Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 17:50:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055237 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2012.02.03 péntek, 08:59:09 »

Hát az nincs ezekszerint, vagy másfelé kéne keresni. Mondjuk eszerint a mienkben nem pont ez az SHO motor van, mert az nagyobb köbcis és nagyobb teljesítményűnek készült, nem is említik a Duratec-et. Bár ettől még az alapokhoz lehet, hogy van köze. De csak van valahol valami normális anyag a fejlesztésekről.

Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.

Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.

A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.

Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték. hehe
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:23:57 »

Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.

Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.

A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.

Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték. hehe
Egy matrica nem olyan nagy cucc, azt könnyen lehet produkálni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2012.02.03 péntek, 12:02:47 »

Én úgy tudom, hogy az SHO nem kifejezetten a motort jelöli (mert az is Duratec), hanem magát az autót (felszereltségi szintet). Ilyen értelemben SHO=SVT=ST200 és ST220. Mindegyikben Duratec V6 van.

Igazából a '84-es együttműködési megállapodást kell előkeresni. Írjatok a Ford-nak, hogy szkenneljék már be és mélezzék ide, mert nem tudjuk, mi a helyzet ezzel a Yamaha kérdéssel.

A wikipédiáról csak annyit, hogy bárki által szabadon szerkeszthető. Vagyis a hitelessége legalább kétséges, de inkább bizonytalan.

Ami biztos, hogy nekem volt Yamaha matricám hátul. Ez nekem elég bizonyíték. hehe
nekem meg van st200 logóm...bár a yamahás matrinyát már mondtad régebben is.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2012.02.03 péntek, 12:44:34 »

Sziasztok!
Megtudja valaki mondani, hogy ez mi, illetve mit csinál?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszi
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:54:44 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:56:30 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
milyen gyertyák kerültek be? kábelek mikor voltak cserélve?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:00:59 »

milyen gyertyák kerültek be? kábelek mikor voltak cserélve?

Motorcraft. Kábelt én még nem cseréltem rajta!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:03:58 »

Motorcraft. Kábelt én még nem cseréltem rajta!
mondinál alap, hogy kábellel együtt van gyertya csere-bere. de minimum minden 2. gyertyacserénél.
ez az egyik megoldás.
a másik meg az, hogy szétfötörtek valamit az aranykezű mesterek a motortérben...pl. vákuum cső
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:13:43 »

mondinál alap, hogy kábellel együtt van gyertya csere-bere. de minimum minden 2. gyertyacserénél.
ez az egyik megoldás.
a másik meg az, hogy szétfötörtek valamit az aranykezű mesterek a motortérben...pl. vákuum cső

Lehet megszakadt az egyik gyújtás kábel, gyertya csere közben az is megeshet.... főleg ha jól átfagyott motornál húzgálták le a gyertyákról az amúgy is már jól elfáradt kikeményedett kábeleket...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:26:56 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is. Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Van mk3 véhathoz új kábelek,de csak az egyik hengersorhoz.Ha kell,megnézem melyikhez való.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:12:21 »

Van mk3 véhathoz új kábelek,de csak az egyik hengersorhoz.Ha kell,megnézem melyikhez való.

a másik oldal drágább lesz, az biztos... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:25:01 »

a másik oldal drágább lesz, az biztos... Sad

Köszönöm, de előbb megpróbálom a régi gyertyákkal, hátha azzal megszűnik...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 06:38:49 »

Köszönöm, de előbb megpróbálom a régi gyertyákkal, hátha azzal megszűnik...

Heló.
Most olvasom promlémád, nekem a gyári motorcraft platinum (aszem igy írják) volt a car.
De 6 ból 3 elöször azt hittem hogy a gyujtás modulom ment haza, de kiderült hogy pont egyoldalra raktam a car 3 at.
Egy hézagmérést is kövessél el rajta, hátha csak az nagy.
Mert nem mindig jól vannak belöve, vagy véletlenül le esik.  wow1  eplus2
Asszem 1,2 mm de wiki az okosabb emez szempontból.  beka3 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:42:38 »

