Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 18:04:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055238 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:09:38 »

Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.

Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.

Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd. integet2
szegény embert az ág is húzza  falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:10:46 »

Akkor még nem írtátok körbe kellő alapossággal a problémát. A moosing noise az ez:

http://www.youtube.com/watch?v=Nx9923eqclc

HA ilyenetek van, akkor az a cső miatt van. Az IAV ilyen hangot nem tud csinálni. Másmilyet se nagyon.

Nem ilyen. Hanem folyamatos hangos búgás. Csak nyáron, kánikulában, alapjáraton (meg eső fordulatnál is) és nagyobb gázadásra egy ideig elmúlik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:11:55 »

Nem ilyen. Hanem folyamatos hangos búgás. Csak nyáron, kánikulában, alapjáraton (meg eső fordulatnál is) és nagyobb gázadásra egy ideig elmúlik.

Folyamatos hangos búgás is moosing noise, nekem is az volt MK I-en. NEkem is csak melegben. CSeréltem mindent, de semmi, aztán cseréltem csövet és megszűnt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:16:15 »

Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.

Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.

Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd. integet2

Uhh basszus  Undecided Remélhetőleg nem ment sokkal gyorsabban a megengedettnél, és a kocsi sem zúzódott túl durván.
Jobbulást neki(k).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:19:15 »

Folyamatos hangos búgás is moosing noise, nekem is az volt MK I-en. NEkem is csak melegben. CSeréltem mindent, de semmi, aztán cseréltem csövet és megszűnt.

Értem. Akkor alapjárati meghibásodásának vannak megelőző tünetei? Pl túl lassan eső fordulat, vagy nem megfelelő motorfék időnként? Vagy ezek is betudhatók vákuumcső problémának?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:27:50 »

Értem. Akkor alapjárati meghibásodásának vannak megelőző tünetei? Pl túl lassan eső fordulat, vagy nem megfelelő motorfék időnként? Vagy ezek is betudhatók vákuumcső problémának?

A kettő független egymástól.

Az IAV hibának vannak előjelei: 1000-nél tartja a fordulatot 1-2 másodpercig megállás után és csak utána ejti le. Vagy túl lassan ejti vissza üresbe váltáskor.

Aztán ha nagyon behalt, akkor jön a 2000-4000-es alapjárat, meg a "throttle hang" (üresben guruláskor sem esik le, motorfék nuku, elengedett gázpedállal is gyorsul és folyamatosan fékezni kell neki).
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 12:24:40 »

Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.

Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.

Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd. integet2

Jobbulást neki, kórház lábadozáson kívül tudom mit érezhet. :S
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 12:28:45 »

A kettő független egymástól.

Az IAV hibának vannak előjelei: 1000-nél tartja a fordulatot 1-2 másodpercig megállás után és csak utána ejti le. Vagy túl lassan ejti vissza üresbe váltáskor.

Aztán ha nagyon behalt, akkor jön a 2000-4000-es alapjárat, meg a "throttle hang" (üresben guruláskor sem esik le, motorfék nuku, elengedett gázpedállal is gyorsul és folyamatosan fékezni kell neki).

Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.
Amúgy a szelepfedél színét kérdeztem nem a szívósort. nyes Szívósor színezésén én is gondolkodok, de előtte valahogy le kéne reszelni a sok ronda sorját.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 12:50:26 »

Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.

Szerintem ne foglalkozz vele, nekem is ezt csinálja évek óta, még talán sokáig el lehet vele járni így (persze attólfügg milyen gyakran hajtod a vasat). Majd ha elkezd felugrálni a fordulat, vagy nagyon nemakar leesni, én akkor cserélem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 12:53:56 »

Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.
Amúgy a szelepfedél színét kérdeztem nem a szívósort. nyes Szívósor színezésén én is gondolkodok, de előtte valahogy le kéne reszelni a sok ronda sorját.
ő is arról beszélt, csak nem azt írta eplus2
de ezt majd megszokod és érteni fogod már később is
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 13:58:43 »

ő is arról beszélt, csak nem azt írta eplus2
de ezt majd megszokod és érteni fogod már később is

Igaz!

