Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 21:50:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055332 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
mounlion
Vendég
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 16:09:13 »

Köszönöm az olajfolyás-tippeket.
Vadásztam fotókat a blokkról. Úgy tűnik, hogy egyetlen szóbajöhető pont van: a szelepfedél. Legalább tudom, hogy nagyjából hol kellene friss szivárgást vadászni, és a tömítéscsere sem tűnik megoldhatatlan feladatnak. Nyilván nem egyszerű a szívosor miatt.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:08:05 »

Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.  vigyor3 integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:13:56 »

Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.  vigyor3 integet2
üdv itt is!
szépen lassan csak szaporodik ez a társaság...
már csak pista fülét kellene jól megrágnod, hogy legalább ebbe a topikba térjen vissza.
volt veled megnézni a kocsit?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:19:05 »

Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.  vigyor3 integet2

Az első kérdésedre a válasz ... a V6-osban a 6-os szám a hengerek mennyiségét mutatja Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:22:17 »

Az első kérdésedre a válasz ... a V6-osban a 6-os szám a hengerek mennyiségét mutatja Cheesy
igen és a v nem a szelepek számát jelöli papakacsint
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:45:51 »

Na, úgy néz ki, ebbe a topikban sűrűbben fogok megjelenni, mivel egy V6 boldog gazdája lettem. Nyilván lesznek kérdéseim, fogadjatok türelemmel, biztos kérdezek, és mondok hülyeséget, de a jó szándék, és a kíváncsiság vezet.  vigyor3 integet2


 vigyor3 wow1  Gratula hozzá!! Használd egészséggel  Wink
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:00:32 »

igen és a v nem a szelepek számát jelöli papakacsint
így van, hanem a sebességindexet  eplus2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:02:31 »

így van, hanem a sebességindexet  eplus2

V mint Vontatott? Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:06:46 »

V mint Vontatott? Smiley
V, mint 240 km/h  vigyor3
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:09:05 »

V, mint 240 km/h  vigyor3
Hátszéllel, szakadékban lefelé?  lol002
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:10:27 »

Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72:  évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom! eplus2
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:12:33 »

Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72:  évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom! eplus2
Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót  taps
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:13:34 »

Hátszéllel, szakadékban lefelé?  lol002
nem kell irigykedni, ez nem traktor  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:14:00 »

Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót  taps
persze, ha már töri, akkor legyen jó állapotban  hehe
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:15:21 »

Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót  taps
Na, majd ha gyorsulunk valahol, úgy is talál egy fát, vagy oszlopot, hogy a lemaradását álcázhassa!
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:17:06 »

nem kell irigykedni, ez nem traktor  hehe
Egyszer nekem is lesz 4 hengernél több, de arra az lesz hátul írva 3.0tdi... 530d... és az is kombi lesz  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.07 szombat, 23:19:48 írta kokaikoko » Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:18:40 »

Na, majd ha gyorsulunk valahol, úgy is talál egy fát, vagy oszlopot, hogy a lemaradását álcázhassa!
Kíváncsi vagyok én is mert valszeg a turbócsövem elég rég óta le volt lazulva, úgyhogy mindenképp nyomunk egyszer egy race-t  smile
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:19:59 »

Egyszer nekem is esz 4 hengernél több, de arra az lesz hátul írva 3.0tdi... 530d...
Na neeeeee! Csak azt ne! Ne légy már illúzió romboló! wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:22:21 »

Kíváncsi vagyok én is mert valszeg a turbócsövem elég rég óta le volt lazulva, úgyhogy mindenképp nyomunk egyszer egy race-t  smile
már megint vagy azóta jó?
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:25:41 »

már megint vagy azóta jó?
kb. egy hónapja lett meghúzva a bilincs rajta azóta érezhetően jobban megy, most meg túl van az összes szűrő, olajcserén, hónap végén pedig EGR meg nemtudommi tisztításra megy  nyes
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:57:06 »

Mostanában nem is kellett misi-t (aki Pista) húzni, egyre jobban összerakja az autót  taps
van ideje végre az autójára, nem itt a fórumon lóg...
bár gondolom, a másikon igen. nevetes1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 07:25:30 »

