Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 22:47:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055350 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2011.03.09 szerda, 14:47:00 »

Na csak nem hagyott nyugodni a gondolat, kinyitottam a dinamitos dobot. 3db lukacsos cső ment végig benne, körbe agyig tömve üveggyapottal. Üveggyapot ki, lukacsos csövek ki, dob visszaheggeszt.
Hát nemtudom, h ez a normális, de sokan írkálják, hogy módosítás: gyári herélt dob, és tök jó hangos..., na nálam konkrétan az történt, hogy a herélt dob, ami leghalkabbnak lett kérve, még gyári állapotában is hangosabb volt, mint így herélten.
Kb egy szinten van így az autó hangja egy gyári állapotú v6-tal. Úgyhogy gyorsan le is vettem, nehogy a nagy csöndben megőrüljek.  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2011.03.09 szerda, 17:01:44 »

Na,ma meglepő módon széthullott váltó.Egy az egyben eltűnt az ötödik,van egy-három és helyenként 2-4 is.Hátramenet meg annyira,hogy épp csak elindítja az autót és annyi...Hurrá.Na,megy be a fusim-féle váltó.Baromira nem hiányzott,bár erre is készültem...ez az egész kezd kísértetiesen hasonlítani a piros pályafutására...ez a szőke dolog lassan kezd átmenni frankensteines dologba...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2011.03.09 szerda, 17:28:32 »

Mik voltak az előjelei? Vagy csak úgy egyik pillanatról a másikra jött elő ?
Előjele volt már,mert a diffi is "sírt" illetve 1-> 2-be váltáskor meg-meg szorult,volt,hogy nem is lehetett.Na,most is elindultam,váltanék 2-be nagy reccs és annyi.Megszorult az egész.Aztán most legalább 1-3 van,ha hagyom teljesen lepörögni a motort akkor 4 is.A többi eltűnt...(2 van hellyel-közzel,de akkor már inkább 1-3...) A kispolákkal is ugyanígy jártam...átok ül rajtam?Mindenesetre készültem rá csak nem most...ebből kifolyólag féltengelyek nincsenek..._:?-.,/*--+,?...én keresztem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2011.03.09 szerda, 20:07:25 »

Előjele volt már,mert a diffi is "sírt" illetve 1-> 2-be váltáskor meg-meg szorult,volt,hogy nem is lehetett.Na,most is elindultam,váltanék 2-be nagy reccs és annyi.Megszorult az egész.Aztán most legalább 1-3 van,ha hagyom teljesen lepörögni a motort akkor 4 is.A többi eltűnt...(2 van hellyel-közzel,de akkor már inkább 1-3...) A kispolákkal is ugyanígy jártam...átok ül rajtam?Mindenesetre készültem rá csak nem most...ebből kifolyólag féltengelyek nincsenek..._:?-.,/*--+,?...én keresztem...
krisz most dobott szét egy v6-ot. miért nem kérdezed meg tőle a féltengelyeket? nem olcsó a váltóolaj...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2011.03.09 szerda, 20:10:54 »

krisz most dobott szét egy v6-ot. miért nem kérdezed meg tőle a féltengelyeket? nem olcsó a váltóolaj...
Egészen pontosan 4700 Ft/Liter a váltóolaj ára, éppen ma vettem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:01:42 »

krisz most dobott szét egy v6-ot. miért nem kérdezed meg tőle a féltengelyeket? nem olcsó a váltóolaj...
azért,mert holnap reggel megyek a szerelőhöz...elírtam,a szervóét (automata) írtam be...még most keresek...de majd kiderül,milyen van az orosznál.
Te milyet vettél?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 21:19:38 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:23:16 »

Na,ma meglepő módon széthullott váltó.Egy az egyben eltűnt az ötödik,van egy-három és helyenként 2-4 is.Hátramenet meg annyira,hogy épp csak elindítja az autót és annyi...Hurrá.Na,megy be a fusim-féle váltó.Baromira nem hiányzott,bár erre is készültem...ez az egész kezd kísértetiesen hasonlítani a piros pályafutására...ez a szőke dolog lassan kezd átmenni frankensteines dologba...

