Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 20:05:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055291 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:43:53 »

Csináld meg az IMRC visszajelzőt a műszerfalba. Úgy látni fogod, hogy a vezérlő mikor kap jelet a nyitásra az ECU-tól. Ha kap és mégsem nyit, akkor mechanikai oldalon kell keresni a hibát.

tényleg, amúgy mikor van nyitva és meddig?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:48:24 »

tényleg, amúgy mikor van nyitva és meddig?

Terhelés függő.

http://www.youtube.com/watch?v=KlygsmQBaXc
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:51:19 »


 worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2013.09.18 szerda, 10:12:55 »

worship

Na! Ez tetszik Smiley Gyárilag volt amelyikben meg volt csinálva, vagy ezt utólag kell valahogy beleberhelni?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2013.09.18 szerda, 10:44:15 »

Na! Ez tetszik Smiley Gyárilag volt amelyikben meg volt csinálva, vagy ezt utólag kell valahogy beleberhelni?

Utólag.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2013.09.18 szerda, 16:53:26 »


Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani. http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm

Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:23:45 »

Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani. http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm

Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.

Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor? nezze
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:01:05 »

Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor? nezze

Nekem az mk3 ban üresben felpörgetve kinyit, majd szépen vissza is zár.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:16:30 »

Nekem az mk3 ban üresben felpörgetve kinyit, majd szépen vissza is zár.

Ezért írom.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:19:17 »

Ezért írom.

csak megerősítés-képpen Wink
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 00:31:27 »

Miért, üresben pörgetve nincs terhelés alatt a motor? nezze

Most visszanézve a vidit amit linkeltél, abban nem is mkiii van, csak megkavart engem ez a plazma számlap. Minden esetre az látszik, hogy ha nem padlózza, csak tartja a 4ezres fordulatot, akkor nem is nyílt ki, tehát valóban függ a terheléstől is ezek szerint. Viszont egy másik videóban tartósan 4000-en tartják a fordulatot üresben, és ott folyamatosan nyitva van, pedig az némileg kisebb terhelés, mint menet közben megtartva, feltéve, hogy nem lejtőn haladtak XD
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 07:42:19 »

Most visszanézve a vidit amit linkeltél, abban nem is mkiii van, csak megkavart engem ez a plazma számlap. Minden esetre az látszik, hogy ha nem padlózza, csak tartja a 4ezres fordulatot, akkor nem is nyílt ki, tehát valóban függ a terheléstől is ezek szerint. Viszont egy másik videóban tartósan 4000-en tartják a fordulatot üresben, és ott folyamatosan nyitva van, pedig az némileg kisebb terhelés, mint menet közben megtartva, feltéve, hogy nem lejtőn haladtak XD

A kettő között az a különbség, hogy álló helyzetben terhelve tudod csak 4000-en tartani, menet közben meg a kerekek forgása tartja a fordulatot minimális gázadás mellett.

Így álló helyzetben a 4000-es fordulat tartásához 62%-os terhelés kell (hasrapacsi), menet közben 5.-ben viszont csak 19%. Mondjuk.
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 16:33:06 »

Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mekkora nyomás keletkezik a hengerben az üzemanyag felrobbanásakor pl alapjáraton és full gázon, vagy van-e ilyesmire valami táblázat féle. Tudom, elmebeteg kérdés, de érdekel... Smiley A válaszokat előre is köszi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 19:38:40 »

Itt egy srác útmutatója, hogy hogyan kell megoldani. http://www.hdc-dragonfly.de/IMRC/IMRC-english.htm

Nem csak MKIII-nál terhelésfüggő? Nekünk üresben is nyílik, simán megtartva egy nagyobb fordulatot.

 worship
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 20:52:37 »

A kettő között az a különbség, hogy álló helyzetben terhelve tudod csak 4000-en tartani, menet közben meg a kerekek forgása tartja a fordulatot minimális gázadás mellett.

Így álló helyzetben a 4000-es fordulat tartásához 62%-os terhelés kell (hasrapacsi), menet közben 5.-ben viszont csak 19%. Mondjuk.


