Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 22:25:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055345 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:55:57 »

338000 Km után lehet még benne eredeti gyári szonda? Meglepődnék. Minden esetre napok kérdése, és kiderül! Wink

Miért ne lehetne? Ha xar, akkor akár 500e is lehet benne.... eplus2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2013.02.19 kedd, 21:28:30 »

Miért ne lehetne? Ha xar, akkor akár 500e is lehet benne.... eplus2
Na, ez látod igaz. De a fogyasztás hirtelen megnövekedése arra enged következtetni, hogy eddig valami jól (?) működött, most meg szhar. Egy biztos, most mindkét szonda fail. Lehet, most ment, mentek tönkre? Azért egy szonda élettartama nem igen éri el a 300 000 km-t. Vagy mégis? vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2013.02.19 kedd, 23:22:15 »

na akkor összefoglalva.

röviden ennyi.
nem csináltok még valamit a ház körül?  hehe
http://www.woodworkersjournal.com/Ezine/Articles/Tomboy_Tools_Building_Confidence_with_Better_Tools_9526.aspx
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2013.02.19 kedd, 23:44:57 »

arra azért kíváncsi lennék, hogyan találtál erre az oldalra eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2013.02.19 kedd, 23:49:01 »

arra azért kíváncsi lennék, hogyan találtál erre az oldalra eplus2
biztos kíváncsi vagy rá?  2funny
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2013.02.19 kedd, 23:50:09 »

biztos kíváncsi vagy rá?  2funny
nyem vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2013.02.20 szerda, 05:38:11 »

Na, egy ilyet csináltam:
http://s18.postimage.org/mz091qb7t/P1090292.jpg
Egy 22-es crova fej, meg egy gyertya kiszedő fej

Kifúrva, összeillesztve, összehegesztve, felsliccelve:
http://s3.postimage.org/w7ezpt0df/P1090296.jpg
http://s11.postimage.org/ezeo056ar/P1090308.jpg
A végeredmény:
http://s4.postimage.org/np6jzclvx/P1090321.jpg
http://s3.postimage.org/w3prnak9v/P1090322.jpg

Használati kiértékelés hamarosan!  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2013.02.20 szerda, 06:27:30 »

Na, egy ilyet csináltam:
Használati kiértékelés hamarosan!  vigyor3

ez az ... mert szépnek szép ...  eplus2
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2013.02.20 szerda, 18:51:19 »

nekem tetszik
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:01:18 »

Ma délután felavattam az eszközt, és kicseréltem a szondákat. Nem volt egyszerű kaland, de rosszabb is megfordult a fejemben.
Szóval nem voltak belesülve, egy erőteljes kattanással mindkettő kijött. A színek a régiben azonosak voltak az új színeivel, egyszerű toldás, aztán rezes-zsír, és mehettek vissza. A csatlakozók visszadugása nehezebb volt.
A vezérlő újratanítása majd reggel, hideg állapotban. Akkor ugrik a majom a vízbe, a fogyasztás változik-e?
Remélem, nem hiába kínlódtam! integet2
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2013.02.20 szerda, 23:37:08 »

Sziasztok!
 Szeretném megkérdezni hogy a kezdődő hengerfej problémának mik a jelei, miből lehet észrevenni?Kb. 2 hét múlva kiszedjük a motort mert a olajteknő tömítéstől a főtengely szimeringeken, szelepszár szimeringen a szívósortömítésig (minden VICTOR REINZ) minden cserélve lesz, a motort gépműhelyben síkolják és felpolírozzák a főtengelyt.Kap egy teljesen új lendkereket + kuplungszett, a váltó szimeringjeit is cseréljük, aztán kap egy rozsdamentes kipufogórendszert( a gyári már olyan mint az ementáli),az összes csövet a hűtővel egyetemben cseréljük, a szervót felújítják, magyarul a motor bejáratós lesz taps .Aztán ha eljön az őszi retek idő, motor megint ki és szétkapjuk a karosszériát a csupasz vázig, teljes javítás(minden egyes csavart, anyát szinterezünk) aztán újrafényezés(BOULARD GREEN, gyári).Jövő tavasszal pedig kap egy teljesen új futóművet + toronymerevítők elöl-hátul + 16"-os gyári alufelnik.Szeretnék büszke gazdája lenni egy teljesen és igényesen felújított Mondinak(1994.9.), és ezért szeretném tudni hogy kezdődő hengerfejes-e a motor.
 Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 23:39:22 írta Tamas0711 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 07:46:43 »