Akkor lesz cikk a váltócseréről is? Remek! taps
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:25:35 »

Akkor lesz cikk a váltócseréről is? Remek! taps
már úgyis elfogyott a feltölteni való vigyor3

misi, hogy veled mindig ilyenek történnek Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:39:45 »

Akkor lesz cikk a váltócseréről is? Remek! taps
Nem hiszem,mert mennem kell dolgozni...max. kint hagyom a fényképezőt,hogy kattintgasson...de épp nézem,a q8 1500 ft/l
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2011.03.09 szerda, 22:49:26 »

azért,mert holnap reggel megyek a szerelőhöz...elírtam,a szervóét (automata) írtam be...még most keresek...de majd kiderül,milyen van az orosznál.
Te milyet vettél?
A gyári váltóolaj ára 4700ft/l - 20% kedvességgel kaptam én a Cromaxnál.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 07:14:18 »

A gyári váltóolaj ára 4700ft/l - 20% kedvességgel kaptam én a Cromaxnál.
talán aranyból van?régebben mobilt árultak abból is,az 2000-2200 volt literenként.Azon sem csodálkoznék,ha most is az futna gyári néven.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 08:51:47 »

azért,mert holnap reggel megyek a szerelőhöz...elírtam,a szervóét (automata) írtam be...még most keresek...de majd kiderül,milyen van az orosznál.
Te milyet vettél?
az automatáé nem gyó. ha felhívod krisz-t, megmondja, van-e neki kéziváltóshoz. nem olyan nagy pénzért adja.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 09:42:06 »

az automatáé nem gyó. ha felhívod krisz-t, megmondja, van-e neki kéziváltóshoz. nem olyan nagy pénzért adja.
A keresőkben egy helyen hozza az automata meg kézi spect.De mindegy,megy bele q8 asztán a féltengelyek cseréjekor úgyis le lesz engedve,akkor meg castrol lesz utána.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 21:09:03 »

A keresőkben egy helyen hozza az automata meg kézi spect.De mindegy,megy bele q8 asztán a féltengelyek cseréjekor úgyis le lesz engedve,akkor meg castrol lesz utána.
ja, hogy az olaj? aztat nemtom. már nemtom, honnan olvastam azt, amit vettem bele. de belevalót raktam, de nekem feleslegesnek tűnik az én olajcserém, mert semmivel sem lett jobb...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:26:32 »

Na,ma reggelre lett kuplungtárcsa a unix-nál.Sachs,rendvédelmis kedvezménnyel 15e.Miután szétszedték az egész miskulanciát,kiderült,hogy kicserélték az egész kuplungot,de totál félrekopott.Talán nem volt központosítva vagy mi a ....?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2011.03.11 péntek, 21:44:28 »

Hm, most városban is nagyrészt tojással közlekedve rájötem, hogy egyáltalán nem eszik többet. De ha rugom neki akkor dúrván vedel. Úgyhogy még nem kapkodom el a lambdaszondát, ha marad 12-13 a városi fogyim a nagy hidegek után, akkor azmég normális is.
Most így a lájtos autópálya 200km + 70km város alatt fogja kb elérni a középállást a mutató, ami 11 liter/100km átlagfogyi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2011.03.12 szombat, 08:34:16 »

Hm, most városban is nagyrészt tojással közlekedve rájötem, hogy egyáltalán nem eszik többet. De ha rugom neki akkor dúrván vedel. Úgyhogy még nem kapkodom el a lambdaszondát, ha marad 12-13 a városi fogyim a nagy hidegek után, akkor azmég normális is.
Most így a lájtos autópálya 200km + 70km város alatt fogja kb elérni a középállást a mutató, ami 11 liter/100km átlagfogyi.
Szerintem az teljesen jó.Most,hogy rövid távokon nem használtam az autót,nekem is lement ennyire.Igaz,már egy kicsit jobban odafigyelek a közlekedési szokásaimra...bár jelen pillanatban még autóm sincs...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2011.03.12 szombat, 16:56:33 »

