Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 12:20:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 856887 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 21:36:00 »

Frici
 
Sajnos a váltó alkatrészszámából csak kb. állapítható meg, hogy mikori.
Egész pontosan az, hogy mikortól kezdték az adott váltót az autókba szerelni.
Józsival tudsz beszélni akár személyesen, akár telefonon.
Ha az e-mail nem jön át, akkor próbálhatod a zskovacs@solymar.dealernet.hu címet is.
Az a gyanum, hogy nem is javították a váltom hanem beledobtak 1 másikat.Az én autóm az MKII-esekből az egyik legöregebb, ugyhogy ha fiatalabb váltó van benne akkor az már bukta lenne.Ráadásul gondom van vele folyamatossan, és azt mondja a Hovono barátja hogy valszeg a turbina szart be.Ha így van akkor kéne 1 szakvélemény , meg hát meg is kéne csinálni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 21:38:00 »

Devlin,  
 
A múltkori Auto-Fort látogatás kicsit szöget ütött a fejembe:  
 
mennyi egy porlasztócsúcs újraprogramozás MkIII TDCi-re?  
 
valamint igaz az hogy egszerre csak 1-et lehet megcsinálni?  
 
cs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 21:40:00 »

miért írja 2x az üzeneteimet?  
 
help!  Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 22:17:00 »

Porlasztócsúcs szerintem nencs a TDCi-ben. Helyette befecskendezőizék vannak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 23:44:00 »

miért írja 2x az üzeneteimet?  
 
help!  Sad
Bacsa,
 
megoldva, a duplázás. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2005.05.10 kedd, 07:31:00 »

Porlasztócsúcs szerintem nencs a TDCi-ben. Helyette befecskendezőizék vannak.
Egészen pontosan nagynyomású befecskendező fúvókák.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2005.05.10 kedd, 09:47:00 »

Egészen pontosan nagynyomású befecskendező fúvókák.
A befecskendezőizék jobb elnevezés, könnyebb megjegyezni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2005.05.10 kedd, 10:00:00 »

Trumpf
 
Megnézem
Devlin
 
Bocs a pofátlanságért , meg tudnád azt is nézni, hogy utólag beépítve (mint alkatrész) mibe kerül? Egy dvd navis mondeoba (évj. 2005.04) tervezem.
 
Előre is kösz
 
trumpf
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2005.05.10 kedd, 10:16:00 »

Devlin
 
Bocs a pofátlanságért , meg tudnád azt is nézni, hogy utólag beépítve (mint alkatrész) mibe kerül? Egy dvd navis mondeoba (évj. 2005.04) tervezem.
 
Előre is kösz
 
trumpf
Ez engem is érdekelne. Sony 6 lemezes rádióhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2005.05.10 kedd, 11:30:00 »

A befecskendezőizék jobb elnevezés, könnyebb megjegyezni.
Ez viszont igaz.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2005.05.10 kedd, 22:19:00 »

Ez viszont igaz.
Szia Devlin!
 
Ma voltam nálatok (MKIII porlasztócsúcsnál a szimmeringeket cserélték) és csak nagy megelégedettséggel szólhatok a csapatról! Kértem, hogy nézzék meg a klímaszíjjat is, amire azt mondták, hogy ha szükséges akkor cserélik (nem kellett).  
És az ár is ua volt mint mondtad! Szóval mégegyszer köszi!! :-)))
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2005.05.10 kedd, 23:09:00 »

Egészen pontosan nagynyomású befecskendező fúvókák.
Miután műszakilag teljesen kiokosodtunk (csendben megjegyzem valszeg igazatok van...)
 
Nem térhetnénk vissza az előző kérdésre???  
 
Szóval, Devlin, mennyit is kóstál annak az akárminek az úraprogramozása? Télleg csak 1-et lehet egyszerre vagy átvágták az agyamat mint sz@rt a palánkon?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2005.05.11 szerda, 08:19:00 »

Miután műszakilag teljesen kiokosodtunk (csendben megjegyzem valszeg igazatok van...)
 
Nem térhetnénk vissza az előző kérdésre???  
 
Szóval, Devlin, mennyit is kóstál annak az akárminek az úraprogramozása? Télleg csak 1-et lehet egyszerre vagy átvágták az agyamat mint sz@rt a palánkon?
Bacsa
 
A 4 darab injektor programozása nálunk bruttó 6000.- Forintba kerül.
Egyszerre nem lehet őket átprogramozni, csak egymás után, így mindegyik egy külön művelet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2005.05.11 szerda, 08:20:00 »

Szia Devlin!
 