Ma délután felavattam az eszközt, és kicseréltem a szondákat. Nem volt egyszerű kaland, de rosszabb is megfordult a fejemben.
Szóval nem voltak belesülve, egy erőteljes kattanással mindkettő kijött. A színek a régiben azonosak voltak az új színeivel, egyszerű toldás, aztán rezes-zsír, és mehettek vissza.

Ajjajjjajjaaajjajajajajj!

Első számú not to do a how to install an O2 sensor gájdban! A rézpaszta nem jó a szondamenetre, tönkremegy tőle, ha rákerül a "belső" felületére.

Emiatt másfajta zsírt használnak (szürke) és gyárilag rajta szokott lenni a szonda menetén.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 07:51:09 »

Sziasztok!
 Szeretném megkérdezni hogy a kezdődő hengerfej problémának mik a jelei, miből lehet észrevenni?Kb. 2 hét múlva kiszedjük a motort mert a olajteknő tömítéstől a főtengely szimeringeken, szelepszár szimeringen a szívósortömítésig (minden VICTOR REINZ) minden cserélve lesz, a motort gépműhelyben síkolják és felpolírozzák a főtengelyt.Kap egy teljesen új lendkereket + kuplungszett, a váltó szimeringjeit is cseréljük, aztán kap egy rozsdamentes kipufogórendszert( a gyári már olyan mint az ementáli),az összes csövet a hűtővel egyetemben cseréljük, a szervót felújítják, magyarul a motor bejáratós lesz taps .Aztán ha eljön az őszi retek idő, motor megint ki és szétkapjuk a karosszériát a csupasz vázig, teljes javítás(minden egyes csavart, anyát szinterezünk) aztán újrafényezés(BOULARD GREEN, gyári).Jövő tavasszal pedig kap egy teljesen új futóművet + toronymerevítők elöl-hátul + 16"-os gyári alufelnik.Szeretnék büszke gazdája lenni egy teljesen és igényesen felújított Mondinak(1994.9.), és ezért szeretném tudni hogy kezdődő hengerfejes-e a motor.
 Előre is köszönöm!

Teljesen mindegy, hogy mik az előjelek! Ha szétbontjátok a motort és síkolás is lesz, akkor úgyis le kell venni a hengerfejet és a tömítését. Olyankor pedig minden esetben új tömítést és új csavarokat kell visszarakni a hengerfej összeszereléskor. Ez pedig (a síkolással együtt) maga a hengerfejezés.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 14:00:52 »

Teljesen mindegy, hogy mik az előjelek! Ha szétbontjátok a motort és síkolás is lesz, akkor úgyis le kell venni a hengerfejet és a tömítését. Olyankor pedig minden esetben új tömítést és új csavarokat kell visszarakni a hengerfej összeszereléskor. Ez pedig (a síkolással együtt) maga a hengerfejezés.

Aha!Köszönöm a választ, gondoltam inkább itt égetem magam mintsem hülyeségeket beszéljek majd a műhelyben, mert ha észreveszik hogy valamivel nincs tisztábban az ember akkor általában kifosztják.

 A másik amiben szeretném kérni a segítségeteket, voltam egy Ford bolt-műhelyben a IV.kerületben mert folyik a szervószivattyú tengelyénél az olaj és csapágyas a generátor. Cseredarabbal 103e ft-ot akarnak legombolni (50 a szervó, 53 a generátor) a felújított alkatrészekért.Tudnátok ajánlani egy szakit aki felújítaná a szervószivattyút, a generátor annyira nem fontos mert ahhoz van ismerősöm.Cserébe tudok adni egy felújított motorvezérlő köteget ami nem MKI hanem nektek való MKII, ha valakinek szüksége van rá 15e dobjon egy privátot és küldök képeket.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:41:00 »

Aha!Köszönöm a választ, gondoltam inkább itt égetem magam mintsem hülyeségeket beszéljek majd a műhelyben, mert ha észreveszik hogy valamivel nincs tisztábban az ember akkor általában kifosztják.

