Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 01:35:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 446112 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.07.13 szerda, 10:26:00 »

Az enyém is az a rövidebb fajta (vagy hosszabb, Joe Smiley), 94-es, de nem évjárattól függ.
 
Nézd meg ezt (Lacibá-féle grafikonok):
http://www.2l.hu/szabi/mondeoRPM-speed.xls
 
Eszerint a tiéd kapta az "2.0 16V" váltóját, az enyém pedig a "2.0 16V France, Italy and UK sport"-ét, ez a legrövidebb (vagy hosszabb).
Jóvammmmá":-))))))))))))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 00:55:00 »

mondeyeeyoo:10.74 200m 16.05 400m
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 09:00:00 »

mondeyeeyoo:10.74 200m 16.05 400m
Kész van?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 12:57:00 »

Kész van?
még nincs..
amint kész mérek új időket!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:38:00 »

Üdv! A tieéd milyen évjáratú?
Az enyém MKII, 1.8 benyás. 160-nál 4000-t pörök kb. 5-ben. Láttam már rövidebb áttételezésű mondit is, ugyan ezzel a motorral, ami 4000-nél épphogy 140-el ment, viszont jobban gyorsult. Bár most már az enyém is rendben van egy kis szívóoldali tunninggal, meg egy fasza sportdobbal. Sokat dobott.
Nekem ennyitt pörög!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:44:00 »

milyen gép??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:48:00 »

milyen gép??
2000-es benzines automataváltós!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:01:00 »

2000-es benzines automataváltós!
Itt tilt vagy megy többet is???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:03:00 »

A mienk MKII 2.0 automata és 4250 a 200km/h.
A tied 15le-vel erősebb és többet forog 200-on. Furi!
A mienk itt tilt és nem megy többet 200-nál.
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:06:00 »

Itt tilt vagy megy többet is???
Még ment volna!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:08:00 »

Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:11:00 »

Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:14:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:15:00 »

Bocsi az off képekért!De a büszkeségem ez a Mondika!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 21:08:00 »

Bocsi az off képekért!De a büszkeségem ez a Mondika!
Szép!!!!
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 22:38:00 »

Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
Álmos, melyik fokozatban viszi  200-t? 3 v. 4?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 23:26:00 »

3-as vége 170(6500) 4es vége 200(4250).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.07.15 péntek, 13:54:00 »

CSak óvatosan FARÓ !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.12.31 szombat, 13:03:00 »

Nem semmi!Ez meg turbós!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.12.31 szombat, 13:05:00 »

Itt a turbós!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2006.01.07 szombat, 16:12:00 »

hallod faro a joker megcsinálja a kocsim leverem a mondidatviszont gyerekek én is belépek a klubba mert nyáron veszem a dizel mondit eldöntöttem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2006.01.07 szombat, 16:15:00 »

2,2 TDCI 155 le és 360(400)Nm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 22:28:00 »

hallod faro a joker megcsinálja a kocsim leverem a mondidatviszont gyerekek én is belépek a klubba mert nyáron veszem a dizel mondit eldöntöttem
jajj neee..csak te neeee!!!
akkor én kilépek  a klubból!!!
csumma atesz!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2006.01.13 péntek, 14:49:00 »

kabbe faro
 ha kilépsz örökre megharagszom
vezzettem már TDCI-t és nagyon durvát lép!!!!!!!
jah és az még gyári volt!!!!!
egyszer összejöhetnénk 1 sörre farmen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:20:00 »

tdci 130le 2003 06  6 gang
0-100 9.83 s
80-120 8.9s 5-ik
100-140 12.65s 6-ik
2000 ford/min 120km/h 6.seb
3000 ford/min 185km/h 6.seb
a 2.2 tdci mennyivel jobb Huh? aki tudja légyszi mérje meg !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 13:29:00 »

Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 19:40:00 »

Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
És milyen tuningot tettél bele?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:11:00 »

Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
Nasum,
magyarázd már el lécci, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval miért gyorsul jobban, mert az én tapasztalatom is ez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:17:00 »

Nasum,
magyarázd már el lécci, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval miért gyorsul jobban, mert az én tapasztalatom is ez
Szia!
Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud.
Szerintem.  
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:30:00 »

Szia!
Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud.
Szerintem.  
Üdv.
de már akkor is gátolja a gyorsulást, amikor még nem is kapcsol be (villog a sárga fény + csúnya hangot ad)
nem mellesleg, nekem csak nagyon ritkán kapcsol be, mert 4x4-es
 
mit tudna ez a hajtáslánc egy 2.2-es tdci motorral...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:51:00 »

de már akkor is gátolja a gyorsulást, amikor még nem is kapcsol be (villog a sárga fény + csúnya hangot ad)
nem mellesleg, nekem csak nagyon ritkán kapcsol be, mert 4x4-es
 
mit tudna ez a hajtáslánc egy 2.2-es tdci motorral...
Már mi is gondolkodunk átültetésén!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:54:00 »

Már mi is gondolkodunk átültetésén!
jó, szerezzetek egy motort
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:55:00 »

Szia!
Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud.
Szerintem.  
Üdv.
Bekapcsolt kipörgésgátlóval vagy 1 autóval vagyok hátrébb... az nem jó. Hogy nyomom így le a sok ST-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:16:00 »

Bekapcsolt kipörgésgátlóval vagy 1 autóval vagyok hátrébb... az nem jó. Hogy nyomom így le a sok ST-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:18:00 »

Szia!
Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud.
Szerintem.  
Üdv.
Komolyan csodállak és még csak LESZ Mondeod
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:43:00 »

Komolyan csodállak és még csak LESZ Mondeod
Szia!
"...és még csak LESZ Mondeod "
Még cirka 120-145 NAP...
De már jobban telik az idő, szeptemberben még olyan messzinek tűnt ( az is ! )
Március elején diplomavédés, aztán belefogok a konkrétumokba, szerződés aláírás!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:46:00 »

jó, szerezzetek egy motort
Van 1 fölösleges. Sajna motorhibás és fél milla km-t megtett, de nagyon szupi kis 4.2 V8-as!  Jópénzért viheted!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2006.02.07 kedd, 13:11:00 »

Van 1 fölösleges. Sajna motorhibás és fél milla km-t megtett, de nagyon szupi kis 4.2 V8-as!  Jópénzért viheted!
kösz, már megyek is érte, a puttonyba legyen beépítve?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2006.02.18 szombat, 10:02:00 »

Levis küldi. Smiley
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2006.02.18 szombat, 11:23:00 »

Levis küldi. Smiley
 

Nem mondta, hogy melyik nyert?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2006.02.18 szombat, 11:24:00 »

Levis küldi. Smiley
 

Ebben az esetben remélem, hogy a rendőr.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2006.02.18 szombat, 17:05:00 »

Nem mondta, hogy melyik nyert?
Nem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 09:13:00 »

Ebben az esetben remélem, hogy a rendőr.
Ja, nyert egy posztost a Blaha aluljáróban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 09:58:00 »

Levis küldi. Smiley
 

Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején?
Vagy csak optikai csalás?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 10:22:00 »

Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején?
Vagy csak optikai csalás?
Passz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:12:00 »

Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején?
Vagy csak optikai csalás?
Együtt csillan a logo, meg a krómív teteje ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:42:00 »

Együtt csillan a logo, meg a krómív teteje ...
A vad száguldozás miatt van: a sok szúnyog ott gyűlik össze. Ők is szeretik a fordot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:13:00 »

A vad száguldozás miatt van: a sok szúnyog ott gyűlik össze. Ők is szeretik a fordot.
De a csevapot nem, ugye!?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:35:00 »

De a csevapot nem, ugye!?
Huh? Asztat nem a szúnyogok eszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2006.05.26 péntek, 10:41:00 »

Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide
Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.