Ma voltam nálatok (MKIII porlasztócsúcsnál a szimmeringeket cserélték) és csak nagy megelégedettséggel szólhatok a csapatról! Kértem, hogy nézzék meg a klímaszíjjat is, amire azt mondták, hogy ha szükséges akkor cserélik (nem kellett).  
És az ár is ua volt mint mondtad! Szóval mégegyszer köszi!! :-)))
Janika
 
Szívesen.
A fizető népet szolgáljuk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2005.05.11 szerda, 08:21:00 »

Devlin
 
Bocs a pofátlanságért , meg tudnád azt is nézni, hogy utólag beépítve (mint alkatrész) mibe kerül? Egy dvd navis mondeoba (évj. 2005.04) tervezem.
 
Előre is kösz
 
trumpf
Trumpf
 
Hűha, fonalat vesztettem.
Bocsi, de miről is van szó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2005.05.11 szerda, 08:35:00 »

Trumpf
 
Hűha, fonalat vesztettem.
Bocsi, de miről is van szó
Devlin
 
Nem gond.
 
Szal
Árlista szerint májustól lehet rendelni két kihangosítót a mondihoz. "A" és "C" tip. A kérdés az volt, hogy mi a különbség a kettő között (az árán kívül persze. Illetve, hogy mennyibe kerülhet utólag.  
Német fórumokon láttam, hogy van olyan kihangosító ami a navi képernyőjén keresztül vezérelhető. Kiolvassa a telefonkönyvet, oda írja ki, hogy ki hív stb. Ebből van bluetooth kivitel, bár nekem az annyira nem érdekes.  
A cél az, hogy kihangosító legyen és a navin keresztül lehessen használni a telefont (nokia 6230). Azt tudom, hogy ehhez update kell, ami elvileg nem lehet gond egy márkaszervíznek. Plussz kell maga a "kütyü", persze szakszervíz által beszerelve.
 
Előre is kösz
trumpf
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2005.05.11 szerda, 15:05:00 »

Bacsa
 
A 4 darab injektor programozása nálunk bruttó 6000.- Forintba kerül.
Egyszerre nem lehet őket átprogramozni, csak egymás után, így mindegyik egy külön művelet.
Az frankó. Nekem asszem 5000-ért csináltak egyet...
 
Még egy ilyen húzás és elfelejtem az Auto-Fortot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2005.05.12 csütörtök, 22:46:00 »

Devlin!
 
A melóhelyeden is ezen a néven vagy ismert? Vagy nem kell rád hivatkozni, ha be megy az ember szervízeltetni?
  Telefonon beszéltem ma egy kollégáddal(vagy veled), és nagyon korrekt volt. Igazából egy általam hibának vélt jelenségről volt szó. Állítólag NORMÁLIS az, ha indításkor felugrik az alapjárat és beindul a hűtőventillátor mikor a szellőztetés külső és csak a szélvédőre nyomatom. A klíma miatt. De miért fullad le a motor miután kikapcsol, és miért tudom csak nehezen beindítani újból?( MK1, 2.0) Nem akartam tolakodó lenni a telefonban, már annak is örültem, hogy nem az volt a reakció, mint máshol szokott: NEM TUDOM URAM! HOZZA BE VALAMIKOR! ITT KELLENE HAGYNI! ... De ezek a kérdések továbbra is foglalkozttatnak és itt valami nem O.K.! Lakóhelyemen sokpénzért "átnézték" számitógéppel is meg hagyományosan is és minden rendben volt. Már vezérlőegységet is akartak bele szerezni! Smiley) Nem is folytatom tovább. Beugranék a napokban valamikor hozzátok csak eléggé vidéki vagyok(Szentes). Mi a véleményed?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2005.05.13 péntek, 08:01:00 »

Trumpf:
Utánna kell nézetnem.
Nekünk szinte semmilyen infonk nincs erről a dologról.
Kitartás!
 
Jasin:
Nem ismerik a nickemet.
Szerintem jobban jársz, ha nem hivatkozol rám.  
Időpontot kell kérni, mert -szerintem- ezt így telefonon tényleg nem lehet megállapítani, bár én nem szervíz területen dolgozom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2005.05.13 péntek, 08:26:00 »

Trumpf:
Utánna kell nézetnem.
Nekünk szinte semmilyen infonk nincs erről a dologról.
Kitartás!
 