Bedadogósodott a V6.
Tegnap már éreztem, hogy valahogy nem egyenletes az alapjárat.
Üresben állva mintha néha egy kicsit megtorpanna motor, de annyira nem, hogy a fordulatszám mérőn látszana, inkább csak érzés.
Aztán ma indítom, fordulat leesik 500-ig, fuldoklik-dadog egy pillanatig, majd felpörög 2500-ra ... majd ejti le fordulat, megint 1200-ről 500-ra, fuldoklik, megint felpörög 2500-ra ...
Gázadásra vagy tartotta azt a fordulatot, vagy megint elkezdett fuldokolni.
Hál isten nem mentem messzire, mert bemelegedés után is ha nem nyomtam a gázt, akkor már fuldokolt is, illetve le is fulladt.
Lambda kábele lecsúszott tavaly, az produkált hasonlókat, de ennyire durvát nem (akkor 3000-ről fordulat 0-ra esett, de megfogva esést kis gázzal, utána volt alapjárat), szóval most tippem sincs mi lehet a baja.
kormolás?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:57:36 »

Kormot nem láttam se most, se korábban
nem arra gondoltam...nem lehet,hogy eldugult a katalizátorod?Azt kellene kikormolni.BÁr ebben az időben merész vállalkozás de nem lehetetlen.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 14:38:59 »

Jaaaa. Néha 2-3-ban meg szoktam húzatni, de max 4500-5000-ig. Nem szeretem gyilkolni a gépet.

Pedig néha nem árt...emiatt nálam is esedékes lesz...bár a hóban sokszor volt koppig pörgetve itt-ott...üres kereszteződésben,parkolóban,üres körúton... Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 15:52:25 »

Jaaaa. Néha 2-3-ban meg szoktam húzatni, de max 4500-5000-ig. Nem szeretem gyilkolni a gépet.


Meg az üzemanyag szűrőt is cseréld le, nekem az csinált ilyet 2 éve.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:19:25 »

Most cserélte Vik mester pár hónapja motorolajjal meg olajszűrővel egyetemben. Még a pollenszűrőt is kicserélte  nyes
E85-öt meg nem tankolok bele, szóval még csak az se dzsuvázhatta össze.
Ha nem is koppig, de szoktam. Már csak azért is, mert K jó érzés  vigyor3
vákuum csöveket is ellenőrizd végig. ebben a cudar időben, lehet megadta valamelyik magát...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:24:56 »

Most cserélte Vik mester pár hónapja motorolajjal meg olajszűrővel egyetemben. Még a pollenszűrőt is kicserélte  nyes
E85-öt meg nem tankolok bele, szóval még csak az se dzsuvázhatta össze.


Akkor az IMRC-t csekkold, lehet, hogy nyitva maradt a 2 torok (torkok). MK I-en így jártam, bár ott a vákuummal volt baj, ott még az vezérli. De rángatott, dadogott, fuldoklott attól is.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:20:02 »

Bedadogósodott a V6.
Tegnap már éreztem, hogy valahogy nem egyenletes az alapjárat.
Üresben állva mintha néha egy kicsit megtorpanna motor, de annyira nem, hogy a fordulatszám mérőn látszana, inkább csak érzés.
Aztán ma indítom, fordulat leesik 500-ig, fuldoklik-dadog egy pillanatig, majd felpörög 2500-ra ... majd ejti le fordulat, megint 1200-ről 500-ra, fuldoklik, megint felpörög 2500-ra ...
Gázadásra vagy tartotta azt a fordulatot, vagy megint elkezdett fuldokolni.
Hál isten nem mentem messzire, mert bemelegedés után is ha nem nyomtam a gázt, akkor már fuldokolt is, illetve le is fulladt.
Lambda kábele lecsúszott tavaly, az produkált hasonlókat, de ennyire durvát nem (akkor 3000-ről fordulat 0-ra esett, de megfogva esést kis gázzal, utána volt alapjárat), szóval most tippem sincs mi lehet a baja.
Hello!
Nem tudom hogy egr-rel hogy állsz, ha van akkor az EGR vákum csövet húzd le és úgy próbáld meg. Ha jó lesz akkor egr membrán átszakadt és alapjáraton is nyomja a dzsuvát a szívósorba. Én nem rég jártam így. A vákum csőbe raktam egy csavart és kész.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:23:46 »

Hello!
Nem tudom hogy egr-rel hogy állsz, ha van akkor az EGR vákum csövet húzd le és úgy próbáld meg. Ha jó lesz akkor egr membrán átszakadt és alapjáraton is nyomja a dzsuvát a szívósorba. Én nem rég jártam így. A vákum csőbe raktam egy csavart és kész.

