Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 12:34:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 856888 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2004.12.03 péntek, 09:10:00 »

Szia Devlin!
 
Köszönöm, a jövő hét végén,vagy a rákövetkező héten jelentkezem!
 
Szabira megyek...
 
Köszi előre is!
 
Ger.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2004.12.03 péntek, 09:12:00 »

Ja! Nincs rádiókiszedő villám...  
van valakinak ötlete, hogy enélkül a célszerszám nélkül, hogyan lehet kiszedni a rádiót?Huh?
 
Ötleteket megköszönöm!
Ger
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2004.12.03 péntek, 09:25:00 »

Ja! Nincs rádiókiszedő villám...  
van valakinak ötlete, hogy enélkül a célszerszám nélkül, hogyan lehet kiszedni a rádiót?Huh?
 
Ötleteket megköszönöm!
Ger
4db 60-as szeg!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2004.12.03 péntek, 11:41:00 »

bicikliküllő.........tuti!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 10:42:00 »

Ger!
 
Nos, a következőket kellene tenni:
Rádió kiszedő villával ki kell húzni a rádiót a helyéről.
Le kell olvasni a part number-t. (Hosszú betű és szám kombináció), valamint a szériaszámot. (M-betűvel kezdő rövid kód.)
Nekem az is jó, ha le tudod fénymásolni a rádió oldalán lévő cimkét.
Ezeket az adatokat, valamint a forgalmi engedély fénymásolatát el kellene faxolni nekem a 06 26 560 921-es számra, Kovács Zsolt névre.
Ezek után, ha adsz egy mail címet elküldöm a kódot.
Figyelmeztetés!
Ne próbálkozz kitalálni a kódot, mert bizonyos számú próbálkozás után a rádió letilt és akkor baj van...
Üdv!
 
Devlin
Szia Devlin!
Újabb kérdés.
Joe hallot olyan bekötési lehetőségről az 5000-es rádióhoz amivel kiváltható a kihangosító. Tudsz erről valami bővebbet? Esetleg kivitelezési lehetőség?
Köszi Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 14:36:00 »

Szia Devlin!
Újabb kérdés.
Joe hallot olyan bekötési lehetőségről az 5000-es rádióhoz amivel kiváltható a kihangosító. Tudsz erről valami bővebbet? Esetleg kivitelezési lehetőség?
Köszi Shadow.
Shadow: Az alvázszámodat sajnos nem kaptam meg.
Olcsón dolgozó villanyászt tudnék, de mivel nincs műhelye, ezért télen nem dolgozik.
Sorry.
Az 5000-es rádióval történő kihangosító kiváltásról sem hallottam, sajnos.
Biztosan vannak ilyen leleményes emberek, de nekünk ezt a fajta "hackelést" a Ford tiltja.
Ger: Bicikliküllő tökéletes.
Várom az adatokat!
Üdv!
 
Devlin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2004.12.06 hétfő, 19:35:00 »

Shadow: Az alvázszámodat sajnos nem kaptam meg.
Olcsón dolgozó villanyászt tudnék, de mivel nincs műhelye, ezért télen nem dolgozik.
Sorry.
Az 5000-es rádióval történő kihangosító kiváltásról sem hallottam, sajnos.
Biztosan vannak ilyen leleményes emberek, de nekünk ezt a fajta "hackelést" a Ford tiltja.
Ger: Bicikliküllő tökéletes.
Várom az adatokat!
Üdv!
 
Devlin
Hali Devlin elküldtem!
Várok és köszönöm a válaszokat.
Akkor tavasszal visszatérünk rá (mármint a villanyászra.)  
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2005.01.15 szombat, 14:49:00 »

Sziasztok!
Szerintetek melyik alegjobb márkaszerviz elektromos témában?
Ugyanis a mondeom(2003-as,garis) nagyonritkán kinyitja menet közben a csomagtartót!!!Nagyon zavaró.
A márik a sony(gyári) rádió szintén csak néha előforduló(hoszabb utakon) villogása .
Mindenesetre köszönöm a segítséget.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2005.01.15 szombat, 20:11:00 »

Sziasztok!
Szerintetek melyik alegjobb márkaszerviz elektromos témában?
Ugyanis a mondeom(2003-as,garis) nagyonritkán kinyitja menet közben a csomagtartót!!!Nagyon zavaró.
A márik a sony(gyári) rádió szintén csak néha előforduló(hoszabb utakon) villogása .
Mindenesetre köszönöm a segítséget.
A villogás nálam is van. Csak hoszabb úton csinálja, és csak sötétben. Asszem a vezérlőelektronika melegszik túl, állítólag. Márkaszerviz: a Szeleczkynél elég jónak tűnik a villanyrészleg, de lehet, hogy a Solymáriakkal nézetném meg. Nekem most nincs időm ezzel foglalkozni, de ha megvan a megoldás, írd már ide.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2005.01.15 szombat, 23:04:00 »

Shadow: Az alvázszámodat sajnos nem kaptam meg.
Olcsón dolgozó villanyászt tudnék, de mivel nincs műhelye, ezért télen nem dolgozik.
Sorry.
Az 5000-es rádióval történő kihangosító kiváltásról sem hallottam, sajnos.
Biztosan vannak ilyen leleményes emberek, de nekünk ezt a fajta "hackelést" a Ford tiltja.
Ger: Bicikliküllő tökéletes.
Várom az adatokat!
Üdv!
 
