Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 23:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055364 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2012.11.10 szombat, 23:57:24 »

nem csak az áráról van szó. használható.
az ár-érték arány meg csak az ngk javára billenti a mérleget...
hát na....
de tény,hogy olcsóbb,főleg az ebayről...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 15:11:30 »

Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.
mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 15:52:54 »

mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?
mert a márkaszervizben ez a vallás...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 15:59:54 »

mert mért hibázol, ha nem gyárit veszel bele, hanem olyat amit más csinál, de belevaló?

mert egy nem megfelelő gyertya okozhat kábel, trafó hibát, ezek pedig ha nincs időben kijavítva, katalizátort is elcseszhetik.

Mindenki azt rak a kocsijába amit akar, nem vallási kérdés. én a gyári gyertyát használom, nem gondoltam még hogy drága volna 120ezrenként
Akinek ez soknak érzi tőlem izolátort is tehet bele, ha szerinte az jó bele Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 16:09:31 »

mert egy nem megfelelő gyertya okozhat kábel, trafó hibát, ezek pedig ha nincs időben kijavítva, katalizátort is elcseszhetik.
És belevalót a fordon kívül senki sem csinál? ne már!
Mindenki azt rak a kocsijába amit akar, nem vallási kérdés.
De, ez pont az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 16:21:20 »

És belevalót a fordon kívül senki sem csinál? ne már!De, ez pont az

ok vallás Smiley

a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.

ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 16:37:21 »

ok vallás Smiley

a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.

ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
és ez a gyertya hibája? ezt nem mondod komolyan? wow1
attól, hogy egy balfék, nem belevaló gyertyát adott, az nem azt jelenti, hogy az ngk szhar!!!!!!!!!!!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 16:42:14 »

ok vallás Smiley

a nem megfelelő alatt azt értem, hogy elnézi a boltos a katalógust, és ugyan belemegy, de a hőértéke stb nem jó.
A husqvarnámmal jártam így, megbízható szervizben vettem bele ngk gyertyát, és mindig beköpte és nehezen indult vele. Amikor a 2. pipát és kábelt is elégette (ezügyben 6 kilómétert toltam full motocross göncben földúton) megkerestem a katalógust a neten, és kinéztem milyen a gyári gyertya, igaz a kompatibilis ngk csak 1 betüjelben volt más mint ami addig volt benne, de azzal azóta is jó.

ha jól emlékszem legutóbb olyan 2300 Ft körül vettem a motorcraft gyertya darabját, Ngk mennyibe kerül? 1500?
Én is mondhatok egy történetet? A cromaxban a dízel mondeohoz állandóan benzines gyári termosztátot adnának, ha nem szólnék nekik minden egyes alkalommal. ez nem az alkatrész hibája, hanem hogy nem értenek hozzá. neked is tudnának gyári nem v6-os gyertyát is adni ezek a fajta szakemberek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:11:11 »

és ez a gyertya hibája? ezt nem mondod komolyan? wow1
attól, hogy egy balfék, nem belevaló gyertyát adott, az nem azt jelenti, hogy az ngk szhar!!!!!!!!!!!

Szerintem nem mondtam ilyent. A gyári gyertya is ngk a husqvarnához, csak xxx7 a vége az ember meg 8r -t adott. amióta 7es van benne azóta jó. a 7r is jó, csak abban van zavarszűrő ellenállás. 600as 1 hengeres gép, ha nem megfelelő a gyertya borul az egész tekercs-kondenzátor-ellenállás hármas, pontatlan a gyujtás, áthúz a pipánál, tekercsnél, kábelnél, esetleg extrém helyzetben a dugattyú is átéghet. Sajna ez nem olyan mint a villanykörte, hogy max nem világít úgy.

