Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 19:27:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055270 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:13:49 »

Mi lenne? Nekem ez a procedúra nem volt ilyen kézenfekvő Cheesy Szóval, majd ha eladom, akkor ezt a mókát végig kell játszai mi? Mert én anno nem cseréltem a burkolatokat. Ha emiatt elmegyek az NKH-hoz, akkor nem fognak ott ***zni velem, hogy nemigazán van gyári állapotban az autó egy pár helyen?
a mostani motorod honnan van?
elvileg egy bontóból kell egy származást igazoló számla (akár 25 000 ft-ról)
ezzel tudod igazolni a származását és tisztába tudod tenni az nkh-nál...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:15:54 »

a mostani motorod honnan van?
elvileg egy bontóból kell egy származást igazoló számla (akár 25 000 ft-ról)
ezzel tudod igazolni a származását és tisztába tudod tenni az nkh-nál...
nem kell,de jó ha van.Ezért írtam,hogy ajándék.Ha saját a motor,minek számla?Nekem se kellett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:18:57 »

Jut eszembe!Hát okosban,persze!Ugye,nekem van egy bontott motorom.Azon van burkolat.Leveszem (mert úgyis lefogom) és odaadom neked.Mondjuk 3 kipuf. dobért...kapsz egy másolatot arról,hogy a hozzátartozó autó ki lett vonva a forgalomból (mert csak olyannak lehet a motorját beépíteni másik autóba) felrakod és annyi.MAx. írunk egy papírt arról,hogy a motor ajándék volt és akkor még áfát sem kell fizetni...azzal mehetsz az NKH-hoz és hivatalos gyári számod lesz.Már csak a motorcseréről kell papírt szerezned egy hivatalos műhelyből (5e ft vagy két üveg whiskey...nekem az utóbbi volt)

Áh, most még nem akarok ezzel foglalkozni. Papírom van donorról amit elhoztam Krisztántól. Meg a szerelésről is ahol kicserélték asszem, de ha nem, van szerelő ismerős. Mindegy, még kitudja mikor lesz aktuális az eladás. De köszi az infókat, most már vágom a témát.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:20:38 »

nem kell,de jó ha van.Ezért írtam,hogy ajándék.Ha saját a motor,minek számla?Nekem se kellett.
mert elvileg a motort is le kell adnod, ha a kocsit ki akarod vonatni....
persze vissza is vásárolhatod azonnal...ahogy én tettem anno a donorral.  igaz a motor soha nem járt a bontóban..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:21:46 »

Áh, most még nem akarok ezzel foglalkozni. Papírom van donorról amit elhoztam Krisztántól. Meg a szerelésről is ahol kicserélték asszem, de ha nem, van szerelő ismerős. Mindegy, még kitudja mikor lesz aktuális az eladás. De köszi az infókat, most már vágom a témát.
Ez oké,de ha le vannak a papírok dátumozva,abba beleköthetnek.Van valami ideje az adatváltozás bejelentésnek,a biztosítót se felejtsük el.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:25:14 »

mert elvileg a motort is le kell adnod, ha a kocsit ki akarod vonatni....
persze vissza is vásárolhatod azonnal...ahogy én tettem anno a donorral.  igaz a motor soha nem járt a bontóban..
én a pirosnál nem adtam le,mint ahogy most sem.Így kaptam az igazolást is.Elvégre nem kell,hogy a motor másik autóba kerüljön.Lehet belőle például műtárgy,dohányzóasztal stb.A saját tulajdonoddal úgy rendelkezel,ahogy akarsz.Én most is fizettem a súlyhiányért és annyi.A bontónak semmi köze hozzá,mit csinálsz vele,mielőtt hozzájuk kerül.rosszabbik esetben beviszed a kivágott vázszámot meg frsz-t ha van és akkor adnak igazolást.MAx. fizetsz 10 rugót a papírért zsebbe...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:48:57 »

