Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 18:04:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055238 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2011.12.03 szombat, 13:23:15 »

A0 lesz.

Megvettem a Bosal katit. Le sem merem írni, hogy mennyiért, mert Misipista szélütést kap iziben.


11.230 huf nyes
írhatod nyugodtan.majd visszakapod ha a leömlőket sikerül mevennem...óccsóé...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2011.12.03 szombat, 13:31:13 »

írhatod nyugodtan.majd visszakapod ha a leömlőket sikerül mevennem...óccsóé...

Azt sem tudod überelni jelen gazdasági viszonyok között! Azt 127 fontért (plusz posta) vettem 310-es árfolyamon. nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2011.12.03 szombat, 14:14:35 »

Azt sem tudod überelni jelen gazdasági viszonyok között! Azt 127 fontért (plusz posta) vettem 310-es árfolyamon. nyes
de..mondjuk azzal,hogy amit nem költök el,az még mindig több...ha ilyen tempóban haladok,hamarabb összetöröm mint hogy ki legyen cserélve... vigyor3
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 08:04:01 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_zetec-e-5325166

Guruk! javasoltátok a 2.0-t mert nagyon megbízható. bár ez nagyon nem v6, de eddig is TI segítettetek, így itt jól érzem magam.  Wink ez egy jól felszerelt, jó állapotú mondeonak tűnik. vélemény a kocsiról? mit kérdezzek tőle, ha felhívom? ennek is van kényes része, mint a v6nál a HF?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 08:37:26 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_zetec-e-5325166

Guruk! javasoltátok a 2.0-t mert nagyon megbízható. bár ez nagyon nem v6, de eddig is TI segítettetek, így itt jól érzem magam.  Wink ez egy jól felszerelt, jó állapotú mondeonak tűnik. vélemény a kocsiról? mit kérdezzek tőle, ha felhívom? ennek is van kényes része, mint a v6nál a HF?

Ezt érdemes lehet megnézni.

Azért menj egy kört egy V6-tal is, hogy el tudd dönteni, neked melyik való. Mert dönteni neked kell. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 08:40:06 »

Ezt érdemes lehet megnézni.

Azért menj egy kört egy V6-tal is, hogy el tudd dönteni, neked melyik való. Mert dönteni neked kell. integet2
felajánlod a tiédet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 09:09:27 »

felajánlod a tiédet?

sima v6-ot kéne kipróbálnia  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 09:25:39 »

felajánlod a tiédet?


Azt ilyet hol vesz utána? vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 10:15:59 »

Azt ilyet hol vesz utána? vigyor3
lő egyet a búcsuban eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 10:19:14 »

lő egyet a búcsuban eplus2
"ilyen rusnya teremtés még a kálendáriumban sincs"  taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 10:23:14 »

"ilyen rusnya teremtés még a kálendáriumban sincs"  taps
na az már egyszer biztos, de a 4 pálcások között akad ilyen...
ha jól lő az ember, 5-6 lövésből összejöhet. annyit meg talán megér hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 12:28:00 »

na az már egyszer biztos, de a 4 pálcások között akad ilyen...
ha jól lő az ember, 5-6 lövésből összejöhet. annyit meg talán megér hehe
Hát persze...annál csak egy rondább van,nálam...egy pálcát megér?vagy inkább fizetnének érte,hogy valaki elvigye?Na,köszönöm a kör sms-re a választ,a tizes anyacsavar készletet yooccoo nyerte meg.Ugyanis az az istenevrte,szájbatekert,***,szutyok főtengely jeladó volt minden eddigi kínom forrása.Csak tudnám ki a qrva anyja rakta bele,hogy dögöljön meg a kutyája.
Ugyanis ma reggel a plusz fokok ellenére is durrogások közepette indult el az autó (eddig betudtam az etanolnak meg a hidegnek).Ahogy bemelegedett,megszűnt.Okéj,utolsó csepp a pohárban.Irány a garázs.Azt tudtam eddig is,hogy nem az eredeti jeladó van bent (az fekete,ez szürke) gondoltam naívan,csak nem erőltettek be oda másikat.Szóval,kikukáztam az összes kábel,trafó,gyertya cuccot és szakadó esőben nekiálltam az összes létező kombinációnak.És nem jó,rángat és rángat.Annyira lehűlt a motor,hogy kínkeservesen kiszenvedtem azt a szart.Nos,gyári szám alapján mk3-ba való,nem is olyan mint az mk2-es (csak hasonló) Na,az ilyen hasonlóság miatt szoptam idáig.Beraktam a másik motorból kivett cuccot,visszaraktam az eredeti gyújtás konfigot és...csoda történt charlie!Próbáltam 3-ban,20 km/h-tól...4-ben,5-ben...és bassza meg vajpuhán szépen,nyugodtan gyorsul egy nyüves icurka-picurka rángatás sincs.Hogy a halál retkes ***áért kell nekem mindig ilyet kifognom!Köszönet a cromax helyi erőjének az azonosításért (még csak a gyári számuk se egyezik meg)
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 12:33:08 írta misi107 » Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 13:50:20 »