Egy szóval nem mondtam, hogy a nem gyári rossz, csak azt hogyha nem a jól bevált gyárit veszi az ember akkor ki van téve egy nemhozzáértő ember kényének kedvének.
Amúgy a motoromban azóta is ngk-t használok Smiley

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:13:09 »

Én is mondhatok egy történetet? A cromaxban a dízel mondeohoz állandóan benzines gyári termosztátot adnának, ha nem szólnék nekik minden egyes alkalommal. ez nem az alkatrész hibája, hanem hogy nem értenek hozzá. neked is tudnának gyári nem v6-os gyertyát is adni ezek a fajta szakemberek

ez pontosan így van. Ezért is jobb ha tudod hogy mi való bele, és azt kéred, nem hiszed el, hogy amit adni akar, az "szinte" ugyanaz Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:39:41 »

ez pontosan így van. Ezért is jobb ha tudod hogy mi való bele, és azt kéred, nem hiszed el, hogy amit adni akar, az "szinte" ugyanaz Wink
És amit Neked adtak, nem nézted meg, hogy jó-e Neked? Akkor nem Te vagy a hibás? Nyilván van olyan, hogy valaki jót akar adni (akár NGK-t), csak valamiért nem jó kerül hozzád. Attól akkor mind sz.ar? Gyári esetében nem kerülhet hozzád tévedésből rossz hőértékű gyertya? Akkor minden gyári sz.ar? Vagy minden NGK sz.ar? Minden gyertya tönkre teszi a kábeleket és a kupakot, meg trafót, ami nem gyári? Vagy nem belevaló? Ugye nem gondolod komolyan?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:57:16 »

Megerősítem, a v6ba a belevaló gyári gyertya a legjobb. Ha itt hibázol, 18+ /szett a gyertyakábel köteg.

2 dolgot azért szögezzünk le.

Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.

Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 18:05:19 »

 eljen wave
2 dolgot azért szögezzünk le.

Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.

Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 18:09:40 »

Kezdem azt hinni, hogy jobb, ha inkább csendben maradok Sad
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 19:30:47 »

 vigyor3
Kezdem azt hinni, hogy jobb, ha inkább csendben maradok Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 19:53:13 »

 beka3
vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 19:59:09 »

 Wink
beka3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 10:04:23 »

2 dolgot azért szögezzünk le.

Ad 1: Az írta, hogy az a legjobb, nem azt, hogy más nem jó bele. Ez az ő szubjektív véleménye, nem vita tárgya.

Ad 2: A második mondatból nekem az derül ki, hogy ő hibázott - mert nem nézte meg, hogy mit tesz bele - és ebből megtanulta, hogy hibázás esetén 18e lesz a kára.
Semmi köze ennek ahhoz, hogy NGK, vagy Motorcraft.
tény,hogy én is körbejártam,megnéztem több helyes is.Ha már az ebayen 5-6 nagybani alkatrészárus is ugyanazt árulja ehhez a motorhoz,ott nagy gebasz nem lehet.A 120e-s futott km csere valós?a gyertyakábel cserére nem 80e km a gyári ajánlás? (természetesen  a tévedés nincs kizárva...)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:53:20 »

Ma fölpattintottam az ST220 hátsó dobokat. Nagyon vaddisznó hangja lett. nyes taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:49:34 »

Ma fölpattintottam az ST220 hátsó dobokat. Nagyon vaddisznó hangja lett. nyes taps
oszt hogy?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:54:06 »

oszt hogy?


Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi. ravasz1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 04:34:59 »

Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi. ravasz1
Végrd találtál valakit, aki szívesen segít ?  eplus2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:07:49 »

Hogy-hogy hogy? Hegesztőgép, flex, szabadidő, csápos emelő, jó társaság. Ilyesmi. ravasz1
Grat.Ha tudsz tegyél fel valami videjót.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 12:35:45 »

Végrd találtál valakit, aki szívesen segít ?  eplus2

Az hagyján, de még értenek is hozzá. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 12:36:03 »

Grat.Ha tudsz tegyél fel valami videjót.