Na ne keverjétek össze a Misipistáéval! Azt kell folyton huzigálni, szegény kokaikoko örök ingajáratban van.
astor72:  évente járok Balatonlellére, a Sirály utcába, a Póstás üdülő mellé. Ott van a nővéreméknek egy kassi üdülője, és minden évben leszaladunk néhány napra pecázni, meg pihengetni. Így valószínű, nemsoká láthatod a szerzeményt. Addig még pofozgatom! eplus2

Majd PÜ nekem, hogy mikor, hogy ott lehessek én is Smiley
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:09:01 »

Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni. vigyor3 falbav
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:20:29 »

Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni. vigyor3 falbav
ne félj, legfeljebb nem fogsz unatkozni a közeljövőben, meg nem okoz fejtörést a zsebpénz elköltése coolsmiley
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:25:25 »

ne félj, legfeljebb nem fogsz unatkozni a közeljövőben, meg nem okoz fejtörést a zsebpénz elköltése coolsmiley
Magyarul kicsesztem magammal? Hülye kérdés, de ezek között nincs véletlen egy sem, ami jó? vigyor3
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:30:58 »

Magyarul kicsesztem magammal? Hülye kérdés, de ezek között nincs véletlen egy sem, ami jó? vigyor3
a V6 olyan, mint a durbincs: van-van, de minek? csak a gond van vele  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:31:14 »

Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni. vigyor3 falbav

Misipistának külön érzéke van a problémás egyedek megvásárlásához. Emiatt hajlamos azt gondolni, hogy az az autó, ami azonos árfekvésű (vagy olcsóbb) a sajátjánál, az ugyanazokkal a hibákkal bír, mint az övé. Természetesen téved.

Neked pedig:

Első szabály a V6-hoz: NE pánikolj! Ez is csak egy fémből összerakott gép, akárcsak a sor4. Ha baja van, ugyan úgy megjavítható. Itt azért már van V6 szakértelem is, semmi ok az aggodalomra.

Második szabály a V6-hoz: Ha baj adódna, ne menj szervizbe! Írd le ide, kérj tanácsot és személyes segítséget. Meg tudjuk oldani, fillérekből. Ha mégsem, akkor már úgy mész szervizbe, hogy tudod mi a baj, nem kell majd a matekolásért is fizetned.

Harmadik szabály a V6-hoz: Az első kettő szabály csak akkor tud működni, ha hajlandó vagy Haynest olvasni esténként és elfogadni a tényt, miszerint ezzel a géppel plusz egy kötelező feladatot vettél a nyakadba. Nevezetesen az amatőr autószerelő feladatot. Ha nem leszel hajlandó magadnak szerelni a V6-ot, akkor itthon egy nagyon drága és nagyon keserű szájízű kaland elé nézel, aminek a végén örülni fogsz, ha a bontós pénzért átveszi majd a gyűlölt hibahalmazt.

Nem viccelek, ilyennel nem szoktam. Shocked
 
A kifogások (nem értek hozzá, nem ez a szakmám, stb.) nem érdekelnek. Se engem, se a V6-ot. Nekem se ez a szakmám és én sem értettem hozzá. Muszáj lesz. Mára pl. 1 másodperc és egy kézmozdulat alatt javítom azt, amit a márkaszervizek nem is vállalnak (szervo olaj folyás a szivattyúból).

Még most döntsd el, hogy meg tudod-e hozni ezt az áldozatot. Most még el tudod dönteni, hogy életed legjobb autós élménye, vagy legnagyobb autós szhopása áll előtted. Most még rajtad múlik. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 22:35:03 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:36:35 »

Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni. vigyor3 falbav
mert irigy ...
sokkal inkább örülni kell, ha nem volt bontva, mert annak idehaza nem szokott jó vége lenni ..
a többire meg a drof által írtak vonatkoznak
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:55:16 »