Na,visszakaptam az autót.Teljesen jó,mintha megkönnyebbült volna a motor.Egy haldokló/halott váltó ennyit számít?
Cserébe viszont félpercenként villog a légzsák visszajelző.A váltó környékén van valami csatlakozója vagy bármi,aminek köze lenne hozzá?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:22:45 »

Na,visszakaptam az autót.Teljesen jó,mintha megkönnyebbült volna a motor.Egy haldokló/halott váltó ennyit számít?
Cserébe viszont félpercenként villog a légzsák visszajelző.A váltó környékén van valami csatlakozója vagy bármi,aminek köze lenne hozzá?

Mennyit villog?
http://www.nds mondeo.hu/spark/airbag_flash_bp/airbag_flash_bp.htm
Egybe írd a címet, mert az endéesmondeot egybe kicsillagozza.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.12 szombat, 18:25:03 írta Kuk3sz » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:24:30 »

Mennyit villog?
http://www.***.hu/spark/airbag_flash_bp/airbag_flash_bp.htm

Már tárgytalan,valószínűleg elbaxták,amikor visszarakták a bölcsőt.Elszakadt az átvezető szalag,talán van másik a garázsban.Ha nincs fusim majd küld,már meginterjúvoltam ez ügyben.Egyet villan 5 mp-ként.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:26:14 »

Már tárgytalan,valószínűleg elbaxták,amikor vis***akták a bölcsőt.Elszakadt az átvezető szalag,talán van másik a garázsban.Ha nincs fusim majd küld,már meginterjúvoltam ez ügyben.Egyet villan 5 mp-ként.

Akkor ok. Cheesy Legalább a hiba oka megvan. eljen
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:28:55 »

Amúgy az, h a váltókaron "nagy" a holtjáték, azzal lehet valamit kezdeni? Gondolom a pár év alatt kikopott a belüje, de azt valahogy nem lehet rendbe rakni? Kicsit bosszant.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:29:13 »

Akkor ok. Cheesy Legalább a hiba oka megvan. eljen
Sok hiba nem lehet vele mert csak egy van és az ülés alatti csati nincs széthúzva.Viszont eszméletlen,mennyivel jobban megy az autó.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:30:11 »

Amúgy az, h a váltókaron "nagy" a holtjáték, azzal lehet valamit kezdeni? Gondolom a pár év alatt kikopott a belüje, de azt valahogy nem lehet rendbe rakni? Kicsit bosszant.
A bowden szokott kinyúlni illetve a műanyag prückök kikopnak.Azokat lehet cserélni,de valami 5e ft darabja.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:35:14 »

Sok hiba nem lehet vele mert csak egy van és az ülés alatti csati nincs széthúzva.Viszont eszméletlen,mennyivel jobban megy az autó.

Zsír, ennyit számít a váltó.  eplus2
Engem meg egyre jobban idegesít, hogy magas fordulaton bevillog a töltés lámpa...
Mostanában hogy hangos lett az autó, többször rájön a haladhatnék, azt tegnap is toltam neki úgy rendesen, és ilyen 5ezer fölött be-be villan a töltés lámpám ami ritka bosszantó, mer gondolom túl sok jót nem jelent, úgyhogy tanácstalan vagyok.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:36:14 »

A bowden szokott kinyúlni illetve a műanyag prückök kikopnak.Azokat lehet cserélni,de valami 5e ft darabja.

