Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 18:29:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055249 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6100 Dátum: 2013.04.03 szerda, 12:33:27 »

Az abs egy aktív rendszer, csak akkor működik, ha valamelyik kerék sebessége a megengedett határon túl különbözik a többiétől, tehát ez a statikus terhelésre nem szabályoz. Az EBV szerintem a hátsó kerekek fékezéskori megcsúszását és ezáltal az autó kifarolását akadályozza meg, de ha telepakolod cementes zsákkal  a csomagtartót és kövérék is beülnek hátra, nem enged többlet féknyomást a hátsó tengelynek. Ezt viszont egy egyszerű mechanikus szeleppel és karral a fékerőszabályzó megteszi, igazából ezt egy rendesen méretezett mech. fékerőszabi is megtenné, de gondolom jobban működik elektronikusan felügyelve, emellett plusz 1 3 betűs is van az extralistán.

Egyébként ez amit én keresek fékerőszabályzó, ez sem valószínű, hogy terheléstől függően szabályozna. Hiszen nincsen semmivel kapcsolatban a fékvezetéken kívül. Valószínűleg azért alkalmazták, mert hátul is viszonylag nagy tárcsák vannak, és ez a szelep állandó csökkentett nyomást enged hátra, különben túl sok fékerő jutna oda. Érdekes megoldás, nem is így oldották meg már az újabb generációnál, de még ebből a kombin sem.


« Utoljára szerkesztve: 2013.04.03 szerda, 12:35:25 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

hubi86
Vendég
« Új hozzászólás #6101 Dátum: 2013.04.03 szerda, 13:25:02 »

Sziasztok!  integet2
Érdeklődnék, hogy 1.8 benzines ghia mondeoba bele lehet-e varázsolni az st200 motorját.  vigyor3
Ha igen, akkor mit kellene cserélni az autón.
Találtam egy motort komplett elektronikával, légtömegmérővel.
Remélem van valakinek ilyen tapasztalat...

Naplózva
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #6102 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:57:36 »

Sziasztok urak. Többen kérdezték ,hogy mi a helyzet az autóval. Először is köszönöm a tippeket és a tanácsokat mindenkinek.Nos kijelenthetem a szerelem még tart és tartani is fog! Kérdésre válaszolva az autó vétel ára 300e volt 240-nél megállt.1997-es. A probléma a következő volt a gyertya nem volt betekerve rendesen és nem is belevaló volt  egyik darab sem. teljes gyújtás kábelek  lettek  cserélve,első szilentek,és vadonat új lengés csillapítók. ez 120e-be került,ebből az anyag 85ezer. nos vannak még problémák de most ezek is meglesznek oldva. kb még 120e körül kell költeni,így mondjuk 500ezerből lesz meg a gép. Kérdésem is van katalizátor kivétele és középső dobbal való helyettesítés? Sport légszűrő milyet vegyek, Chip tuning? Szeretnék kihozni belőle 200lóerőt. Köszönöm a segítségeteket. laugh
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6103 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:36:40 »

Sziasztok urak. Többen kérdezték ,hogy mi a helyzet az autóval. Először is köszönöm a tippeket és a tanácsokat mindenkinek.Nos kijelenthetem a szerelem még tart és tartani is fog! Kérdésre válaszolva az autó vétel ára 300e volt 240-nél megállt.1997-es. A probléma a következő volt a gyertya nem volt betekerve rendesen és nem is belevaló volt  egyik darab sem. teljes gyújtás kábelek  lettek  cserélve,első szilentek,és vadonat új lengés csillapítók. ez 120e-be került,ebből az anyag 85ezer. nos vannak még problémák de most ezek is meglesznek oldva. kb még 120e körül kell költeni,így mondjuk 500ezerből lesz meg a gép. Kérdésem is van katalizátor kivétele és középső dobbal való helyettesítés? Sport légszűrő milyet vegyek, Chip tuning? Szeretnék kihozni belőle 200lóerőt. Köszönöm a segítségeteket. laugh

Vegyél  rá  egy st  folytószelepet,  meg csippelesd meg, felmegy 200 fölé is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6104 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:41:36 »

Vegyél  rá  egy st  folytószelepet,  meg csippelesd meg, felmegy 200 fölé is.
lol002 uglystupid2 2funny

Csak nehogy aztán elmenjen utána teljesítménymérésre, mert sírva fakad, hogy az ST fojtószeleppel és a chippeléssel 163 lovas lett.

200 fölé? A fentiekkel? Muhahaha. Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6105 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:53:26 »

lol002 uglystupid2 2funny

Csak nehogy aztán elmenjen utána teljesítménymérésre, mert sírva fakad, hogy az ST fojtószeleppel és a chippeléssel 163 lovas lett.

200 fölé? A fentiekkel? Muhahaha. Wink

Nekem padon mérve csipp  előtt 152 volt,  utána 187, gyári konfigurációval. Igaz mk3.
Az mk2 v6 csak st folytószelepet kapott,  meg az st számítógépét,  de látványos volt a különbség.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6106 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:59:29 »

Nekem padon mérve csipp  előtt 152 volt,  utána 187, gyári konfigurációval. Igaz mk3.
Az mk2 v6 csak st folytószelepet kapott,  meg az st számítógépét,  de látványos volt a különbség.
biztos csak ezt?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6107 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:01:54 »

lol002 uglystupid2 2funny

Csak nehogy aztán elmenjen utána teljesítménymérésre, mert sírva fakad, hogy az ST fojtószeleppel és a chippeléssel 163 lovas lett.

