Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 08:32:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 856848 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 08:01:00 »

Devlin,
nézd meg nekem hogy mennyiért kapható egy MKIII 2002, TDCI hátsó (csomagtartó) ajtóba való zárszerkezet. Igaz, engem csak a kis villany motor érdekelne belőle.
Előre kösz.
Zurich
 
Küldj privátban egy alvázszámot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 09:26:00 »

Kösz Devlin,
de már megoldottam. Csütörtökön rendeltem töletek telefonos úton, mert már égett a dolog és valamelyik kollégád volt oly kedves és betért hozzám, mert Szt. Margit Korház közelében dolgozom. 19.064,- Ft volt és Saját magam kicseréltem.
Üdv, Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 15:27:00 »

Én is vettem sárfogó gumit előre is hátra is de alig változott a helyzet a felcsapkodást tekintve. Nem ajánlom ennyiért meg pláne nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 15:32:00 »

Kösz Zsg az infót.
Bontottat, jobb áron talán vennék, de ennyit nem adok érte, annál is inkább,mert kiköltekeztem ez e havi karbantartásra való pénzemet, kicserélve a csomagtartó zárat...egy rongyos kis villanymotor miatt.
Üdv,
Züric
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 14:08:00 »

Ki tud ajánlani megbizható Ford Szerviz Budapesten, ahol nem madárnak nézik az ember?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:23:00 »

Ki tud ajánlani megbizható Ford Szerviz Budapesten, ahol nem madárnak nézik az ember?
Budapest hataratol kb 50 m-re, Gyalon a Mestert: 30/9406868. Nekem eddig sokmindent megcsinalt, amire masok csak a vallukat huzogattak es ami rohadt nagy szo, hogy becsuletes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2005.06.21 kedd, 08:10:00 »

Most vettem egy 2002-es TDCi Mondeo-t, kb egy hónapja van nálam és valahogy nem tetszik a hangja.
Olyan mintha szétcsúszott volna a kipufogó, sokkal hangosabb lett a motor mint volt. A másik probléma, hogy már kisebb kátyúknál is zörögnek az első fékbetét tartók.
Tudtok ajánlani megbízható szerelőt, aki megnézni a gépet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2005.06.21 kedd, 08:38:00 »

Most vettem egy 2002-es TDCi Mondeo-t, kb egy hónapja van nálam és valahogy nem tetszik a hangja.
Olyan mintha szétcsúszott volna a kipufogó, sokkal hangosabb lett a motor mint volt. A másik probléma, hogy már kisebb kátyúknál is zörögnek az első fékbetét tartók.
Tudtok ajánlani megbízható szerelőt, aki megnézni a gépet?
Ha csak ennyi a gond, ezért szerintem felesleges márkaszervízbe vinned. Jó szerelőt pedig Lukit ajánlott az előző hozzászólásban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2005.07.05 kedd, 14:00:00 »

Hello Devlin!
 
MKII 2.5 V6-on ki tudom cserélni a gyertyákat otthon, vagy mindenképp ajánlatos (márka)szervízbe vinnem?
 
(Mit kell lebontani: csak a műanyag motorburkolatot, vagy mást is? Kapható olyan gyertyakulcs, amivel a hátsó hengersor gyertyáit is ki tudom venni?)
 
Köszi!
Üdv!
 
(Scratch! Bocs, hogy átmásoltam ide, remélem nem szakad rám a plafon. A kérdések topicban sajnos nem kaptam választ, gondoltam Devlin tud segíteni. Ha ciki, légyszi töröld. Üdv!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2005.07.05 kedd, 14:22:00 »

Hello Devlin!
 
MKII 2.5 V6-on ki tudom cserélni a gyertyákat otthon, vagy mindenképp ajánlatos (márka)szervízbe vinnem?
 
(Mit kell lebontani: csak a műanyag motorburkolatot, vagy mást is? Kapható olyan gyertyakulcs, amivel a hátsó hengersor gyertyáit is ki tudom venni?)
 
Köszi!
Üdv!
 