Úgy lesz, idővel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 17:18:33 »

Az hagyján, de még értenek is hozzá. eplus2
pff...és abban mi a jó? tök uncsi.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 19:55:48 »

pff...és abban mi a jó? tök uncsi.

Annak, aki szeret szhopni, annak uncsi.  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 20:00:20 »

Annak, aki szeret szhopni, annak uncsi.  eplus2
ha szhopni szeretnék, akkor azt tenném  hehe . csak vannak dolgok, amik érdeklik az embert és van probléma megoldó képességük is. nem kell feltétlenül szakképesített kontárnak lenni, hogy az ember meg tudjon csinálni dolgokat. de ezt pont neked magyarázzam? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Petroll
Vendég
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 12:30:41 »

Sziasztok!
 Valaki meg tudná mondani, hogy az st200 és a sima v6 imrc egysége az egyforma?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 12:39:04 »

Sziasztok!
 Valaki meg tudná mondani, hogy az st200 és a sima v6 imrc egysége az egyforma?

Szemre és bowden hosszra igen. De még sohasem cseréltem fel őket, így nem biztos. 
Naplózva
Petroll
Vendég
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:13:55 »

Szemre és bowden hosszra igen. De még sohasem cseréltem fel őket, így nem biztos. 
Köszönöm! Esetleg szedted már már ki a dobozból a nyáklapot, anélkül, hogy eltörött volna? Nekem a bowden van elszakadva és úgy látom, bele van ragasztva a nyák csatlakozója a házba, így nem tudom szétbontani, hogy megjavítsam :/
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:18:51 »

Köszönöm! Esetleg szedted már már ki a dobozból a nyáklapot, anélkül, hogy eltörött volna? Nekem a bowden van elszakadva és úgy látom, bele van ragasztva a nyák csatlakozója a házba, így nem tudom szétbontani, hogy megjavítsam :/

Igen, könnyű kiszedni ha van megfelelő bitfejed és racsnis hajtószárad.

Én azért szedtem szét, hogy megnézzem hova lehet forrasztani vezetéket ahhoz, hogy be tudjam kötni a műszercsoporthoz a jelét. Nem tűnt nehéznek.
Naplózva
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 16:49:21 »

Hali! segítséget szeretnék kérni hátsó  motortartó gumibak /de lehet , hogy váltótartó??/  ügyben !
Köszönöm  

Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 18:07:11 »


mi a kérdés?
mert ha nem írod le, hogy mit szeretnél tudni, akkor nem tudunk válaszolni sem rá
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 19:48:16 »

mi a kérdés?
mert ha nem írod le, hogy mit szeretnél tudni, akkor nem tudunk válaszolni sem rá

Na ja! Szívesen válaszolunk, de előbb kellene egy kérdés. integet2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:23:13 »

szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:26:53 »

szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.
a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2012.11.24 szombat, 18:46:00 »

a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
miért is??motor csere olcsobb??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:45:06 »

a tünetet jól leírtad. olcsóbb a motor csere...
Mar mondtam neki, hogy nem akarja o azt........
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2012.11.24 szombat, 22:35:59 »

miért is??motor csere olcsobb??
őőő..izé? a két kérdésed közül az egyik az válasz.
de ha akarod levezetem neked nagy vonalakban...
egy sor 4-es hf-ezése(ebben van tapasztalatom) 70 körül áll meg.
ennek nagy részét a síkolás és a köcölékek vitték el anno.
ha nagyon szolidan számolok, akkor v6 esetében, ha te csinálod sem áll meg 100 alatt....
nyomáspróba nélkül lutri a dolog...ha azt is hozzá adod, akkor már ott tartasz, hogy krisztiántol elhozol egy motort és egy nap alatt át lehet pakolni.
magamból kiindulva...bontott motornál, ha már szét van kapva, cseréljük a necces cuccokat...ez rádob még minimum 50%-ot...
de ha szereted a kihívásokat, hát rajta....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2012.11.24 szombat, 23:28:26 »

szevasztok!!az érdekelne hogy egy hengerfej tömités csere menyibe fáj?anyag plusz munkadij??csináltatott már vki ilyet?és miböl lehet azt tudni hogy a kocsinak erre van szüksége?ha nem eszik vizet és olajat se?csak valami ciripel föleg gázadásnál.terhelés nélkül nem.

