Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 01:12:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055411 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2012.08.11 szombat, 12:18:00 »

van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..  hehe
150e
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:50:43 »

van annyi értelme, mint +110e forintért st motort berakni ..  hehe
annak inkább látom értelmét...dehát ízlések és pofonok...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 15:26:09 »

Mindkettő, az már csak elég. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:24:25 »

Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.  worship
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:30:15 »

Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.  worship
Hali! 5W30,   5.5 liter szűrő cserével, érdemes gyárit belerakni. wave
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:48:53 »

Hali! 5W30,   5.5 liter szűrő cserével, érdemes gyárit belerakni. wave
Köszi!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:51:35 »

Köszi!
Igazán nincs mit. wave
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 19:24:19 »

Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.  worship
5w30 vagy 5w40 es olajat is rakhatsz bele.
Attól függ hogy milyen szinten nyomod a gázpedált.
Ha sürün van ütközési ponton akkor 5w40 ha csak ritka ritkán akkor elég az 5w30as.
A szüröböl mint ahogy a kolega is mondta érdemes a gyárit venni, kicsit drága, de megéri. 
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 21:28:40 »


Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 21:33:36 »

Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.

Nekem úgy rémlik, hogy közös beszerzéses téma volt. Bár lehet, hogy a kettő különálló. Smiley
(+ szűrőből csak gyárit ! Wink )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 21:41:35 »

Valaki árult a fórumon kedvezményes áron 5w30-ast, nincs már abból? Nem találom a hírdetést.
wyctor
amúgy az nagyon akciós volt
Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 13:41:54 »

Milyen és mennyi olaj kell a 2.5 V6-ba? Ildomos egy olajcsere, két Bécs-Makó oda vissza jövő héten. Egyébként is illő lenne már.  worship
Néhány hete cseréltem, gyári 5W30, nagyon megérte, ég és föld a különbség (nem tudom mióta futott az előző töltéssel az előző tulajnál), tény hogy még finomabb lett. Szintén javaslom a gyári olajszűrőt is, túl finom a technika ahhoz, hogy egy kis olcsóságért feláldozzuk.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 16:23:09 »

Váltó olaj betöltője hol van? A tetején? Elég a légszűrő házát kivenni, hogy hozzáférjek? Cserélt már valaki váltóolajat? Ha igen, hogyan?
Újabban picit akadozik, úgyhogy lecsekkolom az olajszintet. De ami nagyobb bajnak tűnik, hogy 5ösből csak felhúzógombbal tudom kivenni. Ez a hiba most jött elő egyik pillanatról a másikra. Leállított motornál és menet közben is ugyanaz a helyzet.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:42:12 »

És ha nincs Ford olaj, és Ford szűrő, mert gyorsan kell, vagyis holnap? Milyen gyártmányú az, ami jó? De nem a legdrágább. Most csendesek a hajnalok. Meg a pénztárca is vékony. Szóval, Agip, Totál, Shell, Mol..., Valvoline stb?
Szabadság miatt a héten Ford kizárva, nem hoznak. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:44:51 »

És ha nincs Ford olaj, és Ford szűrő, mert gyorsan kell, vagyis holnap? Milyen gyártmányú az, ami jó? De nem a legdrágább. Most csendesek a hajnalok. Meg a pénztárca is vékony. Szóval, Agip, Totál, Shell, Mol..., Valvoline stb?
Szabadság miatt a héten Ford kizárva, nem hoznak. vigyor3

Castrol (ami a Ford flakonban is van) vagy Mobil. Igazából bármelyik 5W30, 5W40 jó, ami nem tecsós-ósanos.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:46:11 »

Castrol (ami a Ford flakonban is van) vagy Mobil. Igazából bármelyik 5W30, 5W40 jó, ami nem tecsós-ósanos.
Köszi!
 worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:47:01 »

Váltó olaj betöltője hol van? A tetején? Elég a légszűrő házát kivenni, hogy hozzáférjek? Cserélt már valaki váltóolajat? Ha igen, hogyan?
Újabban picit akadozik, úgyhogy lecsekkolom az olajszintet. De ami nagyobb bajnak tűnik, hogy 5ösből csak felhúzógombbal tudom kivenni. Ez a hiba most jött elő egyik pillanatról a másikra. Leállított motornál és menet közben is ugyanaz a helyzet.