(Scratch! Bocs, hogy átmásoltam ide, remélem nem szakad rám a plafon. A kérdések topicban sajnos nem kaptam választ, gondoltam Devlin tud segíteni. Ha ciki, légyszi töröld. Üdv!
Beszélj Hovonoval!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2005.07.27 szerda, 16:27:00 »

Jelentem, ma nálam jelesre vizsgázott a Ford Solymár szervíze.  
 
Miután a múlt héten a szerelőm tanácstalanul tárta szét a karját, megkerestem Devlint és ma "kitoltam a vasat" Solymárra. Shocked)
 
A probláma az volt, hogy a klíma bekapcsolásával mintha elvesztettem volna két hengert... nagyon megterhelte a motort és a városi fogyasztása is több volt a szokottnál. (Furamód az orszűgútival nem volt gond).
Valami oszciloszkópos dologgal méregették, ami gyújtáshibát jelzett, de mindig másik hengerben. Mivel a gyertyák, kábelek újak, a trafóra gyanakodtak. Korisnak köszönhetően vittem egy másikat, kicserélték, de nem segített. Ekkor jött a kéz széttárós jelenet...
 
A solymári szervízben már a munkafelvevőnek is voltak ötletei. Ma - amennyire én meg tudom ítélni - hozzártő kezek köző került az autó...
 
Részletes diagnosztikával kezdtek. Egy hibakód a második torokvezérlő motortól... törölték, nem jött vissza...  
Az eszközük jelezte, hogy van újabb vezérlő program... nosza, rátöltötték (a fogyasztásnak is javulnia kellene tőle)... MAF és az összes csatlakozó áttisztogatása... menetpróba, hogy újratanuljon a vezérlés.
 
...és láss csodát... most klímával viselkedik úgy, mint előtte nélküle...  
 
Nem véleylenül szeretik az ügyfelek a szervízt - van három trófeájuk - mindez kb egy órát vett igénybe és végig a kocsi mellett voltam.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 07:51:00 »

Jelentem, ma nálam jelesre vizsgázott a Ford Solymár szervíze.  
 
Miután a múlt héten a szerelőm tanácstalanul tárta szét a karját, megkerestem Devlint és ma "kitoltam a vasat" Solymárra. Shocked)
 
A probláma az volt, hogy a klíma bekapcsolásával mintha elvesztettem volna két hengert... nagyon megterhelte a motort és a városi fogyasztása is több volt a szokottnál. (Furamód az orszűgútival nem volt gond).
Valami oszciloszkópos dologgal méregették, ami gyújtáshibát jelzett, de mindig másik hengerben. Mivel a gyertyák, kábelek újak, a trafóra gyanakodtak. Korisnak köszönhetően vittem egy másikat, kicserélték, de nem segített. Ekkor jött a kéz széttárós jelenet...
 
A solymári szervízben már a munkafelvevőnek is voltak ötletei. Ma - amennyire én meg tudom ítélni - hozzártő kezek köző került az autó...
 
Részletes diagnosztikával kezdtek. Egy hibakód a második torokvezérlő motortól... törölték, nem jött vissza...  
Az eszközük jelezte, hogy van újabb vezérlő program... nosza, rátöltötték (a fogyasztásnak is javulnia kellene tőle)... MAF és az összes csatlakozó áttisztogatása... menetpróba, hogy újratanuljon a vezérlés.
 
...és láss csodát... most klímával viselkedik úgy, mint előtte nélküle...  
 
Nem véleylenül szeretik az ügyfelek a szervízt - van három trófeájuk - mindez kb egy órát vett igénybe és végig a kocsi mellett voltam.
Örülök, hogy elégedett vagy!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 10:47:00 »

Örülök, hogy elégedett vagy!
Maximálisan... látszott a kollégádon, hogy valóban tudja hová gyúljon... végig magyarázgatta, hogy mi mivel, hogyan függ össze... tanultam, nem keveset
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 10:48:00 »

nyúljon...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 11:42:00 »

Devlin,
kérlek érdeklődd meg nekem, hogy MKIII 2002.06 TDCI-nek van üzemanyagszűrője a tankban is, vagy csak egyetlenegy a motornál.  
Válaszodat előre megköszönve,
Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 12:23:00 »

De jo, hogy felneztem, ugyan igy szalad a vizem. Volt egy gumicso ahol lattam regebben folyni, de egy kis szigszalag ugy tunt segittett rajta, bar eloszor nem. En sem talalom, hogy hol tunik el, de volt olyan, hogy 2 nap utan 2 litert kellett ratoltenem. A vizhofok nekem is normal volt.
 
