Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 01:50:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 446114 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:25:00 »

Ja Rob ez lemaradt:
MONDom, nem eleadó!

 
ezután már nem vennék 4x4-nél kisebb tudású autót, azért egy 8x8-as Tátrát elfogadnék bevásárlóautónak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:21:00 »

MONDom, nem eleadó!

 
ezután már nem vennék 4x4-nél kisebb tudású autót, azért egy 8x8-as Tátrát elfogadnék bevásárlóautónak
Lacziknak próbáltam tippet adni, nem feltételeztem, hogy te is szabadulnál tôle
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:48:00 »

Lacziknak próbáltam tippet adni, nem feltételeztem, hogy te is szabadulnál tôle
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2006.09.01 péntek, 12:02:00 »

Nolfi mesélt erről
Vagy már árulja, vagy át akarta verni a volt tulaj:
 
Nekem többet mondott induló árnak...(?)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2006.09.01 péntek, 12:21:00 »

Vagy már árulja, vagy át akarta verni a volt tulaj:
 
Nekem többet mondott induló árnak...(?)
én se értem ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2006.09.01 péntek, 12:56:00 »

én se értem ...
Ez a Nolfié...
Egyébként: 2544 ccm (nem mind1, mert ez már a 2.5-3.0,
125 kw/170 ló, és nem 178,
Nem sérülésmentes,
nem szedán (hanem 5 ajtós),
Nem 105 ezer km (kész csoda lenne).
 
Mi csak itt kötözködünk..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2006.09.01 péntek, 13:31:00 »

Ez a Nolfié...
Egyébként: 2544 ccm (nem mind1, mert ez már a 2.5-3.0,
125 kw/170 ló, és nem 178,
Nem sérülésmentes,
nem szedán (hanem 5 ajtós),
Nem 105 ezer km (kész csoda lenne).
 
Mi csak itt kötözködünk..
Nem kombi? no gyorsújjunk innen izibe ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2006.09.01 péntek, 14:34:00 »

Ez a Nolfié...
Egyébként: 2544 ccm (nem mind1, mert ez már a 2.5-3.0,
125 kw/170 ló, és nem 178,
Nem sérülésmentes,
nem szedán (hanem 5 ajtós),
Nem 105 ezer km (kész csoda lenne).
 
Mi csak itt kötözködünk..
105km.
Én kb 2,5 éve ismerem ezt az autót, ebből 1,5-öt állt, 0,5-1 évet pedig egy nő használta itt a környékünkön. Elötte egy macsóé volt, sokan ismerjük, az max a Lurdyhoz jött ki vele...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2006.09.01 péntek, 16:39:00 »

105km.
Én kb 2,5 éve ismerem ezt az autót, ebből 1,5-öt állt, 0,5-1 évet pedig egy nő használta itt a környékünkön. Elötte egy macsóé volt, sokan ismerjük, az max a Lurdyhoz jött ki vele...
Álszó... tényleg, mintha mondtad volna... de nem kombány... szerencsére.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:23:00 »

Angel!  
Az #522-ben leírtakkal megegyző hangot hallottam ma is, amikor véletlenül 3. fokozatbanban hagyva, behúzott kézifékkel (azt hittem üresben vagyok)leugrottam a kuplungról és lefullasztottam a gépcsodát.
 
Vélemény?
Továbbra sem lehet ékszíj?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:02:00 »

Angel!  
Az #522-ben leírtakkal megegyző hangot hallottam ma is, amikor véletlenül 3. fokozatbanban hagyva, behúzott kézifékkel (azt hittem üresben vagyok)leugrottam a kuplungról és lefullasztottam a gépcsodát.
 
Vélemény?
Továbbra sem lehet ékszíj?
Amikor leáll a motor, és megnyikordul, az lehet ékszíj. De így látatlanban többet nem nagyon lehet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:03:00 »

Angel!  
Az #522-ben leírtakkal megegyző hangot hallottam ma is, amikor véletlenül 3. fokozatbanban hagyva, behúzott kézifékkel (azt hittem üresben vagyok)leugrottam a kuplungról és lefullasztottam a gépcsodát.
 
