Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 23:44:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2055365 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 16:05:46 »

hát,lenullázza az eladó,indít egyet melegen és beáll az még 7 literre is....országúton nekem családdal 8-9-re kijön,ha nem vadulok be,akkor kicsivel 7 alá is lement (1-2 decivel) de l. a másik hsz-t ez azért nem teljesen igaz.Ha nem akarsz csalódni,akkor 8-15 közé várhatod és abba már minden belefér.

Plusz még ugye ott van a kalibrálás is, valami 15%-nyit (kb, nem emlékszem már pontosan) lehet állítani rajta. Azt meg ha lehúzta a minimumra, akkor egy 9,5-es hihető átlagra simán mutathatja neki a 8,6-ot Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 16:12:16 »

Viszont törésteszten meg egyéb (karbantartás, üzemeltetés) nekem barátibb a Ma10. Nem beszélve a belső hely kérdéséről, tartósságról, stb. A Suzukkki a Te autód! Nekünk jó a 10!
 vigyor3 integet2
Nem beszélve a sebességről. Ez is megy, ahogy kell. És nem papírból van!


Még egy tipp pici és jó és keveset fogyasztó de azért megy is és belül böszmenagy gépre: Twingo Smiley A 6-8 éves korosztályból egy 16 szelepes jól felszerelve (klíma is legyen), az egy világbajnok. Legrosszabb esetben is nagyobb a csomagtartó mint egy szutyukiban, és akkor még 4 felnőtt úgy elfér, hogy ahhoz képest az MKII kombiban nyomorogni kell Cheesy
Fogyasztás rekordom vele nyáron kb. 110-es átlaggal, szinte végig klímázva Dunaújváros-Kőszeg meg vissza: 4.4 liter. Autópályára már nem való, mert annyira nem hosszúak a fokozatok, így viszont a kis 75 lovas motor igazi gyorsulási szörnyeteggé teszi   finom
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 16:35:45 »

Köszi a válaszokat, bár a kérdés nem arra irányult leginkább, hogy igaz e a 8.6, mert az autó rokonságból van, nem kamukereskedőtől, épp eladóvá válik, hanem sokkal inkább arra, hogy csal-e valamennyit a fedcomp, de erre is megkaptam a választ, Dávidtól, úgyhogy köszi!

 wave
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:18:59 »

Még egy tipp pici és jó és keveset fogyasztó de azért megy is és belül böszmenagy gépre: Twingo Smiley A 6-8 éves korosztályból egy 16 szelepes jól felszerelve (klíma is legyen), az egy világbajnok. Legrosszabb esetben is nagyobb a csomagtartó mint egy szutyukiban, és akkor még 4 felnőtt úgy elfér, hogy ahhoz képest az MKII kombiban nyomorogni kell Cheesy
Fogyasztás rekordom vele nyáron kb. 110-es átlaggal, szinte végig klímázva Dunaújváros-Kőszeg meg vissza: 4.4 liter. Autópályára már nem való, mert annyira nem hosszúak a fokozatok, így viszont a kis 75 lovas motor igazi gyorsulási szörnyeteggé teszi   finom
ömm,igazad lehet.Beleülök a 120 kilómmal,az asszony a 90-nel,a gyerek az akármennyivel....a csomagokat hagyjuk,abba annyi nem fér bele amennyivel mi utazunk...és akkor a 4.4 kb. a duplája,a nyomorgásról nem beszélek.Kb az a kategória,amikor siheder koromban évekig kispókoztam.Anyósülés,hátsó ülés ki és mindjárt elfértem benne (pedig akkoriban 70-80 kiló között nyomtam élősúlyban...)
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2013.12.24 kedd, 19:32:44 »

ömm,igazad lehet.Beleülök a 120 kilómmal,az asszony a 90-nel,a gyerek az akármennyivel....a csomagokat hagyjuk,abba annyi nem fér bele amennyivel mi utazunk...és akkor a 4.4 kb. a duplája,a nyomorgásról nem beszélek.Kb az a kategória,amikor siheder koromban évekig kispókoztam.Anyósülés,hátsó ülés ki és mindjárt elfértem benne (pedig akkoriban 70-80 kiló között nyomtam élősúlyban...)