200 fölé? A fentiekkel? Muhahaha. Wink
hallod ...
hát ezért cseréltünk motort?
csak folytószelepet (sic!) meg számítógépet kellett volna cserélnünk
hogy mi milyen hüjék vagyunk   falbav
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6108 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:29:30 »

hallod ...
hát ezért cseréltünk motort?
csak folytószelepet (sic!) meg számítógépet kellett volna cserélnünk
hogy mi milyen hüjék vagyunk   falbav

Ugyanmár.. leállítod, lendületesen rátekerve a kulcsot újra elindítod, és máris plusz 10 lóerő!!  nyes hehe circling
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6109 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:30:27 »

biztos csak ezt?

Az mk3 csak programot. Az mk2 nem lett mérve,  mert ott computer hiba miatt lett a 2.5st ecu belerakva, és mivel eléggé @lett, még a légszűrő ház, maf, csövek, gazbovden tartó is a folytószelep mellett.  Utána  jobban vette a fordulatot fickósabb lett.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6110 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:05:18 »

Nekem padon mérve csipp  előtt 152 volt,  utána 187, gyári konfigurációval. Igaz mk3.
Az mk2 v6 csak st folytószelepet kapott,  meg az st számítógépét,  de látványos volt a különbség.

Akkor gondold csak el, milyen lett volna, ha kap egy komplett ST motort nagyobb injektorokkal, polír szívócsonkkal, könnyebb lendkerékkel és mondjuk egy hengerenkénti leömlőpárral. Na az már bőven 200 felett van. És azt már lehet hova chippelni utána.

Ha józan paraszti ésszel átgondolod: ha csak a fojtószelep (fojtani csak pontosan szabad, nehogy túlélje.....) és chip lenne a 171-205 le között a különbség, akkor a gyárban se xaroztak volna a többi apróság áttervezésével. wave

Akinek meg nem elég a gyári paci, az vegyen slick gumit. Érezhető lesz a teljesítményleadás változása (száraz aszfalton persze).
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6111 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:06:09 »

hallod ...
hát ezért cseréltünk motort?
csak folytószelepet (sic!) meg számítógépet kellett volna cserélnünk
hogy mi milyen hüjék vagyunk   falbav

Há' bammeg, csak most szóltak a Tudor-ok. Fene se tudta, hogy a fojtószelepben lakik a cserebogárlárva. integet2 eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6112 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:11:07 »

Há' bammeg, csak most szóltak a Tudor-ok. Fene se tudta, hogy a fojtószelepben lakik a cserebogárlárva. integet2 eplus2
van tartalék fojtószeleped, ugye? Cheesy
kőne Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6113 Dátum: 2013.04.03 szerda, 23:56:56 »

Akkor gondold csak el, milyen lett volna, ha kap egy komplett ST motort nagyobb injektorokkal, polír szívócsonkkal, könnyebb lendkerékkel és mondjuk egy hengerenkénti leömlőpárral. Na az már bőven 200 felett van. És azt már lehet hova chippelni utána.

Ha józan paraszti ésszel átgondolod: ha csak a fojtószelep (fojtani csak pontosan szabad, nehogy túlélje.....) és chip lenne a 171-205 le között a különbség, akkor a gyárban se xaroztak volna a többi apróság áttervezésével. wave

Akinek meg nem elég a gyári paci, az vegyen slick gumit. Érezhető lesz a teljesítményleadás változása (száraz aszfalton persze).


Azért  el is olyan olvasod néha amire írsz  vagy csak írsz?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6114 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 07:54:08 »


Azért  el is olyan olvasod néha amire írsz  vagy csak írsz?


Az hagyján! Még azt is elolvasom, amit írok.

Mire gondolsz egyébként? Arra válaszoltam, hogy érezted a különbséget a fojtószelep és az ECU csere után. Na most ha érezted azt az 5 plusz virtuális lovat, akkor a plusz 36-ot még annál is jobban érezted volna, ugyebár.

Biztos érezhető volt a plusz levegő és az ST ECU miatti (többnyire azért placebo) rugalmasság növekedés, de hogy erősebb nem lett a verda, azt borítékolom. A több lóhoz ugyanis nem elegendő a többlet levegő, többlet üzemanyag, jobb légáramlás és kisebb tehetetlenségű lendkerék is kell.

Azt ne gondoljuk már komolyan, hogy egy 40-60 ezer forintos remappingtól és egy szélesebb fójtószeleptől 200 ló fölé ugrik a gyárilag 171 (mára valahol 155 és 165 közötti) lovas motor, mert ez nettó nonszensz. Jobb eseteben érhető el a chipszhez "garantált" 185.

Visszatérve a kérdésedre: igaz, hogy abban a hsz-ben, amire konkrétan válaszoltam nem írod, hogy 200 fölé ment a csere után a tiéd, viszont pár órával korábban ezt javasoltad: "Vegyél  rá  egy st  folytószelepet,  meg csippelesd meg, felmegy 200 fölé is." Na ez így, ilyen formában nem igaz. Erre írtam, hogy "ha csak a fojtószelep és chip lenne a 171-205 le között a különbség, akkor a gyárban se xaroztak volna a többi apróság áttervezésével."

Szerintem mindenki értette, aki akarta. wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6115 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 07:57:05 »

Szerintem mindenki értette, aki akarta. wave
én nem akartam érteni, de kénytelen voltam  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6116 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 07:59:49 »

én nem akartam érteni, de kénytelen voltam  hehe

Van, akinek nincs választása.... hehe
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6117 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 08:29:45 »

Van, akinek nincs választása.... hehe
gyorsan add el nekem a fojtószeleped....múlt héten a kollegám elvitte egy kis országjárásra az autót,9 literes fogyasztást hozott ki belőle (~1000 km,nagyrészt autópályán) Mivel én nem autópályázok,ez jó vagy nem jó?Ha hinni lehet neki akkor pestről szegedre egy óra+10 perc alatt ért le,az átlagban olyan 160-170-et ment (és miért ne hinnék neki?)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 08:33:44 írta szuperhangya » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6118 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 08:30:00 »

Az hagyján! Még azt is elolvasom, amit írok.