Devlin
Ollé de jó hogy hallok magáról úgyis keresni akartam Smiley)))
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2005.01.19 szerda, 16:30:00 »

Hali Devlin elküldtem!
Várok és köszönöm a válaszokat.
Akkor tavasszal visszatérünk rá (mármint a villanyászra.)  
Üdv Shadow.
Szia Shadow!
Sajnos semminemű olyan infora nem sikerült ráakadnom, ami ezt a hírt megerősítené.
Az 5000-es kimenetén csak egy némító szál van, amire ha híváskor jel érkezik elnémítja a rádiót.
Sorry!
Villanyász ügyben, pedig ne add fel a reményt!
Jön a tavasz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2005.01.19 szerda, 16:40:00 »

Srácok!
Többen kértetek tőlem rádiókód lekérdezést.
Nos, itt és most szeretnék tisztázni pár dolgot.
1. Csak hivatalosan tudok kódot lekérdezni.
sajnos ezügyben nem tud működni a "haveri alapon dolog".
2. A lekérdezéshez 4 dolog szükségeltetik.
- Az ügyfél személye (No telefon, no mail.)
- A rádió (illetve az azon lévő alkatrész és  sorozatszám.
- Az autó. (Az alvázszám miatt.)
Ezen adatok fényében le tudjuk kérdezni a rádiókódot.
3. A lekérésnek NINCS FORD ÁLTAL MEGHATÁROZOTT DÍJA. (Mi szívességi alapon csináljuk.)
4. Sajnos az adatokat minden esetben le kell jelentenünk a Ford-rendszeren az esetleges lopott rádiók kiszűrése miatt.
Így kérek mindenkit, hogy a fenti leirat fényében keressetek meg ezekkel a dolgokkal.
Köszönöm!
 
Devlin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2005.01.19 szerda, 17:00:00 »

Srácok!
Többen kértetek tőlem rádiókód lekérdezést.
Nos, itt és most szeretnék tisztázni pár dolgot.
1. Csak hivatalosan tudok kódot lekérdezni.
sajnos ezügyben nem tud működni a "haveri alapon dolog".
2. A lekérdezéshez 4 dolog szükségeltetik.
- Az ügyfél személye (No telefon, no mail.)
- A rádió (illetve az azon lévő alkatrész és  sorozatszám.
- Az autó. (Az alvázszám miatt.)
Ezen adatok fényében le tudjuk kérdezni a rádiókódot.
3. A lekérésnek NINCS FORD ÁLTAL MEGHATÁROZOTT DÍJA. (Mi szívességi alapon csináljuk.)
4. Sajnos az adatokat minden esetben le kell jelentenünk a Ford-rendszeren az esetleges lopott rádiók kiszűrése miatt.
Így kérek mindenkit, hogy a fenti leirat fényében keressetek meg ezekkel a dolgokkal.
Köszönöm!
 
Devlin
Korrekt :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2005.01.19 szerda, 17:29:00 »

Srácok!
Többen kértetek tőlem rádiókód lekérdezést.
Nos, itt és most szeretnék tisztázni pár dolgot.
1. Csak hivatalosan tudok kódot lekérdezni.
sajnos ezügyben nem tud működni a "haveri alapon dolog".
2. A lekérdezéshez 4 dolog szükségeltetik.
- Az ügyfél személye (No telefon, no mail.)
- A rádió (illetve az azon lévő alkatrész és  sorozatszám.
- Az autó. (Az alvázszám miatt.)
Ezen adatok fényében le tudjuk kérdezni a rádiókódot.
3. A lekérésnek NINCS FORD ÁLTAL MEGHATÁROZOTT DÍJA. (Mi szívességi alapon csináljuk.)
4. Sajnos az adatokat minden esetben le kell jelentenünk a Ford-rendszeren az esetleges lopott rádiók kiszűrése miatt.
Így kérek mindenkit, hogy a fenti leirat fényében keressetek meg ezekkel a dolgokkal.
Köszönöm!
 
Devlin
Szia Devlin!
Kissé mellbeverő a dolog, mármint, hogy nekem van egy számlám (Ivanics), ahol részösszegként 5500 Ft szerepel, mint rádiókód lekérés ;-(((
Ez biztos a Ghia felárhoz tartozik ;-) Szerencsére ez csak MK I-es, logikus, hogy egy MKIII-as Ghia kódja legalább 16500 Ft. ;-))) Legközelebb kereslek, bár nem akarok másikat venni, egyelőre.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2005.01.19 szerda, 19:31:00 »