Most nezem a jo velemenyeket a solymári szervizrol, ha tenyleg ennyire elegedett mindenki akkor en is valtok, mert a ki van a tokom a sok rablo es pancser szervizzel.
 
Mas tema, falsot sziv a motor, megtalatam azt is, hogy hol. 1.8-as zetec egyebkent. Ha jo a tippem akkor kipufugogaz visszavezetes lehet. Egyreszt oldalrol bemegy a blokkba, masreszt meg valahova elore, es azalatt az egyseg alatt van, amit zsigulinal gyujtaselosztonak hivtak Smiley Nem tudom, hogy itt most az elektronikus gyujtas miatt valtozott-e a neve. Szoval az ahonnan a 4 kabel megy a gyertyahoz, ez alatt megy ez a gumicso, es ahol "T" alaku, ott lyukas. Egyszer mar nagy nehezen betomtem, de nem megoldas hosszutavra, raadasul ujra lyukas, ingadozik az alapjarat, egyenetlenul jar a motor.
Kerdesem, hogy milyen cso ez, konnyu-e kicserelni, milyen neven lehet ezt vajon megvasarolni. Ha szervizes olvassa, esetleg mondhatna ra arajanlatot. /Devlin esetleg? Smiley /
Na, jo hosszu lett, es talan nem is ebbe a topicba kellett volna irnom Smiley
Off- a regi ismeroseimnek- hetfon kislanyom szuletett Smiley)
 
sakal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 15:48:00 »

Devlin,
kérlek érdeklődd meg nekem, hogy MKIII 2002.06 TDCI-nek van üzemanyagszűrője a tankban is, vagy csak egyetlenegy a motornál.  
Válaszodat előre megköszönve,
Zürich
Zurich
Csak 1 db üzemanyag szűrő van benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 15:53:00 »

De jo, hogy felneztem, ugyan igy szalad a vizem. Volt egy gumicso ahol lattam regebben folyni, de egy kis szigszalag ugy tunt segittett rajta, bar eloszor nem. En sem talalom, hogy hol tunik el, de volt olyan, hogy 2 nap utan 2 litert kellett ratoltenem. A vizhofok nekem is normal volt.
 
Most nezem a jo velemenyeket a solymári szervizrol, ha tenyleg ennyire elegedett mindenki akkor en is valtok, mert a ki van a tokom a sok rablo es pancser szervizzel.
 
Mas tema, falsot sziv a motor, megtalatam azt is, hogy hol. 1.8-as zetec egyebkent. Ha jo a tippem akkor kipufugogaz visszavezetes lehet. Egyreszt oldalrol bemegy a blokkba, masreszt meg valahova elore, es azalatt az egyseg alatt van, amit zsigulinal gyujtaselosztonak hivtak Smiley Nem tudom, hogy itt most az elektronikus gyujtas miatt valtozott-e a neve. Szoval az ahonnan a 4 kabel megy a gyertyahoz, ez alatt megy ez a gumicso, es ahol "T" alaku, ott lyukas. Egyszer mar nagy nehezen betomtem, de nem megoldas hosszutavra, raadasul ujra lyukas, ingadozik az alapjarat, egyenetlenul jar a motor.
Kerdesem, hogy milyen cso ez, konnyu-e kicserelni, milyen neven lehet ezt vajon megvasarolni. Ha szervizes olvassa, esetleg mondhatna ra arajanlatot. /Devlin esetleg? Smiley /
Na, jo hosszu lett, es talan nem is ebbe a topicba kellett volna irnom Smiley
Off- a regi ismeroseimnek- hetfon kislanyom szuletett Smiley)
 
sakal
Sakal_
 
Gyújtáselosztó nincs, a kábelek a gyújtótrafóról mennek a gyertyákhoz.
A t-elágazót EGR cső t-elágazónak hívják és a 7038378-as cikkszámon lehet megvásárolni 1224 Bruttó Magyar Forintért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 17:24:00 »

Sakal_
 
Gyújtáselosztó nincs, a kábelek a gyújtótrafóról mennek a gyertyákhoz.
A t-elágazót EGR cső t-elágazónak hívják és a 7038378-as cikkszámon lehet megvásárolni 1224 Bruttó Magyar Forintért.
Hello Devlin!
 