Vélemény?
Továbbra sem lehet ékszíj?
Egy kérdésre válaszolj (de ne ebben a topicban)! Vajon a gyorsulásról beszélünk? Mert ez a topic neve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:58:00 »

Egy kérdésre válaszolj (de ne ebben a topicban)! Vajon a gyorsulásról beszélünk? Mert ez a topic neve.
Te még nem csináltál ilyet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2006.09.16 szombat, 21:41:00 »

Te még nem csináltál ilyet?
De. Azonban ha én balfácán vagyok, te még lehetsz okosabb... offolni nem jó, mert így feleslegesek a topikok. Ezen ne sértődj meg, nem annak szántam. :-)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 22:57:00 »

Szerintem nincs különbség 400 méteren az 5 és a 6 sebességesek között.
Mi a ref100-zal kb egyformákat mentünk, és az övé 5 sebességes.
Pedig az 5ösnek papíron jobbat kellene menni, ugyanis a nem veszik el idő a váltással.
Volt valaki a legutóbbi kecskeméti driftnapon vagy a Hungaroringen gyorsuláson?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 17:44:00 »

Pedig az 5ösnek papíron jobbat kellene menni, ugyanis a nem veszik el idő a váltással.
Volt valaki a legutóbbi kecskeméti driftnapon vagy a Hungaroringen gyorsuláson?
Rábaringen én
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2006.09.20 szerda, 16:53:00 »

Pedig az 5ösnek papíron jobbat kellene menni, ugyanis a nem veszik el idő a váltással.
Volt valaki a legutóbbi kecskeméti driftnapon vagy a Hungaroringen gyorsuláson?
Én voltam kecskeméten!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2006.10.06 péntek, 21:37:00 »

Sziasztok!
2001-es TDDI mondeom van (116le) és azon gondolkoztam h örülnék ha előtte egy kicsit jobban menne, de az lenne a legfontosabb szempontom h ne legyen széthajtva, tulpörgetve és semmi hibája esetlegesen! CHIP tuning?? Többet árt mint használ vagy nyugodt szívvel belerakathatom? A fogyasztást hogy fogja befojásolni és honnan ill. milyet rakassak be???
A válaszokat előre is köszönöm, nagyon hálás vagyok!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2006.10.06 péntek, 22:28:00 »

Sziasztok!
2001-es TDDI mondeom van (116le) és azon gondolkoztam h örülnék ha előtte egy kicsit jobban menne, de az lenne a legfontosabb szempontom h ne legyen széthajtva, tulpörgetve és semmi hibája esetlegesen! CHIP tuning?? Többet árt mint használ vagy nyugodt szívvel belerakathatom? A fogyasztást hogy fogja befojásolni és honnan ill. milyet rakassak be???
A válaszokat előre is köszönöm, nagyon hálás vagyok!!
Hát,ezzel a témával kapcsolatban itt kétféle választ kaphatsz.
 
Az egyik szerint ne foglalkozz vele,mert esetleg több károd lesz,mint hasznod.
 
A másik szerint van annyi tartalék a kocsiban,hogy egy jó finomhangolás/kvázi chiptuning/érezhető változást okoz.
 
Badjo-nak van 2001-es TDDI-je,neki chippelve van,azt mondja nagyon jól megy,és nem füstöl.
Nem tudom mostanában olvasgatja-e a forumot,mert építkezik.
Korábban volt itt egy másik srác,a Matyi,neki is chippelve volt a kocsija.Ő is szerette,és még Angelt /tdci/ is kihívta,de mire össze jött volna a megmérettetés,addígra eladta az autóját.
 
Nekem volt TDDI-m,én nagyon szerettem.1,5 év után ültem át egy TDCi-be,a különbség megdöbbentő.Szerintem egy chippel ekkora változás nem érhető el,vagy az már a kocsi rovására menne.
 