Mire gondolsz egyébként? Arra válaszoltam, hogy érezted a különbséget a fojtószelep és az ECU csere után. Na most ha érezted azt az 5 plusz virtuális lovat, akkor a plusz 36-ot még annál is jobban érezted volna, ugyebár.

Biztos érezhető volt a plusz levegő és az ST ECU miatti (többnyire azért placebo) rugalmasság növekedés, de hogy erősebb nem lett a verda, azt borítékolom. A több lóhoz ugyanis nem elegendő a többlet levegő, többlet üzemanyag, jobb légáramlás és kisebb tehetetlenségű lendkerék is kell.

Azt ne gondoljuk már komolyan, hogy egy 40-60 ezer forintos remappingtól és egy szélesebb fójtószeleptől 200 ló fölé ugrik a gyárilag 171 (mára valahol 155 és 165 közötti) lovas motor, mert ez nettó nonszensz. Jobb eseteben érhető el a chipszhez "garantált" 185.

Visszatérve a kérdésedre: igaz, hogy abban a hsz-ben, amire konkrétan válaszoltam nem írod, hogy 200 fölé ment a csere után a tiéd, viszont pár órával korábban ezt javasoltad: "Vegyél  rá  egy st  folytószelepet,  meg csippelesd meg, felmegy 200 fölé is." Na ez így, ilyen formában nem igaz. Erre írtam, hogy "ha csak a fojtószelep és chip lenne a 171-205 le között a különbség, akkor a gyárban se xaroztak volna a többi apróság áttervezésével."

Szerintem mindenki értette, aki akarta. wave

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6119 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 08:45:31 »

nahát akkor ha már a szöveg elejét megtaláltad, akkor olvasd tovább is, többek között ott szerepel a módosított vezérműtengely is
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6120 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 09:37:35 »


Remek cikk ez! Ebben is benne van sokminden, ami kell még az erősebb autóhoz. A nagyobb fojtószelep és a más ECU is. Meg sok egyéb, ami nelkül az említettek semmit nem érnek. De azért összefoglalom - sokadjára - neked is, mert látom, hogy vóna' rá igény.

ST200:

- dupla bemeneti nyílású légszűrőház,
- szélesebb pillangószelep ház (SVT),
- polírozott szívócsonk (elsődleges és másodlagos egyaránt "Extrude honing" kezelést kapott),
- nagyobb (zöld) injektorok,
- polírozott felső és alsó torkok (UIM, LIM)
- könnyített lendkerék,
- módosított vezérműtengely,
- módosított ECU, (nevezhetjük chippelésnek is)
- rövidített áttételű váltó (mert anélkül semmit nem ér a több ló)
- gyorsabb gázcseréjű kipufogórendszer (nem, nem az optika miatt duplacsövű).


Ez kellett ahhoz, hogy a 171 lóból 205 legyen. A 220Nm-ből pedig 235Nm.

A fizikája így néz ki: Bejön a több levegő, a MAF megméri. A több levegő gyorsabban lecsúszik a polírozott járatokon. Az ECU a MAF jele alapján a több levegőhöz hozzáadja a több üzemanyagot (amit a sima injektorokon keresztül nem tudna a szűk keresztmettszet miatt). A gyertyák begyújtanak, a módosított vezérműtengely által korábban nyitott szelepeken beömlő keverék elég és gyorsabban távozik (szintén a módosított vezérműtengely által korábban nyitott kipuffogó szelepeken át). A gázok bekerülnek a gyorsabban gázcserélő kipuffba és már csak annyi van hátra, hogy a könnyebb lendkerék hamarabb vegye a fordulatot, amit aztán át tud adni a rövidebb váltón át a kerekekre.

Na most a fojtószelep és az ECU kicserélésével 2 dolog történik. 1. Fizikailag szegényedik a keverék, mivel a sima V6 ECU nem tudja kezelni a sima V6 injektorokkal a többletlevegőt, a bejuttatott plusz levegő csak a keveréket szegényíti.  2. A felhasználó örül, hogy erősebbnek érzi az autóját, akárcsak a hangosabb sportkipufogóval.

Ha már cikkezünk, ne a wikipédiát citáljuk. Van olyan oldal is, ahol tudják, hogy miről beszélnek.
http://www.talkford.com/topic/135938-25v6-and-st200-svt-engine-differences/   
Külön felhívnám a figyelmet az írás végén található megjegyzésre: "Source:  Ford Motor Company"

Én meggyőzhető vagyok minden témában, de azt speciel velem nem fogod elhitetni, hogy a fojtószelep és az ECU cserével érezhetően jobban megy az MK2 V6. Van benne némi tapasztalatom. Meg páran vannak még itt, akik foglalkoztak ST motorral (ST alkatrészek apránkénti beszerelésével is sima V6-ba). Szerintem őket sem fogod tudni meggyőzni.

Az alapvető levegőoldali + ECU tuningról pedig itt egy alapmű mindenki okulására. Arról van benne szó, hogy a szívó/kipufogó oldali tuning önmagában miért okoz teljesítménycsökkenést, miért kell hozzá normális chip a teljesítménynövekedés eléréséhez illetve, hogy miért nem jó az, ha csak 1-2 elemet cserélünk egy komplex rendszerben.

És ez csak egy gagyi kommersz TV-show, ennél sokkal komolyabb tuningműhelyek ugyan ezt szajkózzák mindenhol.
http://www.youtube.com/watch?v=SOsEuScaT78
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6121 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 09:59:45 »

Remek cikk ez! Ebben is benne van sokminden, ami kell még az erősebb autóhoz. A nagyobb fojtószelep és a más ECU is. Meg sok egyéb, ami nelkül az említettek semmit nem érnek. De azért összefoglalom - sokadjára - neked is, mert látom, hogy vóna' rá igény.