Úgyis gondolkozom, hogy veszek bele short shiftert, majd akkor belenézek látni e valami érdekeset. Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2011.03.12 szombat, 18:47:12 »

Úgyis gondolkozom, hogy veszek bele short shiftert, majd akkor belenézek látni e valami érdekeset. Cheesy
max. annyit,hogy a tűzfalnál kijön.Meg a váltóra rá van pattintva.Ha más gond nincs,szerintem azok koptak ki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:03:43 »

5ezer fölött be-be villan a töltés lámpám ami ritka bosszantó, mer gondolom túl sok jót nem jelent, úgyhogy tanácstalan vagyok.

Én először feszítenék az ékszíjon. Egy próbát megér...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:32:44 »

Sziasztok!

Egy hete én is Mondeo tulajdonosnak mondhatom magam.
(Mondeo Ghia, 2544 ccm, V6, aut, MK2-es, 98-as.)
Sajnos a kocsi min. fél-egy évig állt, és most kezdenek elöjönni a hibák, vagy csak úgy vagy az állás miatt, ezt nem tudom.
De tény, hogy 5 nap használat után otthagyott az út közepén...a csúcsfogralom kellős közepén.

Volt kint az Autóklub, megállapította, hogy nincsen töltés. (haverom akitől vettem, mondta, hogy mielőtt elvették a jogsiját (kb. egy éve) volt kicserélve a ganerátor).
Mint nem nagy autó- és legfőképpen Mondeo szakértő, a segítségeteket kérem.
Mi lehet a baj? Mennyibe kerül? Hogyan úszhatom meg olcsóbban...Cheesy

Előre is köszi, kellemes ünnepeket!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:59:59 »

Sziasztok!

Egy hete én is Mondeo tulajdonosnak mondhatom magam.
(Mondeo Ghia, 2544 ccm, V6, aut, MK2-es, 98-as.)
Sajnos a kocsi min. fél-egy évig állt, és most kezdenek elöjönni a hibák, vagy csak úgy vagy az állás miatt, ezt nem tudom.
De tény, hogy 5 nap használat után otthagyott az út közepén...a csúcsfogralom kellős közepén.

Volt kint az Autóklub, megállapította, hogy nincsen töltés. (haverom akitől vettem, mondta, hogy mielőtt elvették a jogsiját (kb. egy éve) volt kicserélve a ganerátor).
Mint nem nagy autó- és legfőképpen Mondeo szakértő, a segítségeteket kérem.
Mi lehet a baj? Mennyibe kerül? Hogyan úszhatom meg olcsóbban...Cheesy

Előre is köszi, kellemes ünnepeket!
Az,hogy nincs töltés nem épp a legszakszerűbb válasz.Ha tényleg elszállt a generátor,akkor az egyik megoldás,hogy kicseréled bontottra pl. mk2-től.Előtte viszont érdemes megnézetni,hogy tényleg az-e a gondja.A generátorra csatlakozó kábeleket meg tudod nézni,hogy nincs-e valamelyik lelazulva.Ha akksiról sincs semmi reakció,akkor lehet,hogy kiment a főbiztosíték (1. számú 80A,a motortérben az autóval szemben állva a bal alsó sarokban van) Nagyhirtelen ennyi.Gondolom a szíj nincs elszakadva.Mondani meg mindent lehet,erre én vagyok a legjobb példa....lassan már az árát ráköltöttem de még mindig nincs kész...
Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 09:09:55 »

Az,hogy nincs töltés nem épp a legszakszerűbb válasz.Ha tényleg elszállt a generátor,akkor az egyik megoldás,hogy kicseréled bontottra pl. mk2-től.Előtte viszont érdemes megnézetni,hogy tényleg az-e a gondja.A generátorra csatlakozó kábeleket meg tudod nézni,hogy nincs-e valamelyik lelazulva.Ha akksiról sincs semmi reakció,akkor lehet,hogy kiment a főbiztosíték (1. számú 80A,a motortérben az autóval szemben állva a bal alsó sarokban van) Nagyhirtelen ennyi.Gondolom a szíj nincs elszakadva.Mondani meg mindent lehet,erre én vagyok a legjobb példa....lassan már az árát ráköltöttem de még mindig nincs kész...

