Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 16:33:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055205 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 13:17:33 »

Na ezt én nem nagyon tudom összerakni. Most vettél egy V6 automata kombi (kombi???) Mondeot és egyébként meg spórolni akarsz? Mivan? Huh? Huh?

Hosszú történet. Smiley Haveromé volt. Vagy elviszi a bank, vagy megveszi valaki. Ssegíteni akartam neki. Ennyi. Smiley
És sedan, nem kombi. Van rajta pár meló meló még(hátsó sárvédő rohadás, lökháritók cseréje mert törött, fényezés). Majd teszek fel képeket.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.20 vasárnap, 13:30:56 írta PeterHz » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:08:41 »

Szia!
Nekem a kipufogó végek nem igazán tetszenek, valami szolidabbal szebb lenne, de az a lényeg, ha neked tetszik, amúgy zsír lett nagyon.
Pár kérdésem lenne:
Felni/gumi mekkorák?
Koniból sárga vagy piros?
Állítottál-e rajta keménységet?
Pattogós lett a kocsi?
Hangot ha esetleg tudsz felvenni, arra kíváncsi lennék, de gondolom nem csak én. taps

A felni 16" 205/55/16 Koni Sárga, Elöl nem állítottam, csak hátul egy fokozatott keményítettem, de elöl ha sokat autó pályázok rá állitok, mert a motortérből tudom álli tani, amúgy ahogy használom még a nejem is azt mondja sokkal jobb mint a gyári. a hangja alapjáraton mély de menet közben nem hallatszik az utastérbe , de ez is volt a cél.
 a nyári 18" felni 205/40/18, de most gondolkodok a 205/45/18
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:44:39 »

A felni 16" 205/55/16 Koni Sárga, Elöl nem állítottam, csak hátul egy fokozatott keményítettem, de elöl ha sokat autó pályázok rá állitok, mert a motortérből tudom álli tani, amúgy ahogy használom még a nejem is azt mondja sokkal jobb mint a gyári. a hangja alapjáraton mély de menet közben nem hallatszik az utastérbe , de ez is volt a cél.
 a nyári 18" felni 205/40/18, de most gondolkodok a 205/45/18
Ja és még egy aprócska módosítást csináltam egy osztrák tuningos mutatta a mondeoján utána csináltam én is , a kombi  hátsó rugótányér belsejébe esztergáltattam egy 1cm vastag műanyagot, amit a tányér aljához rögzítettem belülről, így most a bak 1cm előbb felül , ezáltal az ültetéssel sem üt bele a gumiba, ha agyonpakolom , nagyon praktikus, ha viszont nem megyek teherrel akkor nincs jelentősége, 
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 15:06:13 »

Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló  60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob  a motorhoz készítet majd két vég,  Elöl- hátul új féktárcsák és betétek az első tárcsa sport, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva  gyertya és a kábel csere, ez  egy év munkája és most egy darabig  csak élvezni akarom,  de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,


Na ezmár igen Smiley Gratula. Majd a 18as felnivel is lőjél képet! Meg kívülről felvett, kihuzatós vidi is legyen a hangzásról.
 
(A gázgyorsító dobot miért cumizzátok be, azt sose fogom megérteni Cheesy Még józan paraszti ésszel átgondolva is hülyeség.)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 16:53:07 »

Ja és még egy aprócska módosítást csináltam egy osztrák tuningos mutatta a mondeoján utána csináltam én is , a kombi  hátsó rugótányér belsejébe esztergáltattam egy 1cm vastag műanyagot, amit a tányér aljához rögzítettem belülről, így most a bak 1cm előbb felül , ezáltal az ültetéssel sem üt bele a gumiba, ha agyonpakolom , nagyon praktikus, ha viszont nem megyek teherrel akkor nincs jelentősége, 
inkább légrugót raktál volna bele
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 17:10:04 »

Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló  60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob  a motorhoz készítet majd két vég,  Elöl- hátul új féktárcsák és betétek az első tárcsa sport, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva  gyertya és a kábel csere, ez  egy év munkája és most egy darabig  csak élvezni akarom,  de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,


