Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 07:55:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 856845 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:54:00 »

Greg : 130kiló van benne. Kb 2 hónapja jött elö a roppanás.
 
Fusi : eh, sajnos az nekem most sok. A javitásnál is az a bajom, hogy túl drága. Tudom, hogy egy zsirúj kormánymü nemhogy 90et, de 110et is böven megér, viszont sajna most nincs rá annyim Sad Azért köszi az ajánlatot! (ha netán véletlen a legrosszabb eset fordul elö, és nem javitható, hanem cserés, mindenképpen töled veszem!)
 
Zurich : okés, bepróbálom ezt a Soroksári úton lévőt, ingyenes bevizsgálást igértek, meglátjuk milyenek.
 
Shadow : dobom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:58:00 »

Greg : 130kiló van benne. Kb 2 hónapja jött elö a roppanás.
 
Fusi : eh, sajnos az nekem most sok. A javitásnál is az a bajom, hogy túl drága. Tudom, hogy egy zsirúj kormánymü nemhogy 90et, de 110et is böven megér, viszont sajna most nincs rá annyim Sad Azért köszi az ajánlatot! (ha netán véletlen a legrosszabb eset fordul elö, és nem javitható, hanem cserés, mindenképpen töled veszem!)
 
Zurich : okés, bepróbálom ezt a Soroksári úton lévőt, ingyenes bevizsgálást igértek, meglátjuk milyenek.
 
Shadow : dobom.
np: látom volt más nyüg is a paripával, azért este lefotografálom hátha megtetszik másnak, nem olasz gyári ford. MK1, MK2, MK3 -ba is jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 11:00:00 »

Tanácsot kérnék!
Sajnos a nemrégiben megejtett vezérmüszij/ékszij/olaj/stb cserével nem ért véget a kálváriám, mert a kormánymü még mindig bibis.
Jelenség : álló motornál a kormányt a holtjátékban mozgatva a két végén kopog. (2-3 cm). Járó motornál dettó. Menet közben kanyarnál, a legkisebb kátyúnál, de föleg ha kanyar közben van szintváltozás (bukkanó, vagy domb), akkor erösen kattan, kottyan a kormány.
Devlinék azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni, ezt kormánymüvesre kell biznom, valami perselyt emlegettek.
Ránéztem a www.kormanymu.hu -ra, de elég elkeseritö árakat láttam. Ki+beszerelés + javitás (áfásan) = 85 rongy.
Ez elég dúrva.
 
1. kérdés : a tünetekből itélve mi lehet a gond szerintetek?
 
2. kérdés : hol csinálnák ezt meg kevésbé horribilis összegért?
 
Köszönöm!
A legtöbb fogasléces kormányműnél van után állitási lehetőség. Egy csavar egy rugó + persely(ált valami kemény műanyag)segítségével nyomja össze lécet és a mozgató kereket. Mivel a legtöbb használt autónál, középtől számított jobbra/balra 1/2 fordulat közötti szakasz kopik a legjobban, ezért van a rugó hogy kompenzáljon, de ha nem megfelelő kenés miatt a persely is kikopott, akkor muszály állítani. Egy dologra érdemes odafigyelni: csak annyira szabad utánállítani, hogy a végállások környékén is könnyen járjon, mert ha meszorul egy 90-es kanyarba -akkor sz*rban vagy!
Az tudom a párom MkIV Fiestája állitható a könyv szerint, tehát a Ford is tud ilyet csinálni!
Van olyan is ahol nincs csavar csak fedőlap+rugó+persely(pl:Lancia Delta régi), de ez is ügyesithető (persely és rúgó közé egy 1 forintos -és máris kész a kormány generál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 11:04:00 »

