Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 15:05:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055143 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:27:30 »

Mi gyakorlatilag hetente tartunk V6 mikortalikat változatos helyszíneken és változatos résztvevőkkel. De oda csak meghívóval...... eplus2 hehe

Jövőhéten benevezek, legyen nálad hibakód olvasgató  vigyor3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:28:30 »

Jövőhéten benevezek, legyen nálad hibakód olvasgató  vigyor3

Benevezni kevés, valaki meg kell, hogy hívjon. Grin eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:36:26 »

Apropó:
Mostanában elég furcsa tünet jött elő a kocsin:
Reggelente az 1. indításnál elég érdekes kerregés jön ki a motortérből de csak olyan max 1 mp-ig utána semmi, a kocsi húz rendesen, nem rángat, nem értem.
az biza hidrotőke.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:44:32 »

Mi gyakorlatilag hetente tartunk V6 mikortalikat változatos helyszíneken és változatos résztvevőkkel. De oda csak meghívóval...... eplus2 hehe

Pff miféle meghívó?  knuppel2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2011.06.17 péntek, 06:59:18 »

Semmi gáz, szabin leszek jövőhéten, így majdcsak összeszerelem a bejárati ajtótok előtt.

Vagy úgy jársz, mint astor! Annyira haza akarsz majd küldeni, hogy inkább gyorsan összerakod nekem, csak menjek már onnan elfele. integet2
a házamtól 5 km-re van a garázs, nem fogsz zavarni  hehe
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:13:26 »

az biza hidrotőke.

Várjál, a hidrotőke az csattog nem? Az megszokott, hidegen sajna elég sűrűn előfordul.  szomoru1
Vagy az 1. beindításkor ennyire kerregne? Eddig nem volt ilyen, csattogni régebb óta csattog.
Mind1 végülis, már csak 300 km választ el a 200.000-től.
Új meló miatt elég ritkán használom a kocsit mostanában, elvileg ha kapok céges autót, akkor még kevesebbet fogom, úgyhogy lassan kicserélem a futóműalkatrészeket, mert az is valami katasztrófa a gátlókon kívül kopog minden, azt utána kap a lelkem egy 200.000-es komplett nagyszervízt.
Persze kérdés, hogy mennyi "kedvem" lesz egy nagyszervízhez.

Utána viszont RESZKESSETEK!!!  hehe hehe eplus2 eplus2 hehe hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2011.06.17 péntek, 13:38:36 »

Várjál, a hidrotőke az csattog nem? Az megszokott, hidegen sajna elég sűrűn előfordul.  szomoru1
Vagy az 1. beindításkor ennyire kerregne? Eddig nem volt ilyen, csattogni régebb óta csattog.
Mind1 végülis, már csak 300 km választ el a 200.000-től.
Új meló miatt elég ritkán használom a kocsit mostanában, elvileg ha kapok céges autót, akkor még kevesebbet fogom, úgyhogy lassan kicserélem a futóműalkatrészeket, mert az is valami katasztrófa a gátlókon kívül kopog minden, azt utána kap a lelkem egy 200.000-es komplett nagyszervízt.
Persze kérdés, hogy mennyi "kedvem" lesz egy nagyszervízhez.

Utána viszont RESZKESSETEK!!!  hehe hehe eplus2 eplus2 hehe hehe
nálam is ez van.
előszőr én is a láncfeszítőre gyanakodtam, mert ez nem csattogásnak, hanem kerregésnek tűnik. egy dolgot viszont nem szabad elfelejteni, hogy nem 16 van belőle ezért akár kerregésnek is lehet hallani.
nálam tapasztaltabb mondta, hogy ez hidrotőke hang. én meg amilyen vagyok, el is hittem neki fentartások nélkül hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2011.06.17 péntek, 16:41:08 »

nálam is ez van.
előszőr én is a láncfeszítőre gyanakodtam, mert ez nem csattogásnak, hanem kerregésnek tűnik. egy dolgot viszont nem szabad elfelejteni, hogy nem 16 van belőle ezért akár kerregésnek is lehet hallani.
nálam tapasztaltabb mondta, hogy ez hidrotőke hang. én meg amilyen vagyok, el is hittem neki fentartások nélkül hehe