Kispókhoz hála a jó égnek sose volt szerencsém Cheesy Mondjuk a Twingo nem is csapatszállításra való, ellenben ha pici autó kell, akkor verhetetlen. By the way, nem véletlenül vettem én is kombi Mondeot magamnak..  Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:18:38 »

Sziasztok!

Itt a fórumon hirdeti lali 87 kollégánk, van neki eladó V6-os motorja. 1995-ős évjáratú, 193000 km-el. A kérdésem a következő: beszerelhető-e átalakítás nélkül, vagy nem drága átalakítással ez az én 1999 11. havi Mondimba. Az enyém sajnos hátul engedi az olajat, meg ugye van benne 340 000 km. Egyébként nagyon szépen megy, csak mindig félek, hogy előjön a krakk. Persze, ez a 193 000 km számomra kérdőjeles, de állítólag szépen ment, meg jó. Valaki hozzáértő? Valami tanács, vélemény? 29e most az ára, ez úgy jól hangzik. De mennyi egy átszerelés, mármint mennyibe kerülhet, meg mennyi a lepapírozása, amíg vezethető állapotba kerül? szomoru1 worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:50:53 »

Sziasztok!

Itt a fórumon hirdeti lali 87 kollégánk, van neki eladó V6-os motorja. 1995-ős évjáratú, 193000 km-el. A kérdésem a következő: beszerelhető-e átalakítás nélkül, vagy nem drága átalakítással ez az én 1999 11. havi Mondimba. Az enyém sajnos hátul engedi az olajat, meg ugye van benne 340 000 km. Egyébként nagyon szépen megy, csak mindig félek, hogy előjön a krakk. Persze, ez a 193 000 km számomra kérdőjeles, de állítólag szépen ment, meg jó. Valaki hozzáértő? Valami tanács, vélemény? 29e most az ára, ez úgy jól hangzik. De mennyi egy átszerelés, mármint mennyibe kerülhet, meg mennyi a lepapírozása, amíg vezethető állapotba kerül? szomoru1 worship

Te most komolyan hülyülsz? Meglett ember vagy és még hiszel a mesékben?

1995-ös évjáratú V6 193e km-rel? Inkább vedd a "kedvet" és szedesd ki a motorodat. 100e ből megvan a ki-be szerelés és a hengerfejtömítés csere. Utána 5 évig megint beavatkozásmentes lesz.

Az MK I-es fossal max. annyit érsz el, hogy rövid időn belül 2x kell majd matatni a motortérben. Olcsó hús az és nagyon híg lével párosul. 
Naplózva
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:06:56 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem amire nem találtam konkrét választ a keresővel sem és több szerelő (gyári és mindenmárkás is vagy 7-8-at kérdeztem) sem. A következőket tapasztalom: kedvenc kombim egy ideje (tán 2 éve) nem igazán fickós, pontosabban erősen zavar hogy torpanást érzek amikor gyorsításkor váltok - váltáskor a fordulatszám hamar (0,2-0,5sec) alatt alapjáraton van, mire váltok és taposom a gázt (megpróbálva fordulatszámra gyorsítani még a kuplung felengedése előtt) az eredmény ez kissé befékező lendület. Nekem kegyetlen változás, hogy amikor átülök a másik V6-ba (amit az asszonynak vettem) annál tisztán látszik, hogy menet közben a fordulatszám nem esik vissza azonnal, hanem kissé kitartva leesik 2-2500-körülre 1-2 sec időre és iszonyat lendülettel indul a következő fokozatban. Mindkét kocsi lehozza a teljesítményt, a kombi teljesen hibakód mentes naprakészen gyári cuccokkal fenntartva, mégis ez gyorsul kevésbé jól (80 felett már nagyon megy). Vákuum OK, szívósor volt tisztítva, tömítések cserélve, 1 éves új alapjárati, EGR gyárilag nincs (SEC motorkód), karterszelep új, gyújtás gyári (3x volt cserélve 2 év alatt - semmi változás), légellátás jó, IRMC jó, MAF csere volt, mert a régit már nem lehetett tartományba hozni, sebesség jeladó jól működik, komputer szerint is adja a jelet. Mégis úgy viselkedik, mint másik V6 álló helyzetben - váltáskor azonnal ejtve a fordulatot. Régebben ez is jól, a fenti leírtak szerint viselkedett. A kombiban most van 379e (még nem volt motor bontva, olajat 15e alatt 0,6L-t zabál), a másik 304e (tele hibakóddal, zabálja az olajat, lambda szondák halottak, stb) mégis megy mint a mérgezett egér... Valakinek van-e hasonló tapasztalata, ötlete?
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 12:09:14 írta Orion68 » Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:23:21 »