én a pirosnál nem adtam le,mint ahogy most sem.Így kaptam az igazolást is.Elvégre nem kell,hogy a motor másik autóba kerüljön.Lehet belőle például műtárgy,dohányzóasztal stb.A saját tulajdonoddal úgy rendelkezel,ahogy akarsz.Én most is fizettem a súlyhiányért és annyi.A bontónak semmi köze hozzá,mit csinálsz vele,mielőtt hozzájuk kerül.rosszabbik esetben beviszed a kivágott vázszámot meg frsz-t ha van és akkor adnak igazolást.MAx. fizetsz 10 rugót a papírért zsebbe...
há nemtom...ez miefelénk nem így megy...lehet, én lakom rossz helyen szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:50:48 »

há nemtom...ez miefelénk nem így megy...lehet, én lakom rossz helyen szomoru1
Ahol Te laksz, az egy nagyon jó hely, nagyon sokszor voltam már ott, és mindig tetszett!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2011.07.02 szombat, 23:02:22 »

Ahol Te laksz, az egy nagyon jó hely, nagyon sokszor voltam már ott, és mindig tetszett!

tudom!
azért lakom itt. taps
nem itt laktam sokáig, de úgy döntöttem ide költözöm...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2011.07.02 szombat, 23:13:07 »

tudom!
azért lakom itt. taps
nem itt laktam sokáig, de úgy döntöttem ide költözöm...
Jó választás volt. Lehet, idén is megyek. Sirály utca. jó hely.
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 01:46:13 »

Gyertyák megint kicserélve. Kábelek megint kicserélve. Trafó kicserélve. Még mindig...RÁNGAT, DURROG a mocsokja.

Szerelők tanácstalanok, 2 független helyen  + márkaszervizben is voltam. Mindenki gyújtásra gyanakszik, de már minden létező dolog ki lett próbálva. Hibakód volt, gyújtásproblémát jelzett. Mostmár nincs hibakód, de a gyűlölt rángatózás, durrogás ugyanúgy megvan 1200-3500-ig stabilan.

Kb.  3 hete kezdte el teljesen váratlanul, minden előzmény nélkül. Nekem az autóval dolgoznom kellene, de így nem tudok. Már 100+ ezrembe benne van az alkatrészcsere, javítás, kölcsönautó, stb. Kezdek belefáradni.

Bárki viheti 1 misiért, nekem csöppet már elegem van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.03 vasárnap, 01:51:04 írta seekay » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 02:50:51 »

Gyertyák megint kicserélve. Kábelek megint kicserélve. Trafó kicserélve. Még mindig...RÁNGAT, DURROG a mocsokja.

Szerelők tanácstalanok, 2 független helyen  + márkaszervizben is voltam. Mindenki gyújtásra gyanakszik, de már minden létező dolog ki lett próbálva. Hibakód volt, gyújtásproblémát jelzett. Mostmár nincs hibakód, de a gyűlölt rángatózás, durrogás ugyanúgy megvan 1200-3500-ig stabilan.

Kb.  3 hete kezdte el teljesen váratlanul, minden előzmény nélkül. Nekem az autóval dolgoznom kellene, de így nem tudok. Már 100+ ezrembe benne van az alkatrészcsere, javítás, kölcsönautó, stb. Kezdek belefáradni.

Bárki viheti 1 misiért, nekem csöppet már elegem van.

Don't foss és ne pánikolj!

Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.

Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás. szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 13:08:47 »

Don't ***s és ne pánikolj!

Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.

Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás. szomoru1


Az állandóan nyitva lévő 2. pillangószelepsor nem okoz ilyen durva rángatást, durrogást. Max 1et ránt néha nagyobb gázadásra. Nem csak MKI-nél volt olyan, hogy hibás IMRC miatt nyitva van, mert vákuumvezérelt? Az újabbaknál meg, nem nyit ki egyáltalán, ha rossz.

Mondjuk tényleg gynaúsan IMRC felé tereli a gyanút az említett forulatszámtartomány. MKIII-nál kitudja miket eredményez a hibája.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.03 vasárnap, 13:11:54 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 15:50:13 »

Az állandóan nyitva lévő 2. pillangószelepsor nem okoz ilyen durva rángatást, durrogást. Max 1et ránt néha nagyobb gázadásra. Nem csak MKI-nél volt olyan, hogy hibás IMRC miatt nyitva van, mert vákuumvezérelt? Az újabbaknál meg, nem nyit ki egyáltalán, ha rossz.