A legtöbb fogasléces kormányműnél van után állitási lehetőség. Egy csavar egy rugó + persely(ált valami kemény műanyag)segítségével nyomja össze lécet és a mozgató kereket. Mivel a legtöbb használt autónál, középtől számított jobbra/balra 1/2 fordulat közötti szakasz kopik a legjobban, ezért van a rugó hogy kompenzáljon, de ha nem megfelelő kenés miatt a persely is kikopott, akkor muszály állítani. Egy dologra érdemes odafigyelni: csak annyira szabad utánállítani, hogy a végállások környékén is könnyen járjon, mert ha meszorul egy 90-es kanyarba -akkor sz*rban vagy!
Az tudom a párom MkIV Fiestája állitható a könyv szerint, tehát a Ford is tud ilyet csinálni!
Van olyan is ahol nincs csavar csak fedőlap+rugó+persely(pl:Lancia Delta régi), de ez is ügyesithető (persely és rúgó közé egy 1 forintos -és máris kész a kormány generál
Ez mind rendben van, csakhogy én azt sem tudom, hol van ez az egész szerkezet. Per pill 1 csavarhúzom és egy csöfogóm van otthon, ez minden szerszámom, de nekem elég is, jobb ha nem nyúlok ennél bonyolultabb dolgokhoz.
Tehát 2 lehetöségem van : vagy valaki megnézi / megcsinálja haveri alapon, sörért, olcsóért; vagy megyek a szakikhoz, és úgy vágnak át, ahogy tudnak. Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 11:33:00 »

Ez mind rendben van, csakhogy én azt sem tudom, hol van ez az egész szerkezet. Per pill 1 csavarhúzom és egy csöfogóm van otthon, ez minden szerszámom, de nekem elég is, jobb ha nem nyúlok ennél bonyolultabb dolgokhoz.
Tehát 2 lehetöségem van : vagy valaki megnézi / megcsinálja haveri alapon, sörért, olcsóért; vagy megyek a szakikhoz, és úgy vágnak át, ahogy tudnak. Sad
A hétvégén megnézem közelebbről a sajátomat(MkI), hogy fest a dolog, mennyire hozzáférhető. Aztán ha "szerelhető" még össze is hozhatunk valamit. Nem vagyok én sem egy aranykezü mester, viszont még senki nem akarta forró aranyba mártogatni sem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 12:59:00 »

Hali! A Ford Autonett szervízével van valakinek valamilyen tapasztalata?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 13:08:00 »

Devlin: megint ment neked (má nem most ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 20:06:00 »

Imhotep: ha szerviz mellett dontesz es felsz, hogy atvagnak, Moldvai Gyorgyot (30/9406868) javaslom. Vikiviki-nek ujitotta fel vmi 60-70-ert, de nalad folottebb nem biztos, hogy ez a hiba. Meg kell nezetni. Az urge korrekt, majd meglatod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 21:28:00 »

Kormánymű képek
Kép 1
Kép 2
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2005.05.27 péntek, 09:39:00 »

lukit : köszi, rácsörgök! Ö a Molimbolt bt/kft, vagy mi? Neten nem találtam... Mizu a katalizátoroddal?
 
Fusi : korrekt, zsirúj cucc... Ha nem javitható az enyém, vagy csak nagyon drágán, vevö vagyok rá!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2005.05.27 péntek, 10:00:00 »

Hali! A Ford Autonett szervízével van valakinek valamilyen tapasztalata?
Tomej, a csepeli szervízt tudom ajánlani, céges autókat javíttattam náluk, összehasonlítva a többi naggyal (Fort, Petrányi, M1) ők a legjobbak árban és megbízhatóságban is. És még emberileg is rendben vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2005.05.27 péntek, 12:33:00 »

lukit : köszi, rácsörgök! Ö a Molimbolt bt/kft, vagy mi? Neten nem találtam... Mizu a katalizátoroddal?
 