ST200:

......


 eljen taps
Nem szervesen tartozik a témához, de ha már meg lett említve a rövidebb váltó: az mekkora szentségtörés és/vagy baromság lenne, továbbá lehet-e vele pl. kisebb fogyasztást elérni, ha a hosszabb áttételezésű váltót dobunk egy ST200-ba? Nemsokára végre egyben lesz rá a pénz, hogy végre elhozhassam, és nem sportautóként akarom használni, inkább valami túraautó-féleségnek.. akkor meg inkább picit alacsonyabb fordulat, meg alacsonyabb fogyasztás jó lenne. Kiutálnátok innen egy ilyen változtatással? Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6122 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:12:37 »

eljen taps
Nem szervesen tartozik a témához, de ha már meg lett említve a rövidebb váltó: az mekkora szentségtörés és/vagy baromság lenne, továbbá lehet-e vele pl. kisebb fogyasztást elérni, ha a hosszabb áttételezésű váltót dobunk egy ST200-ba?

Szerintem értelme nincsen, az dinamizmus érzését vesztenéd el vele.  integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6123 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:25:38 »

Remek cikk ez! Ebben is benne van sokminden, ami kell még az erősebb autóhoz. A nagyobb fojtószelep és a más ECU is. Meg sok egyéb, ami nelkül az említettek semmit nem érnek. De azért összefoglalom - sokadjára - neked is, mert látom, hogy vóna' rá igény.
ezzel még több lóerőt lehet kicsikarni belőle
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/gumi_felni_disztarcsa/felni/ford_mondeo_st200_gyari_alufelni_garnitura_1736181071.html
(csak az az ütős súly ne vóna rajta ...)
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6124 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:38:17 »

...
Biztos érezhető volt a plusz levegő és az ST ECU miatti (többnyire azért placebo) rugalmasság növekedés, de hogy erősebb nem lett a verda, azt borítékolom. A több lóhoz ugyanis nem elegendő a többlet levegő, többlet üzemanyag, jobb légáramlás és kisebb tehetetlenségű lendkerék is kell.
...

Namost én kipucoltam a szívósort, így jobb lett a légáramlás. Lehet, hogy egyszer nem 5ezerért tankolok, hanem nyomok egy tele tankot, hogy több üzemanyagot kapjon az autó. Aztán felrakok rá egy elektromos turbót, meg az ST kipufogónál is olcsóbb és szebb hangot adó turbó betétet, szerintetek így meglesz a 200 ló az én 2,0 Zetec mocimmal? worship nyes


Az alapvető levegőoldali + ECU tuningról pedig itt egy alapmű mindenki okulására. Arról van benne szó, hogy a szívó/kipufogó oldali tuning önmagában miért okoz teljesítménycsökkenést, miért kell hozzá normális chip a teljesítménynövekedés eléréséhez illetve, hogy miért nem jó az, ha csak 1-2 elemet cserélünk egy komplex rendszerben.

Szerintem próbáld ki! Cseréld le az autódban az ECU-t és a folytószelepet egy simára, járj vele egy kicsit! Érezhetően gyengébb lesz a géped! Márpedig, ahogy matekból tanultuk, ha nem tudod bebizonyítani, hogy A+B=C, akkor bizonyítsd be, hogy C-B=A, és ezzel máris bebizonyítottad az első állításodat is! (A peremfeltételek elhanyagolása mellett!) eplus2
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6125 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:45:11 »


Szerintem próbáld ki! Cseréld le az autódban az ECU-t és a folytószelepet egy simára, járj vele egy kicsit! Érezhetően gyengébb lesz a géped! Márpedig, ahogy matekból tanultuk, ha nem tudod bebizonyítani, hogy A+B=C, akkor bizonyítsd be, hogy C-B=A, és ezzel máris bebizonyítottad az első állításodat is! (A peremfeltételek elhanyagolása mellett!) eplus2

Ez jó, ezt tetszik! eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6126 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 13:08:47 »

Meg páran vannak még itt, akik foglalkoztak ST motorral (ST alkatrészek apránkénti beszerelésével is sima V6-ba). Szerintem őket sem fogod tudni meggyőzni.

Csak jutnék már el odáig, hogy kipróbálhassam... Most a fék miatt áll, mert nem találok sehol, senkinél ilyen fékerőszabályzót, amit lentebb említettem. Nem tudjátok véletlenül, hogy konkrétan amiben nincs, ott mi látja el helyette a feladatot, vagy máshova van beiktatva? Csak mert MKII-ből néztem már mind3-féle felépítményű V6ot, amikben nem volt a ilyen megoldás ott ahol nekem... Ugyanebben az évjáratban is néztem. Újonnan csak végszükség esetén veszem meg ezt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 13:19:22 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6127 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 13:21:00 »

Csak jutnék már el odáig, hogy kipróbálhassam... Most a fék miatt áll, mert nem találok sehol, senkinél ilyen fékerőszabályzót, amit lentebb említettem. Nem tudjátok véletlenül, hogy konkrétan amiben nincs, ott mi látja el helyette a feladatot, vagy máshova van beiktatva? Csak mert MKII-ből néztem már mind3-féle felépítményű V6ot, amikben nem volt a ilyen megoldás ott ahol nekem... Ugyanebben az évjáratban is néztem. Újonnan csak végszükség esetén veszem meg ezt.

