Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 17:12:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055227 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 22:17:23 »

Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival.... eplus2 ) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
Most már csak az a kérdés, mennyiért vette meg a verdát. Gondolom, Drof-é több volt. Na azt én is megvenném, ha eladná. Persze annyiért , amennyi van nekem. De annyiért nem eladó, nem csak nekem. Pedig az egy jó autó!
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2013.01.18 péntek, 02:14:24 »

Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni. nyes

Köszönöm a választ, akkor kihagyjuk a katalizátort. worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2013.01.18 péntek, 08:30:11 »

Majd ajánlok én.drof,astor,yooccoo.Amíg bírod sörrel,pizzával,kávéval (és budival.... eplus2 ) addig mindent megcsinálnak neked....de ennyi erővel drof autóját is megvehetted volna.Azon elméletileg minden rendben van.
mer nem adja el. eplus2
engem meg simán kivehetsz a sorból. én csak max. segítek nekik fődarabokat cserélgetni, de nem értek semmihez, csak a fagyihoz hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:05:27 »

mer nem adja el. eplus2
engem meg simán kivehetsz a sorból. én csak max. segítek nekik fődarabokat cserélgetni, de nem értek semmihez, csak a fagyihoz hehe
értesz te a szereléshez is, csak szereted eltitkolni  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:06:38 »

Le lehet. Én 3x vittem úgy vizsgázni és mind3x tudta a gyári értékeket. Legutóbb úgy vittem, hogy csak alatta volt, a leömlőkben nem. Úgy is tudta a gyári Co-t hozni. nyes
az enyém nem tudja
meg is kérdezte tegnap a vizsgáztató, hogy biztos hogy én a ford igazolása alapján át akarom minősíttetni a piros matricából?  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:42:02 »

az enyém nem tudja
meg is kérdezte tegnap a vizsgáztató, hogy biztos hogy én a ford igazolása alapján át akarom minősíttetni a piros matricából?  eplus2
akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:51:44 »

akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket taps
vazze a 4000-es HC-n (szénhidrogén) vagy mi a tökömön ki sem voltak akadva....az alap valami 200-300.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2013.01.18 péntek, 10:20:42 »

akkor kíméljed bakker és tavasszal kicseréljük a hf-eket taps
meg a kurvaannya  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2013.01.18 péntek, 10:26:36 »

meg a kurvaannya  eplus2
akkor felgyújtjuk? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:17:50 »

akkor felgyújtjuk? eplus2
ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik  2funny
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:19:41 »

ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik  2funny
akkor nagy sebességű kamera is kell hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:21:16 »

ami kell neked, azt kiszedjük, aztán kitoljuk a kapu elé és nézzük, ahogy a feketelábúak elviszik  2funny

Lehet, hogy összességében jobban járnál így.

Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így? eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:25:44 »

Lehet, hogy összességében jobban járnál így.

Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így? eplus2
az eurót nem kis e-vel írják te bugyuta eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:43:24 »

az eurót nem kis e-vel írják te bugyuta eplus2
700 euróért meg is venném  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:43:43 »

Lehet, hogy összességében jobban járnál így.

Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így? eplus2
csekket elfogadsz?  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:53:48 »

csekket elfogadsz?  eplus2
vagy szép kártyát vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:54:11 »

700 euróért meg is venném  hehe
azért írtam nyes Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2013.01.18 péntek, 11:55:47 »

csekket elfogadsz?  eplus2

Erzsébet utalványt el. Van most tarcsiban 700.000-nyi bösziutid? falbav eplus2

Neked odaadom 500.000.-nyi utalványért is. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2013.01.18 péntek, 12:35:59 »

vagy szép kártyát vigyor3
csúnyakártyám van csak  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2013.01.18 péntek, 13:02:50 »

csúnyakártyám van csak  vigyor3

Vidd el sminkeshez, hátha szép lesz.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:08:44 »

Lehet, hogy összességében jobban járnál így.

