Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 01:42:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 446113 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 17:43:26 »

Egy kis reklám, akinek van kedve, az évadnyitó találkozó után jöjjön szabyknak drukkolni  Wink
King of Europe East - Tököl, április 12-13.

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 19:25:50 »

Krisztián: 130 ló. A forgalmiban 96kW-nak kell lennie, de ez a 130 lóból van visszakerekítve.

Tibi: az induláson múlik sok. Én párszor versenyeztem, és szinte mindig én indultam elsőként. Nemcsak a megtanulható indulásnál (3 2 1 most),
hanem a semmi, semmi, most-nál is, ahol tényleg csak a reflex, ügyesség számít. Na mind1, nem is az a lényeg, hogy fényezzem magam, hanem hogy már az elején rávertem majd egy autót a többiekre. Mentem V6-osok ellen, és az első 100 méteren az ST is lehagytam. Magán az induláson (extrém esetben) akár 1 s is összejöhet. A váltásokon szerintem kb fél másodpercet lehet spórolni.

A mondi váltójával AKÁRMIT meg lehet csinálni, pl gázelvétel nélkül váltani.

Mármint kuplungot használsz közbe gondolom, vagy toloókerekes van tiédbe?!  hehe
Ha gázt meg rajtahagyod nyélen, és úgy ugrassz le a kuplungról, akkor az úgy nem frankó.
Haverom is csinálta ezt a 306os pözsöval. Utánna láttam, hogy hogy néz ki, mikor egy kuplungszett szétszakad darabokra, Tárcsa is széttörve, rugók kitörve belőle.
Okés, a Tiéd dájzel, meg erősebb is, de nagyobb erőhatás is éri.
Mármintha jól értelmeztem a dolgot, amit írtál.
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 19:51:22 »

Na itt van erőhatás , bár nem mondi  Wink http://www.vsmotor.no/en_videos.html
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 12:46:18 »

Mármint kuplungot használsz közbe gondolom, vagy toloókerekes van tiédbe?!  hehe
Ha gázt meg rajtahagyod nyélen, és úgy ugrassz le a kuplungról, akkor az úgy nem frankó.


Nekem is kicsit furán hangzik ez a "gázon maradós" megoldás, gyorsulásin sem szoktam hallani, hogy felbőgnének a váltások között. Talán azért egy 200pacis, vagy inkább még erősebb autóval már nem tanácsos ezt csinálni, mert akkor már jobban lerövidíti ez a módszer a kuplung élettartamát.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 12:54:48 »

Nekem is kicsit furán hangzik ez a "gázon maradós" megoldás, gyorsulásin sem szoktam hallani, hogy felbőgnének a váltások között. Talán azért egy 200pacis, vagy inkább még erősebb autóval már nem tanácsos ezt csinálni, mert akkor már jobban lerövidíti ez a módszer a kuplung élettartamát.

Én nem ezt írtam, hogy én rajta maradok a gázon, hanem hogy meg lehetne csinálni.
Amúgy a kuplungnak nem a lóerő, hanem a nyomaték a probléma. Sőt, a váltókat is nyomatékra osztályozzák.
Ezért nem került bele a 2.2-es dízelbe az automata (csak 310 Nm-ert tud a váltó).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:08:09 »

Én nem ezt írtam, hogy én rajta maradok a gázon, hanem hogy meg lehetne csinálni.
Amúgy a kuplungnak nem a lóerő, hanem a nyomaték a probléma. Sőt, a váltókat is nyomatékra osztályozzák.
Ezért nem került bele a 2.2-es dízelbe az automata (csak 310 Nm-ert tud a váltó).

Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni hehe Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:16:11 »

Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni hehe Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Hadd kérdezem meg  mi az optimális ebben az esetben ? "Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit" Az alapjárat lenne az optimális?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:28:58 »

Hadd kérdezem meg  mi az optimális ebben az esetben ? "Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit" Az alapjárat lenne az optimális?

Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:35:55 írta PádárZoli » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:45:53 »

Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.


Erre gondoltam optimális alatt. Nem városi elindulásról volt szó, hanem gyorsulási versenyről.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:27:59 írta Angel » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:58:52 »

Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni hehe Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.

Én nem próbálgtnám a gázelvétel nélküli dolgot.
Még a zsigával sem csináltam ilyet. A mondeo még mindig hamarabb szétszakadna, mint a jó öreg.
És egy V6-hoz nem annyi egy kuplungszett, mint egy zsigához...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 13:59:51 »

Erre gondoltam optimális alatt. Nem városi elindulásról volt szó, hanem gyorsulási versenyről.
Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:03:41 »

Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!

