Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 23:38:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 446098 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 21:18:07 »

az ezüst gyakorlatilag már a 4. volt, és jelentős fáziskéséssel indult. 3an (1nem mondi, és 2 mondi) már a sor előtt voltunk amikor nekilátott előzni ... azt én már nem vállaltam volna be.

sokadik volt, az biztos, nem emlékeztem pontosan... és nem rajta múlott, hogy megúszta... megúsztuk... MInden tisztelet Hovono-é, hogy képes volt végiggondolni a helyzetet és helyet adni neki...  worship
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 21:32:43 »

sokadik volt, az biztos, nem emlékeztem pontosan... és nem rajta múlott, hogy megúszta... megúsztuk... MInden tisztelet Hovono-é, hogy képes volt végiggondolni a helyzetet és helyet adni neki...  worship

A láncelőzésről... én soha nem merem megcsinálni. Mindig megvárom, amíg visszatér az előttem haladó a saját sávjába. Akkor vágok bele az ilyen előzésbe, ha kilométerekre ellátok, senki nem jön, és jelentős a sebességkülönbség, amit előzünk, és köztünk. De még inkább akkor sem kell. A lassú jármű előzésénél is van veszély, mert ha nem tudtad megelőzni, oltári nagyot kell fékezni, hogy lassabb légy, mint ő...
Anno apám ment még otthon (vajdaság) a furgonjával, 70-80-nal (az autó nem is tudott többet). Erre 3-an előzték a szembejövő trakeszt. Az eslő 2 befért, a harmadik nem, és frontálisan ütközött apámmal, akinek csigolyatörése lett.
A másik vezető - magyar állampolgár - még csak 17 éves volt, azaz ott nem is volt érvényes a jogosítványa, mert ott csak 18-tól lehet, és ez mindenkire vonatkozik. A poén az, hogy a srácot elengedték egy 5e ft szerű óvadékért, és semmilyen büntetést nem kapott, nyilván nem jelent meg a tárgyaláson.
Apámnak eltört a nyakcsigolyája, majd egy évig kórházban volt, a suli (meg a nőzés) mellett én csináltam a munkáját (hergeltem a műanyag gépeket). Volt, amikor a gimiből haza kellett mennem, mert gond volt... meg jártunk le hozzá belgrádba, hetente. Mai pénzen kb 5 milliót buktunk az egészen, ja és a verdát se fizették ki normálisan.
És persze örüljünk, hogy semmi maradandó baja nem lett.
Nem volt egy vicces dolog. Szóval vigyázni kell egymásra.
Ha megyünk talira, és új ember jön, ugye én megyek elöl, ismerem az utat, mindig elmondom, hogy ez nem a férfiassági próba, csak akkor előzze akit már én megelőztem, ha normálisan, könnyen tudja, és ha sokáig nem tudja, akkor sincs gond, én megvárom, figyelek rá. És megbeszéljük, ő mennyivel menne, és annyival megyünk. Persze, ha lehet.
És jól is van ez így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2008.10.24 péntek, 15:12:22 »

az ezüst gyakorlatilag már a 4. volt, és jelentős fáziskéséssel indult. 3an (1nem mondi, és 2 mondi) már a sor előtt voltunk amikor nekilátott előzni ... azt én már nem vállaltam volna be.

Bezzeg a nemMondi az biztonságosan ment, mint a szél! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #953 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 12:44:42 »

Ismét gyorsulási rendezvény van a tököli reptéren! action
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 15:32:37 »

Ismét gyorsulási rendezvény van a tököli reptéren! action

Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #955 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 15:46:27 »

Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...




Ez egy turbó ódi?

Csak nem kinn nyomultál te is?

Én csak a szpíkert hallottam egész nap, mintaha a szomszéd beszélgetne.

Meg az öööööööööööö,íííííííííííííííííííííííííííííííííí,ssssssssssssssssssssbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr,íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí---t. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 20:22:37 »


Ez egy turbó ódi?

Csak nem kinn nyomultál te is?

Én csak a szpíkert hallottam egész nap, mintaha a szomszéd beszélgetne.