Odaadom helyette az enyémet részletre. Első részlet 600e, a második meg 99e.
Jó lesz így? eplus2
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:10:18 »

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
ez még kevés eplus2
meg ezért nem adnak kenyeret a bótban hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:13:02 »

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
így jók lesznek az e-k?
Az azóta bekövetkezett amortizáció miatt ez kevés szerintem! Told meg egy két darabbal.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:21:12 »

ez még kevés eplus2
meg ezért nem adnak kenyeret a bótban hehe

Az nem baj, nem kenyérre kell. hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:23:41 »

Az nem baj, nem kenyérre kell. hehe
pff...gondoltam. meg azt is, hogy nem tejre. bár szarsz a világra... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:57:00 »

pff...gondoltam. meg azt is, hogy nem tejre. bár szarsz a világra... eplus2
csak bírja papírral....
szegény Föld....
Naplózva
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2013.01.19 szombat, 11:53:03 »

Sziasztok egyelőre ennyi volt a szerelem, mentem kemény 100 km-t és a házunk előtt  megálltam és verda elkezdett püfögni a motortérből. úgy hangzik mintha a gyertya mellet kifújna vagy hengerfejes lehet. Megnézte a szerelő ismerősöm azt mondta lehet,hogy csak a gyertya van lazán betekerve,de azis lehet,hogy megvan repedve valahol. Ma reggel vissza húztuk a haverokkal a kereskedésbe 8 munkanapos szervíz garanciát írtak alá ha ez után nem lesz jó a gép vissza pénz.  falbav
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2013.01.19 szombat, 23:15:07 »

Sziasztok egyelőre ennyi volt a szerelem, mentem kemény 100 km-t és a házunk előtt  megálltam és verda elkezdett püfögni a motortérből. úgy hangzik mintha a gyertya mellet kifújna vagy hengerfejes lehet. Megnézte a szerelő ismerősöm azt mondta lehet,hogy csak a gyertya van lazán betekerve,de azis lehet,hogy megvan repedve valahol. Ma reggel vissza húztuk a haverokkal a kereskedésbe 8 munkanapos szervíz garanciát írtak alá ha ez után nem lesz jó a gép vissza pénz.  falbav
Ne add fel.Drof gépe csak rád vár.....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2013.01.19 szombat, 23:43:43 »

Ne add fel.Drof gépe csak rád vár.....

Már egy ideje nincs fent a hahu-n. Jó ajánlatért persze vihető, de olyat eddig még senki sem tett. Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 00:53:03 »

Már egy ideje nincs fent a hahu-n. Jó ajánlatért persze vihető, de olyat eddig még senki sem tett. Wink
tényleg,nem fejeztem be az eket....Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 00:55:36 »

tényleg,nem fejeztem be az eket....Smiley
mondtam én, hogy kecés lesz az eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:43:46 »

Sziasztok!Kicsit kimaradtam mert volt teendő a Mondin.
A helyzet az hogy készen van a kábelezés, van töltés mostmár viszont továbbra sem megy minden henger és nincs alapjárat.
Első körben 6gyertya és mégsem történik semmi..... Kiszereltük az alapjárati motort és láss csodát nem működik viszont le volt fedve a 2 nyílása 1 alumínium lappal.MIÉRT? KI? ÉS HOGY? Én se és a szerelők sem értik.Az ECU is szét lett kapva és hála istennek semmi sem volt kiégve, megolvadva.
Az injektorok működnek, van kompresszió, van gyújtás de mégsem akar életre kelni.Hétfőn érkezik a gyári alapjárati motor és kiderül hogy mi a pálya.
Ha kész lesz rakok fel képeket is.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:45:48 »

Sziasztok!Kicsit kimaradtam mert volt teendő a Mondin.
A helyzet az hogy készen van a kábelezés, van töltés mostmár viszont továbbra sem megy minden henger és nincs alapjárat.
Első körben 6gyertya és mégsem történik semmi..... Kiszereltük az alapjárati motort és láss csodát nem működik viszont le volt fedve a 2 nyílása 1 alumínium lappal.MIÉRT? KI? ÉS HOGY? Én se és a szerelők sem értik.Az ECU is szét lett kapva és hála istennek semmi sem volt kiégve, megolvadva.
Az injektorok működnek, van kompresszió, van gyújtás de mégsem akar életre kelni.Hétfőn érkezik a gyári alapjárati motor és kiderül hogy mi a pálya.
Ha kész lesz rakok fel képeket is.

