Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 00:01:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055368 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2011.09.16 péntek, 17:15:04 »

köszönöm!Szép darab.Az ebayes képekből nem tudtam eldönteni,véglegesen van lezárva vagy mifene.De ezek szerint elég csak csavart keresni és annyi.Van itt egy kipuf***,aki hajlítja majd a csöveket,rákérdezek nála,egy ilyet csinálna-e és ha igen mennyiért.Bár elég lesz jövő héten beállítatni az etanolos cuccot.
Ja,merre kellene lennie a flexicsőnek?MErt nálam nincs.Illetve az autó alatt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:45:13 »

köszönöm!Szép darab.Az ebayes képekből nem tudtam eldönteni,véglegesen van lezárva vagy mifene.De ezek szerint elég csak csavart keresni és annyi.Van itt egy kipuf***,aki hajlítja majd a csöveket,rákérdezek nála,egy ilyet csinálna-e és ha igen mennyiért.Bár elég lesz jövő héten beállítatni az etanolos cuccot.
Ja,merre kellene lennie a flexicsőnek?MErt nálam nincs.Illetve az autó alatt.

Az olajteknő után közvetlenül.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:46:41 »

Na ez a standard V6, ez nekem nem jó.


Ez meg az ST200-é, ez kell:
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:30:28 »

Az olajteknő után közvetlenül.
akkor nem értem.mert se ezalatt,se a másik alatt nem volt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:37:22 »

akkor nem értem.mert se ezalatt,se a másik alatt nem volt.

Egyébként azért nincs sok V6-on, mert egyszer mind elreped és drága (30-54e), viszont nem feltétlenül szükséges. Gyárilag azért van, mert a motor rántásai átvivődnek a kipuffra és ha azt nem csillapítja semmi,akkor a kipuff visszarúghat a leömlő felé, ami szélsőséges esetben csonkrepedéshez, rögíztőanya beszoruláshoz vezet (emiatt volt nehéz neked leszedni), ami nem jó.

Jobb a békesség, ez most 22e lett, de gyári fjord és új. Annyit nekem megér.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:39:48 »

Egyébként azért nincs sok V6-on, mert egyszer mind elreped és drága (30-54e), viszont nem feltétlenül szükséges. Gyárilag azért van, mert a motor rántásai átvivődnek a kipuffra és ha azt nem csillapítja semmi,akkor a kipuff vis***úghat a leömlő felé, ami szélsőséges esetben csonkrepedéshez, rögíztőanya beszoruláshoz vezet (emiatt volt nehéz neked leszedni), ami nem jó.

Jobb a békesség, ez most 22e lett, de gyári Ford és új. Annyit nekem megér.
értem.NEm a leszedéssel volt gond,a motorról a csonkok simán lejöttek.HAnem alul a generátornál egy szájbatekert csavart nem bírtam kiszedni.A végén levágtam az egész konzollal együtt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2011.09.17 szombat, 19:05:55 »

Na meghekkeltem a TPS-t. Ezt nem gondoltam át egészen.

Attól, hogy levágom a végét, ráteszek csúszósarukat és zsugorcsövet, aztán 180 fokkal elforgatom, attól még a forgásirány nem változik meg. falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:46:26 »

És az kit érdekel?  vigyor3

Pénzért más is megcsinálja, sőt........ eplus2
azt mondja a szomszéd, hogy megcsinálja neked, de én nem akarlak látni, rendben?  nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:46:45 »

Na meghekkeltem a TPS-t. Ezt nem gondoltam át egészen.

Attól, hogy levágom a végét, ráteszek csúszósarukat és zsugorcsövet, aztán 180 fokkal elforgatom, attól még a forgásirány nem változik meg. falbav
végre magadtól is rájöttél
mondjuk lehet, hogy *** vagyok, amiért nem szóltam? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:53:06 »

azt mondja a szomszéd, hogy megcsinálja neked, de én nem akarlak látni, rendben?  nyes

Melyik szomszéd? A Krisz? eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2011.09.17 szombat, 21:54:00 »

Melyik szomszéd? A Krisz? eplus2
ha gondolod, ő is felrakhatja, a végeredménnyel nem biztos, hogy megvárlak  hehe
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:24:12 »

Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha visszaraktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:28:37 »

Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha vis***aktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
mk1-en az a kütyü vákuummal műkszik. a szívó oldalon a maf után kellene lenni egy vékonyabb gumicsőnek, ami bekúszik a szívósor műanyag burkolata alá. az a kis kütyi a második szívósor nyitásáért felelős olyan 3800 rpm körül.
ha nincs meg a dobozod, ki kell akasztani a rudazatot, hogy nyitva legyen állandóan. asszem rocco koma jár így a kocsijával...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:32:20 »

Na szóval...
Astor!
Megcsináltuk a szívósor takarítást. De úgy tűnik a szívósorok szelepei folyamatosan nyitva vannak. Nem tudom, hogy ez így rendben van-e. A motor jobb oldalán van egy vákum szelep, ami kiszerelve tartja a vákumot, de ha vis***aktuk folyton elenged és a rudazatot visszatolja az eredeti helyére és így minden szelep nyitva van.
Az elektronika amit keresek: a szívósor takarítás topokban a fotókon az utolsó képen van egy "kütyü" ami azMK1-en a műanyag burkolat alatt van, egy bowden megy bele. Na az a mi autónkban nincs!!! Mi a fene az?
le tudod tesztelni. álló helyzetben láthatod a rudazat mozgását az előbb említett fordulatszám környékén.
menet közben (alsó fokozatokban érezhető igazán) padló gáz és meg kell induljon a vas az előbb említett fordulatszám környékén...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:50:52 »

le tudod tesztelni. álló helyzetben láthatod a rudazat mozgását az előbb említett fordulatszám környékén.
menet közben (alsó fokozatokban érezhető igazán) padló gáz és meg kell induljon a vas az előbb említett fordulatszám környékén...
AHA!
Akkor nem aggódom, hogy nincs, aminek nem kell lennie vigyor3
Menet közben, valóban 3500 és 4000 között "s e g g b e" rúgja valami az autót. Csak az aggasztott, hogy a gázbowden húzásakor, láthatóan nem nyitott a gyorsító. Csak terhelés alatt működik?
Ha áll az autó és jár a motor hiába húzzuk a gázt a rudazat nem működik, magas fordulaton sem (tiltásig húztuk akkor sem) a szelep ami ezt mozgatja tartja a vákumot. Lehet, hogy csak terhelés alatt működik? mármint menet közben?
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:55:18 »

AHA!
Akkor nem aggódom, hogy nincs, aminek nem kell lennie vigyor3
Menet közben, valóban 3500 és 4000 között "s e g g b e" rúgja valami az autót. Csak az aggasztott, hogy a gázbowden húzásakor, láthatóan nem nyitott a gyorsító. Csak terhelés alatt működik?
Ha áll az autó és jár a motor hiába húzzuk a gázt a rudazat nem működik, magas fordulaton sem (tiltásig húztuk akkor sem) a szelep ami ezt mozgatja tartja a vákumot. Lehet, hogy csak terhelés alatt működik? mármint menet közben?
nem.
mivel mk1-ben vákuum intézi a dolgokat, kis késéssel épül fel a dolog. működik az álló helyzetben is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:00:23 »

nem.
mivel mk1-ben vákuum intézi a dolgokat, kis késéssel épül fel a dolog. működik az álló helyzetben is.
Akkor csak türelmesebbnek kellett volna lenni? Mennyi időt kb? Mostmár nagyon piszkálja a csőröm csak azért kérdezem nyes
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:06:20 »

Akkor csak türelmesebbnek kellett volna lenni? Mennyi időt kb? Mostmár nagyon piszkálja a csőröm csak azért kérdezem nyes

Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóa bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:13:16 »

Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóra bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
Köszönöm! Kipróbálom! Azért nem értettem, mert menet közben 3500 fölött érezhetően történik valami vigyor3
Ezért sem hittem, hogy nem működik smile
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:31:17 »

Emlékeim szerint álló autónál úgy tudod szóa bírni, ha erőteljesen megcibálod a gázkart. Ha lineárisan húzod, egyenletesen emelve a fordulatot, akkor nem nagyon nyit, nálam nem nyitott úgy, csak ha jól megrángattam, ha hirtelen terheléssel vittem 3500 fölé.
így van!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:34:30 »

Astor72 és drof! Vagy: drof és Astor72! nyes

Nagyon köszönöm a segítségetek!
Majd írok, hogy mit sikerült vigyor3
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:16:14 »