Nézz szét a neten,több cég chippel,50-80 ezer forintos áron.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2006.10.06 péntek, 22:34:00 »

Sziasztok!
2001-es TDDI mondeom van (116le) és azon gondolkoztam h örülnék ha előtte egy kicsit jobban menne, de az lenne a legfontosabb szempontom h ne legyen széthajtva, tulpörgetve és semmi hibája esetlegesen! CHIP tuning?? Többet árt mint használ vagy nyugodt szívvel belerakathatom? A fogyasztást hogy fogja befojásolni és honnan ill. milyet rakassak be???
A válaszokat előre is köszönöm, nagyon hálás vagyok!!
Keresd meg Zombie-t!
 
Neki van ismerőse  chip ügyben. Nemrég említette itt a fórumon.
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2006.10.06 péntek, 22:36:00 »

Keresd meg Zombie-t!
 
Neki van ismerőse  chip ügyben. Nemrég említette itt a fórumon.
Üdv,
JA!
De a Zsoel által leírtakat vedd figyelembe.
Mellesleg én is akartam chipelni az én TDDImet de lebeszéltem magam róla. De végül is Te döntesz, zek csak vélemények.
üdv,
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:45:00 »

Sziasztok!
2001-es TDDI mondeom van (116le) és azon gondolkoztam h örülnék ha előtte egy kicsit jobban menne, de az lenne a legfontosabb szempontom h ne legyen széthajtva, tulpörgetve és semmi hibája esetlegesen! CHIP tuning?? Többet árt mint használ vagy nyugodt szívvel belerakathatom? A fogyasztást hogy fogja befojásolni és honnan ill. milyet rakassak be???
A válaszokat előre is köszönöm, nagyon hálás vagyok!!
Ugye a tddi-nél (115 ló, és nem 116) csak a turbónyomés emelésével lehet teljesítménynövekedést elérni. Ezáltal jobban kopik a motor, sokkal nagyobb a nyomás és a hômérséklet a motorban, a turbód is hamar bedöglik. Ha 100e km után vagy, szvsz nem szabad berakni.
A fogyi ugyanolyan tempónál csökken (kb 0,5l), egy kicsivel, mert nô a hatásfok. A végén többet fog fogyasztani, mert jobban nyomod neki.
Szerintem a chip nem optimalizálás, mert a legoptimálisabb a gyári. Ez valóban tuning.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 13:24:00 »

Ugye a tddi-nél (115 ló, és nem 116) csak a turbónyomés emelésével lehet teljesítménynövekedést elérni. Ezáltal jobban kopik a motor, sokkal nagyobb a nyomás és a hômérséklet a motorban, a turbód is hamar bedöglik. Ha 100e km után vagy, szvsz nem szabad berakni.
A fogyi ugyanolyan tempónál csökken (kb 0,5l), egy kicsivel, mert nô a hatásfok. A végén többet fog fogyasztani, mert jobban nyomod neki.
Szerintem a chip nem optimalizálás, mert a legoptimálisabb a gyári. Ez valóban tuning.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2006.11.15 szerda, 10:50:00 »

Hát,ezzel a témával kapcsolatban itt kétféle választ kaphatsz.
 
Az egyik szerint ne foglalkozz vele,mert esetleg több károd lesz,mint hasznod.
 
A másik szerint van annyi tartalék a kocsiban,hogy egy jó finomhangolás/kvázi chiptuning/érezhető változást okoz.
 
Badjo-nak van 2001-es TDDI-je,neki chippelve van,azt mondja nagyon jól megy,és nem füstöl.
Nem tudom mostanában olvasgatja-e a forumot,mert építkezik.
Korábban volt itt egy másik srác,a Matyi,neki is chippelve volt a kocsija.Ő is szerette,és még Angelt /tdci/ is kihívta,de mire össze jött volna a megmérettetés,addígra eladta az autóját.
 
Nekem volt TDDI-m,én nagyon szerettem.1,5 év után ültem át egy TDCi-be,a különbség megdöbbentő.Szerintem egy chippel ekkora változás nem érhető el,vagy az már a kocsi rovására menne.
 
