Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 20:07:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055291 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:48:01 »

Van másik mocija otthon, csak már nem akar vele foglalkozni. Sad
Sajnálom a történteket, pedig szép autója van. Sad

Kösz Janny! Így igaz. Én is sajnálom, hogy így alakult. Pont rendbe tetettem, műszaki is lett, téli gumi is fent van már, erre beadja az unalmast.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:54:01 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék!  A második torok takarításához volt a Wikin egy jó cikk de nem találom. Valaki nem tudja a linket?
Köszi!   worship
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:51:28 »

Valaki tudna egy 2.5 V6 kezelési útmutatót, vagy relé, biztosíték tábla kiosztást megosztani? A sima mk 2-é nem jó. A hűtő ventilátorom nem akar megállni, ha leveszem a gyújtást. Ha kiveszem a zöld relét a motortérben, akkor megáll, és visszarakáskor nem indul újra. Ha ráadom a gyújtást, indítózok, megállítom, megint nem áll meg. még nem volt időm legelni rajta, jó lenne rajz, vagy valami tanács.  worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:27:51 »

Valaki tudna egy 2.5 V6 kezelési útmutatót, vagy relé, biztosíték tábla kiosztást megosztani? A sima mk 2-é nem jó. A hűtő ventilátorom nem akar megállni, ha leveszem a gyújtást. Ha kiveszem a zöld relét a motortérben, akkor megáll, és visszarakáskor nem indul újra. Ha ráadom a gyújtást, indítózok, megállítom, megint nem áll meg. még nem volt időm legelni rajta, jó lenne rajz, vagy valami tanács.  worship

Vidd el villamossági szerelőhöz, mert elég összetett a dolog.

Lehet a relé. Lehet a relé vezetékelése. Lehet a vezetékelés biztosítéka.

Meg lehet a ventillátor ellenállás hibája a ventiházon.

És akkor a digitklíma vezérlő hibájáról nem is beszéltem még.

Ezeket otthon nem biztos, hogy ki tudod méregetni.  integet2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:16:01 »

Valaki tudna egy 2.5 V6 kezelési útmutatót, vagy relé, biztosíték tábla kiosztást megosztani? A sima mk 2-é nem jó. A hűtő ventilátorom nem akar megállni, ha leveszem a gyújtást. Ha kiveszem a zöld relét a motortérben, akkor megáll, és visszarakáskor nem indul újra. Ha ráadom a gyújtást, indítózok, megállítom, megint nem áll meg. még nem volt időm legelni rajta, jó lenne rajz, vagy valami tanács.  worship
kezelésit tudok adni.relét tudok adni.haynes manualban vannak kapcsolási rajzok.azt is tudok adni vagy vehetsz a vaterán vagy az ebayen.egyelőre ennyi....dehát makó olyan messze van szegedtől....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:28:11 »

Vidd el villamossági szerelőhöz, mert elég összetett a dolog.

Lehet a relé. Lehet a relé vezetékelése. Lehet a vezetékelés biztosítéka.

Meg lehet a ventillátor ellenállás hibája a ventiházon.

És akkor a digitklíma vezérlő hibájáról nem is beszéltem még.

Ezeket otthon nem biztos, hogy ki tudod méregetni.  integet2

Visszavonom, most jut eszembe, hogy villamossági ember vagy.  taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:54:58 »

Visszavonom, most jut eszembe, hogy villamossági ember vagy.  taps
hehe
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2013.10.29 kedd, 15:38:42 »

kezelésit tudok adni.relét tudok adni.haynes manualban vannak kapcsolási rajzok.azt is tudok adni vagy vehetsz a vaterán vagy az ebayen.egyelőre ennyi....dehát makó olyan messze van szegedtől....
Nem a távolsággal van baj, hanem az idővel. Jön a hétvége. Te rá érsz valamikor a hétvégén? Eldöntöttem, most nem dolgozom (másnak). Ha igen, egyeztessünk, bemegyek, mit vigyek, stb.?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2013.10.29 kedd, 15:54:08 »