Na igen, az autóklubbos ember rámért bikázás után az akksira és ezt mondotta, hogy nincs töltés.
De most lemegyek és megnézem a javaslatokat amit írtál! Nagyon köszönöm a tippeket. HÁTHA!!! Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 09:48:53 »

Na igen, az autóklubbos ember rámért bikázás után az akksira és ezt mondotta, hogy nincs töltés.
De most lemegyek és megnézem a javaslatokat amit írtál! Nagyon köszönöm a tippeket. HÁTHA!!! Cheesy
A másik topikban írtak felújítást árral,mindennel nézz rá.Olyan 15-20e-ig szerintem megéri,a fölött már lehet alkudozni bontottra is (igaz,azt sem tudja az ember meddig működik...bár mk2-től itt sokan vásárolnak pozitív visszajelzéssel)
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 10:19:43 »

Én először feszítenék az ékszíjon. Egy próbát megér...

ÖÖÖ, hogy tudok feszíteni rajta? 1 hónapja lett cserélve ékszíj, meg főtengelytárcsa, szíjfeszítő hibátlan, rugó feszes, azon kívül lehet valahol állítani rajta?
Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 12:18:22 »

A másik topikban írtak felújítást árral,mindennel nézz rá.Olyan 15-20e-ig szerintem megéri,a fölött már lehet alkudozni bontottra is (igaz,azt sem tudja az ember meddig működik...bár mk2-től itt sokan vásárolnak pozitív visszajelzéssel)
Nos, lementem. Ránéztem. Ellenben mivel nem vagyok szaki, halvány lila gőzöm sem volt, hogy a generátorra csatlakozó kábelek melyikek lehetnek. No persze tudom melyik a generátor, csak a közvetlen közelébe nem láttam kábelt. Ehhez fel kéne emelni, vagy akna kéne hozzá. Ezt az utcán sajna nem tudtam megoldani. Néztem a 80A-es biztosítékot. A 60A-esekhez képest fura elszíneződés van a tetején. Kivenni nem tudtam, pedig nem vagyok egy gyenge gyerek. Smiley Ellenben az elszíneződés nem jelent semmit, mert számomra nem egyértelmű, hogy kiégett volna. Töltés továbbra sincs. Marad az akkutöltés és a nappali autózás fényszórók nélkül.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 14:16:12 »

Nos, lementem. Ránéztem. Ellenben mivel nem vagyok szaki, halvány lila gőzöm sem volt, hogy a generátorra csatlakozó kábelek melyikek lehetnek. No persze tudom melyik a generátor, csak a közvetlen közelébe nem láttam kábelt. Ehhez fel kéne emelni, vagy akna kéne hozzá. Ezt az utcán sajna nem tudtam megoldani. Néztem a 80A-es biztosítékot. A 60A-esekhez képest fura elszíneződés van a tetején. Kivenni nem tudtam, pedig nem vagyok egy gyenge gyerek. Smiley Ellenben az elszíneződés nem jelent semmit, mert számomra nem egyértelmű, hogy kiégett volna. Töltés továbbra sincs. Marad az akkutöltés és a nappali autózás fényszórók nélkül.
Ha az van kiégve,akkor semminemű áram nincs az autóban,azért írtam,hogy ha akksiról sem megy semmi (ez nem derült ki számomra,de lehet figyelmetlen voltam) Ezen kívül mást már csak kiszerelés után lehet megnézni.

Én is váltottam pár szót a szerelővel az alábbi ügyekben a váltócsere után:
-villogó légzsákjelző (elszakadt szalagkábel,kicseréltem,most már jó)
-a kormánycsonk átvezetése a padlólemezen (a tömítés műanyag gyűrűjét sz a r tak betenni normálisan,ergo szorult a kormány.ha begyűrődik a kormánycsonkhoz akár a gumi,akár a széttört gyűrű és megszorul az igen kínos,főleg menet közben...)
-széttört vákumcsövek (alapjárat 2e-nél nem tűnt fel? a fűtésé kapásból el volt repedve,a többit még meg sem néztem...)