Szia! Jó lett a verda! Gratulálok! Üdv. Kusti
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:14:59 »

inkább légrugót raktál volna bele
az drágább... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:24:21 »

az drágább... Wink
kókányolni mindig is egyszerűbb volt  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:27:01 »

kókányolni mindig is egyszerűbb volt  hehe
nem feltétlenül kókányolás, ha rendesen meg van csinálva és passzol a tányérba is rendesen, meg a rugónak is megvan a helye. de ettől még közel sem tölti be azt a funkciót, mint a légrugó. az kíméli a rugót és a lengéscsillapítót is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:34:35 »

nem feltétlenül kókányolás, ha rendesen meg van csinálva és passzol a tányérba is rendesen, meg a rugónak is megvan a helye. de ettől még közel sem tölti be azt a funkciót, mint a légrugó. az kíméli a rugót és a lengéscsillapítót is...
most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 21:52:52 »

most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
ezért írtam, amit írtam...
az egyik cimbim hátsó rugójába kemény gumi kockák voltak betuszakolva a rogóspirálba. oldalanként 3. mondta is, hogy mennyi pénzt szánt rá anno, de...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 08:48:35 »


(A gázgyorsító dobot miért cumizzátok be, azt sose fogom megérteni Cheesy Még józan paraszti ésszel átgondolva is hülyeség.)

Mondja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését. taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 10:46:11 írta drof » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 09:42:00 »

Moindja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését. taps
jogos,velem együtt.Igaz,én most már inkább egy új kat. beszerelésnél tartok-majd valamikor...
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 12:59:10 »

most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
Nem a rugó helyére kerül, hanem a rugó belső átmérőjénél 5mm kissebre van esztergálva és a rugó tányéron a rugó belsejébe kerül, a rugóval nem érintkezik, és csak akkor van jelentősége ha telepakolom mert ilyenkor 1cm-rel előbb felfekszik az gumibak , ezáltal nem üt bele sehova a kerék, normális menetben pedig az autó telója csillapít, és nem a lufi!
 Ahhoz hogy profin működjön, ellehet vele szórakozni , ha viszont légrugót raksz a kocsiba, na attól  f…a lesz az uttartása, utoljára ilyet az 1200-es ladába csináltam.
Ez az én véleményem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 13:25:26 »

Mondja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését. taps

Te miről beszélsz? Smiley Összekeversz valakivel, én soha életemben nem dőltem be ezeknek a hülyeségeknek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 13:28:16 »

Te miről beszélsz? Smiley Összekeversz valakivel, én soha életemben nem dőltem be ezeknek a hülyeségeknek.

Lehetséges, hogy összekevertelek egy másik szürke mondis csávesszel. Bocsesz. vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 13:35:45 »

Lehetséges, hogy összekevertelek egy másik szürke mondis csávesszel. Bocsesz. vigyor3

Meg van bocsáltva. De az én szürke Mondim hogy lehet összekeverni bármelyik másikkal?? tickedoff

Egyébként a gázgyorsító dob pártiaknak ajánlom figyelmébe az alábbi terméket.
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento4

Most 17.200 Ft helyett csak 12.500!!  taps
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 14:11:28 »

Meg van bocsáltva. De az én szürke Mondim hogy lehet összekeverni bármelyik másikkal?? tickedoff

Egyébként a gázgyorsító dob pártiaknak ajánlom figyelmébe az alábbi terméket.
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento4