Kell az oda? Helyettesítsd csővel, és kész.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6128 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:10:10 »

Csak jutnék már el odáig, hogy kipróbálhassam... Most a fék miatt áll, mert nem találok sehol, senkinél ilyen fékerőszabályzót, amit lentebb említettem. Nem tudjátok véletlenül, hogy konkrétan amiben nincs, ott mi látja el helyette a feladatot, vagy máshova van beiktatva? Csak mert MKII-ből néztem már mind3-féle felépítményű V6ot, amikben nem volt a ilyen megoldás ott ahol nekem... Ugyanebben az évjáratban is néztem. Újonnan csak végszükség esetén veszem meg ezt.
gondolom éppen ezen okból van több féle abs fejegység...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6129 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:13:14 »

eljen taps
Nem szervesen tartozik a témához, de ha már meg lett említve a rövidebb váltó: az mekkora szentségtörés és/vagy baromság lenne, továbbá lehet-e vele pl. kisebb fogyasztást elérni, ha a hosszabb áttételezésű váltót dobunk egy ST200-ba? Nemsokára végre egyben lesz rá a pénz, hogy végre elhozhassam, és nem sportautóként akarom használni, inkább valami túraautó-féleségnek.. akkor meg inkább picit alacsonyabb fordulat, meg alacsonyabb fogyasztás jó lenne. Kiutálnátok innen egy ilyen változtatással? Cheesy

Ekkora f@szságot nyes kell az neked?  Roll Eyes

Kell az oda? Helyettesítsd csővel, és kész.

Felesleges.....

gondolom éppen ezen okból van több féle abs fejegység...

Most komolyan ezért áll az autó wow1 Ott van benne az ebv. Én kipróbálnám a helyében azzal amit javasoltam 500ft/db elmegy egy üres útra, nyom egy satut, és ha a hátulja előbb blokkol mint az orra akkor kell.......
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 14:15:30 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6130 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:25:43 »

Ekkora f@szságot nyes kell az neked?  Roll Eyes

Tudod, nagyon hozzászoktam már a TD-hez, hogy olyan jó keveset zabál, meg 130nál csak 3000-et forog.. Egy kis nosztalgia átmentés a ST-be  vigyor3 idiota
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6131 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 14:52:49 »

Most komolyan ezért áll az autó wow1 Ott van benne az ebv. Én kipróbálnám a helyében azzal amit javasoltam 500ft/db elmegy egy üres útra, nyom egy satut, és ha a hátulja előbb blokkol mint az orra akkor kell.......

Amit javasoltál (24mm), az feleolyan hosszú sincs mint a szelep(60mm), így emiatt sem tudná kiváltani. Anno a mérnökök nem valószínű, hogy azért tették be ezt a nyomásszabályzót, mert elfelejtették mire való az ABS meg az EBV, hanem több mint valószínű, hogy az enyémben lévő fékvezérlés valamilyen okból igényli ezt a megoldást.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6132 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:15:24 »

Amit javasoltál (24mm), az feleolyan hosszú sincs mint a szelep(60mm), így emiatt sem tudná kiváltani. Anno a mérnökök nem valószínű, hogy azért tették be ezt a nyomásszabályzót, mert elfelejtették mire való az ABS meg az EBV, hanem több mint valószínű, hogy az enyémben lévő fékvezérlés valamilyen okból igényli ezt a megoldást.

Azt a kiváltásra javasoltam, nem a helyettesítésre... Nem fogsz olyat találni bontottat  Undecided  te tudod, de azért olvasd el etzold 175 oldalát. Az csak azért lehet a korai mk2 modellekben ha a vezérlő beadja a kulcsot tudd használni az autód EBV nélkül is..... ne pördülj ki minden egyes fékezésnél vigyor3 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #6133 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 18:41:03 »

Sziasztok urak!

Az igazat megvallva okosabb nem lettem. Na már most ha kiveszem a katalizátort nyerek vele kb 8-10 lóerőt? Igen a chippel + 10% így elvileg a 170 lenne 185ló. persze egy 1997-es moci már nem tud 170 lóerőt produkálni sajnos. Elvileg sport légszűrő is dob mondjuk 5 lovat a pakliba. Nem szeretnék vitába szállni senkivel mert nem vagyok nagy menő de azért egy picit utána néztem a dolognak.  Mondjuk kezdenék egy henger fej polírral meg ugye a motor kikönnyítése. Leömlőktől egy Remus rendszer,és ezek után chip tuning. Ez már tuti 200 de lehet,hogy több is egy picit.  Na nem tudom??? Viszont ez tényleg nem 40-50 ezer mert ennyiből nem lehet 200 pacit csinálni,azt vegyük alapul,hogy egy normális jól működő chip tuning 50e-be kerül. A henger fej polír meg a kikönnyítés kb egy 100-120e, a kipufogó  rendszer alsó hangon és jutányosan egy 80-100e-be kerül.Nem kell nagy tudás az értékek összeadásához ez kb.250 ezer. Valóban nagy különbség van az st és az alap v6 között,terméseztessen vétel árban is,bár több helyen írták,hogy az st egy picit túl van árazva. Most néztem egy népszerű autó kereskedő portálon 2000 évjárat 1.099.000 Ft szerintem 1 milláért simán vihető. Az én esetemben 500 ezernél megáll a verda ekkor egy tényleg jó állapotú alap v6 lesz,DE kb így mennek a jó állapotúak esetleg 6-650e. Persze még éppen működő  szartalicskát lehet venni már 100-150ezerért,de ezt inkább felejtős.  Ha mondjuk én ehhez hasonló utat választok akkor 700 körül megáll és elérem a kívánt eredményt. Legalább is remélem. És persze még az elektronikáról nem is szóltam mert ahhoz totál hülye vagyok.De itt már el kellene gondolkodnom egy motor cserén egy st használt motor 130körül mozog + elektronikus részek de ugye nem tudom milyen a motor? Valószínűleg ez a művelet is 200-250 körül mozoghat szerintem, persze ezek az én számításaim és nem feltétlenül így van de a tuning a JÓ tuning nem olcsó mulatság.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 18:44:32 írta nando33 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6134 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:31:21 »



Ha jót akarsz magadnak, akkor nem állsz neki tuningolni, hanem veszel egy ST motort váltóval együtt angol vagy német autóból.