Na misi107 jól leoltott, hogy biztos sza.r V6-ost vettem, mert túl tiszta, meg hogy még nem volt szétszedve a motorja, akkor az nem is lehet jó már, meg az EGR szelep csavar benne, meg hűűűű.
Tényleg ilyen rossz a V6, ennyire gáz, és tényleg olyan sok bajom lesz vele? Biztos, hogy csak rossz autót vehettem? Kinézetre, állapotra jó, persze bele nem látok. Ránézésre teljesen karbantartott járgány, de lehet, hogy csak álca, és egy trágyadomb van mögötte? Már félek elhozni. vigyor3 falbav

Mint ex-V6 tulaj, csak ajánlani tudom. Persze fel kell készülni arra, hogy sokkal kevesebb szabad hely van a motortérben, illetve a túlmelegedéssel lehetnek problémák. De ez is csak egy szimpla motor. Ha karban van tartva, akkor kimegy a világból (csak győzd tankolni! Smiley )
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:58:12 »

Misipistának külön érzéke van a problémás egyedek megvásárlásához. Emiatt hajlamos azt gondolni, hogy az az autó, ami azonos árfekvésű (vagy olcsóbb) a sajátjánál, az ugyanazokkal a hibákkal bír, mint az övé. Természetesen téved.

Neked pedig:

Első szabály a V6-hoz: NE pánikolj! Ez is csak egy fémből összerakott gép, akárcsak a sor4. Ha baja van, ugyan úgy megjavítható. Itt azért már van V6 szakértelem is, semmi ok az aggodalomra.

Második szabály a V6-hoz: Ha baj adódna, ne menj szervizbe! Írd le ide, kérj tanácsot és személyes segítséget. Meg tudjuk oldani, fillérekből. Ha mégsem, akkor már úgy mész szervizbe, hogy tudod mi a baj, nem kell majd a matekolásért is fizetned.

Harmadik szabály a V6-hoz: Az első kettő szabály csak akkor tud működni, ha hajlandó vagy Haynest olvasni esténként és elfogadni a tényt, miszerint ezzel a géppel plusz egy kötelező feladatot vettél a nyakadba. Nevezetesen az amatőr autószerelő feladatot. Ha nem leszel hajlandó magadnak szerelni a V6-ot, akkor itthon egy nagyon drága és nagyon keserű szájízű kaland elé nézel, aminek a végén örülni fogsz, ha a bontós pénzért átveszi majd a gyűlöld hibahalmazt.

Nem viccelek, ilyennel nem szoktam. Shocked
 
A kifogások (nem értek hozzá, nem ez a szakmám, stb.) nem érdekelnek. Se engem, se a V6-ot. Nekem se ez a szakmám és én sem értettem hozzá. Muszáj lesz.

Még most döntsd el, hogy meg tudod-e hozni ezt az áldozatot. Most még el tudod dönteni, hogy életed legjobb autós élménye, vagy legnagyobb autós szhopása áll előtted. Most még rajtad múlik. integet2
A saját szerelgetés alapfokon megy, eddig is én javítgattam a saját autóimat, legalább is alap szinten.
A TIS olvasgatása nagyobb gond, mivel gondolom magyarul nem elérhető. A fórumra való felírás már jobban megy majd, azzal nincs gond. Lassan lenyugszom, az ifjonti hév alább hagy, néhány fejbe vágás után már óvatosabb az ember.
Ez az autó, még ha semmit sem tudtam róla, mégis az életem álma volt. Igaz, nem gondoltam, hogy ezzel ennyi gondot is a nyakamba veszek. Nem vagyok meg ijedve a feladattól, bár nem tűnik könnyűnek.
A legnagyobb baj, hogy mindenkitől messze lakom, így ha bajom van, nehéz lesz segítséget kapnom.
Szerszámilag a szakmám miatt elég jól el vagyok látva, bár nem kimondott autószerelésre vannak, de egy Crova viszi a tokozott tető, meg a kerékcsavar anyáját is. A garázsomban van egy szerelő akna is, nem nagy, de benne kényelmesebben, emelés nélkül is nagyon sok dolog elvégezhető. Olyan helyen dolgozgatok, ahol esztergályos, marós, köszörűs munkát simán elvégeznek, ha kell gyorsan, és főleg ingyér. Tudnak rozsdamentest, öntvényt, alumíniumot hegeszteni, esztergálni, síkköszörülni. Felnit görgőzni, motor blokkot fúrni, henger fejet köszörülni.
Összegezve, nagy reményekkel vettem meg, de most megszeppentem, de van bennem kitartás, és élményeket akarok. V6-os élményeket.
Nem akarok versenyezni, nem vagyok egy Fittipaldi, bár nem jól viselem, ha egy Moszkvics megelőz.
'76 óta van jogsim, vezettem kb 800 ezer kilométert néhány autóba, nagyon szeretek vezetni. Volt egy két balesetem, bár már régen, és hála istennek, nem az én hibámból. Imádom a vezetést, a gyors autót. Ezért vettem V6-ot.