Nézz szét a neten,több cég chippel,50-80 ezer forintos áron.
Most értem ide,hogy elolvassam ezt a topicot:(.
Sajnos már füstöl az autóm:(és nem kicsit + aztán úgy érzem mintha gyengülne is.
A gyengülés dologra azt mondják,hogy megszoktam a nagyobb teljesítményt,úgy legyen.
Én azt mondom érdemes chippelni a tddi-it!
Nekem tetszik a különbség,a meghibásodásról meg annyit,hogy nem nagyobb a rizikó mint a TDCI porlasztócsúcs stb...meghibásodásának!
Persze a TDCI motor 1értelműen jobb,persze ennek megis vannak a buktatói!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2006.11.15 szerda, 11:49:00 »

Most értem ide,hogy elolvassam ezt a topicot:(.
Sajnos már füstöl az autóm:(és nem kicsit + aztán úgy érzem mintha gyengülne is.
A gyengülés dologra azt mondják,hogy megszoktam a nagyobb teljesítményt,úgy legyen.
Én azt mondom érdemes chippelni a tddi-it!
Nekem tetszik a különbség,a meghibásodásról meg annyit,hogy nem nagyobb a rizikó mint a TDCI porlasztócsúcs stb...meghibásodásának!
Persze a TDCI motor 1értelműen jobb,persze ennek megis vannak a buktatói!
Érdemes? Mekkora füstig?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2006.11.15 szerda, 11:52:00 »

Érdemes? Mekkora füstig?
Hogy egy hosszabb távon a kóbász, felfüstölődjön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2006.11.15 szerda, 12:05:00 »

Hogy egy hosszabb távon a kóbász, felfüstölődjön.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2006.11.15 szerda, 12:51:00 »

Tájékoztatok mindenkit Kunmadarason megvertem Gabot gyorsulásban. Egy szépséghibája van azért a dolognak, mondit cseréltünk.... ( na majd legközelebb....
 
Angel, utólag elárulom a kis gyorsulási gyorstalpaló alatt minta izzó vasakat döfködtek volna szívembe annyira sajnáltam  a mondit.  
De végül is hasznos volt, galamb lélekkel ne akarjunk gyorsulni. Közben rájöttem arra ,hogy felvettem azt a nyugis öreg uras rossz szokást hogy lassan komotosan indulok  (minek kopjon a kuplung) eddig olyan 4-től kezdtem el jobban menni. Azt hiszem ezek után sem akarok elsőnek kilőni a piroslámpánál.
Hát, izé... bocsi... kell a gázt nyomni... pár komolyabb indulástól nem lesz baja... persze ha az ember nem mindennap így indul... de a harmadik gumicsere után leszokna amúgy is...
Bár a gyorsulgatásnak amúgy sincs sok értelme, amíg a Gabo is indul...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2006.11.15 szerda, 13:01:00 »

Hát, izé... bocsi... kell a gázt nyomni... pár komolyabb indulástól nem lesz baja... persze ha az ember nem mindennap így indul... de a harmadik gumicsere után leszokna amúgy is...
Bár a gyorsulgatásnak amúgy sincs sok értelme, amíg a Gabo is indul...
én nem tudom kipörgetni a kerekeket...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:41:00 »

Most értem ide,hogy elolvassam ezt a topicot:(.
Sajnos már füstöl az autóm:(és nem kicsit + aztán úgy érzem mintha gyengülne is.
A gyengülés dologra azt mondják,hogy megszoktam a nagyobb teljesítményt,úgy legyen.
Én azt mondom érdemes chippelni a tddi-it!
Nekem tetszik a különbség,a meghibásodásról meg annyit,hogy nem nagyobb a rizikó mint a TDCI porlasztócsúcs stb...meghibásodásának!
Persze a TDCI motor 1értelműen jobb,persze ennek megis vannak a buktatói!
Nekem is kormol, és mintha nem úgy menne adagoló b@szogatás után. Komolyan mondom, minhta a fele annyi LE-ős Ka-t jobbnak érezném...
Én is azon gondolkoztam, hogy 1,5 hónap alatt így átszoktam a benzinesre? Ma 2x fulladtam le a lámpánál induláskor a Mondeo-val.
Viszont ahogy megvan a turbo nyomás, megjön az erő, bár szerintem kevés. Ki kellene menni autópályára kicsit meghajtani, de nincs matricám.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:45:00 »