Visszavonom, most jut eszembe, hogy villamossági ember vagy.  taps
Ja, villamossági ember vagyok, szeretem a szakmám, villanyszerelő vagyok, erősáramú. Az autóvillamosság egy teljesen más szakma, még ha itt is amper, volt, ellenállás van is. Van műszerem, tudok mérni, de én "erősáramú" fejjel gondolkodom, ez meg egészen más. Ezt nem mindenki érti meg, pedig így van. Te biztos megérted, ezért kérek tanácsot.
Megnéztem a relét, felcsiszoltam az érintkezőit (elég kráteresek voltak, de nincsen össze ragadva). Nekem az a furcsa, hogy a relé behúz, leveszem a gyújtást, mégsem áll le a motor, csak ha egy pillanatra kiveszem a relét. Mint ha be ragadna a relé. Kipróbáltam, adtam neki kint 12 voltot, behúzott, elvettem a feszkót megállt. Nem ragadt be. De működés közben ha le veszem a gyújtást, eddig megállt a ventilátor is. Most meg nem. Ha az érzékelő rossz, akkor ad egy behúzási impulzust, de ha leveszem a gyújtást, meg kéne álljon. Gondolom én. De ez nem áll meg, csak ha kiveszem a relét, vagy megmozdítom (megszakítva a tartó érintkező áramkörét?), megáll. De van olyan is, hogy ötször is megállok, leveszem a gyújtást, láss csodát, megáll a ventilátor is. Aztán újabb indítás után megálláskor nem áll meg. Tisztára hülyére vesz. Misipista lehet, segít a hétvégén, megpróbálunk utána járni. De minden gondolatnak, ötletnek örülnék. Most nem szívesen vennék mindenből újat, hátha akkor jó lesz.  worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2013.10.29 kedd, 16:03:23 »

Ja, villamossági ember vagyok, szeretem a szakmám, villanyszerelő vagyok, erősáramú. Az autóvillamosság egy teljesen más szakma, még ha itt is amper, volt, ellenállás van is. Van műszerem, tudok mérni, de én "erősáramú" fejjel gondolkodom, ez meg egészen más. Ezt nem mindenki érti meg, pedig így van. Te biztos megérted, ezért kérek tanácsot.
Megnéztem a relét, felcsiszoltam az érintkezőit (elég kráteresek voltak, de nincsen össze ragadva). Nekem az a furcsa, hogy a relé behúz, leveszem a gyújtást, mégsem áll le a motor, csak ha egy pillanatra kiveszem a relét. Mint ha be ragadna a relé. Kipróbáltam, adtam neki kint 12 voltot, behúzott, elvettem a feszkót megállt. Nem ragadt be. De működés közben ha le veszem a gyújtást, eddig megállt a ventilátor is. Most meg nem. Ha az érzékelő rossz, akkor ad egy behúzási impulzust, de ha leveszem a gyújtást, meg kéne álljon. Gondolom én. De ez nem áll meg, csak ha kiveszem a relét, vagy megmozdítom (megszakítva a tartó érintkező áramkörét?), megáll. De van olyan is, hogy ötször is megállok, leveszem a gyújtást, láss csodát, megáll a ventilátor is. Aztán újabb indítás után megálláskor nem áll meg. Tisztára hülyére vesz. Misipista lehet, segít a hétvégén, megpróbálunk utána járni. De minden gondolatnak, ötletnek örülnék. Most nem szívesen vennék mindenből újat, hátha akkor jó lesz.  worship

Első körben a relé csere jó ötlet. Azért én átnézném az egész rendszert kezdve azzal, hogy meliyk venti fokozat megy. Mert ha csak a lassú akkor lehet klímavezérlő hiba is. Ha a gyors, akkor meg ellenállás probléma is lehetséges, ami a ventiházon van.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2013.10.29 kedd, 16:06:35 »

Első körben a relé csere jó ötlet. Azért én átnézném az egész rendszert kezdve azzal, hogy meliyk venti fokozat megy. Mert ha csak a lassú akkor lehet klímavezérlő hiba is. Ha a gyors, akkor meg ellenállás probléma is lehetséges, ami a ventiházon van.
Ha kiveszem az első fokozat reléjét, kis idő után a másik ventilátor beindul. Megy néhány másodpercet, majd leáll. Aztán újra megy, ha kell. De ha akkor leveszem a gyújtást, az megáll rögtön, mint régen a másik (az első) motor is.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:04:57 »

Ha kiveszem az első fokozat reléjét, kis idő után a másik ventilátor beindul. Megy néhány másodpercet, majd leáll. Aztán újra megy, ha kell. De ha akkor leveszem a gyújtást, az megáll rögtön, mint régen a másik (az első) motor is.
szombaton kettőig dolgozok,utána ráérek.ezt a pár dolgot megnézni nem nagy kaland,nem tart sokáig....(muhaha,mindig így indul)
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:17:36 »