akkor megpróbálok kifogni egyet innen is meg onnan is. környei a 2.0 a v6 meg pesti. Imié. mindkettőt meg kell asszem néznem. és kipróbálni is. vagy megkérek egyet azok közül amelyek már nem akadoznak. :-)  taps

a Vik szerelőmester elérhetőségét meg tudjátok adni, mert mindenképp olyan időpontot akarok kifogni a megnézésre, amikor ehhez a szerelő guruhoz el is tudom vinni.... nézzen mán' rájja. há de neeem....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 16:08:56 »

Ide nekem izibe:
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/gaz/gaz_brdm-2-4019456
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 17:02:49 »

Most írt a kipuffos, hogy dincsen az, amit vettem. taps

 Nem tudtok katit nekem való méretben a vaterán kívül, jó áron? integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 17:30:50 »

Most írt a kipuffos, hogy dincsen az, amit vettem. taps

 Nem tudtok katit nekem való méretben a vaterán kívül, jó áron? integet2
passz...csak drágábban...kollegámra rásózták az 1.6-os octávia új katiját 40e-ért...ugyanaz a bosal,amit én még a pirosba vettem.akkor az volt 22e...ennyit nem inflálódott a forint...
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:08:13 »

passz...csak drágábban...kollegámra rásózták az 1.6-os octávia új katiját 40e-ért...ugyanaz a bosal,amit én még a pirosba vettem.akkor az volt 22e...ennyit nem inflálódott a forint...
Hali!
Az UNIX-ban 23000.- HUF (bruttó) az univerzális Bosal 5000 cm3-ig.
Ha van valakinek kedvezménye, akkor annak megfelelően csökken az ár!!! integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:11:35 »

Hali!
Az UNIX-ban 23000.- HUF (bruttó) az univerzális Bosal 5000 cm3-ig.
Ha van valakinek kedvezménye, akkor annak megfelelően csökken az ár!!! integet2
azért szerintem azt még ez a motor se pakolja tele...nekem ez a 3e ccm-s tökéletesen megteszi.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:29:37 »

azért szerintem azt még ez a motor se pakolja tele...nekem ez a 3e ccm-s tökéletesen megteszi.
:vigyor3:Az is annyiba kerül! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:31:52 »

:vigyor3:Az is annyiba kerül! wave
hát ja...de gondolom azért nem mindegy,hogy egy ötezres motorra tervezett dob egy kettőfeles motorra van rakva...
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:06:12 »

hát ja...de gondolom azért nem mindegy,hogy egy ötezres motorra tervezett dob egy kettőfeles motorra van rakva...
Méretre egyforma a két dob csak a csatlakozó csöveinek átmérője ennek felel meg a V6-ra! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:17:22 »

Méretre egyforma a két dob csak a csatlakozó csöveinek átmérője ennek felel meg a V6-ra! wave
és a belseje?
egyébként meg akkora átmérőjű csövet raksz rá,ami jólesik.a 3e ccm-es is van többféle csőmérettel.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:29:22 »