Mondjuk tényleg gynaúsan IMRC felé tereli a gyanút az említett forulatszámtartomány. MKIII-nál kitudja miket eredményez a hibája.

De okoz, nekem is okozott anno.

Elektronikusan vezéreltnél is tud nyitva maradni, ha nyitott állapotban romlik el, akkor nyitva is marad.

Nézzék csak meg, mert rossz gyújtás nem csak 1200-3500 között van. Ha a gyújtás lenne a hiba okozója, akkor 750-7000-ig rángatna, durrogna és puffogna. integet2
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 16:30:15 »

Don't ***s és ne pánikolj!

Valószínűleg vákuum és lehetséges, hogy egyidőben IMRC problémád van. Az IMRC-t biztosra mondanám (az ECU gyújtáshibának érzékeli, rángat erős gázadásra, 3500 felett kisimul és szépem pörög 7000-ig). Tipikus este az IMRC hibának. 2. torkok nyitva vannak állandóan és emiatt folyamatosan 2xa annyi levegőt kap, mint benyát és mindaddig rángat, amíg meg nem jön a plusz benya mennyiség (3500 felett). Ezt tetézheti a rángatás miatt bekövetkezett vákuumcső szakadás, ami tovább rontja a terhelésen való gázreakciót és a rángatást.

Első körben IMRC teszt! Lefogadnám, hogy hibás. szomoru1


Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe,  mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..

Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.

A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?

Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig  irány vissza a gázosok.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 17:08:49 »

Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe,  mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..

Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.

A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?

Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig  irány vissza a gázosok.


Én úgy tudom, hogy egy rossz trafó, szó nélkül hazavágja sitty sutty az új gyetyákat, de ha nem így van majd kijavítanak, viszont a V6-ba csak gyári gyertyát szabad tenni, mert a többit nem szereti. Van akinek bejött az NGK, de sok helyen írták, többek közt itt is, hogy ha gyertyacsere, akkor csak Motorcraft.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 17:34:18 »

Na most tesztelgettem ismét. Miután megvolt a gyertya+kábel+trafó kombó, benzinüzemben abbahagyta a hülyeségét, javarészt csak lpg-vel csinálja. Rendesen nyit az IMRC, azzal sztem nincs gond. Beszéltem a gázosokkal is, szerintük egyértelmű gyújtás gond és gáznál ez sokkal jobban kihegyeződik, lehet hogy benzinnel még x ezer km-t is eljárok gond nélkül, míg gáznál azonnal érezhető, hogy vmi nem oké. Annyit mondott még, hogy az NGK-nak volt most egy sorozata, amiben volt pár gyári hibás db, ő is küldött vissza egy csomót a nagykerbe,  mert nem volt rendbe velük a gyújtás.
De furcsálom azt is, hogy benzinben azóta már csak nagyritkán észlelhető berángás, de lehet, hogy egyáltalán nincs is, csak bebeszélem..

Gázon alapjáraton ha lepadlózom, akkor egy pár mp.-re bedadog, durrog, ugyanez benzinnel szépen felpörög.
Egyre jobban gondolkodok azon, hogy a nyakamba veszem a fél országot és elviszem a beszerelőkhöz hogy nézzenek rá. Nem kizárt, hogy a gáz ECU ment el, vagy a gázinjektornál, reduktornál nem stimmel vmi.

A gyertyák még a trafó előtt lettek pár héttel cserélve. Miután nem lett jobb, a trafó is cserélve lett, és mint kiderült a régi trafónak teljesen más volt az ellenállása is, ergo nem volt hülyeség kicserélni. Zsírúj gyertyát tönkre tud-e tenni 2 hét alatt egy rossz trafó? Erre tudok még gondolni, hogy minden ki lett ugyan cserélve, de a régi rossz trafó hazavághatta a már kicserélt cuccokat?

Ha tudtok még vmi tanácsot adni megnézem, uccsó mentsvárként pedig  irány vissza a gázosok.


Írhatatd volna korábban is, hogy csak gázüzemnél van a hiba. szomoru1

A rossz trafó természetesen hazavágja az új gyertyákat. Ha hiba van, akkor a szentháromságot (gyertya-kábel-trafó) együtt kell cserélni.