Én hívő ember vagyok, úgyhogy előbb a mise addig nem dugtok ti se. Cheesy
Érdekes, hogy ma pl egyáltalán nem csinálta. Összefügghet azzal, h mennyire van kint hideg? Mert pl tegnap reggel mikor álltam ki kicsit hűvős volt még, párás is volt a tető és kerregett, ma meg olyan jó idő volt, h konkrétan észre se vettem, h nem a lakásban állok és semmi mukkanás. Na mind1, akkor nem parázom túl a dolgot, amíg megy, addig jó, előbb-utóbb úgyis bele kell nyúlni a motorba. Hmm, jó lesz majd egyszer kicserélni azt a 24 db-t Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2011.06.17 péntek, 19:21:30 »

Nekiálltam olyat csinálni,amit eddig még nem.Javítom a spojlert...konkrétan még csak az emelési pontok műanyagjait (próbából...) Apropója,hogy emeltem az autót és a balelsőt csak a csoda tartotta a helyén.Kettőbe volt repedve de úgy,hogy kívül a festék még tartott és eléggé feszült a helyére,hogy ne essen ki.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2011.06.17 péntek, 22:35:36 »

Na mind1, akkor nem parázom túl a dolgot, amíg megy, addig jó, előbb-utóbb úgyis bele kell nyúlni a motorba.

Ebbe a motorba belenyúlni? Dehogy is kell, soha! (mai képek)







Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:26:00 »

Ebbe a motorba belenyúlni? Dehogy is kell, soha! (mai képek)


látom, te már megint nem dolgozol, csak a szádat jártatod, meg a fényképezőgépet kattogtatod hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:31:25 »

látom, te már megint nem dolgozol, csak a szádat jártatod, meg a fényképezőgépet kattogtatod hehe

Figyelni kell a gyerekre, mert minden csatit úgy szed le, hogy letöri a pöcköt róla! 1 percig nem néztem oda, és végzett is 4 csatival.

Szal felügyelni kell, meg instruálni. hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.17 péntek, 23:34:09 írta drof » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:34:04 »

Figyelni kell a gyerekre, mert minden csati úgy szed le, hogy letöri a pöcköt róla! 1 percig nem néztem oda, és végzett is 4 csatival.

Szal felügyelni kell, meg instruálni. hehe
hát ja...ez is érthető...
 bolond lenne a sajátján megtanulni ezeket. ha a tiédet kibelezte, nyugodtan vehet már egy v6-ot, mert addigra a kisujjában lesz a tudomány. nem kicsit rafkós a srác, de hogy mennyire igaza van?! egy jogász mellett csak így lehet eplus2
akkor most bmv-vel jársz?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:36:02 »

hát ja...ez is érthető...
 bolond lenne a sajátján megtanulni ezeket. ha a tiédet kibelezte, nyugodtan vehet már egy v6-ot, mert addigra a kisujjában lesz a tudomány. nem kicsit rafkós a srác, de hogy mennyire igaza van?! egy jogász mellett csak így lehet eplus2
akkor most bmv-vel jársz?

Mindenki jól jár! Ő gyakorol, készül a V6-ra, nekem meg óccó a szervíz. hehe

Dehogy is, Yooccoo a személyi sofőröm, beettem magam hozzá a hétvégére. Neked meséljem? eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:39:23 »

Mindenki jól jár! Ő gyakorol, készül a V6-ra, nekem meg óccó a szervíz. hehe

Dehogy is, Yooccoo a személyi sofőröm, beettem magam hozzá a hétvégére. Neked meséljem? eplus2
nekem ne mondd. de éppen most írtam neki, hogy legyen több esze, mint nekem és tejet még véletlenül se adjon, nem hogy kávét, mert eladás előtt még komplett kárpitcserén kellene átesnie a kocsijának(is) eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2011.06.17 péntek, 23:48:03 »

nekem ne mondd. de éppen most írtam neki, hogy legyen több esze, mint nekem és tejet még véletlenül se adjon, nem hogy kávét, mert eladás előtt még komplett kárpitcserén kellene átesnie a kocsijának(is) eplus2
taps hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:48:23 »

Figyelni kell a gyerekre, mert minden csatit úgy szed le, hogy letöri a pöcköt róla! 1 percig nem néztem oda, és végzett is 4 csatival.

