Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 17:44:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055237 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2012.09.08 szombat, 18:45:14 »

Én még az MK I be próbáltam az NGK platinát, valóban jó volt, de nem ment el annyi ideig, mint a Motorcraft, ennyi. wave
hát nálam az előző motorban is az volt,nem sok kilométert futottak,úgyhogy betettem ebbe őket,a mai napig semmi gond velük.Most durván 20-25e km van bennük.A motorcraftban már csalódtam és közben kiderült,hogy a motor rángatása sem a gyújtáskábelek miatt volt (újonnan vettem,ngk az is és azt hittem átbaxtak de más volt a ludas) Én nem beszélek rá senkit,nekem teljesen jó.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2012.09.08 szombat, 18:54:18 »

drof hagyd rá,úgyse lehet igazad.Én már megszoktam,hogy mindenki okosabb nálam,aztán mégis feleannyi gondom van a vassal mint az újautó tulajdonos kollegáknak.NEkem most inkább valami zsé kellene,mert megvan a donorról az autó eleje és hátulja de a sógorom is csak pénzzel hajlandó működni...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2012.09.08 szombat, 18:57:08 »

Én meg megvoltam győződve, hogy te *** sokat használod, mert 5X annyi bajod és szerelni való van az autódon, mint nekem 100000km megtétele alatt, ezek szerint én nem jól csinálok valamit. vigyor3
Nekem egyébként használati eszköz az autó, amelyik forgalmi rendszámmal ellátott azt, arra használom, hogy akár a több ezer km-re levő uticélomhoz elvigyen, aztán van a másik, amin nincsen rendszám, de az meg versenypályákra van építve és nem távolsági kényelmes utazásra, nálam az a hobby autó.
Egyébként igazad van, mindenki úgy baxa el az autóját ahogy csak akarja. wave

Na most akkor már tudod, hogy nem így van. Az, hogy én sokat szerelem és minden hónapban kicserélek/szétszedek valamit rajta nem azt jelenti, hogy baj lenne vele, vagy sok lenne a szerelni való rajta. Ebből csupán azt tudhatod meg, hogy nálam a hobbiautó mást jelent, mint nálad. Nálam a hobbiautózás nem arról szól, hogy beülök és vezetem. Azt minden hülye tudja csinálni. Az csak egy része a hobbinak. Én így állok ehhez a kérdéshez, van rendszám a hobbiautómon is, és havonta legalább 1x szét is borítom. Én így élvezem.

Mellé van egy napi nyúzós, amit szintén szétborítok havonta 1x, csak mert én így élvezem az életet.

Ennek 2 nagy előnye is van. Egyrészt szervizben csak elvétve jár az autó, mivel mindent szétbontok, nincs mit a kóklerekre bízni. Másrészt amikor az egyiket szétborítottam nagy unalmamban, akkor ott a másik, ami elvisz a messzi távolban lévő úti célomhoz.
Így soha nem kell azon aggódnom, hogy nem lesz mit szerelni és unatkozni fogok, másrészt nem fáj a fejem, amiatt, hogy mikorra és mennyiért csinálja meg egy kókler szerelő a rendszámos autómat, ha éppen szét van szedve. Nekem ez így pont jó és nem kell hozzá alacsony hőértékű csodagyertya.

Technikai oldalról lehet igazatok (azt kellene bele venni), de a használat jellege nálam nem indokolja. Csak azért meg nem fogok drágább gyertyát venni, mert van benne olyan tartalék, amit én nem használok ki. Semmi értelme nem lenne.
V6-ot meg soha többet nem tartok első és egyetlen rendszámos autónak itthon, mert finoman szólva nem arra tervezték ezeket.    
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2012.09.08 szombat, 18:57:21 »

Köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:06:25 »

Én meg megvoltam győződve, hogy te *** sokat használod, mert 5X annyi bajod és szerelni való van az autódon, mint nekem 100000km megtétele alatt, ezek szerint én nem jól csinálok valamit. vigyor3
Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.  Wink
Nekem egyébként használati eszköz az autó

Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem. integet2

Egyébként igazad van, mindenki úgy baxa el az autóját ahogy csak akarja. wave

Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:18:18 »

Érdekes, hogy nekem a Motorcraft van benne az 1.3mm hézaggal és gyönyörűen megy a motor minden fordulatszám és terhelési tartományban.