Mekkorát ránt a bódén..... nyes

http://www.youtube.com/watch?v=VugZaT_ES-M&feature=fvwrel
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:53:35 »

deszhar vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2011.09.23 péntek, 20:51:12 »

jój az...na,a mai nappal elkezdtem tesztelni az etanolos cuccot.Igaz,még nincs beállítva rendesen,de meglepő módon tényleg jobb alacsony fordulaton mint a benzin.A fogyi a várakozással ellentétben lejjebb ment (fedcomp szerint,de majd tankoláskor kiderül) mindenesetre egyenesben a pillanatnyi fogyasztás 5-6 (tempomattal kb. 60-ra beállva)...na,ilyet sem láttam még ezzel az autóval.Padlózva még nem teljesen jó,mert nem dúsít rendesen,de ha visszaviszem majd állítanak rajta.Valószínűleg egy tartalék szivattyút kénytelen leszek beszerezni,de ez benne van a pakliban,ez van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 20:52:49 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2011.09.23 péntek, 23:39:31 »

hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2011.09.24 szombat, 07:47:01 »

hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira... eplus2
talán vontattak? eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2011.09.24 szombat, 10:51:30 »

talán vontattak? eplus2
persze.állandóan lejtőn járok... taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2011.09.24 szombat, 11:14:21 »

persze.állandóan lejtőn járok... taps
igaz,felétek több van belőle...itt a síkvidéken a hídra felmenetel is sok embernek komoly próbatétel...
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2011.09.24 szombat, 14:30:47 »

hm...ma este, mikor hazaértem, 8.7-et mutatott átlagfogyira... eplus2
Az enyém is ennyit mutatott, de ami a lényeg, hogy ennyi is ment bele, tankoláskor!!!!! wave
Naplózva
gamate2
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 08:53:52 »

Üdv Mindenkinek!

Régóta van v6-osom, de eddig nem volt vele gond.

De most szívok rendesen. Ahogy jöttek a hidegebb reggelek, volt, hogy negyed óra kellett, hogy beindítsam a gépet.
Ha be is indul, rögtön leáll. Sokadik ilyen manőver után már nem áll le, van alapjárat, de ha gázt adok, akkor leáll.
Ha már egy kicsit felmelegedett a motor, akkor már majdnem minden rendben, de hirtelen gázadásnál lehörög, majd 1-2 másodperc múlva felpörög, de nem olyan jól húz, mint korábban.
Nem füstöl.
A jelenség olyan, mint amikor a karburátoros autót szívató nélkül indítanám.
A pikantériája a dolognak, hogy gáz-benzin üzemű, és gázzal nincs semmi baja, megy rendesen, csak hidegen nehéz gázzal indítani (mint minden LPG-st) és jön a tél....

Lehetséges, hogy benzinnyomás problémája van?
Azt hol és hogyan tudom ellenőrizni?
(tápszivattyút, és üzamanyagszűrőt már cseréltem, és semmi sem változott.)

Előre is köszönöm a segítséget!

gamate2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:20:46 »

Üdv Mindenkinek!

Régóta van v6-osom, de eddig nem volt vele gond.

De most szívok rendesen. Ahogy jöttek a hidegebb reggelek, volt, hogy negyed óra kellett, hogy beindítsam a gépet.
Ha be is indul, rögtön leáll. Sokadik ilyen manőver után már nem áll le, van alapjárat, de ha gázt adok, akkor leáll.
Ha már egy kicsit felmelegedett a motor, akkor már majdnem minden rendben, de hirtelen gázadásnál lehörög, majd 1-2 másodperc múlva felpörög, de nem olyan jól húz, mint korábban.
Nem füstöl.
A jelenség olyan, mint amikor a karburátoros autót szívató nélkül indítanám.
A pikantériája a dolognak, hogy gáz-benzin üzemű, és gázzal nincs semmi baja, megy rendesen, csak hidegen nehéz gázzal indítani (mint minden LPG-st) és jön a tél....

Lehetséges, hogy benzinnyomás problémája van?
Azt hol és hogyan tudom ellenőrizni?
(tápszivattyút, és üzamanyagszűrőt már cseréltem, és semmi sem változott.)

Előre is köszönöm a segítséget!

gamate2
lambdákra is ránézhetnél.a gázüzem meg itten idegen fogalom...(azért tényleg nézd meg a lambdaszondákat.13-as bizti le és próbáld úgy indítani)
Naplózva
gamate2
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 21:41:52 »

lambdákra is ránézhetnél.a gázüzem meg itten idegen fogalom...(azért tényleg nézd meg a lambdaszondákat.13-as bizti le és próbáld úgy indítani)

Köszi a tippet, megnézem.