Motorcserét nem ajánlom, mert a másik is lehet hengerfejes. A összes V6 átesik ezen 200.000km körül, mert nem megfelelő tömítéssel szerelték a gyárban (szélen van egy lyuk egy nemlétező vízcsatornának tudtommal). Ha magadnak csinálod, és mondjuk ebay-ről rendelsz alkatrészt, akkor 100 alatt kijössz, de életed egyik legnagyobb kínlódása vár rád. Ha szervízbe viszed, akkor az simán kijön 300.000Ft-ra.
Egyébként ha a motor fölé hajolsz, terhelés nélkül pörgetve is hallható kisebb fordulatokon (de lehet, hogy nálad még nem ennyire előrehaladott). Kétségbe esni nem kell, mentem én vele így több1000 km-t. Amikor már ledobta a csövet meg felfújta a hűtőt akkor nem volt kérdéses a dolog, de érdekes módon a tömítésen alig látszódott károsodás. Olajat nem szokta érinteni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

don80
Vendég
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 08:58:00 »

Motorcserét nem ajánlom, mert a másik is lehet hengerfejes. A összes V6 átesik ezen 200.000km körül, mert nem megfelelő tömítéssel szerelték a gyárban (szélen van egy lyuk egy nemlétező vízcsatornának tudtommal). Ha magadnak csinálod, és mondjuk ebay-ről rendelsz alkatrészt, akkor 100 alatt kijössz, de életed egyik legnagyobb kínlódása vár rád. Ha szervízbe viszed, akkor az simán kijön 300.000Ft-ra.
Egyébként ha a motor fölé hajolsz, terhelés nélkül pörgetve is hallható kisebb fordulatokon (de lehet, hogy nálad még nem ennyire előrehaladott). Kétségbe esni nem kell, mentem én vele így több1000 km-t. Amikor már ledobta a csövet meg felfújta a hűtőt akkor nem volt kérdéses a dolog, de érdekes módon a tömítésen alig látszódott károsodás. Olajat nem szokta érinteni.
ez a 200000ezer körül nagyon relativ van itt pár v6 ami jóval fölött van már mégis birják.söt 270ezernél még alapjáratit se kellett cserélni.érdekes.magamnak biztos nem tudom megcsinálni mert nem értek hozzá.viszont felénk meg nincs olyan szerelö aki értené is a dolgát.igy fogalmam sincs hogy mi legyen.a hang zavar és a kocsimnak jó állapotban kéne lennie.plusz már mentem énis igy vele pár ezret.a hang meg csak erösödik.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:40:07 »

őőő..izé? a két kérdésed közül az egyik az válasz.
de ha akarod levezetem neked nagy vonalakban...
egy sor 4-es hf-ezése(ebben van tapasztalatom) 70 körül áll meg.
ennek nagy részét a síkolás és a köcölékek vitték el anno.
ha nagyon szolidan számolok, akkor v6 esetében, ha te csinálod sem áll meg 100 alatt....
nyomáspróba nélkül lutri a dolog...ha azt is hozzá adod, akkor már ott tartasz, hogy krisztiántol elhozol egy motort és egy nap alatt át lehet pakolni.
magamból kiindulva...bontott motornál, ha már szét van kapva, cseréljük a necces cuccokat...ez rádob még minimum 50%-ot...
de ha szereted a kihívásokat, hát rajta....
aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 19:49:40 »

aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
figy!
azt csinálsz amit akarsz. nyugodtan fel kaphatod a vizet, de nem véletlenül tanácsoltam, amit írtam. nem azért, mert így olcsóbb, hanem azért, mert nincs olyan szerelő, akinek a száma odaadható nyugodt szívvel. de ezek után lexarom, hogy mit csinálsz az autóddal!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 19:54:25 »

ez a 200000ezer körül nagyon relativ van itt pár v6 ami jóval fölött van már mégis birják.söt 270ezernél még alapjáratit se kellett cserélni.
ez a mese habbal kategória! de majd rájössz
érdekes.magamnak biztos nem tudom megcsinálni mert nem értek hozzá.viszont felénk meg nincs olyan szerelö aki értené is a dolgát.igy fogalmam sincs hogy mi legyen.a hang zavar és a kocsimnak jó állapotban kéne lennie.plusz már mentem énis igy vele pár ezret.a hang meg csak erösödik.
ezek után nem tudom mit vársz. szerinted van olyan szerelő, akiről csak te nem tudsz, de egyébként kisujjában van a v6 és 3 párizsis zsemléért megjavítja a kocsidat?
ha megtalálod, nyugodtan vidd hozzá...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 19:56:30 »

figy!
azt csinálsz amit akarsz. nyugodtan fel kaphatod a vizet, de nem véletlenül tanácsoltam, amit írtam. nem azért, mert így olcsóbb, hanem azért, mert nincs olyan szerelő, akinek a száma odaadható nyugodt szívvel. de ezek után lexarom, hogy mit csinálsz az autóddal!

Nyugi Astor! Semmi értelme a veszekedésnek ha egyszer lehet verekedni is...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:02:32 »

Nyugi Astor! Semmi értelme a veszekedésnek ha egyszer lehet verekedni is...
nem vagyok ideges.
idejön tanácsot kérni. aztán az ember nem odavakkant csak valamit, erre nekiáll fikázni...
a faxomat nem érdekli a nyavajája...ciceregjen csak a kocsija és keresse a csoda szerelőt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 00:12:55 »

aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már

Megjegyezném, hogy inden kérdésedre kaptál választ.. Tapasztalatból és nem elrettentésből. Ez a hanyatt esős rész nem világos amit írsz. Azt mellesleg meg pont nem kérted, hogy ajánljunk egy szerelőt. Szakértőnek Vik-et szokták emlegetni az Auto-Fort-nál (Könyves Kálmán krt). Fogj egy olyan 250rugót, és go. Ha minden oké, talán elég lesz rá.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 05:02:24 »

aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
Mióta is van V6-od? Nekem nem régóta, de azt már látom, hogy amíg nincs baj vele, addig nagyon jó, ha meg lesz, na az baj lesz. Nem kéne a jó tanácsot fikázni, mert könnyen egyedül maradsz a problémáddal, és csak a pénz fog segíteni. Jó sok pénz!  vigyor3 Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 08:02:29 »

aham.tehát mivel egy 6henger motoron cserélni kell a hengerfej tömitést akkor már lökjem is a dunába??meg cseréljek motort?na az szép lenne.ott kezdhetnék elölröl mindent.most nem értem akkor itt megállt a tudomány?komolyan ugy érzem itt nem sokan akarnak segiteni max elrettenteni.100ezer ft??na és akkor mi van?inkább szerelö telszámot adnál aki profin megtudja csinálni azt még meg is köszönném.ha azt nézném hogy jövök ki olcsobban biztos nem egy retro v6-al szaladgálnék amire szorom a pénzt hanem egész mással.röhej hogy egy 170pacis kocsitol hanyatt kell esni.és akkor mi van a 4-5 ezres kocsikkal v8 v10 stb...ugyan már
hogy miért kell hanyattesni?
mert a sok ladán és suzukin asszociálódott szerelő nem ért hozzá, ezért fogják magukat, lehúznak egy valag pénzre és még feltétlenül jó sem lesz az autó
Naplózva
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.