Mennyiér vetted?
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:54:20 »

Szia! 2007-ben hozta be apám svájcból a főnökének, és 2008-ban vettem meg kerek 400.000ft-ért baráti áron, B10 kat. biztosítással és akkor volt benne valós 180.000km, most van benne 263.000km.Az autó 1994.IX. hónapjában gyártották.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:41:50 »

Szia! 2007-ben hozta be apám svájcból a főnökének, és 2008-ban vettem meg kerek 400.000ft-ért baráti áron, B10 kat. biztosítással és akkor volt benne valós 180.000km, most van benne 263.000km.Az autó 1994.IX. hónapjában gyártották.

 és mi történt vele azóta? mert ilyen hibákkal biztos nem ment 80e km-t
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2013.01.26 szombat, 12:42:15 »

és mi történt vele azóta? mert ilyen hibákkal biztos nem ment 80e km-t

Igazából annyi történt, hogy 2011.novemberében megállt az autó menet közben mint a hal szeme.Akkor akikhez mindig vittem azt mondták hogy nem kábeleznek hanem vegyek egy új köteget.Kb 6 hónapig keresgéltem szakembert aki kábelez.Érdekes módon senki nem akarta vállalni, volt aki azt mondta hogy csinált már ilyen mondeót és csak a szopás van vele.Most januárban sikerült rátalálnom egy nagyon komoly szakira(Facebookon LorezGarage, ott mindent láthattok a kocsiról), most ott tartunk hogy kész a kábelezés, de nem jár minden henger és nincs alapjárat.Az előző szervizben szándékosan belenyúltak hogy *** legyen, ugyanis amikor levettük az alapjárati motort akkor láttuk hogy egy kézzel kivágott alumínium lemezzel le volt dugózva a cuccos, ezt is láthatod a Facebookon, érdemes megnézni.
Tudom hogy nem ésszerű de nekem már amúgy is több mondi árába van az autó és nekem már több mint egy használati tárgy.A karosszériája teljesen sérülésmentes és nem az esztétikára gondolok hanem a szerkezetre, soha nem sérült komolyan és nm rohad az alja sem.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2013.01.26 szombat, 12:48:03 »

Mechanikusan teljesen tökéletes, a motorja olyan finoman jár hogy simogat a hangja, az az igazság hogy mielőtt meghalt a verda előtte 2 héttel lemostam a motorját vegyszeresen, és valószínűleg azt nem bírták a köteg szigetelései. falbav Azóta megfogadtam hogy többet nem mosok motort, főleg nem egy 20éves autóét rinya
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 22:23:44 »

Mechanikusan teljesen tökéletes, a motorja olyan finoman jár hogy simogat a hangja, az az igazság hogy mielőtt meghalt a verda előtte 2 héttel lemostam a motorját vegyszeresen, és valószínűleg azt nem bírták a köteg szigetelései. falbav Azóta megfogadtam hogy többet nem mosok motort, főleg nem egy 20éves autóét rinya
Én is rendszeresen lemosom a motort,igaz nyáron.Akkor van ideje száradni.Én úgy vettem észre,hogy a gyertyajáratokba bejutó víz tud galibát okozni.Összegyűlik,párologni nem tud viszont nem lesz gyújtás.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:11:43 »

Én is rendszeresen lemosom a motort,igaz nyáron.Akkor van ideje száradni.Én úgy vettem észre,hogy a gyertyajáratokba bejutó víz tud galibát okozni.Összegyűlik,párologni nem tud viszont nem lesz gyújtás.

Igazad van 100%osan, én is jártam így.Egy sűrített levegős palackkal kilehet fújni a gyertyáktól, viszont én barom  gun olyan mennyiségű vegyszert öntöttem rá hogy minden kábelnek kifehéredett a színe és lepattogott szigetelés és szerintem zárlatot kapott falbav.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:17:27 »

Igazad van 100%osan, én is jártam így.Egy sűrített levegős palackkal kilehet fújni a gyertyáktól, viszont én barom  gun olyan mennyiségű vegyszert öntöttem rá hogy minden kábelnek kifehéredett a színe és lepattogott szigetelés és szerintem zárlatot kapott falbav.

akkor lehet az ecu-t is elküldted...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:46:26 »

akkor lehet az ecu-t is elküldted...
Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.29 kedd, 16:48:40 írta szuperhangya » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2013.01.29 kedd, 18:56:33 »

Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2013.01.29 kedd, 19:24:00 »

Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?
igen, ha meglátja a rendőr, akkor fejbelő vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2013.01.29 kedd, 19:30:33 »

Okozhat az bármi galibát a rendszerben, ha a kartergáz visszavezető csövet lekötöm a szívó oldalról, és elvezetem a kocsi alá a szabadba?