Elmondása szerint csak a légzsák villogást látta,de azt hitte ez normális...a kormányról úgy gondolta,hogy így jó,az alapjáratot is...ezek után komolyan elgondolkoztatott,hogy a hf-et csinálják-e...mindenesetre a műszaki vizsgát vállalták,a kábel árát majd akkor rendezzük.
Aztán azt hiszem,mászok az autó alá csavarokat utánhúzni,ha itt lesz drof-tól a termosztát.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 14:18:13 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:35:12 »

Elmondása szerint csak a légzsák villogást látta,de azt hitte ez normális...a kormányról úgy gondolta,hogy így jó,az alapjáratot is...ezek után komolyan elgondolkoztatott,hogy a hf-et csinálják-e...mindenesetre a műszaki vizsgát vállalták,a kábel árát majd akkor rendezzük.
bevallom én biza nem vinném oda a kocsimat. se vizsgáztatni, szereltetni pláne. még egy ablaktörlő lapátot cseréltetni sem!!!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:09:38 »

bevallom én biza nem vinném oda a kocsimat. se vizsgáztatni, szereltetni pláne. még egy ablaktörlő lapátot cseréltetni sem!!!
Mindenki megérdemel egy második esélyt.A többit majd meg látom.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:29:43 »

Mindenki megérdemel egy második esélyt.A többit majd meg látom.

azt biztosan, de aki szerelő létére, azt HISZI dolgokról, hogy az úgy jó....
és ráadásul ilyen dolgokról, mint amiket leírtál? ezek nem is v6 specifikus dolgok. lehet, hogy egy mtz esetén ezek elhanyagolhatók és beleférnek a tűréshatárba, de egy olyan kocsinál, aminek 200 fölött van a végsebessége és egyszerre több család élete foroghat kockán miatta? de te tudod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:06:13 »

azt biztosan, de aki szerelő létére, azt HISZI dolgokról, hogy az úgy jó....
és ráadásul ilyen dolgokról, mint amiket leírtál? ezek nem is v6 specifikus dolgok. lehet, hogy egy mtz esetén ezek elhanyagolhatók és beleférnek a tűréshatárba, de egy olyan kocsinál, aminek 200 fölött van a végsebessége és egyszerre több család élete foroghat kockán miatta? de te tudod...
Igaz,de az mellettük szól,hogy én is sürgettem őket és tényleg egyedüliek voltak,akik ilyen idővel elvállalták.Ha nincs pont ez a négynapos kihagyás,akkor el vagyok én is autó nélkül,de most ide-oda mentünk a családdal plusz holnap valahogy nekem is be kell mennem melózni (a busz akárhogy nézem lutri,valahogy nem jön össze hétköznap reggel és ünnepnap a menetidő betartás)  Mást is kérdeztem,de az ünnep miatt nem vállalták.Azt nem tudták ők sem,hogy ha valami gond van,ami halasztható azt úgyis mondom (először voltam náluk) de majd futunk még vele egy kört.Ha legközelebb is lesz valami ilyen gond,akkor majd továbbállok.
Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 06:10:36 »

Hali!
Van fejlemény, szerdáig ugye várnom kellett, hogy bármilyen szervízbe is elmenjek, tehát autóklubbal indítottam és indíttattam a kocsim, hogya annyi fesz legyen az akkuban, hogy a szerelő haveromig elguruljak Erzsébetre. El is értem. Ránézett a generátorra, mondta, hogy ezt nem lesz egszerű kivenni, szerinte itt a féltengelyt is ki kell szedni. Na mondom remek. Átmentünk egy elektromoshoz, az ránézésre nem vállalta a generátor cserét. Kerítettünk egy másik villanyost Budán. Elindultam, s közben imádkoztam magamban, hogy elérjek Budára, mikor is óvatlanul lepillantok a műszerfalra...nem ég semmi. Volt nálam multiméter, gyorsan rámértem a sarukra.
13,48 volt...mondom aaaaaaz fasza Cheesy.
Sanyikát felhív; van töltés, visszamenni. Átmozgatni a kábeleket, kontakt spray, kiderült a gerjesztő kábel csatija csúszott le. Smiley