Szal felügyelni kell, meg instruálni. hehe
nem a pöcköktől működik az autó  taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:49:27 »

nekem ne mondd. de éppen most írtam neki, hogy legyen több esze, mint nekem és tejet még véletlenül se adjon, nem hogy kávét, mert eladás előtt még komplett kárpitcserén kellene átesnie a kocsijának(is) eplus2
ráültetem a vonóhorogra  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:49:54 »

nem a pöcköktől működik az autó  taps

Azoktól már biztos nem. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:52:37 »

Azoktól már biztos nem. eplus2
mondjuk azt se tudjuk, hogy működni fog-e valaha  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:59:28 »

mondjuk azt se tudjuk, hogy működni fog-e valaha  hehe
így már értem miért is kell annyi bontott alkatrész...készül a mondeo Adams Family...nekem van kettő innen-onnan összerakott,drofnak is van...már csak az "izé" hiányzik...egyébként éppen mit szereltetek?Ja,bocsánat,yooccoo éppen mit szerelsz?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:16:51 »

így már értem miért is kell annyi bontott alkatrész...készül a mondeo Adams Family...nekem van kettő innen-onnan összerakott,drofnak is van...már csak az "izé" hiányzik...egyébként éppen mit szereltetek?Ja,bocsánat,yooccoo éppen mit szerelsz?
hf generál van sufnituningban.
mivel a gépmunkát hétvégén nem vállalja egy cég sem, yooccoo vonóhorgára akasztják drof hf-ét, drof ráül és mennek egy kört az aszfalton. aztán sterimó és már kész is eplus2
már csak vissza kell rakni. tömítés sem kell, mert a kátrány megoldja taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kmsimi
Vendég
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:26:23 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, valójában az első autómat keresem, mert megszületett a második gyerkőcöm, és nehezen bírom elképzelni, hogy bkv+esetleg máv/volán kombóval hatékonyan és főleg kényelmesen fogunk tudni közlekedni.
A lényeg, hogy kényelmesen elférjen a 2 gyerek tartozékokkal, és néha még valaki (pl anyós) is beülhessen, ha úgy adódik. Ezen kívül az is fontos szempont, hogy se beszerezni, se fönntartani ne legyen nagyon drága. A Mondeót én alapból elég jó ár/érték arányúnak látom. Gondolkodom még másban is, pl Focus (bár az lehet, hogy nem mindig lenne elég nagy a sok cuccnak), sőt a Multipla is tetszik. Nade visszatérve a Mondeóhoz, sokat olvasgattam, meg nézegettem róluk, és arra jutottam, hogy nekem az mkII vagy III-mas 2.5 v6-os tetszik nagyon. Ezért kérdezném azokat, akiknek van tapasztalatuk ezzel a kocsival:
Azt olvastam, hogy ezek a v6-os motorok nagyon megbízhatóak (persze amellett, hogy kellően erősek is), és ha nem taposom agyon őket, akkor nem is esznek sokkal többet egy 1.8-asnál. Amennyivel többet esznek, azt meg talán pénzben kiegyenlíti a kisebb szervízigény. Mennyire igaz ez? Nagyon számít ugyanis az olcsó fenntarthatóság, bár ha csak kicsivel drágább, mint egy dízel, vagy egy "átlagosabb" benzines, akkor inkább ezt választanám.
Még annyi, hogy sokat használnám Budapesten, meg hétvégi kirándulásokhoz, rokonlátogatásokhoz országúton/autópályán is, de nem hiszem, hogy évi 15000 km-nél többet mennék vele.
Szóval bele merjek-e szállni így egy v6-osba? Vagy egyáltalán Mondeóba?
Előre is köszi a tanácsokat!
M
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:52:37 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, valójában az első autómat keresem, mert megszületett a második gyerkőcöm, és nehezen bírom elképzelni, hogy bkv+esetleg máv/volán kombóval hatékonyan és főleg kényelmesen fogunk tudni közlekedni.
A lényeg, hogy kényelmesen elférjen a 2 gyerek tartozékokkal, és néha még valaki (pl anyós) is beülhessen, ha úgy adódik. Ezen kívül az is fontos szempont, hogy se beszerezni, se fönntartani ne legyen nagyon drága. A Mondeót én alapból elég jó ár/érték arányúnak látom. Gondolkodom még másban is, pl Focus (bár az lehet, hogy nem mindig lenne elég nagy a sok cuccnak), sőt a Multipla is tetszik. Nade visszatérve a Mondeóhoz, sokat olvasgattam, meg nézegettem róluk, és arra jutottam, hogy nekem az mkII vagy III-mas 2.5 v6-os tetszik nagyon. Ezért kérdezném azokat, akiknek van tapasztalatuk ezzel a kocsival:
Azt olvastam, hogy ezek a v6-os motorok nagyon megbízhatóak (persze amellett, hogy kellően erősek is), és ha nem taposom agyon őket, akkor nem is esznek sokkal többet egy 1.8-asnál. Amennyivel többet esznek, azt meg talán pénzben kiegyenlíti a kisebb szervízigény. Mennyire igaz ez? Nagyon számít ugyanis az olcsó fenntarthatóság, bár ha csak kicsivel drágább, mint egy dízel, vagy egy "átlagosabb" benzines, akkor inkább ezt választanám.