De most mindkettőről beszéltem. A szelepfedélre is igaz, amit a szívósorra írtam. email
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 14:21:38 »

Igaz!

De most mindkettőről beszéltem. A szelepfedélre is igaz, amit a szívósorra írtam. email
azt is lefestetted?
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 14:54:39 »

Sziasztok!

Gondoltam megosztom Veletek, két hete már gázzal koptatom az utakat, a legnagyobb elégedettséggel, jó pár km-t beletoltam már . Teljesítményben érezhető különbség nem nagyon van és ami leginkább meglepő,fogyasztásban sem.
Legutóbb 100% városi használatban 12.9 liter  volt, vegyes használattal átlagosan 10.5-12 liter között szokott lenni, e fölé eddig még nem sikerült vinni, pedig nyomtam neki rendesen.

Ez alapján pikk-pakk meg fog térülni és aztán nekem évente min.  150 ezer+ Ft-ot fog hozni, ami nem mindegy a mai üzemanyagárak mellett.

Úgyhogy bármelyik kolléga részére bátran ajánlom a gázosítás gondolatát, aki az egyre növekvő benzinárak miatt az utóbbi időben nem tudja kedvére hajtani a V6-os szörnyetegét!  vigyor3


Üdv,
Attila
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 15:24:40 »

azt is lefestetted?

Le én! Félmunkát nem végzünk! De nem ám. integet2


Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 15:44:00 »

Sziasztok!

Gondoltam megosztom Veletek, két hete már gázzal koptatom az utakat, a legnagyobb elégedettséggel, jó pár km-t beletoltam már . Teljesítményben érezhető különbség nem nagyon van és ami leginkább meglepő,fogyasztásban sem.
Legutóbb 100% városi használatban 12.9 liter  volt, vegyes használattal átlagosan 10.5-12 liter között szokott lenni, e fölé eddig még nem sikerült vinni, pedig nyomtam neki rendesen.

Ez alapján pikk-pakk meg fog térülni és aztán nekem évente min.  150 ezer+ Ft-ot fog hozni, ami nem mindegy a mai üzemanyagárak mellett.

Úgyhogy bármelyik kolléga részére bátran ajánlom a gázosítás gondolatát, aki az egyre növekvő benzinárak miatt az utóbbi időben nem tudja kedvére hajtani a V6-os szörnyetegét!  vigyor3


Üdv,
Attila

Szia Attila! megkérdezhetem, hogy mennyibe jön a gázosítás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 16:38:36 »

Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.

Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.

Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd. integet2
remélem Ő is és az autója is mihamarabb lábra áll integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 17:13:42 »

Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.  hehe
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:44:47 »

Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.  hehe
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?

Van az a mondás, hogy "ha nem romlott el, ne javítsd meg".

Na most az van, hogy a pucolással betetted neki a kertkaput. Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:52:43 »

Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.

Itt a lényeg! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:55:48 »

Van az a mondás, hogy "ha nem romlott el, ne javítsd meg".

Na most az van, hogy a pucolással betetted neki a kertkaput. Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.


Jogos, de gondoltam nem árt neki, ha megpucolom a koromtól.
Amúgy egyszer már anno megpucoltam, akkor benzinbe áztattam egy órát kb, de most csak simán ilyen gőzölős pingvinnel csapattam ki. hehe
Lehet, hogy eldugaszolt benne valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.31 csütörtök, 18:59:42 írta Kuk3sz » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:54:50 »

Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.  hehe
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?
nyugi van!
várjál vele pár napot, vagy többet, ha kevesebbet jársz. ha akkusarut lekaptad, akkor elment az esze a kicsikének. majd megtanulja az új értékeket és beáll az.
nálam is a para lett úrrá, mikor kikönnyítettem a légszűrőházat. megváltoztak az áramlási adatok és a frászt hozta rám a kocsi pár napig. aztán beállt rendes üzemmódra.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2011.04.02 szombat, 12:11:36 »