Szia Devlin!
Kissé mellbeverő a dolog, mármint, hogy nekem van egy számlám (Ivanics), ahol részösszegként 5500 Ft szerepel, mint rádiókód lekérés ;-(((
Ez biztos a Ghia felárhoz tartozik ;-) Szerencsére ez csak MK I-es, logikus, hogy egy MKIII-as Ghia kódja legalább 16500 Ft. ;-))) Legközelebb kereslek, bár nem akarok másikat venni, egyelőre.
Üdv ND
apáméknak ingyen megmondták. Kétszer is, mert elfelejtették... Pedig használtként vették.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2005.01.19 szerda, 19:52:00 »

elye = helye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2005.01.19 szerda, 19:52:00 »

apáméknak ingyen megmondták. Kétszer is, mert elfelejtették... Pedig használtként vették.
Én másodszorra már fizettettem volna. A elye az ÁFA sor alatt lett volna, rövidítése pedig HA :-) Találd ki magad, mit jelent, Jimmyt a magam részéről nem annyira kedvelem...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2005.01.19 szerda, 21:01:00 »

Én másodszorra már fizettettem volna. A elye az ÁFA sor alatt lett volna, rövidítése pedig HA :-) Találd ki magad, mit jelent, Jimmyt a magam részéről nem annyira kedvelem...
Hülyeségi adó? hülyék adakozzatok? Hamar Alóvét? A bosszantó az az, hogy ha megveszed a verdát, hiányzik a kód, simán kicsengeted az 5500-at, hogy szóljon már végre (nem a kód, nem a verda, hanem a rádió). Én valszeg kifizetném (ezek után nem fogom).
 
Amikor építkeztünk, az ajtóknál felszámoltak beépítési díjat (ez benne volt az alapárban, azaz OK), meg jöttek a passzítással. Kb 10x kérdeztem meg, mi az a passzítás, de nem tudtak 2x ugyanolyn választ adni. Felhívtam az egyik építkezéssel foglalkozó cimborámat, aki elmondta azoknak akiknél volt (melósok), majd kollektív röhögést hallottam. Ja, és ők is felírták ezt, merthogy holtig tanul az ember. A másik, egy 14 nm-es teraszra 4,5 köbméter betont számoltak. Mindezt 140e-ért. Erre azt mondtam, van rá 35e, számolgassák addig, amíg ennyi jön ki. És kijött!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2005.01.19 szerda, 21:24:00 »

És még sorolhatnánk a lehúzásokat, átveréseket, amik mindennapjainkat tarkítják.
De értsétek meg!
Attól, hogy ennek ennek a kódlekérésnek nincs HIVATALOS tarifája, a márkaszervíz még elkérheti a lekérés MUNKADÍJÁT!
Szó sincs róla, hogy üzleti érdekeket szeretnék sérteni, az csupán baráti megjegyzés a tesóknak, hogy ha fizettetni akarnak veletek, akkor esetleg érdemes tovább keresgélni, nem pedig azzal érvelni, hogy ennek márpedig nincs hivatalos díja.
Devlin nevű Fordos dolgozót, pedig úgy sem ismernek a kollégák...
Remélem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 08:01:00 »

Ezt figyeljézek!!!!!
 
Barátom autója májusban lesz 2 éves. Helyi kereskedésből felhívták, hogy mivel lejár a 2 éves garancia, van rá mód hogy vásároljon +1 év extra garanciát! Ez potom 30e Hf !!!!!!
Jó, gondolta Ő, de majd csak májusban, ha lejár a 2 év.
Mivel itt a környéken nincs jó híre eme csapatnak, kicsit északabbra ment javíttatni. Már a hozzáállásuk is más volt. Nem álló diagnosztika, hümmögés, fejcsóválá, hanem compu. a csatlakozóba és irány a városi terhelés. 5perc után hiba diagnosztizálva ,javítás lezsírozva...
Barátom ezek után rákérdezett a +1 év garira. Központi adatbázis.....és lám-lám, a FORD HUNGARY szerint ezen a kocsin alapból 3 év a garancia!!!!!!! Tehát náluk még egy évig ingyenes az alkatrész utánpótlás!  
 
NO COMMENT !!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 14:15:00 »

Szia Shadow!
Sajnos semminemű olyan infora nem sikerült ráakadnom, ami ezt a hírt megerősítené.
Az 5000-es kimenetén csak egy némító szál van, amire ha híváskor jel érkezik elnémítja a rádiót.
Sorry!
Villanyász ügyben, pedig ne add fel a reményt!
Jön a tavasz...
Oké Devlin!
Köszönöm! Tavasszal beszélünk, mert lehet, hogy lesz egy vez. szíj cserém is addigra. + A gyári visszahívás a Fordtól. Ha lehet küldj légyszi a mailomra egy tel. számot.
Thx Shadow.
u.i. Ráér mert ha esedékes lesz a dolog akkor keresnélek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2005.01.21 péntek, 00:27:00 »

Hi ! Ford piramisrol ,vélemény ,ami obudán van, mert ott is müködik szerviz??
 
Rew
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2005.01.21 péntek, 08:26:00 »

Én másodszorra már fizettettem volna. A elye az ÁFA sor alatt lett volna, rövidítése pedig HA :-) Találd ki magad, mit jelent, Jimmyt a magam részéről nem annyira kedvelem...
Jimmyt ez esetben max apáméktól kapnál:)
(hozzáteszem: nem jogosan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2005.01.22 szombat, 20:06:00 »

Hi ! Ford piramisrol ,vélemény ,ami obudán van, mert ott is müködik szerviz??
 