Meg az öööööööööööö,íííííííííííííííííííííííííííííííííí,ssssssssssssssssssssbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr,íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí---t. nyes

Igen Audi. A második menettel még pont kijelezte a 9valamennyit, aztán mehett utána akatasztrófavédelmes kocsi (gondolom a szükséges vegyszerkkel) meg a tréler, de volt még egy újabb audijuk is a biztonság kedvéért.. hehe
A turbós bömösök csak mentek és mentek mint az állat, hibátlanul, hát igen...
Egyébként most a szpíker nem volt olyan idegesítő mint legutóbb mikor voltam.
Mit nem adnék, ha pár év múlva én is részt vennék egy turbós V6 Mondival.. hehe
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #957 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 20:49:45 »

Azon csodálkozom hogy 9 körüli volt a legjobb mert a múltkori nagytalin géppel mérve:
A nagytali legjobb reakcióidője: mACSman 0,655sec 
A nagytali legjobb 0-100km/h gyorsulása: zsoel 8,689sec ez azt jelenti hogy egy öreguras mondeo elverte volna a bandát a gyorsulásin fejvakaras




Asszem ott 200-ra vagy 400-ra(m) gyorsulnak időre!?

Javítsatok ki , ha nem igy van..........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 20:52:18 »

Asszem ott 200-ra vagy 400-ra(m) gyorsulnak időre!?
Javítsatok ki , ha nem igy van..........

1/4 mérföld, és annak az útnak a megtételét mérik időben.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 20:57:30 »

A nagytali legjobb 0-100km/h gyorsulása: zsoel 8,689sec ez azt jelenti hogy egy öreguras mondeo elverte volna a bandát a gyorsulásin fejvakaras

a sebesség ott már 200 körüli minimum, de a 9sec-os inkább 240-250.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #960 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 21:02:28 »

1/4 mérföld, és annak az útnak a megtételét mérik időben.



Akkor ott a 9 sec egy kicsit más..................
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 21:07:54 »

A nagytali legjobb reakcióidője: mACSman 0,655sec 

Ezt én bármikor feleannyi idő alatt megcsinálom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 21:09:35 »

Akkor ott a 9 sec egy kicsit más..................

hjahh, mint a Skyline-nál a 13 v 14 (!?) sec. kb 10 éve 1 cég felhúzott 1 skylinet, aminek ezután ez volt a gyorsulása ... maximális sebességre ami 349km/h volt nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 09:20:33 »

Ez hogy is van?  fejvakaras
2,2 tdci jó rajttal, gyorsulásban megfogja a porsche-t is?  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs&feature=related
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 12:30:36 »

Először haverkodj össze a szoftverrel hogy ne diszkvalifikáljon beugrásért.  vigyor3 wave

Az lett volna a tutter, ha rögtön szól hogy beugrás volt, emrt akkor másképp csinálom.
De az idő nem volt negatív! Hanem csak túl jó?  vigyor3 Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #965 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 12:32:25 »

Ez hogy is van?  fejvakaras
2,2 tdci jó rajttal, gyorsulásban megfogja a porsche-t is?  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs&feature=related
Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 12:54:11 »

Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...

Van itt mág pár videója a usernek, amiken ez a TDCi aláz: http://www.youtube.com/user/mondymania
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szabyk RST
Vendég
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 13:13:39 »

Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...



ez a barátomé Wink
de ő "csak" 10sec-es olyan 240-es célvonalikkal eljen
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 15:54:42 »

Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...
Persze, hogy hezitál a porschés arc!  fejvakaras Komolyan gondolja-e a mondis, hogy gyorsulni akar vele?  merges2
Ez van, ha v.ki elbízza magát!  eplus2  eplus2
Ha, meg is verte a tdci-t, azért az rendesen tartotta a tempót vele.  eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 16:22:44 »

ez a barátomé Wink
de ő "csak" 10sec-es olyan 240-es célvonalikkal eljen


Te hogy hogy nem voltál most? Figyeltem merre vagy, de nem láttalak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 17:31:17 »

Simán csak piros lett az érték ami a diszkvalifikálás szégyenteljes szine. Azaz piros lapot kaptál a szoftvertől. Legközelebb gyakoroljuk az indulást vigyor3 wave

Akkor kellett volna mondanod. Azt csináltuk volna, hogy rárakunk egy keménypapírt a monitorra, ahol a zöld van, oda egy lyukat fúrunk (vagy másik ablakokkal is le lehet takarni), és ha jön a jel, indulás. És nincs vita, nincs belépés.
És honnan tudod, hogy a progi nem úgy mér, hogy a 0,5 alatt mindenkit diszkvalifikál? Merthogy szerinte ez túl jó?