szombaton kettőig dolgozok,utána ráérek.ezt a pár dolgot megnézni nem nagy kaland,nem tart sokáig....(muhaha,mindig így indul)
Ma végre volt egy kis időm az autóra is. Kivettem a relét, szétszedtem, majd elszörnyedtem. Az érintkező pogácsák helyén mély kráter, korom, égésnyomok. A mozgó érintkező helyén csak egy mély kráter látható, olyan korona szerűen kiégve. A mikor behúz a relé, a korona kiálló részei közé feltehetően beszorul az alsó, álló érintkező megmaradt része. Az tűnt fel, hogy amikor lekapcsoltam a gyújtást, le kellett volna állnia a ventilátornak is, de az csak ment tovább addig, amíg az akksi le nem merült. Egyszer csak úgy véletlenszerűen csak rákoppintottam a relé házára, láss csodát, leállt a motor. Ekkor szándékosan indítgattam, állítgattam, de legtöbbször (egy-két kivétel volt, akkor rögtön leállt a motor, amint levettem a gyújtást) tovább forgott a ventilátor. Egy pici koppintás, leállás. Na szedd szét, a már leírt látvány tárult elém. Egyszer kivéve adtam rá 12 Voltot, amint megszűnt a feszültség, elengedett. Igen ám, de nem folyt rajta keresztül a ventilátor nem kicsi árama, ami tényleges körülmények között akkora áram, ami a rossz érintkezőkön izzást, sercegést, összeégést hoz létre. Egy kis koppintás elég a bontáshoz, de aha nem történik koppintás, akkor jön a koppanás. Nem sokára nem indul az autó.
Sajnos, itt Makón egyik autós boltban sincs ilyen relé. Rendelni lehetne, egy hét, meg 32 000 Ft. Kicsit túlzásnak találom. Nincsen valakinek éppen egy ilyen reléje elfekvőben:

95BG 8C 616 E1B

12V 70 A

cikkszáma: 1021919

Ebayen láttam, úgy 5-6 font körül. Ez a 32 000 kicsit sok. Valaki nem tudna rendelni egyet nekem? A Vaterán is volt fent egy, de épp elkelt.

 worship wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:56:43 »

Ma végre volt egy kis időm az autóra is. Kivettem a relét, szétszedtem, majd elszörnyedtem. Az érintkező pogácsák helyén mély kráter, korom, égésnyomok. A mozgó érintkező helyén csak egy mély kráter látható, olyan korona szerűen kiégve. A mikor behúz a relé, a korona kiálló részei közé feltehetően beszorul az alsó, álló érintkező megmaradt része. Az tűnt fel, hogy amikor lekapcsoltam a gyújtást, le kellett volna állnia a ventilátornak is, de az csak ment tovább addig, amíg az akksi le nem merült. Egyszer csak úgy véletlenszerűen csak rákoppintottam a relé házára, láss csodát, leállt a motor. Ekkor szándékosan indítgattam, állítgattam, de legtöbbször (egy-két kivétel volt, akkor rögtön leállt a motor, amint levettem a gyújtást) tovább forgott a ventilátor. Egy pici koppintás, leállás. Na szedd szét, a már leírt látvány tárult elém. Egyszer kivéve adtam rá 12 Voltot, amint megszűnt a feszültség, elengedett. Igen ám, de nem folyt rajta keresztül a ventilátor nem kicsi árama, ami tényleges körülmények között akkora áram, ami a rossz érintkezőkön izzást, sercegést, összeégést hoz létre. Egy kis koppintás elég a bontáshoz, de aha nem történik koppintás, akkor jön a koppanás. Nem sokára nem indul az autó.
Sajnos, itt Makón egyik autós boltban sincs ilyen relé. Rendelni lehetne, egy hét, meg 32 000 Ft. Kicsit túlzásnak találom. Nincsen valakinek éppen egy ilyen reléje elfekvőben:

95BG 8C 616 E1B

12V 70 A

cikkszáma: 1021919

Ebayen láttam, úgy 5-6 font körül. Ez a 32 000 kicsit sok. Valaki nem tudna rendelni egyet nekem? A Vaterán is volt fent egy, de épp elkelt.

 worship wave
mk2-nél kb 1000 egy ilyen
szerezzek és postán küldjem le neked?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:02:59 »

mk2-nél kb 1000 egy ilyen
szerezzek és postán küldjem le neked?
ott van a garázsban kb. 3 dobozzal....
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:04:28 »

Ha megtennéd, megköszönném. Addig marad a megállás utáni relé kiszedés, visszarakás. Csak jó legyen!
Addig is köszi! A fizetési feltételekről privátban.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:05:54 »

ott van a garázsban kb. 3 dobozzal....
Mi van? 3 dobozzal? Mi vagy Te, műgyűjtő? Tényleg van ilyened, 5 lábú, négy vastag, egy pici vékony?
 vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:07:13 »

Akkor lehet, nem kell mk2 segítsége, ha van Pistának is. falbav vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2013.11.01 péntek, 16:38:41 »

