Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 18:21:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055244 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #6300 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 10:07:50 »

Sziasztok,
nagy segítség kellene! Elszakadt a gázbowdenem és nem kapok hozzá még bontottat sem mert a bontók kidobáják a méh-be ezeket az autókat Sad Újjonnan meg 24 ropi ! Tudnátok nekem méretet mondani a fojtószelep és a kipörgés gátló közötti részről?
Előre is köszönöm szépen!!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6301 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 19:14:51 »

Sziasztok! Az elmúlt 1 évben a generátorok okozta bosszúságoknak köszönhetően, ma délután gondoltam egy nagyot, hogy ne csak a gyári kontroll lámpára kelljen hagyatkoznom, ami ugy is csak a töltés nem létét hivatott jelezni. Ezeknél a V6 -nál meg sok esetben pont a túltöltéssel kezdődnek a generátorok ill. a fesszabályzók meghíbásodása, amit a töltés megszűnése követ. Na a túltöltés sok esetben nem észrevehető, természetesen a mértékétől függ.
Ezért ma beszereltem egy feszmérő műszert, ami a beszerelés közbeni próba állapotában a képen látható.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6302 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:13:22 »

Sziasztok,
nagy segítség kellene! Elszakadt a gázbowdenem és nem kapok hozzá még bontottat sem mert a bontók kidobáják a méh-be ezeket az autókat Sad Újjonnan meg 24 ropi ! Tudnátok nekem méretet mondani a fojtószelep és a kipörgés gátló közötti részről?
Előre is köszönöm szépen!!

Szedd ki, illeszd össze a szakadásnál, és meg van a méreted.
Az a biztos, ha a tiédet kiszereled, és elviszed egy bowdeneshez. Ott párezerért csinálnak egy ugyanolyat.
Vagy, amennyiben neked a fojtószelep felőli vége is egyszerű beakasztós-hengeres kiképzésű, úgy akár magadnak is megoldhatod: bowdent méretre vágod, befűzöd a tokba, utána ráforrasztod a 2 hengeres cuccot a 2 végére, amit szintén lehet kapni külön bowdent forgalmazó helyen, és kész.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6303 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:45:13 »

Sziasztok,
nagy segítség kellene! Elszakadt a gázbowdenem és nem kapok hozzá még bontottat sem mert a bontók kidobáják a méh-be ezeket az autókat Sad Újjonnan meg 24 ropi ! Tudnátok nekem méretet mondani a fojtószelep és a kipörgés gátló közötti részről?
Előre is köszönöm szépen!!
bicikli fékbowdene tökéletes lesz hozzá
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #6304 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:25:53 »

bicikli fékbowdene tökéletes lesz hozzá

Szedd ki, illeszd össze a szakadásnál, és meg van a méreted.
Az a biztos, ha a tiédet kiszereled, és elviszed egy bowdeneshez. Ott párezerért csinálnak egy ugyanolyat.
Vagy, amennyiben neked a fojtószelep felőli vége is egyszerű beakasztós-hengeres kiképzésű, úgy akár magadnak is megoldhatod: bowdent méretre vágod, befűzöd a tokba, utána ráforrasztod a 2 hengeres cuccot a 2 végére, amit szintén lehet kapni külön bowdent forgalmazó helyen, és kész.

Köszönöm a segítséget, sikerült megcsinálni, vagyis megcsináltatni Smiley 3900-ért megcsinálták és még a végén lévő műanyagot is megheggesztették, most úgy jár mint a kisangyal Smiley
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6305 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 16:03:08 »

Ajj,annyira szeretem az én kis drágaszágomat.A felújított komplett hátsó futómű végre normálisan beállítva,lehet jót autózni.Külön öröm volt,amikor a balcsi felé menet egy sztrítrészer megán akármilyen motorral (dupla kipufvégből nem tudtam mire következtetni de nem legrégebbi típus volt...) kerülgeti ezerrel az egyes autókat aztán meg befagy egy hármas autósornál...szegény nagyon zokon vehette,hogy otthagytam a francba,mert veszettül kapálózott,hogy utólérjen,de aztán meg elszakadhatott az ékszíja attól,hogy nagy erőlködéssel sem tudott kibaxni velem azzal,hogy nem hagyja magát leelőzni...hát,ha két hengerrel több dolgozik,azért az határozott előny...ergo erőből erőlködés lett és lemaradt....pár km után nagy lendülettel összejött neki,dehát a francia s z a r az francia s z a r főleg ha a pilóta is szarból van.A lényeg,hogy jó volt tekeregni a dombok között,emelkedő alatt meg röhögni a dízeleken,főleg ha elfogyott a töltőlevegő és okádták a füstöt a szívódízel üzemmódban.muhaha,menjetek a kazánba szenet lapátolni dudva faszari,olcsójános dízeltulajok és ott szagoljátok a füstöt és kormot,amit a szarotok hagy maga után.Ja,az m6-on külön örömet okozott az faszfej mk3. dízel kombi sofőrje,aki beleállt az autó seggébe de a gázt azt nem merte nyomni.Kocsog remélem olvasod ezt,legközelebb vagy húzz a francba a füstölő romoddal vagy tartsd be kreszt.Élet 200 fölött is van,ha az én rozsdahalmazom képes meghaladni ezt az elképesztő sebességet,akkor egy minimum 5 évvel fiatalabb fostalicskával ne állj neki tolni az úton (fészlift utáni autó volt vagy lököst cseréltek rajta....) Lépj a gázra és annyi bár egy dízeltulajdonosnak megvan az a jó szokása,hogy másfél szemmel mindig a fogyasztásmérőt nézi ( ő fél szemmel az asszony kettővel...GÉza!!!!!!!már megint 5 liter felet???ki fogja ezt kifizetni?Huh??muhaha,anyátokba a péklapát kocsogok a kismotoros kisautós tulajdonosokéba meg kettőt) Viszont nemsokára drof kereshetsz nekem egy jobb motort,mert ez már igencsak eszi az olajat,bár azt nem tudom,hogy a meleg miatt vagy a sűrű padló-nem padló ciklustól...uff én beszéltem,majd kiirtanak innen,nem érdekel.Akinek nem inge ne vegye magára...
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 16:12:20 írta szuperhangya » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6306 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 18:53:45 »