szia!
a fogyasztásod milyen?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:32:26 »



A gázelvételérkor történő fordulatszámtartásért az alapjárati motor felel. Próbáld ki, hogy átrakod a másik autóról.
Viszont ettől még nem kéne, hogy megtorpanjon gázadásra. Benzinnyomást mértél már?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2014.01.28 kedd, 13:26:55 »

szia!
a fogyasztásod milyen?
7 év (230e km) átlaga 9,66, 2013: 9,29, 2012:9,43, 2011:9,36, 2010:9,84, 2009:9,57, 2008:9,60; 2007:10,74 (95% Bp, 5% országút) - egyre drágább a benzin vagy öregszem Smiley
min: 6,99, max: 12,7 (50% ethanol)
éves km futás 26e-47e
2012.dec. cseréltem alapjáratit gyári újra, emlékeim szerint előtte is megvolt ez a gond, de vissza fogom rakni a régit (az le- leállt néha, de egy tesztre még elmegy), a másikból macerásnak ígérkezik kiszedni, már egyszer akartam, de letettem róla.
Először a sebváltóból a jeladót gondoltam bibisnek, de a km óra ok, komputer veszi a sebesség impulzusokat, ODB online olvasásnál minden nagyon jó érték.
Valami tolattyút mondott valamelyik szaki, amelyik megkerüli az alapjáratit, de nem nézett bele. Ezt viszont nem értem, mi lehet.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2014.01.28 kedd, 13:39:37 »

hidegen, melegen helyben állva milyen az alapjáratod?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2014.01.28 kedd, 13:43:34 »

ja és ha menet közben, üresbe rakod, gondolom, azonnal leejti az alapjáratot 900 körülire. ha nem, akkor azt is elmondhatnád, hogy viselkedik ilyenkor.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
link
Vendég
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2014.01.28 kedd, 15:31:14 »

Sziasztok!
Nem tudom,hogy jó helyen kopogtatok-e vettem egy v6-ost alkatrésznek.át szeretném rakni a motorját mk1-be ami kétezres át lehet ezt rakni minden gond nélkül vagyis kompatibilis a kettő?A felfogatása egyformának tűnik de annyi minden van benne...az mk1 ehhez semmi.Valaki csinált már ilyet vagy lehet biztosat tudni erről mielőtt nekiállok?Köszönöm a segítséget!!
Naplózva
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2014.01.28 kedd, 15:46:31 »

ja és ha menet közben, üresbe rakod, gondolom, azonnal leejti az alapjáratot 900 körülire. ha nem, akkor azt is elmondhatnád, hogy viselkedik ilyenkor.
Pont ez a bajom, nem kéne leejtse azonnal (gyorsítási üzemmódban, mozgásban), ha meg lassan poroszkál az autó, akkor már nem kell kitartsa.
Leesik alapjáratra és miközben váltok lépem a gázt, de kuplung felengedéskor érződik egy elég komoly motorfék? jellegű visszatorpanás, egyébként semmi dadogás, rángatás, teljesen simán megy, csak mintha behúznám váltáskor a kéziféket. Váltás után az újabb fokozatban megy rendesen (húz alapjárattól, de igazán kb 1800/2300 között jön meg a teljes nyomaték) egész tiltásig - fokozaton belül nagyon megy.
Lambda szondák jók, injektorvezérlés jó (egyik hengersor -4%, másik -7%), MAF rendesen mérhető arányos a terheléssel, vákuum is nagyon jó (fordos szerint) - ezeket már mind kijavítottam.
Alapjárat mindig tökéletes (750-775), szervó/klíma rásegítő dolgozik, emeli a fordulatot.
Benzinnyomás nem volt mérve, de volt olyan hiba javítva, hogy a tank szuszogó eldugult és sziszegett vagy fél percig a tanksapka levételekor... kavitált is rendesen a benzinpumpa, akkor volt hibakódja is, azóta rendben 2sec sziszegés van olykor, de nem mindig.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 15:55:51 írta Orion68 » Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:05:36 »