A mérésnek nincs sok értelme.

A vita a részemről lezárva, a mérési adatokat nem fogadom el. Pont.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 21:26:16 »

Van itt mág pár videója a usernek, amiken ez a TDCi aláz: http://www.youtube.com/user/mondymania
Ezek nagyon tetszenek! Grin A nagy arcoknak meglepetést okoz a mondeo! eplus2
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 16:34:25 »

Ezt a szégyent : http://www.youtube.com/watch?v=ejVi34lV8ME&NR=1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 21:52:20 »

Szerintem nem szégyen. A gt turbo punto gyárilag 130 lovas, chip tuning, + motor tuning és könnyedén 200 lovat kihoznak belőle. Hozzá a kasztni 900kg, a mondi 1500kg-val szemben.
Amúgy elég *** rajttal indult a mondis.  szomoru1
Naplózva
novakpeet
Vendég
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 16:31:18 »


sziasztok!
én még tök uj vagyok itt, ez az elsö kommentem. nyes tetszik ez az oldal, én a puntoclubboshoz vagyok szokva, ott az aktív tagok száma kb 5. nyes

azért írok pont ide, mert én egy gt puntot tuningoltam, kb 200le-s volt a végén(versenyturbó, cooler, chip, stb..). ebböl ültem át egy ST200-ba, most az van. nagyon tetszik a mondi, de tisztázhatjuk, hogy a punto elhagyta volna minden fokozatban, bárhonnan. sokkal erösebb volt a gt.....mind nyomatékban, mint lóeröben, igaz, hogy súlyban is a 2/3-a az st-nek. tehát a videó, ha szégyen, ha nem, ez van.....
de azt is aláírom, hogy a punto 180-ig elmenne, utána BIZTOS hogy befogná a 200-as!!!!!!! tehát ha a pálya mittomén lenne 600 méter, akkor simán enné a gt-t.
plusz elhiheti mindenki, hogy a videó után a gyerek szerelt egy napig, a fordos meg hazament és ivott egy sört eplus2 én rengeteget feküdtem alatta, fölötte, mindenhol, ezzel remélem nem lesz ilyen baj........... vigyor3
üdv
novakpeet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #975 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 17:05:56 »

sziasztok!
én még tök uj vagyok itt, ez az elsö kommentem. nyes tetszik ez az oldal, én a puntoclubboshoz vagyok szokva, ott az aktív tagok száma kb 5. nyes

azért írok pont ide, mert én egy gt puntot tuningoltam, kb 200le-s volt a végén(versenyturbó, cooler, chip, stb..). ebböl ültem át egy ST200-ba, most az van. nagyon tetszik a mondi, de tisztázhatjuk, hogy a punto elhagyta volna minden fokozatban, bárhonnan. sokkal erösebb volt a gt.....mind nyomatékban, mint lóeröben, igaz, hogy súlyban is a 2/3-a az st-nek. tehát a videó, ha szégyen, ha nem, ez van.....
de azt is aláírom, hogy a punto 180-ig elmenne, utána BIZTOS hogy befogná a 200-as!!!!!!! tehát ha a pálya mittomén lenne 600 méter, akkor simán enné a gt-t.
plusz elhiheti mindenki, hogy a videó után a gyerek szerelt egy napig, a fordos meg hazament és ivott egy sört eplus2 én rengeteget feküdtem alatta, fölötte, mindenhol, ezzel remélem nem lesz ilyen baj........... vigyor3üdv
novakpeet
eljen végre valakinek van összehasonlítási alapja.
Grat az új verdához.Sok sikert hozzá.A minin megcsekkoljuk. integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
novakpeet
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 17:12:43 »

eljen végre valakinek van összehasonlítási alapja.
Grat az új verdához.Sok sikert hozzá.A minin megcsekkoljuk. integet2

köcce.....
csak hogy gizduljak egy ilyen oldalon:  http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29153

ez volt a kis szerelmem... rinya
talin tali nyes
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:01:40 »

Sziasztok!

Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:09:21 »

Sziasztok!

Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.

Szia!  integet2

80-ról gyorsulással 4.-ben kipróbálhatjuk autóinkat.  eplus2
3-ban az enyém már túl magas fordulaton pörög, a nyomaték csúcson túl van már, innen biztos leléped.
Ha 60-tól nézzük, 3-ban, 4-ben a gyorsulást akkor is érdekes eredményeket kaphatunk.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:15:36 »

Szia!  integet2

80-ról gyorsulással 4.-ben kipróbálhatjuk autóinkat.  eplus2
3-ban az enyém már túl magas fordulaton pörög, a nyomaték csúcson túl van már, innen biztos leléped.
Ha 60-tól nézzük, 3-ban, 4-ben a gyorsulást akkor is érdekes eredményeket kaphatunk.


Persze dízellel 4be gondoltam, mert ott már elfogy a 3 nekik.
majd a tavaszi talin.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:22:09 »

Persze dízellel 4be gondoltam, mert ott már elfogy a 3 nekik.
majd a tavaszi talin.

Amint látom, már vagy 10 autóval kell a tavaszin gyorsulnom!  ijedt
Remélem bírom majd kuplunggal! wow3
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:28:13 »

Amint látom, már vagy 10 autóval kell a tavaszin gyorsulnom!  ijedt
Remélem bírom majd kuplunggal! wow3

Kik jelentkeztek be még milyen apropóból?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2009.01.21 szerda, 12:45:52 »

Kik jelentkeztek be még milyen apropóból?

A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még  jópár adrenalin függő.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2009.01.21 szerda, 13:19:32 »

A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még  jópár adrenalin függő.

Tényleg csak kiváncsiság képpen érdekelne, hogy a Te chip-es autóddal szembe milyet megy a benzines. Smiley Mert a tavaszi talin, a másik chipes Di-nél én is meglepődtem, hogy 1,5 autóval maradt le.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2009.01.21 szerda, 13:58:45 »

De idén jön a visszavágó Wink

Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:04:51 »

Sziasztok!

Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.

Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:05:33 »

A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még  jópár adrenalin függő.

Mondtam, kiállok ellened gyorsulni. ha már annyit cukkoltalak  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2009.01.21 szerda, 17:06:39 »

Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.

Akkor tavasszal megcsináljuk, nincs mese, csak a kíváncsiság kedvéért.  wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2009.01.21 szerda, 18:19:07 »

De idén jön a visszavágó Wink

Eversman

Benne vagyok!
Tényleg nem rosszindulatból hozom fel mindig, csak számomra is érthetetlen a dolog, és én lepődtem meg a legjobban.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #989 Dátum: 2009.01.21 szerda, 20:44:26 »

Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin  géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?  Wink
Még ne!Engem akkor nem is mértél......... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2009.01.21 szerda, 21:26:04 »

Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin  géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?  Wink

A te géppel mért adataid nem túl pontosak, mert ha már a gumiméret nem az, ami a szgépnél be van állítva, már pontatlan az egész.
Az egyik módszer, ami teljesen reális, a pályán egymás mellé állunk, semmi, semmi, semmi, most, itt nincs belépés, nem lehet megtanulni a ritmust. És aki először átlépte a csíkot, az nyert.
A másik a tököli pályán, ott szoktak felállítani gyorsulásmérőt, fotocellás, meg minden.
Ezek közül a Zsoel fog nyerni. A második meg attól függ, 400 vagy 200 méteren megyünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2009.01.21 szerda, 22:06:19 »

Nem a beugráson van a lényeg hanem a gépek erején.  A program pedig pont erre alkalmas mert a tényleges gyorsulást a kerék megindulástól számolja. 