ittál is? Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6307 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 19:05:50 »

ittál is? Cheesy

Mikor nem?  Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6308 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 19:10:06 »

Csak valamiért kiírhatnék volt magából a feszültséget. Remélem, sikerült.

Én is imádom a pacikat. Csak sokat zabálnak! De nem baj, csak menjenek! laugh vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6309 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 21:07:58 »

ittál is? Cheesy
simán.csak a saját tapasztalatot tettem nyilvánossá...Wink
A fogyasztás valami 9 lityóra jött ki,de viszont rekordgyorsasággal tettem meg a szeged-bföldvár utat...főleg az m6 volt érdekes....hajlott a lemez...
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 21:10:53 írta szuperhangya » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6310 Dátum: 2013.08.09 péntek, 16:19:38 »

Tegnap a motort buzerálva felmerült bennem egy kérdés. Az a szürke (alumínium) doboz, ami az első hengersor felett van, egy csatlakozó megy bele 6-8 kábellel, meg valami bowden, 3 csavar fogja és le kell szedni ha a gyertyakábelt le akarod húzni, az mi a lótúró? Szervízben hirtelen azt tippelték rá, hogy tempomat, de az nincsen is a kocsiban.. Megfejtésért szokásos fél pohár langyos sör! Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6311 Dátum: 2013.08.09 péntek, 17:16:15 »

Tegnap a motort buzerálva felmerült bennem egy kérdés. Az a szürke (alumínium) doboz, ami az első hengersor felett van, egy csatlakozó megy bele 6-8 kábellel, meg valami bowden, 3 csavar fogja és le kell szedni ha a gyertyakábelt le akarod húzni, az mi a lótúró? Szervízben hirtelen azt tippelték rá, hogy tempomat, de az nincsen is a kocsiban.. Megfejtésért szokásos fél pohár langyos sör! Cheesy
Itt http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere olvashatsz róla.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6312 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:42:44 »

Tegnap a motort buzerálva felmerült bennem egy kérdés. Az a szürke (alumínium) doboz, ami az első hengersor felett van, egy csatlakozó megy bele 6-8 kábellel, meg valami bowden, 3 csavar fogja és le kell szedni ha a gyertyakábelt le akarod húzni, az mi a lótúró? Szervízben hirtelen azt tippelték rá, hogy tempomat, de az nincsen is a kocsiban.. Megfejtésért szokásos fél pohár langyos sör! Cheesy
Abba a szervízbe többet ne menj....szerezz be inkább egy haynes manual-t...
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6313 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:19:13 »


Thnx!

Abba a szervízbe többet ne menj....szerezz be inkább egy haynes manual-t...


Nem típus-specifikus műhely volt, viszont Novoth Tibi. Nem járt még náluk ilyen Mondeo, persze hogy nem tudták ők se, hogy mi az Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6314 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:53:05 »

Thnx!

Nem típus-specifikus műhely volt, viszont Novoth Tibi. Nem járt még náluk ilyen Mondeo, persze hogy nem tudták ők se, hogy mi az Smiley

Legalább tudjuk, hogy nem akkora csodatevő, mint a cikkekből lejön.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6315 Dátum: 2013.08.10 szombat, 23:23:00 »

Thnx!

Nem típus-specifikus műhely volt, viszont Novoth Tibi. Nem járt még náluk ilyen Mondeo, persze hogy nem tudták ők se, hogy mi az Smiley

Szivesen
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6316 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:11:23 »

Legalább tudjuk, hogy nem akkora csodatevő, mint a cikkekből lejön.
Erre gondoltam én is.A totalcarnál nagyon futtatják,de hülyeséget neki sem kellene mondani.Szerintem egy szerelőnek sem esik nehezére azt kibökni,hogy bocs,de fogalmam sincs,majd utánanézek.Lehet a szerelőket is szopatni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 00:14:56 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6317 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 09:17:36 »

Legalább tudjuk, hogy nem akkora csodatevő, mint a cikkekből lejön.