Érdekes, hogy 1 hete még arról csevegtünk mi ketten, hogy miért csak 5 hengered megy hidegindítás után. Érdekes, hogy itthon mindenki titkolja, hogy milyen gondjai vannak az autójának és mindenki azt állítja, hogy az övé hibátlanul üzemel és soha nem is volt vele gond az elmúlt x ezer kilóméter alatt. Ha valaki meg beszámol egy autós fórumon arról,, hogy milyen hibát javított ki éppen és hogyan, akkor ezek a mindenkik a leghangosabbak, hogy az aki szerel, az mekkora xar autóval jár - amit mindig szerelni kell - és milyen tudatlan is, mert amellett, hogy semmit sem ért az autószereléshez, még az alkatrészforgalmazók/gyártók előírásait sem tartják be és a saját tapasztalatukra mernek hallgatni. Ez tényleg érdekes. laugh 
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:18:25 »

Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.  Wink
Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem. integet2

Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:24:16 »


nekem aztán édes mind1 egyébként, ha neked jó nekem is eplus2
eljen
Jól látod!

Mondjuk érdekes is lenne, ha tőled fogadnék meg tanácsokat V6 kérdésben. Én is értek annyit a sor4-ekhez, amennyi olvasás közben rám ragadt, de érdemleges tapasztalat híján nem nagyon szólok bele mások sor4 használati szokásaiba. vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:25:47 »

Érdekes, hogy 1 hete még arról csevegtünk mi ketten, hogy miért csak 5 hengered megy hidegindítás után. Érdekes, hogy itthon mindenki titkolja, hogy milyen gondjai vannak az autójának és mindenki azt állítja, hogy az övé hibátlanul üzemel és soha nem is volt vele gond az elmúlt x ezer kilóméter alatt. Ha valaki meg beszámol egy autós fórumon arról,, hogy milyen hibát javított ki éppen és hogyan, akkor ezek a mindenkik a leghangosabbak, hogy az aki szerel, az mekkora xar autóval jár - amit mindig szerelni kell - és milyen tudatlan is, mert amellett, hogy semmit sem ért az autószereléshez, még az alkatrészforgalmazók/gyártók előírásait sem tartják be és a saját tapasztalatukra mernek hallgatni. Ez tényleg érdekes. laugh  
taps
Végre sikerült megszabadulnom az egyik rádió vezérlő kartóé.Kaptam cserébe egy tökéletes állapotú vákum elosztót.Nyalóka pálcika megy a tartalékba.Drof,annyi mindened van,elfekvő hátsó híd a lengőkarokkal?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 19:27:41 írta szuperhangya » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:27:57 »

Ebbe most nem mennék bele, mert személyeskedés lenne a vége, az meg nem kell. Csak annyit jegyeznék meg, hogy neked pl.: simán belefér úgy használni az autót, hogy hidegindítás után pár másodpercig nem megy egy hengered. Nálam ez már bőséges ok arra, hogy leparkoljam az autót és következő hétvégén szétborítsam és megnézzem, hogy mi a baja, majd a hiba kijavításig ne használjam. Ha ebből az derül ki, hogy az enyémmel sok a baj a tiédhez képest, akkor valamit rosszul kommunikálhatok.  Wink
Nekem nem. Ez sok kérdésre választ adhat szerintem. integet2

Ismét nem akarok személyeskedni, de ha én eltérő gyertyával elbaxom az autómat, akkor pont annyira az én dolgom, mint ha te 5 hengerrel jársz reggelente. Mindkettő rendjén van, ha az nézi, aki csinálja. Hogy melyik károsabb, az meg egy másik kérdés.
Amit te leírtál az 2 alkalommal fordúlt elő és a 2 alkalom alatt összesen 10 másodpecig járt a motorom 5 hengerrel, mert a második alkalom után elhárítottam a hibát, viszont te a következő gyertyacseréig használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat. Mint irtam mindenki azt csinál az autójával amit akar. Ja, még megjegyezném, hogy neked lehet 5000ft a darabja a platina gyertyának, de én 2400ft-t veszem darabját.wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:35:29 »

Amit te leírtál az 2 alkalommal fordúlt elő és a 2 alkalom alatt összesen 10 másodpecig járt a motorom 5 hengerrel, mert a második alkalom után elhárítottam a hibát, viszont te a következő gyertyacseréig használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat. Mint irtam mindenki azt csinál az autójával amit akar. Ja, még megjegyezném, hogy neked lehet 5000ft a darabja a platina gyertyának, de én 2400ft-t veszem darabját.wave
Gratulálok a  hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?

Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?

Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.  vigyor3 Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:41:29 »

Gratulálok a  hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?

Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?

Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.  vigyor3 Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:46:24 »

Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.
Én sokat járok Németbe és Hollandiába az év több mint fele részét e 2 országban töltöm és ha nekem ott vagy útközben jön elő ilyen probléma azt sokkal drágábban tudnám megoldaní ott pl. a kábel vagy gyertya vagy akármi más cseréjét, mert ott nincsen unix sem meg kedvezményem sem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:47:36 »

használod xszar gyertyával vagyis jó gyertyával, de szarul beállított hézaggal az autódat.

De mitől is xar a hézagom? Attól, hogy 0.9-et ír a Hájnesz általában a gyertyákra? Vagy attól, hogy nem rángat vele? Esetleg attól, hogy 220-szal pályázva nem olvasztja szét magát? Esetleg attól, hogy a motor gyártója szerinti 0.9-et a gyertya gyártója nem fogadja el és mást javasol? Vagy inkább attól, mert neked a másik gyertya/hézag vált be?

Mint írtam, én elhiszem, hogy másik is jó bele. De ez nem jelenti azt, hogy aki a másikat használja, az xart használ. Had ne érezzem már magam rosszul amiatt, hogy tudok más megoldást is a tiéden kívül. Azt meg főleg had ne érezzem már, hogy tönkreteszem az autómat, csak azért, mert szerinted nem jó ami más szerint igen.

Nekem ez a gyertya ezzel a hézaggal pont ugyan úgy bevált, mint a többi fajta gyertya ugyanezzel a hézaggal 2007 óta. Mellesleg a motorjaimnak is bevált, nem okozott nekik gondot. Miről is megy itt akkor a diskurzus? Arról, hogy mindenki úgy baxa el az autóját, ahogy akarja? De ki bax itt el egyáltalán bármit is, bármivel? Nem értem, miért okoz gondot, ha nekem más vált be és miért arról szól minden ilyen beszélgetés, hogy védjük a vélt vagy valós igazunkat ahelyett, hogy a technikai nehézségek megoldását osztanánk meg egymással. falbav
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:49:38 »

eljen
Jól látod!

Mondjuk érdekes is lenne, ha tőled fogadnék meg tanácsokat V6 kérdésben. Én is értek annyit a sor4-ekhez, amennyi olvasás közben rám ragadt, de érdemleges tapasztalat híján nem nagyon szólok bele mások sor4 használati szokásaiba. vigyor3

Érdekes hogy már megint itt tartasz, hogy én mit keresek itt, azt fogadsz meg amit akarsz, én csak jót akartam neked, ezért legkevésbé sem kellene gúnyolódni, és személyeskedni! Ez az ezeréves v6 egy olyan kiváltságos dolog egyébként...........  eljen
lesz@rom hogy v6-ról vagy v8-ról, v12-ről van szó, ha egyszer nincs igazad  smile
A személyeskedést pedig meghagyom neked  wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:49:42 »

Gratulálok a  hibaelhárításhoz! Mi volt a hiba oka?

Helyes ténybeli megállapításból helytelen következtetésre jutottál. Én nem a következő gyertyacseréig használom szerinted xar gyertyával/hézaggal. Én 2007 óta azzal használom és még sok évig azzal is fogom használni. Főleg azért, mert semmi hibát nem csinál ezekkel a gyertyákkal, 10e-s csereperiódussal meg nem édes mindegy, hogy mennyivel menne többet a másik?

