Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 22:49:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055350 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 12:28:17 »

Csuklós T kulccsal és hosszú crova szárral a (hosszú alatt nem a normál készletben található hosszabbik szárat értem, hanem a fél méter hosszút) és arra is csukló. 

Honnan közelítsem majd meg? Oldalról?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 12:43:31 »

Honnan közelítsem majd meg? Oldalról?
Én, eddig aknából vagy csápos emelőn csináltam, középen a segédvázkeret és kormányszervó csövek között szoktam feldugni a crovaszárat.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 12:45:59 »

Én, eddig aknából vagy csápos emelőn csináltam, középen a segédvázkeret és kormányszervó csövek között szoktam feldugni a crovaszárat.

Akna nincs, csápos sosenemisvót'.  nyes
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 12:51:22 »

Akna nincs, csápos sosenemisvót'.  nyes
Hát felemelve az autót és álábújva is müködhet a dolog csak kicsit kényelmetlenebb lehet, na nem az autó alatt fekvésre értem a kényelmetlenebbet, hanem a kézkitekeréseknek, meg a *** pózokra amit majd ugyis megtapasztalsz, ha te csinálod.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 21:44:56 »

Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2013.07.12 péntek, 07:31:56 »

Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
jól
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2013.07.12 péntek, 07:42:16 »

jól

Azért kérdezem, mert Mavro Gato esetében szemmel láthatóan a burkolatra van rögzítve a konzol.

http://www.newcougar.org/forums/forced-induction/100679-project-mavro-gato-99-turbod-3l-3.html
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2013.07.12 péntek, 07:55:43 »

Azért kérdezem, mert Mavro Gato esetében szemmel láthatóan a burkolatra van rögzítve a konzol.

http://www.newcougar.org/forums/forced-induction/100679-project-mavro-gato-99-turbod-3l-3.html
abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na Cheesy
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:02:32 »

abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na Cheesy
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is

mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:07:13 »

Idézet a totalcar fusion tesztjéből:
 A fogyasztáson viszont látszik a motor pörgős karaktere, legalábbis a gyári 6,5 literes vegyes adat helyett 8-9 liter körüli átlagokat produkál a legkisebb benzines Fusion száz kilométeren, a nálam kíméletesebb tulajdonos szerint is.
Vicc.MEnnyi is a v6 vegyes fogyija?JA,hogy nagyjából ugyanennyi csak 1000 ccm-mel és 100 lóval több?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:19:30 »

abszolúte módon igazad van, én egészen másra gondoltam elsőre ...
korán van na Cheesy
mondjuk egy ilyen motortartó cucc tetszene nekem is

Most akkor nekem hol van a konzol? A láncburkolaton vagy a blokkon?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:20:27 »

mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?

Há' mer nagyobb. Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:38:45 »

Most akkor nekem hol van a konzol? A láncburkolaton vagy a blokkon?
a burkolaton  szomoru1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2013.07.16 kedd, 12:22:33 »

a burkolaton  szomoru1
Akkor a burkolat levételekor lejön a generátor is? Vagy előbb le kell szedni a generátort és utána jöhet le a láncburkolat?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2013.07.16 kedd, 12:44:49 »

Akkor a burkolat levételekor lejön a generátor is? Vagy előbb le kell szedni a generátort és utána jöhet le a láncburkolat?
Ha jól emlékszem, akkor a generátor végén van egy rögzítő lemez, ami a blokkhoz van csavarozva, de a generátor tartó konzoljának is van egy csavarja a blokkon is.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:16:09 »

gyertyát cseréltél már?

nekem pont ilyen hibám volt, 2 éve, akkor az 1. henger gyertyája volt kuka, vele együtt a gyertyakábel. azóta meggyógyult.

a hibakód pont ugyanez volt, szegény keverék 1. hengersor.

Az jön most.  Remélem megoldja, mert unom már a narancssárga fényt...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:48:51 »

Ha jól emlékszem, akkor a generátor végén van egy rögzítő lemez, ami a blokkhoz van csavarozva, de a generátor tartó konzoljának is van egy csavarja a blokkon is.

Igen, igazad van. Azokat előbb le kell szednem majd.  wave
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2013.07.16 kedd, 19:09:40 »

Sziasztok !

Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.

2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2013.07.16 kedd, 20:45:52 »

Sziasztok !

Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.

2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?

3katalalizátor közzül valamelyik lehet össze omlott, és néha néha keresztbe fordul benne a kerámia, majd vissza, és ismét +javul... csak egy tipp de egy próbát megér.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2013.07.16 kedd, 22:29:18 »

Sziasztok !

Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.

2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?

Az IMRC egység, ha nem nyílik, netán bezár (pályán haladáskor), akkor igencsak produkálhat ilyen tünetet. Jó esetben 3800nál nyílik a szívótorkban lévő fojtószelepsor, és szépen meglódul az autó padlógázas kihúzatáskor. Rossz esetben nem nyílik ki, és drasztikus erőtlenedést tapasztalsz, akárhogyan huzatod. Ilyenkor nem gyorsul 180 fölé, de addig is csak igen silányan. Húzd le a csatit a vezérlőpanelről, és menj az autóval, így ráismersz, hogy ezt érzed-e amikor nem megy. Az IMRC vezérlőjét, a hűtő felőli műanyag burkolat alatt találod a szelepfedélre szerelve.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 22:32:34 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2013.07.17 szerda, 07:57:07 »

Igen, igazad van. Azokat előbb le kell szednem majd.  wave
szerintem elég a csavarokat kiszedni, a generátort a maradék 1 csavar is rendesen fogja, nem fog leesni
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:34:53 »

szerintem elég a csavarokat kiszedni, a generátort a maradék 1 csavar is rendesen fogja, nem fog leesni
Persze, hogy megtartaná az egy csavar a generátort, csak nem tudom hogyha a helyén van a generátor kilehet e venni a tartókonzoljának a csavarját ami a vezmű deknibe megy.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:41:20 »

Persze, hogy megtartaná az egy csavar a generátort, csak nem tudom hogyha a helyén van a generátor kilehet e venni a tartókonzoljának a csavarját ami a vezmű deknibe megy.
mintha ...
bár jó szopós téma amúgyis ...
nem irigylem, akire rá fogja lőcsölni a melót  hehe
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:41:48 »

Az IMRC egység, ha nem nyílik, netán bezár (pályán haladáskor), akkor igencsak produkálhat ilyen tünetet. Jó esetben 3800nál nyílik a szívótorkban lévő fojtószelepsor, és szépen meglódul az autó padlógázas kihúzatáskor. Rossz esetben nem nyílik ki, és drasztikus erőtlenedést tapasztalsz, akárhogyan huzatod. Ilyenkor nem gyorsul 180 fölé, de addig is csak igen silányan. Húzd le a csatit a vezérlőpanelről, és menj az autóval, így ráismersz, hogy ezt érzed-e amikor nem megy. Az IMRC vezérlőjét, a hűtő felőli műanyag burkolat alatt találod a szelepfedélre szerelve.

Kösz, próbáltam. Látszik, h ha kézzel adom a gázt, a rudazat mozog. Most próbáltam úgy, h az IMRC rudazatát húztam szét. Jelenleg megint lassú az autó, és az IMRC-t nyitott és zárt állapotban tartva is a pályán mentem padlózva, és a két eset között kis különbség ugyan volt, de szerintem nem számottevő. Azaz nyitott IMRC-vel sem húzott rendesen.

Régebben egyébként évekig jártam nyitottra kiaksztott IMRC-vel, mert igaz, hogy 2500 alatt így nincs nyomatéka, de kicsivel felette már megjön, és 3000-4000 tartományban is már sokkal jobban gyorsul.
Aki szeretni pörgetni a motort, annak ez bejön, aki nyomatékból autózik annak persze nem.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:48:06 »

mintha ...
bár jó szopós téma amúgyis ...
nem irigylem, akire rá fogja lőcsölni a melót  hehe
hehe, én sem irigylem azt aki csinálni fogja.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2013.07.17 szerda, 09:03:49 »

Sziasztok !

Feldobom itt is, hátha a régebbi V6-oknál is előjött.

2005-ös kiadású 2.5V6 -nál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank és nyomás ok, szivattyú is volt cserélve.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
3 év alatt egyszer az enyém is produkálta ezt a tünetet, de éppen akkor, amikor etanollal való üzemeltetését próbáltam ki, én betudtam akkor az etanolnak, azóta nem csinálta. Ha van lehetőséged, akkor mérj üzemanyag nyomást, akkor is amikor jól működik és akkor is amikor gyengélkedik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 09:07:28 írta Truthful » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2013.07.17 szerda, 09:15:10 »

hehe, én sem irigylem azt aki csinálni fogja.