Üzemanyagnyomást mértem ma délután.
Ameddig megy a tápszivattyú, addig 2,8 bar.
Ahogy leáll, akkor másodpercenként 0,5 barral esik a nyomás.
Tehát 5 másodperc alatt gyakorlatilag 0,3 bar.
Jól sejtem, hogy ez nem jó? rinya
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:35:16 »

Köszi a tippet, megnézem.

Üzemanyagnyomást mértem ma délután.
Ameddig megy a tápszivattyú, addig 2,8 bar.
Ahogy leáll, akkor másodpercenként 0,5 barral esik a nyomás.
Tehát 5 másodperc alatt gyakorlatilag 0,3 bar.
Jól sejtem, hogy ez nem jó? rinya
na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:02:47 »

na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.
asszem 2.1 körül kellene tartania. nem vagyok benne tuti biztos, de mintha ezt olvastam volna valahol.
a leírás alapján úgy tűnik, hogy elengedi a nyomást. a kérdés az, hogy hol...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2011.09.30 péntek, 10:19:17 »

na,ezt nem tudom,szerintem drof tud valamit mondnai.De a hynesben van leírás,ránézek.Lehet,behalt a nyomásszabályzó.

Nekem ezzel még nem volt dolgom (lévén, hogy jól működik), de józan paraszti ésszel azt kell mondjam, hogy jó ez így. Nyomás akor kell, amikor jár a motor, vagy amikor indítás előtt áll. Ha álló motornál, gyújtás nélkül nincs nyomás az miért lenne baj? Ahogy adod a gyújtást tol a pumpa (hallod is) és felépíti a nyomást.

Szerintem ennek így kell működnie. wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2011.09.30 péntek, 10:30:20 »

Nekem ezzel még nem volt dolgom (lévén, hogy jól működik), de józan paraszti ésszel azt kell mondjam, hogy jó ez így. Nyomás akor kell, amikor jár a motor, vagy amikor indítás előtt áll. Ha álló motornál, gyújtás nélkül nincs nyomás az miért lenne baj? Ahogy adod a gyújtást tol a pumpa (hallod is) és felépíti a nyomást.

Szerintem ennek így kell működnie. wave

Sztem is.
Viszont nekem Galaxynál 4 bár körül a normális. Nem tudom, hogy Mondeonál hogy van.
2 bár körülire esett le a nyomás, akkor kezdett rángatni, meg fulladni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2011.09.30 péntek, 15:44:12 »

Sztem is.
Viszont nekem Galaxynál 4 bár körül a normális. Nem tudom, hogy Mondeonál hogy van.
2 bár körülire esett le a nyomás, akkor kezdett rángatni, meg fulladni...
Haynes-ben:
Levett gyújtásnál 5 percig 1.8 bar-t kell tartania.Lekötött nyomásszabályzónál a nyomás 2.7 (-+0.2),bekötöttel 2.1 (+- 0.2).Ha nem tartja a nyomást,akkor behalt a szabályzó (szerintem) De egyébként az összes mondeo szivattyú ugyanolyan értékkel dolgozik,a különbség az aws- és anélküli szivattyúk között van (más a csati) Ergo,ha tudja az üzemi nyomást akkor az jó ha a nyomásszabályzó nem működik akkor:
a) -vákumcső repedt (piros színű) vagy a vákumelosztónál ment szét (alapjárati motor mellett)
b)-maga a szabályzó rossz
Én a vákumelosztót nyalókapálcikával reparáltam (leírás a FAQ-ban),szabályzót tudok adni,ár megállapodás kérdése.
Naplózva
gamate2
Vendég
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 10:38:03 »

Haynes-ben:
Levett gyújtásnál 5 percig 1.8 bar-t kell tartania.Lekötött nyomásszabályzónál a nyomás 2.7 (-+0.2),bekötöttel 2.1 (+- 0.2).Ha nem tartja a nyomást,akkor behalt a szabályzó (szerintem) De egyébként az összes mondeo szivattyú ugyanolyan értékkel dolgozik,a különbség az aws- és anélküli szivattyúk között van (más a csati) Ergo,ha tudja az üzemi nyomást akkor az jó ha a nyomásszabályzó nem működik akkor:
a) -vákumcső repedt (piros színű) vagy a vákumelosztónál ment szét (alapjárati motor mellett)
b)-maga a szabályzó rossz
Én a vákumelosztót nyalókapálcikával reparáltam (leírás a FAQ-ban),szabályzót tudok adni,ár megállapodás kérdése.