Most 17.200 Ft helyett csak 12.500!!  taps

De hogy alátámasszam érvekkel: egy ilyen kis bütykös belső falú "gázgyorsító patron" azon a kemény 30 centis szakaszon kb lóf@szt nem számít, max rontja a sima csőfalhoz képesti áramlást.. Mivel a gázáramlás nagyon összetett téma, és mert nekem még nem volt konkrétan áramlástan tantárgyam (majd csak lesz), ezért nem is okoskodok tovább, de megkérdeztem fizikus haveromat és ő még hozzátette, hogy megfelelő rezonátorral, vagy csőátmérővel és speckó belső felszínnel (lásd golf labda felszíne a turbulenciák kiküszöbölésére) rá lehetne hangolni egy bizonyos frekvenciára, de ez csak bizonyos fordulatszám tartományon működne.
Egyébként ha rendesen ki lenne alakítva a csőrendszer teljes hosszán valami spirális megoldás, akkor az tudna adni a gáznak egy olyan perdületet, hogy gázelvételkor a tehetetlenségéből adódóan könnyebben kiáramlik, viszont gázadásra hátráltatná az áramlást, mert meg kell pörgetni a gázt, de onnantol, hogy meg van a perdülete, onnntól frankó. De hát kipufogóknál ezt nyilván nem alkalmazzák, mert annyit nem számítana a többi eljárással szemben, hogy megérje.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 17:55:49 »

De hogy alátámasszam érvekkel: egy ilyen kis bütykös belső falú "gázgyorsító patron" azon a kemény 30 centis szakaszon kb lóf@szt nem számít,

Lementem megmértem 55cm az a 30cm, és csak annyit, nekem mindegyik autómon volt  idáig és mindegyiken észrevehető volt a különbség  2500 fordulattól, lehet nem fizika de tapasztalat!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.22 kedd, 09:49:57 írta Joe » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 18:09:02 »

Lementem megmértem 55cm az a 30cm, és csak annyit, nekem mindegyik autómon volt  idáig és mindegyiken észrevehető volt a különbség  2500 fordulattól, lehet nem fizika de tapasztalat!

Az teljesen mindegy, csak egy kis szakasz. Hát nem akarok én vitatkozni, de egy fullos kipufogórendszer+szívóoldal+vezérlés tuningnál is éppenhogy meg lehet érezni a különbséget, ha meg lehet egyáltalán, ahhozképest egy ilyen meg ha tényleg hasznos lenne, akkor sem lenne érezhető, de hinni lehet benne  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.22 kedd, 09:50:26 írta Joe » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 18:40:14 »

Az teljesen mindegy, csak egy kis szakasz. Hát nem akarok én vitatkozni, de egy fullos kipufogórendszer+szívóoldal+vezérlés tuningnál is éppenhogy meg lehet érezni a különbséget, ha meg lehet egyáltalán, ahhozképest egy ilyen meg ha tényleg hasznos lenne, akkor sem lenne érezhető, de hinni lehet benne  Grin
Akkor ezt megbeszéltük !
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:38:38 »

A gázgyorsító patron pont olyan, mint a sport kipufogódob. Virtuális tuning, papíron hozzáad egy kicsit, valójában semmit. Rosszabb esetben még ront is az áramláson és a teljesítményen. De pszichésen mindig mindenki esküszik, hogy mióta bent vannak, azóta érezhetően jobb lett a gyorsulás, a rugalmasság és a teljesítmény......

Muhaha. 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:48:57 »

A gázgyorsító patron pont olyan, mint a sport kipufogódob. Virtuális tuning, papíron hozzáad egy kicsit, valójában semmit. Rosszabb esetben még ront is az áramláson és a teljesítményen. De pszichésen mindig mindenki esküszik, hogy mióta bent vannak, azóta érezhetően jobb lett a gyorsulás, a rugalmasság és a teljesítmény......