 A másik amiben szeretném kérni a segítségeteket, voltam egy Ford bolt-műhelyben a IV.kerületben mert folyik a szervószivattyú tengelyénél az olaj és csapágyas a generátor. Cseredarabbal 103e ft-ot akarnak legombolni (50 a szervó, 53 a generátor) a felújított alkatrészekért.Tudnátok ajánlani egy szakit aki felújítaná a szervószivattyút, a generátor annyira nem fontos mert ahhoz van ismerősöm.Cserébe tudok adni egy felújított motorvezérlő köteget ami nem MKI hanem nektek való MKII, ha valakinek szüksége van rá 15e dobjon egy privátot és küldök képeket.

Van szervószivattyúm is tarcsiban, ha kell pici pénzért viheted a leömlők mellé. wave
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:48:27 »

Van szervószivattyúm is tarcsiban, ha kell pici pénzért viheted a leömlők mellé. wave

Király vagy nagyon!!!!! eljen
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 18:38:52 »

szia a felujitás mellet dontottünk tudnátok ajánlani gépműhelyt a hengerfej sikoláshoz?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:29:16 »

Király vagy nagyon!!!!! eljen
jaaaaj..nemá falbav
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:38:05 »

jaaaaj..nemá falbav
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá eplus2

Nyihahaaaaaa!


Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:41:01 »

Nyihahaaaaaa!

pffff...monom én duhos2 hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 22:07:59 »

Automata V6-ból kiszedett 2 féltengely melyik mkII-kbe szerelhető még be?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 23:21:29 »

Automata V6-ból kiszedett 2 féltengely melyik mkII-kbe szerelhető még be?
elvileg mindegyik ótomattába vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2013.02.22 péntek, 09:17:49 »

jaaaaj..nemá falbav
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá eplus2
most miért fáj az neked?
a +1 lóerő miatt?
hidd el,kell az neki, hogy jól menjen a verda  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2013.02.22 péntek, 10:53:11 »

most miért fáj az neked?
a +1 lóerő miatt?
hidd el,kell az neki, hogy jól menjen a verda  eplus2

Minden ló számít, senkit sem hagyunk az út szélén. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2013.02.22 péntek, 15:57:28 »

Minden ló számít, senkit sem hagyunk az út szélén. taps
idiot2 uglystupid2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2013.02.22 péntek, 16:00:36 »

Hol lehet szerezni az injektor végére való műanyag gyűrűt, amivel felfekszik az öntvényen? Törékeny ***, és most emiatt kell megint napokra leállnom, hogy ilyet kerítsek.. Az injektorra való gumigyűrűkből pedig ugye megfelel a 200fokig hőálló?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2013.02.23 szombat, 02:42:24 »

szia a felujitás mellet dontottünk tudnátok ajánlani gépműhelyt a hengerfej sikoláshoz?

Szia!Nekem 3-4 hét múlva megy gépműhelybe, aki csinálta a kábelezést az a srác intézi nekem a dolgot.A gépműhelyben versenyautók készülnek ami nem az árban(nyilván nem sz@rért hu&yért) hanem a minőségben látszik és garanciát vállalnak amennyiben az általuk megadott alkatrészeket viszed(márka).Én a jövőhéten tudom meg hogy mennyiért csinálják, ha gondolod megkérdezem hogy csak hengerfejezést mennyiért vállalnak és ha aktuális még neked akkor szólok. integet2
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2013.02.23 szombat, 20:09:02 »

szia igen még aktuális
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 17:27:23 »