Akkor már csak 1500huf/ darab pízt adnék ki feleslegesen, ha rajtad keresztül venném.  vigyor3 Most képzeld már el, hogy havonta max. 4x használod a V6-odat, 2 év alatt jön össze a 10e km és közben sohasem volt gyertyaolvadásod, vagy gyertya miatti motorhibád. Ilyen körülmények között megveheted a drágábbikat, de sokkal jobban tennéd, ha elinnád, annak több gyakorlati haszna van.
Köszi, bár nem egy nagy ügy egy ilyen hiba elhárítása, egyébként pont arról beszéltünk, hogy próbára elfogadtam volna a kábeled, de kapott egy új szettet és kész.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:53:07 »

Gyújtókábel volt xszar, pedig tavaly márciusban cseréltem és olyan 40000km volt benne.

Hát 40e az pont elég ha éppen nem a legjobb szériát fogtad ki a kábelből. Érdekességképpen: volt olyan kábelszettem, amit viszonylag olcsón szereztem be, 110e körül volt benne és 3 év múlva kellett csak cserélni. (Az akkori V6-tal én is külföldre jártam rendszeresen és pörgött bele a kilóméter rendesen). Viszont volt olyan kábelem is, ami 3.5 évig volt a kocsiban, összesen ment bele 42e km és csereérett lett.  wow1  
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2012.09.08 szombat, 19:58:45 »

De mitől is xar a hézagom? Attól, hogy 0.9-et ír a Hájnesz általában a gyertyákra? Vagy attól, hogy nem rángat vele? Esetleg attól, hogy 220-szal pályázva nem olvasztja szét magát? Esetleg attól, hogy a motor gyártója szerinti 0.9-et a gyertya gyártója nem fogadja el és mást javasol? Vagy inkább attól, mert neked a másik gyertya/hézag vált be?

Mint írtam, én elhiszem, hogy másik is jó bele. De ez nem jelenti azt, hogy aki a másikat használja, az xart használ. Had ne érezzem már magam rosszul amiatt, hogy tudok más megoldást is a tiéden kívül. Azt meg főleg had ne érezzem már, hogy tönkreteszem az autómat, csak azért, mert szerinted nem jó ami más szerint igen.

Nekem ez a gyertya ezzel a hézaggal pont ugyan úgy bevált, mint a többi fajta gyertya ugyanezzel a hézaggal 2007 óta. Mellesleg a motorjaimnak is bevált, nem okozott nekik gondot. Miről is megy itt akkor a diskurzus? Arról, hogy mindenki úgy baxa el az autóját, ahogy akarja? De ki bax itt el egyáltalán bármit is, bármivel? Nem értem, miért okoz gondot, ha nekem más vált be és miért arról szól minden ilyen beszélgetés, hogy védjük a vélt vagy valós igazunkat ahelyett, hogy a technikai nehézségek megoldását osztanánk meg egymással. falbav
IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!!  RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!! wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:00:19 »

IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!!  RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!! wave
légyszi még egy kicsit folytasátok oly jól szorakozom  pias  worship
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:01:04 »

Érdekes hogy már megint itt tartasz, hogy én mit keresek itt, azt fogadsz meg amit akarsz, én csak jót akartam neked, ezért legkevésbé sem kellene gúnyolódni, és személyeskedni! Ez az ezeréves v6 egy olyan kiváltságos dolog egyébként...........  eljen
Az kell, hogy legyen, különben neked is lenne már rég. eplus2

lesz@rom hogy v6-ról vagy v8-ról, v12-ről van szó, ha egyszer nincs igazad  smile
És azt honnan is tudod? Van egy V6-od és kipróbáltad a verziómat, aztán tapasztaltad, hogy nincs igazam? Vagy olvastad valahol, hogy az én verzióm szerinti gyertya az nem jó az én felhasználási módomhoz és hibát fog produkálni? Aztán nagyvonalúan átsiklottál a felett, hogy utóbbi nálam hosszú évek óta jó, hibamentes és lezártad magadban azzal, hogy te csak jót akartál és aki nem hallgat rád, az személyeskedik?

A lényeget felejtetted csak el: nevezetesen, hogy honnan tudnád, mi a jó egy V6-ba, ha nincs V6-od? A katalógusok, az elméleti fizika meg a hőértékek citálása nem ad tapasztalatot arról, hogy jó-e a V6-ba valami.