Mi van? 3 dobozzal? Mi vagy Te, műgyűjtő? Tényleg van ilyened, 5 lábú, négy vastag, egy pici vékony?
 vigyor3
én a "jó lesz ez még valamire..." felfogás híve vagyok...ebből kifolyólag októberben a kollegámmal párszor fordultunk a hulladékvas átvevő telep és a garázs között....most került ki a garázsból az előző autó 4 darab ajtaja,5-6 pár féltengely,rugók,rossz lengéscsillapítók,lengőkarok,a legelső autóból (is) megmaradt kárpitok,mindenféle általam fel nem ismert vasak meg a tököm tudja még mi minden....de maradt még anyag így is bőven,de azokat már én is el tudom hordani....néha én is meglepődök rajta,amikor eltűnik egy réteg felesleg a garázsban és rég elfeledett tárgyak tűnnek elő....pl. olyan szerszámok,amikből vettem újat mert azt hittem elvesztettem vagy szerelés után kint felejtettem a garázs előtt őket....
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 17:07:15 »

Ma végre bekerült az autóba az ABS egység, amit vettem. Jó lett, végre működik, a kipörgés gátló is. Kapott pár szilentet, simán átment a műszaki vizsgán. Kék matricával, két év. Hallelúja! Wink smile pias
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 19:16:14 »

Ma végre bekerült az autóba az ABS egység, amit vettem. Jó lett, végre működik, a kipörgés gátló is. Kapott pár szilentet, simán átment a műszaki vizsgán. Kék matricával, két év. Hallelúja! Wink smile pias

végre.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2013.11.26 kedd, 14:49:04 »

Hali!  Tudom nem itt a helye neki,de az általam látogatott oldalon (MK3) nem igazán bevállalósok a sportkipufogó ügyben a kollegák. Szóval bontottam egy osztrák autót és nagyon jó hangú kis duplacsöves Remus kipuff van rajta. A középső tag már elég gáz,nem jó szivvel ajánlanám,de az egész egy tizesért eladó.Ha valakit érdekel,irjon bátran.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2013.11.26 kedd, 15:12:45 »

Hali!  Tudom nem itt a helye neki,de az általam látogatott oldalon (MK3) nem igazán bevállalósok a sportkipufogó ügyben a kollegák. Szóval bontottam egy osztrák autót és nagyon jó hangú kis duplacsöves Remus kipuff van rajta. A középső tag már elég gáz,nem jó szivvel ajánlanám,de az egész egy tizesért eladó.Ha valakit érdekel,irjon bátran.

Hali!

Ha jól értelek, akkor egy univerzális sport hátsódobot szeretnél eladni. Készíts róla fényképeket, és hirdesd meg a "Generációfüggetlen alkatrészek" topikban. Így lenne a legtöbb esélyed érdeklődőt találni rá.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2013.11.26 kedd, 15:23:34 »

Hali!

Ha jól értelek, akkor egy univerzális sport hátsódobot szeretnél eladni. Készíts róla fényképeket, és hirdesd meg a "Generációfüggetlen alkatrészek" topikban. Így lenne a legtöbb esélyed érdeklődőt találni rá.
ok,köszi.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:45:03 »

Sziasztok! Érdeklődnék kedves márkatársak, hogy alakul most a minuszokba a fogyasztásotok?  Wink Ez az első telem a gépsassal, eddig stabil 10-10,5-tel jártam fele város, fele országúton, most vagy két napja meghegesztettük a kipuffogót, és -tudom balfasz vagyok- nem lett levéve az akkusaru. Nem volt semmi probléma, nem ment el semmi, nem világít semmiféle hibalámpa, nem húzott ívet a hegesztőgép. Namármost ezt követően, igaz, hogy csak városba, de kétszer egymás után 16-17 literes fogyasztás jött ki, ezt azért egy kicsit sokallom. Mindezek után levettem az akkusarut, hogy nullázzon az elektronika, majd mértem ismét kb 70 százalék országút és 30 százalék város után kijött 11,7-re, ez már egy kicsit barátibb, igaz nem is ütöttem stabil 90-100 végig. Hozzátenném azt is, hogy a 16-17 literes fogyi úgy jött ki, hogy egymás után 2-3-4 kilóméteres városi utakat tettem meg. Lehetséges, hogy behülyült az elektronika a hegesztést követően és amiatt volt ez a jelenség?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:35:04 »