Rew
Rewonka
 
A Piramist most az Auto-Fort működteti.
Kb. ugyanaz a színvonal, csak kicsi a raktárkészletük.
Viszont az autó naponta többször is hoz árut a Váci útról.
Teljeskörű szolgáltatással bírnak, csak emiatt az "átszállítósdi" miatt van, hogy várni kell a javítás végére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2005.01.22 szombat, 21:32:00 »

Sziasztok!
Most sezeretnék venni használt (2001) mondeót, de nagyon bizalmatlan vagyok (főleg a külföldről behozott 60000 km-es dízelekkel:), ezért szeretnék vásárlás előtt szervízes átvizsgálást. Melyik szervízet ajánlott meglátogatni Pesten? A Könyves Kálmán úti elsőre jónak tünik, mi a véleménytek róla?
 
Köszönettel egy leendő Mondeos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2005.01.22 szombat, 21:57:00 »

Sziasztok!
Most sezeretnék venni használt (2001) mondeót, de nagyon bizalmatlan vagyok (főleg a külföldről behozott 60000 km-es dízelekkel:), ezért szeretnék vásárlás előtt szervízes átvizsgálást. Melyik szervízet ajánlott meglátogatni Pesten? A Könyves Kálmán úti elsőre jónak tünik, mi a véleménytek róla?
 
Köszönettel egy leendő Mondeos
Szia Robko!
Nézzél utána a DCT számítógépes vizdgálatnak.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 06:10:00 »

Hülyeségi adó? hülyék adakozzatok? Hamar Alóvét? A bosszantó az az, hogy ha megveszed a verdát, hiányzik a kód, simán kicsengeted az 5500-at, hogy szóljon már végre (nem a kód, nem a verda, hanem a rádió). Én valszeg kifizetném (ezek után nem fogom).
 
Amikor építkeztünk, az ajtóknál felszámoltak beépítési díjat (ez benne volt az alapárban, azaz OK), meg jöttek a passzítással. Kb 10x kérdeztem meg, mi az a passzítás, de nem tudtak 2x ugyanolyn választ adni. Felhívtam az egyik építkezéssel foglalkozó cimborámat, aki elmondta azoknak akiknél volt (melósok), majd kollektív röhögést hallottam. Ja, és ők is felírták ezt, merthogy holtig tanul az ember. A másik, egy 14 nm-es teraszra 4,5 köbméter betont számoltak. Mindezt 140e-ért. Erre azt mondtam, van rá 35e, számolgassák addig, amíg ennyi jön ki. És kijött!!!
hehe, tanulságos...amúgy a HA az télleg hülyeségi adó akart lenni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 07:38:00 »

Sziasztok!
Most sezeretnék venni használt (2001) mondeót, de nagyon bizalmatlan vagyok (főleg a külföldről behozott 60000 km-es dízelekkel:), ezért szeretnék vásárlás előtt szervízes átvizsgálást. Melyik szervízet ajánlott meglátogatni Pesten? A Könyves Kálmán úti elsőre jónak tünik, mi a véleménytek róla?
 
Köszönettel egy leendő Mondeos
a solymárit:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 09:07:00 »

Rewonka
 
A Piramist most az Auto-Fort működteti.
Kb. ugyanaz a színvonal, csak kicsi a raktárkészletük.
Viszont az autó naponta többször is hoz árut a Váci útról.
Teljeskörű szolgáltatással bírnak, csak emiatt az "átszállítósdi" miatt van, hogy várni kell a javítás végére.
Szia!
Nem akarlak elkeserítteni de ha külföldröl hozott és nem magánszemély hozta saját részre hanem kereskedő eladni akkor vagy sok kilóméter van benn Kb 200E vagy a felett vagy törött volt.
Ezt onnan tudom,hogy sógorom is ezzel foglakozik és párszor már voltam vele kinn.Úgyhogy jól nézesd át amit kintről hoztak!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 10:21:00 »

Szia!
Nem akarlak elkeserítteni de ha külföldröl hozott és nem magánszemély hozta saját részre hanem kereskedő eladni akkor vagy sok kilóméter van benn Kb 200E vagy a felett vagy törött volt.
Ezt onnan tudom,hogy sógorom is ezzel foglakozik és párszor már voltam vele kinn.Úgyhogy jól nézesd át amit kintről hoztak!!!
Szia gyalak!
 
Köszi.
 
Igen, ezt már hallottam és ezért inkább hazai tulajtól szeretnék venni (meg láttam is autókereskedésekben: 4 éves, dízel kocsi 130.000 km-rel (óra szerint!!!!) teljesen lestrapált ajtóbehúzóval, szinte hibátlan pedálokkal, meg bőr bőrkormánnyal:) ). De kevés a hazai és azoknál is azért felmerül a gyanú, főleg, ha már 2. tulaj... Ezért egyeztettem már időpontot egy szervízben. Érdekelne, hogy ilyenkor valami súlyos hibát ki lehet-e mutatni, vagy arra csak használat közben (vétel után) fogok rájönni?Mennyire lehet megbízni a szakszervízek átvizsgálásában (miben lehet megbízni, ha abban nem)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 10:31:00 »

Sziasztok!
Most sezeretnék venni használt (2001) mondeót, de nagyon bizalmatlan vagyok (főleg a külföldről behozott 60000 km-es dízelekkel:), ezért szeretnék vásárlás előtt szervízes átvizsgálást. Melyik szervízet ajánlott meglátogatni Pesten? A Könyves Kálmán úti elsőre jónak tünik, mi a véleménytek róla?
 