Jasin:
Nem ismerik a nickemet.
Szerintem jobban jársz, ha nem hivatkozol rám.  
Időpontot kell kérni, mert -szerintem- ezt így telefonon tényleg nem lehet megállapítani, bár én nem szervíz területen dolgozom.
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2005.05.13 péntek, 08:48:00 »

Trumpf:
Utánna kell nézetnem.
Nekünk szinte semmilyen infonk nincs erről a dologról.
Kitartás!
 
Jasin:
Nem ismerik a nickemet.
Szerintem jobban jársz, ha nem hivatkozol rám.  
Időpontot kell kérni, mert -szerintem- ezt így telefonon tényleg nem lehet megállapítani, bár én nem szervíz területen dolgozom.
Devlin
 
Köszönöm szépen előre is a fáradozást.
 
Off
Holnap ha minden jól megy átvehetem a gépet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2005.05.13 péntek, 11:44:00 »

Devlin
 
Köszönöm szépen előre is a fáradozást.
 
Off
Holnap ha minden jól megy átvehetem a gépet
Trumpf!
 
Használd egészséggel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2005.05.13 péntek, 13:29:00 »

Trumpf!
 
Használd egészséggel!
Köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2005.05.14 szombat, 15:35:00 »

Sziasztok
 
Nekem egy 1996 - os benzines (1.Cool Mondeom van. Az a gondom vele, hogyha forgatom a kormányt, akkor nyikorgó hangokat hallat (az első lengéscsillapítóbol jön a hang - amenyirre meg tudtam állapítani). Én toronycsapágyra gyanakszom. Ford Petrányihoz fogom vinni kedden. Szerintetek jó választás? Ja, és max. 20 000 - et szeretnék rá költeni. A másik kérdés: vezérmű szíj csere mennyi lehet ugyanott?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2005.05.14 szombat, 20:09:00 »

party poker,
 
ez nem sikerült, és nem is hiszem, hogy ez a téma ide tartozik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2005.05.15 vasárnap, 21:48:00 »

Trumpf!
 
Használd egészséggel!
Devlin,
 
Alvazszambol, valamint a radio sorszamabol tudsz mondani kodot? Akkucsere utan vagyok es ami fel volt irva a fuzetbe az nem jo. Ja es bekapcsolaskor kerte, hogy irjam be az alvazszamot ami kicsit furcsanak tunik nekem, de barmely gond megnyomasara mar a kodot kerte.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2005.05.15 vasárnap, 21:49:00 »

Devlin,
 
Alvazszambol, valamint a radio sorszamabol tudsz mondani kodot? Akkucsere utan vagyok es ami fel volt irva a fuzetbe az nem jo. Ja es bekapcsolaskor kerte, hogy irjam be az alvazszamot ami kicsit furcsanak tunik nekem, de barmely gond megnyomasara mar a kodot kerte.
barmely gomb... persze gond is van, mert nem megy Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2005.05.15 vasárnap, 22:31:00 »

Devlin,
 
Alvazszambol, valamint a radio sorszamabol tudsz mondani kodot? Akkucsere utan vagyok es ami fel volt irva a fuzetbe az nem jo. Ja es bekapcsolaskor kerte, hogy irjam be az alvazszamot ami kicsit furcsanak tunik nekem, de barmely gond megnyomasara mar a kodot kerte.
Kozben megoldottam. Ajanlom mindenki  
figyelmebe.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 01:36:00 »

Kozben megoldottam. Ajanlom mindenki  
figyelmebe.
Laciba,
 
ez a Ford Series Code Calculator az?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 10:33:00 »

Laciba,
 
ez a Ford Series Code Calculator az?
Azaz, ha M-el kezdodik a radio sorozat szama.
De van lejjebb meg masik is, ha L,C vagy A-val kezdodik.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 10:57:00 »

Azaz, ha M-el kezdodik a radio sorozat szama.
De van lejjebb meg masik is, ha L,C vagy A-val kezdodik.
Laciba,
 
ok, köszi! Megkeresem azokat is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 11:07:00 »

Azaz, ha M-el kezdodik a radio sorozat szama.
De van lejjebb meg masik is, ha L,C vagy A-val kezdodik.
Laciba,
 
leszedtem mind, de vigyázz a fordLC.zip virust tartalmaz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2005.05.17 kedd, 07:15:00 »