Sziasztok! Érdeklődnék kedves márkatársak, hogy alakul most a minuszokba a fogyasztásotok?  Wink Ez az első telem a gépsassal, eddig stabil 10-10,5-tel jártam fele város, fele országúton, most vagy két napja meghegesztettük a kipuffogót, és -tudom balfasz vagyok- nem lett levéve az akkusaru. Nem volt semmi probléma, nem ment el semmi, nem világít semmiféle hibalámpa, nem húzott ívet a hegesztőgép. Namármost ezt követően, igaz, hogy csak városba, de kétszer egymás után 16-17 literes fogyasztás jött ki, ezt azért egy kicsit sokallom. Mindezek után levettem az akkusarut, hogy nullázzon az elektronika, majd mértem ismét kb 70 százalék országút és 30 százalék város után kijött 11,7-re, ez már egy kicsit barátibb, igaz nem is ütöttem stabil 90-100 végig. Hozzátenném azt is, hogy a 16-17 literes fogyi úgy jött ki, hogy egymás után 2-3-4 kilóméteres városi utakat tettem meg. Lehetséges, hogy behülyült az elektronika a hegesztést követően és amiatt volt ez a jelenség?
Akkor kicsit több gondod lenne.....de azért hegesztés előtt nem ártott volna lekötni.Az átlagfogyi meg rövid utakon simán lehet annyi,amennyit írtál.Én gyakorlatilag csak városban járok.Az átlagom kb. 12-15+ között bármennyi lehet.Úgyhogy szerintem emiatt ne pánikolj.Ha nem lépett fel ezen kívül konkrét hiba (pl.állandó alapjárat hullámzás,elgyengült,nem húzó motor,ilyesmik) akkor valószínűleg nem lett semmi baja az ecu-nak.Ha mégis,van elfekvőben óccóé.... Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:02:34 »

 eljen
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:17:39 »

Sziasztok! Érdeklődnék kedves márkatársak, hogy alakul most a minuszokba a fogyasztásotok?  Wink Ez az első telem a gépsassal, eddig stabil 10-10,5-tel jártam fele város, fele országúton, most vagy két napja meghegesztettük a kipuffogót, és -tudom balfasz vagyok- nem lett levéve az akkusaru. Nem volt semmi probléma, nem ment el semmi, nem világít semmiféle hibalámpa, nem húzott ívet a hegesztőgép. Namármost ezt követően, igaz, hogy csak városba, de kétszer egymás után 16-17 literes fogyasztás jött ki, ezt azért egy kicsit sokallom. Mindezek után levettem az akkusarut, hogy nullázzon az elektronika, majd mértem ismét kb 70 százalék országút és 30 százalék város után kijött 11,7-re, ez már egy kicsit barátibb, igaz nem is ütöttem stabil 90-100 végig. Hozzátenném azt is, hogy a 16-17 literes fogyi úgy jött ki, hogy egymás után 2-3-4 kilóméteres városi utakat tettem meg. Lehetséges, hogy behülyült az elektronika a hegesztést követően és amiatt volt ez a jelenség?

Nálam ST200-zal, napi 8 km oda, 8 vissza ingázás, meg plusz mászkálás erre-arra hasonló távokon (és mindez Bp-n): 11,2 két tankolás alapján is. Ebben benne foglaltatik néhány idegességből elkövetett padlógázas gyorsítás is..  vigyor3 Viszont az is igaz, hogy azért próbálok keveset fogyasztva járkálni, motorféket aktívan kihasználva, stb.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:17:33 »

Hali !

2.5 V6-os motorral szerelt MKII-es autót keresek megvételre, reális áron, normál állapotút. Tervezi valaki mostanság eladni ilyen típusú autóját fórumtársak közül ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2013.12.11 szerda, 08:13:50 »

Akkor kicsit több gondod lenne.....de azért hegesztés előtt nem ártott volna lekötni.Az átlagfogyi meg rövid utakon simán lehet annyi,amennyit írtál.Én gyakorlatilag csak városban járok.Az átlagom kb. 12-15+ között bármennyi lehet.Úgyhogy szerintem emiatt ne pánikolj.Ha nem lépett fel ezen kívül konkrét hiba (pl.állandó alapjárat hullámzás,elgyengült,nem húzó motor,ilyesmik) akkor valószínűleg nem lett semmi baja az ecu-nak.Ha mégis,van elfekvőben óccóé.... Wink

Na, tegnap megjártam Debrecen-Eger-Debrecent 8,8 átlagból, lehet túlparáztam a dolgot!  Wink Ezekszerint tényleg ez a hidegindítás 1-2 km-es távok eléggé felnyomták a fogyit.
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2013.12.11 szerda, 08:22:03 »

Hali !

2.5 V6-os motorral szerelt MKII-es autót keresek megvételre, reális áron, normál állapotút. Tervezi valaki mostanság eladni ilyen típusú autóját fórumtársak közül ?