Fusi : korrekt, zsirúj cucc... Ha nem javitható az enyém, vagy csak nagyon drágán, vevö vagyok rá!
Imhoteph: helyi szakember 40 környékét mondott felújításra + ki be szerelés, a Szlovák úton van valami műhely, ha jól tudom oda hordják.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:40:00 »

Tomej, a csepeli szervízt tudom ajánlani, céges autókat javíttattam náluk, összehasonlítva a többi naggyal (Fort, Petrányi, M1) ők a legjobbak árban és megbízhatóságban is. És még emberileg is rendben vannak.
Tanúsítani tudom: a csepeli szervizben baromira rendesek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:32:00 »

Tomej, a csepeli szervízt tudom ajánlani, céges autókat javíttattam náluk, összehasonlítva a többi naggyal (Fort, Petrányi, M1) ők a legjobbak árban és megbízhatóságban is. És még emberileg is rendben vannak.
kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2005.05.27 péntek, 18:22:00 »

lukit : köszi, rácsörgök! Ö a Molimbolt bt/kft, vagy mi? Neten nem találtam... Mizu a katalizátoroddal?
 
Fusi : korrekt, zsirúj cucc... Ha nem javitható az enyém, vagy csak nagyon drágán, vevö vagyok rá!
Imhotep:
 
Ő az. Google úrnál az 5. találat. Katalizátoromnak annyi, jövő héten veszek 16-ért Bosal-t, eddig mindenki azt ajánlotta, most meg vmi akció is van rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2005.05.27 péntek, 18:59:00 »

Devlin: megint ment neked (má nem most ;-)
Napu!
Lesül a képemről a bőr, de egyetlen mailedet sem kaptam meg.
Próbáld meg elküldeni a devlin@amiga.hu-ra is.
Ha oda sem jön meg, akkor nálad van a baj és megadom neked a számomat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2005.05.27 péntek, 22:45:00 »

Devlin,  
 
Sz@rban vagyok. Az autóm előadta pontosan ugyan azt a hibát mint a múltkor - komputer programot elfelejt, szervízbe vinni, befecskendező vezérlést felprogramozni...
 
Viszont most kvázi az idei évi bevételem múlik a jövő héten, hogy tudok-e 2000 km-t menni...
 
Nem protekciót kérek vagy ilyesmi, de szerinted mi az esélye hogyha bemegyek hétfő reggel hozzátok (Solymár, ugye?) akkor megcsinálják még a délelőtt?
 
Vastagon foghat a ceruzátok, mint említettem volt ez most nekem bármit megérne...
 
 
Sad((((((((((
 
cs
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:05:00 »

Scratch, nem lehet valahogy blokkolni ezt az IP címet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:05:00 »

Devlin,  
 
Sz@rban vagyok. Az autóm előadta pontosan ugyan azt a hibát mint a múltkor - komputer programot elfelejt, szervízbe vinni, befecskendező vezérlést felprogramozni...
 
Viszont most kvázi az idei évi bevételem múlik a jövő héten, hogy tudok-e 2000 km-t menni...
 
Nem protekciót kérek vagy ilyesmi, de szerinted mi az esélye hogyha bemegyek hétfő reggel hozzátok (Solymár, ugye?) akkor megcsinálják még a délelőtt?
 
Vastagon foghat a ceruzátok, mint említettem volt ez most nekem bármit megérne...
 
 
Sad((((((((((
 
cs
Szia Bacsa,
 
Ha devlinék nem tudják megcsinálni, a szigetszentmiklósi szervízben biztosan meg lehet beszélni, hogy csinálják meg azonnal, van ott ismeretségem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:41:00 »

Scratch, nem lehet valahogy blokkolni ezt az IP címet?
Angel,
 
nem. Csak nevet lehet, de ő meg nem regisztrált.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:47:00 »

Angel,
 
nem. Csak nevet lehet, de ő meg nem regisztrált.
És ha rávennénk mindenkit, hogy regisztráljon? Kevesebben ugrálnának be az "utcáról", mindenféle baromsággal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2005.05.28 szombat, 11:46:00 »

Devlin,  
 
Sz@rban vagyok. Az autóm előadta pontosan ugyan azt a hibát mint a múltkor - komputer programot elfelejt, szervízbe vinni, befecskendező vezérlést felprogramozni...
 
Viszont most kvázi az idei évi bevételem múlik a jövő héten, hogy tudok-e 2000 km-t menni...
 