A #414. hsz.-omra tudsz mondani valami bíztatót?
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 18:16:00 »

Hello Devlin!
 
MKII 2.5 V6-on ki tudom cserélni a gyertyákat otthon, vagy mindenképp ajánlatos (márka)szervízbe vinnem?
 
(Mit kell lebontani: csak a műanyag motorburkolatot, vagy mást is? Kapható olyan gyertyakulcs, amivel a hátsó hengersor gyertyáit is ki tudom venni?)
 
Köszi!
Üdv!
 
(Scratch! Bocs, hogy átmásoltam ide, remélem nem szakad rám a plafon. A kérdések topicban sajnos nem kaptam választ, gondoltam Devlin tud segíteni. Ha ciki, légyszi töröld. Üdv!
Tudtommal csak a felső burkolatot kell leszedni.
Független szervíz is meg tudja csinálni, nem szükséges a márkaszervíz, de javaslom a gyári gyertya használatát.
A gyertyakulcs kérdést passzolom, gyáriban biztos nem lehet venni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 18:24:00 »

Tudtommal csak a felső burkolatot kell leszedni.
Független szervíz is meg tudja csinálni, nem szükséges a márkaszervíz, de javaslom a gyári gyertya használatát.
A gyertyakulcs kérdést passzolom, gyáriban biztos nem lehet venni.
Köszönöm!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 18:47:00 »

Sakal_
 
Gyújtáselosztó nincs, a kábelek a gyújtótrafóról mennek a gyertyákhoz.
A t-elágazót EGR cső t-elágazónak hívják és a 7038378-as cikkszámon lehet megvásárolni 1224 Bruttó Magyar Forintért.
Devlin,
 
koszonom, kozben sikerult vennem, egyebkent az arajanlatot meg a cserejere ertettem Smiley AZt mondtak, 15 perces melo, csak nem tudom, hogy le kell hozza bontani valamit, vagy nem. Meg azt sem, hogy a T mivel van osszeillesztve a gumicsovek tekinteteben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2005.07.28 csütörtök, 19:07:00 »

Devlin,
 
koszonom, kozben sikerult vennem, egyebkent az arajanlatot meg a cserejere ertettem Smiley AZt mondtak, 15 perces melo, csak nem tudom, hogy le kell hozza bontani valamit, vagy nem. Meg azt sem, hogy a T mivel van osszeillesztve a gumicsovek tekinteteben.
sakal_
 
Munkadíj passz.
Szerintem te is ki dudod cserélni.
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2005.07.29 péntek, 21:59:00 »

Hello Devlin!
 
MKII 2.5 V6-on ki tudom cserélni a gyertyákat otthon, vagy mindenképp ajánlatos (márka)szervízbe vinnem?
 
(Mit kell lebontani: csak a műanyag motorburkolatot, vagy mást is? Kapható olyan gyertyakulcs, amivel a hátsó hengersor gyertyáit is ki tudom venni?)
 
Köszi!
Üdv!
 
(Scratch! Bocs, hogy átmásoltam ide, remélem nem szakad rám a plafon. A kérdések topicban sajnos nem kaptam választ, gondoltam Devlin tud segíteni. Ha ciki, légyszi töröld. Üdv!
Szia Trombonist!
 
Az orrész felöli hármom sima ügy, kb. 5 perc. A műanyag burkulatot kell levenni. A hátsó három... no az egy kicsit bonyolult, nem kell szétbontani semmit, csak nőgyógyász technológiával kell dolgozni. Gyertyakulcs: legalább 25 cm szára legyen és csuklós. És elkél még egy segédezköz, amivel egy vékony csőbe belehet nyulni a gyertyát kivenni! Mert ha a gyertyakulcsal ki is tudod nyitni, kivenni kézzel már nem lehet.Az egész procedúra kb 25-30 perc egy cigiszünettel. Ha Fót környékén jársz akkor szólj és segítek.(van hozzá mindenem) És csatlakozva Devlinhez, csak gyári gyetya!!!!
 