Hát amikor az ember magát fényezi, akkor sajnos ritkán szerény. Tisztelet a kivételnek. wave
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6318 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 10:34:43 »

Hát amikor az ember magát fényezi, akkor sajnos ritkán szerény. Tisztelet a kivételnek. wave

Diagnosztikában tényleg ott van a topon az ürge; ez meg olyan volt, hogy a két szerelőjével együtt nézegetik, hogy hát ez meg mi a túró.. valami bowden jön ki belőle.. talán tempomat? Én többször láttam a motorteret mint ők, én se tudtam hogy mi az Cheesy Ennyiből még azért erős lenne azt mondani, hogy nem ért a szakmájához.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6319 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 12:17:34 »

Diagnosztikában tényleg ott van a topon az ürge; ez meg olyan volt, hogy a két szerelőjével együtt nézegetik, hogy hát ez meg mi a túró.. valami bowden jön ki belőle.. talán tempomat? Én többször láttam a motorteret mint ők, én se tudtam hogy mi az Cheesy Ennyiből még azért erős lenne azt mondani, hogy nem ért a szakmájához.
Szerintem meg nyugodtan lehet mondani, hogy ő sem a szakmájához ért, hanem ahoz a pár fajta autóhoz, amivel sűrűn találkozik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6320 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 13:57:02 »

Szerintem meg nyugodtan lehet mondani, hogy ő sem a szakmájához ért, hanem ahoz a pár fajta autóhoz, amivel sűrűn találkozik

 eljen

igen, és ugye a v6 azért nem olyan gyakori idehaza.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6321 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:00:43 »

Szerintem meg nyugodtan lehet mondani, hogy ő sem a szakmájához ért, hanem ahoz a pár fajta autóhoz, amivel sűrűn találkozik
Én, ezt ugy fogalmaznám meg, hogy érthet a szakmájához csak azokból az autókból van tipus ismerete, amit sűrűen javít.
Ezért a csak egy márkával foglalkozó szerelő kicsit könnyebb helyzetben van azon a márkán belül, mint egy márka független szerelő, bár ennek az ellenkezőjére is volt személyes tapasztalatom, amikor a Ford szervízben dolgozó autószerelő a V6 motort nézegetve a szervó szivattyúra azt mondta, hogy az a vízpumpa. szomoru1 Mindenesetre, csak egy márkát javító szerelőnek jóval kevesebb dologra, szakmai fogásra kell kihegyezve lennie, gondolok itt tipus hibákra, értékekre stb. mint egy márka függetlennek.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6322 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 20:53:37 »

Én, ezt ugy fogalmaznám meg, hogy érthet a szakmájához csak azokból az autókból van tipus ismerete, amit sűrűen javít.
Ezért a csak egy márkával foglalkozó szerelő kicsit könnyebb helyzetben van azon a márkán belül, mint egy márka független szerelő, bár ennek az ellenkezőjére is volt személyes tapasztalatom, amikor a Ford szervízben dolgozó autószerelő a V6 motort nézegetve a szervó szivattyúra azt mondta, hogy az a vízpumpa. szomoru1 Mindenesetre, csak egy márkát javító szerelőnek jóval kevesebb dologra, szakmai fogásra kell kihegyezve lennie, gondolok itt tipus hibákra, értékekre stb. mint egy márka függetlennek.
Hát ja.Sosem felejtem el,amkor az első mondeot vettem Kecskeméten.Fel volt véve a hibalista,azt ellenőriztem és megkérdeztem kereskedés szakiját,hogy hol van a motorvezérlő (csak érdekelt,mert ugye előtte sosem volt mondeom) Erre rácsapott a műanyag dobozra a pillangószelepen (az még 1.8 volt),hogy az az.Na,ekkor mondtam a havernak,hogy húzzunk innen a többit majd megoldjuk...nem kérdőjelezem meg azt,hogy ért diagnosztikához,az írásait is szeretem olvasni de ha valamit nem tud akkor nem tud és ennyi.Én például háklis vagyok arra a szerelőre,aki lebassza a motorháztetőt.Oda soha többet nem megyek.Aki normális az lecsukja és utána lenyomja-legalábbis szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 20:57:45 írta szuperhangya » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6323 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 23:03:57 »

Hát ja.Sosem felejtem el,amkor az első mondeot vettem Kecskeméten.Fel volt véve a hibalista,azt ellenőriztem és megkérdeztem kereskedés szakiját,hogy hol van a motorvezérlő (csak érdekelt,mert ugye előtte sosem volt mondeom) Erre rácsapott a műanyag dobozra a pillangószelepen (az még 1.8 volt),hogy az az.Na,ekkor mondtam a havernak,hogy húzzunk innen a többit majd megoldjuk...nem kérdőjelezem meg azt,hogy ért diagnosztikához,az írásait is szeretem olvasni de ha valamit nem tud akkor nem tud és ennyi.Én például háklis vagyok arra a szerelőre,aki lebassza a motorháztetőt.Oda soha többet nem megyek.Aki normális az lecsukja és utána lenyomja-legalábbis szerintem.