Én se.  vigyor3
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2013.07.17 szerda, 09:16:17 »

Én se.  vigyor3
vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2013.07.17 szerda, 09:26:04 »

Én se.  vigyor3
marha fasza  eplus2
remélem jól le fog majd húzni a "szerelő" hehe
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2013.07.17 szerda, 10:29:04 »

3 év alatt egyszer az enyém is produkálta ezt a tünetet, de éppen akkor, amikor etanollal való üzemeltetését próbáltam ki, én betudtam akkor az etanolnak, azóta nem csinálta. Ha van lehetőséged, akkor mérj üzemanyag nyomást, akkor is amikor jól működik és akkor is amikor gyengélkedik.

Kösz, mértem. Van az a bicikli-szelep szerű középen, ott 6.5 bar volt akkor amikor "gyengélkedett".
Első ránézésre ez jó, nem ?

Igaz, amikor "jó" volt akkor nem mértem ...
Más oldalról: lehet olyan valami, h valamelyik szenzor belepofázik, de nem ad be hibajelet ? Mint pl. a kopogás érzékelő? Vagy esetleg más ?
Az a baj, h nem csak én vagyok hülye hozzá, hanem a szakszervíz is ...  unom már az ilyen hibákat, jó lenne már a végére járni.

Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:  http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak igyé küldök egy ilyet !   


Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2013.07.17 szerda, 10:52:58 »

Kösz, mértem. Van az a bicikli-szelep szerű középen, ott 6.5 bar volt akkor amikor "gyengélkedett".
Első ránézésre ez jó, nem ?

Igaz, amikor "jó" volt akkor nem mértem ...
Más oldalról: lehet olyan valami, h valamelyik szenzor belepofázik, de nem ad be hibajelet ? Mint pl. a kopogás érzékelő? Vagy esetleg más ?
Az a baj, h nem csak én vagyok hülye hozzá, hanem a szakszervíz is ...  unom már az ilyen hibákat, jó lenne már a végére járni.

Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:  http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak igyé küldök egy ilyet !    





nézd csak meg a katalizátorokat is. Nekem ugyan nincs v6-om, de ha semmi hiba kód, inkább mechanikai gondra utalhat. Gondolj bele eldugul valamelyik, a motor hiba nélkül üzemel ugyan, csak nem bírja a füstöt kifelé préselni magából. Nekem volt ilyen (igaz sor4) de a tünetek ugyan ezek voltak.............volt h, pont előzés közben fordult keresztbe benne a kerámia, elég *** érzés hehe 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2013.07.17 szerda, 11:06:24 »

nézd csak meg a katalizátorokat is. Nekem ugyan nincs v6-om, de ha semmi hiba kód, inkább mechanikai gondra utalhat. Gondolj bele eldugul valamelyik, a motor hiba nélkül üzemel ugyan, csak nem bírja a füstöt kifelé préselni magából. Nekem volt ilyen (igaz sor4) de a tünetek ugyan ezek voltak.............volt h, pont előzés közben fordult keresztbe benne a kerámia, elég *** érzés hehe 


Köszi.  Valamikor pár éve, kb 50 ezer körül még garis volt és bementem vele ford szervízbe. Mind a hármat leszedettem és majdnem "tiszták" voltak. A hátsó leömlő utáni ugyan kissé kormosabb volt, de az is épnek tűnt. Jóindulatú haverok voltak, és addig erőlködtem, míg rendeltek és 2 napra rá kicserélték, de nem változtatott semmit.

Ennek tanulsága folytán most ugyan nem néztem meg őket, de a hét végén leszedem mindhármat és megnézem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2013.07.17 szerda, 11:20:53 »

Köszi.  Valamikor pár éve, kb 50 ezer körül még garis volt és bementem vele ford szervízbe. Mind a hármat leszedettem és majdnem "tiszták" voltak. A hátsó leömlő utáni ugyan kissé kormosabb volt, de az is épnek tűnt. Jóindulatú haverok voltak, és addig erőlködtem, míg rendeltek és 2 napra rá kicserélték, de nem változtatott semmit.

Ennek tanulsága folytán most ugyan nem néztem meg őket, de a hét végén leszedem mindhármat és megnézem.


A harmadikat pl aláfekszel megrázod, vagy tenyérrel tompán megütögeted. Ha zörgés van megvan a gond. A másik kettő viszont elég fixre van szerelve, azokat leszedni sem egyszerű, remélem nem dolgoztatlak meg feleslegesen nyes de hátha addig még jön pár ötlet mástól, ami megoldja. vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:04:41 »

marha fasza  eplus2
remélem jól le fog majd húzni a "szerelő" hehe
Szóval, te lettél az áldozat, hát, akkor téged nem irigyellek. smile
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:11:05 »

mért jó a nagyobb generátor szíjtárcsa?
Alacsonyabb fordulaton forog vele a generátor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:15:04 »

Szóval, te lettél az áldozat, hát, akkor téged nem irigyellek. smile
érdekes egyébként, hogy ilyenkor emlékszik a telefonszámomra ...  nyes
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:16:32 »

érdekes egyébként, hogy ilyenkor emlékszik a telefonszámomra ...  nyes
smile
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:53:11 »

Alacsonyabb fordulaton forog vele a generátor.