Nem értelek. Hogy akarsz gyorsulni? Vagy ki kivel is van most?  vigyor3
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:08:16 »

Nem értelek. Hogy akarsz gyorsulni? Vagy ki kivel is van most?  vigyor3
Én (most) nem gyorsulok sehova! Cheesy Hanem olvass vissza Rocco írásaira! Sztem már ő sincs teljesen képben az írásait követve! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:27:12 »

Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni hehe Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.

Hát nem feltétlenül. Ha szívó benzines, akkor kb 250 Nm, ha meg turbódízel, akkor akár 500 Nm. Kb a duplája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:32:01 »

Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.

Te Zoli komám, ha nem haragszol megkérnélek, hagy javítsd már ki a lenti hozzászólásodban (az idézetben javítottam) a kuplunGot.
Ha sokszor olvassuk rosszul, még az rögzül bennünk.

Amúgy, ezt a kézifékes mókát úgy felejtsd el, ahogy van, mert ezt összehangolni, és egy hirtelen gyorsulást megejteni, ez nem fog menni.
A gyorsulás nem jó az autónak, főleg a hirtelen rajt. Ha kuplungot csúsztatva indulsz, akkor azt nyíros ki, ha meg lelépsz, akkor féltengely, lendkerék.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:51:39 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:38:47 »

Te Zoli komám, ha nem haragszol megkérnélek, hagy javítsd már ki a lenti hozzászólásodban (az idézetben javítottam) a kuplunGot.
Ha sokszor olvassuk rosszul, még az rögzül bennünk.

Amúgy, ezt a kézifékes mókát úgy felejtsd el, ahogy van, mert ezt összegangolni, és egy hirtelen gyorsulást megejteni, ez nem fog menni.
A gyorsulás nem jó az autónak, főleg a hirtelen rajt. Ha kuplungot csúsztatva indulsz, akkor azt nyíros ki, ha meg lelépsz, akkor féltengely, lendkerék.

Kijavítottam.  vigyor3
Ha nem haragszol, az idézett hozzászólásodba javítsd már ki lécci a "mert ezt összegangolni" -t "összehangolni" -ra, nehogy úgy tudatosuljon az emberekbe.  Wink  wave

Egyébként egy ismerős rally túrába VFTS-sel nyomta, majd egy 300 lovas BMW-vel, és ő is így csinálja.
Vhogy megoldotta az "összegangolást" Smiley
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:40:31 »


Nem akartam szemtelen lenni, de ez most jól kijött.  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:54:40 »

Kijavítottam.  vigyor3
Ha nem haragszol, az idézett hozzászólásodba javítsd már ki lécci a "mert ezt összegangolni" -t "összehangolni" -ra

Teljesen jogos! Javítottam. És lásd kivel van dolgod, nem magyarázom ki magam, pedig megtehetném: mondhatnám, hogy készakarva írtam gangolást, ami váltást jelent, vagyis engeded a kuplungot, majd a féket. Érted. Ez majd' olyan mint a gangolás. Tudod, egy Freudei elszólás. Mint a jani, aki Jan faluból való: jan-i, azaz jani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 14:59:39 »


Nyelvtani dolgokba nem nagyon mennék bele, nem az erősségem.
Csak a szöveg környezet adta a hangolni szót.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:06:21 »

Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!

Ezt ugye érzed, hogy csak egy felesleges szúrkálódás?  taps  Gyorsulási versenyen szokás gyorsulni legálisan. Ezért gondoltam, hogy általánosítom a témát gyorsulási versenyre. Onnan is indult ki ez az egész, hogy gyorsulási versenyen való rajtolás... De akkor valszeg nem vagyok képben (lehet, hogy én rakéta kilövő bázison való rajtolásról beszéltem miaz).. ha te mondod.. hehe
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:16:29 »

Én nem tudok jól megindulni rajtnál, de az utóbbi Ford majálison haverom 1.6os Focus-át sikerült az 1.6os MKII-vel rajtnál legyorsulni 1x.
Persze utánna behozta a lemaradást. Nemhiába +10 Le, -200kg.
Most is kérdezgette, hogy lövünk-e majd. De teljesen fölösleges lenne, de csak beállunk egymás mellé.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:16:39 »

Tudod, egy Freudei elszólás. 
Sigmund Freud
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:22:18 »

Sigmund Freud

 hehe Tongue Wink
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:34:52 »

hehe Tongue Wink
Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset  nyes
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:36:00 »

Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset  nyes

Ez jó volt!  taps taps taps

 zavart1 zavart1 zavart1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:42:23 »

Sigmund Freud

Húúú, ezt elírtam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:44:27 »

Én nem tudok jól megindulni rajtnál, de az utóbbi Ford majálison haverom 1.6os Focus-át sikerült az 1.6os MKII-vel rajtnál legyorsulni 1x.
Persze utánna behozta a lemaradást. Nemhiába +10 Le, -200kg.
Most is kérdezgette, hogy lövünk-e majd. De teljesen fölösleges lenne, de csak beállunk egymás mellé.

