Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 15:18:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
951
952
953
954
955
956
957
[
958
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 13475150 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47850 Dátum:
2024.02.02 péntek, 14:37:16 »
Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47851 Dátum:
2024.02.02 péntek, 14:56:23 »
Idézetet írta: wofer - 2024.02.02 péntek, 14:37:16
Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47852 Dátum:
2024.02.03 szombat, 10:47:01 »
Idézetet írta: alf® - 2024.02.02 péntek, 14:56:23
Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
De ez az..nagyon köszi!
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe
)
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47853 Dátum:
2024.02.05 hétfő, 14:35:37 »
Idézetet írta: wofer - 2024.02.03 szombat, 10:47:01
De ez az..nagyon köszi!
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe
)
eBay-en kapsz készen, nem is nagyon drágán.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_nkw=%C3%B6lsammler
Nekem ilyen van:
https://www.ebay.de/itm/204438483775
A szintjelzőt az oldalán leszedtem, és simán két csavarral bedugóztam a helyét. Kell két darab, ha jól emlékszem, 15 mm-es derékszögű réz fűtéscső könyök, meg hozzá AWAB bilincs (rozsdamentes). El kell vágni fele hossznál a légszűrő felől jövő harmonikás cső nyúlványát, ami a szelepfedél sarkához vezet, és oda a két könyökkel bekötni a jövő-menő csövet a szűrőhöz. Az akku alatt, a váltó fölött van elég hely, de kell neki csinálni valami konzolfélét, ami ott megtartja.
László fórumtárs munkássága után szabadon a belsejébe tettem egy sodrott rézhuzalból bontott jókora gubancot is. Sokat autópályáztam, így nem sok anyagot kellett megfogjon, így nem is gyakran ürítettem. De azért egy jó deci sűrű, szutykos olajféle kijött belőle mindig, amikor leszedtem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47854 Dátum:
2024.02.29 csütörtök, 18:27:05 »
Sziasztok!
Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.
Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.
Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.
köszönöm a választ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47855 Dátum:
2024.03.01 péntek, 16:21:13 »
Idézetet írta: demizol - 2024.02.29 csütörtök, 18:27:05
Sziasztok!
Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.
Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.
Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.
köszönöm a választ
Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47856 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 14:51:30 »
Idézetet írta: demizol - 2024.02.29 csütörtök, 18:27:05
Sziasztok!
Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.
Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.
Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.
köszönöm a választ
Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47857 Dátum:
2024.03.04 hétfő, 18:36:05 »
Szia!
Köszönöm végül felhívtam őket.
oldalirányba lehet mert még soha nem volt benne olaj .
Idézetet írta: AndyA - 2024.03.01 péntek, 16:21:13
Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.
AndyA
Naplózva
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47858 Dátum:
2024.03.04 hétfő, 18:37:20 »
Szia!
Közben felhívtam őket és oldalirányba lehet mert még nem volt benne olaj előre hátra nem, ezt máshol is olvastam
Idézetet írta: rstwingo - 2024.03.03 vasárnap, 14:51:30
Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva
visko1017
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47859 Dátum:
2024.03.20 szerda, 10:55:38 »
Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47860 Dátum:
2024.03.20 szerda, 13:15:13 »
Idézetet írta: visko1017 - 2024.03.20 szerda, 10:55:38
Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?
Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.
Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47861 Dátum:
2024.03.20 szerda, 14:36:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2024.03.20 szerda, 13:15:13
Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.
Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)
AndyA
csináltam, még írva se nagyon jön ki több mint a gyárival, jóval nagyobb turbó is kéne hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
visko1017
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47862 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 21:21:51 »
És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47863 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 22:06:18 »
Idézetet írta: visko1017 - 2024.03.21 csütörtök, 21:21:51
És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett
125hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4
125hp Feb 06- 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.21 csütörtök, 22:07:52 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47864 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 22:10:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2024.03.21 csütörtök, 22:06:18
a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett
125hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4
125hp Feb 06- 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4
a 2.2es az 601d és 701d
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1611
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47865 Dátum:
2024.05.12 vasárnap, 11:48:33 »
Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az
www.mpdiesel.hu
. Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47866 Dátum:
2024.05.12 vasárnap, 20:42:06 »
Idézetet írta: francoe - 2024.05.12 vasárnap, 11:48:33
Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az
www.mpdiesel.hu
. Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1611
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47867 Dátum:
2024.05.15 szerda, 05:48:56 »
Idézetet írta: alf® - 2024.05.12 vasárnap, 20:42:06
mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Köszi, ma viszem az autót hozzájuk. Meglátjuk mit diagnosztizálnak és mérnek.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47868 Dátum:
2024.05.16 csütörtök, 19:56:43 »
Idézetet írta: francoe - 2024.05.12 vasárnap, 11:48:33
Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az
www.mpdiesel.hu
. Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1611
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47869 Dátum:
2024.05.17 péntek, 08:02:58 »
Idézetet írta: rstwingo - 2024.05.16 csütörtök, 19:56:43
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (
www.mpdiesel.hu
), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika: 20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz
), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47870 Dátum:
2024.05.18 szombat, 09:52:37 »
Idézetet írta: francoe - 2024.05.17 péntek, 08:02:58
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (
www.mpdiesel.hu
), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika: 20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz
), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47871 Dátum:
2024.05.18 szombat, 17:20:00 »
Idézetet írta: francoe - 2024.05.17 péntek, 08:02:58
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (
www.mpdiesel.hu
), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika: 20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz
), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Az én türésembe ez nem fér bele ,hogy 1 db porlasztó csere az 169 ezer legyen. Nekem ez picit lehuzás is.
Amikor én vettem a gyári felujitottat igaz Nagykátára /hivatalos porlasztó felujitóhoz/kellet mennem miatta , de a 25 ezer/db árban benne volt a ki-beszerelés is és a programozás is.
Itt minek is csináltak 20 ezerért diagnosztikát ,mikor tudták miért vitted oda .
Itt mifelénk a legjobb porlasztós is 5 ezerért vizsgálja be darabonként és ez áfás számlás ár.
Ha meg kiveszem a porlasztó árát , akkor jó esetben fél óráért fizettél 100 ezer forintot , ez egy szép óra díj.
A másik,meg hogy nem cseréltek üa szürőt, holot az szinte kötelező, igaz sokan a rendszer tisztitást is mondják hogy az is kötelező , de attól ellehet tekinteni,
de az üa szürő cserétől nem. Azt nekem vinnem kellet mikor a porlasztót cseréltettem,kérte a fickó és ki is cserélte.
Arra is kiváncsi lennék,hogy miért kerül 50-be egy kicsavarás és becsavarás ,ez nem extra munka , a fészek tisztitást meg meg ?-m, mert azt akkor kell tisztitani
ha tönkre ment volna a tüzkarika vagy felül a szimering, de azt észre vetted volna használatnál, egyébbként patyolat tisztaság van a fészekben ha ezek is jók voltak,
mondom ugy hogy mostanában 4 külömböző fordon is cseréltem porlasztót (1.8 tdci,2.2 tranzit,2.2-s 3-s mondi ,2.0-s 4-s mondi) és sehol nem kellet a fészek tisztitása.
Petrányinál a gyári porlasztó 92 ezer forint.
De mindegy is, már kész és használd sokáig még azt az autót.
«
Utoljára szerkesztve: 2024.05.18 szombat, 17:21:36 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak:
1
...
951
952
953
954
955
956
957
[
958
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