Sziasztok!
Nem tudom,hogy jó helyen kopogtatok-e vettem egy v6-ost alkatrésznek.át szeretném rakni a motorját mk1-be ami kétezres át lehet ezt rakni minden gond nélkül vagyis kompatibilis a kettő?A felfogatása egyformának tűnik de annyi minden van benne...az mk1 ehhez semmi.Valaki csinált már ilyet vagy lehet biztosat tudni erről mielőtt nekiállok?Köszönöm a segítséget!!
a bölcső egyforma. át lehet rakni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:07:55 »

Pont ez a bajom, nem kéne leejtse azonnal (gyorsítási üzemmódban, mozgásban), ha meg lassan poroszkál az autó, akkor már nem kell kitartsa.
Leesik alapjáratra és miközben váltok lépem a gázt, de kuplung felengedéskor érződik egy elég komoly motorfék? jellegű visszatorpanás, egyébként semmi dadogás, rángatás, teljesen simán megy, csak mintha behúznám váltáskor a kéziféket. Váltás után az újabb fokozatban megy rendesen (húz alapjárattól, de igazán kb 1800/2300 között jön meg a teljes nyomaték) egész tiltásig - fokozaton belül nagyon megy.
Lambda szondák jók, injektorvezérlés jó (egyik hengersor -4%, másik -7%), MAF rendesen mérhető arányos a terheléssel, vákuum is nagyon jó (fordos szerint) - ezeket már mind kijavítottam.
Alapjárat mindig tökéletes (750-775), szervó/klíma rásegítő dolgozik, emeli a fordulatot.
Benzinnyomás nem volt mérve, de volt olyan hiba javítva, hogy a tank szuszogó eldugult és sziszegett vagy fél percig a tanksapka levételekor... kavitált is rendesen a benzinpumpa, akkor volt hibakódja is, azóta rendben 2sec sziszegés van olykor, de nem mindig.
Pillangószelep poti?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:28:16 »

Pillangószelep poti?

Arról méri vissza a terhelést, az meg pontosan követi a MAF által mért mennyiséget, így jó kéne legyen. De az miben befolyásolna a jelen viselkedést? Annak az a feladata, hogy a mindenkori pillangó pozícióját jelentse az ECUnak, az meg majd eldönti hogy mi lesz. Ha nem jelentené rendesen, akkor rángatna valahol, gondolom. Volt már Sierrán ilyen bajom, tudom milyen.
De ezt is kizárandó, valamelyik nap amikor nekiállok cserélni az alapjáratit, akkor kimérem műszerrel, hogy nincs-e szakadás.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:33:06 »

Arról méri vissza a terhelést, az meg pontosan követi a MAF által mért mennyiséget, így jó kéne legyen. De az miben befolyásolna a jelen viselkedést? Annak az a feladata, hogy a mindenkori pillangó pozícióját jelentse az ECUnak, az meg majd eldönti hogy mi lesz. Ha nem jelentené rendesen, akkor rángatna valahol, gondolom. Volt már Sierrán ilyen bajom, tudom milyen.
De ezt is kizárandó, valamelyik nap amikor nekiállok cserélni az alapjáratit, akkor kimérem műszerrel, hogy nincs-e szakadás.
ezt az egyet nem említetted.
álló helyzetben gázfröccsre hogy viselkedik? meg ha pl. szintén álló helyzetben magasan tartod egy darabig a fordulatod és lelépsz a pedálról, azonnal leeseik? nem esik a normál alapjárati érték alá?
tuti, hogy oda való alapjárati motorod van?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:30:28 »