Nem protekciót kérek vagy ilyesmi, de szerinted mi az esélye hogyha bemegyek hétfő reggel hozzátok (Solymár, ugye?) akkor megcsinálják még a délelőtt?
 
Vastagon foghat a ceruzátok, mint említettem volt ez most nekem bármit megérne...
 
 
Sad((((((((((
 
cs
Bacsa
 
Sajnos nehéz ügy.
Nem tehetjük meg, hogy bejelentet ügyfelet félretoljunk.
Azt mondták a kollégák, hogy ha délután kihozod a kocsit, akkor megpróbáljuk megcsinálni.
Természetesen nem fogunk többet számlázni, mivel adott normaidőkkel dolgozunk.
Sajnos, csak ennyit tudok tenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2005.05.28 szombat, 18:46:00 »

Bacsa
 
Sajnos nehéz ügy.
Nem tehetjük meg, hogy bejelentet ügyfelet félretoljunk.
Azt mondták a kollégák, hogy ha délután kihozod a kocsit, akkor megpróbáljuk megcsinálni.
Természetesen nem fogunk többet számlázni, mivel adott normaidőkkel dolgozunk.
Sajnos, csak ennyit tudok tenni.
Devlin,  
 
köszi szépen, már ez is baromi nagy segítség. A délután mit jelent, mikorra menjek oda? Reggel Győrben kell kezdenem, olyan 14:00-ra oda tudok érni Solymárra, vagy az már késő?
A számlázást csak mondtam, biztos voltam benne hogy nem fogtok többet számlázni...  Smiley))
 
Angel,  
 
Köszi szépen, megpróbáljuk Devlinéket, a múltkor erre problémára negyon jókat írt -olcsón, jól megcsinálták az egyik fórumtárs autójának felprogramozását - mind a négy hengert, amire az Auto Fort nem volt képes...nincs ellenemre ha valaki pénzt akar keresni, még azt is elnézem ha egy márkaszeríz le akar húzni - ergo akármennyit hajlandó vagyok egy látogatás alkalmával kifizetni, végülis mégiscsak márkaszervíz, nagyobbak a költségei, de hogy az Auto Fort hanyagsága, vagy szakmai hiányosságai miatt nem tudják megcsinálni mind a négy hengert, és emiatt kiesik még egy munkanapom, ezt sajnos nem tudom megengedni magamnak. Ha Devlinék ezt most jól megcsinálják akkor biztosan nyernek egy új ügyfelet. Az Auto Fort meg veszített egyet.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2005.05.28 szombat, 20:26:00 »

És ha rávennénk mindenkit, hogy regisztráljon? Kevesebben ugrálnának be az "utcáról", mindenféle baromsággal.
Angel,
 
az biztos, hogy kevesebben ugrálnának be, és jobban kézbentartható lenne a fórum.
Viszont így sok embert kizárnánk, akik nem tudnak regisztrálni, vagy OFF helyről írnak, ahonnan nem akarnak bejelentkezni. Engem is sokan keresnek meg, hogy nem sikerül regisztrálni, cookie gond, tűzfal, stb...
A harmadik dolog, hogy már nagyon le akarom cserélni ezt a fórumot egy komolyabb dologra, és ezt kevésbé fejleszteni. Át kell ezt gondolni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2005.05.28 szombat, 20:56:00 »

Az Auto-Fort miért nem csinálta meg a négy hengert?Ott kellett volna hagyni az autót..??
Mellesleg ha az Auto-Fortnak szakmai hiányosságai lennének nemhiszem,h Mo. legnagyobb Ford márkakereskedése lenne..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2005.05.28 szombat, 20:58:00 »

Bocsi,h lemaradt: Válasz 'Bacsa' üzenetére
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2005.05.28 szombat, 21:00:00 »

Az Auto-Fort miért nem csinálta meg a négy hengert?Ott kellett volna hagyni az autót..??
Mellesleg ha az Auto-Fortnak szakmai hiányosságai lennének nemhiszem,h Mo. legnagyobb Ford márkakereskedése lenne..
Nemtom. A munkafelvevő külön felhívta a figyelmemet hogy egyszeree csak 1 (sic!) hengert tudnak átprogramozni, úgyhogy biztosan vissza kell mennem... viszont valaki asszem az egyik dízeles topicban pontosan ugyan ezt a hibát említette, és Devlin válaszolt rá ha jól emléxem hogy ott azonnal mind a 4 hengert újraprogramozták, valamint frissítették a vezérlő szoftvert, mindezt 1/4-ed áron az Auto Fort-hoz képest...
 