A legjobban a TIS-től félek, vagyis a dokumentált segítségtől. De remélem, ebben segítetek. Ezen a fórumon eddig is sokat segítettek, de ez a kis csapat sokkal összetartóbbnak látszik, mint az egész. Bízom bennetek, és ha szükségem lesz, amiben biztos vagyok, remélem, megkapom a segítséget.
Előre is köszönöm, és kitartást kérek tőletek, én abszolute hülye vagyok még a V6-hoz, nem ismerem a szak szavakat, elnevezéseket, alkatrészeket, funkciókat. Úgy hogy kitartást velem szemben! worship vigyor3 integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:13:10 »

ez a kis csapat sokkal összetartóbbnak látszik, mint az egész.
A lényeget már a 0. napon észrevetted, baj nem nagyon lesz itt.

TIS gurunk van (astor72), mechanikai gurunk van (yooccoo), "mi lehet a hiba és mit kéne csinálni" gurunk is van (jómagam).

A többi szaki meg úgy látom nálad adott. NE parázz, nagyon jó élmények várnak rád.

2 dolgot véss már most jól az eszedbe:
Ad 1. Ne sajnáld megtaposni a gázpedált, ennek kell, igényli. Nagyon nem szereti, ha soha sincs kihúzatva, meghajtva. Kacifántos hibákkal bosszulja meg a ki nem kormolást. Komolyan.
Ad 2. Miután nem sajnáltad megtaposni, ne sajnáld visszahűteni sem. Úgy kezeld, mintha turbós lenne. Vagyis hajtás után 1-2 perc alapjáraton ketyegés + ventillátor pörgetés leállítás előtt. Ha ezt hanyagolod, akkor hamar oda a hengerfejed. wave
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:31:48 »

A lényeget már a 0. napon észrevetted, baj nem nagyon lesz itt.

TIS gurunk van (astor72), mechanikai gurunk van (yooccoo), "mi lehet a hiba és mit kéne csinálni" gurunk is van (jómagam).

A többi szaki meg úgy látom nálad adott. NE parázz, nagyon jó élmények várnak rád.

2 dolgot véss már most jól az eszedbe:
Ad 1. Ne sajnáld megtaposni a gázpedált, ennek kell, igényli. Nagyon nem szereti, ha soha sincs kihúzatva, meghajtva. Kacifántos hibákkal bosszulja meg a ki nem kormolást. Komolyan.
Ad 2. Miután nem sajnáltad megtaposni, ne sajnáld visszahűteni sem. Úgy kezeld, mintha turbós lenne. Vagyis hajtás után 1-2 perc alapjáraton ketyegés + ventillátor pörgetés leállítás előtt. Ha ezt hanyagolod, akkor hamar oda a hengerfejed. wave
Ezek jó tanácsok, és általam betarthatóak. Szeretem megnyomni néha pedált, (állítólag jól vezetek), tudok figyelni az alattam levő vas rezgéseire (eddig is, ha bármit észleltem, utána jártam, javítottam, javíttattam).
Hát jó, akkor megnyugodtam, nem fogom két nap múlva árulni az új autómat, a nekem újat! Nekem nagyon tetszik, a színe is, felszereltsége is. A tető ablak ugye nincs, (a Sierrán volt), de lehet nélküle élni. Ha jó a klíma, akkor nem gáz.
Azt nem is néztem, lányos zavaromban, hogy ülés fűtés, meg kesztyűtartó hűtés van-e benne. De két nap múlva meglátom, akkor hozom el. Lefoglalóztam, összeszedem a lóvét, és usgyi neki. Remélem a zöld szörnyet elviszik, és akkor javító lóvé is marad. Bár az állapotát látva most én nem tudom, mire kellene költeni, úgy rendben van. De majd ki derül! nyes vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:56:28 »