és a belseje?
egyébként meg akkora átmérőjű csövet raksz rá,ami jólesik.a 3e ccm-es is van többféle csőmérettel.
Értem én, hogy hova akarsz kilyukadni, de nem befolyásolja jobban a folytást-szabadabb áramlást oly mértékben,  mintha egy fémbetétes sport katit raknál fel! integet2 Egyébként nem minden tipusban van több cső átmérővel az univerzálisok között, de valóban lehet venni az Unixban csőtoldatokat is különböző cső átmérőkhöz. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 21:34:26 írta Kusti1 » Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 23:06:46 »

a fémmagos sport katikkal vigázni kell, mert nálam (ami nem v6 és nem mondi) de csunyán nem tetszett a lambda szondának (remélem jót mondok  Wink ) és bejelzett a motorlámpa. valahogy nem tetszett a füstgáz összetétel neki fém magos után és hibát jelzett. fogyasztás is több volt. itt ilyen szonda nincs a v6ban?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2011.12.06 kedd, 12:33:57 »

a fémmagos sport katikkal vigázni kell, mert nálam (ami nem v6 és nem mondi) de csunyán nem tetszett a lambda szondának (remélem jót mondok  Wink ) és bejelzett a motorlámpa. valahogy nem tetszett a füstgáz összetétel neki fém magos után és hibát jelzett. fogyasztás is több volt. itt ilyen szonda nincs a v6ban?
Hali!De van lambda szonda a V6-ban is, integet2 ráadásul 2 db, nem tudom, hogy milyen autónál okozta neked a hibát a fémmagos katalizátor? V6-ban ugyan még nem próbáltam, de a sor négyes Mondimban ilyen van és semilyen probléma nem jelentkezett az általad felsoroltakból és még műszaki vizsgán is minden ok volt.
Naplózva
Lincz
Vendég
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2011.12.06 kedd, 17:01:25 »

1.6 focusnak sajnos nem tetszett a fémmagos sport katalizátor. nem tudom miért de nem. aztán kapott egy bosal kerámiamagost (nem reklámozunk), na azt már díjazta. hozzáteszem 60as rendszer van a kocsin. :-) bár annak elvileg nincs köze ahhoz, hogy fémmagos vagy sem, csak megemlítettem.
de akkor neked szerencséd volt, hogy a mondeód nem lázadt ellene.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2011.12.06 kedd, 17:21:09 »

1.6 focusnak sajnos nem tetszett a fémmagos sport katalizátor. nem tudom miért de nem. aztán kapott egy bosal kerámiamagost (nem reklámozunk), na azt már díjazta. hozzáteszem 60as rendszer van a kocsin. :-) bár annak elvileg nincs köze ahhoz, hogy fémmagos vagy sem, csak megemlítettem.
de akkor neked szerencséd volt, hogy a mondeód nem lázadt ellene.
a kerámiás tökéletesen megteszi,de hogy a qrva anyjába szívtam meg már megint...lassan eljutok drof szintjére,ha mégegyszer előjön valami copatós hiba,felrakom a vaterára 1 ft-os aukcióra...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:19:07 »

Jó csak szóljál előtte, hogy elsőként licitálhassak rá.  hehe  wave

Kell nekem úgy is egy Donor  eplus2  taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:27:50 »

Jó csak szóljál előtte, hogy elsőként licitálhassak rá.  hehe  wave

Kell nekem úgy is egy Donor  eplus2  taps
nem az a lényeg, hogy első legyél...hanem, hogy az utolsó eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:31:46 »

nem az a lényeg, hogy első legyél...hanem, hogy az utolsó eplus2
igaz... nyes
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:34:13 »

a kerámiás tökéletesen megteszi,de hogy a qrva anyjába szívtam meg már megint...lassan eljutok drof szintjére,ha mégegyszer előjön valami copatós hiba,felrakom a vaterára 1 ft-os aukcióra...
Szia! Valóban megteszi a kerámiás, de nekem pont az volt copós, mivel széttört a kerámia a kat-ban és eltömítette a csövet, ez önmagában, nem olyan nagy gond, de ezer km-rel itthonról autópályán már nagyon cumi volt, mert teljesen lelassúlt miatta az ató!
Nem kivánom senkinek! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:39:09 »

Szia! Valóban megteszi a kerámiás, de nekem pont az volt copós, mivel széttört a kerámia a kat-ban és eltömítette a csövet, ez önmagában, nem olyan nagy gond, de ezer km-rel itthonról autópályán már nagyon cumi volt, mert teljesen lelassúlt miatta az ató!
Nem kivánom senkinek! wave
hát ja...ez is igaz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2011.12.10 szombat, 21:21:53 »