Ne járj gázzal és meg is van oldva. hehe integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 19:16:40 »

Írhatatd volna korábban is, hogy csak gázüzemnél van a hiba. szomoru1

A rossz trafó természetesen hazavágja az új gyertyákat. Ha hiba van, akkor a szentháromságot (gyertya-kábel-trafó) együtt kell cserélni.

Ne járj gázzal és meg is van oldva. hehe integet2
én is így vagyok vele.De az imrc-t néztük,alapjáraton felpörgetve nyit zár rendesen.Gondoltak már a gáz miatt elszállt ecu-ra,tarfóra meg mindenre.Az ngk gyertyákat én i kihajítottam a nyavajába első körben.A vákumhiba és szelelő tömítés valószínűbb.Seekay,amit adtam nem rakták bele?És azzal a hülye csőcsatlakozással csináltál valami,hogy ne eresszen?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 20:32:50 »

De okoz, nekem is okozott anno.

Elektronikusan vezéreltnél is tud nyitva maradni, ha nyitott állapotban romlik el, akkor nyitva is marad.

Nézzék csak meg, mert rossz gyújtás nem csak 1200-3500 között van. Ha a gyújtás lenne a hiba okozója, akkor 750-7000-ig rángatna, durrogna és puffogna. integet2

Nálam nem okoz, pedig tökig ki van akasztva (nagyritkán egyet beránt).

Elektronikusnál nem úgy van, hogy a kis villanymotor nem forog el, ha rossz, elfordult állapotban pedig nem tudna megállni, mert nem képes rá, hogy végállásban megmaradjon? Csak a légáramlás tartja nyitva onnantól, hogy egyszer kiforgott. Ha megszűnik a gázadás, a rugózat visszaforgat mindent alapállásba.

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

seekay
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 22:04:58 »

én is így vagyok vele.De az imrc-t néztük,alapjáraton felpörgetve nyit zár rendesen.Gondoltak már a gáz miatt elszállt ecu-ra,tarfóra meg mindenre.Az ngk gyertyákat én i kihajítottam a nyavajába első körben.A vákumhiba és szelelő tömítés valószínűbb.Seekay,amit adtam nem rakták bele?És azzal a hülye csőcsatlakozással csináltál valami,hogy ne eresszen?

A tömítéssel nem volt gond, de azért ki lett cserélve. A vákumcső is meg lett csinálva, nem szelel már. Gariban kicseréltetem újra a gyertyákat, bízva hogy a trafó baszta el, ha utána sem lesz jó, meglátogatom a gázszervizt. Ha utána se, akkor megy a méh-re.  violent
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 23:08:56 »

A tömítéssel nem volt gond, de azért ki lett cserélve. A vákumcső is meg lett csinálva, nem szelel már. Gariban kicseréltetem újra a gyertyákat, bízva hogy a trafó ***ta el, ha utána sem lesz jó, meglátogatom a gázszervizt. Ha utána se, akkor megy a méh-re.  violent
na várjál...
eddig  nem volt szó arról, hogy gázosan durrog....
ebben az esetben totál más a leányzó fekvése....
egy cimbim (ugyan 2.0-ja van, drof és yooccoo ismeri a csókát) kínlódott ezzel a tünettel.
durrogott rángatott és leginkább gázzal. elzavartam gázosokhoz, mert mondtam neki, ahhoz rohadtul nem értek(máshoz sem nagyon, de ahhoz totál hülye vagyok). elment és mindent rendben találtak a gázos részen.
maf és lambda csere után hibátlanul üzemel a gép. hogy melyik volt a hunyó nem tudom, de mindkét üzemmódban megy a csoffadt járgánya.
teszteld le a maf-ot először, mert az hidegen is dolgozik, meg olcsóbb a cseréje, mint a két lambdáé.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 23:27:59 »

na várjál...
eddig  nem volt szó arról, hogy gázosan durrog....
ebben az esetben totál más a leányzó fekvése....
egy cimbim (ugyan 2.0-ja van, drof és yooccoo ismeri a csókát) kínlódott ezzel a tünettel.
durrogott rángatott és leginkább gázzal. elzavartam gázosokhoz, mert mondtam neki, ahhoz rohadtul nem értek(máshoz sem nagyon, de ahhoz totál hülye vagyok). elment és mindent rendben találtak a gázos részen.
maf és lambda csere után hibátlanul üzemel a gép. hogy melyik volt a hunyó nem tudom, de mindkét üzemmódban megy a csoffadt járgánya.
teszteld le a maf-ot először, mert az hidegen is dolgozik, meg olcsóbb a cseréje, mint a két lambdáé.