A személyeskedést pedig meghagyom neked  wave

Köszi. Kiss
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:01:35 »

légyszi még egy kicsit folytasátok oly jól szorakozom  pias  worship
A Titánok harca  nyes
Egyik már eljutott a kiabálásig, mert elfogytak az érvei  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:03:09 »

A Titánok harca  nyes
Egyik már eljutott a kiabálásig, mert elfogytak az érvei  eplus2
taps  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:05:23 »

De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba??? vigyor3 falbav

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:06:25 »

Hát 40e az pont elég ha éppen nem a legjobb szériát fogtad ki a kábelből. Érdekességképpen: volt olyan kábelszettem, amit viszonylag olcsón szereztem be, 110e körül volt benne és 3 év múlva kellett csak cserélni. (Az akkori V6-tal én is külföldre jártam rendszeresen és pörgött bele a kilóméter rendesen). Viszont volt olyan kábelem is, ami 3.5 évig volt a kocsiban, összesen ment bele 42e km és csereérett lett.  wow1  
Hát most ezek szerint én is egy gyengébb szettet fogtam ki sajnos.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:08:13 »

De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba??? vigyor3 falbav

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:08:41 »

IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!!  RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!! wave
Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:09:17 »

Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
ott aztán megmondják a tutit  eplus2  falbav
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:10:47 »

IGAZAD VAN, DE EMLÉKEZZÉL VISSZA, HOGY HONNAN KEREKEDETT EZ! VALAKI KÉRDEZTE, HOGY VALAMELYIK NGK GYERTYA JÓ E A V6-BA, ÉN VÁLASZOLTAM NEKI, HOGY AZ NEM, DE MELYIK JÓ BELE ÉS ERRE JÖTTETEK TI, HOGY AZ NEM JÓ AMIT ÉN ÍRTAM, MERT TE MÁST HASZNÁLSZ MEG AZ JÓ AZ ST-BE IS MEG A SIMA V6-BA IS! AKKOR KI, MIT GENERÁL ITT!!!!!!  RÉSZEMRŐL BEFEJEZVE!!!!!!! ÉN SEGÍTENÍ AKARTAM A KÉRDEZŐNEK!!!!! wave

Szemellenzőt vedd már le! Senki nem mondta, hogy nem jó bele az, amit mondtál! Annyi került leírásra, hogy:

"Szerintem meg van olyan típus, ami jó a simába és az ST-be is. De csak szerintem, mert engem nem érdekel. Azt tettem bele, amit az ST alvázszáma alapján adtak a bótban. Nem emlékszem a típusszámra, csak azt tudom, hogy van benne TR betű meg 5-ös szám, talán ez a TR55IX lesz az, de nem vagyok benne biztos."

Meg ez:
"Tőlem lehet úgy is. Azzal is jó volt, ami benne volt eddig, meg a mostanival is jó. Lehet, hogy egyformák, lehet, hogy nem. Tényleg nem tudom, mert nem néztem ilyen szemmel."

Meg ez is:
"Ja, ez tök jó! Csak épp az a bajom, hogy 1.3 a gyertyahézag az NGK szerint (szerinte annyi kell a V6-okhoz), a FoMoCo. viszont 0.9-re lőtte be a gyújtást. Namost, amikor berakod az ST-be való húdeszuper gyertyákat és dadog alapjárat felett, akkor már annyira nem is jó dolog a belevaló gyertya.  

Nem kell ide a humbuk, az irídium meg a platina hülyeség. Parasztvakítás mind. Belevaló porcelános/hőtűrő kell, megfelelő gyertyahézaggal. Sok V6 megirigyelné azt, ahogy most az enyém jár ezekkel a gyertyákkal."


No, akkor mondtam én, hogy nincs igazad? Vagy azt, hogy amit te mondasz, az nem való bele? Nem. Azt mondtam, hogy nem kell, mert az enyém szépen és hibamentesen jár ezekkel is és nem ma cseréltem le a platinákat simákra, hanem sohasem látott platinákat, mégsem volt baja emiatt.

