Alapjárat van rendesen, de ha felpörgetem a motort visszaesik 500-körülre aztán szép lassan visszaáll 750-re. Melegen. Mostanában , ha tekerem a kormányt nem ,vagy csak lassan emelkedik a fordszám...Lehet emiatt (?) télen mikor sokáig kuplungoltam és fékeztem (meg kanyarodtam?) le is fulladt náhányszor.

Nem találtam semmi leírást, ezért csak találgatok mi mi lehet. Az alapjárati motor környékén vannak ezek a pici műag vákumcsövek, most hogy jobban körbenéztem nem egy el van törve, összekókányoltam őket. Zöld EGR(?) szeleptől, meg egy sárga ott valahol. Nem vettem észre semmi változást. Lehet ezeket kapni, ill mennyi lehet?

Mióta megvettem váltáskor lassan esik a ford.szám ill alig van motorfékem, azt hittem ez természetes... olvastam vmi sebességjeladó hibát vhol, de azt sem tudom hol keressem.

Gyertyák tavaly lettek kicserélve a kábelek nem...óra szerint 210k van, én ötvenet tettem bele.
Tavaly ki kellett cserélni az akksit, ill a generátoron kicseréltek vmi fehér műag vackot (dióda?) mert már menet közben is naon vibrált a fényszóró(tompítot:). Az akksi símán tönkrement.  Nemtom jól, ill egyáltalán be lett -e tanítva....

Nagyjából ennyi. A Hoványhoz nincs "kedvem" elvinni (kecskeméti vok).
Jó lenne tudni merre induljak el. Vagy legalább vmi leírást találni vhol.
Előre is köszi!






 
Naplózva
roland0227
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 00:29:15 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
99-es V6-om van. Van sok apró gondom, de mivel a kocsi indul rendesen és ált városban használom nem naon jönnek ki. Ami most izgat, hogy 5.-ben 90-nél enyhén rángat a kocsi, ami klímával jobban érezhető.
A klíma tavaly sem volt feltöltve, nyáron elég alacsony volt a hatásfoka....
Ez az imrc vagy mi,  (pár napja olvasgatom a topikokat) ki van kötve , mert el van szakadva a bowdene. Tán ki tudnám cserélni, de a csatiját ki kéne "melegíteni", hogy a bowdenhez hozzáférjek. Ott van elszakadva.(vajon mibe kerülhet?) Ettől még elvagyok, nem igazán nyomom neki, inkább spórolok mostanában.

Szóval  rángat de indul, húz rendesen. Alapjárat van rendesen, de ha felpörgetem a motort visszaesik 500-körülre aztán szép lassan visszaáll 750-re. Melegen. Mostanában , ha tekerem a kormányt nem ,vagy csak lassan emelkedik a fordszám...Lehet emiatt (?) télen mikor sokáig kuplungoltam és fékeztem (meg kanyarodtam?) le is fulladt náhányszor.



Nem találtam semmi leírást, ezért csak találgatok mi mi lehet. Az alapjárati motor környékén vannak ezek a pici műag vákumcsövek, most hogy jobban körbenéztem nem egy el van törve, összekókányoltam őket. Zöld EGR(?) szeleptől, meg egy sárga ott valahol. Nem vettem észre semmi változást. Lehet ezeket kapni, ill mennyi lehet?

Mióta megvettem váltáskor lassan esik a ford.szám ill alig van motorfékem, azt hittem ez természetes... olvastam vmi sebességjeladó hibát vhol, de azt sem tudom hol keressem.

Gyertyák tavaly lettek kicserélve a kábelek nem...óra szerint 210k van, én ötvenet tettem bele.
Tavaly ki kellett cserélni az akksit, ill a generátoron kicseréltek vmi fehér műag vackot (dióda?) mert már menet közben is naon vibrált a fényszóró(tompítot:). Az akksi símán tönkrement.  Nemtom jól, ill egyáltalán be lett -e tanítva....

Nagyjából ennyi. A Hoványhoz nincs "kedvem" elvinni (kecskeméti vok).
Jó lenne tudni merre induljak el. Vagy legalább vmi leírást találni vhol.
Előre is köszi!


Szia en most csereltem ki az enyem,itt angliaban 50-60 fontban mennek a mukodok,az uj 170-180font,egy nemet hirdetes volt o 45 eurot akkart erte es posta koltseget.Az enyem halaistenek mukodik,de nekem is van bajom ha felmelegszik a motor,de ezt mar leirtam.
Ja en az ebay-en vetem nezel fel es lehet tudsz venni nemetbol vagy innen.



 
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 hétfő, 00:33:31 írta roland0227 » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 13:09:14 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!

Nekem volt hasonló. Csak nekem húzáskor is szaggatott. Gyertyakábel csere után megszűnt. Volt egy trafócsere is ami felesleges volt. 200K körül már ideje a gyertyakábel csere.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.