Innentől kezdve nem értem én sem a történetet. Egyenlőre viszont az Auto-Fort picit mínuszos nálam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2005.05.28 szombat, 21:04:00 »

ohh értem..háát Devlin barátunk helyében ezesetben sztem én is vmi ilyesmit mondtam volna......Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 00:35:00 »

Angel,
 
az biztos, hogy kevesebben ugrálnának be, és jobban kézbentartható lenne a fórum.
Viszont így sok embert kizárnánk, akik nem tudnak regisztrálni, vagy OFF helyről írnak, ahonnan nem akarnak bejelentkezni. Engem is sokan keresnek meg, hogy nem sikerül regisztrálni, cookie gond, tűzfal, stb...
A harmadik dolog, hogy már nagyon le akarom cserélni ezt a fórumot egy komolyabb dologra, és ezt kevésbé fejleszteni. Át kell ezt gondolni!
Én attól tartok, az új fórum csak legenda, álom marad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 09:50:00 »

Én attól tartok, az új fórum csak legenda, álom marad.
Angel,
 
nekem már akkor valóravált, mert írtam is bele. Smiley Csak addig nem akarom közkicsé tenni, ameddig nem tökéletes. Nektek is kellemetlenebb egy olyan fórum, ami nem teljesen működik.
Meg elsőkörbe az oldalt eröltetem, ami elkezdett haladgatni is. Pl. Adatok, és a Tuning menü alatt már megvannak az almenük.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 11:39:00 »

Nemtom. A munkafelvevő külön felhívta a figyelmemet hogy egyszeree csak 1 (sic!) hengert tudnak átprogramozni, úgyhogy biztosan vissza kell mennem... viszont valaki asszem az egyik dízeles topicban pontosan ugyan ezt a hibát említette, és Devlin válaszolt rá ha jól emléxem hogy ott azonnal mind a 4 hengert újraprogramozták, valamint frissítették a vezérlő szoftvert, mindezt 1/4-ed áron az Auto Fort-hoz képest...
 
Innentől kezdve nem értem én sem a történetet. Egyenlőre viszont az Auto-Fort picit mínuszos nálam...
Bacsa!
 
olvasd el a #264-es hozzászólást. Devlin szerint is csak egyenként lehet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 11:46:00 »

Sumika!
 
Klímatisztítás+csírátlanítás: 8575.- Forint bruttó.
Klíma feltöltés+nyomáspróba: 6000.- Forint bruttó+amennyi hűtőközeg (klímagáz) hiányzik az autóból
Devlin!
 
El tudnád magyarázni a csírátlanítás folyamatát és értelmét? Meg nekem nem tiszta a "feltöltés+nyomáspróba=6000ft, + amennyi gáz hiányzik"?? sem. Sima laza rátöltés akkor mennyit kóstál? Hallottam olyat is, hogy rátölteni baromság. Le kell fejteni az egészet aztán újratölteni. Szerinted?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 13:45:00 »

Devlin,
1 hónapja voltam nálatok villogó izzítás jelző villógással és egyben menet közbeni motor leállással. Talán emlékszel írásaimra. A diagos srác kitisztítgatta a vezérműhenger szabályzó szenzort, vagy mifélét, meg az összes kábel csatlakozásokat, majd feltöltötte az új software-l. Azt mondta, hogy ha újra leáll 2x a motor, akkor vigyem vissza hozzátok. A múlt hétvégén leállt elöször, majd ezen a hétvégén vagy 5x és hatodik alkalommal végképp leállt. Nem tudom beindul-e még, de hétfőn kellene mennem Romániába, ami biztos már elmarad, de viszont valahogyan eljutnék hozzátok. Kérdés: van-e nektek vontatotok, tréleretek, hogy autóm hozzátok eljusson (Üllőröl, 4-es főút).
Ha kell egész nap ott ülnék nálatok míg bejuthat a szervízbe.
Várom jelentkezésed,a következő számra: 30/388-8106.
S.O.S. , Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 18:35:00 »