ha meg esetleg valami alkatrész kell, akkor szólsz, csomagtartóban elfér, ha megyek le ...  wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 00:27:27 »

fügelaci!
ezek komoly dolgok, amiket a srácok elmondtak. de!
nem kell az ördögöt a falra festeni!
2 kilóért vettem a kocsit úgy, hogy 4 éve állt lejárt műszakival. lapot húztam 19-re.
a régi kocsim rendszámával hoztam haza lábon. fékem nem volt szinte semmi, az aws-hez képest a karácsonyfa egy falu végi zsákutca volt...
nem tökéletes a gép, mert a hidrotőkék kaptak eleget az előző emberállatnál. itt ott ereszt ez-az. de alapjában jobb állapotban van a kocsi, mint a lecserélt autóm.
elhanyagolt, lelakott sok dolog üzemképtelen volt rajta. sok bütyköléssel és józan paraszti ésszel(no meg kis fórumos segítséggel) egész jó kis verda lett belőle.
az, hogy nincs szerelő, aki ért hozzá, az hogy lehet vele gond stb. azért van, mert viszonylag kevés van belőlük. drof által leírtakat nem betartó agyatlan tulajok szétcseszik, oszt csodálkoznak...de ez nem általános, csak az arányok mások. itthon nincs több ezer darab belőlük, mint a sor4-esből. de a mondeot tök mindegy milyen motorral viszed szervizbe, utálják a szerelők...pedig csak nem értenek hozzá...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 07:37:03 »

Máris sokkal jobban érzem magam. Kezdek megnyugodni. Szinte lelkiismeret furdalásom volt, amiért úgy elmentem megnézni egy autót, hogy nem vittem magammal szakembert. Misi-Pista hirtelen rám zúdított kérdéssora, és kijelentései elbizonytalanítottak, azt hittem, most oszt balek vagyok, a javából. A látvány elvakított, és nem néztem a képek mögé. Valóban, mikor megláttam élőben, meghallottam a hangját, ahogy jött felém a MOL kút parkolójában, rögtön borzongott a hátam, éreztem, EZ AZ ÉN AUTÓM! Ez illik hozzám, ez jár nekem, ezt megérdemlem. Dolgoztam eleget életemben, kerestem sok pénzt, de autóra mindig sajnáltam a pénzt. Pedig az is munkaeszközként hozzájárult a lóvé előteremtéséhez.
De most olyan módon elvakultam, hogy éreztem, ez az enyém lesz, és féltem, nehogy valaki megelőzzön. Míg ott voltam, 3-an keresték az ügyében. Szerencsére a legtöbbnek a távolság volt a mérvadó, hát Ők ilyen messzire nem mennek el megnézni. Nem vinné el oda, hogy megnézzék? Erre a pasi jót nevetett, és azt mondta, még arra is hajlandó, hogy féláron adja, és még 10 évig javíttatja is. Erre letették a túloldalon. Mennyi bunkkkó ember van a világon?
Szóval megijedtem, hogy ezért a pénzért lesz olyan balek, aki elviszi előlem, ezért lefoglalóztam, és megállapodtunk.
Adja mellé a 4 nyári gumit is, meg a rádiót. Hála istennek, nem kell neki, mert az új autójában van jó rádió.
Szóval úgy eljöttem, meg sem néztem, hogy ülés állítás van-e benne, meg tempomat. Ez egy 1999 12. havi Mondi, nem tudom, azokban ez benne volt-e. Azt láttam, hogy 4 elektromos ablak, meg elektromos tükör, meg ködlámpa, faberakás, fedkomp van, de a többi elvakultság okán kimaradt. Ülés állítás, ülés fűtés, stb. Mi jár egy ilyen autóhoz?