El is töröm a kezét ha nyomkodja.....
Szépen ejtse le 30-40 centiről.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6324 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 00:06:01 »

Hát ja.Sosem felejtem el,amkor az első mondeot vettem Kecskeméten.Fel volt véve a hibalista,azt ellenőriztem és megkérdeztem kereskedés szakiját,hogy hol van a motorvezérlő (csak érdekelt,mert ugye előtte sosem volt mondeom) Erre rácsapott a műanyag dobozra a pillangószelepen (az még 1.8 volt),hogy az az.Na,ekkor mondtam a havernak,hogy húzzunk innen a többit majd megoldjuk...nem kérdőjelezem meg azt,hogy ért diagnosztikához,az írásait is szeretem olvasni de ha valamit nem tud akkor nem tud és ennyi.Én például háklis vagyok arra a szerelőre,aki lebassza a motorháztetőt.Oda soha többet nem megyek.Aki normális az lecsukja és utána lenyomja-legalábbis szerintem.
Hát én meg ahhoz nem megyek aki ugy nyomja le, mert az ujjainak a nyoma bizony megmarad egy ídő után a motorháztetőben.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6325 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 17:05:57 »

a 30-40 centi oké.De én azokról beszélek,akik kiveszik kitámasztót és utána lebaxák a tetőt.Ha az ujjnyom gond,akkor egy új motorháztető már még nagyobb gond....nem páncéllemezből van tudtommal.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6326 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 17:13:32 »

a 30-40 centi oké.De én azokról beszélek,akik kiveszik kitámasztót és utána lebaxák a tetőt.Ha az ujjnyom gond,akkor egy új motorháztető már még nagyobb gond....nem páncéllemezből van tudtommal.
Az ujjnyomot, ugy értem, hogy benyomja a lemezt és a kis horpadások is szarul néznek ki, amit az ujjaival okoz, nem beszélve róla, ha tenyérrel nyomja le, mert akkor meg szép kis teknőt tud nyomni a lemezbe.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #6327 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:33:07 »

Sziasztok!

MK2-es benzines kombit szeretnék vásárolni. A motor választással vagyok gondban, ugyanis kellene a nagy teljesítmény, ezért 1.6 kizárva. 1.8, 2.0 a sokak által ajánlott, de én szimpatizálnék a 2.5 V6-tal. Sajnos többen lebeszélnek róla. Miért?

Olvasgattam itt sokmindent. Lenne kedves valamelyőtök címszavakban, felsorolás szerűen leírni, hogy mik a problémák vele, mire kell figyelni vásárlásnál, ha netán "beletenyerelek" akkor mi milyen költséggel jár, stb....

(Elsősorban nem a fííling miatt vennék V6-ot, hanem a teljesítmény miatt, de ugyanakkor fontos lenne a relatíve olcsó javíthatóság, karbantartás)

Nagyon köszönöm!!!

 worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6328 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 16:08:14 »

Sziasztok!

MK2-es benzines kombit szeretnék vásárolni. A motor választással vagyok gondban, ugyanis kellene a nagy teljesítmény, ezért 1.6 kizárva. 1.8, 2.0 a sokak által ajánlott, de én szimpatizálnék a 2.5 V6-tal. Sajnos többen lebeszélnek róla. Miért?

Olvasgattam itt sokmindent. Lenne kedves valamelyőtök címszavakban, felsorolás szerűen leírni, hogy mik a problémák vele, mire kell figyelni vásárlásnál, ha netán "beletenyerelek" akkor mi milyen költséggel jár, stb....

(Elsősorban nem a fííling miatt vennék V6-ot, hanem a teljesítmény miatt, de ugyanakkor fontos lenne a relatíve olcsó javíthatóság, karbantartás)

Nagyon köszönöm!!!

 worship

Szia

Ha nem a feeling miatt vennéd, akkor jobban jársz egy 2.0-val amit még tuningolhatsz 150+ pacira, akkor bizonyos feltételek mellett menne úgy mint egy V6. Persze a nyomatékot még nem közelíted meg. Ami elmegy tuningra, annál lazán el tud menni sokkal több della a véhat rendberakására, ha belenyúlsz egy *** állapotúba, ami sajnos igencsak esélyes. A V6 esetén nagy ívben elfelejtheted az egyszerű és olcsó javítást, karbantartást. Azonban sokat spórolhatsz, ha minél több dolgot magadnak meg tudsz szerelni az autón, ezekhez itt úgy is kapsz útmutatást. A megbízhatósággal egyáltalán nincs gond, ha rendben van tartva, és figyelmesen használod.