EGR? Azmiaz?
Nagyon gyorsan dugózza mindenki, aki eddig nem tette. A motort nem etetjük a saját mocskával, arra ott van a környezet. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 22:43:50 írta drof » Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:43:39 »

Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:05:07 »

Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
nem valószínű...
benyaszűrő, gyertya, kábelek, imrc, vákuum csövek.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:15:12 »

Hol található az egr szelep? Lehet, hogy én is bedugom, hátha az csinálja, hogy ha lepadlózom akkor a teljes fordulatszám tartományban többször is van torpanás ahol gondolkodik egy kicsit a motor, hogy menjek vagy ne menjek!? Vagy esetleg van valami tippetek, hogy mitől csinálhatja?
gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:38:32 »

gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Mk3-nál is ott van? Mert nekem nem rémlik semmi földönkívüli dolog a motortérben!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:42:16 »

Mk3-nál is ott van? Mert nekem nem rémlik semmi földönkívüli dolog a motortérben!
http://www.cleanburn.co.uk/images/MondV6.jpg
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:44:14 »

nem valószínű...
benyaszűrő, gyertya, kábelek, imrc, vákuum csövek.

Imrc? Ez már elég földönkívüli dolognak hangzik! Mi is az?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:50:11 »

Imrc? Ez már elég földönkívüli dolognak hangzik! Mi is az?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:52:48 »

kössz, én nem találtam képet!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:55:23 »

Mekkora egy fejlesztés ez a Mondeo, elvileg Világot jelent, közben meg tele van földönkívüli technológiával. Még jó, hogy anno Mulder ügynök is ezt használta - reklámozta az x-aktákban!  hehe
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:57:01 »

kössz, én nem találtam képet!
hát akkor a gugli a te barátod....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:00:46 »

hát akkor a gugli a te barátod....
azt használtam, csak nem volt sikerem.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 00:18:34 »

gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.
Na ja,de az mk3-on nincs...a szívósor le van zárva egy lemezzel...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 06:49:53 »


Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?

Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?  wow1
És milyen célt szolgál?

Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 07:21:56 »

Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?

Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?  wow1
És milyen célt szolgál?

Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?

Patent Depó!

http://www.patentdepo.hu/
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:31:07 »

Helló.
Ez a te motor terednek a fényképe?

Ha igen akkor a fékrásegítőnek a vákumcsövének a szívosoron az milyen szelep?  wow1
És milyen célt szolgál?

Jha a másik van valakinek tipje hogy azon csövek amik a képen láthatók a szívosóron való becsatlakozásánál vannak vallami müanyag pöckök nha azok nekem eltörtek aztat honann lehetne beszerezni?
nem. nem az enyém. meg nem is tudom vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:46:41 »


Köszi a választ. (de ebböl még midig nem tudom hogy hogyan is nézhetett ki)  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:27:30 »

Voltam Vik mesternél.
EGR-t ledugózta. Egy paraszthajszálnyit javult csak tőle, fuldoklik továbbra is, de talán többször kap észbe 500-as fordulatnál, hogy nem kellene lefulladni.
A vákuumcsöveket végignézte, egyik sem tűnik lyukasnak.
Viszont meghallott a motor tetejéről egy sziszegő hangot.
Egyik szívócsonknak WD40, motor felpörög. Aztán másiknak, ott is.
Végigfújta a motor felső részét, akárhova befújt, motort felpörgött.
Szóval úgy tűnik hogy a tömítések mentek ott gallyra, így iszonyat mennyiségű fals levegőt szív be a motor, ezért túl ritka lesz a keverék, ezért fuldoklik.

akkor az jó kis móka lesz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:30:53 »

Voltam Vik mesternél.
EGR-t ledugózta. Egy paraszthajszálnyit javult csak tőle, fuldoklik továbbra is, de talán többször kap észbe 500-as fordulatnál, hogy nem kellene lefulladni.
A vákuumcsöveket végignézte, egyik sem tűnik lyukasnak.
Viszont meghallott a motor tetejéről egy sziszegő hangot.
Egyik szívócsonknak WD40, motor felpörög. Aztán másiknak, ott is.
Végigfújta a motor felső részét, akárhova befújt, motort felpörgött.
Szóval úgy tűnik hogy a tömítések mentek ott gallyra, így iszonyat mennyiségű fals levegőt szív be a motor, ezért túl ritka lesz a keverék, ezért fuldoklik.