Még annyi, hogy sokat használnám Budapesten, meg hétvégi kirándulásokhoz, rokonlátogatásokhoz országúton/autópályán is, de nem hiszem, hogy évi 15000 km-nél többet mennék vele.
Szóval bele merjek-e szállni így egy v6-osba? Vagy egyáltalán Mondeóba?
Előre is köszi a tanácsokat!
M
lehet megköveznek, de nem javaslom.
v6-ban elég nehéz kifogni a nem kitaposott belűt. innentől kezdve kezdheted egy full szervízzel, ami egy kicsivel többe is kerülhet az autó vételáránál...
ezeket arra az esetre tartom igaznak, ha nem vagy otthon szerelgetős típus. ha nem vagy, akkor tényleg felejtsd el a v6-ot, mert a szerelők sem értenek hozzá igazán. innentől kezdve feneketlen zsákká válik és az asszony eleinte csak csúnyán fog nézni, aztán jön az a mondat, hogy vagy ez a *** megy a háztól, vagy te...
nálunk más a helyzet, mi itten mind kattantak vagyunk és magunk bütyköljük a kocsikat...
ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz, de egy 2.0 kisebb költséggel fenntartható, ha nincs szervíztapasztalatod
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:54:34 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, valójában az első autómat keresem, mert megszületett a második gyerkőcöm, és nehezen bírom elképzelni, hogy bkv+esetleg máv/volán kombóval hatékonyan és főleg kényelmesen fogunk tudni közlekedni.
A lényeg, hogy kényelmesen elférjen a 2 gyerek tartozékokkal, és néha még valaki (pl anyós) is beülhessen, ha úgy adódik. Ezen kívül az is fontos szempont, hogy se beszerezni, se fönntartani ne legyen nagyon drága. A Mondeót én alapból elég jó ár/érték arányúnak látom. Gondolkodom még másban is, pl Focus (bár az lehet, hogy nem mindig lenne elég nagy a sok cuccnak), sőt a Multipla is tetszik. Nade visszatérve a Mondeóhoz, sokat olvasgattam, meg nézegettem róluk, és arra jutottam, hogy nekem az mkII vagy III-mas 2.5 v6-os tetszik nagyon. Ezért kérdezném azokat, akiknek van tapasztalatuk ezzel a kocsival:
Azt olvastam, hogy ezek a v6-os motorok nagyon megbízhatóak (persze amellett, hogy kellően erősek is), és ha nem taposom agyon őket, akkor nem is esznek sokkal többet egy 1.8-asnál. Amennyivel többet esznek, azt meg talán pénzben kiegyenlíti a kisebb szervízigény. Mennyire igaz ez? Nagyon számít ugyanis az olcsó fenntarthatóság, bár ha csak kicsivel drágább, mint egy dízel, vagy egy "átlagosabb" benzines, akkor inkább ezt választanám.
Még annyi, hogy sokat használnám Budapesten, meg hétvégi kirándulásokhoz, rokonlátogatásokhoz országúton/autópályán is, de nem hiszem, hogy évi 15000 km-nél többet mennék vele.
Szóval bele merjek-e szállni így egy v6-osba? Vagy egyáltalán Mondeóba?
Előre is köszi a tanácsokat!
M
húha.Hát,a többiek családos dologba nemigen szólnak bele,mert nincs gyerekük.Nekem van egy,de tekintettel arra,hogy sokszor tele autóval megyünk,valami rálátásom van.Szóval,maga a motor annyira megbízható amennyire foglalkoztak vele.Nekem a nemrég összetört kívül jó volt,motorilag meg...hagyjuk.A mostani ronda kívül de a motorja qrva jó.Ha ezen gondolkozol akkor néhány adalék:
-mk1 véhat felejtős,ha olcsót akarsz,akkor mk2 (most csak erről írok,aztán majd hozzáteszi más is a dolgait)
-futómű egyforma a többivel,szilentek,rugók a gyenge pont,egyik se vészes
-sárvédő ív rohad (mk1-mk2)
-ülésállító motor hajlamos tönkremenni (műanyag fogaskerék cseréje rézre)
-automata felejtős,kéziváltó (kuplungszett húzós,de egyszer elég cserélni)
-hengerfej tömítés szétégése (nem törvényszerű de 200e km felett várható) és motoralkatrész nemigen van hozzá (ebay jóbarát és nálam is lesz ez az...amit drof meghagy...)
-vásárlás után komplett gyújtás csere (erre érzékeny,kb. 50e-s kiadás)
A praktikuma miatt nekem csak 5 ajtós volt.Tapasztalatom,hogy sokkal pakolhatóbb mint a szedán,plusz az előrehajtható-kivehető ülések és kalaptartó költözéskor jó szolgálatot tesz...neked szerintem egy kombi légrugóval inkább jobb lenne,de még két gyerekkel is simán el lehet furikázni (nálunk a tele utastér após-anyós,gyerek,asszony,én és egy kutya...)
-gyerek és gyerekülés miatt plüss kárpit (a szöveten minden meglátszódik,a bőrt meg utálom)
-egy tempomat és négy elektromos ablak nem hátrány
Nyiri épp árulja az autóját,nagyon olcsón adja.Itt vissza tudsz olvasni miket csinált meg rajta.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5876.0