Köszönöm a választ, utánanézek...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 17:55:08 »

No,ma ért egy kis sokk...tekintettel arra,hogy olyan helyen jártam délután,ahol nem volt etanol kút,tankoltam pár lityó benzint.Addig nem is volt gond,amíg el nem kezdte szivolázni a motor.Mert gyakorlatilag úgy megtorpant az autó,mint akit orrba vertek.Aztán az,hogy ez most az átalakító hibája vagy egyszerűen csak ennyivel esett vissza a teljesítmény,nem tudom.Elméletileg automatikusan állít,ahogy változik az üzemanyag összetétele.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:22:24 »

No,ma ért egy kis sokk...tekintettel arra,hogy olyan helyen jártam délután,ahol nem volt etanol kút,tankoltam pár lityó benzint.Addig nem is volt gond,amíg el nem kezdte szivolázni a motor.Mert gyakorlatilag úgy megtorpant az autó,mint akit orrba vertek.Aztán az,hogy ez most az átalakító hibája vagy egyszerűen csak ennyivel esett vissza a teljesítmény,nem tudom.Elméletileg automatikusan állít,ahogy változik az üzemanyag összetétele.
melyik típust rakattad be?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:33:08 »

melyik típust rakattad be?
http://e85power.hu/
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:51:05 »

annak jónak kell lennie  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 20:00:47 »

annak jónak kell lennie  eljen
etanol üzemben most már tényleg jó.Vásárhelyen nem találtam etanol kutat,emiatt ment bele 6 liter benzin,hazafelé elég.Komolyan,mintha ellopták volna a lóerőket...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2011.10.04 kedd, 17:48:08 »

na ma csont nélkül engedélyezték a vas forgalomban való részvételét további két évre. nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:37:26 »

na ma csont nélkül engedélyezték a vas forgalomban való részvételét további két évre. nyes
mennyi pénzedbe került?  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:46:04 »

mennyi pénzedbe került?  eplus2
32 000 ft volt, de így az ocsmányirodai kört is bevállalták. van új forgalmim és innentől az autóm színe, hivatalosan is fekete eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2011.10.11 kedd, 08:41:03 »

Stabil, szép és egyenletes alapjáratnál merre kezdjem el a nagyon magas (16 l körül) fogyasztás okának a keresését? Igazából egyik napról a másikra kezdődött. Hideg motornál is erős benzinszag terjeng. Az alapjárat viszonylag hamar visszaesik a normális (500-650) körülire, nem hullámzik, nem akadozik, nincsenek indokolatlan felpörgések, gyorsításra jól reagál, gáz elvételre nem pörög tovább, szóval nem értem. Viszont rohadt sokba kerül. Sad
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2011.10.11 kedd, 08:57:44 »

Stabil, szép és egyenletes alapjáratnál merre kezdjem el a nagyon magas (16 l körül) fogyasztás okának a keresését?

Az automata váltónál. Városban ez automatával simán benyel 16-ot, nekem is tette, amikor toltam neki az MK I-gyel automaás korszakában. Pesten, ősszel-télen meg főleg.

De ha eddig kevesebbet evett, akkor érdemes kihúzni a lambdák biztijét, hátha anélkül okés lesz.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2011.10.11 kedd, 09:28:33 »

Az automata váltónál. Városban ez automatával simán benyel 16-ot, nekem is tette, amikor toltam neki az MK I-gyel automaás korszakában. Pesten, ősszel-télen meg főleg.

De ha eddig kevesebbet evett, akkor érdemes kihúzni a lambdák biztijét, hátha anélkül okés lesz.

Hát ez az! Én nem tolom neki. Próbálom alacsony fordulaton tartani. És mégis.... meg az erős benzin szag eléggé egyértelmű jelzésnek tűnik. Azért köszönöm, a lambdát megpróbálom.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2011.10.11 kedd, 12:10:06 »

Hát ez az! Én nem tolom neki. Próbálom alacsony fordulaton tartani. És mégis.... meg az erős benzin szag eléggé egyértelmű jelzésnek tűnik. Azért köszönöm, a lambdát megpróbálom.
na benzinszagot is érzel,akkor azért nézz meg mást is...ilyen például a tank-töltőcsonk gumitömítése,a motornál a nyomásszabályzó előtti rövid csőszakasz illetve a visszavezető ág ugyanezen szakasza.Nekem az előzőnél ott durrant el a cső.Valószínűleg az előző tulaj által preferált szerelők megfeszítették és elrepedt.Nálam meg...pukk.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.