Jah igen, késő volt már, sz@rul forgott az agyam.. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.02 szerda, 14:51:35 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 22:02:28 »

Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mekkora nyomás keletkezik a hengerben az üzemanyag felrobbanásakor pl alapjáraton és full gázon, vagy van-e ilyesmire valami táblázat féle. Tudom, elmebeteg kérdés, de érdekel... Smiley A válaszokat előre is köszi.

Szia!
Nem elmebeteg a kérdésed, sőt nagyon jó, hogy feltetted.
(Robbanás nem történik benzines motorban, mert robbanásról 100 m/s feletti lángfront terjedésnél beszélünk. A hengerben 15-40 m/s az égés terjedési sebessége.)
A hengerben kialakuló viszonyokat terhelés függvényében szokás számítani, így alapjáratra nemigazán lehet kalkulálni, de elvégeztem egy kis számolgatást a 170lovas 2.5-re. Alapul véve a motor ismert adatait, kijött eredményül, hogy az effektív középnyomás 0.96 Mpa környékén alakul. Ez teljes terhelésre vonatkozik, amíg el nem éri a maximális teljesítményt, tehát közel állandó érték. Részterhelésen az értéke arányosan kevesebb. Az effektív középnyomásból a mechanikai veszteség értékével növelve megkapható az indikált középnyomás, ami 1.65 Mpa-ra adódott. Ez picit eltérhet, mivel a pontos veszteségek csak méréssel állapíthatóak meg. Az indikált középnyomás már a hengertérben mérhető érték, nagyjából a 2,5-szeresére adódik az égési csúcsnyomás, ami a legmagasabb érték, és akkor lép fel, amikor a keverék a dugattyú felső holtpontja közelében éppen begyullad. Tehát ez kb 4.12 Mpa, ami átszámolva 41.2 bar.

A dugattyútetőre ható erő: a 79.5mm-es dugattyúátmérő és az égési csúcsnyomás szorzata= 20440.95 N, ami 2044.09 Kg-nak felel meg nagyjából. Ez terheli a dugattyút, csapszeget, csapágyakat, stb. Érdekes Smiley

Egy feltöltött motornál a fenti értek többszöröse is adódhat!
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.02 szerda, 14:35:08 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2013.10.01 kedd, 06:57:52 »

Sziasztok! Meg tudná mondani valaki, hogy a szíjfeszítőhöz pontosan hanyas méretű torx kulcs kell? Köszönöm szépen!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:53:19 »

Sziasztok!
 help help help help
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
 Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
 help help help
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!   integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 07:19:59 »

Sziasztok!
 help help help help
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
 Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
 help help help
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!   integet2
mk2-őt hívtad?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 07:26:45 »

mk2-őt hívtad?
Persze, ő volt az első. Csak sokat futott van most neki, és hármasba való.  Undecided
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 07:32:27 »

Persze, ő volt az első. Csak sokat futott van most neki, és hármasba való.  Undecided
maga a blokk ugyanaz, minimális változások voltak csak rajta
viszont ha sokat futott, akkor tárgytalan
lali87, magyar.zoltan meg azt hiszem zotyesz84 akiknél szokott még lenni
meg nagy ritkán Vilónál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 07:58:04 »

Szia!
Nem elmebeteg a kérdésed, sőt nagyon jó, hogy feltetted.
(Robbanás nem történik benzines motorban, mert robbanásról 100 m/s feletti lángfront terjedésnél beszélünk. A hengerben 15-40 m/s az égés terjedési sebessége.)
A hengerben kialakuló viszonyokat terhelés függvényében szokás számítani, így alapjáratra nemigazán lehet kalkulálni, de elvégeztem egy kis számolgatást a 170lovas 2.5-re. Alapul véve a motor ismert adatait, kijött eredményül, hogy az effektív középnyomás 0.96 Mpa környékén alakul. Ez teljes terhelésre vonatkozik, amíg el nem éri a maximális teljesítményt, tehát közel állandó érték. Részterhelésen az értéke arányosan kevesebb. Az effektív középnyomásból a mechanikai veszteség értékével növelve megkapható az indikált középnyomás, ami 1.65 Mpa-ra adódott. Ez picit eltérhet, mivel a pontos veszteségek csak méréssel állapíthatóak meg. Az indikált középnyomás már a hengertérben mérhető érték, nagyjából a 2,5-szeresére adódik az égési csúcsnyomás, ami a legmagasabb érték, és akkor lép fel, amikor a keverék a dugattyú felső holtpontja közelében éppen begyullad. Tehát ez kb 4.12 Mpa, ami átszámolva 41.2 bar.