1. Nem kell levenni hozzá semmit, a kocsi alá fekve, szemből nézve az első tartóbaktól jobbra van, imbusz (7-es asszem). Egy 5-ös szilikon csövet engedj le fentről az akksitálca mellett odáig, dugd bele és fentről valaki töltse a MELEG olajat. A hideg órák alatt megy csak le odáig. hehe

2. Az nem olajszint gond, hanem mechanikai.  szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:31:08 »

1. Nem kell levenni hozzá semmit, a kocsi alá fekve, szemből nézve az első tartóbaktól jobbra van, imbusz (7-es asszem). Egy 5-ös szilikon csövet engedj le fentről az akksitálca mellett odáig, dugd bele és fentről valaki töltse a MELEG olajat. A hideg órák alatt megy csak le odáig. hehe

2. Az nem olajszint gond, hanem mechanikai.  szomoru1

1. köszi

2. Körülnézek még a bowdenek környékén, mert, nem biztos, hogy a váltóházon belül van a baj. Melyik huzal melyik fokozatokhoz tartozik? A felhúzógomb milyen módon fejti ki hatását?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 19:25:06 »

1. köszi

2. Körülnézek még a bowdenek környékén, mert, nem biztos, hogy a váltóházon belül van a baj. Melyik huzal melyik fokozatokhoz tartozik? A felhúzógomb milyen módon fejti ki hatását?

Nézd meg mindenképpen, volt már, akinek a huzalok miatt nem vette egyes sebességi fokozatokat.

A felhúzó a karon szünteti meg a fizikai akadályt, nincs köze a bowdenhez. Az lehet, hogy a bowden ugrott félre és több feszítőerő kell neki, amit a felhúzó kiiktatásával még pont ki tudsz fejteni. Csekkold a bowdenek váltókar felőli részeit is.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2012.08.14 kedd, 16:35:29 »

Mivel sürgős volt az olajcsere, és nem tudtam megvárni a Fordos olaj szűrőt, így egy Mahle OC 288 Micro Star osztrák szűrő került be, Formula F 5W-30 Sintetic Ford olajjal. A levegő szűrő Filtron AP 074/2

Majd legközelebb Megkapja a Fordos cuccokat. Úgysem hajtom annyira, hogy vészes legyen. Öreg vagyok én már ehhez. Mármint a száguldozáshoz. Elvigyen biztonsággal oda, ahová akarom, legyen benne tartalék erő, ha szükség van rá, és üzembiztos legyen. Eddig ezeknek a feltételeknek maximálisan eleget tett ez az autó, tisztelem-becsülöm érte. Nem mintha az eddigi autóimmal bármi bajom lett volna, azok is rendben szolgáltak, de meg is kapták a megfelelő törődést. De ez eddigi életem legjobb autója. A LEGJOBB!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2012.08.14 kedd, 21:00:48 »

Mivel sürgős volt az olajcsere, és nem tudtam megvárni a Fordos olaj szűrőt, így egy Mahle OC 288 Micro Star osztrák szűrő került be, Formula F 5W-30 Sintetic Ford olajjal. A levegő szűrő Filtron AP 074/2

Majd legközelebb Megkapja a Fordos cuccokat. Úgysem hajtom annyira, hogy vészes legyen. Öreg vagyok én már ehhez. Mármint a száguldozáshoz. Elvigyen biztonsággal oda, ahová akarom, legyen benne tartalék erő, ha szükség van rá, és üzembiztos legyen. Eddig ezeknek a feltételeknek maximálisan eleget tett ez az autó, tisztelem-becsülöm érte. Nem mintha az eddigi autóimmal bármi bajom lett volna, azok is rendben szolgáltak, de meg is kapták a megfelelő törődést. De ez eddigi életem legjobb autója. A LEGJOBB!
Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!

Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2012.08.14 kedd, 22:27:54 »

Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!

Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2012.08.14 kedd, 22:57:37 »

csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.