Na ilyen hangzású V6 Mondeo-t még nem hallottam, de sajnos azon kívül, hogy X-pipe kialakítású, semmi egyéb infó nem derül ki róla. http://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8&feature=related  eljen
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 08:29:49 »

Na ilyen hangzású V6 Mondeo-t még nem hallottam, de sajnos azon kívül, hogy X-pipe kialakítású, semmi egyéb infó nem derül ki róla. http://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8&feature=related  eljen
hát,nekem ez erősen nem bejövős...egyenesben kihúzatva tuti lenyűgözi a sztrítracsingos haverokat de akkor sem tetszik.Más világban élek... nemtudom
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 19:04:53 »

hát,nekem ez erősen nem bejövős...egyenesben kihúzatva tuti lenyűgözi a sztrítracsingos haverokat de akkor sem tetszik.Más világban élek... nemtudom

Ennek igényes szép tiszta hangzása van. Elég komoly 2csöves rendszer megy alatta (egyik kapcsolódó videón látszik), szóval már csak amiatt sem tartozik a streetracer kategóriába, és a külső módosítások is kiemelik onnan.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 19:27:04 »

Ennek igényes szép tiszta hangzása van. Elég komoly 2csöves rendszer megy alatta (egyik kapcsolódó videón látszik), szóval már csak amiatt sem tartozik a streetracer kategóriába, és a külső módosítások is kiemelik onnan.
Elhiszem.Akkor sem tetszik-ez csak a saját véleményem.Persze tisztában vagyok vele,hogy ami nekem van,az meg másnak nem tetszik.De ma az Árkádban fel-le menet qrva jól visszhangzott... eplus2
Nekem még mindig azok jönnek be,mint a régi vényolcasokon.Alapjáraton,alacsony fordulaton legyen röfögős,a fordulat emelkedésével meg lehessen hallani a jellegzetes vényolcas hangzást.Valamelyik nap egy Mustang GT mögött mentem illetve egyszerre indultunk el a parkolóból.Direkt vártam,de semmi hangja nem volt,se elinduláskor,se gyorsításkor,pedig loholtam a seggében (az asszony nem tudta mi bajom,miért kell leengedni az ablakokat) azon túl,hogy egy oltári nagy tahó volt a vezetője.Na,az ilyen sem tetszik.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.11 vasárnap, 19:32:50 írta misi107 » Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 21:05:37 »

Helló.

Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik. 

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 21:07:04 »

Helló.

Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik. 


mk2...
szundi...
Szeged is pest környékén van...lévén a pestiek az ország közepe... nyes
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 21:18:03 »

Jha bas*ameg azt mindenért a határkőzelébe kell menni mert itt semmit sem lehet kapni :-)  eplus2

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 21:22:08 »

Jha bas*ameg azt mindenért a határkőzelébe kell menni mert itt semmit sem lehet kapni :-)  eplus2


van itt másnak is...pl.akitől a burkolatot vettem.http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_5_v6_motorburkolat_1522490372.html
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2011.12.17 szombat, 18:10:04 »

Helló.

Lenne egy olyan jelegű kérdésem ami sajnos a Wikin lévő dokumentácíoból nem derül ki.

Maga az IMRC motor én azt értem hogy amikor eléri a motor a 3000 körüli fordulatott
akkor a kis elektro motor meghúzza a bovdent és kinyit a második torok.
De maga az IMRC motor elektroníkus nyáklapján van-e olyan funkció ami komunikál a befecsekndezést írányitó kompjuterével hogy amikor ö kinyitja a második torkott akkor többlett üzemanyagott fecskendezzen be.
Vagypedig maga a lambdaszonda észleli hogy nem megfelelö a levegö benzin arányosága és a kompjuter ekkor kap észbe hogy több üzemanyagott adjon?Huh?  help vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2011.12.17 szombat, 19:56:36 »

Helló.

Lenne egy olyan jelegű kérdésem ami sajnos a Wikin lévő dokumentácíoból nem derül ki.