Muhaha.  
Ma a garázsból hazafelé észrevettem egy kollegát a buszmegállóban.Mondom gyere beviszlek,ha már melózni indulsz.Szegénynek nem mondtam,hogy kösse be magát (alap dolognak tartom...) és a havi benzinkeretem utolsó cseppjeit elégetve elszabadult bennem az ördög.Minden amiért utálják a(z) autósokat sztrítracsingos hülyegyerekeket,most előjött belőlem.Lehet,nekem is virtuálisan tűnik jobbnak,de érzésre teljesen más az autó.Aztán mire hazaértem,alapjáraton olyan tücsökzenekar költözött a motorba,hogy Dankó Pista elbújhatna mellette.Azt hiszem,izgalmas lesz a a nagytali...valahonnan szereznem kell vízcsövet.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 20:40:24 írta misi107 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:05:08 »

Aztán mire hazaértem,alapjáraton olyan tücsökzenekar költözött a motorba,hogy Dankó Pista elbújhatna mellette.Azt hiszem,izgalmas lesz a a nagytali...valahonnan szereznem kell vízcsövet.


 appl buck
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:55:08 »


 appl buck
egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:56:31 »

egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
eddig Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:58:53 »

egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
csak éppen minden örömködés után kijön valami új dolog rajta  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:02:23 »

csak éppen minden örömködés után kijön valami új dolog rajta  hehe
hát,a hf csak rosszabb lesz,magától sosem javul meg...a futóművet sem tudom sokáig húzni,a balelsőnek totál nem tett jót a törött rugósautózáskitudjamióta.Neked mikor lesz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:13:28 »

hát,a hf csak rosszabb lesz,magától sosem javul meg...a futóművet sem tudom sokáig húzni,a balelsőnek totál nem tett jót a törött rugósautózáskitudjamióta.Neked mikor lesz?
mi mikor lesz?
baj? remélem mostanában már elkerül  nyes

áprilisban elvileg meg lesz a karosszéria csinálva, aztán 1-2 évig nem lesz gond (papíron)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2011.03.22 kedd, 06:42:43 »

mi mikor lesz?
baj? remélem mostanában már elkerül  nyes

áprilisban elvileg meg lesz a karosszéria csinálva, aztán 1-2 évig nem lesz gond (papíron)
v6....mikor lesz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2011.03.22 kedd, 07:26:05 »

v6....mikor lesz?
a dolgok jelen állása szerint ha 400-ért st220-at lehet venni  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2011.03.22 kedd, 08:59:32 »

a dolgok jelen állása szerint ha 400-ért st220-at lehet venni  eplus2

2019. nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:10:04 »

2019. nyes
addigra remélem, hogy összejön a 400e  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2011.03.22 kedd, 11:38:49 »

addigra remélem, hogy összejön a 400e  hehe

Kezdj el most gyűjteni. Havonta 4500 pénz félretesz és kész is lesz a 400 addigra. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2011.03.22 kedd, 11:57:00 »

Kezdj el most gyűjteni. Havonta 4500 pénz félretesz és kész is lesz a 400 addigra. eplus2
ez jó ötlet, köszönöm, professzor  hehe

bár többet kellene, hátha kell pécsúcsot meg karosszériát javítani rajta  lol002
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2011.03.22 kedd, 12:01:21 »

ez jó ötlet, köszönöm, professzor  hehe

bár többet kellene, hátha kell pécsúcsot meg karosszériát javítani rajta  lol002

ST220-ason pcsúcsot? Mit szívtál? Adjál nekem is! taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2011.03.22 kedd, 12:02:18 »

ST220-ason pcsúcsot? Mit szívtál? Adjál nekem is! taps
az még 8 év, ki tudja, hogy változik a technológia addig  eplus2
majd viszek jövő héten taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2011.03.22 kedd, 12:23:52 »

az még 8 év, ki tudja, hogy változik a technológia addig  eplus2
majd viszek jövő héten taps
igazad lehet...elfogy az olaj,marad a minden más.Jó disznónak nem árt semmi,a jó dízel is elmegy bármivel...éljenek a régi szívók...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:04:42 »

Sziasztok!
Valaki segítsen légyszi... 1 hónapja vettem a mondit (II.ghiav6), az a gondom, hogy nem tudom, a kulcson lévő két gomb ,egy-nyíl kétnyíl, mit kellene, hogy csináljon?
jelenleg hosszas nyomásra kb 3 mp, felvillan egyszer a kontroll Led a kulcson, de nem történik semmi.... elemcsere volt, nem infrás, mert nincs elöl kisablak a IRLed-nek...
Szóval minek kellene történnie gombnyomásra? és mennyi ideig kell nyomni a gombot?