Tapasztalat mondatja ezt velem. integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6135 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:45:39 »

Sziasztok urak!

Az igazat megvallva okosabb nem lettem. Na már most ha kiveszem a katalizátort nyerek vele kb 8-10 lóerőt? Igen a chippel + 10% így elvileg a 170 lenne 185ló. persze egy 1997-es moci már nem tud 170 lóerőt produkálni sajnos. Elvileg sport légszűrő is dob mondjuk 5 lovat a pakliba. Nem szeretnék vitába szállni senkivel mert nem vagyok nagy menő de azért egy picit utána néztem a dolognak.  Mondjuk kezdenék egy henger fej polírral meg ugye a motor kikönnyítése. Leömlőktől egy Remus rendszer,és ezek után chip tuning. Ez már tuti 200 de lehet,hogy több is egy picit.  Na nem tudom???

Nem. Felejtsd el ezeket a légszűrő +5, meg katalizátor kivétel +10, sportdob +10, csipsztuning +10% marhaságokat... Már csak ezekkel +40lóerős lenne, láthatod, hogy irreális. Motorkikönnyítés??
Drof írását olvasd el mégegyszer. Azon felül ha 200 paci fölé akarsz menni, akkor lehet hengerfejet portolni, nagyobb szelepek, kompressziónövelés, mégdurvább veztengelyek, mégnagyobb injektorok, és a legvégén egy új program teljesítménymérő padon tökéletesítgetve. Aztán lehet hengerfejezgetni időnként, mert sz*r a tömítés, és eleve rossz a hátsó hengersor hűtése..
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 19:47:44 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6136 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:46:14 »

Sziasztok urak!

Van ám annyi, alapból 200le feletti autó még az ST200-on kívül, ha mindenképp 200 ló a cél...
Ha mindenképp Ford kell, itt van ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/explorer/ford_explorer_4.0_-_v6-6674922
Ha a gyártó mindegy: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_3.0_mv6_sport-6751732
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega/opel_omega_3.0_mv6_mv6-6697942
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chrysler/vision/chrysler_vision_3.5_automata-6713372

Ezek 500e HUF alatt megvásárolható, magyar rendszámos kosik. De van még jópár béka Sorpio is, 2,9-es V6os, az is 200 paci feletti.


Végig csak teljesítménynövelésről, és a "bűvös" 200le-s határ átlépéséről beszélsz, ezért gondoltam csak mutogatni akarod, hogy neked van 200 lovas kocsid. A nyomatéknövelésről, a váltóáttételezésről, a sportosságról szó nem esett.
(Bár igencsak kélem, hogy az általad összepakolt cuccokkal elérnéd a 200 lovat - de nincs tapasztalat.) Lips Sealed
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6137 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 21:13:08 »

Van ám annyi, alapból 200le feletti autó még az ST200-on kívül, ha mindenképp 200 ló a cél...
Ha mindenképp Ford kell, itt van ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/explorer/ford_explorer_4.0_-_v6-6674922
Ha a gyártó mindegy: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_3.0_mv6_sport-6751732
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega/opel_omega_3.0_mv6_mv6-6697942
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chrysler/vision/chrysler_vision_3.5_automata-6713372

Ezek 500e HUF alatt megvásárolható, magyar rendszámos kosik. De van még jópár béka Sorpio is, 2,9-es V6os, az is 200 paci feletti.


Végig csak teljesítménynövelésről, és a "bűvös" 200le-s határ átlépéséről beszélsz, ezért gondoltam csak mutogatni akarod, hogy neked van 200 lovas kocsid. A nyomatéknövelésről, a váltóáttételezésről, a sportosságról szó nem esett.
(Bár igencsak kélem, hogy az általad összepakolt cuccokkal elérnéd a 200 lovat - de nincs tapasztalat.) Lips Sealed

Ezekert a lepukkant szarokert epeszu ember nem ad penzt Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6138 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 22:58:17 »

Van ám annyi, alapból 200le feletti autó még az ST200-on kívül, ha mindenképp 200 ló a cél...
Ha mindenképp Ford kell, itt van ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/explorer/ford_explorer_4.0_-_v6-6674922
Ha a gyártó mindegy: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_3.0_mv6_sport-6751732
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega/opel_omega_3.0_mv6_mv6-6697942
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chrysler/vision/chrysler_vision_3.5_automata-6713372

Ezek 500e HUF alatt megvásárolható, magyar rendszámos kosik. De van még jópár béka Sorpio is, 2,9-es V6os, az is 200 paci feletti.


Végig csak teljesítménynövelésről, és a "bűvös" 200le-s határ átlépéséről beszélsz, ezért gondoltam csak mutogatni akarod, hogy neked van 200 lovas kocsid. A nyomatéknövelésről, a váltóáttételezésről, a sportosságról szó nem esett.
(Bár igencsak kélem, hogy az általad összepakolt cuccokkal elérnéd a 200 lovat - de nincs tapasztalat.) Lips Sealed

Mind igaz amit írsz. Viszont ne felejtsük el, hogy mekkora tömeget kell mozgatni 200+ lóval. Egy Explorer vagy egy Omega MV6 nem tudja azt nyújtani mint az ST200. Más karakterek, más dinamikával. wave
Naplózva
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #6139 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 23:26:49 »