Köszönettel egy leendő Mondeos
Szia ND!
 
Elolvastam a tájékoztatójukat (http://dct.thg.hu/prospectus/01.html) és után amegnéztem, hogy hol vannak: Ady Endre út és az autópiac területén. Nekem egyszer egy kereskedő (akinek az autópiacon vannak autói), azt mondta, hogy ez a teszt minden autóról jobbat hozott ki, mint amit a szervízek megállapítottak. Szerinte ez a teszt pénzkidobás, inkább márkaszervíz vizsgálatot ajánlott (bár lehet, hogy evvel akarta menteni a kocsijait? DE nem akart egy (altala ismert) márkaszervízre sem rábeszélni).
 
Neked van tapaszatalatod a teszttel kapcsolatban? Tényleg kihozza, ha valami megérett a cserére?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 11:48:00 »

Szia ND!
 
Elolvastam a tájékoztatójukat (http://dct.thg.hu/prospectus/01.html) és után amegnéztem, hogy hol vannak: Ady Endre út és az autópiac területén. Nekem egyszer egy kereskedő (akinek az autópiacon vannak autói), azt mondta, hogy ez a teszt minden autóról jobbat hozott ki, mint amit a szervízek megállapítottak. Szerinte ez a teszt pénzkidobás, inkább márkaszervíz vizsgálatot ajánlott (bár lehet, hogy evvel akarta menteni a kocsijait? DE nem akart egy (altala ismert) márkaszervízre sem rábeszélni).
 
Neked van tapaszatalatod a teszttel kapcsolatban? Tényleg kihozza, ha valami megérett a cserére?
Szia Robko!
 
Az autópiac mellettit nem javaslom, túl közel van tűzhöz ;-))) A másikban se voltak a topon még tavaly a kezelők, de a rendszer attól még üzemel. Jómagam anno ott vizsgáltattam be, pitiáner dolgot nem vetek figyelembe, ettől a rendszer sem volt topon. Pl.: a kocsimon alacsonyabb volt gumi, ami a kilométeróra csalásban jelentkezett, ráadásul mivel ezen keresztül mért a rendszer, ezt a hibát mindenhová bevitte. Persze csak utólag jöttem rá én is. ;-(((
Mondjuk 15eFt a vizsgálat kb. Nézd meg a grafikonokat, miket mérnek, illetve mutatnak ki. Elviszed egy márkaszervizbe, ahol rábízzák valakire, akinek a tudásáról semmi infod nincs.  
A lényeg, hogy szerintem egy ilyen értékű kocsinál légy nagyvonalú és dobj ki ennyi pénzt. Ha kimutatja, hogy a váltód négyesbe vacak, vagy a féked (amit nem 5 km/h -val mérnek) rossz egyszerre le tudod alkudni ezeknek a javítási költségét az árból. Már a duplája visszajön. A szervíz szerelni akar, neki a célja, hogy megvedd és odahord kuncsaftként. Ez a rendszer meg ebből él, tudják, hogy nem fogod visszavinni még egyszer, de a hírüket tovább adhatod.
Kikötve kihúzatták 120 km/h-ig 80-ról befékezték, körbejárták rétegvastagság mérővel, stb.
Szóval vidd el ide is oda is és akkor a bevásárlás kockázatát csökkentheted. Ez olyan mint a biztosítás, csak most előre fizetsz.
Üdv ND
Ui.: a lényeg, egy kereskedőtől  akartam venni VW Passatot előtte, három napja odajártam a kocsi végett, délelőtt 11-kor lefikszáltam, hogy visszük a kocsit a vizsgálatra 14 órára. 13-kor odamentem, azt mondták, délben eladták az autót egy vidéki kereskedőnek (azért nincs papír róla!). Pedig kp-s vevő lettem volna. Szóval ők tudták, hogy ez a rendszer kihozza, azt, amit egy szerelő nem tudhat meg egy-két óra alatt. A kocsit elvitték egy másik telephelyre, chip tuningos volt és féltem , hogy véres a torka. Először mérges voltam, persze így megspóroltak egy kis pénzt nekem, mert a vizsgálat után mondtam volna, hogy köszönöm nem kérem, ők meg mondták volna, hogy erről ők nem tudtak, csak bevették eladásra és sajnálják. Csak több dolog gyanús volt a kocsi, hablatyoltak, hogy hol volt sérült (digit gép máshol mutatta), a rádiót kicserélték egy olcsó piaci vacakra (még az új dobozát is bent hagyták hátul), gumik – felnik nem egy chip tuningos kocsihoz illettek, aki tuningol az nem jár ilyenekkel, stb Tehát nekem, hogy úgy mondjam kétszer bejött ez a rendszer. Egyszer amikor elriasztotta az eladót, egyszer amikor megvettem a Mondimat. Ha egy kocsin nincs bibi, akkor ott valami nagy bibi van ;-))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 13:58:00 »

Szia Robko!
 