A történet úgy indult, hogy minden előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra elkezdett rángatni és durrogni gázon és benzinen egyaránt. Gyertya és kábelcsere után egy pár napig jó volt a dolog benzin és gázüzemben egyaránt, aztán ismét elkezdett rángatni és durrogni, mindkét üzemben. Ki lett cserélve a trafó is, egy kis ideig szintén jó lett, de aztán ismét elkezdett rángatni, ezúttal már leginkább csak gázon. A gázbeszerelő szerint a trafó simán nyírhatta az új gyertyát ami még benzinnél nem észrevehető, de gázon sokkal hevesebben reagál és egyből kijön. Látatlanba szerinte próbáljam csere gyertyákkal, 99%-ban szerinte az lesz a hunyó.

Meglátjuk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 23:35:48 »

A történet úgy indult, hogy minden előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra elkezdett rángatni és durrogni gázon és benzinen egyaránt. Gyertya és kábelcsere után egy pár napig jó volt a dolog benzin és gázüzemben egyaránt, aztán ismét elkezdett rángatni és durrogni, mindkét üzemben. Ki lett cserélve a trafó is, egy kis ideig szintén jó lett, de aztán ismét elkezdett rángatni, ezúttal már leginkább csak gázon. A gázbeszerelő szerint a trafó simán nyírhatta az új gyertyát ami még benzinnél nem észrevehető, de gázon sokkal hevesebben reagál és egyből kijön. Látatlanba szerinte próbáljam csere gyertyákkal, 99%-ban szerinte az lesz a hunyó.

Meglátjuk.
a trafó kontra gyertya az tuti. de a maf és a lambda jelei alapján(többek között) módosul a keverék képzés (levegő-üzemanyag), ha fals adatokat kap az ecu, akkor tökéletlen égésed lesz. a kivett gyertyák milyenek voltak? kormosak vagy tocsogtak?
első körben szerintem próbálgasd csak kizárólag benzin üzemben, mert gáz témában nem sok tapasztalatunk van...
diagnosztizálás szempontjából is egyszerűbb, ha egyféle üzemmódban tesztelsz, mert könnyebb kizárni a hibaforrást...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2011.07.05 kedd, 15:22:29 »

Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2011.07.05 kedd, 17:35:53 »

Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?

Tudom, tudom.....

De NEM kell. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:15:43 »

Tudom, tudom.....

De NEM kell. vigyor3
mit tudsz?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:21:45 »

Kis magyar kókány...mi volt ebben a ráció?


Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:39:40 »

Kis magyar kókány...mi volt ebben a ráció?




Óccó volt, vazze! taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:45:01 »

Óccó volt, vazze! taps
ez már túlmutat az olcsóságon...én inkább taplóságnak tartom.Nem az a gond,hogy megpróbálták javítani.Én is ezt csinálom,de b..a meg.Van az,hogy nekilátok és megcsinálom tisztességesen és van az,hogy tákolás.Hát ez az és ez dühít a legjobban.Mibe került volna,hogy kiszedik mind a kettőt és annyi.Aztán ha eladósorba kerül az autó hozzácsapják alkatrész gyanánt.Másik dolog,hogy annyira össze van égve,ami felveti a kérdést,mi a f..t csináltak vele?Égett éjjel-nappal?Én eddig kb. 5-6 alkalommal kapcsoltam ködlámpát a három autóval és ebben benne van az is,hogy megnéztem kiégett-e az izzó.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2011.07.05 kedd, 20:16:50 »

Kitermeltem ma 12 db hidrotőkét a himbákkal együtt.A vezérműtengelyek nagyon kopottak azok quka.Viszont a tőkék meglepően jó állapotúak,lehet,hogy az összeset átrakatom a mostaniba.Vagy kell valakinek?