Köszi a választ kedves Jaany,de ezekért az autókért egy forintot sem fizetnék mégpedig azért mert ezek széthullott fostalicskák  és még az 500ezres  vételárhoz kellene csapni  másik 400ezret,hogy alap állapotba kerüljenek így pedig már szinte megvehetném azt az st mondit a használt autóról 1miláért. Egyébként mint írtam szeretem ezt az autót és valószínűleg még sokáig nem adom el. Ezért is költök rá ennyit,de így legalább tudom,hogy jó és üzembiztos kocsim van és tényleg kivan cserélve az amit ki kell cserélni. Egyébként így is nagyon,nagyon elégedett vagyok a teljesítményével igazi Grand Turismo nem hagyott cserben hosszú emelkedőknél sem és pár meglepetést is  tudtam vele okozni egész komoly pár éve gyártott autóknak. Igazából a cél az volt ,hogy jó állapotba kerüljön az autó amit megérdemel ez már szinte megvan,nem csak nyomni akarom neki hanem megadni azt ami neki jár,hogy ő is adhasson nekem: a vezetési élmény amit egy jól működő v6 adhat. A tunnigról csak annyit mondanék,hogy ésszerű pénzügyi keretek közt a legtöbbet kihozni a gépből. Szerintem ha nem is 200 de 180-190 közé feltudom húzni káros hatások nélkül. Szerintem ha meg lesz a 180-190 ló paci egy olyan omegát szarrá verek vele.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 23:32:20 írta nando33 » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6140 Dátum: 2013.04.05 péntek, 00:06:59 »

Köszi a választ kedves Jaany,de ezekért az autókért egy forintot sem fizetnék mégpedig azért mert ezek széthullott fostalicskák  és még az 500ezres  vételárhoz kellene csapni  másik 400ezret,hogy alap állapotba kerüljenek így pedig már szinte megvehetném azt az st mondit a használt autóról 1miláért. Egyébként mint írtam szeretem ezt az autót és valószínűleg még sokáig nem adom el. Ezért is költök rá ennyit,de így legalább tudom,hogy jó és üzembiztos kocsim van és tényleg kivan cserélve az amit ki kell cserélni. Egyébként így is nagyon,nagyon elégedett vagyok a teljesítményével igazi Grand Turismo nem hagyott cserben hosszú emelkedőknél sem és pár meglepetést is  tudtam vele okozni egész komoly pár éve gyártott autóknak. Igazából a cél az volt ,hogy jó állapotba kerüljön az autó amit megérdemel ez már szinte megvan,nem csak nyomni akarom neki hanem megadni azt ami neki jár,hogy ő is adhasson nekem: a vezetési élmény amit egy jól működő v6 adhat. A tunnigról csak annyit mondanék,hogy ésszerű pénzügyi keretek közt a legtöbbet kihozni a gépből. Szerintem ha nem is 200 de 180-190 közé feltudom húzni káros hatások nélkül. Szerintem ha meg lesz a 180-190 ló paci egy olyan omegát szarrá verek vele.

Viszont ha még sikerül is olcsó pénzből kihozni valamit {eleve 500-ért egy V6-os is olyan, hogy rá kell költeni 2-300ezret, hogy a kötelező baromságokat megcsináltasd rajta, esetleg repedt lökhárítók cseréje, vagy küszöb/kerékív csere; elég kicsi az esély, hogy törésmentes, az meg még plusz galibákat tud okozni.. Ilyenkor már ott tartasz, hogy 7-800k elment (plusz átírás), és még csak akkor a tuning}, akkor is -ill. igazán az olcsó tuning esetén- minden egyes plusz lóerővel durván exponenciális módon rövidíted a gép életét. Plusz 30 lóerő, az mínusz 150ezer km. Rossz esetben pár hónapon belül széthullik/besül/bármi egyéb lesz vele, és akkor ott vagy, hogy van egy bódéd használhatatlan motorral.
Vagy ha már olcsón kell, akkor egy ez: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra_RS_Cosworth#2wd_Sierra_Sapphire_RS_Cosworth? Bár ebből meg egy jó állapotú drágább mint az ST200.
Áh, vegyél ST200 motort meg lábakat, oszt jónapot Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6141 Dátum: 2013.04.05 péntek, 03:00:29 »

Viszont ha még sikerül is olcsó pénzből kihozni valamit {eleve 500-ért egy V6-os is olyan, hogy rá kell költeni 2-300ezret, hogy a kötelező baromságokat megcsináltasd rajta, esetleg repedt lökhárítók cseréje, vagy küszöb/kerékív csere; elég kicsi az esély, hogy törésmentes, az meg még plusz galibákat tud okozni.. Ilyenkor már ott tartasz, hogy 7-800k elment (plusz átírás), és még csak akkor a tuning}, akkor is -ill. igazán az olcsó tuning esetén- minden egyes plusz lóerővel durván exponenciális módon rövidíted a gép életét. Plusz 30 lóerő, az mínusz 150ezer km. Rossz esetben pár hónapon belül széthullik/besül/bármi egyéb lesz vele, és akkor ott vagy, hogy van egy bódéd használhatatlan motorral.
Vagy ha már olcsón kell, akkor egy ez: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra_RS_Cosworth#2wd_Sierra_Sapphire_RS_Cosworth? Bár ebből meg egy jó állapotú drágább mint az ST200.
Áh, vegyél ST200 motort meg lábakat, oszt jónapot Cheesy