Nah tegnap esti cirkálás + némi megküldés után előjött valami, ammi eddig még soha. Egy időre letettem a kocsit, de még nem hűlt ki teljesen mire újra el akartam indulni. Pöccre beindult mindannyiszor, de egymás után egyfolyátban leállt. Nem tartotta meg az alapjáratot. Majd pár másodpercig tartottam a gázpedált, és akkor már oké volt.
Időnként szokta azt csinálni, hogy leáll, de azt akkor amikor fékezek megálláskor, vagy hidegen ha kanyarodok.
WTF?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2011.04.02 szombat, 12:14:47 »

Misi mi a helyzet? Ugye nem lett TK vagy GTK? Mutathatál pár fotót szegényről.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2011.04.02 szombat, 13:18:42 »

Na tegnap lekaptam a sarut és újrataníttattam a verdát, de hiába, ugyanúgy nincs motorfék, ráadásul, ha csak fékezek sebességbe és olyan 100 körül nyomok egy kuplungot, hogy üresbe rakjam, akkor visszalöki 1500-ig, szal ezt akkor lehet elQrtam.  gun
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2011.04.02 szombat, 14:22:10 »

Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...beszarás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2011.04.02 szombat, 15:19:16 »

Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740


confused zavart2 Hát basszus jó sok minden összetört... És gondolom ebben a szituban nemlesz egyszerű eljárás, hogy kaphass összeget kártérítésre, ha egyáltalán megoldható. Ennél kevés sz@rabb dolog van az életben, dehát mint a legtöbb sz@rból, előbb utóbb ebből is ki lehet lábalni némi kitartással.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

seekay
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:52:23 »

Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740


Reméljük mielőbb rendbejöttök mind a ketten, ha bármi segítség kell, szólj nyugodtan!

Szép/szebb hétvégét mindenkinek!
Üdv.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2011.04.02 szombat, 19:04:22 »

confused zavart2 Hát basszus jó sok minden összetört... És gondolom ebben a szituban nemlesz egyszerű eljárás, hogy kaphass összeget kártérítésre, ha egyáltalán megoldható. Ennél kevés sz@rabb dolog van az életben, dehát mint a legtöbb sz@rból, előbb utóbb ebből is ki lehet lábalni némi kitartással.
hát,azért teszek még a rendőrségen egy kört,aztán megkeresem a nénit,hogy mi legyen.Ha mellébeszél vagy ilyesmi,akkor meg megyünk a bíróságra.Nekem nincs kedvem szarakodni vele.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 22:23:02 »

Nah tegnap esti cirkálás + némi megküldés után előjött valami, ammi eddig még soha. Egy időre letettem a kocsit, de még nem hűlt ki teljesen mire újra el akartam indulni. Pöccre beindult mindannyiszor, de egymás után egyfolyátban leállt. Nem tartotta meg az alapjáratot. Majd pár másodpercig tartottam a gázpedált, és akkor már oké volt.
Időnként szokta azt csinálni, hogy leáll, de azt akkor amikor fékezek megálláskor, vagy hidegen ha kanyarodok.
WTF?
ez elég alapjárati gyanús.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 22:25:58 »

Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740

bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 22:59:37 »

bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...

Nekem meg van olajhűtőm a szervóhoz, ablakmosó tartály (bár ez lehet, hogy nemis kell), motor elejére a műanyag, amid eltört (de sajnos a feliratmentes verzió). Más nem jut eszembe.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:19:42 »

ja és még valami. ha a váltó összeszharta magát, az is van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 07:29:49 »

ja és még valami. ha a váltó összeszharta magát, az is van.
hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:31:02 »

bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...

A hűtő sajnos nem egyezik, az anyós oldali visszavezető kis cső nincs a 2.0-áson. szomoru1
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:59:23 »

hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.