Én csak a feeling miatt nem bántam meg Wink

A többiek majd kiegészítik, mert ezen a témán mindig van mit vesézni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 16:10:07 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #6329 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 16:32:32 »

Szia

Ha nem a feeling miatt vennéd, akkor jobban jársz egy 2.0-val amit még tuningolhatsz 150+ pacira, akkor bizonyos feltételek mellett menne úgy mint egy V6. Persze a nyomatékot még nem közelíted meg. Ami elmegy tuningra, annál lazán el tud menni sokkal több della a véhat rendberakására, ha belenyúlsz egy *** állapotúba, ami sajnos igencsak esélyes. A V6 esetén nagy ívben elfelejtheted az egyszerű és olcsó javítást, karbantartást. Azonban sokat spórolhatsz, ha minél több dolgot magadnak meg tudsz szerelni az autón, ezekhez itt úgy is kapsz útmutatást. A megbízhatósággal egyáltalán nincs gond, ha rendben van tartva, és figyelmesen használod.

Én csak a feeling miatt nem bántam meg Wink

A többiek majd kiegészítik, mert ezen a témán mindig van mit vesézni.

Szia!
Köszi a választ! Valóban nem a fííling hiányzik. A jelenlegi autómmal az a probléma, hogy 1.6-os, és 1300 kiló (meg hogy japppán :-) )
Namármost hátra bepakoljuk a zenekari cuccot, beülünk 4-5-en, bekapcsolom a klímát, és jön egy kis emelkedő, vagy előzni kéne, vagy ráakasztok egy nagy ponyvás utánfutót, akkor elhasalt, cserébe 13 litert fogyaszt ilyenkor, és ki kell tapossam a szemét ahhoz, hogy megmozduljon.

Ahogyan szegény megboldogult fater mondta: "Fhinggal nem lehet piros tojást festeni"

Ezért szeretnék - ha már autót cserélek - mindenképp nagy teljesítményű de ésszel fenntarthatót. Dízel nem érdekelt sose, úgyhogy azt abszolúte nem keresek.

Ha egy 2.0-es mondi jól megy, és bírja a strapát, akkor nem akarom én tuningolni, csak annyit megadni neki ami kell aztán duruzsoljon nekem jó sokáig :-)
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6330 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 18:55:11 »

Szia!
Köszi a választ! Valóban nem a fííling hiányzik. A jelenlegi autómmal az a probléma, hogy 1.6-os, és 1300 kiló (meg hogy japppán :-) )
Namármost hátra bepakoljuk a zenekari cuccot, beülünk 4-5-en, bekapcsolom a klímát, és jön egy kis emelkedő, vagy előzni kéne, vagy ráakasztok egy nagy ponyvás utánfutót, akkor elhasalt, cserébe 13 litert fogyaszt ilyenkor, és ki kell tapossam a szemét ahhoz, hogy megmozduljon.

Ahogyan szegény megboldogult fater mondta: "Fhinggal nem lehet piros tojást festeni"

Ezért szeretnék - ha már autót cserélek - mindenképp nagy teljesítményű de ésszel fenntarthatót. Dízel nem érdekelt sose, úgyhogy azt abszolúte nem keresek.

Ha egy 2.0-es mondi jól megy, és bírja a strapát, akkor nem akarom én tuningolni, csak annyit megadni neki ami kell aztán duruzsoljon nekem jó sokáig :-)
Szia!

Nekem 21 évig 2000-es Sierrám volt, DOHC-s, nagyon szerettem. Mindig elvitt, ahová akartam. Vonóhorog is volt, ritkán használtam, de ha kellett, ment vele a verda. Bírta, volt erő benne. Aztán vettem egy 1.8-as MK2-es Mondeot, 2,5 évig hajtottam, kicsit fürgébbnek tűnt, kisebb köbcentivel is, mivel korszerűbb motor van benne. Aztán vettem a V 6-ost. Azért ez jobban megy, cserébe sokkal többet eszik. Lehet, van valami baja, de nem tudok rájönni. Cseréltem már a két lambda szondát, megkap mindent, amit kell, de nem tudom 11 átlag alá vinni, kivéve, ha elmegyek Bécsbe autópályán 1100 kilométert, akkor 8,5. De a V 6 hangját, húzását imádom, semmi nem pótolja. Most van benne lassan 350000 km, jönnek elő a hibák sorra, de egy 14 éves autóban ez nem ritka. Gondolkodtam rajta, milyet vennék, ha ezt eladnám, de valószínűleg nem lépnék visszafelé. Kombiban meg különösen elfér a V 6.  Wink Cool
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #6331 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:32:49 »

Szia!