A ford majálison sikerült a 3 ajtós, 2,0i fókát lenyomni. Annak 9,2 a százas sprintje, az enyém meg 9,8. És mindezt a 200 méteres pályán.
Vannak furcsaságok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:45:39 »

Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset  nyes
Ha még csak azt kapnánk...
De ebből megzenésített novella lesz gitárkísérettel  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 15:46:44 »

Ha még csak azt kapnánk...
De ebből megzenésített novella lesz gitárkísérettel  eplus2

Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 16:09:12 »

Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...

Jajj.   zavart1 zavart2 guluszem1
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 16:11:12 »

Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...
Tudom, LÁTTAM...(csak hanggal!)  nyes nyes integet2
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 18:11:41 írta gezola » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 16:19:56 »

Ezt ugye érzed, hogy csak egy felesleges szúrkálódás?  taps  Gyorsulási versenyen szokás gyorsulni legálisan. Ezért gondoltam, hogy általánosítom a témát gyorsulási versenyre. Onnan is indult ki ez az egész, hogy gyorsulási versenyen való rajtolás... De akkor valszeg nem vagyok képben (lehet, hogy én rakéta kilövő bázison való rajtolásról beszéltem miaz).. ha te mondod.. hehe
Ha már a szurkálódást említed, én ha az autóval elindulok már gyorsulok is, igyaz néha lassabban néha gyorsabban! Cheesy Amúgy annak hogy általánosítod a témát azzal nincs gond csak erről sehol semmi nyom Cheesy, ezért írtam hogy a téma a gyorsulás és nem a gyorsulási verseny. A többit meg szerintem te is érzed....  email
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 17:39:07 »


Emberek valaki felvilágosítana, hogy Geeboynak mi a problémája? Mert én nemértem.  Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 17:52:50 »

Emberek valaki felvilágosítana, hogy Geeboynak mi a problémája? Mert én nemértem.  Grin

Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen? wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 18:13:10 »

Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen? wow1
Ez jó! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 18:16:17 »

Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen? wow1
Mármint melyikkel menne el gyorsabban?  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 19:05:41 »

Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen? wow1

Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!  hehe
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 19:27:10 »

Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!  hehe

Egy kis gumifüstöléssel szórakoztatnád őket, mi?  eplus2
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 20:54:11 »

Egy kis gumifüstöléssel szórakoztatnád őket, mi?  eplus2

Hát, na!  eplus2
A gumi ne füstöljön, mert az már fájhat!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 21:13:08 »

Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!  hehe


Csak nehogy megszólaljon az anyósülésen a sziréna... aztán lesz bünti is.  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 21:31:22 »

Csak nehogy megszólaljon az anyósülésen a sziréna... aztán lesz bünti is.  wow1

Nekem nincs risztóm, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 21:49:03 »

Nekem nincs risztóm, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!  eplus2

Hogy ne offoljunk: gyorsan szerezzél be egyet!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 21:50:48 »

Nekem nincs risztóm, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!  eplus2
Apúúúúúúúúú....mi azzza risztóóóóó?  wow1
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2008.04.18 péntek, 06:10:52 »

Apúúúúúúúúú....mi azzza risztóóóóó?  wow1

Nem risztóóó!   Tranzisztó!    eplus2
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2008.08.08 péntek, 21:26:43 »

Hétvégén,(honlap eplus2)gyorsulás lesz a ringen!!!Ja és hangnyomásverseny is......ha esetleg valakit érdekelne eljen integet2 integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2008.08.09 szombat, 10:00:38 »

Hétvégén,(honlap eplus2)gyorsulás lesz a ringen!!!Ja és hangnyomásverseny is......ha esetleg valakit érdekelne eljen integet2 integet2
Melyik ringen? Rába-, Pannonia-, Hungaro- ring?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2008.09.26 péntek, 22:59:20 »

Emlékszik valaki olyan alapV6ra, ami legyorsulta az ST200akat? Korisé esetleg?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2008.09.26 péntek, 23:30:37 »

Emlékszik valaki olyan alapV6ra, ami legyorsulta az ST200akat? Korisé esetleg?

A Koris elég jó volt. Legyorsult az szinte mindenkit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2008.09.26 péntek, 23:33:47 »

A Koris elég jó volt. Legyorsult az szinte mindenkit.

Még anno 1 éve elmesélte telóba miket csinált rajta, de már nemigazán emléxek. Pedig érdekelne. Nem akarom ezzel telón zaklatni, de a mail-címét megtudná adni valaki?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2008.09.26 péntek, 23:37:42 »

Még anno 1 éve elmesélte telóba miket csinált rajta, de már nemigazán emléxek. Pedig érdekelne. Nem akarom ezzel telón zaklatni, de a mail-címét megtudná adni valaki?

A nikcje, és s kukac után t-email.hu

Ez van az adatlapján.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.