De ha már ennyit spóroltam, gondoltam ajánékba kap a v6-os új gyertyákat, néha rángat az alapjárat, haver mondta, hogy ez gyertya. Van tipp, hogy milyet érdemes venni?
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 06:53:28 »

Hali!

De ha már ennyit spóroltam, gondoltam ajánékba kap a v6-os új gyertyákat, néha rángat az alapjárat, haver mondta, hogy ez gyertya. Van tipp, hogy milyet érdemes venni?


gyári Motorcraft
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 07:33:13 »

Hali!
Van fejlemény, szerdáig ugye várnom kellett, hogy bármilyen szervízbe is elmenjek, tehát autóklubbal indítottam és indíttattam a kocsim, hogya annyi fesz legyen az akkuban, hogy a szerelő haveromig elguruljak Erzsébetre. El is értem. Ránézett a generátorra, mondta, hogy ezt nem lesz egszerű kivenni, szerinte itt a féltengelyt is ki kell szedni. Na mondom remek. Átmentünk egy elektromoshoz, az ránézésre nem vállalta a generátor cserét. Kerítettünk egy másik villanyost Budán. Elindultam, s közben imádkoztam magamban, hogy elérjek Budára, mikor is óvatlanul lepillantok a műszerfalra...nem ég semmi. Volt nálam multiméter, gyorsan rámértem a sarukra.
13,48 volt...mondom aaaaaaz ***a Cheesy.
Sanyikát felhív; van töltés, visszamenni. Átmozgatni a kábeleket, kontakt spray, kiderült a gerjesztő kábel csatija csúszott le. Smiley

De ha már ennyit spóroltam, gondoltam ajánékba kap a v6-os új gyertyákat, néha rángat az alapjárat, haver mondta, hogy ez gyertya. Van tipp, hogy milyet érdemes venni?
Ha már rászánod magad cseréld le a gyújtáskábeleket!A gyertyacsere nálam sem oldotta meg a rángatást csak a kábelcserével együtt.A unixnál az ngk 21e ft,olcsóbb mint a cromax.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 07:35:19 írta misi107 » Naplózva
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 09:30:47 »


gyári Motorcraft

Ok, lefoglaltam 6 db Motorcraft-ot, de beszéltem olyannal aki nem ajánlja a Motorcraft-ot, inkább az NGK-t.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:56:54 »

Ok, lefoglaltam 6 db Motorcraft-ot, de beszéltem olyannal aki nem ajánlja a Motorcraft-ot, inkább az NGK-t.

Lényeg, hogy egyszerre cseréld(sztem a gyáriban sem fogsz csalódni, sőt), mert volt olyan, aki ezt megszívta, és cserélhette újra a gyertyákat, mert a régi kábel tönkretette az új gyertyákat.
A következő periódusnál mer elegendő lesz csak a gyertya csere, de amíg nem tudod, hogy mikor volt kábel csere, addig inkább jobb félni, mint megijedni....

Vagy nézz körül itt:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford14_gyujtokabel_keszlet

Nem kicsivel olcsóbb a gyárinál...
Én itt gyártattam a VR6-os Galaxymhoz, és le a kalappal előtte! eljen
Ráadásul 3 év garit vállalt rá...
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 11:00:49 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 12:52:34 »

Ok, lefoglaltam 6 db Motorcraft-ot, de beszéltem olyannal aki nem ajánlja a Motorcraft-ot, inkább az NGK-t.