Ne vegyél rá mérget, hogy a váltó kuka. Nekem anno baleset után igaz, sebességből ki lehetett venni, de máshova nem lehetett betenni és miután húzópadon visszahúzták a kocsi elejét, utána jó lett és azóta is műxik. Ez volt 50ezer km-rel és 4 évvel ezelőtt.  integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:01:20 »

hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.
jut eszembe, légszűrő házam is van. bakok is vannak.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:00:40 »

jut eszembe, légszűrő házam is van. bakok is vannak.
csak fel kellett volna hívni és akkor elhozhattam volna, innen egyszerűbb lejuttatni hozzá
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:41:40 »

csak fel kellett volna hívni és akkor elhozhattam volna, innen egyszerűbb lejuttatni hozzá
úgy tudom, hogy arról volt szó, hogy dokit hívni fogja...
most már mindegy, majd erre jössz, ha kellenek neki a cuccok eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:49:55 »

úgy tudom, hogy arról volt szó, hogy dokit hívni fogja...
most már mindegy, majd erre jössz, ha kellenek neki a cuccok eplus2
most úgy se kell neki benzin, majd átrakjuk az enyémbe  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:57:57 »

A hűtő sajnos nem egyezik, az anyós oldali visszavezető kis cső nincs a 2.0-áson. szomoru1
Egyelőre úgy állok,hogy ma lekurváztam egy rendőrnénit.Előtte egy palival beszéltem,hogy kellene a másik fél valami elérhetősége a kártérítéshez.Okéj.Ügyintéző.Na,itt elszabadult a pokol.Mit képzelek magamról,meg ezt így nem,írjak kérelmet vagy amit akarok,mert neki ezer dolga van stb.Ekkor ment vissza a labda,holnap délelőtt megyek be és szemtől szemben is kicsit üvöltözök vele.Úgy veszem észre még nem nézett szembe egy bepipult smasszerral.
Viszont drof,az alábbihoz például mit szólsz:ha már bontani kell az egész elejét,az az elvetemült gondolat jött elő,hogy mk2-vel egyeztetve,hogy van-e,egy st cucc kerülne be.Mivel egyszerűbb lenne a jelenlegit simán leszedni és egy újat betolni alá.A tűzfaltól hátrafelé szerintem semennyit nem ment a kasztni,mégcsak az ajtók sem szorulnak sehol,a tűzfalba állt bele a kormánymű és a bölcső hátsó része,aztán attól repedt a műanyag belül,de az sem vészes.Akkor gyakorlatilag letudnám egymozdulattal a cserét,max. a futómű egy része lenne csak cserélve,meg jönne a vezérlés és az üzemanyagszivattyú.Szerinted?
Ja,egy jövőbeli balesethez adalék,amit én is most magamon tapasztaltam meg:
-a bal lábnál levő burkolat a kis tároló rekesszel.Gyakorlatilag szilánkosra tört (ma csinálok jobb képeket) és az vágta szét a térdem.Fura,hogy ez egy ütközés szimulációnál nem jött elő,de szerintem ez másnak is fog gondot okozni...
És max. respect a fordnak.MErt ha az a hülye szemüveg nincs rajtam,akkor normálisabb lenne a képem is.Még csak az orrom vére sem eredt el a lufitól.Továbbra is mondeoforevör.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:31:17 »