Kell veztengely? Nekem vannak szépek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2011.07.05 kedd, 20:40:33 »

Kell veztengely? Nekem vannak szépek.
Nem,mert a mostaniba nem kell.Utalást megkaptad?Egy ködlámpának jobban örülnék...összragasztottam,visszaraktam,bekapcsoltam,kapáspól elkezdett valami füstölni...hagytam,de csak rosszabb lett.Mivel nem szeretnék egy égő autó problémájával szembenézni,így kivettem.Aztán összetörtem...úgyhogy most így vagy úgy de kénytelen vagyok keresni helyette mást.Az ebayen meg csak univerzális van ilyen méretben.Várom még a hella válaszát,náluk mennyi lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 20:48:13 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2011.07.05 kedd, 21:00:57 »

Nem,mert a mostaniba nem kell.Utalást megkaptad?Egy ködlámpának jobban örülnék...összragasztottam,vis***aktam,bekapcsoltam,kapáspól elkezdett valami füstölni...hagytam,de csak rosszabb lett.Mivel nem szeretnék egy égő autó problémájával szembenézni,így kivettem.Aztán összetörtem...úgyhogy most így vagy úgy de kénytelen vagyok keresni helyette mást.Az ebayen meg csak univerzális van ilyen méretben.Várom még a hella válaszát,náluk mennyi lenne.

Ennyi van és nem több:
http://cgi.ebay.co.uk/ST200-ST24-RSAP-Fog-Lights-Pair-/110709788371?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c6d14ed3#ht_500wt_949
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2011.07.05 kedd, 22:24:52 »

A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2011.07.05 kedd, 22:32:31 »

A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?

Le. Yooccoo kedvence. 2 emberes mutatvány.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2011.07.05 kedd, 22:36:37 »

A láncburkolat levételéhez a főtengely tárcsát le kell venni?
lehetőleg légkulccsal kezdjetek neki
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2011.07.06 szerda, 07:55:42 »

Berakom, hogy Rocco-nak is legyen elképzelése arról, milyen is ennek a motornak az igazán szép hangja, amikor nem boyracerek tuningolják 5 forintos pici sportdobokkal, hanem komoly emberek komoly pénzekért komoly rendszert raknak a V6 alá. taps

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7D8MKQpOr0

Vájtfülűeknek:

Ez is hengerfejes, 0:15-0:20-ig nagyon szépen cicereg. eplus2 hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 07:59:39 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2011.07.06 szerda, 07:57:48 »

lehetőleg légkulccsal kezdjetek neki

Mi az hogy lehetőleg? Csak azzal kezdjen neki!

A V6 hengerfejezés úgy kezdődik, hogy: Kerék le, műanyag burkolat le, főtengely tárcsa kompresszorral lelazít------lehet kezdeni a szerelést.


Yooccoo: Ha viszek légkulcsot megcsináljuk valamelyik nyári hónapban? wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2011.07.06 szerda, 08:12:03 »

Mi az hogy lehetőleg? Csak azzal kezdjen neki!

A V6 hengerfejezés úgy kezdődik, hogy: Kerék le, műanyag burkolat le, főtengely tárcsa kompresszorral lelazít------lehet kezdeni a szerelést.


Yooccoo: Ha viszek légkulcsot megcsináljuk valamelyik nyári hónapban? wave
nem kell semmit hoznod, van minden ...
csak embert hozzál, aki segít neked eplus2

a tárcsához nem kell valami lehúzó?
szerintem az ékpályás témával együtt szorulhat az rajta rendesen
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2011.07.06 szerda, 08:22:55 »

nem kell semmit hoznod, van minden ...
csak embert hozzál, aki segít neked eplus2

a tárcsához nem kell valami lehúzó?
szerintem az ékpályás témával együtt szorulhat az rajta rendesen

Vettél légkulcsot is? Sutyiban készülsz a V6-ra, mi? taps

Majd hozom a pécsi barátomat, ő majd rávesz, hogy segíts. eplus2

Leszedő? Olyan szerintem nincs hozzá (tavaly a parasztok is leszedték valahogy és nekik se volt), talán egy gömbfejkiütő villával megoldható. Lassan azt is vennem kell.