Sok a kérdés? Na, lesz még sokkal több is. Csak legyetek türelmesek velem. Van valahol leírás ezekről az autókról, ahol felszereltség, meg egyéb adatok olvashatók?
Gyári adatok, stb.

Már alig várom, hogy elhozzam a kicsikét, és végre magaménak tudjam  wave nyes
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 08:33:58 »

de a mondeot tök mindegy milyen motorral viszed szervizbe, utálják a szerelők...pedig csak nem értenek hozzá...
OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?  exploserderage
ON
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 08:57:27 »

OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?  exploserderage
ON
Szerintem mindenkit utálnak, mert meg mered zavarni a pihenésüket! vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 09:04:17 »

A napokban felszabályoztattam a télen vásárolt féktárcsákat meg fékdobokat. Most cseréltem le a téli gumikat a nyárira, és sajnos azt látom, hogy a hátsó dobok nagyobbak, mint az 1.8 benzinesé. A V6-on mekkora van? Nagyobb, illetve akkora lehet mint a 2.0 td-é? Azért kérdem, mert ha nem jó egyikre sem, akkor eladom. A féktárcsák azok jók, felszabályozva 23,2 - 23,25.
Bár a V6-nál nem lesz szükség rájuk egyhamar, azon most voltak cserélve.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 09:33:25 »

A napokban felszabályoztattam a télen vásárolt féktárcsákat meg fékdobokat. Most cseréltem le a téli gumikat a nyárira, és sajnos azt látom, hogy a hátsó dobok nagyobbak, mint az 1.8 benzinesé. A V6-on mekkora van? Nagyobb, illetve akkora lehet mint a 2.0 td-é? Azért kérdem, mert ha nem jó egyikre sem, akkor eladom. A féktárcsák azok jók, felszabályozva 23,2 - 23,25.
Bár a V6-nál nem lesz szükség rájuk egyhamar, azon most voltak cserélve.

2,0 td nincs, v6-os csak tárcsafékes, tehát a dob nem jó rá
első tárcsából 278-as kell, hátul megegyezik 92-00-ig, 252-es
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.09 hétfő, 09:35:28 írta yooccoo » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 09:57:20 »

OFF
Érdekes amikor az embernek Mondeo-ja van azt utálják, előtte Citroenem volt azt is utálták. Mit kell kell venni 1.2 Fabiát vagy 1.4 Golfot hogy ne utáljanak?  exploserderage
ON

2golfot, ladát  hehe akkor fognak szeretni
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:45:25 »

Na másik maffal, gyári szűrővel 190km autópálya + 30km város (dugóval és megpakolva) átlagfogyi pontban 9 liter.
Hazafele rátankoltam pálya előtt fullra, mire lejöttem 190km múlva még mindig az F betűt takarta a mutató, éppenhogy lemozdult 2mm-t, szóval én olyan 7 literre gyanítok országúti fogyinak. Igaz csak 120as tempóval, egy megállással (de akkor padlógázos kigyorsítással).

Közben volt egy kis időm, felvezettem 2db 120as flexibilis alucsövet. Egyet a sárvédő alá a lökös beömlőtől, egyet pedig a váltó előtt a bölcső alól a szűrőház alsó feléhez, amit kilyukasztottam. Azt nem mondom, hogy autópályán érezhetően jobban húzna ettől, de az biztos hogy pl 1-es ben, 2-esban lepadlózáskor egyből veszi a fordulatot, mint ezellőtt a direktszűrővel. De a hang igencsak hiányzik, bár a kipuff még mindig ottvan, de így tompább a hangzás, nincs az a hangos gurgulázás a szívó oldal felől plusszba, mint a sportszűrővel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 19:11:35 »

Már alig várom, hogy kedd legyen, mert elmegyek érte. Már mint a szerzeményért. A királyságért. A kicsimért. Már szeretem, pedig még csak egyszer láttam. Alig várom, hogy halljam a duruzsolását!
Misi egyébként ezt mondta róla:


"Aprócska megjegyzés,az az egr csatiban csavar megoldás egy kicsit kókány.A csatit akkor is rá kell dugni az egr-e és szívósor-egr szelep közé kell tömítést vágni.Nálam ez momentán egy 5 mm-es gumilemez.Ugyanis ha az egr nyitottan szorult be,akkor szívni fogja a fals levegőt.A másik dolog,hogy nekem ez túl tiszta,túl tökéletesnek tűnik...(nem akarok rosszindulató lenni) Aztán a fékszervó vákumcsövét nem ártana betekerni szövetszalaggal,mert ha jól látom a csatlakozása iszonyúan világos,ami nem jó.Valószínűleg alul ereszteni fogja a vákumot.SAjnos ez ilyen hülye gyári megoldás,valamiért olyan anyagból csinálták,ami nem bírja a hőt.A víztartálynál is lesz gixer,az alsó vagy a felső visszafolyó cső bekötésénél miért látszik folyásnyom?Arra nem kérdeztél rá?És elég frissnek tűnik a vízszintet is keveslem.Ha nincs szerencséd akkor az lesz amit mondtam neked...A szervószivattyút is piszkálták (remélhetőleg cserélték) olyan 100e km-ként szétmegy.A megbontás jele,hogy a hollanderen van egy fehér műanyag alátét.Cserekor a hollandert nem szokták levenni,mert nem lehet.Hülye gyári megoldás...viszont a műanyag lapot le kell szedni a visszarakáskor,ami meg csak erővel megy...Az a fényes ufó akármi miért olyan rozsdás vagy koszos?Mikor jársz bent Szegeden megvizualizálni és természetesen kipróbálni?A zölddel mi lett?Mondtam neked,hogy a gyorsaság ennél a motornál pont az ellenkezőjét okozza mint másnál.Mert elégtelen a hátsó hengersor hűtése,ergo ha lassan mész forralja a hf-et.Nyáron,kánikulában de egy-egy csapatás után is leállítás előtt kapcsold be a klímát majd ki és addig ne állítsd le a motort,amíg le nem áll a hűtőventillátor.Sokat számít.Takee-nál bevált,nálam bevált.És akkor utólag gratula hozzá,hogy mégis mellette döntöttél!!!Tényleg szólj ha Szegeden jársz,egy próba erejéig úgyis elviszem,ha le is kell ütnöm téged hozzá!"
Ennek felét nem értem, nyilván azért, mert nem tudom, mi hol is van, mi miért van, ki kivel van. De rajta vagyok a szeren, folyamatosan olvasgatok, gyűjtöm az infókat. wow1 eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 19:39:31 »

Már alig várom, hogy kedd legyen, mert elmegyek érte. Már mint a szerzeményért. A királyságért. A kicsimért. Már szeretem, pedig még csak egyszer láttam. Alig várom, hogy halljam a duruzsolását!
Misi egyébként ezt mondta róla:
Ennek felét nem értem, nyilván azért, mert nem tudom, mi hol is van, mi miért van, ki kivel van. De rajta vagyok a szeren, folyamatosan olvasgatok, gyűjtöm az infókat. wow1 eplus2

A kiegyenlítő tartály elég gyakori hiba, a felső csőcsatlakozás elengedi a tartályt és szivárog. Azért, mert a cső együtt mozog a motorral, a tartály meg fixen van. Tervezési hiányosság. De nem feltétlenül a hengerfejesedés okozza, nem az feszíti szét. Nálam legalábbis biztosan nem az tette, akkor engedett el, amikor már hónapok óta bent volt az ST moci.