Egyelőre úgy állok,hogy ma lekurváztam egy rendőrnénit.Előtte egy palival beszéltem,hogy kellene a másik fél valami elérhetősége a kártérítéshez.Okéj.Ügyintéző.Na,itt elszabadult a pokol.Mit képzelek magamról,meg ezt így nem,írjak kérelmet vagy amit akarok,mert neki ezer dolga van stb.Ekkor ment vissza a labda,holnap délelőtt megyek be és szemtől szemben is kicsit üvöltözök vele.Úgy veszem észre még nem nézett szembe egy bepipult smasszerral.
Viszont drof,az alábbihoz például mit szólsz:ha már bontani kell az egész elejét,az az elvetemült gondolat jött elő,hogy mk2-vel egyeztetve,hogy van-e,egy st cucc kerülne be.Mivel egyszerűbb lenne a jelenlegit simán leszedni és egy újat betolni alá.A tűzfaltól hátrafelé szerintem semennyit nem ment a kasztni,mégcsak az ajtók sem szorulnak sehol,a tűzfalba állt bele a kormánymű és a bölcső hátsó része,aztán attól repedt a műanyag belül,de az sem vészes.Akkor gyakorlatilag letudnám egymozdulattal a cserét,max. a futómű egy része lenne csak cserélve,meg jönne a vezérlés és az üzemanyagszivattyú.Szerinted?
Ja,egy jövőbeli balesethez adalék,amit én is most magamon tapasztaltam meg:
-a bal lábnál levő burkolat a kis tároló rekesszel.Gyakorlatilag szilánkosra tört (ma csinálok jobb képeket) és az vágta szét a térdem.Fura,hogy ez egy ütközés szimulációnál nem jött elő,de szerintem ez másnak is fog gondot okozni...
És max. respect a fordnak.MErt ha az a hülye szemüveg nincs rajtam,akkor normálisabb lenne a képem is.Még csak az orrom vére sem eredt el a lufitól.Továbbra is mondeoforevör.
az átalakítás gondolata, mint javaslat, bennem is felmerült. jobban jársz, ha megveszed a tűzfaltól előre kompletten a kocsit. gyakorlatilag a sok lakatos munka többe lenne, mint amibe motorostól kerülne egy st eleje. persze hozzá kell tegyem, szerintem.
ezt krisszel kellene megbeszélned. ha alattad fog szétrohadni a kocsi, akkor a motorszámmal ne foglalkozz, mert eredetvizsga nincs akkor.
a lepapírozáson ne is gondolkodj, mert hivatalosan nincs értelme belevágni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:33:11 »

az átalakítás gondolata, mint javaslat, bennem is felmerült. jobban jársz, ha megveszed a tűzfaltól előre kompletten a kocsit. gyakorlatilag a sok lakatos munka többe lenne, mint amibe motorostól kerülne egy st eleje. persze hozzá kell tegyem, szerintem.
ezt krisszel kellene megbeszélned. ha alattad fog szétrohadni a kocsi, akkor a motorszámmal ne foglalkozz, mert eredetvizsga nincs akkor.
a lepapírozáson ne is gondolkodj, mert hivatalosan nincs értelme belevágni...
drof azt írta valamikor, hogy motszáma könnyen átrakható...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:14:53 »

drof azt írta valamikor, hogy motszáma könnyen átrakható...
nem is a motorszám miatt mondtam...az tényleg így van..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:18:53 »

nem is a motorszám miatt mondtam...az tényleg így van..
akkor meg a lovak miatt?? azt úgy sem mondják meg egy kör alapján... méregetni meg nem szokták...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 18:31:40 »

akkor meg a lovak miatt?? azt úgy sem mondják meg egy kör alapján... méregetni meg nem szokták...
Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 18:35:17 »

Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
ha le kell vinni, szólj időben Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 18:37:30 »

Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
eljen

futóművet, optikát is megkapná vagy csak a motort??

és képzeld el, hogy mi lett volna, ha egy swiftben, fabiaban vagy...
lehet nem a sajátlábadon szálsz ki szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:26:16 »

eljen

futóművet, optikát is megkapná vagy csak a motort??

és képzeld el, hogy mi lett volna, ha egy swiftben, fabiaban vagy...
lehet nem a sajátlábadon szálsz ki szomoru1
optikára én nem sokat adok.Csak a motor,vezérlés és a többi ami kell hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:25:31 »


Olcsóbb lesz ST-síteni, mint szervízben megszereltetni, az tuti. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:54:12 »

Olcsóbb lesz ST-síteni, mint szervízben megszereltetni, az tuti. vigyor3
Az új kezdete...szállítás a szerelőkhöz:
http://www.youtube.com/watch?v=bZCHoWNaWIw

A mai napi megállapításuk szerint ezt nem fogják javíttatni.Ha hivatalos árat nézek,akkor vagy 800-1m-es a kár,amit egy mondjuk 300-350-et érő autóra nem fognak kifizetni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 23:03:46 írta misi107 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.