De ahogy ismerem az ótómat, a csavar kitekerése után simán leesik majd magától. Tudod, meg van jól zsírozva.... hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2011.07.06 szerda, 08:24:03 »

Vettél légkulcsot is? Sutyiban készülsz a V6-ra, mi? taps

Majd hozom a pécsi barátomat, ő majd rávesz, hogy segíts. eplus2

Leszedő? Olyan szerintem nincs hozzá (tavaly a parasztok is leszedték valahogy és nekik se volt), talán egy gömbfejkiütő villával megoldható. Lassan azt is vennem kell.

De ahogy ismerem az ótómat, a csavar kitekerése után simán leesik majd magától. Tudod, meg van jól zsírozva.... hehe
kompresszor van, fejek vannak, dugókulcs van a karosszériás srácnak
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2011.07.06 szerda, 09:31:55 »

kompresszor van, fejek vannak, dugókulcs van a karosszériás srácnak

Akkó' jóvanakkó! Meg is kérdezhetnéd, hogy mennyiért karosszériázná ki a 2 hátsó ívet. Meg le is festhetné, ha már ott van.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2011.07.06 szerda, 09:32:21 »

Nyihahahaha.

http://www.youtube.com/watch?v=pfDB4OWQLh8&NR=1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2011.07.06 szerda, 09:41:49 »

Akkó' jóvanakkó! Meg is kérdezhetnéd, hogy mennyiért karosszériázná ki a 2 hátsó ívet. Meg le is festhetné, ha már ott van.


majd lefested te magadnak  hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2011.07.06 szerda, 11:32:24 »

Berakom, hogy Rocco-nak is legyen elképzelése arról, milyen is ennek a motornak az igazán szép hangja, amikor nem boyracerek tuningolják 5 forintos pici sportdobokkal, hanem komoly emberek komoly pénzekért komoly rendszert raknak a V6 alá. taps

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7D8MKQpOr0

Vájtfülűeknek:

Ez is hengerfejes, 0:15-0:20-ig nagyon szépen cicereg. eplus2 hehe

Elárulom, hogy az általad 5forintos piaci sportdobbal ugyanilyen hangzása volt. Legalábbis gyári középdobbal. Be sem hallatszott az utastérbe.

Az átömlős dobok kipufogóssal való elkészítettetése ugyanannyiba kerül, mint az univerzális termékek, csak az utóbbiak sokkal minőségibbek tudnak lenni (felhasznált alapanyagok, kivitelezés minősége). Ami komoly pénzbe kerül, az a nem átömlős kialakítású dobok, ami nem más mint pénzkidobás ennél a V6nál, mert csak hátsódob csere esetén továbbra is halk marad átömlőssel is. Az hogy nem átömlős egy dob, vagy pedig átömlős, neked az a komoly vagy nem komoly? Ez csak hangzás behangolása maximum.

A másik, hogy ez az általad komoly tunernek nevezett idióta, elköltött fölöslegesen X összeget a leömlőkre (talán ezt a részét lehet komolynak nevezni), ahelyett, hogy venne egy normális élményautót és nem erre meg a hengerfejezgetésre szórná a pénzt, már ha egyáltalán leesett neki, hogy hengerfejes. Hozzá nem nyúlnék ehhez az autóhoz komoly tuninggal. Mellesleg komoly autótuningnál nem létezik belső lamellás dob, csak átömlős Smiley

Nálam a komoly tuning it kezdődik: http://www.youtube.com/watch?v=HqbyDH_HCTE&feature=related
De ez majd a jövő zenéje.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2011.07.06 szerda, 11:45:53 »

A másik, hogy ez az általad komoly tunernek nevezett idióta, elköltött fölöslegesen X összeget a leömlőkre (talán ezt a részét lehet komolynak nevezni), ahelyett, hogy venne egy normális élményautót és nem erre meg a hengerfejezgetésre szórná a pénzt, már ha egyáltalán leesett neki, hogy hengerfejes. Hozzá nem nyúlnék ehhez az autóhoz komoly tuninggal. Mellesleg komoly autótuningnál nem létezik belső lamellás dob, csak átömlős Smiley

Nem mindenki szórja ám a pénzt a hengerfejezésre, van aki ért is hozzá......... hehe

Szép dolog, hogy leidiótázod, de innen nézve kettőtök közül nem ő az idióta. Ha jól emlékszem neked sem esett le sokáig, hogy hengerfejezned kellene, hanem itt hívta fel rá a figyelmedet egy pár fórumozó.