Ki kell álljak Nando33 mellett, teljesen megértem hogy ragaszkodik az autójához.Nekem egy 94-es V6-om van és idén kábelezték újra, új bosch gyújtás cakk-pakk + bosch silver s4 aksi, droftól leömlők+szervószivattyú, új hűtő+gyári vízsövek,  már egy hete várom a formát aki ígérte hogy visszük gépműhelybe a motort teljesen szétkapják és teljes felújítás+ csak is kizárólag Victor Reinz tömítés, mk3-as féknyergek,fékbetét+focus st 170 tárcsa, új lengéscsillapítók elöl hátul(sachs), azt ha minden megvan akkor VEMS vezérlő.Mindent egybevéve simán vetekszik egy használt ST200 árával, de lesz egy 0km-es autóm.Engem pont nem érdekel hogy mennyi ló lesz a végén csak az hogy szolgáljon ki még 15-20 évig.Nem akarok thomyka vitatkozni de ennek a végletekig lebutított motornak az élettartamát nem befolyásolja +30-40 paci, annál inkább a hidegindítások száma, a sok rövidtáv, a nem megfelelő motorolaj és cseréjének elhanyagolása, a nem rendeltetésszerű üzemeltetés, a nem megfelelő alkatrészek használata.Ha szakszerű és tudatos egy tuning és 15e km helyett 10e km ként cserélsz olajat akkor igenis kimegy a világból is.Én ha tehetem még őszhajúan(25éves vagyok) is szeretném néha meghajtani a vasat, hétvégente lemosni, visszagondolni a sok-sok megtett km-re.Hát mi ez ha nem szerelem? Wink Van akinek a kocsi eszköz, valakinek társ az utazáshoz!  
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.05 péntek, 09:36:51 írta Tamas0711 » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6142 Dátum: 2013.04.05 péntek, 10:16:03 »

Ki kell álljak Nando33 mellett, teljesen megértem hogy ragaszkodik az autójához.Nekem egy 94-es V6-om van és idén kábelezték újra, új bosch gyújtás cakk-pakk + bosch silver s4 aksi, droftól leömlők+szervószivattyú, új hűtő+gyári vízsövek,  már egy hete várom a formát aki ígérte hogy visszük gépműhelybe a motort teljesen szétkapják és teljes felújítás+ csak is kizárólag Victor Reinz tömítés, mk3-as féknyergek,fékbetét+focus st 170 tárcsa, új lengéscsillapítók elöl hátul(sachs), azt ha minden megvan akkor VEMS vezérlő.Mindent egybevéve simán vetekszik egy használt ST200 árával, de lesz egy 0km-es autóm.Engem pont nem érdekel hogy mennyi ló lesz a végén csak az hogy szolgáljon ki még 15-20 évig.Nem akarok thomyka vitatkozni de ennek a végletekig lebutított motornak az élettartamát nem befolyásolja +30-40 paci, annál inkább a hidegindítások száma, a sok rövidtáv, a nem megfelelő motorolaj és cseréjének elhanyagolása, a nem rendeltetésszerű üzemeltetés, a nem megfelelő alkatrészek használata.Ha szakszerű és tudatos egy tuning és 15e km helyett 10e km ként cserélsz olajat akkor igenis kimegy a világból is.Én ha tehetem még őszhajúan(25éves vagyok) is szeretném néha meghajtani a vasat, hétvégente lemosni, visszagondolni a sok-sok megtett km-re.Hát mi ez ha nem szerelem? Wink Van akinek a kocsi eszköz, valakinek társ az utazáshoz!  

Hát ha nem a lóerővadászat a cél, akkor ez így simán jó Cheesy Ha nem szerettem volna bele egy ST200-ba, akkor a mostani TD-t rántanám fel gyári állapotra..  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6143 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:24:19 »

Elvileg ha nincs hátul, akkor a motortérben található a hátsó kerekek fékerő-szabályzója. Nincsen valakinél fénykép amin ez látszódhat, vagy alkatrészprogramban le tudná csekkolni valaki?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6144 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:28:43 »

Elvileg ha nincs hátul, akkor a motortérben található a hátsó kerekek fékerő-szabályzója. Nincsen valakinél fénykép amin ez látszódhat, vagy alkatrészprogramban le tudná csekkolni valaki?

ha jól informálódtam nem rég, valahol a vezérlő környékén dekkol.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6145 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:50:29 »

Hát ha nem a lóerővadászat a cél, akkor ez így simán jó Cheesy Ha nem szerettem volna bele egy ST200-ba, akkor a mostani TD-t rántanám fel gyári állapotra..  vigyor3

Tudtam én hogy megértesz.Mellesleg az asszony se olcsó mégsem dobom ki(egyenlöre) eplus2 .Ha jól tudom az új Zentai drift Focus egy duratec v6-ot kap ikerturbókkal meg sok finomsággal kb. 500hp lesz, az biztos nem megy 5-600e km-t. taps

Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6146 Dátum: 2013.04.05 péntek, 16:56:51 »

Tudtam én hogy megértesz.Mellesleg az asszony se olcsó mégsem dobom ki(egyenlöre) eplus2 .Ha jól tudom az új Zentai drift Focus egy duratec v6-ot kap ikerturbókkal meg sok finomsággal kb. 500hp lesz, az biztos nem megy 5-600e km-t. taps



Az asszony is baromi gyorsan elhasználódik, ha túlzottan búgatod  nyes lol002
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6147 Dátum: 2013.04.06 szombat, 14:16:55 »

Az asszony is baromi gyorsan elhasználódik, ha túlzottan búgatod  nyes lol002

Az már biztos is! nevetes1
Naplózva
Tamas0711
Vendég
« Új hozzászólás #6148 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 12:23:10 »


Sziasztok!

A szervópumpa cseréhez csak a konzolt kell levenni ami alatt van a pumpa, szervócső le, szíj le, pumpa cserél és vissza minden?Vagy van valami turpisság? Huh?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6149 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 15:36:48 »

Sziasztok!

A szervópumpa cseréhez csak a konzolt kell levenni ami alatt van a pumpa, szervócső le, szíj le, pumpa cserél és vissza minden?Vagy van valami turpisság? Huh?

Szíj, motortartó bak (konzol), szíjtárcsa, cső, aztán a pumpa. Szíjtárcsát addig lazítsd ki,a míg rajta van a szíj.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.