A dugattyútetőre ható erő: a 79.5mm-es dugattyúátmérő és az égési csúcsnyomás szorzata= 20440.95 N, ami 2044.09 Kg-nak felel meg nagyjából. Ez terheli a dugattyút, csapszeget, csapágyakat, stb. Érdekes Smiley

Egy feltöltött motornál a fenti értek többszöröse is adódhat!

"Robbanás nem történik benzines motorban"

Ez tetszik....  taps
Akkor csak pukkanás van?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 08:13:50 »

"Robbanás nem történik benzines motorban"

Ez tetszik....  taps
Akkor csak pukkanás van?  nyes

terjeszkedés van Smiley
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 11:17:13 »

Sziasztok!
 help help help help
Szükségem lenne egy 99 mondihoz egy V6 motorra, nagyon sürgősen.
 Mivel a kereskináloktopicban, jelenleg senkinél nincs vagy nem elérhető,ill. nem válaszol, így ezért írtam ide be, hátha lenne valakinek egy elfekvőben.
 help help help
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!   integet2

Köszönöm a segítséget, úgy néz ki lesz motorom.  eplus2 eplus2 
 wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 11:32:59 »

terjeszkedés van Smiley

"A harmadik ütem: terjeszkedés (expanzió)

Amikor a dugattyú a legfelső helyzetet eléri, a gyújtógyertya elektródái között villamos szikra ugrik át. Ez a szikra meggyújtja az égéstérben összesűrített benzin-levegő keveréket, ami robbanásszerűen elég."

 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 14:46:38 »

"A harmadik ütem: terjeszkedés (expanzió)

Amikor a dugattyú a legfelső helyzetet eléri, a gyújtógyertya elektródái között villamos szikra ugrik át. Ez a szikra meggyújtja az égéstérben összesűrített benzin-levegő keveréket, ami robbanásszerűen elég."

 Wink


Ha szakirodalomra hagyatkozunk, akkor bizony nem történik robbanás, de még csak robbanásszerűség sem. Az égés terjedési sebességétől függ, hogy valami ég/gyorsan ég/robban. A különbségek hatalmasak, ezért muszáj megkülönböztetni. Otto motorban is tud robbanás történni, ezt hívjuk kopogásnak, elég hamar haza is vágja a dugattyúkat, hajtókarokat, csapágyakat, stb. (Egyébként robbanáson belül is elkülönítenek explóziót 100-1000 m/s lángfront terjedési sebességnél, és detonációt e felett...)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:50:02 »

"Robbanás nem történik benzines motorban"

Ez tetszik....  taps
Akkor csak pukkanás van?  nyes
Pedig teljesen logikus ám. Azért hívják robbanómotornak, mert egyetlen dolog nem történik benne, nevezetesen robbanás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 18:51:33 »

Pedig teljesen logikus ám. Azért hívják robbanómotornak, mert egyetlen dolog nem történik benne, nevezetesen robbanás.

A robbanómotor helytelen kifejezés. Idéztem: Robbanásszerűen elég. Nincs ebben több.....kár rágódni rajta.
Belsőégésű motor.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:06:42 »

A robbanómotor helytelen kifejezés. Idéztem: Robbanásszerűen elég. Nincs ebben több.....kár rágódni rajta.
Belsőégésű motor.  wave

Olvasd el még1x amit írtam és vedd benne észre a szarkazmussal kevert iróniát.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2013.10.15 kedd, 22:28:56 »