ezt az egyet nem említetted.
álló helyzetben gázfröccsre hogy viselkedik? meg ha pl. szintén álló helyzetben magasan tartod egy darabig a fordulatod és lelépsz a pedálról, azonnal leeseik? nem esik a normál alapjárati érték alá?
tuti, hogy oda való alapjárati motorod van?
Álló helyzetben felpörög és azonnal, 0,2-0,5sec alatt visszaesik (ez normális is)
nem esik lejjeb  a normálnál (a régivel igen, ezért volt cserélve), bármennyire felpörgetem menet közben vagy álló helyzetben teljesen ugyanúgy viselkedik. Ezért kutakodtam a sebesség jeladó körül elsősorban, mert az tudatja az ECUval, hogy mikor van mozgásban, akkor tartania kéne 1-2sec időt.
Bele való, a Petrányiba lett véve alvázszám alapján bő 31e volt.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:42:48 »

Álló helyzetben felpörög és azonnal, 0,2-0,5sec alatt visszaesik (ez normális is)
nem esik lejjeb  a normálnál (a régivel igen, ezért volt cserélve), bármennyire felpörgetem menet közben vagy álló helyzetben teljesen ugyanúgy viselkedik. Ezért kutakodtam a sebesség jeladó körül elsősorban, mert az tudatja az ECUval, hogy mikor van mozgásban, akkor tartania kéne 1-2sec időt.
Bele való, a Petrányiba lett véve alvázszám alapján bő 31e volt.
hmm....
pedig elvileg az ecu-n keresztül megy a jel a többi műszerhez. tehát ha a km óra normálisan működik, akkor nem a vss jelel van a gond.
annyit ugyan megtehetsz, hogy a nagy szögletes csatit szétkapod a motortérben és átöblögetheted wd40-nel.
más ötletem nincs...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2014.01.28 kedd, 18:31:08 »

hmm....
pedig elvileg az ecu-n keresztül megy a jel a többi műszerhez. tehát ha a km óra normálisan működik, akkor nem a vss jelel van a gond.
annyit ugyan megtehetsz, hogy a nagy szögletes csatit szétkapod a motortérben és átöblögetheted wd40-nel.
más ötletem nincs...
Kösz, majd jelentek a mérések/csereberék után.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:20:44 »

a bölcső egyforma. át lehet rakni.
tuti?Mert akkor már egyszerűbb futóművestül,keretestül áttolni az egészet.Mindenesetre azon gondolkodj el,hogy a felügyelettől kérned kell engedélyt.MErt ez már nem típusazonos motorcsere hanem átépítés.Ahhoz meg engedély kell meg egy rakás macera.Keress rá a neten,hogy mi az eljárás.Valamibe úgyis bele fognak kötni.Másrészt meg ne felejts el még egypár dolgot cserélni,mert gyakorlatilag a 2.0-ból semmi nem lesz jó.Például vezérlés,kábelezés,hűtés,futómű stb.Megéri a macerát?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:34:13 »

tuti?Mert akkor már egyszerűbb futóművestül,keretestül áttolni az egészet.Mindenesetre azon gondolkodj el,hogy a felügyelettől kérned kell engedélyt.MErt ez már nem típusazonos motorcsere hanem átépítés.Ahhoz meg engedély kell meg egy rakás macera.Keress rá a neten,hogy mi az eljárás.Valamibe úgyis bele fognak kötni.Másrészt meg ne felejts el még egypár dolgot cserélni,mert gyakorlatilag a 2.0-ból semmi nem lesz jó.Például vezérlés,kábelezés,hűtés,futómű stb.Megéri a macerát?
tuti.
de a futóműben sem sok különbség van. talán a rugó, de azon kívül nem sok különbség van.
egyébként meg azt kérdezte, hogy át lehet-e pakolni, nem azt, hogy át szabad-e. az már nem az én dolgom.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:43:25 »

tuti.
de a futóműben sem sok különbség van. talán a rugó, de azon kívül nem sok különbség van.
egyébként meg azt kérdezte, hogy át lehet-e pakolni, nem azt, hogy át szabad-e. az már nem az én dolgom.