És azon miért csodálkozol?Láttad már képeken,hogy milyen állapotban szedtem ki az enyémeket mind a két motoron?A foszlány enyhe kifejezés,volt,amelyiknek már csak a műanyag része volt meg,gumi semmi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:35:31 »

Nem láttam (valahogy kimaradt), de megnézném Smiley
hajrá...FAQ?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5199.0

« Utoljára szerkesztve: 2012.02.13 hétfő, 20:37:15 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:45:18 »

Bakker, ez nagyon durva.

Nem tudtam, hogy fent van a FAQ-ba, jogos a fejmosás  vigyor3

Ilyen volt az alsó-felső is.Lehet kapni készletben érdemes lecserélni.Nekem adott fusim bontottat,az például majdnem olyan állapotú volt,mint az új.Aztán átkerült Seekay autójába,ott is jól szuperált.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:46:09 »

Fúbazmeg, azért ezt kellett volna cserélnie az előző "gazdának". laugh
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:47:26 »

Fúbazmeg, azért ezt kellett volna cserélnie az előző "gazdának". laugh
Inkább az volt a jó,hogy nem nyúltak hozzá...a mostanin például nem volt ilyen gatya de erre már ment fel új.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 21:31:31 »

gyertya - gyertyakábel szerintem. Az egr a motor jobb felső sarkában, a szívosoron lévő (ha szemben állsz a kocsiddal) fényes ufó szerű valami. Ennek a tetején van egy pipa vákum cső ezt húzd le a fémről, a gumi pipába tekerj egy anya csavart, azt hiszem 6-os menetű éppen jó.

Ma kinyitottam az X-aktát és az ufók elmentek az Mk3-ból egy ismeretlen galaxisba, mert nyoma sincs az ürhajójuknak! wow1
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 21:33:39 »

Ma kinyitottam az X-aktát és az ufók elmentek az Mk3-ból egy ismeretlen galaxisba, mert nyoma sincs az ürhajójuknak! wow1
nem baj az. ezek szerint az előző gondos gazdi kibaxta a picsbe vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2012.02.14 kedd, 09:51:19 »

Köszi a választ. (de ebböl még midig nem tudom hogy hogyan is nézhetett ki)  eplus2

Nem is azt kérdezted, hogy hogyan nézhetett ki...
Azt, hogy honnan szerezheted be eplus2
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2012.02.14 kedd, 12:17:35 »

nem baj az. ezek szerint az előző gondos gazdi kibaxta a picsbe vigyor3
Nem bazta ki!Gyárilag nincs benne.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:46:12 »

Nem is azt kérdezted, hogy hogyan nézhetett ki...
Azt, hogy honnan szerezheted be eplus2

Nha szóval.  beka3 wow1 nyes
Hogyan is nézhet ki az a két kis g*ci pöcök ami a szívósor tetején lévő levegö csövet rögziti a szivosórban eplus2
Mert az okés hogy megkeresem a http://www.patentdepo.hu/ csak nem tudom mit keresek.  hehe Roll Eyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:29:05 »

Nha szóval.  beka3 wow1 nyes
Hogyan is nézhet ki az a két kis g*ci pöcök ami a szívósor tetején lévő levegö csövet rögziti a szivosórban eplus2
Mert az okés hogy megkeresem a http://www.patentdepo.hu/ csak nem tudom mit keresek.  hehe Roll Eyes
Az *** ügy,ha eltörted.Ha jóra gondolok,akkor valami ilyesmi van benne:
http://www.patentdepo.hu/27-000.htm
Vagy maga a cső tört el?Vagy csak az a része ami belemegy szívósorban levő műanyag hüvelybe?
http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-MK2-ST200-ST24-2-5-V6-PIPE-UIM-VACUUM-PIPES-/160722299954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256bcbac32
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 20:35:39 írta misi107 » Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 08:13:46 »

Az *** ügy,ha eltörted.Ha jóra gondolok,akkor valami ilyesmi van benne:
http://www.patentdepo.hu/27-000.htm
Vagy maga a cső tört el?Vagy csak az a része ami belemegy szívósorban levő műanyag hüvelybe?
http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-MK2-ST200-ST24-2-5-V6-PIPE-UIM-VACUUM-PIPES-/160722299954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256bcbac32


Helló.
Nekem azon része amely a szívósorban rögzítette a műanyag csőnek a végét.
Valamilyen gyorscsatis pöcökpatent lehetett csakhát az idő és a motor hő megemésztette.  wow1
 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.