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2005.07.30 szombat, 13:19:00 »

Szia Trombonist!
 
Az orrész felöli hármom sima ügy, kb. 5 perc. A műanyag burkulatot kell levenni. A hátsó három... no az egy kicsit bonyolult, nem kell szétbontani semmit, csak nőgyógyász technológiával kell dolgozni. Gyertyakulcs: legalább 25 cm szára legyen és csuklós. És elkél még egy segédezköz, amivel egy vékony csőbe belehet nyulni a gyertyát kivenni! Mert ha a gyertyakulcsal ki is tudod nyitni, kivenni kézzel már nem lehet.Az egész procedúra kb 25-30 perc egy cigiszünettel. Ha Fót környékén jársz akkor szólj és segítek.(van hozzá mindenem) És csatlakozva Devlinhez, csak gyári gyetya!!!!
 
Üdv:
Hovono
Üdv Hovono!
 
Hány ezer km-ként kell a gyertyákat cserélni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2005.07.30 szombat, 22:50:00 »

Szia Trombonist!
 
Az orrész felöli hármom sima ügy, kb. 5 perc. A műanyag burkulatot kell levenni. A hátsó három... no az egy kicsit bonyolult, nem kell szétbontani semmit, csak nőgyógyász technológiával kell dolgozni. Gyertyakulcs: legalább 25 cm szára legyen és csuklós. És elkél még egy segédezköz, amivel egy vékony csőbe belehet nyulni a gyertyát kivenni! Mert ha a gyertyakulcsal ki is tudod nyitni, kivenni kézzel már nem lehet.Az egész procedúra kb 25-30 perc egy cigiszünettel. Ha Fót környékén jársz akkor szólj és segítek.(van hozzá mindenem) És csatlakozva Devlinhez, csak gyári gyetya!!!!
 
Üdv:
Hovono
Hello Hovono!
 
Kösz, bíztam benne, hogy van valaki, aki már cserélt gyertyát otthon. Kösz a segítséget is, de Békásmegyertől Fót elég messze esik, a nőgyógyász szerelgetésekhez meg már amúgy is hozzászoktam a régi Renault-on...
 
Üdv!
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 07:11:00 »

Üdv Hovono!
 
Hány ezer km-ként kell a gyertyákat cserélni?
Szia Jasin!
 
Úgy emlékszem, hogy tán a gyárival 40ezret lehet elmenni. Az bizos, hogy én 25ezer után cseréltem, és láthatóan semmi baja nem volt a gyertyának, még az elektróda távolság is jó volt.  
 
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 07:20:00 »

Hello Hovono!
 
Kösz, bíztam benne, hogy van valaki, aki már cserélt gyertyát otthon. Kösz a segítséget is, de Békásmegyertől Fót elég messze esik, a nőgyógyász szerelgetésekhez meg már amúgy is hozzászoktam a régi Renault-on...
 
Üdv!
Nem lenne az olyan messze, ha végre rászánnák már magukat végre 1 q**a híd épitésre ezek a mocskok!!!!
Ha ilyen "előéleted" van, akkor nem lessz gáz a csere
 
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 10:56:00 »

sziasztok vettem 1 2001-es 2.0TDDI mondeot,2napja nem akar menni a digit klima,elinduláskor megy 5-6 percig utánna nem fuj hideget utánna kikacsolom 10perc mulva bekapcsolom megint megy 5-8 percig,utánna kezdödik elölröl,esetleg ha valaki tudna segiteni meg köszönném./a klima hütöt már kimostam amugy tiszta volt/
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 11:02:00 »

sziasztok vettem 1 2001-es 2.0TDDI mondeot,2napja nem akar menni a digit klima,elinduláskor megy 5-6 percig utánna nem fuj hideget utánna kikacsolom 10perc mulva bekapcsolom megint megy 5-8 percig,utánna kezdödik elölröl,esetleg ha valaki tudna segiteni meg köszönném./a klima hütöt már kimostam amugy tiszta volt/
zsolty-j,
 
ajánlom figyelmedbe a sárgakeretes, piros feliratot!!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 11:26:00 »

zsolty-j,
 
ajánlom figyelmedbe a sárgakeretes, piros feliratot!!
Bocs!!!!!!!DE még kopasz vagyok!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 11:29:00 »