Szia! Nem gondolkodtam még eladáson, de küldjél az email címemre egy üzit, ha jó állapotú 2,5 V6-ot keresel.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 21:24:48 »

Na, tegnap megjártam Debrecen-Eger-Debrecent 8,8 átlagból, lehet túlparáztam a dolgot!  Wink Ezekszerint tényleg ez a hidegindítás 1-2 km-es távok eléggé felnyomták a fogyit.
Ennyi.Egyéb probléma? ( Wink )
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 22:00:00 »

Ennyi.Egyéb probléma? ( Wink )

mit csináljak a benzinnel, amit visszatermel a tankba  eplus2
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 23:23:25 »

mit csináljak a benzinnel, amit visszatermel a tankba  eplus2
gyújtsuk meg....
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2013.12.13 péntek, 14:45:42 »

Ennyi.Egyéb probléma? ( Wink )

Más egyelőre nincsen, hála a jóégnek. Most megint városoztam sok hidegindítás, dugó 13.5 liter. Megleltem a lelki békémet, azért mégiscsak az országút, meg az autópálya az eleme a gépnek.  Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2013.12.13 péntek, 16:48:31 »

Más egyelőre nincsen, hála a jóégnek. Most megint városoztam sok hidegindítás, dugó 13.5 liter. Megleltem a lelki békémet, azért mégiscsak az országút, meg az autópálya az eleme a gépnek.  Wink
Azt tudni kell, hogy a 2.5 V6 nem a benzintakarékos autók mintapéldánya. Ha csak városban megyek egész hónapban, akkor 13,5 a fogyasztás. Most voltam Bécsben autópályán oda vissza 1100 km. Itt 8,3. (3 személy, 6 bőrönd, darabonként 23 kg.) Vegyesben 11 körül. Ebben az autóban az erőt kell szeretni, nem a fogyasztást. Ha kevés fogyasztás kell, ajánlom a Daewoo Matiz kisautót, a nejemé 5 literrel eljár. (800 köbcenti, 50 lóerő). Természetesen maradnék a V6-nál. vigyor3
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2013.12.14 szombat, 13:13:42 »

Azt tudni kell, hogy a 2.5 V6 nem a benzintakarékos autók mintapéldánya. Ha csak városban megyek egész hónapban, akkor 13,5 a fogyasztás. Most voltam Bécsben autópályán oda vissza 1100 km. Itt 8,3. (3 személy, 6 bőrönd, darabonként 23 kg.) Vegyesben 11 körül. Ebben az autóban az erőt kell szeretni, nem a fogyasztást. Ha kevés fogyasztás kell, ajánlom a Daewoo Matiz kisautót, a nejemé 5 literrel eljár. (800 köbcenti, 50 lóerő). Természetesen maradnék a V6-nál. vigyor3
Matizt is gyújtsuk meg.Vagy fel.az eredmény a lényeg.Engem is sokat fikáznak a rozsdás vasam miatt (gyújtsuk fel!amíg van mit...) Hát,hála a szolgálatszervezésünknek,az utóbbi időben sűrűbben hordom a kollegákat egyik objektumból a másikba.Khmm,aki eddig nagypofával volt,az most kussol.Mert nem nézte ki belőle azt,amiről eddig úgy gondolta,hogy csak az én szövegem.Azért még mindig tud nagyot rántani,amikor életre kel a második szívósor is...de kárpótol az,hogy nem sok mindenki teker a belvárosi temető mellett (hol máshol?nem kell messzire vinni.... eplus2 ) 160-180 km/h-val...
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2013.12.14 szombat, 18:02:59 »

Azt tudni kell, hogy a 2.5 V6 nem a benzintakarékos autók mintapéldánya. Ha csak városban megyek egész hónapban, akkor 13,5 a fogyasztás. Most voltam Bécsben autópályán oda vissza 1100 km. Itt 8,3. (3 személy, 6 bőrönd, darabonként 23 kg.) Vegyesben 11 körül. Ebben az autóban az erőt kell szeretni, nem a fogyasztást. Ha kevés fogyasztás kell, ajánlom a Daewoo Matiz kisautót, a nejemé 5 literrel eljár. (800 köbcenti, 50 lóerő). Természetesen maradnék a V6-nál. vigyor3

A 10-11-el el voltam én is, de a 16-17 literes fogyit már abnormálisnak tartottam, azonban még máig sem értem, hogy ez, hogyan is jött ki neki. Egy a lényeg, hogy visszaállt stabil 10-re  Wink A Matiz meg maradjon meg a "nejeknek", ez az eddigi legjobb autóm.  Grin
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2013.12.21 szombat, 08:52:07 »

Nemrég ültem egy V6-ban, meglátjuk még, hogy megveszem-e de szemezek vele..a lényeg, hogy 8.6-ot mutatott a fedcompja, napi használatból, vegyes autópályás/Bp városi forgalomban..Van tapasztalatotok arról, hogy a fedcomp mennyit, illetve hogy csal-e egyáltalán? mert ez a 8-9 körüli fogyasztás igen baráti lenne.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
lóháton
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2013.12.21 szombat, 10:30:28 »

Nemrég ültem egy V6-ban, meglátjuk még, hogy megveszem-e de szemezek vele..a lényeg, hogy 8.6-ot mutatott a fedcompja, napi használatból, vegyes autópályás/Bp városi forgalomban..Van tapasztalatotok arról, hogy a fedcomp mennyit, illetve hogy csal-e egyáltalán? mert ez a 8-9 körüli fogyasztás igen baráti lenne.