Én nem piszkálni akarlak, csak szívatlak kicsit néha. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy tuning-elméletben tényleg ügyes vagy, de a megvalósításaid nem nagyon fedik a tuning kategóriát.

A továbbiakban inkább no comment. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2011.07.06 szerda, 11:49:59 »

Nálam a komoly tuning it kezdődik: http://www.youtube.com/watch?v=HqbyDH_HCTE&feature=related
De ez majd a jövő zenéje.

Ez meg pont az a tuning kategória, aminek az árából rendes autókat is lehet venni. Akármilyet, Mustangot, Bimmert, Ódit, ugyan ezzel a teljesítménnyel és feeling-gel.

Sok értelmét ennek sem látom.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2011.07.06 szerda, 11:57:31 »

Nem mindenki szórja ám a pénzt a hengerfejezésre, van aki ért is hozzá......... hehe

Szép dolog, hogy leidiótázod, de innen nézve kettőtök közül nem ő az idióta. Ha jól emlékszem neked sem esett le sokáig, hogy hengerfejezned kellene, hanem itt hívta fel rá a figyelmedet egy pár fórumozó.

Én nem piszkálni akarlak, csak szívatlak kicsit néha. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy tuning-elméletben tényleg ügyes vagy, de a megvalósításaid nem nagyon fedik a tuning kategóriát.

A továbbiakban inkább no comment. integet2

Tudom, hogy csak hozod a formádat XD Te hány évig jártál hengerfejes motorral, úgy hogy nem esett le? Mintha kb ugyanannyi lenne emlékeim szerint (2) Cheesy A szerelést hagyjuk, én nem akarok rutinos szerelői szaktudás nélkül kontárkodni ennél a V6nál. Futómű és motorszétszedést inkább szakemberre bízom. Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..

A komoly tuningmegvílósításokat nem is erre az autóra szánnám, hanem egy megfelelő alanyra.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2011.07.06 szerda, 12:01:14 »

Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..

ford ... fíl dö difförönsz  eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2011.07.06 szerda, 12:01:19 »

Ez meg pont az a tuning kategória, aminek az árából rendes autókat is lehet venni. Akármilyet, Mustangot, Bimmert, Ódit, ugyan ezzel a teljesítménnyel és feeling-gel.

Sok értelmét ennek sem látom.

Ez már csak nézőpont kérdése. Én a kisebb köbcis, nagy hatásofú turbósított japán járműmotorokat részesítem előnyben az 5000köbcentis V8akkal szemben. Más feeling a kettő. Nekem szimpibbek és feelingesebbek a japánok, mint az amcsi és európai presztízsmániák.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2011.07.06 szerda, 12:10:16 »

Tudom, hogy csak hozod a formádat XD Te hány évig jártál hengerfejes motorral, úgy hogy nem esett le? Mintha kb ugyanannyi lenne emlékeim szerint (2) Cheesy A szerelést hagyjuk, én nem akarok rutinos szerelői szaktudás nélkül kontárkodni ennél a V6nál. Futómű és motorszétszedést inkább szakemberre bízom. Bár remélem többet nemkell megbontani a motort..
Elég rosszak az emlékezőképességeid. 1.5 évig jártam úgy, amiből 1 évig tudtam, hogy mi a helyzet, a maradék 0.5 évben meg az alkatrészeket vásároltam össze. Nagy különbség, hogy nem féltem bevallani, hogy gáz van és megkérdeztem az elején azokat, akik értenek hozzá (nem, nem az ittenieket, mert itt nem sok okosat mondtak, hanem a Talkford-osokat).

Nézd, engem csak az bhasz fel a te autóddal kapcsolatban, hogy abból a pénzből, amit szerelőknél hagytál javítás és tuning címen, én már gyári állapotú ST200-assal járnék, 0 kilóméretesre kicserélt alkatrészekkel. És nem gondolnám, hogy 1Millát ér az autóm, mert jobb esetben ér most 600e-t a tiéd.

Rossz nézni, hogy mennyi pénzt ráköltesz és a javulás aránya nem áll összhangban a pénz mennyiségével. Csak ez bánt engemet. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 12:11:54 írta drof » Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.