Bocs!!!!!!!DE még kopasz vagyok!
Mindenki így kezdte Shocked)... A törzstagok általában minden topicot végigolvasgatnak... megtalálják a problémád és válasz is lesz.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 12:37:00 »

sziasztok vettem 1 2001-es 2.0TDDI mondeot,2napja nem akar menni a digit klima,elinduláskor megy 5-6 percig utánna nem fuj hideget utánna kikacsolom 10perc mulva bekapcsolom megint megy 5-8 percig,utánna kezdödik elölröl,esetleg ha valaki tudna segiteni meg köszönném./a klima hütöt már kimostam amugy tiszta volt/
zsolty-j,
 
Nem akarok vészmadár lenni, de valószínűleg a digitklíma panelben lévő elektronika a ludas.
Szerintem ha van időd gurulj be egy márkaszervízbe és ellenőriztesd.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 12:49:00 »

Nem lenne az olyan messze, ha végre rászánnák már magukat végre 1 q**a híd épitésre ezek a mocskok!!!!
Ha ilyen "előéleted" van, akkor nem lessz gáz a csere
 
Üdv:
Hovono
Hello!
 
Én már nem idegesítem magam azon (se), hogy ebben az országban (ezen belül különösen Bpesten) nem lehet normálisan közlekedni...
 
Előélet: Khm... Hát, igen, de azért én nagyon szeretem a régi Renaultokat. Ez a huszonéves vén kecske még sosem hagyott cserben, pedig kapott már apait-anyait... Második autónak szerintem még húsz év múlva is meg lesz (annál is inkább, mert már a bontók se veszik be) és húsz év múlva is éppolyan vidáman fog pöfögni, mint az eddig eltelt huszon... asszem 23 év alatt.
 
Na, jól eltértem a tárgytól: ha két hónapon belül nem tudom eladni, akkor marad és akkor magam fogom kicserélni a gyertyákat - nem mintha lenne vele bármi gond!
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2005.07.31 vasárnap, 17:53:00 »

zsolty-j,
 
Nem akarok vészmadár lenni, de valószínűleg a digitklíma panelben lévő elektronika a ludas.
Szerintem ha van időd gurulj be egy márkaszervízbe és ellenőriztesd.
köszi elviszem 1 ford szervizbe csak hátha elöfordult már ez a hiba valakivel,azért irtammég azt szeretném kérdezni hogy aaz mk3 mondeo 2.0tddi 115le normális -e hogy hidegen a hütö ventilátor bekapcsol 10-et teker le áll utánna megint 10 tekerés megint leáll,bekapcsolt klimával
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 09:55:00 »

De jo, hogy felneztem, ugyan igy szalad a vizem. Volt egy gumicso ahol lattam regebben folyni, de egy kis szigszalag ugy tunt segittett rajta, bar eloszor nem. En sem talalom, hogy hol tunik el, de volt olyan, hogy 2 nap utan 2 litert kellett ratoltenem. A vizhofok nekem is normal volt.
 
Most nezem a jo velemenyeket a solymári szervizrol, ha tenyleg ennyire elegedett mindenki akkor en is valtok, mert a ki van a tokom a sok rablo es pancser szervizzel.
 
Mas tema, falsot sziv a motor, megtalatam azt is, hogy hol. 1.8-as zetec egyebkent. Ha jo a tippem akkor kipufugogaz visszavezetes lehet. Egyreszt oldalrol bemegy a blokkba, masreszt meg valahova elore, es azalatt az egyseg alatt van, amit zsigulinal gyujtaselosztonak hivtak Smiley Nem tudom, hogy itt most az elektronikus gyujtas miatt valtozott-e a neve. Szoval az ahonnan a 4 kabel megy a gyertyahoz, ez alatt megy ez a gumicso, es ahol "T" alaku, ott lyukas. Egyszer mar nagy nehezen betomtem, de nem megoldas hosszutavra, raadasul ujra lyukas, ingadozik az alapjarat, egyenetlenul jar a motor.
Kerdesem, hogy milyen cso ez, konnyu-e kicserelni, milyen neven lehet ezt vajon megvasarolni. Ha szervizes olvassa, esetleg mondhatna ra arajanlatot. /Devlin esetleg? Smiley /
Na, jo hosszu lett, es talan nem is ebbe a topicba kellett volna irnom Smiley
Off- a regi ismeroseimnek- hetfon kislanyom szuletett Smiley)
 
sakal
Gratulálunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
És sok boldogságot A CSEMETÉHEZ!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 16:42:00 »

Üdv Mindenkinek!
 