Semmi nem képes úgy csökkenteni egy autó fogyasztását, mint az eladója!   Grin
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2013.12.21 szombat, 11:22:00 »

Nemrég ültem egy V6-ban, meglátjuk még, hogy megveszem-e de szemezek vele..a lényeg, hogy 8.6-ot mutatott a fedcompja, napi használatból, vegyes autópályás/Bp városi forgalomban..Van tapasztalatotok arról, hogy a fedcomp mennyit, illetve hogy csal-e egyáltalán? mert ez a 8-9 körüli fogyasztás igen baráti lenne.

Nálam a 9 literes fogyi volt rekord, de csak minimális városi közlekedéssel, és pályán kb 120-at tartva. Még finomabb közlekedéssel és tempóval le lehet vinni 9 alá is, ha minden hibátlanul működik. Nem tudom mennyit csalhat a fedkomp, de az igazi fogyasztás csak rátankolással állapítható meg.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2013.12.21 szombat, 15:09:13 »

Nálam a 9 literes fogyi volt rekord, de csak minimális városi közlekedéssel, és pályán kb 120-at tartva. Még finomabb közlekedéssel és tempóval le lehet vinni 9 alá is, ha minden hibátlanul működik. Nem tudom mennyit csalhat a fedkomp, de az igazi fogyasztás csak rátankolással állapítható meg.

Nálam kizárólag pályán (1350 km-ek folyamatosban) mindig 8.4 lett a fogyi. Tempomat és néha állatkodás 200 fölé. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2013.12.21 szombat, 15:09:42 »

Város 11-13. nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2013.12.21 szombat, 15:16:50 »

Azt tudni kell, hogy a 2.5 V6 nem a benzintakarékos autók mintapéldánya. Ha csak városban megyek egész hónapban, akkor 13,5 a fogyasztás. Most voltam Bécsben autópályán oda vissza 1100 km. Itt 8,3. (3 személy, 6 bőrönd, darabonként 23 kg.) Vegyesben 11 körül. Ebben az autóban az erőt kell szeretni, nem a fogyasztást. Ha kevés fogyasztás kell, ajánlom a Daewoo Matiz kisautót, a nejemé 5 literrel eljár. (800 köbcenti, 50 lóerő). Természetesen maradnék a V6-nál. vigyor3

A MA10 egy lovaskocsi egy 1.3 régebbi swift mellett. 1298 ccm, 68 LE és 5.2-5.5 között kajál....de még halad is ha kell... 3. 150 km/h  vigyor3
Inkább swift, mint ma10  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2013.12.21 szombat, 17:25:13 »

A MA10 egy lovaskocsi egy 1.3 régebbi swift mellett. 1298 ccm, 68 LE és 5.2-5.5 között kajál....de még halad is ha kell... 3. 150 km/h  vigyor3
Inkább swift, mint ma10  wave
Viszont törésteszten meg egyéb (karbantartás, üzemeltetés) nekem barátibb a Ma10. Nem beszélve a belső hely kérdéséről, tartósságról, stb. A Suzukkki a Te autód! Nekünk jó a 10!
 vigyor3 integet2
Nem beszélve a sebességről. Ez is megy, ahogy kell. És nem papírból van!
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.21 szombat, 17:26:53 írta fügelaci » Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2013.12.21 szombat, 21:35:12 »

Nemrég ültem egy V6-ban, meglátjuk még, hogy megveszem-e de szemezek vele..a lényeg, hogy 8.6-ot mutatott a fedcompja, napi használatból, vegyes autópályás/Bp városi forgalomban..Van tapasztalatotok arról, hogy a fedcomp mennyit, illetve hogy csal-e egyáltalán? mert ez a 8-9 körüli fogyasztás igen baráti lenne.