Fogyasztást írtam nemrég,autó és autó között is nagy különbség van,nálam konkrétan 4-5 liter...(szánom-bánom,most 10.7-re jött ki...városban)
Ha tényleg sokat viszed a családod,akkor szerintem ti is fél háztartást a csomagtartóba szindrómával keltek útra.A fogyasztásban gyakorlatilag semmi változás nincs,50-120 között országúton a 7-8 liter között simán tartható klímával meg mindennel.Ha veszel,az első szervíz kiadás rémisztő lesz de semmi olyan nem lesz benne,amit más autónál ne kellene megcsinálni.Leírtam feljebb.Ami egyszerűbb,hogy a vezérlést csak 300e km-nél kell cserélni,vízszivattyú külön meghajtáson megy,otthon is cserélhető.És élményben sokkal többet ad,mint egy dízel vagy sornégy...mk3 futóműben és a motorban is eltér,erről ők tudnak többet mondani.Amit astor ír,végeredményben igaz,de azért vagyunk,hogy segítsünk.Olajcsere,szűrők cseréje és egy sor dolog otthon is megoldható,ha van egy placcod vagy garázsod a szerelési anyagok tárolására.A legjobb példa én vagyok,nekem négy helyen vannak a cuccaim és a lakásban legalább annyi van mint a garázsban...
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 16:57:15 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:58:55 »

lehet megköveznek, de nem javaslom.
v6-ban elég nehéz kifogni a nem kitaposott belűt. innentől kezdve kezdheted egy full szervízzel, ami egy kicsivel többe is kerülhet az autó vételáránál...
ezeket arra az esetre tartom igaznak, ha nem vagy otthon szerelgetős típus. ha nem vagy, akkor tényleg felejtsd el a v6-ot, mert a szerelők sem értenek hozzá igazán. innentől kezdve feneketlen zsákká válik és az asszony eleinte csak csúnyán fog nézni, aztán jön az a mondat, hogy vagy ez a *** megy a háztól, vagy te...
nálunk más a helyzet, mi itten mind kattantak vagyunk és magunk bütyköljük a kocsikat...
ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz, de egy 2.0 kisebb költséggel fenntartható, ha nincs szervíztapasztalatod
mondja ezt az,aki 200e-ért vette az autóját...persze,a motorral nem kellett foglalkoznod,mert előtted megtették... vigyor3
Naplózva
kmsimi
Vendég
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2011.06.18 szombat, 19:32:32 »