persze,de tudod,egy okos ember egyszer azt mondta,hogy nézzük meg mit vesztünk azon amit nyerünk....ha már feltette kérdést,akkor legalább ez is jusson az eszébe.Persze kihívásnak teljesen jó,nekem az mk1 még mindig jobban tetszik mint az mk1.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:55:10 »

tuti?Mert akkor már egyszerűbb futóművestül,keretestül áttolni az egészet.Mindenesetre azon gondolkodj el,hogy a felügyelettől kérned kell engedélyt.MErt ez már nem típusazonos motorcsere hanem átépítés.Ahhoz meg engedély kell meg egy rakás macera.Keress rá a neten,hogy mi az eljárás.Valamibe úgyis bele fognak kötni.Másrészt meg ne felejts el még egypár dolgot cserélni,mert gyakorlatilag a 2.0-ból semmi nem lesz jó.Például vezérlés,kábelezés,hűtés,futómű stb.Megéri a macerát?
amíg nem szedi elő a kpm vagy egy kötekedő rendőr, addig nincs baj
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:29:09 »

amíg nem szedi elő a kpm vagy egy kötekedő rendőr, addig nincs baj
ja,de műszakin jópénzért áttolják?ha meg kiderül a turpisság,akkor meg a biztosítón keresztül az okmányirodáig mindenki a pénzét fogja követelni-kamatostul.l. más biztosítási kategória,más teljesítményadó stb....megéri?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:33:52 »

ja,de műszakin jópénzért áttolják?ha meg kiderül a turpisság,akkor meg a biztosítón keresztül az okmányirodáig mindenki a pénzét fogja követelni-kamatostul.l. más biztosítási kategória,más teljesítményadó stb....megéri?
ezt döntse el ő ...  Wink
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 18:20:53 »

Sziasztok, az én autóm Euro hányas?  (2004. MK3 V6) Mert nekem tök úgy rémlik, hogy eddig zöld környezetvédelmi matricám volt, most meg valamiért kéket ragasztottak fel műszakin. Euro3-hoz tartozik a kék, Euro4-hez a zöld. Menjek reklamálni vagy én emlékszem rosszul?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 13:33:08 »

Sziasztok, az én autóm Euro hányas?  (2004. MK3 V6) Mert nekem tök úgy rémlik, hogy eddig zöld környezetvédelmi matricám volt, most meg valamiért kéket ragasztottak fel műszakin. Euro3-hoz tartozik a kék, Euro4-hez a zöld. Menjek reklamálni vagy én emlékszem rosszul?

Jó eséllyel tudhatja az euro4-et. Meg kell nézni a táblázatot, aztán összevetni azzal, hogy konkrétan milyen értékeket produkál a gép. Elvileg a produkált értékek alapján lehet felülvizsgálatot és "szebb" matricát kérni Smiley By the way, MK3-as fórumban már kérdezted a dolgot, oder ők nem tudtak rá mit mondani?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 13:37:54 »

Sziasztok, az én autóm Euro hányas?  (2004. MK3 V6) Mert nekem tök úgy rémlik, hogy eddig zöld környezetvédelmi matricám volt, most meg valamiért kéket ragasztottak fel műszakin. Euro3-hoz tartozik a kék, Euro4-hez a zöld. Menjek reklamálni vagy én emlékszem rosszul?
amíg nem fekete, addig szerintem mindegy  hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 16:19:36 »

amíg nem fekete, addig szerintem mindegy  hehe

én hallottam valami sötétzöldet a rádióban, hogy a szmog riadó esetén csak a zöld plaketteseket akarnák majd engedni.....
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:36:19 »

Jó eséllyel tudhatja az euro4-et. Meg kell nézni a táblázatot, aztán összevetni azzal, hogy konkrétan milyen értékeket produkál a gép. Elvileg a produkált értékek alapján lehet felülvizsgálatot és "szebb" matricát kérni Smiley By the way, MK3-as fórumban már kérdezted a dolgot, oder ők nem tudtak rá mit mondani?