Az autópiac mellettit nem javaslom, túl közel van tűzhöz ;-))) A másikban se voltak a topon még tavaly a kezelők, de a rendszer attól még üzemel. Jómagam anno ott vizsgáltattam be, pitiáner dolgot nem vetek figyelembe, ettől a rendszer sem volt topon. Pl.: a kocsimon alacsonyabb volt gumi, ami a kilométeróra csalásban jelentkezett, ráadásul mivel ezen keresztül mért a rendszer, ezt a hibát mindenhová bevitte. Persze csak utólag jöttem rá én is. ;-(((
Mondjuk 15eFt a vizsgálat kb. Nézd meg a grafikonokat, miket mérnek, illetve mutatnak ki. Elviszed egy márkaszervizbe, ahol rábízzák valakire, akinek a tudásáról semmi infod nincs.  
A lényeg, hogy szerintem egy ilyen értékű kocsinál légy nagyvonalú és dobj ki ennyi pénzt. Ha kimutatja, hogy a váltód négyesbe vacak, vagy a féked (amit nem 5 km/h -val mérnek) rossz egyszerre le tudod alkudni ezeknek a javítási költségét az árból. Már a duplája visszajön. A szervíz szerelni akar, neki a célja, hogy megvedd és odahord kuncsaftként. Ez a rendszer meg ebből él, tudják, hogy nem fogod visszavinni még egyszer, de a hírüket tovább adhatod.
Kikötve kihúzatták 120 km/h-ig 80-ról befékezték, körbejárták rétegvastagság mérővel, stb.
Szóval vidd el ide is oda is és akkor a bevásárlás kockázatát csökkentheted. Ez olyan mint a biztosítás, csak most előre fizetsz.
Üdv ND
Ui.: a lényeg, egy kereskedőtől  akartam venni VW Passatot előtte, három napja odajártam a kocsi végett, délelőtt 11-kor lefikszáltam, hogy visszük a kocsit a vizsgálatra 14 órára. 13-kor odamentem, azt mondták, délben eladták az autót egy vidéki kereskedőnek (azért nincs papír róla!). Pedig kp-s vevő lettem volna. Szóval ők tudták, hogy ez a rendszer kihozza, azt, amit egy szerelő nem tudhat meg egy-két óra alatt. A kocsit elvitték egy másik telephelyre, chip tuningos volt és féltem , hogy véres a torka. Először mérges voltam, persze így megspóroltak egy kis pénzt nekem, mert a vizsgálat után mondtam volna, hogy köszönöm nem kérem, ők meg mondták volna, hogy erről ők nem tudtak, csak bevették eladásra és sajnálják. Csak több dolog gyanús volt a kocsi, hablatyoltak, hogy hol volt sérült (digit gép máshol mutatta), a rádiót kicserélték egy olcsó piaci vacakra (még az új dobozát is bent hagyták hátul), gumik – felnik nem egy chip tuningos kocsihoz illettek, aki tuningol az nem jár ilyenekkel, stb Tehát nekem, hogy úgy mondjam kétszer bejött ez a rendszer. Egyszer amikor elriasztotta az eladót, egyszer amikor megvettem a Mondimat. Ha egy kocsin nincs bibi, akkor ott valami nagy bibi van ;-))))
Köszi ND!
 
Igazad van, a vételárhoz képest elhanyagolható a 15.000 ft és ha még a vizsgálat után is tetszik a gép, akkor még nyugodtabb lehetek. Ha meg nem vállalja az eladó, akkor főleg megnyugodhatok, hogy nem vettem meg.
 
Te melyik szervízbe jársz? Van valami tapasztalatod/infód a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-ról?
 
 
Üdv Robko
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 15:28:00 »

Köszi ND!
 
Igazad van, a vételárhoz képest elhanyagolható a 15.000 ft és ha még a vizsgálat után is tetszik a gép, akkor még nyugodtabb lehetek. Ha meg nem vállalja az eladó, akkor főleg megnyugodhatok, hogy nem vettem meg.
 
Te melyik szervízbe jársz? Van valami tapasztalatod/infód a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-ról?
 
 
Üdv Robko
Szia Robko!
Nem járok szervízbe. Cromaxnál voltam, vegyes érzelmekkel. Ha vinni kell, akkor keresek valakit, aki ismeri a tipust és nem ezen tanul.
Ha infót akarsz, akkor olvassál vissza, de ne általánosítsál, mert általában ha valaki elégedetten jön el a szervizből az természetesnek tartja és nem reklámozza. Aki mérgesen, az világá kűrtöli. Nem mindig annak van igaza, aki hangosabb ;-) A Könyvesnél volt valaki, aki ingyen kapott másfél deci olajat a szervóba, ez jó jel, de lehet, hogy két ember és adott pillanat műve ez csak. Fogalmazd meg a kérdéseidet előre a kocsival kapcsolatban, rangsorold a számodra fontosakat, hogy tudj dönteni, mert nem sok időd lesz majd akkor elmélkedni. Mit akarsz venni? II vagy III?
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 16:13:00 »

Köszi ND!
 