A gépek erejét is rettentő nehéz megtippelni. F=ma. Az m az, amiben nem vagyunk biztosak. Mennyi az én autóm?
1540 kg. Elvileg ez egy 75 kilós sofőrrel együtt annyi, és a folyadékszintek 75%, gondolom, üa, és nem a sofőr.
Meg a túlsúly (én nem 75 vagyok). Szóval meg kellene mérni, pontosan. Ha csak 50 kilót tévedsz, 1590/1540, az már 4 lóerő (130-nál).
Persze... az még nem a világ vége. Meg ugyi lehet hasonlítgatni.
Végülis jogos, tényleg lehet vele mérni. Gondolom, már sok autót mértél, majd egyszer végignézném az adatokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2009.01.21 szerda, 22:12:56 »

Sziasztok!

Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.


Igen, ez egy erdekes felvetes. A gyari rugalmassagi adatokat 4ik fokozatban adjak meg, igy a dizli nyilvan joval ruganyosabb. De mi van akkor, ha azt mondjuk 80rol induljon ki ahogy bir...Nalam 80nal 3ban rug egy nagyot. Nagyon megindul. 4ikben nyilvan szerenyebb, mert nincs akkora fordulat.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2009.01.21 szerda, 22:32:23 »

Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin  géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?  Wink

Enyémet ne számold bele, nem tudok laptop képernyőről rajtolni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2009.01.21 szerda, 23:37:01 »

Igen, ez egy erdekes felvetes. A gyari rugalmassagi adatokat 4ik fokozatban adjak meg, igy a dizli nyilvan joval ruganyosabb. De mi van akkor, ha azt mondjuk 80rol induljon ki ahogy bir...Nalam 80nal 3ban rug egy nagyot. Nagyon megindul. 4ikben nyilvan szerenyebb, mert nincs akkora fordulat.

Elvileg úgy van, hogy a 6 sebességesnél 5-ből, az 5 sebességesnél 4-ből adja meg a ford... ami szerintem marhaság, mert a 6 sebességesnél is be lehet rakni negyedikbe... ezért van az, hogy a 6 sebességes tdci-nek jóval rosszabb adatot adnak meg.
Szerintem nem kell megkötni, hanyadikban mész. A lényeg, hogy nem válthatsz. Ha 80-120-ig bírja 3-ban (bírja), akkor miért ne mehetnél 3-ban.
Majd a pályán ki kell próbálni, engem is érdekel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 11:00:49 »

Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin  géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?  Wink
Még ne borítékolj! wave
Az enyémet még nem mérted be! hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #996 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:31:09 »

Gyorsulás.
 Borítékoljam mi lesz a végeredmény?  Wink
Majd dobsz egykét hibakódot a legjobbakéra és akkor lesz esélyük a többieknek is! eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #997 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:37:21 »

Erre egy telepített P0100  az ideális mert még nincs MIL visszajelzés és ez még nem teljes vészüzemmód, de gyorsulás során égő  hehe
Igen erre gondoltam! eljen taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:38:53 »

Majd dobsz egykét hibakódot a legjobbakéra és akkor lesz esélyük a többieknek is! eplus2 eplus2
Olyat még nem találtatok (...tunk) ki, hogy lassulásmérés? Ebből is lehetne konzekvenciákat levonni. Tárcsa, vagy bobfék, gumi fajtája, jellege,kora, állapota, méretei, stb. Melyik lenne a legjobb összeállítás és ki az aki ezt meg is lépi? Mert az elvileg mindenkit üt. De csak a következő talin. Tehát: egy ember már biztos hogy ott lesz a következőn. Wink ...meg az összes többi aki kíváncsi erre, meg aki nem. Hűűűűű de jót írtam!!! angel      (...így egy üveg pezsgő után.)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 20:03:17 »

Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.

Jó, ha 4000-4500-t! Kb 40km/h-ként pörög a motor egy ezrest! Wink
Sztem 160 körül kell V6-nál is elváltani 4-be ilyenkor... Persze ez függ a váltótól is.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.