Ez a válasz megvolt nekem is, de miért jó az? ha ki van találva, hogy annyival kell forognia, akkor az úgy jó, nem?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:15:32 »

Ez a válasz megvolt nekem is, de miért jó az? ha ki van találva, hogy annyival kell forognia, akkor az úgy jó, nem?
Azért jó, mert köztudottan elég sok probléma van a V6-k generátorjaival és töltésével, nagyon sok esetben fordul elő túltöltés a fesszabályzók meghibásodása miatt és valószínüleg, ha pl. 15 000-s fordulat helyett csak 11000-t forog a generátor, attól még eltudja látni az akksit és az elektromos rendszert, de kevésbé terheli pl a fesszabályzót, meg a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is. Nem vagyok elektromos szaki, de valami ilyesmi célzattal cserélik le a szíjtárcsákat. Egyébként annyit biztosan kibírtak ezek a generátorok a gyári szíjtárcsával is, amennyi futásra tervezték csak hát vagyunk páran, akik a gyári tervezett futásteljesítmény után is használjuk ezeket az autókat.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 15:18:58 írta Truthful » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:17:54 »

Azért jó, mert köztudottan elég sok probléma van a V6-k generátorjaival és töltésével, nagyon sok esetben fordul elő túltöltés a fesszabályzók meghibádása miatt és valószínüleg, ha pl. 15 000-s fordulat helyett csak 11000-t forog a generátor, attól még eltudja látni az akksit és az elektromos rendszert, de kevésbé terheli pl a fesszabályzót, meg a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is. Nem vagyok elektromos szaki, de valami ilyesmi célzattal cserélik le a szíjtárcsákat. Egyébként annyit biztosan kibírtak ezek a generátorok a gyári szíjtárcsával is, amennyi futásra tervezték csak hát vagyunk páran, akik a gyári tervezett futásteljesítmény után is használjuk ezeket az autókat.
taps worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2013.07.17 szerda, 18:37:12 »

Idézet a totalcar fusion tesztjéből:
 A fogyasztáson viszont látszik a motor pörgős karaktere, legalábbis a gyári 6,5 literes vegyes adat helyett 8-9 liter körüli átlagokat produkál a legkisebb benzines Fusion száz kilométeren, a nálam kíméletesebb tulajdonos szerint is.
Vicc.MEnnyi is a v6 vegyes fogyija?JA,hogy nagyjából ugyanennyi csak 1000 ccm-mel és 100 lóval több?

Hehe, ezen én is röhögtem egy jót. Cheesy Eleve baromság a kis lökettérfogat. Egy nagy motort sokkal kultúráltabban lehet sz*rráfojtani (EURO 7-8-23 norma), ráadásul nem is fog sokat enni, nem is kell szétpörgetni, hogy valami normális teljesítményt ki lehessen hozni belőle, ezáltal halkabb is lesz, kellemesen nyomatékos, meg eleve a többmint4hengeres hang...  nyes Egyszer volt egy olyan írás is a Totalcar-on, hogy vajon miért van az, hogy amerikában sokkal halkabban járnak az autók? És hát pont ez, nem egy bepörgött szúnyoghad, hanem finoman duruzsoló, 2500-as fordulat felett szinte nem is használt kellemesen nagyvasak.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:16:58 »

Hehe, ezen én is röhögtem egy jót. Cheesy Eleve baromság a kis lökettérfogat. Egy nagy motort sokkal kultúráltabban lehet sz*rráfojtani (EURO 7-8-23 norma), ráadásul nem is fog sokat enni, nem is kell szétpörgetni, hogy valami normális teljesítményt ki lehessen hozni belőle, ezáltal halkabb is lesz, kellemesen nyomatékos, meg eleve a többmint4hengeres hang...  nyes Egyszer volt egy olyan írás is a Totalcar-on, hogy vajon miért van az, hogy amerikában sokkal halkabban járnak az autók? És hát pont ez, nem egy bepörgött szúnyoghad, hanem finoman duruzsoló, 2500-as fordulat felett szinte nem is használt kellemesen nagyvasak.