Haja jaj, új problémák jelentkeznek nap mint nap. Ma, illetve tegnap először szembesültem olyan gonddal, hogy a motort leállítva, pontosabban a gyújtás kapcsolót a legalsó kikapcsolt állásba raktam, de a hűtő ventilátor nem állt le. Forgott rendesen sokáig. Féltem, lemerül az akksi, ezért néhány gyenge próbálkozásom volt: Gyújtás újra ráadás után indítózás, majd megint elfordítás két kattanásig. Egyszer leállt. Na, mondom, ok. Aztán valahogy úgy éreztem, még egyszer megpróbálom, indítózás, 5 mp járatás, majd leállítás. A ventilátor forog tovább. Kb 15 perc múlva pánikba estem, lemerül az akksi. Motorház tető fel, csatlakozó szét, ventilátor leáll. Ma jövök megyek, egyszer csak emelkedik a víz hőmérséklet, a műszer szerint. Motorház tető fel, csatlakozó visszadugás, hőmérő le. Haza érve motor leállít, a ventilátor forog tovább, még 20 perc múlva is. Csatlakozó szét, a forgás megáll. Mi lehet a baj? Eddig, ha levettem a gyújtást, minden leállt (gondolom, ennek így kell lennie). Most viszont megy a levegőztetés, fogy a töltés az akkumulátorból. Beragadhat valami relé? Most hirtelen nincs nálam kézikönyv, talán holnap előkeresem. Melyik relé kapcsolja a hűtőventilátort? Az egyiket persze, mert kettő van. Vagy hőmérő gomba? Mi lehet? Kinek volt már ilyen? vigyor3
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2013.10.19 szombat, 22:56:31 »

Sziasztok!

Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!

Köszönettel: Nemes Gábor  rinya és a 2.5 V6 paripa: Izy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 00:09:53 »

Sziasztok!

Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!

Köszönettel: Nemes Gábor  rinya és a 2.5 V6 paripa: Izy



Pontosan mik voltak a körülmények? Csak egyik pillanatról a másikra meghallottad a csattogást? Olajszint, olaj rendben volt, és kíméletes használat mellett történt? Miből vagy benne biztos, hogy hajtókar csapágy probléma?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 08:54:06 »


Pontosan mik voltak a körülmények? Csak egyik pillanatról a másikra meghallottad a csattogást? Olajszint, olaj rendben volt, és kíméletes használat mellett történt? Miből vagy benne biztos, hogy hajtókar csapágy probléma?
Országúton haladtam az asszonnyal és anyóssal (tehát sebességkorlátozás ON Smiley ) és a 25. km-nél elkezdett kicsit kopogni valami. Fokozatosan erősödött a zaj, elengedett gáznál le is állt a motor. Olaj rendben , kb. 500 km-el ezelőtt cseréltem szűrővel együtt. Azért vagyok benne biztos, mert egyszer egy hajtókar csapágyas mondit már halottam.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 12:42:03 »

Sziasztok!

Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!

Köszönettel: Nemes Gábor  rinya és a 2.5 V6 paripa: Izy

Hát,kár érte.Én jövő hónapban viszem kasztniztatni és egy tartalék motort is vennék bele (illetve lenne is,de az istenek nem akarják,hogy Debrecen mellől lekerüljön Szegedre) De azért nézegetem,keresgélem az utódját,ami nagy valószínűséggel egy 79-80-81-es Ford Crown Victoria,ltd kategóriából kerülne ki.Nem,nem őrültem meg,valószínűleg utolsó autóként az életemben....
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 16:21:01 »

Hát,kár érte.Én jövő hónapban viszem kasztniztatni és egy tartalék motort is vennék bele (illetve lenne is,de az istenek nem akarják,hogy Debrecen mellől lekerüljön Szegedre) De azért nézegetem,keresgélem az utódját,ami nagy valószínűséggel egy 79-80-81-es Ford Crown Victoria,ltd kategóriából kerülne ki.Nem,nem őrültem meg,valószínűleg utolsó autóként az életemben....
Sok sikert kívánok a kocsidhoz. Ha valami motyó kell akkor szólj. Nem tudom még mi lesz az enyémmel. Eladóm bontósnak, vagy valakinek hátha kell így is? Friss műszakis 1 hete vizsgázott és egy hátsó fékcsövet kellett csak cserélni, ami a fékpadon durrant el.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 16:55:58 »

Sok sikert kívánok a kocsidhoz. Ha valami motyó kell akkor szólj. Nem tudom még mi lesz az enyémmel. Eladóm bontósnak, vagy valakinek hátha kell így is? Friss műszakis 1 hete vizsgázott és egy hátsó fékcsövet kellett csak cserélni, ami a fékpadon durrant el.

Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.

Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.20 vasárnap, 17:06:11 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:45:35 »

Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.

Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.

De biztosan, csak a főtengely is cserés lehet, ezért nem éri meg nekem.
 
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:48:11 »

Hány km van a motorban? Ha nem extrém sok, és nem volt nagy terhelésnek sem kitéve, akkor pedig a helytelen kenés szokott ilyen rohamos hajtókarcsapágy tönkremenetelt okozni. Ha nemrég cserélted, akkor nyilván nem az olajjal volt a gond, de érdemes lenne körülnézni, hogy mi lehet.

Egyébként ennél a V6-nál nem lehet alulról (aknából) hozzáférni a főtengely csapágyakhoz? Mert akkor viszonylag könnyedén és olcsón lehet cserélni őket.

egyszerűbb kivenni a motort...azaz máshogy nem érdemes.... Csak kînlódás lenne már az olajteknő levétele is....
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 21:14:43 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 00:00:51 »

valószínűleg utolsó autóként az életemben....
halni készülsz vagy mi?  Roll Eyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 21:15:57 »

halni készülsz vagy mi?  Roll Eyes
fogynak a villanyoszlopok szegeden  eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2013.10.22 kedd, 08:01:15 »

fogynak a villanyoszlopok szegeden  eplus2
lámpagyár még működik  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2013.10.22 kedd, 09:49:01 »

halni készülsz vagy mi?  Roll Eyes

Tudod milyen bölcs. Emiatt 30-40 évre előre tud tervezni.  eljen

Namármost, ha a Crown Vic kibírt eddig 30 évet, akkor a következő 30-at is kibírja majd MisiPista alatt. Érted? wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2013.10.22 kedd, 10:03:54 »

Tudod milyen bölcs. Emiatt 30-40 évre előre tud tervezni.  eljen

Namármost, ha a Crown Vic kibírt eddig 30 évet, akkor a következő 30-at is kibírja majd MisiPista alatt. Érted? wow1
mármint hogy a MisiPista alatt kibír 30 évet?  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2013.10.22 kedd, 10:07:58 »

mármint hogy a MisiPista alatt kibír 30 évet?  hehe
ha csak tv-t néz belőle eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2013.10.22 kedd, 10:09:02 »

ha csak tv-t néz belőle eplus2

a visszapillantó helyére pont felfér egy 42"os lcd  eplus2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2013.10.22 kedd, 10:10:12 »

halni készülsz vagy mi?  Roll Eyes
ki tudja.....egy kóbor fa,szőke nő,60 év feletti nyanya-tata bármikor támadhat szemből-hátulról-jobbról-balról....Wink és mivel mostanában a nyanya-tata párosok okozzák a legtöbb balesetet,legyen a piros/fehér buzuki és köztem annyi fém,amiből a japók 3 buzukit csinálnak.Így fel sem tűnik,ha véletlenül egy felkenődik a hűtőrács helyére.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.22 kedd, 10:13:26 írta szuperhangya » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:38:39 »

ha csak tv-t néz belőle eplus2
ebben van is Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/crown_victoria/ford_crown_victoria_police_interceptor-4845558
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:04:42 »

Sziasztok!

Sajnálattal közlöm, hogy ma este a friss műszakis Mondim hajtókar-csapágyas lett. Ebből kifolyólag egy korszak is lezárult, amit veletek töltöttem!
Köszönöm Nektek a segítséget amit kaptam, bár azok közül sokan már nem járnak erre, de vissza kereshetőek az írásaik!

Köszönettel: Nemes Gábor  rinya és a 2.5 V6 paripa: Izy


szia,
esetleg ez érdekelhet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=14261.new#new
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:34:06 »


Van másik mocija otthon, csak már nem akar vele foglalkozni. Sad
Sajnálom a történteket, pedig szép autója van. Sad
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:45:52 »

Kösz, de én már nem szeretnék pénzt költeni rá, épp elég amibe eddig van. Illetve van másik motorom is, de nincs kedvem legózni, meghagynám másnak.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.