Igazad van, a vételárhoz képest elhanyagolható a 15.000 ft és ha még a vizsgálat után is tetszik a gép, akkor még nyugodtabb lehetek. Ha meg nem vállalja az eladó, akkor főleg megnyugodhatok, hogy nem vettem meg.
 
Te melyik szervízbe jársz? Van valami tapasztalatod/infód a Könyves Kálmán körúti Auto Fort-ról?
 
 
Üdv Robko
Helló Robko!
 
Szerintem az üllőiúton lévő FORD Petrányi meglehetősen korrekt!
Voltunk náluk szervízben és nem mondták azt mindenre hogy "hát ez sajnos csere"!
Még MAF-ot is hajlandóak voltak tisztítani.
Úgyhogy csak ajánlani tudom!
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 17:41:00 »

Szia ND!
 
Elolvastam a tájékoztatójukat (http://dct.thg.hu/prospectus/01.html) és után amegnéztem, hogy hol vannak: Ady Endre út és az autópiac területén. Nekem egyszer egy kereskedő (akinek az autópiacon vannak autói), azt mondta, hogy ez a teszt minden autóról jobbat hozott ki, mint amit a szervízek megállapítottak. Szerinte ez a teszt pénzkidobás, inkább márkaszervíz vizsgálatot ajánlott (bár lehet, hogy evvel akarta menteni a kocsijait? DE nem akart egy (altala ismert) márkaszervízre sem rábeszélni).
 
Neked van tapaszatalatod a teszttel kapcsolatban? Tényleg kihozza, ha valami megérett a cserére?
barátom vitte a kocsiját a Váci úti Autó Fortba. Alapvető dolgokat nem vettek észre. Én azért ajánlanám a Solymárt (de komolyan), mert van ott több ismerős is, rájuk lehet csörögni, hogy tényleg jól nézzék át a kocsit, és arról a szervízről egy kivételével tényleg csak jókat hallottam.
 
Esetleg a Gátfalvi Csabát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 21:42:00 »

Helló Robko!
 
A 2001 utáni Mondeonál az ajtóbehúzó kopottsága nem mérvadó, mert az elég gyengére sikeredett ennél a típusnál. (Hamar lekopik a festék.)
Én -megmondom őszintén- fázom a külfökdről behozott autók miatt.
Ismerek egy-két kereskedőt, de...
Ha beviszed egy márkakereskedésbe átvizsgálásra az autót, akkor meg tudják állapítani, hogy jogos-e az órában lévő km. mennyiség, vagy esetleg...
A rejtett hibákat -sajnos- eléggé körülményes kiszűrni, főleg dízelnél. (Hogy a Common Rail-esekről ne is beszéljek.)
Ja, Common Rail-t a Fordnál TDCI-nek becézik.
Ott a nagynyomású befecskendező rendszer és az itthon kapható enyhén szólva is kifogásolható minőségű gézolaj csodákat tud tenni.
Szerintem mindenképp nézesd meg márkaszervízzel, vagy egy jó maszek szerelővel is, hogy a nem motorikus hibákat ki tudd szűrni, valamint ők tudnak mondani arról is valamit, hogy az autó mennyire volt igényesen szervizelve. (Esetleges utángyártott alkatrészek benne, stb.)
Halkan megjegyzem, hogy a márkaszervízek műszeres diagnosztikai eljárását (WDS) egy adott hiba kiszűrésére hegyezték ki, nem pedig általános felmérésre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 09:45:00 »

Köszi mindenkinek az infókat!
 
ND: III-as kombit fogok venni (bár sokkal jobban tetszenek a 4 és 5 ajtósok, de többször átgondoltam és családi autónak jobb lesz ez, a mostani vectra csomagtartója sem kicsi, de ha már be kell tenni a babakocsit vagy később egy kisbiciklit, akkor már mellé egy nagyobb táskát nem könnyen lehet).
 
Devlin: mostmár a fő szempontom, hogy ne külföldi és ne kereskedő legyen az akitől megveszem:) Esetleg még márkaszervíz szóba jöhet, de magánszemélyek előnyben vannak.
 
robko
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 13:46:00 »

Köszi mindenkinek az infókat!
 
ND: III-as kombit fogok venni (bár sokkal jobban tetszenek a 4 és 5 ajtósok, de többször átgondoltam és családi autónak jobb lesz ez, a mostani vectra csomagtartója sem kicsi, de ha már be kell tenni a babakocsit vagy később egy kisbiciklit, akkor már mellé egy nagyobb táskát nem könnyen lehet).
 
Devlin: mostmár a fő szempontom, hogy ne külföldi és ne kereskedő legyen az akitől megveszem:) Esetleg még márkaszervíz szóba jöhet, de magánszemélyek előnyben vannak.
 
robko
Robko!
 