Hol lehet szerezni az injektor végére való műanyag gyűrűt, amivel felfekszik az öntvényen? Törékeny ***, és most emiatt kell megint napokra leállnom, hogy ilyet kerítsek.. Az injektorra való gumigyűrűkből pedig ugye megfelel a 200fokig hőálló?
ebayen találsz komplett szettet,nálunk a műanyag gyűrűt 1200-1800 ft közötti összegért csinálnak (/db...)
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 19:21:02 »

Ma sikerült lezúznom az első lökhárító jobb oldalát, 4-5 tenyérnyi darab kiszakadt belőle. Csinálják a csatornázást a városban, és az út szélén egy kupac beton darab volt, kb egy méterre belógott az út szélétől, és vagy 30-35 centi magas volt. Mikor leálltam, talán még láttam is, de este, sötétben indultam el, és nem emlékeztem, nem vettem észre. Ráhajtottam, neki mentem, lezúztam a lökhárítót. Mondani sem kell, mennyire örülök. Most kereshetek egy lőköst. Kinek van? Persze, majd beírom a keres-kínál rovatba. rinya rinya rinya vigyor3 vigyor3 vigyor3 pias pias pias
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:02:43 »

Ma sikerült lezúznom az első lökhárító jobb oldalát, 4-5 tenyérnyi darab kiszakadt belőle. Csinálják a csatornázást a városban, és az út szélén egy kupac beton darab volt, kb egy méterre belógott az út szélétől, és vagy 30-35 centi magas volt. Mikor leálltam, talán még láttam is, de este, sötétben indultam el, és nem emlékeztem, nem vettem észre. Ráhajtottam, neki mentem, lezúztam a lökhárítót. Mondani sem kell, mennyire örülök. Most kereshetek egy lőköst. Kinek van? Persze, majd beírom a keres-kínál rovatba. rinya rinya rinya vigyor3 vigyor3 vigyor3 pias pias pias

Még jó hogy nem ST lökösöd van/volt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:28:35 »

Még jó hogy nem ST lökösöd van/volt.

Ja, az még jobban fájna! Bár ez is eléggé fáj! Rá se merek nézni, még le sem fotóztam. rinya falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:33:48 »


ECU kiszerelés: a motortér felől hogyan hozzáférhető a csavar ami fogja, van-e valami trükk?

Nincs senkinél bontott injektor? (amiről megvehetném a műanyag gyűrűket)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 18:22:22 »

ECU kiszerelés: a motortér felől hogyan hozzáférhető a csavar ami fogja, van-e valami trükk?

Nincs senkinél bontott injektor? (amiről megvehetném a műanyag gyűrűket)
trükk nincs. szervó tartáj kivesz és egy hosszított dugóval a legegyszerűbb..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:43:56 »

trükk nincs. szervó tartáj kivesz és egy hosszított dugóval a legegyszerűbb..

Közben sikerült egy sima T-kulccsal, még a tartályt sem kell kiszedni. Mostmár csak az injektorgyűrűk kellenének, és kipróbálhatom a módosítások eredményét  csodalk
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:47:58 »

Közben sikerült egy sima T-kulccsal, még a tartályt sem kell kiszedni. Mostmár csak az injektorgyűrűk kellenének, és kipróbálhatom a módosítások eredményét  csodalk
Bontott injektorok nekem is vannak,de a gyűrűk állapota,hát az siralmas....
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:05:41 »

Sziasztok!
 Azt szeretném megkérdezni hogy a generátort a kerékjárat burkolata mögül, vagy alulról könnyebb-e kivenni?Van valami boszorkányos trükk, vagy régi kicsavar levesz, új fel, visszacsavar és kész?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:53:45 »

Sziasztok!
 Azt szeretném megkérdezni hogy a generátort a kerékjárat burkolata mögül, vagy alulról könnyebb-e kivenni?Van valami boszorkányos trükk, vagy régi kicsavar levesz, új fel, visszacsavar és kész?
Szia!
Én a kormányösszekötő gömbfejet szoktam kivenni, hogy az összekötörudat félrehajtva könnyen kiférjen a generátor.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:00:22 »

Szia!
Én a kormányösszekötő gömbfejet szoktam kivenni, hogy az összekötörudat félrehajtva könnyen kiférjen a generátor.

Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat és csütörtökön meg is csinálom. integet2
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:18:21 »

Jah, majd elfelejtettem. A műszerfal mellett a kis grafikáknál világít egy narancssárga kocka amiben egy villáskulcs van Huh?!Ugyebár 14 hónapig állt az autó és szét lett kapva minden, az a kérdésem hogy ez mi lehet?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:15:29 »

Jah, majd elfelejtettem. A műszerfal mellett a kis grafikáknál világít egy narancssárga kocka amiben egy villáskulcs van Huh?!Ugyebár 14 hónapig állt az autó és szét lett kapva minden, az a kérdésem hogy ez mi lehet?


szervízintervallum visszajelző. A kesztyűtartót szedd ki, ott van a kapcsolója mögötte.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:31:04 »


Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal, ECU, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.

Holnap rádugom diag programra, de nem várok tőle túl sokat, hiszen egyenlőre full üres az ecu. Aztán jöhet a többi művelet, de előbb hátha rájövünk hol kéne lecsekkolnom valamit.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:33:23 »

Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat és csütörtökön meg is csinálom. integet2
Nagyon szívesen, jó munkát. Szombaton én is cserélem újfent, köszönhetően az új utángyártott fesszabályzónak, ami 1200 km-t bírt ki. rinya
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:39:55 »

Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal, ECU, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.

Holnap rádugom diag programra, de nem várok tőle túl sokat, hiszen egyenlőre full üres az ecu. Aztán jöhet a többi művelet, de előbb hátha rájövünk hol kéne lecsekkolnom valamit.
Szia! Ha már az elektromos AC-ra gyanakszol, akkor kezdhetnéd üzemanyag nyomás méréssel is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:40:02 »

Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal, ECU, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.

Ahhoz még kellett volna venned valamit.  Wink
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:09:54 »

Ahhoz még kellett volna venned valamit.  Wink

Mire gondolsz?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:11:30 »

Mire gondolsz?

Most éppen két biszex csajra. De ennek mi köze a problémádhoz? eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:15:26 »

Mire gondolsz?

Az ECU csak a hozzá programozott transzponderrel együtt működik. Vagy az ST ECU-höz tartozó ST kulcs kell, vagy hozzá kell tanítani a régi kulcsot az új ECU-höz. De ha ez a hiba, akkor az önindítót is tiltja emlékeim szerint.

Így a másik probléma is lehetséges, nevezetesen a kábelköteg csatlakozás. A 3 nagy csati közül (a hátsó blokknál a szervótartály mellett) az egyiknek trükkös az összedugása, az első kattanás után tovább kell tolni a második kattanásig.
Anélkül nincs AC, de van önindító. wow1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:27:18 »

Az ECU csak a hozzá programozott transzponderrel együtt működik. Vagy az ST ECU-höz tartozó ST kulcs kell, vagy hozzá kell tanítani a régi kulcsot az új ECU-höz. De ha ez a hiba, akkor az önindítót is tiltja emlékeim szerint.

Így a másik probléma is lehetséges, nevezetesen a kábelköteg csatlakozás. A 3 nagy csati közül (a hátsó blokknál a szervótartály mellett) az egyiknek trükkös az összedugása, az első kattanás után tovább kell tolni a második kattanásig.
Anélkül nincs AC, de van önindító. wow1

A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.

Viszont a másik amit mondasz az forró, mint a biszex sunák, én is gyanakszom rá, mert az egyik nagy dugalj nem akart összecuppanni rendesen. Amennyire hozzáfértem összenyomtam, de szerintem nincs összekattanva masszívan.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:04:19 »

A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.

Viszont a másik amit mondasz az forró, mint a biszex sunák, én is gyanakszom rá, mert az egyik nagy dugalj nem akart összecuppanni rendesen. Amennyire hozzáfértem összenyomtam, de szerintem nincs összekattanva masszívan.
a központizár attól még működik...az külön modul.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.