nekem az elmúlt másfél éves átlagfogyim (35.000 km ,jó jó mk3 v6) 8.6 sok autópálya, pest vidéki városok, országút, szabályos vezetéssel, mindössze 90.000Ft gyorshajtási bírsággal Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:41:40 »

nekem az elmúlt másfél éves átlagfogyim (35.000 km ,jó jó mk3 v6) 8.6 sok autópálya, pest vidéki városok, országút, szabályos vezetéssel, mindössze 90.000Ft gyorshajtási bírsággal Smiley

Ennyi Cheesy ST200, jelenleg még picit dadogós motorral, néha azért odalépve: 9.7
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:56:21 »

Ennyi Cheesy ST200, jelenleg még picit dadogós motorral, néha azért odalépve: 9.7

A vicc, hogy a kolégám céges 1.6 twinport H Astrája kb ennyi benzinnel bír közlekedni....
1x jöttünk haza én debrecenből, ő nyíregyről, m3ason utolért, addig jött a seggembe amíg odaléptem neki, majd jön a hívás, hogy 230nél má nem barok gyorsabban menni, mondom neki, nyugi én még 5.ben vagyok, és hagylak el 190-nel Cheesy
Naplózva
padlógáz
Vendég
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2013.07.20 szombat, 08:11:59 »

Jól emlékszem, hogy a láncburkolat levételkor a generátor tartókonzolt nem kell levenni?
Nemrég cseréltem vezérműláncot... Előbb a blokkról kell egy tartócsavart eltávolítani, utána a generátort a tartóról, mert a felső csavarja mögött van a láncburkolathoz csavarva, ha a féltengelyt nem veszed ki akkor le kell venni a burkolatot ,kijjebb már hozzáférni a csavarhoz a féltengelytől.
Ha csak a generátort akarod kivenni, talán egyszerűbb a féltengelyt kivenni, vagy a keretet kicsit lejjebb engedni. Kicsit macerás... ja és rögzítve van a hátsó szelepfedél mögött a generátor kábele, ha ez oldva van még engedni lehet. képek: http://kepkezelo.com/images/fvc6bzs448p7vm86x99r.jpg
http://kepkezelo.com/images/cl75d0jsd2t7tsakxom3.jpg
remélem hasznos volt, sok sikert, ha még nem oldódott meg a probléma!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2013.07.20 szombat, 10:39:48 »

Nemrég cseréltem vezérműláncot... Előbb a blokkról kell egy tartócsavart eltávolítani, utána a generátort a tartóról, mert a felső csavarja mögött van a láncburkolathoz csavarva, ha a féltengelyt nem veszed ki akkor le kell venni a burkolatot ,kijjebb már hozzáférni a csavarhoz a féltengelytől.
Ha csak a generátort akarod kivenni, talán egyszerűbb a féltengelyt kivenni, vagy a keretet kicsit lejjebb engedni. Kicsit macerás... ja és rögzítve van a hátsó szelepfedél mögött a generátor kábele, ha ez oldva van még engedni lehet. képek: http://kepkezelo.com/images/fvc6bzs448p7vm86x99r.jpg
http://kepkezelo.com/images/cl75d0jsd2t7tsakxom3.jpg
remélem hasznos volt, sok sikert, ha még nem oldódott meg a probléma!

Köszi, hasznos volt!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2013.07.20 szombat, 11:40:16 »

Köszi, hasznos volt!
A generátor kivételéhez nem kell kivenni a féltengelyt, egyszerűbb a kormányösszekötő gömbfejet kivenni és akkor az összekötőrudat félre tudod nyomni a kasztni felé és kifér a generátor. Ha meg a vezmű deknit akarjátok kivenni, akkor meg a generátort csak leteszitek a féltengelyre és akkor már hozzáfértek a tartókonzol csavarjához.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:01:44 »

A generátor kivételéhez nem kell kivenni a féltengelyt, egyszerűbb a kormányösszekötő gömbfejet kivenni és akkor az összekötőrudat félre tudod nyomni a kasztni felé és kifér a generátor. Ha meg a vezmű deknit akarjátok kivenni, akkor meg a generátort csak leteszitek a féltengelyre és akkor már hozzáfértek a tartókonzol csavarjához.

Utóbbi lesz.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:22:59 »

Utóbbi lesz.
Értem, jó munkát.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2013.07.30 kedd, 10:19:29 »

Ti is szeretnétek egy ilyen V6-s mocit, amin vezérműszíj hajtja a vezérlést? http://imagerz.com/QE5AWktvAwMCVFMfQwVR
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.