Nekem 21 évig 2000-es Sierrám volt, DOHC-s, nagyon szerettem. Mindig elvitt, ahová akartam. Vonóhorog is volt, ritkán használtam, de ha kellett, ment vele a verda. Bírta, volt erő benne. Aztán vettem egy 1.8-as MK2-es Mondeot, 2,5 évig hajtottam, kicsit fürgébbnek tűnt, kisebb köbcentivel is, mivel korszerűbb motor van benne. Aztán vettem a V 6-ost. Azért ez jobban megy, cserébe sokkal többet eszik. Lehet, van valami baja, de nem tudok rájönni. Cseréltem már a két lambda szondát, megkap mindent, amit kell, de nem tudom 11 átlag alá vinni, kivéve, ha elmegyek Bécsbe autópályán 1100 kilométert, akkor 8,5. De a V 6 hangját, húzását imádom, semmi nem pótolja. Most van benne lassan 350000 km, jönnek elő a hibák sorra, de egy 14 éves autóban ez nem ritka. Gondolkodtam rajta, milyet vennék, ha ezt eladnám, de valószínűleg nem lépnék visszafelé. Kombiban meg különösen elfér a V 6.  Wink Cool

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?  vigyor3

Nekem a szívet melengető duruzsolás az valami 50-es, 60-as évekbeli amcsi V8 a maga diszkrét 5-6-7 ezer köbcentijével. De erre még várnom kell...

Szóval nem félek én a nagy teljesítménytől, csak hezitálok, illetve az a bajom, hogy kb. 2 hete keresek aktívan autót, de még egy olyan hirdetést se találtam, amiért egyáltalán felemelném a telefont... Ez a szomorú...

Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6332 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 23:42:46 »

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?  vigyor3

Nekem a szívet melengető duruzsolás az valami 50-es, 60-as évekbeli amcsi V8 a maga diszkrét 5-6-7 ezer köbcentijével. De erre még várnom kell...

Szóval nem félek én a nagy teljesítménytől, csak hezitálok, illetve az a bajom, hogy kb. 2 hete keresek aktívan autót, de még egy olyan hirdetést se találtam, amiért egyáltalán felemelném a telefont... Ez a szomorú...



Akkor nézd meg a drágákat, vagy vegyél egy hibásat olcsón, de ami még simán menthető, és újítsd fel saját kezűleg, az a tuti.

V6-ból talán ez az 1 vállalható van most meghírdetve, klubos autó, és szépen rendbe lett téve: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia-6993128

Drof, te mégsem adod el?
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 23:44:29 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6333 Dátum: 2013.08.16 péntek, 08:01:57 »

Drof, te mégsem adod el?
az nem kombi Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6334 Dátum: 2013.08.16 péntek, 08:02:37 »

Azért ez jobban megy, cserébe sokkal többet eszik. Lehet, van valami baja, de nem tudok rájönni. Cseréltem már a két lambda szondát, megkap mindent, amit kell, de nem tudom 11 átlag alá vinni, kivéve, ha elmegyek Bécsbe autópályán 1100 kilométert, akkor 8,5.
nem tudom, nekem is hasonlóan működik  Roll Eyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6335 Dátum: 2013.08.16 péntek, 08:08:54 »

Drof, te mégsem adod el?

Az enyém nem kombi. vigyor3

Meg most éppen nem érek rá foglalkozni a "mennyit eszik városban?" "beszámítás érdekli?" "mennyi az alja?" és "mennyit enged az árból látatlanban?" jellegű ruhában járó emberszabásúakkal. Ezért inkább levettem a hahu-ról.

Majd ha lesz megfelelő vevőjelölt. Megfelelő alatt olyat értek, akinek a mechanikai megbízhatóság és a ténylegesen működő extrák fontosabbak a kőfelverődésmentes/rozsdamentes karosszériánál, illetve akinek az ST200-as motor nagyobb értéket képvisel, mint az ST200-as spoilerszett a 2.0-ban.

Addig meg jól elvan nálam is. integet2

 
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6336 Dátum: 2013.08.16 péntek, 08:32:59 »

Az enyém nem kombi. vigyor3

Meg most éppen nem érek rá foglalkozni a "mennyit eszik városban?" "beszámítás érdekli?" "mennyi az alja?" és "mennyit enged az árból látatlanban?" jellegű ruhában járó emberszabásúakkal. Ezért inkább levettem a hahu-ról.

Majd ha lesz megfelelő vevőjelölt. Megfelelő alatt olyat értek, akinek a mechanikai megbízhatóság és a ténylegesen működő extrák fontosabbak a kőfelverődésmentes/rozsdamentes karosszériánál, illetve akinek az ST200-as motor nagyobb értéket képvisel, mint az ST200-as spoilerszett a 2.0-ban.

Addig meg jól elvan nálam is. integet2

 
akkor megtaláltál, csak pénzem nincs  hehe taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6337 Dátum: 2013.08.16 péntek, 09:12:28 »

akkor megtaláltál, csak pénzem nincs  hehe taps

Akkor majd értesítsél ha lesz pénzed. Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6338 Dátum: 2013.08.20 kedd, 21:32:11 »

Szia!