lehet megköveznek, de nem javaslom.
v6-ban elég nehéz kifogni a nem kitaposott belűt. innentől kezdve kezdheted egy full szervízzel, ami egy kicsivel többe is kerülhet az autó vételáránál...
ezeket arra az esetre tartom igaznak, ha nem vagy otthon szerelgetős típus. ha nem vagy, akkor tényleg felejtsd el a v6-ot, mert a szerelők sem értenek hozzá igazán. innentől kezdve feneketlen zsákká válik és az asszony eleinte csak csúnyán fog nézni, aztán jön az a mondat, hogy vagy ez a *** megy a háztól, vagy te...
nálunk más a helyzet, mi itten mind kattantak vagyunk és magunk bütyköljük a kocsikat...
ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz, de egy 2.0 kisebb költséggel fenntartható, ha nincs szervíztapasztalatod


Köszi a véleményt! Hát akkor kétszer is meggondolom... Kár, mert nagyon megtetszett az ötlet, mert mindenképpen valami kicsit szokatlant akarok, de azért nem fehér hollót. Ezért tetszik a Multipla is Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2011.06.18 szombat, 19:33:57 »


Köszi a véleményt! Hát akkor kétszer is meggondolom... Kár, mert nagyon megtetszett az ötlet, mert mindenképpen valami kicsit szokatlant akarok, de azért nem fehér hollót. Ezért tetszik a Multipla is Cheesy
a leglényegesebbet nem írtad le, hogy mennyit szánsz rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kmsimi
Vendég
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:28:24 »

a leglényegesebbet nem írtad le, hogy mennyit szánsz rá


Na igen Cheesy:D Hát, 1 millánál sokkal följebb nem nagyon tudok menni, 1,2 be mondjuk már mindennek bele kellene férnie. (átvizsgálás, átírás, szokásos cserék)
Persze ha olcsóbb, az nem baj Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:53:08 »


Na igen Cheesy:D Hát, 1 millánál sokkal följebb nem nagyon tudok menni, 1,2 be mondjuk már mindennek bele kellene férnie. (átvizsgálás, átírás, szokásos cserék)
Persze ha olcsóbb, az nem baj Cheesy
szerintem akkor inkább mk2 vonalon keresgélj Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kmsimi
Vendég
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:56:38 »

szerintem akkor inkább mk2 vonalon keresgélj Wink

Hát igen, közben én is erre jutottam Smiley Megnéztem azt a kocsit, amit Misi linkelt, a tulaj valóban korrekt, nagyon gondolkodom Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:29:19 »


Na igen Cheesy:D Hát, 1 millánál sokkal följebb nem nagyon tudok menni, 1,2 be mondjuk már mindennek bele kellene férnie. (átvizsgálás, átírás, szokásos cserék)
Persze ha olcsóbb, az nem baj Cheesy

Mit szólnál 1,15 milláért egy motorilag és kasztniilag teljesen felújított példányhoz? ST200 optika, futómú, hifi, ütős felni, minden rendbetéve, kb 1,7-1,8 misibe van már nekem. Nincs már ráköltenivaló, most végeztem vele.

Persze Nyiri fillérekért hírdetett Mondeojával ez az ár nem szállhat versenybe, viszont az ő szavaival élve és megfordítva azokat, én viszont nem eladni, hanem árulni szeretném Smiley Szeritem meg is hírdetem majd, de egyenlőre semmiképp sem kisebb árral, mert nem bánnám, ha még kiélvezhetném egy ideig. Majd valaki csak jelentkezik egyszer.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 22:00:06 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kmsimi
Vendég
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:17:30 »

Mit szólnál 1,15 milláért egy motorilag és kasztniilag teljesen felújított példányhoz? ST200 optika, futómú, hifi, ütős felni, minden rendbetéve, kb 1,7-1,8 misibe van már nekem. Nincs már ráköltenivaló, most végeztem vele.

Persze Nyiri fillérekért hírdetett Mondeojával ez az ár nem szállhat versenybe, viszont az ő szavaival élve és megfordítva azokat, én viszont nem eladni, hanem árulni szeretném Smiley Szeritem meg is hírdetem majd, de egyenlőre semmiképp sem kisebb árral, mert nem bánnám, ha még kiélvezhetném egy ideig. Majd valaki csak jelentkezik egyszer.