Nem kérdeztem még (vagy legalábbis nem én kérdeztem, ha volt már téma), de akkor rákeresek ott.
Nálunk nem lesz szmogriadó az Alpokalján talán Smiley úgyhogy engem se érdekel annyira, csak kíváncsi voltam, jól emlékszem-e.

Szerk.: közben eszembe jutott, hogy nézek régi képeket és igen, 2008-ban még biztosan zöld matrica volt az autón. Asszem holnap felhívom a vizsgáztatóhelyet...
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.04 kedd, 20:39:51 írta Khelben » Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:01:24 »

Nem kérdeztem még (vagy legalábbis nem én kérdeztem, ha volt már téma), de akkor rákeresek ott.
Nálunk nem lesz szmogriadó az Alpokalján talán Smiley úgyhogy engem se érdekel annyira, csak kíváncsi voltam, jól emlékszem-e.

Szerk.: közben eszembe jutott, hogy nézek régi képeket és igen, 2008-ban még biztosan zöld matrica volt az autón. Asszem holnap felhívom a vizsgáztatóhelyet...
Enyémen is kék van. Meg a 98as tdmen is.....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 22:53:09 »

Van valakinél bontva egy alsó szívósor benne a kis szelepekkel?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2014.02.07 péntek, 15:27:40 »

Van valakinél bontva egy alsó szívósor benne a kis szelepekkel?
Miért is?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2014.02.08 szombat, 02:27:33 »

Miért is?


Mert én az enyémből kiszereltem a szelepeket tengelyestől, hogy nagyobb fordulaton akadálymentesen, és több levegő tudjon áramlani. A szétszerelés roncsolással sikerült, így a sajátomat összerakni nem tudom. Egy próbának jó volt, de annyira optimalizálva van gyárilag az alacsony fordulatszám tartomány, hogy most égéskimaradások miatt nagyokat ránt elég gyakran. Így nem éri meg, hiába harap jobban fordulaton. Nyilván az üzemanyag ellátás és az előgyújtás is a gyors és hengerben örvénylő légáramhoz van lőve alacsony fordulaton, ez pedig nálam most nem érvényesül. Úgy volt, hogy íratok programot az ECU-ra, ott ezeket lehetett volna állítani, de az ideális gázlengéseket akkor is b@szhatnám.

Program írás pedig felejtős. Inkább átkábelezem az autót, hogy az ST ecu kompatibilis lehessen. De még nincs meg minden kábel.. Tudtok valakiről, aki mostanság bont(ott) ST-t? De talán egy '98-nál fiatalabb V6 donor is megteszi, amiben a PATS vezérlő már az ecu-ba van integrálva. Arra az utastéri kábelkötegre vadászok, amibe belemegy a gyújtáskapcsoló körül lévő PATS vevőegység vezetéke.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.08 szombat, 02:29:05 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:46:11 »

akkor passzolok.Ezügyben drof a kompetens...
biztos, hogy nem, mert minden ford logós cuccától megszabadult...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:55:54 »

biztos, hogy nem, mert minden ford logós cuccától megszabadult...
Akkor le vagyok maradva.hsz törölve...
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2014.02.21 péntek, 14:00:40 »

Na,végre sikerült letudni a gyertyák+kábelek cserét.csak ne lenne olyan nyögvenyelős....kábel lett a kuglerkábeltől,gyertyák meg az ebayről (NGK,aztán majd megköveznek,dehát nekem eddig is jól teljesített) A ledugózott EGR tömítést is kicseréltem-egy szimpla vastag gumi van/volt,ami előtte a benzintank alatt teljesített szolgálatot....de azért 3 évet kibírt viszont mostanra a motor kikezdte.Úgyhogy visszatért pár lóerő,meg újra beállt a szép sima alapjárat.Ráfért még a takarítás az orrfújást produkáló hangot megszüntető karterszűrőre is,addig visszaraktam a gyári kriksz-kraksz csövet.Egyből megjött az a hülye hang....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:19:02 »