Kösz
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:13:23 »

Sziasztok!
Valaki segítsen légyszi... 1 hónapja vettem a mondit (II.ghiav6), az a gondom, hogy nem tudom, a kulcson lévő két gomb ,egy-nyíl kétnyíl, mit kellene, hogy csináljon?
jelenleg hosszas nyomásra kb 3 mp, felvillan egyszer a kontroll Led a kulcson, de nem történik semmi.... elemcsere volt, nem infrás, mert nincs elöl kisablak a IRLed-nek...
Szóval minek kellene történnie gombnyomásra? és mennyi ideig kell nyomni a gombot?

Kösz
elképzelhető,hogy egyszerűen meghalt.
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:24:02 »

elképzelhető,hogy egyszerűen meghalt.

Ok! De mi?? ennek mia dolga? mintha valahol azt olvastam volna, hogy kp zár vezérlés, máshol meg ablakfelhúzás... akkor mi is ez, és normálisan mit is csinál?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:35:53 »

Ok! De mi?? ennek mia dolga? mintha valahol azt olvastam volna, hogy kp zár vezérlés, máshol meg ablakfelhúzás... akkor mi is ez, és normálisan mit is csinál?

Nem halt az meg. Csak újra kell tanítani a rendszerhez. Szögletes a kulcsod, vagy kerekded?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

undok
Vendég
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:42:58 »

Nem halt az meg. Csak újra kell tanítani a rendszerhez. Szögletes a kulcsod, vagy kerekded?
olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:39:16 »

olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.


Ez aztán a pontos leírás Cheesy Privát üzenetben küldöm a megoldást.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:58:25 »

olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.

egy kép mondjuk beszédesebb lenne...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:09:34 »

egy kép mondjuk beszédesebb lenne...
itt a kép, ha sikerül...
neminfrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led...
itt a kép, ha sikerül...
nem infrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led... sem a kilincsen IR-ablak...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:11:58 »

itt a kép, ha sikerül...
nem infrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led... sem a kilincsen IR-ablak...

no a kép nem ment...
végigcsináltam az elektro topicon leírt dolgot, az látszólag ment, PATS led azt csinálta amit ott írtatok, de az eredmény mégis zéro...
a képfeltöltést meg gyakorlom...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:38:14 »

egy kép mondjuk beszédesebb lenne...


He? Ennél beszéedesebb? Ebből mindnekinek nyilvánvaló, hogy nem a gömbölyű, hanem a szögletes 2 gombos van neki... Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:40:26 »

no a kép nem ment...
végigcsináltam az elektro topicon leírt dolgot, az látszólag ment, PATS led azt csinálta amit ott írtatok, de az eredmény mégis zéro...
a képfeltöltést meg gyakorlom...
Hello
nekem is volt hasonló problémám, nekem az akku leszedése után azonnal működött nem is kellett tanítani.
előtte akárhogy próbáltam sehogy se sikerült.
amúgy letudod ugy is tesztelni hogy a vezetőajtónál a nyitásérzékelőt addíg nyomkodod míg az irányjelzők fel nem villannak. ezután minden ajtónyitásra illetve távvezérlő gombnyomásra felvillannak.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:52:32 »

Hello
nekem is volt hasonló problémám, nekem az akku leszedése után azonnal működött nem is kellett tanítani.
előtte akárhogy próbáltam sehogy se sikerült.
amúgy letudod ugy is tesztelni hogy a vezetőajtónál a nyitásérzékelőt addíg nyomkodod míg az irányjelzők fel nem villannak. ezután minden ajtónyitásra illetve távvezérlő gombnyomásra felvillannak.

Kösz , ezt holnap kipróbálom...

ettől függetlenül van e valakinek olyam leírása, ami a RF-es távirányítós kulcs tanítására vonatkozik, és nem az amit Rocco feltett az elektro-s topicba?
köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.