Nekem is kormol, és mintha nem úgy menne adagoló b@szogatás után. Komolyan mondom, minhta a fele annyi LE-ős Ka-t jobbnak érezném...
Én is azon gondolkoztam, hogy 1,5 hónap alatt így átszoktam a benzinesre? Ma 2x fulladtam le a lámpánál induláskor a Mondeo-val.
Viszont ahogy megvan a turbo nyomás, megjön az erő, bár szerintem kevés. Ki kellene menni autópályára kicsit meghajtani, de nincs matricám.
És miért nem Csomádra vitted adagoló problémával?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:53:00 »

én nem tudom kipörgetni a kerekeket...
Mert a tiéd benzines. 200 alatti nyútonméter... a duplája eggészen más, hidd el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:19:00 »

És miért nem Csomádra vitted adagoló problémával?
Ehhez a VP44-hez két helyen van az országba műszer, de Csomád nem rémlik.
Mail ment.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:47:00 »

Mert a tiéd benzines. 200 alatti nyútonméter... a duplája eggészen más, hidd el.
Angel!
Azért a benzinest is meg lehet "szólaltatni" induláskor.
Jó, dízelnél nagyobb nyomaték kis fordulaton, oké!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2006.11.15 szerda, 18:21:00 »

Ehhez a VP44-hez két helyen van az országba műszer, de Csomád nem rémlik.
Mail ment.
Itt van a számuk 06-28-366674,ha úgy érzed hívd fel őket
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2006.11.15 szerda, 18:36:00 »

Angel!
Azért a benzinest is meg lehet "szólaltatni" induláskor.
Jó, dízelnél nagyobb nyomaték kis fordulaton, oké!
Üdv:)
Robé 4x4...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2006.11.15 szerda, 22:13:00 »

Itt van a számuk 06-28-366674,ha úgy érzed hívd fel őket
Én többet egy fillért nem fizetek senkinek adagoló ügybe! Smiley De köszi. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 08:04:00 »

Robé 4x4...
az 1.6-os kollégám mindig kipörgeti
 
viszont az állandó kipörgési hajlam sem jó, pl. a PUG205-tel nem tudok úgy elindulni, hogy ne pörögjön a kerék, ui. attól félek, hogy máskülönben lefullad hideg motornál, ha korábban visszaveszem a szivatót,
iszonyatosan orrkönnyű, pedig ott a motor (30-35kg...)
 
a 4x4-est kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehet kipörgetni sima száraz úton, de így az E-gáz többet ad, vizes vagy murvás úton már igen, vagy alig letaposott havon elindulva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 09:42:00 »

az 1.6-os kollégám mindig kipörgeti
 
viszont az állandó kipörgési hajlam sem jó, pl. a PUG205-tel nem tudok úgy elindulni, hogy ne pörögjön a kerék, ui. attól félek, hogy máskülönben lefullad hideg motornál, ha korábban visszaveszem a szivatót,
iszonyatosan orrkönnyű, pedig ott a motor (30-35kg...)
 
a 4x4-est kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehet kipörgetni sima száraz úton, de így az E-gáz többet ad, vizes vagy murvás úton már igen, vagy alig letaposott havon elindulva
Nekem a téli 195-öst "sikerült" megsikoltatni nyilván nem erőltettem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 14:10:00 »

A gyorsulási topic... inkább itt kéne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2007.03.09 péntek, 08:49:00 »

kicsit feljebb tornázom ezt a top-ot a listán,nagyon lent van.bele olvasgattam tőbb oldalt ki mennyire gyors:"Találkozon asztalnál űlűnk beszélgetűnk,kinek milyen gyors a "CAPRI-a"/2.fokozatban /ja mert az még az a korszak volt,mikor már úgy tűnt nem lehet az adatokat űberelni kedves társunk a kővetkezőt MONDta:"én nem tudom mert 150-nél elajultam" utána szuper hangulat lett,vitát le is zártuk.Remélem ti is poénosnak találjátok,mert igy leirva ezért más. SZÉPNAPOT mindenkinak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2007.03.09 péntek, 09:06:00 »

az 1.6-os kollégám mindig kipörgeti
 
viszont az állandó kipörgési hajlam sem jó, pl. a PUG205-tel nem tudok úgy elindulni, hogy ne pörögjön a kerék, ui. attól félek, hogy máskülönben lefullad hideg motornál, ha korábban visszaveszem a szivatót,
iszonyatosan orrkönnyű, pedig ott a motor (30-35kg...)
 