Ha már lesz konkrét alvázszámod a kinézett belföldi forgalombahelyezésű autóról, akkor keress meg e-mail-ben és megpróbálok infot adni a szervízeltségéről.
Üdv!
 
Devlin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 18:29:00 »

Devlin!
 
Előre is köszi. Ez nagyon jó lenne. Talán holnap már lesz alvázszám, akkor fogom megnézni először azt a vidéki kocsit, ami most első helyen van a felállított szempontok szerint.
 
Üdv
Robko
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2005.02.06 vasárnap, 18:45:00 »

utaá gyártot katalizátor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 10:00:00 »

utaá gyártot katalizátor
Uuupsz :-) profilbővítés? ;-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 10:21:00 »

Sziasztok!
Devlint keresem!
Egy kis segítség kellene.Most vettem egy '95.12 1.8i Aut. Ghia Mondit. A gép és az átírás kicsit letaglózott anyagilag, viszont nem szeretném ha vezérműszíj megadná magát ezért mihamarabb  cseréltetném. Viszont addig ha utánna tuidnál nézni, hogy esetleg volt-e cserélve vmikor, nagyon hálás volnék. Sajna szervízkönyvem nincs, de talán márkasz. hordták mert még az ablaktőrlő lapát is Ford(e) és Motocraft(h).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 15:34:00 »

Helló Robko!
 
A 2001 utáni Mondeonál az ajtóbehúzó kopottsága nem mérvadó, mert az elég gyengére sikeredett ennél a típusnál. (Hamar lekopik a festék.)
Én -megmondom őszintén- fázom a külfökdről behozott autók miatt.
Ismerek egy-két kereskedőt, de...
Ha beviszed egy márkakereskedésbe átvizsgálásra az autót, akkor meg tudják állapítani, hogy jogos-e az órában lévő km. mennyiség, vagy esetleg...
A rejtett hibákat -sajnos- eléggé körülményes kiszűrni, főleg dízelnél. (Hogy a Common Rail-esekről ne is beszéljek.)
Ja, Common Rail-t a Fordnál TDCI-nek becézik.
Ott a nagynyomású befecskendező rendszer és az itthon kapható enyhén szólva is kifogásolható minőségű gézolaj csodákat tud tenni.
Szerintem mindenképp nézesd meg márkaszervízzel, vagy egy jó maszek szerelővel is, hogy a nem motorikus hibákat ki tudd szűrni, valamint ők tudnak mondani arról is valamit, hogy az autó mennyire volt igényesen szervizelve. (Esetleges utángyártott alkatrészek benne, stb.)
Halkan megjegyzem, hogy a márkaszervízek műszeres diagnosztikai eljárását (WDS) egy adott hiba kiszűrésére hegyezték ki, nem pedig általános felmérésre.
"(Hamar lekopik a festék.)"
 
Banyek, én azt hittem, maga a műanyag kopik. Ha festék, akkor viszont felvetődik a kérdés, hogy milyennel lehetne lekenni? Az, hogy ennek a maradékát eltávolítsam, már nem gond, nem sok maradt belőle.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 15:49:00 »

"(Hamar lekopik a festék.)"
 
Banyek, én azt hittem, maga a műanyag kopik. Ha festék, akkor viszont felvetődik a kérdés, hogy milyennel lehetne lekenni? Az, hogy ennek a maradékát eltávolítsam, már nem gond, nem sok maradt belőle.
Balu1st,
 
ha már lejött mind, akkor nem jó úgy? Legalább nem kopik tovább. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2005.03.08 kedd, 22:48:00 »

Bp.-en a XX.ker wesselényi u. 108-ban van egy ford szervíz, csak dícsérni tudom őket, nagyon jól dolgoznak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2005.03.10 csütörtök, 15:03:00 »

Devlinnek!
Amennyiben olvastad a #143 akkor köszi, de már nem aktuális mivel összejön a szij+görgők cseréje.
Viszont az tényleg érdekelne, hogy hordták e márkasz.-be, hátha kiderülne mennyit is futott valójában, mivel az órában 110.0000 km van!
Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2005.03.11 péntek, 00:25:00 »

Balu1st,
 
ha már lejött mind, akkor nem jó úgy? Legalább nem kopik tovább. Smiley
Ronda, mert nem egyenlő vastagságban jött le mindenhol. Ezért gondolom, hogy maga a műanyag kopik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2005.03.11 péntek, 13:02:00 »

Ronda, mert nem egyenlő vastagságban jött le mindenhol. Ezért gondolom, hogy maga a műanyag kopik.
Balu!
 
Tulajdonképpen bármilyen festék jó, csak un. műanyag alapozóval alá kell dolgozni.
Szerintem a Ford ezt felejtette el...
Nekem egyébként nem annyira gáz, mivel vajszínű a belső, így nem nagyon látványos a kopás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2005.04.09 szombat, 19:57:00 »

Devlin, köszi a segitséget! Ez az ember hihetetlen, bármit kérdeztem (nem keveset)mindenre higgadtan ,korrekt, kielégitő választ kaptam. Talán Ő az első szerelő akinek otthagynám ugy az autót, hogy nem rágom le a körmeim amig nála van.
 
Frici
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.