Devlin,
 
Alvazszambol, valamint a radio sorszamabol tudsz mondani kodot? Akkucsere utan vagyok es ami fel volt irva a fuzetbe az nem jo. Ja es bekapcsolaskor kerte, hogy irjam be az alvazszamot ami kicsit furcsanak tunik nekem, de barmely gond megnyomasara mar a kodot kerte.
Lacibá
 
Be lehet állítani a rádiónak egy úgynevezett Owner's ID-t.
Sok új autóban ez már gyárilag be van állítva.
Sajnos kódot csak szermélyesen tudok adni az általad említett adatok alapján.
Ez a szolgáltatás nálunk ingyenes, de hallottam már több példát arra, hogy márkaszervízek ezért pénzt kértek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2005.05.17 kedd, 15:01:00 »

Devlin!
Szerdán méltem egyet! Hátha 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2005.05.18 szerda, 16:56:00 »

Devlin!
Szerdán méltem egyet! Hátha 8-)
Napu
 
Válasz ment...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2005.05.18 szerda, 17:32:00 »

Napu
 
Válasz ment...
Ajjaj, má milyen régen újra ment oda is ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 12:45:00 »

húvazz, ez nem semmi, gratulálok ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:18:00 »

Esssz mi?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:59:00 »

Ezt már itt 3x játsza el, szerintem valami robot kiszúrta magának ezt a topic -ot. .mx az Mexico?
 
host-148-244-***-***.block.alestra.net.mx
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 16:15:00 »

Devlin!
Mail ment privbe ...
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2005.05.25 szerda, 21:43:00 »

Szerintem ezzel rövid úton ki leszel b...a innen Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37276


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2005.05.25 szerda, 23:09:00 »

Szerintem ezzel rövid úton ki leszel b...a innen Shocked)
maffy,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 08:38:00 »

OFF: Tegnap faluba kivillogtattuk havernak Scorpio 2.0 DOHC autóját EECIV van abba is mint Mondeoba. A trafó környékén van 2db 3 polusú  teszter csatija - olyan mint MK1-nek az 1ik fehér a másik fekete, mindkettő piros kupakkal van lezárva. Leírás szerint álló motor tesztnél oktánállító csatit húzzuk ki - fehér. A két 3 pöckösbe nem volt semmi átkötés és tesztnél nem is hozott 53,54 es hibakódot, hogy nincs lehúzva az oktánállító. Merre van az oktánállító csati. Elég normális hibákat adott vagy 8 -at főleg MAF, léghőmérő lehet a baja, ma kap szívóoldal tisztítást és újratanítjuk mint mondeot kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:46:00 »

Tanácsot kérnék!
Sajnos a nemrégiben megejtett vezérmüszij/ékszij/olaj/stb cserével nem ért véget a kálváriám, mert a kormánymü még mindig bibis.
Jelenség : álló motornál a kormányt a holtjátékban mozgatva a két végén kopog. (2-3 cm). Járó motornál dettó. Menet közben kanyarnál, a legkisebb kátyúnál, de föleg ha kanyar közben van szintváltozás (bukkanó, vagy domb), akkor erösen kattan, kottyan a kormány.
Devlinék azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni, ezt kormánymüvesre kell biznom, valami perselyt emlegettek.
Ránéztem a www.kormanymu.hu -ra, de elég elkeseritö árakat láttam. Ki+beszerelés + javitás (áfásan) = 85 rongy.
Ez elég dúrva.
 
1. kérdés : a tünetekből itélve mi lehet a gond szerintetek?
 
2. kérdés : hol csinálnák ezt meg kevésbé horribilis összegért?
 
Köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:54:00 »

Tanácsot kérnék!
Sajnos a nemrégiben megejtett vezérmüszij/ékszij/olaj/stb cserével nem ért véget a kálváriám, mert a kormánymü még mindig bibis.
Jelenség : álló motornál a kormányt a holtjátékban mozgatva a két végén kopog. (2-3 cm). Járó motornál dettó. Menet közben kanyarnál, a legkisebb kátyúnál, de föleg ha kanyar közben van szintváltozás (bukkanó, vagy domb), akkor erösen kattan, kottyan a kormány.
Devlinék azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni, ezt kormánymüvesre kell biznom, valami perselyt emlegettek.
Ránéztem a www.kormanymu.hu -ra, de elég elkeseritö árakat láttam. Ki+beszerelés + javitás (áfásan) = 85 rongy.
Ez elég dúrva.
 