Maga az IMRC motor én azt értem hogy amikor eléri a motor a 3000 körüli fordulatott
akkor a kis elektro motor meghúzza a bovdent és kinyit a második torok.
De maga az IMRC motor elektroníkus nyáklapján van-e olyan funkció ami komunikál a befecsekndezést írányitó kompjuterével hogy amikor ö kinyitja a második torkott akkor többlett üzemanyagott fecskendezzen be.
Vagypedig maga a lambdaszonda észleli hogy nem megfelelö a levegö benzin arányosága és a kompjuter ekkor kap észbe hogy több üzemanyagott adjon?Huh?  help vigyor3
Hát,ha vezérlő nyitja a torkot,akkor csak tudja,hogy több üzemanyag kell.A lambdának,főleg ha lepadlózod,ekkor nem sok köze van már hozzá,mert padlógáznál annak az értékét a vezérlés nem veszi figyelembe.Ha csak mondjuk 3/4 gázzal gyorsulsz,akkor igen és például előállhat az a helyzet,hogy nem teljes padlóval jobban gyorsulsz mint padlógázzal.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:21:57 »

Hát,ha vezérlő nyitja a torkot,akkor csak tudja,hogy több üzemanyag kell.A lambdának,főleg ha lepadlózod,ekkor nem sok köze van már hozzá,mert padlógáznál annak az értékét a vezérlés nem veszi figyelembe.Ha csak mondjuk 3/4 gázzal gyorsulsz,akkor igen és például előállhat az a helyzet,hogy nem teljes padlóval jobban gyorsulsz mint padlógázzal.

De vajon a üzemanyag szabályzásáhóz köze van-e az IMRC motoronak mert ha nincs akkor csak simán teszek be egy kapcsolt és én kapcsolgatom bentröl a kis elektró motort az utastérböl és a nyáklapos hülyeséget meg elhajítom messzire.  vigyor3 hehe Grin
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 07:13:42 »

Helló.

Kinek van eladóba jó, működő IMRC motorja?
És Budapest környékén lakik. 
[/shadow][/glow]

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2011.12.20 kedd, 14:26:13 »

Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.20 kedd, 14:28:11 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2011.12.20 kedd, 14:52:22 »

Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)

Melyik? A katergáz visszavezető, vagy a PCV cső?

Utóbbit dugózni kell, előbbit levezetni a motor alá.

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2011.12.20 kedd, 17:51:29 »

Melyik? A katergáz visszavezető, vagy a PCV cső?

Utóbbit dugózni kell, előbbit levezetni a motor alá.


Visszafelé haladva:van a motor közepén a két sor között egy fekete akármi.abba megy egy fém cső,a szívósorba alul megy egy ugyanonnan egy cső és abba a szelepszerű akármibe vezet egypvc cső,ami oda van rögzítve a tűzfalhoz és nem tudom hová vezet.Egy szürke műanyag csatlakozója van.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2011.12.20 kedd, 18:31:27 »

Visszafelé haladva:van a motor közepén a két sor között egy fekete akármi.abba megy egy fém cső,a szívósorba alul megy egy ugyanonnan egy cső és abba a szelepszerű akármibe vezet egypvc cső,ami oda van rögzítve a tűzfalhoz és nem tudom hová vezet.Egy szürke műanyag csatlakozója van.

Az a PCV. Dugózd le mindkét végét.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2011.12.20 kedd, 18:51:57 »

Az a PCV. Dugózd le mindkét végét.
okéj.úgyis szét kell mégegyszer kapnom a miskulanciát,mert azt hiszem,ereszt az egyik benzincső.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:07:11 »

Na,ma megkaptam az ütött-kopott kormányt.Nem érdekel.A műfának mennie kellett.Februárra error-ral megbeszéltem egy bőrözést,addig is tökéletesen megteszi,végre.Cseréltem gyertyákat,kíváncsi voltam az ngk-ra.Qrva jó...azt hiszem,ha megint lesz olcsón veszek még egy készletet.MEgszívtam azzal a szarral,ami az olajgőzöket vagy mi a bánatot vezeti.Tőből eltört a gégecső...mit össze kínlódtam,mire sikerült belefaragnom egy toldót.A qrva anyját annak,aki ezt kitalálta.Valahogy nem lehet kiiktatni?Drof,te egyszer csináltál vele valamit.Az a cső hová vezet (nem a motor felőli része,hanem ami eltűnik a tűzfalnál.)


Ne nagyon terjeszd az NGK-t.
Nekem az egyik kolléga azt mondta  hogy nem való a Fordba.
Amúgy meg nekem is bevált, az unixtól volt 1200/ db ha jól emlékszem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.