Csak sorban:
 
Bacsa:
Szerintem reggel hívd fel a munkafelvételen Angeli Jánost és beszélj vele.
Én is neki említettem a gondodat.
 
Razsa:
Szerintem nem reklámoztam a céget, ahol dolgozom.
Mindenki abban hisz, amiben akar.
Ja, egyébként dolgoztam az Auto-Fortban is, nem is keveset...
 
Jasin:
Ha hasznáod a klímát, akkor egy idő után a szellőző rendszerben letelepszik egy bizonyos gombafajta, aminek eredményekébb büdös levegőt fúj a rendszer és nem is éppen egészséges belélegezni.
A rendszerb befújnak klíma gombaölőt, amit elvégzi a dolgát.
A klíma feltöltésnek ven egy munkadíja.
Lefejtik a gázt, majd feltöltik.
A kettő különbségét ki kell fizetned anyagként.
 
Zurich
Sajnos nekünk nincs ilyen szolgáltatásunk.
Csak maszek autómentővel tudod behozatni hozzánk.
Esetleg hívd fel a munkafevételt és szerződéses autómentővel be tudjuk hozatni, így kiesik annak veszélye, hogy a mentős lehúz téged.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 19:42:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 20:13:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Kiszótbe?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 21:10:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Hát, Devlin, nagyon sajnálom hogy így döntöttél. Bár nem találkoztunk, de így is sokat segítettél, köszönöm!
 
cs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 21:11:00 »

Bacsa!
 
olvasd el a #264-es hozzászólást. Devlin szerint is csak egyenként lehet!
Az odáig rendben van hogy csak egyenként lehet, de a nagy kérdés az hogy egyenként megcsinálják-e mindet, vagy csak a hibáshoz nyúlnak hozzá!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 21:11:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Devlin,  
 
szerintem hiba lenne a döntésed, ha azért lépnél ki, mert egyeseknek negatív véleményük volt hozzászólásaiddal kapcsolatban. Inkább nézdd azokat az embereket, akik hálásak Neked. Egyébként meg miért lenne az probléma, ha reklámoznád a céget? Sztem nyugodtan reklámozhatnád, ha akarod, aztán döntse el mindenki, él-e a lehetőséggel. Mindenki tisztában van a Solymár működésével, hivatalos márkakereskedői mivoltával, nem hiszem, hogy a Te reklámozásod nagyban befolyásolná a további ügyfélkörödet Smiley
Aki eddig is bízott Bennetek, ezután is fog, aki pedig nem, az nem...
Úgy gondolom Neked sem az volt a célod, hogy minél több embert odacsábíts, hanem az, hogy segíts a mondeo.hu látogatóinak is. Ez egy nyílt fórum, más dealerek is írhatnak ide, ha hasonló a szándékuk, mint Neked. Az az eset jut eszembe, mikorkorábban egy Cromaxos fickó írt ide, majd el lett küldve a gúsba...dehát azzal, hogy "gyertek ide, jó szervíz", nem is lehetett mást várni.Megvan mindennek a maga módja, aminek sztem Te egy járható útját választottad.
Én kérek elnézést Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 21:50:00 »