Figyelj, szerintem lehet, hogy előtte ment vagy 100 kilómétert országúton, és éppen ezután állt 8,6-on az átlagfogyasztás, egy biztos én ezt lehetetlennek tartom. Én debreceni vagyok, tehát nincsenek akkora dugók, mint Budapesten, nem kell araszolgatni, Overdrive funkciót használom, hogy jobb legyen a városi fogyasztás, normális (OMV) benzinkúton tankolok többnyire 100as benzint. Nekem így, ilyen körülmények között 10,5-11,3 a fogyasztásom sima városba (most arról ne beszéljünk, hogy legutóbb 17 liter volt  Grin ), ha levonom az automata váltót, akkor is sztem sima manuállal is beszívná a 9,5 litert, és mint mondtam nagyon ritkán van dugóban araszolgatás. Országúton már más tészta, legutóbb stabil 90-100zal nekem is 8,8 lett a fogyasztás, igaz, hogy ez 240 kilóméterre vetítve. A saját autómból kiindulva lehetetlennek tartom, hogy városba 8,6 lenne a fogyasztás, annyit kollégám 1300as ignise megeszik, ez meg kétszer akkora lökettérfogat. De ez csak az én véleményem, minden esetre én hihetetlennek tartom, hogy csak ennyit fogyasszon városba. Egyébként, ha ilyennek szemezgetsz akkor arra a kérdésre, hogy "és mennyit fogyaszt?" "ki nem szarja le" kell, hogy legyen a válasz, ez nem a kisfogyasztásról szól  Grin
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 00:12:58 »

A MA10 egy lovaskocsi egy 1.3 régebbi swift mellett. 1298 ccm, 68 LE és 5.2-5.5 között kajál....de még halad is ha kell... 3. 150 km/h  vigyor3
Inkább swift, mint ma10  wave

 nyes

Igaz!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 00:15:14 »

Figyelj, szerintem lehet, hogy előtte ment vagy 100 kilómétert országúton, és éppen ezután állt 8,6-on az átlagfogyasztás, egy biztos én ezt lehetetlennek tartom. Én debreceni vagyok, tehát nincsenek akkora dugók, mint Budapesten, nem kell araszolgatni, Overdrive funkciót használom, hogy jobb legyen a városi fogyasztás, normális (OMV) benzinkúton tankolok többnyire 100as benzint. Nekem így, ilyen körülmények között 10,5-11,3 a fogyasztásom sima városba (most arról ne beszéljünk, hogy legutóbb 17 liter volt  Grin ), ha levonom az automata váltót, akkor is sztem sima manuállal is beszívná a 9,5 litert, és mint mondtam nagyon ritkán van dugóban araszolgatás. Országúton már más tészta, legutóbb stabil 90-100zal nekem is 8,8 lett a fogyasztás, igaz, hogy ez 240 kilóméterre vetítve. A saját autómból kiindulva lehetetlennek tartom, hogy városba 8,6 lenne a fogyasztás, annyit kollégám 1300as ignise megeszik, ez meg kétszer akkora lökettérfogat. De ez csak az én véleményem, minden esetre én hihetetlennek tartom, hogy csak ennyit fogyasszon városba. Egyébként, ha ilyennek szemezgetsz akkor arra a kérdésre, hogy "és mennyit fogyaszt?" "ki nem szarja le" kell, hogy legyen a válasz, ez nem a kisfogyasztásról szól  Grin

Vegyest írt, nem városit.

8.6 vegyesben is kevésnek tűnik, de nem lehetetlen.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 11:14:00 »

Nálam a 9 literes fogyi volt rekord, de csak minimális városi közlekedéssel, és pályán kb 120-at tartva. Még finomabb közlekedéssel és tempóval le lehet vinni 9 alá is, ha minden hibátlanul működik. Nem tudom mennyit csalhat a fedkomp, de az igazi fogyasztás csak rátankolással állapítható meg.
Hát,nálam például negyed tanknál kezd el sipákolni,hogy 80 km-re elég a benzin....(ami testvérek között is,ha piros mezős +7 litert nem számolom,azért 12-15 liter benzin...)a fedcomp km számlálója 100 km-en +5-tel mutat többet.Az átlagfogyasztás mérő meg sokszor egész egyszerűen leáll,bár arról fogalmam sincs,hogy tényleg leáll vagy lefagy vagy csak annyira egyenletes tempóban húzom a II-est...szóval én azt akarom mondani,hogy azért nem kell szentírásnak venni amit mutat.Persze tudom állítsak rajta,de nem akarok.Már megszoktam....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 11:15:18 »

Nemrég ültem egy V6-ban, meglátjuk még, hogy megveszem-e de szemezek vele..a lényeg, hogy 8.6-ot mutatott a fedcompja, napi használatból, vegyes autópályás/Bp városi forgalomban..Van tapasztalatotok arról, hogy a fedcomp mennyit, illetve hogy csal-e egyáltalán? mert ez a 8-9 körüli fogyasztás igen baráti lenne.
hát,lenullázza az eladó,indít egyet melegen és beáll az még 7 literre is....országúton nekem családdal 8-9-re kijön,ha nem vadulok be,akkor kicsivel 7 alá is lement (1-2 decivel) de l. a másik hsz-t ez azért nem teljesen igaz.Ha nem akarsz csalódni,akkor 8-15 közé várhatod és abba már minden belefér.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.22 vasárnap, 11:17:17 írta szuperhangya » Naplózva
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.