Itt a Soproniba tuti nem...................., a mezeiek is szeretnek ám tákolni, nem is kicsit, és még azt hiszik hogy milyen faxán elhárították a hibát hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2012.08.15 szerda, 05:15:23 »

csak ott csinálnak ilyet.mezei szervizben tuti nem.
Elképesztő bátorság. Bár mindkét helyen vissza kereshető lenne, ki is csinálta, nem?
Mindegy. Ez már ilyen, egy egyszerű olajcseréből komolyabb meló lett.
Tanulság: Csak magadba bízz, főleg, ha józan vagy!  vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:30:23 »

Elképesztő bátorság. Bár mindkét helyen vissza kereshető lenne, ki is csinálta, nem?
Mindegy. Ez már ilyen, egy egyszerű olajcseréből komolyabb meló lett.
Tanulság: Csak magadba bízz, főleg, ha józan vagy!  vigyor3
van eladó olajteknő....Smiley
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2012.08.15 szerda, 13:07:35 »

Lehet, visszavonom. Legalább is a Ford márkaszervizekről alkotott eddigi véleményemet.
Leeresztették az olajat, illetve akarták. A csavar be volt ragasztva. Nem volt benne menet, és simán beragasztották FBS-el. Ez igen! Szép!
Most megpróbálják felfúrni, 14-es menetet bele, új csavar esztergálás, és talán jó lesz. Ezt a pancser munkát! Ezt már ott is megcsinálhatták volna, vagy akármi más megoldás, de a ragasztó?! Felháborító. Ha menet közben kijön, olaj elfolyik, .... Még belegondolni is rossz!

Létezik, hogy egy Ford szervizben ilyet csinálnak? Eddig ez az autó állítólag csak csak Ford márkaszervizben járt. Kétlem.
Biztosan jó lesz, de itt van egy profi megoldás főleg aluminiumban levő menetek erősítésére: http://www.albertmuhely.hu/menetjavito  a pdf. fájlt meg kell nyitni és ott látható. Én ezt szoktam alkalmazni és örökké + 1 napig jó lesz a menet Wink wave
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2012.08.15 szerda, 13:47:23 »

Biztosan jó lesz, de itt van egy profi megoldás főleg aluminiumban levő menetek erősítésére: http://www.albertmuhely.hu/menetjavito  a pdf. fájlt meg kell nyitni és ott látható. Én ezt szoktam alkalmazni és örökké + 1 napig jó lesz a menet Wink wave

Ez Helicoil betét ami a fotón van. Ezt öntvényekhez (főleg gömbgrafitos és szürkeöntvények javításához) szoktuk elsősorban alkalmazni, aluhoz jobb a Keensert, ott a kis füleket be lehet ütni egy kalapáccsal, és akkor merevebben tart.

Itt viszont ha jól értem olajleeresztő csavarról van szó, ami általában egy picit kúpos (nem is a csavar, hanem a furatban lévő menet szokott kúpos lenni - kivéve, ha feje van az olajleeresztő csavarnak és van egy pici O-gyűrű a csavaron, mert akkor egyenes a menet), és akkor nem javítható ilyen betétekkel.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2012.08.15 szerda, 13:59:37 »

Ez Helicoil betét ami a fotón van. Ezt öntvényekhez (főleg gömbgrafitos és szürkeöntvények javításához) szoktuk elsősorban alkalmazni, aluhoz jobb a Keensert, ott a kis füleket be lehet ütni egy kalapáccsal, és akkor merevebben tart.

Itt viszont ha jól értem olajleeresztő csavarról van szó, ami általában egy picit kúpos (nem is a csavar, hanem a furatban lévő menet szokott kúpos lenni - kivéve, ha feje van az olajleeresztő csavarnak és van egy pici O-gyűrű a csavaron, mert akkor egyenes a menet), és akkor nem javítható ilyen betétekkel.
Igen, de mivel alátétes fejű kialakítása van az olajleeresztő csavarnak, így tömítő alététtel simán működik, egyébként nem kupos a menet. integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:35:33 »

Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:42:51 »

Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Ha jól emlékszem M12-s a csavar, de előfordulhat, hogy M14, kettő közül valamelyik, de holnapra megtudom nézni tutira. A gyári alátét azért olyan drága mert gumi van a közepében.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:54:39 »

Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
Ez alapján 14-s  http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2009/15488/motor/leeresztocsavar-tomites/
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:57:44 »