Köszi, de nekem az már tényleg a plafon, most jobban járnék Nyiri mondeójával Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:35:41 »

hf generál van sufnituningban.
mivel a gépmunkát hétvégén nem vállalja egy cég sem, yooccoo vonóhorgára akasztják drof hf-ét, drof ráül és mennek egy kört az aszfalton. aztán sterimó és már kész is eplus2
már csak vissza kell rakni. tömítés sem kell, mert a kátrány megoldja taps

Kuplungozás és HF-ezés van. Ezt senki nem akarja magának, szerintem rasztás is csak azért vállalta be, hogy a sajátján majd rutinból menjen neki.  taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:39:00 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, valójában az első autómat keresem, mert megszületett a második gyerkőcöm, és nehezen bírom elképzelni, hogy bkv+esetleg máv/volán kombóval hatékonyan és főleg kényelmesen fogunk tudni közlekedni.
A lényeg, hogy kényelmesen elférjen a 2 gyerek tartozékokkal, és néha még valaki (pl anyós) is beülhessen, ha úgy adódik. Ezen kívül az is fontos szempont, hogy se beszerezni, se fönntartani ne legyen nagyon drága. A Mondeót én alapból elég jó ár/érték arányúnak látom. Gondolkodom még másban is, pl Focus (bár az lehet, hogy nem mindig lenne elég nagy a sok cuccnak), sőt a Multipla is tetszik. Nade visszatérve a Mondeóhoz, sokat olvasgattam, meg nézegettem róluk, és arra jutottam, hogy nekem az mkII vagy III-mas 2.5 v6-os tetszik nagyon. Ezért kérdezném azokat, akiknek van tapasztalatuk ezzel a kocsival:
Azt olvastam, hogy ezek a v6-os motorok nagyon megbízhatóak (persze amellett, hogy kellően erősek is), és ha nem taposom agyon őket, akkor nem is esznek sokkal többet egy 1.8-asnál. Amennyivel többet esznek, azt meg talán pénzben kiegyenlíti a kisebb szervízigény. Mennyire igaz ez? Nagyon számít ugyanis az olcsó fenntarthatóság, bár ha csak kicsivel drágább, mint egy dízel, vagy egy "átlagosabb" benzines, akkor inkább ezt választanám.
Még annyi, hogy sokat használnám Budapesten, meg hétvégi kirándulásokhoz, rokonlátogatásokhoz országúton/autópályán is, de nem hiszem, hogy évi 15000 km-nél többet mennék vele.
Szóval bele merjek-e szállni így egy v6-osba? Vagy egyáltalán Mondeóba?
Előre is köszi a tanácsokat!
M

Röviden tömören:

Ha minden nap kell az autó és nem vagy szerelős típus (vagy nincs aki szereljen neked) akkor ez nem a te autód.

Ha hobbicélra kell és/vagy lenyomsz egy kisgenerált egy hétvége alatt (vagy van aki megcsinálja neked), akkor bártan ajánlom, mert az élmény megfizethetetlen.

De, ha valami baja van és szervízbe viszed (nem magadnak csinálod, csináljátok), akkor a normál díjak 2x-esét fogod fizetni, csak mert V6.

NEm mondom, hogy ne vedd. De nagyon nézd meg, hogy mit veszel.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:41:07 »

Röviden tömören:

Ha minden nap kell az autó és nem vagy szerelős típus (vagy nincs aki szereljen neked) akkor ez nem a te autód.

Ha hobbicélra kell és/vagy lenyomsz egy kisgenerált egy hétvége alatt (vagy van aki megcsinálja neked), akkor bártan ajánlom, mert az élmény megfizethetetlen.

De, ha valami baja van és szervízbe viszed (nem magadnak csinálod, csináljátok), akkor a normál díjak 2x-esét fogod fizetni, csak mert V6.

NEm mondom, hogy ne vedd. De nagyon nézd meg, hogy mit veszel.

Így van.