Nekem 21 évig 2000-es Sierrám volt, DOHC-s, nagyon szerettem. Mindig elvitt, ahová akartam. Vonóhorog is volt, ritkán használtam, de ha kellett, ment vele a verda. Bírta, volt erő benne. Aztán vettem egy 1.8-as MK2-es Mondeot, 2,5 évig hajtottam, kicsit fürgébbnek tűnt, kisebb köbcentivel is, mivel korszerűbb motor van benne. Aztán vettem a V 6-ost. Azért ez jobban megy, cserébe sokkal többet eszik. Lehet, van valami baja, de nem tudok rájönni. Cseréltem már a két lambda szondát, megkap mindent, amit kell, de nem tudom 11 átlag alá vinni, kivéve, ha elmegyek Bécsbe autópályán 1100 kilométert, akkor 8,5. De a V 6 hangját, húzását imádom, semmi nem pótolja. Most van benne lassan 350000 km, jönnek elő a hibák sorra, de egy 14 éves autóban ez nem ritka. Gondolkodtam rajta, milyet vennék, ha ezt eladnám, de valószínűleg nem lépnék visszafelé. Kombiban meg különösen elfér a V 6.  Wink Cool
mijafax bajod van a 11 lityóval?teljesen jó.
Naplózva
Wish
Vendég
« Új hozzászólás #6339 Dátum: 2013.08.23 péntek, 23:30:28 »

Keresnék hűtőrendszerhez szerelőt, ötleteket
Tünetek:
Túl melegszik a motor, 10-12 perc állóhelyzetben felforralja a vizet, nincs nyomás alatt a hűtőrendszer.
eddig:
Hűtőviz + vizpumpacsere volt

-viz nem tűnik el a rendszerből
-megfelelő tipus lett beletéve
-vizszivattyú rendben dolgozik
-termosztát kivéve
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6340 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 15:07:23 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy tudja-e valaki, hogy a képen látható, kettes számmal jelölt ékszíjtárcsa mit hajt? Egyébként ez az, ahogy szemből állunk a motorblokkal, akkor a bal oldalon legfelül van. Érdekelne, mivel folyamatosan nyikorgó hangot ad, a fordulatszám növekedésével megegyező ütemben. A válaszokat előre is köszönöm.  Itt a kép: http://s2.postimg.org/ptyywbyqx/mondeo1m.jpg
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6341 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 15:46:36 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy tudja-e valaki, hogy a képen látható, kettes számmal jelölt ékszíjtárcsa mit hajt? Egyébként ez az, ahogy szemből állunk a motorblokkal, akkor a bal oldalon legfelül van. Érdekelne, mivel folyamatosan nyikorgó hangot ad, a fordulatszám növekedésével megegyező ütemben. A válaszokat előre is köszönöm.  Itt a kép: http://s2.postimg.org/ptyywbyqx/mondeo1m.jpg

A tárcsa a szervópumpájé.
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6342 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 16:01:00 »

A tárcsa a szervópumpájé.

Köszönöm szépen a gyors választ! Csapágyas volna, azért nyikorog? Elég idegölő hangja van.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6343 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 23:41:08 »


Egy hasznos kérdéssel állok elő: Az IMRC nyitását gombnyomással vezérelném. Ez még nem egy nagy dolog. De amit a jelenleg még hiányos villamossági ismereteim miatt nem értek, az az, hogy miként garantált, hogy a kinyílt szelepsor csutkán nyitva is marad amíg állok a gázon? Netán meg lehet-e oldani, hogy úgy is maradjon, amíg szintén gombbal ki nem iktatom a nyitott pozíciót?
Azért nem tudom elképzelni, mert a mechanizmus nyitott végállásában a működtető villanymotor hamar leégne, ha forgás nélkül lenne feszültség alatt. A légáramlás pedig kizárt, hogy erős rugó ellenében nyitva tudná tartani a szelepeket. Kell még ott lennie valami megoldásnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6344 Dátum: 2013.09.17 kedd, 09:08:56 »

Egy hasznos kérdéssel állok elő: Az IMRC nyitását gombnyomással vezérelném. Ez még nem egy nagy dolog. De amit a jelenleg még hiányos villamossági ismereteim miatt nem értek, az az, hogy miként garantált, hogy a kinyílt szelepsor csutkán nyitva is marad amíg állok a gázon? Netán meg lehet-e oldani, hogy úgy is maradjon, amíg szintén gombbal ki nem iktatom a nyitott pozíciót?
Azért nem tudom elképzelni, mert a mechanizmus nyitott végállásában a működtető villanymotor hamar leégne, ha forgás nélkül lenne feszültség alatt. A légáramlás pedig kizárt, hogy erős rugó ellenében nyitva tudná tartani a szelepeket. Kell még ott lennie valami megoldásnak.

SZVSZ a nyitását és zárását is érzékeli a motorvezérlő, szóval szerintem tuti hibát dob, ha nem olyankor nyit vagy zár mint kéne.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6345 Dátum: 2013.09.17 kedd, 09:55:35 »

Egy hasznos kérdéssel állok elő: Az IMRC nyitását gombnyomással vezérelném. Ez még nem egy nagy dolog. De amit a jelenleg még hiányos villamossági ismereteim miatt nem értek, az az, hogy miként garantált, hogy a kinyílt szelepsor csutkán nyitva is marad amíg állok a gázon? Netán meg lehet-e oldani, hogy úgy is maradjon, amíg szintén gombbal ki nem iktatom a nyitott pozíciót?
Azért nem tudom elképzelni, mert a mechanizmus nyitott végállásában a működtető villanymotor hamar leégne, ha forgás nélkül lenne feszültség alatt. A légáramlás pedig kizárt, hogy erős rugó ellenében nyitva tudná tartani a szelepeket. Kell még ott lennie valami megoldásnak.