Én ezt írtam, a többit nem kommentálnám. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 20:15:54 írta drof » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:11:30 »

Majd az üzletben, ahol venni fogod, megmondják.
És ha weben venném, melyiket vegyem? Ezek után még tanácstalanabb vagyok. Vagy nem??
 nemtudom nemtudom nemtudom
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:13:43 »

De most akkor melyik gyertya jó a V6-omba??? vigyor3 falbav

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

Katalógus szerint, gyártói ajánlás szerint, forgalmazói ajánlás szerint vagy V6 használó tapasztalata szerint? Nemrég valamennyi verzióra kaptál választ. eplus2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:17:22 »

Az kell, hogy legyen, különben neked is lenne már rég. eplus2


Nem értedted a hangsúlyt hehe  
Nem az mert neked van, és a gyengébb agykapacitásra ilyen hatással van.  hehe Érted? Rosszabb vagy mint egy mint egy megsértődött szőke nő smile


És azt honnan is tudod? Van egy V6-od és kipróbáltad a verziómat, aztán tapasztaltad, hogy nincs igazam? Vagy olvastad valahol, hogy az én verzióm szerinti gyertya az nem jó az én felhasználási módomhoz és hibát fog produkálni? Aztán nagyvonalúan átsiklottál a felett, hogy utóbbi nálam hosszú évek óta jó, hibamentes és lezártad magadban azzal, hogy te csak jót akartál és aki nem hallgat rád, az személyeskedik?

A lényeget felejtetted csak el: nevezetesen, hogy honnan tudnád, mi a jó egy V6-ba, ha nincs V6-od? A katalógusok, az elméleti fizika meg a hőértékek citálása nem ad tapasztalatot arról, hogy jó-e a V6-ba valami.


Nem nincs, csak a gyertyák lényege minden motortípusnál ugyan azok, de érvelni már felesleges is mert nincs kinek érvelni a billentyűzetet meg nem fogom miattad feleslegesen koptatni, mert úgy sem veszel helyette másikat  Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:19:09 »

Katalógus szerint, gyártói ajánlás szerint, forgalmazói ajánlás szerint vagy V6 használó tapasztalata szerint? Nemrég valamennyi verzióra kaptál választ. eplus2
Értem én, csak vicceltem, oldandó a feszültséget.  wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:20:23 »

Értem én, csak vicceltem, oldandó a feszültséget.  wave
de tényleg te milyet használsz ?  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:24:11 »

de tényleg te milyet használsz ?  Wink
F.ngom sincsen, még nem cseréltem a V6-ban, egyenlőre megy szépen, sima alapjárat, húz gázadáskor, pipecül ketyeg. Csak gyanítom, én sem úszom meg hamarosan a jelentkező szaggatási, kihagyási tüneteket, és gyűjtöm az infókat, tanulok. A jó pap is holtig tanul, én meg pláne, rám fér!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:24:43 »

Leszerel a meleg katona és búcsút int az egyik tisztnek is:
- Viszlát, szépségem!
Mire a tiszt felháborodottan
- Mi az, hogy viszlát szépségem?! Nem látja a vállapomon a sok csillagot?!
- Jól van, akkor viszlát csillagom!
Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:25:58 »

[ Error ], Kusti1, fügelaci, Tomszy, Janny, Makker, Kalap ur, drof, Fürge Teknős és 1 vendég van a fórumban.

Ki esik ki utoljára? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:26:13 »

Nem értedted a hangsúlyt hehe  
Nem az mert neked van, és a gyengébb agykapacitásra ilyen hatással van.  hehe Érted? Rosszabb vagy mint egy mint egy megsértődött szőke nő smile

Nem is akarom érteni.

Gondolj már bele, miről ragozzuk itt a xart! Majd mindjárt elérzékenyülök és belátom, hogy amit én használok az nem lehet jó az előírások és az ajánlások szerint, amitől már évek óta hibásnak kellene lennie a gyújtásomnak, amit meghall mindjárt az autóm is és gyorsan el is romlik tőle. Nyilván így fog történni és eddig csak azért tudtam ezt elkerülni, mert még nem beszéltem gyertya és V6 szakértőkkel erről a kérdésről. Huh?

 
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:31:47 »

Leszerel a meleg katona és búcsút int az egyik tisztnek is:
- Viszlát, szépségem!
Mire a tiszt felháborodottan
- Mi az, hogy viszlát szépségem?! Nem látja a vállapomon a sok csillagot?!
- Jól van, akkor viszlát csillagom!
Wink
Ez jó! nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:37:21 »


"Ja, ez tök jó! Csak épp az a bajom, hogy 1.3 a gyertyahézag az NGK szerint (szerinte annyi kell a V6-okhoz), a FoMoCo. viszont 0.9-re lőtte be a gyújtást. Namost, amikor berakod az ST-be való húdeszuper gyertyákat és dadog alapjárat felett, akkor már annyira nem is jó dolog a belevaló gyertya.  