Te drof, most megin hf-eztek vagy mivan? Cheesy Ezt hámoztam ki az utóbbi hozzászólásaitokból.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:46:03 »

Kuplungozás és HF-ezés van. Ezt senki nem akarja magának, szerintem rasztás is csak azért vállalta be, hogy a sajátján majd rutinból menjen neki.  taps
én sem akarom, se magamnak, se másnak  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:46:39 »

Így van.

Te drof, most megin hf-eztek vagy mivan? Cheesy Ezt hámoztam ki az utóbbi hozzászólásaitokból.

Megint? Még mindig.

Most az első van soron, tavaly csak a hátsó volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:47:19 »

Így van.

Te drof, most megin hf-eztek vagy mivan? Cheesy Ezt hámoztam ki az utóbbi hozzászólásaitokból.
elsődlegesen kuplungozunk, a többi csak játék
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:50:11 »

elsődlegesen kuplungozunk, a többi csak játék

Na ja. Csinálunk olyat, amit eddig nem és levezetésnek csinálunk valami rutin munkát. taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:53:18 »

Megint? Még mindig.

Most az első van soron, tavaly csak a hátsó volt.


Éééértem. Hétfő vagy kedd este egy találkára ráérsz? Hibakódot olvasni? Ill nekem napközben is jó kedden, azután pénteken napközben késő délutánig, majd 22 órától. Ha igen, írhatsz privátban hogy hova menjek. Meghálálom sörrel, vagy viszek pár "dögalkatrészt"  vigyor3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2011.06.18 szombat, 23:20:57 »

mondja ezt az,aki 200e-ért vette az autóját...
olyan is  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 01:52:29 »

elsődlegesen kuplungozunk, a többi csak játék
mehetek én is?most már egyre alacsonyabb fordulaton pörög túl a motor...jövő héten lesz komplett fékszett...és valaki adjon már egy ábrát a generátorszíj vezetéséről!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 08:21:35 »

mehetek én is?most már egyre alacsonyabb fordulaton pörög túl a motor...jövő héten lesz komplett fékszett...és valaki adjon már egy ábrát a generátorszíj vezetéséről!
jöhetsz te is, jó pénzért bárkinek segítek  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 08:26:38 »

mehetek én is?most már egyre alacsonyabb fordulaton pörög túl a motor...jövő héten lesz komplett fékszett...és valaki adjon már egy ábrát a generátorszíj vezetéséről!

Legyél már türelemmel kicsit! Most dolgozunk, nem érünk rá ilyen alap dolgokat mutogatni, mint generátorszíj vezetés.... hehe eplus2

Egyébként ha megnézed a fent lévőt, jól látszik, hogy merre és hogyan megy.

Nekem Hájneszban is benne van (igaz, jól eldugva egy tök más fejezetnél), tiédben is benne lesz.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 08:36:45 »

Nézze kend:

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 09:37:01 »

Legyél már türelemmel kicsit! Most dolgozunk, nem érünk rá ilyen alap dolgokat mutogatni, mint generátorszíj vezetés.... hehe eplus2

Egyébként ha megnézed a fent lévőt, jól látszik, hogy merre és hogyan megy.

Nekem Hájneszban is benne van (igaz, jól eldugva egy tök más fejezetnél), tiédben is benne lesz.
na vazz,tényleg nem találtam.A gyerek segítségével krimpeltem egy jóízűt.Az autóban levő még hátravan...de akkor már csak az iso csati marad benne a gyári nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 09:39:10 »

Nézze kend:



Kösz!Azt hittem,ez is kriksz-krakszos mint a négyhengeresé.Igaz,a vízpumpa külön van.Elfelejtettem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:08:39 »

mondja ezt az,aki 200e-ért vette az autóját...persze,a motorral nem kellett foglalkoznod,mert előtted megtették... vigyor3
asszem nem a vételár volt a kérdés...
azon kívül tiltóra írtad neki az mk1-et.
amit írtam, azért írtam, mert a kocsin én cseréltem az állványcsonkokat fékekkel együtt, féltengelyeket, kormányművet. az aws úgy világított, mint a karácsonyfa, nem működött a kp. zár és sorolhatnám. ha ezeket szervízben csináltattam volna meg, azon a pánzen már simán vehettem volna egy mk3-at. erről beszéltem... duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:10:55 »

olyan is  eplus2
szerintem szívesen bevállalnák páran már most is a klubból és még közel sincs kész. de tán savanyú a szőlő? de nem adom eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.