A kartergáz a hiedelemmel ellentétben nem csak kifelé közlekedik ( a karter térfogata nem egyenlő mértékben változik ahogy a dugattyúk fel le közlekednek, melegszik a bent levő olajgőz, levegő, benzingőz is). tehát bizony befelé is mennie kell levegőnek néha, emiatt jó ha szűrt levegő megy be. Tehát ledugózni a helyét nem szabad, mert fékevesztett füstölésbe fog a motor a megevett olajtól és a megnövekedett nyomás miatt kiböfög a szimeringeknél is.
Ha mindenáron ki akarod kötni, tegyél egy szűrőt a kartergázcsőre, és tedd egy üvegbe a végét. A szívocsonkot meg dugózd le.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2013.01.30 szerda, 13:27:51 »

Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.



Tudod az a szép az egészben hogy én is brigéciolt használtam, igaz én úgy ahogy van leöntöttem a motorteret és 15perc múlva leöblítettem.A szerelő is azt mondta hogy nem szabadott volna így reagálnia a vegyszerre a kábelnek, DE MÉGIS.Hála istennek az ECU nem sérült.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2013.01.30 szerda, 13:45:08 »

A kartergáz a hiedelemmel ellentétben nem csak kifelé közlekedik ( a karter térfogata nem egyenlő mértékben változik ahogy a dugattyúk fel le közlekednek, melegszik a bent levő olajgőz, levegő, benzingőz is). tehát bizony befelé is mennie kell levegőnek néha, emiatt jó ha szűrt levegő megy be. Tehát ledugózni a helyét nem szabad, mert fékevesztett füstölésbe fog a motor a megevett olajtól és a megnövekedett nyomás miatt kiböfög a szimeringeknél is.
Ha mindenáron ki akarod kötni, tegyél egy szűrőt a kartergázcsőre, és tedd egy üvegbe a végét. A szívocsonkot meg dugózd le.

Igen emiatt valóban nemárt, ha nem egy többméteres vékony cső jut el a kocsi alá, ami könyebben elis dugul, hanem rövidebb és szűrővel. Na majd kitalálom normálisan.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2013.01.30 szerda, 22:57:00 »


Vegyszert?mégis mit?fogsz egy flakon brigéciolt,ráteszel egy pumpálós fejet,beszórod vele a motorteret,10 perc állás,víz és annyi.Ezen kívül nemigen kell más.NEkem egy liter belőle kb. 3-4 alkalomra elég.Amikor elfhosta magát a 4-5-6 hengersor szelepdekni tömítése,akkor kellett egy fél flakon,viszont akkor tényleg állt az olaj a motortérben.



Tudod az a szép az egészben hogy én is brigéciolt használtam, igaz én úgy ahogy van leöntöttem a motorteret és 15perc múlva leöblítettem.A szerelő is azt mondta hogy nem szabadott volna így reagálnia a vegyszerre a kábelnek, DE MÉGIS.Hála istennek az ECU nem sérült.
NAja,csakhogy neked 95 előtti az autód,azoknak meg rohad a kábelszigetelése.Ez egy ismert probléma,gyakorlatilag érinti az összes 93-94-ben gyártott mondeot,nem csak a véhatost.Sajnos tényleg csak a komplett kötegcsere segít.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 15:11:44 »

A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 17:53:51 »

A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.
Ha jól emlékszem belülről lehet kipattintani.Valahogy kiszedtem én is,csak épp már nem tudom hogy....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:16:32 »

A szívósor tetején lévő 2 fekete vákuumcső kiszedésének mi a technikája? Az egyik megadta magát, de a másik nem mozdul.

Lapos csavarhúzóval nyomod a külső gyűrűt lefelé miközben a belső csövet húzod kifelé. 2 kezes mutatvány.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.