De ez mitől lesz hasznos?

HA idő előtt nyitod, akkor túl szegény lesz a keverék, ha pedig bezárod amikor nyitva lenne, akkor túl dús lesz. Jobban menni nem fog, korai nyitásnál lesz viszont rángatás, zárásnál meg fuldoklás.

Nem véletlenül tervezték olyanra, amilyen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6346 Dátum: 2013.09.17 kedd, 16:25:54 »

De ez mitől lesz hasznos?

HA idő előtt nyitod, akkor túl szegény lesz a keverék, ha pedig bezárod amikor nyitva lenne, akkor túl dús lesz. Jobban menni nem fog, korai nyitásnál lesz viszont rángatás, zárásnál meg fuldoklás.

Nem véletlenül tervezték olyanra, amilyen.

Nem az idő előtti nyitás és zárás miatt kéne ez a megoldás, hanem mert állandóan szopatott, hogy nem nyílt ki autópályán haladáskor. Jelenleg teljesen kiszereltem a szívócsőből, a tengelyek sincsenek benne, és most is nyomatékos, és jól használható alul. A fenti fordulatszám tartományban meg egyenesen előnyös, hogy nincs a levegő útjában semmi. Időnként persze ránt egyet 1500-2000 környékén, de ez csak nyári kánikulában zavaró, emiatt gondolkozom, hogy tavasszal vissza raknám valami kapcsolóval is vezérelhető megoldással.
Egyébként egyenes úton 1-esben, 2-esben simán érdemes kicsit korábbról nyitni, amikor az ember elrúgja neki.

Na de mindentől függetlenül, ha egyszer kinyílt, mitől marad nyitva? Elektronikusan vezérelt a folyamatos nyitva tartás is amíg a gyorsítás zajlik? Hogyan?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.17 kedd, 17:10:12 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6347 Dátum: 2013.09.17 kedd, 17:15:15 »

Nem az idő előtti nyitás és zárás miatt kéne ez a megoldás, hanem mert állandóan szopatott, hogy nem nyílt ki autópályán haladáskor. Jelenleg teljesen kiszereltem a szívócsőből, a tengelyek sincsenek benne, és most is nyomatékos, és jól használható alul. A fenti fordulatszám tartományban meg egyenesen előnyös, hogy nincs a levegő útjában semmi. Időnként persze ránt egyet 1500-2000 környékén, de ez csak nyári kánikulában zavaró, emiatt gondolkozom, hogy tavasszal vissza raknám valami kapcsolóval is vezérelhető megoldással.
Egyébként egyenes úton 1-esben, 2-esben simán érdemes kicsit korábbról nyitni, amikor az ember elrúgja neki.

Na de mindentől függetlenül, ha egyszer kinyílt, mitől marad nyitva? Elektronikusan vezérelt a folyamatos nyitva tartás is amíg a gyorsítás zajlik? Hogyan?

De miért nem cseréled ki a vezérlőjét, ha az xar?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6348 Dátum: 2013.09.17 kedd, 18:08:45 »

De miért nem cseréled ki a vezérlőjét, ha az xar?

Mert kimértem, próbálgattam, és mindig nyitott, nem biztos, hogy az a hibás. Csak autópályán nem nyílt ki, és ott sem mindig volt így. De majd jobban kivizsgálom.
Egyébként hátra van még nekem egy ECU írás. Már amennyiben lehet írni megfelelő mértékben. Ez a kérdés még boncolgatás alatt áll. Ha csak szegény a keverék, elképzelhető, hogy be lehet lőni írással. Viszont, ha hengertöltéssel, elkeveredéssel is baj van a kis fordulaton is aktív rövid szívóágak miatt, akkor mindenképpen vissza kell raknom az IMRC-t. Van még pár kérdőjel.. de lassacskán összeáll a rendszer.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6349 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:39:04 »

Mert kimértem, próbálgattam, és mindig nyitott, nem biztos, hogy az a hibás. Csak autópályán nem nyílt ki, és ott sem mindig volt így. De majd jobban kivizsgálom.
Egyébként hátra van még nekem egy ECU írás. Már amennyiben lehet írni megfelelő mértékben. Ez a kérdés még boncolgatás alatt áll. Ha csak szegény a keverék, elképzelhető, hogy be lehet lőni írással. Viszont, ha hengertöltéssel, elkeveredéssel is baj van a kis fordulaton is aktív rövid szívóágak miatt, akkor mindenképpen vissza kell raknom az IMRC-t. Van még pár kérdőjel.. de lassacskán összeáll a rendszer.

Csináld meg az IMRC visszajelzőt a műszerfalba. Úgy látni fogod, hogy a vezérlő mikor kap jelet a nyitásra az ECU-tól. Ha kap és mégsem nyit, akkor mechanikai oldalon kell keresni a hibát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.