Mekkora alátét kell az olajleeresztő csavarhoz? (Vicces, hogy a "ford gyári" alátét 1000 forint)
E szerint meg http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s36___MONDEO+III+Kombi+(BWY)_s38_2000%7C11_s13___15487/Motor+alkatr%C3%A9szek_s63___Olajtekn%C5%91,olajpumpa+%C3%A9s+alkatr%C3%A9szei_s46___OLAJLEERESZT%C5%90+CSAVAR_s60_?gyakori=&rend_irany=desc&cikkkod=862.363.001-FA1 M 12X1.75 a menet, így 12-s furatú alátét kell rá. wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:16:45 »

Sima réz alátétben gondolkoztam, mennyire necces? Ha kicsit is necces, akkor a fridcar-nál 650ért lehet, hogy megveszem a gumibetéteset, nem akarok ezzel kockáztatni. Csak az lenne szívás, ha rossz méretet adnának..
Az olajszűrő mennyire szokott rágyógyulni? Leszedő nélkül letudom tekerni izomból?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 21:18:35 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:30:12 »

Sima réz alátétben gondolkoztam, mennyire necces? Ha kicsit is necces, akkor a fridcar-nál 650ért lehet, hogy megveszem, nem akarok ezzel kockáztatni. Csak az lenne szívás, ha rossz méretet adnának..
Az olajszűrő mennyire szokott rágyógyulni? Leszedő nélkül letudom tekerni izomból?
A réz alátét teljesen jó, de a gyári a legjobb, mert a réz alátétnek a külső átmérője valószínűleg kisebb. Az olajszűrő rágyógyúlás attól függ, hogy ezelőtt, hogy lett feltéve. Ha nincsen olajszűrő leszedő szerszámod, akkor csiszoló vásznat teszel a tenyeredbe a szemcsés felével a szűrő felé és izomból le kell neki jönni.
Fel meg úgy kell rakni, hogy a friss olajjal megkened az új szűrő gumigyűrűjét és úgy hajtod fel, amikor eléri a gumigyűrű a felfekvő felületet amin tömítení kell neki, onnantól 3/4 fordulatot kell húzni rajt, ha így csinálod, akkor a következő cserénél nem lesz gondod a levételével.  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:39:53 »

A réz alátét teljesen jó, de a gyári a legjobb, mert a réz alátétnek a külső átmérője valószínűleg kisebb. Az olajszűrő rágyógyúlás attól függ, hogy ezelőtt, hogy lett feltéve. Ha nincsen olajszűrő leszedő szerszámod, akkor csiszoló vásznat teszel a tenyeredbe a szemcsés felével a szűrő felé és izomból le kell neki jönni.
Fel meg úgy kell rakni, hogy a friss olajjal megkened az új szűrő gumigyűrűjét és úgy hajtod fel, amikor eléri a gumigyűrű a felfekvő felületet amin tömítení kell neki, onnantól 3/4 fordulatot kell húzni rajt, ha így csinálod, akkor a következő cserénél nem lesz gondod a levételével.  wave

Köszi!
Akinek ez a 112 oldalas pdf nincs meg a motorról annak feltettem ide, mert jó kis anyag! http://data.hu/get/5457865/V6_motor.pdf
Egy helyen találtam meg benne a leeresztő csavart, de ahhoz pont nem látok odaírva méretet.

Közben rákerestem, és a cikkszám alapján mindenfelé M12, elírták a Fridcarnal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 23:21:50 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:07:09 »

Köszi!
Akinek ez a 112 oldalas pdf nincs meg a motorról annak feltettem ide, mert jó kis anyag! http://data.hu/get/5457865/V6_motor.pdf
Egy helyen találtam meg benne a leeresztő csavart, de ahhoz pont nem látok odaírva méretet.

Közben rákerestem, és a cikkszám alapján mindenfelé M12, elírták a Fridcarnal.
Szia! Szuper ez a pdf. fájl. Ma megyek majd a garázsba és megnézem, de szinte biztos, hogy 12-s a csavar. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:25:27 »

Szia! Szuper ez a pdf. fájl. Ma megyek majd a garázsba és megnézem, de szinte biztos, hogy 12-s a csavar. wave

Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:42:45 »

Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
és a kettőnek a kulcsnyílása is eltér
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:53:33 »

és a kettőnek a kulcsnyílása is eltér
az talán a kisebbik baj, ha otthon csak annyi derül ki, hogy nem 13-as, hanem 15-ös. az átmérő gázosabb Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:09:12 »

Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Itt fel van sorolva  http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s36___MONDEO+III+Kombi+(BWY)_s38_2000%7C11_s13___15487/Motor+alkatr%C3%A9szek_s63___Olajtekn%C5%91,olajpumpa+%C3%A9s+alkatr%C3%A9szei_s46___OLAJLEERESZT%C5%90+CSAVAR_s60_?gyakori=&rend_irany=desc&cikkkod=862.363.001-FA1, hogy melyik motorokhoz jó!  wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:14:14 »

az talán a kisebbik baj, ha otthon csak annyi derül ki, hogy nem 13-as, hanem 15-ös. az átmérő gázosabb Wink
Így van! Én eltudom képzelni egyébként, hogy bizonyos évjárattól azonos menettel, de különböző hatszög mérettel gyártották, mert már találkoztam a fentebb említett mindkét kulcsnyílású csavarral, de egyező menettel! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:20:08 »

Tudtommal 2 féle csavar van. Már csak azért is, mert a sima V6-ban kisebb volt, mint az ST-ben.
Akkor, Te megtudod mondani Rocco-nak, hogy mekkora a csavar, amire szűksége van. wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2012.08.17 péntek, 16:39:19 »

Akkor, Te megtudod mondani Rocco-nak, hogy mekkora a csavar, amire szűksége van. wave

A csavart nem cserélem csak az alátétet. Amit vettem azon a vékony gumiperem 12es belső átmérőt ad ki, de 14es csavar is belefér, viszont akkor a gumi szorosan illeszkedik. Ha utóbbi a normális, és tényleg ez egy 14-esre való alátét, az necces lesz, ha úgy derül ki, hogy a friss olaj elcsöpög nekem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2012.08.17 péntek, 16:46:53 »

A csavart nem cserélem csak az alátétet. Amit vettem azon a vékony gumiperem 12es belső átmérőt ad ki, de 14es csavar is belefér, viszont akkor a gumi szorosan illeszkedik. Ha utóbbi a normális, és tényleg ez egy 14-esre való alátét, az necces lesz, ha úgy derül ki, hogy a friss olaj elcsöpög nekem.
Szerintem, ha a két oldala jól tömít az alátétnek (Olajteknőhöz és csavarfejhez), akkor az alátét közepén nem jut szerep a guminak és nem fog elcsöpögni az olaj. wave
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2012.08.18 szombat, 21:43:02 »

Na,ma ismét bebizonyosodott,hogy a dolgok mindig kiegyenlítik egymást.A júliusi jobbelső defekt után ma a balelső kerék lett defektes,tönkrement a baloldali tükörállító...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 17:39:17 »

Na,ma ismét bebizonyosodott,hogy a dolgok mindig kiegyenlítik egymást.A júliusi jobbelső defekt után ma a balelső kerék lett defektes,tönkrement a baloldali tükörállító...
mi köze a tükörállítónak a defekthez?
az eltévedt elektronok kilukasztották a kereket vagy mi? Cheesy
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2012.08.21 kedd, 06:33:14 »

mi köze a tükörállítónak a defekthez?
az eltévedt elektronok kilukasztották a kereket vagy mi? Cheesy
Semmi.NEm érted a mögöttes tartalmat...(a baj nem jár egyedül...)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2012.08.21 kedd, 07:24:24 »

Semmi.NEm érted a mögöttes tartalmat...(a baj nem jár egyedül...)
aki másnak vermet ás .... az a sírásó  hehe
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2012.08.21 kedd, 09:48:24 »

aki másnak vermet ás .... az a sírásó  hehe

vagy földmunkás  taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2012.08.21 kedd, 23:19:34 »



Na a váltószoknya alatt viszgálódva azt láttam, hogy 5ösből kiszedésnél tényleg ütközik a hátramenetbe rakás gátlómechaniusa, de egyéb problémát nem találtam ott. Viszont lőttem képet alulról a bowdenek váltóra csatlakozásáról. Talán itt van valami bizonytalanság ami miatt hátrább kell húznom a kart, hogy kijöjjön 5ösből.


A féltengely által kicsapott zsír szépen kivehető, sajnos a generátoron is a túloldalt... Mitől van ez? A gumiharangok látszólag épek rajta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.