Nem kell ide a humbuk, az irídium meg a platina hülyeség. Parasztvakítás mind. Belevaló porcelános/hőtűrő kell, megfelelő gyertyahézaggal. Sok V6 megirigyelné azt, ahogy most az enyém jár ezekkel a gyertyákkal."

 

"A gyertyahézagot egy adott gyertyatípus esetén a gyártók általában a leggyakrabban előforduló értékre előre beállítják, hiszen ugyanaz a gyertya több motorba is jó lehet. Ez az érték azonban korántsem biztos, hogy pont egyezik azzal, ami a megfelelő a mi motorunknak"

Szóval nyugodtan állíthatod 0,9 a megfelelő hőértékű ptr6izé gyertyát az csak egy álltalános gyári beállítás a gyertyán  falbav
Csak hogy értsd sima v6- azért jó az általad használt gyertya mert kevesebb hő keletkezik terhelésnél a hengerekben, és azért nem jó mert nem tudja elvezetni a többlet hőmennyiséget, a többlet benzin és levegőmennyiség okozta nagyobb robbanás miatt. Szerinted miért erősített a vezérműtengely, és miért kovácsoltak benne a dugattyúk a simában pedig nem? majd hosszú távon fogod észre venni hogy mennyi gondot okoztál magadnak az önzőséged miatt. Lehet nem olvad bele a gyertya a hengerbe, de nagyobb hőt kap a dugatyú teteje és a hengerfal belső fala, mert a tescos gyertyád nem vezeti el időben a feles hőt.És szépen lassan eljutsz a motorgenerálig.

Tehát a gyertya maga nem termel, csak elvezet hőt. Úgy működik mint egy hőcserélő, a felesleges hőenergiát elvezeti az égéstérből.

Nem az iridiumon meg a fax tudja min van a hangsúly hanem a hőelvezetésen amit a te gyertyád nem tud.
Ehhez nem kell v6 tulajnak lenni bocsi  wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:40:54 »

F.ngom sincsen, még nem cseréltem a V6-ban, egyenlőre megy szépen, sima alapjárat, húz gázadáskor, pipecül ketyeg. Csak gyanítom, én sem úszom meg hamarosan a jelentkező szaggatási, kihagyási tüneteket, és gyűjtöm az infókat, tanulok. A jó pap is holtig tanul, én meg pláne, rám fér!!
ha jó nem is kell bojgatni,kergetni kell az biztos jó neki  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:43:47 »

Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Az az ár amit te ajánlasz annyiért csak a Veres krisztián ad neked, senki más. Sajnálom.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:45:49 »

"A gyertyahézagot egy adott gyertyatípus esetén a gyártók általában a leggyakrabban előforduló értékre előre beállítják, hiszen ugyanaz a gyertya több motorba is jó lehet. Ez az érték azonban korántsem biztos, hogy pont egyezik azzal, ami a megfelelő a mi motorunknak"

Szóval nyugodtan állíthatod 0,9 a megfelelő hőértékű ptr6izé gyertyát az csak egy álltalános gyári beállítás a gyertyán  falbav
Csak hogy értsd sima v6- azért jó az általad használt gyertya mert kevesebb hő keletkezik terhelésnél a hengerekben, és azért nem jó mert nem tudja elvezetni a többlet hőmennyiséget, a többlet benzin és levegőmennyiség okozta nagyobb robbanás miatt. Szerinted miért erősített a vezérműtengely, és miért kovácsoltak benne a dugattyúk a simában pedig nem? majd hosszú távon fogod észre venni hogy mennyi gondot okoztál magadnak az önzőséged miatt. Lehet nem olvad bele a gyertya a hengerbe, de nagyobb hőt kap a dugatyú teteje és a hengerfal belső fala, mert a tescos gyertyád nem vezeti el időben a feles hőt.És szépen lassan eljutsz a motorgenerálig.

Tehát a gyertya maga nem termel, csak elvezet hőt. Úgy működik mint egy hőcserélő, a felesleges hőenergiát elvezeti az égéstérből.