Nem igazán szeretnék, de nem is tudok hozzászólni ©Devlin döntéséhez. Ha jól számolom 10-12éve még céges korába hordtuk oda autóm - meg az összes fordot. Nem tudom, hogy lett kiválasztva a cég, de voltak próbálkozások a kiváltására, aminek az lett a vége, hogy visszatértünk és amit mások elcsesztek azt Solymáron helyrehozták. Mikor megvettem az autót 2 évig nem engedtem mást hozzányulni csak Nándiékat. A munkafelvevős kolléga nem tudom, hány széket koptatott már el, nem most kezdte ott az biztos - és ez jelenthet valamit. Gondolom a műhely és más területen sem jellemző az elvándorlás. Ha kérdeznek akkor gondolkodás nélkül Solymárt ajánlom legyen az kulcsmásolás, karosszéria vagy motor. Reszelhetném még itt a gondolataimat, de szerintem ennyi még picit sok is. Sajnálom, hogy így esett Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 22:48:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Devlin!
Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Sztem se kel magadra venni azt, ha valaki úgy gondolja, hogy ez a topik arra van, hogy reklámozd a céged. Egyébként a Solymári ford szerviznek nem kell reklám ismeri azt mindenki akinek van vagy volt fordja. Kár lenne, ha ezért elhagynád a csapatot.
Maradok tisztelettel Shadow
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 23:44:00 »

OLVASSÁTOK EL, FONTOS!
 
Kedves Klubtársak!
 
Személyes okoból arra az elhatározásra jutottam, hogy elhagyom körötöket, azaz kilépek a klubból.
Mától kezdve, sajnos nem áll módomban a fórumban feltett kérdéseitekre válaszolni.
Szeretném, ha tudnátok, hogy semmi bajom veletek, de egy-egy hozzászólásból már kiérzem azt a feltételezést, hogy esetleg én reklámozni akarom a céget, ahol dolgozom.
Én tudom, hogy önzetlenül segítettem nektek, de a vélemény szabad.
Köszönöm nektek a kellemes órákat a találkozókon!
További sikereket kívánok, legyen olyan a csapat, mint eddíg volt.
Egy kiskaput viszont nyitva hagyok.
Ha valakinek tudok segíteni, akkor a devlin@skizo.hu címen továbbra is elér.
Sziasztok!
 
Devlin
Devlin,
 
mással ne törődj, én moderálom a fórumot, és nincs itt semmilyen reklám probléma. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 00:20:00 »

szia devlin! kar lenne ha itt hagynad a klubbot! en csak marciusban talaltam erre az oldalra de azota rendszeresen itt vagyok, es szerintem akik nem csak beesnek az oldalra nagyon jol tudjak hogy mennyi mondeosnak segitettel! nem csak klubbosnak! szoval maradj ha teheted
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 10:07:00 »

Devlin,
én is csatlakozom az előttem szólokhoz, miszerint neked itt a helyed.
Üdv, Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 10:26:00 »

Devlin!
Ne má!! Én nem találok itt erre okot!! Az irigység, vagy érdekféltés elszigetelt jelenség, idegen a klubtól!! A bizonyítás mindenki előtt ott van, mint lehetőség ... van egy többségi vélemény, és hát ugye működő demokráciákban az úgy szokás, hogy ... ;-)  szóval maradj, különben felbujtom Scratch mestert, hogy a topic alcímét ne módosítsa, az lesz ám a kényszerítő intézkedés 8-D
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 15:34:00 »

Tényleg Devlin, gyere vissza, mint Mondeo fan, a solymár dolgot meg ha nem akarod, nem hozza szóba senki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:31:00 »

Kedves Márkaszervizek! Felmerült 1 kérdés fagyálló ügyben. Hivatalosan mennyire kéne beállítani a keveréket. Illetve mik a Ford ajánlásai ezen a téren.
Köszönettel: Fusi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:39:00 »

Kedves Márkaszervizek! Felmerült 1 kérdés fagyálló ügyben. Hivatalosan mennyire kéne beállítani a keveréket. Illetve mik a Ford ajánlásai ezen a téren.
Köszönettel: Fusi
-30 fok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:42:00 »

-30 fok.
És ez milyen fagyálló-víz arány?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:57:00 »

És ez milyen fagyálló-víz arány?
Mintha -37 fokos lenne a gyári, és az üvegre rá is írják, milyen arányban kel keverni. Ha nem, aránypárokkal simán ki lehet számolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.