a 4x4-est kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehet kipörgetni sima száraz úton, de így az E-gáz többet ad, vizes vagy murvás úton már igen, vagy alig letaposott havon elindulva
ja, és nem E-gáz, helyesbítek, két gázbowden van, csak az ellenőrzőmotor kipörgéskor visszaforgatja a pillangószelepet
 
Etzold bácsi miatt vagyok ilyen tájékozott
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:01:00 »

Szóval, azért a v6-nak nagyon szép hangja van. Mármint a benzinesnek. A dízel 6 hengeres is jó, de nem annyira.
Nekem még nem volt aftomatám, aztán így furán méregetem... de azt hiszem, megvárom a duplakuplungost. Az nagyon jó. Alacsonyabb fogyi, és job gyorsulás, mint a manuál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:02:00 »

ja, és nem E-gáz, helyesbítek, két gázbowden van, csak az ellenőrzőmotor kipörgéskor visszaforgatja a pillangószelepet
 
Etzold bácsi miatt vagyok ilyen tájékozott
Meg elveszi a szikrát az egyik hengernél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:08:00 »

Szóval, azért a v6-nak nagyon szép hangja van. Mármint a benzinesnek. A dízel 6 hengeres is jó, de nem annyira.
Nekem még nem volt aftomatám, aztán így furán méregetem... de azt hiszem, megvárom a duplakuplungost. Az nagyon jó. Alacsonyabb fogyi, és job gyorsulás, mint a manuál.
Intéztem az eredetvizsgát,ott eljátszadoztak a gázpedállal.Nagyon szép hangja van neki az tuti.Amúgy az automata váltót muszályból ismertem meg egy audi szivar 100-asban.2 napig furcsa volt,aztán már nem kellett nekem manuális.Kikell próbálni és kiderül kinek mi jobb.A páromnak az istenért nem tetszik hogy csak kettő pedál van.Diesel v6 van a családban egy superb.Morcos hangja van!Izgalmas nagyon a duplakuplungos dolog!Nem lehet rossz,Sőt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:15:00 »

Szóval, azért a v6-nak nagyon szép hangja van. Mármint a benzinesnek. A dízel 6 hengeres is jó, de nem annyira.
Nekem még nem volt aftomatám, aztán így furán méregetem... de azt hiszem, megvárom a duplakuplungost. Az nagyon jó. Alacsonyabb fogyi, és job gyorsulás, mint a manuál.
Az automata 100-ig kb 1mp-el rosszabb a manuálisnál.
1 autóhossz kb.0,2mp a 10mp körüli gyorsulásnál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:21:00 »

Az automata 100-ig kb 1mp-el rosszabb a manuálisnál.
1 autóhossz kb.0,2mp a 10mp körüli gyorsulásnál.
Kiváncsi lennék hogy mennyi az annyija.Stopperral mérve volt kb 9mp.De persze nem pontos mérés,mert stopperolni +gázt taposni egyszerre...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:32:00 »

Kiváncsi lennék hogy mennyi az annyija.Stopperral mérve volt kb 9mp.De persze nem pontos mérés,mert stopperolni +gázt taposni egyszerre...
9-nél biztos jobb,segítséggel próbáld, mi is úgy mérjük.Az se pontos, csak pontosabb.
Sport fokozat, kipörgésgátló nélkül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 22:36:00 »

9-nél biztos jobb,segítséggel próbáld, mi is úgy mérjük.Az se pontos, csak pontosabb.
Sport fokozat, kipörgésgátló nélkül.
Szóval a kipörgésgátló akkor van kikapcsolva ha világít a nyomógombja?
A válton van az overdrive gomb vagy mi,magyarul azzal mit tudok kapcsolni? Szivar audiban nem voltak ilyenek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 23:03:00 »

Igen.
Overdrive-gyorsítófokozat(túlságosan kihasznál).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.