Nem az iridiumon meg a fax tudja min van a hangsúly hanem a hőelvezetésen amit a te gyertyád nem tud.
Ehhez nem kell v6 tulajnak lenni bocsi  wave

Ezek jók!

Kovácsolt dugattyúk, meg erősített vezérműtengely az ST200-ban? Gondolom ezeket is olvastad valahol. Mert, hogy gyári ST200-as motorban ilyet nem láthattál, az biztos. A veztengely nem erősített, hanem a bütykei más formájúak. A dugattyúknál hasonló a helyzet.

A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz.

Hát ehhez tényleg nem kell V6, se. eplus2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:46:19 »

Oldjuk a feszültséget még egy viccel:


Két székely beszélget:
- Te! A fiam belepisilte a nevét a hóba!
- És?
- De a te lányod kézírásával!


Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:48:34 »

Az az ár amit te ajánlasz annyiért csak a Veres krisztián ad neked, senki más. Sajnálom.
Jól van na, azért én nem haragszom. Adott volna más is, ha el nem tűnik az autóból. vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:52:31 »

Jól van na, azért én nem haragszom. Adott volna más is, ha el nem tűnik az autóból. vigyor3
Sajnálom, hogy eltűnt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:56:22 »

Ezek jók!

Kovácsolt dugattyúk, meg erősített vezérműtengely az ST200-ban? Gondolom ezeket is olvastad valahol. Mert, hogy gyári ST200-as motorban ilyet nem láthattál, az biztos. A veztengely nem erősített, hanem a bütykei más formájúak. A dugattyúknál hasonló a helyzet.

A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz.

Hát ehhez tényleg nem kell V6, se. eplus2

Akkor kovácsolt vagy erősített hajtókar nem mindegy a lényeget értsd!!!, ne azt amit gyorsan elgépeltem, másak a bütykök, és másanyagból más eljárással készült  Wink tudok róla ezt azt azért és nem fórumról.
"A gyertya, mint hőelvezető/felesleges hőenergiát elvezető? Ez se rossz." Arról én nem tehetek hogy szűk látókörű vagy! smile
Egyébként egy kész érvet nem olvastam még a mondandóidban, csak gunyolódást, és se eleje se vége hülyeségeket. Nem ezt vártam tőled smile
Sértegeni én is tudlak meg abban igazából már egy óvodás  is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 21:02:30 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2012.09.08 szombat, 20:56:45 »

ha jó nem is kell bojgatni,kergetni kell az biztos jó neki  eljen
Így van, hiszen nem azért adta el a gyár anno ezeket, hogy mi teszteljük őket, hanem azért hogy használjuk az ő általuk letesztelt cuccokkal és beállításokkal! Hiszen garanciát is csak úgy vállaltak, nem a házilag kitalált és átalakított megoldásokra.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 21:01:14 írta Kusti1 » Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:03:05 »

Nekem segíts, hogy olcsóbban adod a vezérlőt! Így úgyis a nyakadon marad. A piaci megszokott árat kínálom, nem csúfolom meg. Persze, értem én a bajodat, de az már csak ilyen. Akkor kellett volna körültekintőbbnek lenni. Na??
Ott a link,amit beraktam.Nálam is az van,a tiédbe is az kell.st200-zal meg ne foglalkozz,az külön téma,téged nem érint.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:03:59 »

Arról én nem tehetek hogy szűk látókörű vagy! smile

Nem azt mondtad, hogy meghagyod nekem a személyeskedést?

Aszittem majd kifejted a válaszodban, hogy milyen is az a hőelvezető gyertya,  hehe hehe de csak személyeskedő beszólásra futotta......

Biztos, hogy nem magadra gondoltál a szűk látókörű jelző használatakor? wow1

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:06:04 »

Egyébként egy kész érvet nem olvastam még a mondandóidban, csak gunyolódást, és se eleje se vége hülyeségeket. Nem ezt vártam tőled smile
Sértegeni én is tudlak meg abban igazából már egy óvodás  is jó.

Na nézzenek oda, pont leírtad, amit gondolok most éppen rólad. wave

Azzal a kivétellel, hogy én nem vártam tőled semmit. hehe

Naplózva
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.