JÓÓÓÓÓ a Motorcraft!! Én már 25 éve autózok fordokkal, korábban próbáltam az NGK-t, igaz soros motorhoz, de sokkal jobb volt utána a Motorcraft, azóta csak gyári cuccokat használok!!! Üdv. Kusti1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 13:32:00 »

Ok, lefoglaltam 6 db Motorcraft-ot, de beszéltem olyannal aki nem ajánlja a Motorcraft-ot, inkább az NGK-t.
Nem kizárt,hogy a motorcraftot is az ngk gyártja (mint például a gyári lambdát...) Viszont az tény,hogy négyhengeres-v6 motorok ezzel mennek a legnormálisabban.Sokan próbáltak többfélét is,talán ez az egyetlen,amivel gyakorlatilag nincs gond.A kábelt még most cseréld ki,bár nagy kiadásnak tűnik,de egy csomó ***ást letudhatsz vele.Az élettartama olyan 80e km,nálam ez például 4-5 év...(bár amióta megvan a véhat többet autózok,mint a másikkal...)
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 13:36:27 írta misi107 » Naplózva
hori23
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 14:31:30 »

Sziasztok!

Én egy olyan témában lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy 94-es mk1es 1.6-os mondeó átalakítása V6os mondivá.
Ami érdekelne: lehetséges-e, ha igen, mennyibe kerül kb, és milyen alkatrészek cserélye szükséges, illetve,lehet-e még találni, jó állaptoban lévő mk1es v6-os motort.
előre is köszönöm válaszotokat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 14:45:03 »

Sziasztok!

Én egy olyan témában lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy 94-es mk1es 1.6-os mondeó átalakítása V6os mondivá.
Ami érdekelne: lehetséges-e, ha igen, mennyibe kerül kb, és milyen alkatrészek cserélye szükséges, illetve,lehet-e még találni, jó állaptoban lévő mk1es v6-os motort.
előre is köszönöm válaszotokat.

Ez egy gyors, és rövid válasz lesz:
Mindent lehet, csak van, amit nem érdemes. Inkább cseréld le az 1.6-ost V6-osra...
(nem voltam túl pozitív, de csakis a jóindulat vezérelt...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 14:51:29 »

Sziasztok!

Én egy olyan témában lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy 94-es mk1es 1.6-os mondeó átalakítása V6os mondivá.
Ami érdekelne: lehetséges-e, ha igen, mennyibe kerül kb, és milyen alkatrészek cserélye szükséges, illetve,lehet-e még találni, jó állaptoban lévő mk1es v6-os motort.
előre is köszönöm válaszotokat.

Valószínűleg több pénz lenne, mint venni helyette egy V6ost. Pláne hogy a V6ok sz@rérhugyér kaphatóak már. A másik, hogy azt lepapírozni, Mo-on nemegyszerű és drága mulatság.
De azért kérdezz utána olyan szervízben ahol esetleg bevállalnák.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 14:56:05 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 14:56:19 »

Sziasztok!

Én egy olyan témában lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy 94-es mk1es 1.6-os mondeó átalakítása V6os mondivá.
Ami érdekelne: lehetséges-e, ha igen, mennyibe kerül kb, és milyen alkatrészek cserélye szükséges, illetve,lehet-e még találni, jó állaptoban lévő mk1es v6-os motort.
előre is köszönöm válaszotokat.
hát na.engedélyeztetni,évenkénti műszaki,rajz stb. Nem nyugat európában vagyunk,ahol egy szaki leellenőrzi,kapsz papírt,az alapján meg új forgalmit.Ez még mindig magyarország...
Nameg,mondjuk motor+váltó mindennel együtt,futómű hozzá,fékek,vezérlés,kipuf. Ez így első nekifutásra mondjuk 250-300e.Amíg beszerelésre kerül,az mondjuk 50e baráti áron.
Én 400e-ért vettem az autót,de akár már 200-250e-ért is kapsz mk1-et.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.