2e forint volt a csere egyébként bontottra. 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:10:22 »

Szóval úgy eljöttem, meg sem néztem, hogy ülés állítás van-e benne, meg tempomat. Ez egy 1999 12. havi Mondi, nem tudom, azokban ez benne volt-e. Azt láttam, hogy 4 elektromos ablak, meg elektromos tükör, meg ködlámpa, faberakás, fedkomp van, de a többi elvakultság okán kimaradt. Ülés állítás, ülés fűtés, stb. Mi jár egy ilyen autóhoz?
tökminegy!
ezeket be tudod rakni gombokért...tapasztalat van ezen a téren.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:29:56 »

A gyújtótrafó oldalán van egy fehér csatlakozó. Az mi? Tegnap vettem észre, hogy nekem abba nincs bedugva a kábel, mert eltört a csatlakozója.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:53:01 »

A gyújtótrafó oldalán van egy fehér csatlakozó. Az mi? Tegnap vettem észre, hogy nekem abba nincs bedugva a kábel, mert eltört a csatlakozója.

Zavarszűrő. Nélküle is lehet élni.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2012.04.10 kedd, 20:28:43 »

Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem. taps
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2012.04.10 kedd, 20:32:03 »

Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem. taps


 eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2012.04.10 kedd, 21:42:57 »

Ma hazatért a szívem vágya. Békéscsabáról Makóig kb 100 km megtétele után úgy érzem, nem kötöttem rossz üzletet. Az autó hibátlannak tűnik. Pontosabban egy két apró hiba van
A vezető felőli ajtó kilincsének rugója törött, kicsit lóg, és nehezebben, erőteljesebb húzásra nyílik. Aztán a fék iszonyúan jó, nagyon jól fog, de erőteljes fékezéskor az utolsó egy-két fordulatnál a vezető felőli első fék koppan, roppan, mint amikor "megszólal" az ABS. A többi keréknél nincs semmi hallható, észlelhető gond.
A kiegyenlítő tartálynál a folyás attól van, hogy kicserélték a gumicsöveket, amik a kiegyenlítő tartályra mennek, csak a belső lyuk átmérője valószínűleg nem megfelelő, kicsit nagy, vagyis nem szorul a csonkon, hanem könnyen mozog, a bilincs pedig nem rögzíti egyáltalán. Valószínűleg AWAB bilincs a lelke, nem a gyári rugós rögzítő bilincs. Menet közben semmi problémát nem tapasztaltam, nagyon jól fekszi az utat, jól gyorsul, simán megy. Iszonyatos erő van benne. de könnyeden repül.
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Itthon vettem észre, hogy a bal hátsó ablak nem megy le, hiába nyomom a gombot. Érződik, hallatszik, hogy megmozdul, kb 2 milliméternyit megy lefelé, de tovább nem. A többi működik.
Az ülés mozgató motor hallatszik, hogy pörög, de az ülés nem mozdul. Valószínűleg a fogaskerék nyekk. Ebben majd biztos kérem a segítségeteket, meg a többi jelenségben is persze.
Röviden ennyi, ez az autó korához, és árához képest elenyésző, szerintem. taps
drakula!
sok örömöd legyen sok km-en keresztül benne!
Szuszogás lehet teló, vagy utastérben lecsúszott vákuum csó. ezt majd behatárolod.
a hátsó ablak bedöglik, ha nem használod. szét kell szedni, tisztítani, olajozni. menni fog.
az ülés problémára keresd misit, neki fusim-on keresztül lett új hajtás.
a bal eleját nézd meg mielőbb. lehet elkopott valami fék alkatrész...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2012.04.10 kedd, 22:24:32 »

drakula!
sok örömöd legyen sok km-en keresztül benne!
Szuszogás lehet teló, vagy utastérben lecsúszott vákuum csó. ezt majd behatárolod.
a hátsó ablak bedöglik, ha nem használod. szét kell szedni, tisztítani, olajozni. menni fog.
az ülés problémára keresd misit, neki fusim-on keresztül lett új hajtás.
a bal eleját nézd meg mielőbb. lehet elkopott valami fék alkatrész...
Kösz!
A fékre azt mondta a tulaj, hogy volt vele 3 Ford szervízben is, mindenütt azt mondták, minden jó, az alkatrészek kiválóak, semmi hibát nem találtak, mégis meg van a probléma.
Az ajtó kilincs, meg ablak nem gond, azt megoldom, van már rutin benne. Az ülés emelő meg valóban misi107 segítségével oldódhat meg, valószínű fogaskerék csere.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.