1. kérdés : a tünetekből itélve mi lehet a gond szerintetek?
 
2. kérdés : hol csinálnák ezt meg kevésbé horribilis összegért?
 
Köszönöm!
Van jó pénzért eladó vadonatúj kormányművem autót nem látott - nem bontott. Hidraulika ledugózva, kontraanya, este lefényképezem ha érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:58:00 »

Van jó pénzért eladó vadonatúj kormányművem autót nem látott - nem bontott. Hidraulika ledugózva, kontraanya, este lefényképezem ha érdekel.
Naná hogy érdekel, ha óccsóbb, mint a felújitás bizbasz. MK I-be jó? Gyári?
Mipéz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:10:00 »

Tanácsot kérnék!
Sajnos a nemrégiben megejtett vezérmüszij/ékszij/olaj/stb cserével nem ért véget a kálváriám, mert a kormánymü még mindig bibis.
Jelenség : álló motornál a kormányt a holtjátékban mozgatva a két végén kopog. (2-3 cm). Járó motornál dettó. Menet közben kanyarnál, a legkisebb kátyúnál, de föleg ha kanyar közben van szintváltozás (bukkanó, vagy domb), akkor erösen kattan, kottyan a kormány.
Devlinék azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni, ezt kormánymüvesre kell biznom, valami perselyt emlegettek.
Ránéztem a www.kormanymu.hu -ra, de elég elkeseritö árakat láttam. Ki+beszerelés + javitás (áfásan) = 85 rongy.
Ez elég dúrva.
 
1. kérdés : a tünetekből itélve mi lehet a gond szerintetek?
 
2. kérdés : hol csinálnák ezt meg kevésbé horribilis összegért?
 
Köszönöm!
1., Én nem vagyok benne biztos (tünetek alapján), hogy a kormányművel van a gond. Viszont ha Devlinék megnézték, akkor valószínűleg azzal van a gond, nem szeretném őket felülbírálni.
Hányezer van az autóban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:31:00 »

Tanácsot kérnék!
Sajnos a nemrégiben megejtett vezérmüszij/ékszij/olaj/stb cserével nem ért véget a kálváriám, mert a kormánymü még mindig bibis.
Jelenség : álló motornál a kormányt a holtjátékban mozgatva a két végén kopog. (2-3 cm). Járó motornál dettó. Menet közben kanyarnál, a legkisebb kátyúnál, de föleg ha kanyar közben van szintváltozás (bukkanó, vagy domb), akkor erösen kattan, kottyan a kormány.
Devlinék azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni, ezt kormánymüvesre kell biznom, valami perselyt emlegettek.
Ránéztem a www.kormanymu.hu -ra, de elég elkeseritö árakat láttam. Ki+beszerelés + javitás (áfásan) = 85 rongy.
Ez elég dúrva.
 
1. kérdés : a tünetekből itélve mi lehet a gond szerintetek?
 
2. kérdés : hol csinálnák ezt meg kevésbé horribilis összegért?
 
Köszönöm!
Sziasztok,
mielőtt megvettem ótómat, auto fortnál nézettem át. Észrevették, hogy a kormánynak finom ropogásai vannak. Előtte, a FORD még nem jött rá a hibára, de aztán megtalálták a gyógymódot is rá, ami egy normál zsirozás és hogy MK III-nál előforduló hiba. Azóta még nem volt időm foglalkozni ezzel, de mindenkép meg kell oldanom nekes is.
Imhoteph, - ha találsz kormányművest szólj nekem is.  
Üdv, Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:31:00 »

Naná hogy érdekel, ha óccsóbb, mint a felújitás bizbasz. MK I-be jó? Gyári?
Mipéz?
90pénzt szeretnék érte, de meg kell mérni a kormánysegédkar tengelycsatlakozás menet átmérőt abba van csak különbség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:44:00 »

Naná hogy érdekel, ha óccsóbb, mint a felújitás bizbasz. MK I-be jó? Gyári?
Mipéz?
Szia Imhoteph!
Küldj egy mélt, vagy tel számot a gabor.tomosvari@vnet.hu-ra. Nem bizti, de lehet, hogy tudok segíteni.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.