Na,végre sikerült letudni a gyertyák+kábelek cserét.csak ne lenne olyan nyögvenyelős....kábel lett a kuglerkábeltől,gyertyák meg az ebayről (NGK,aztán majd megköveznek,dehát nekem eddig is jól teljesített) A ledugózott EGR tömítést is kicseréltem-egy szimpla vastag gumi van/volt,ami előtte a benzintank alatt teljesített szolgálatot....de azért 3 évet kibírt viszont mostanra a motor kikezdte.Úgyhogy visszatért pár lóerő,meg újra beállt a szép sima alapjárat.Ráfért még a takarítás az orrfújást produkáló hangot megszüntető karterszűrőre is,addig visszaraktam a gyári kriksz-kraksz csövet.Egyből megjött az a hülye hang....

Karterszűrő? Azt meg hová szerelted be?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2014.02.22 szombat, 13:15:34 »

Karterszűrő? Azt meg hová szerelted be?
a szívócső és a szívósor közé.Ahogy betettem a gyári csövet,1500-2000 fordulat között egyből elkezdett dudálni (moosing noise)....Ahol a képen a megtekert gumicső van,nekem ott nekem egy sk. cső van.Elméletileg a kriksz-kraqksz gyári cső is azért van,hogy ne dudáljon....


magyar megoldás:
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 13:33:07 írta szuperhangya » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2014.02.22 szombat, 13:25:21 »

Az mk1-nél van alul egy rezonátor is, ami átmegy a fojtószelepház alatt. Kár, hogy azt kihagyták az mk2-mk3-nál. Pedig nem véletlenül van az ott.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2014.02.22 szombat, 13:34:47 »

Az mk1-nél van alul egy rezonátor is, ami átmegy a fojtószelepház alatt. Kár, hogy azt kihagyták az mk2-mk3-nál. Pedig nem véletlenül van az ott.
Spórolás ezerrel.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2014.02.22 szombat, 13:41:00 »

Spórolás ezerrel.....

Egy darab műanyag cső, aminek az egyik vége zárt............ Sokban kerülhet, legalább 2 forint  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2014.02.22 szombat, 19:35:57 »

Nincs véletlenül valakinek kéznél elektronikus formában valami service manual-ja a V6-oshoz? Szemből jobb oldalt az első fekete műanyag fedél alatti szíjtárcsa (az ott alatta a generátor, hogy ugye?) csapágya úgy szól, hogy siralmas, ugyanakkor nem kicsit röhelyes is.. Megnézném h mit hogy kell ott buzerálni, aztán kicserélném az egészet.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2014.02.22 szombat, 19:52:31 »

Nincs véletlenül valakinek kéznél elektronikus formában valami service manual-ja a V6-oshoz? Szemből jobb oldalt az első fekete műanyag fedél alatti szíjtárcsa (az ott alatta a generátor, hogy ugye?) csapágya úgy szól, hogy siralmas, ugyanakkor nem kicsit röhelyes is.. Megnézném h mit hogy kell ott buzerálni, aztán kicserélném az egészet.
Az a vizpumpa, nem a generátor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:34:17 »

Nincs véletlenül valakinek kéznél elektronikus formában valami service manual-ja a V6-oshoz? Szemből jobb oldalt az első fekete műanyag fedél alatti szíjtárcsa (az ott alatta a generátor, hogy ugye?) csapágya úgy szól, hogy siralmas, ugyanakkor nem kicsit röhelyes is.. Megnézném h mit hogy kell ott buzerálni, aztán kicserélném az egészet.
mielőbb cserélni kéne azt a vízpumpát, még mielőtt nagyobb bajt csinál
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:37:21 »

mielőbb cserélni kéne azt a vízpumpát, még mielőtt nagyobb bajt csinál
bagoly mondja... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:53:32 »

bagoly mondja... hehe
eplus2
én rábasztam, pedig nem is volt hangja ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.