Másfél hónapja vagyok Mondi tulajdonos ('99-es V6-os Turnier). Azért választottam ezt a típust, mert sok jót hallottam róla. Sajnos ezalatt az idő alatt már harmadszor hagyott cserben. Az utóbbi két alkalommal egész egyszerűen nem indult el, valszeg az AC-pumpa nem műxik. Az előző esetnél elvittem egy Ford szervizbe, ahol kicseréltek egy vezetéket (potom 12 ezerért), s most ugyanazok a tünetek: az AC-pumpa kettőt kattan, de nem zümmög, és nem indul a motor. Van valakinek ötlete, vagy tapasztalata ezzel a hibával kapcsolatban? Holnap ismét elviszem ugyanebbe a szervizbe, és nem szeretném, ha fejőstehénnek néznének!
 
Előre is köszönöm a válasz(ok)at!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 16:49:00 »

Üdv Mindenkinek!
 
Másfél hónapja vagyok Mondi tulajdonos ('99-es V6-os Turnier). Azért választottam ezt a típust, mert sok jót hallottam róla. Sajnos ezalatt az idő alatt már harmadszor hagyott cserben. Az utóbbi két alkalommal egész egyszerűen nem indult el, valszeg az AC-pumpa nem műxik. Az előző esetnél elvittem egy Ford szervizbe, ahol kicseréltek egy vezetéket (potom 12 ezerért), s most ugyanazok a tünetek: az AC-pumpa kettőt kattan, de nem zümmög, és nem indul a motor. Van valakinek ötlete, vagy tapasztalata ezzel a hibával kapcsolatban? Holnap ismét elviszem ugyanebbe a szervizbe, és nem szeretném, ha fejőstehénnek néznének!
 
Előre is köszönöm a válasz(ok)at!
Merre élsz az országban?... ha nincs messze, vidd Solymárra...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 16:54:00 »

Merre élsz az országban?... ha nincs messze, vidd Solymárra...
Elvinném, ha indulna, egyébként nem vagyok túl messze, Szigetszentmiklóson. Itt az Autonett a legközelebbi márkaszerviz.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 17:09:00 »

Elvinném, ha indulna, egyébként nem vagyok túl messze, Szigetszentmiklóson. Itt az Autonett a legközelebbi márkaszerviz.
Őket nem ismerem, de a solymári szervízről jókat is hallottam és múlt héten magam is tapasztaltam a profizmusukat.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 17:17:00 »

Őket nem ismerem, de a solymári szervízről jókat is hallottam és múlt héten magam is tapasztaltam a profizmusukat.
Köszi a tanácsot, ha ezen túl vagyunk, és lesz még hiba, lehet, hogy hozzájuk viszem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 18:11:00 »

Üdv Mindenkinek!
 
Másfél hónapja vagyok Mondi tulajdonos ('99-es V6-os Turnier). Azért választottam ezt a típust, mert sok jót hallottam róla. Sajnos ezalatt az idő alatt már harmadszor hagyott cserben. Az utóbbi két alkalommal egész egyszerűen nem indult el, valszeg az AC-pumpa nem műxik. Az előző esetnél elvittem egy Ford szervizbe, ahol kicseréltek egy vezetéket (potom 12 ezerért), s most ugyanazok a tünetek: az AC-pumpa kettőt kattan, de nem zümmög, és nem indul a motor. Van valakinek ötlete, vagy tapasztalata ezzel a hibával kapcsolatban? Holnap ismét elviszem ugyanebbe a szervizbe, és nem szeretném, ha fejőstehénnek néznének!
 
Előre is köszönöm a válasz(ok)at!
indításgátló okés? gyári, saját mindegyik?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 18:17:00 »

Elvinném, ha indulna, egyébként nem vagyok túl messze, Szigetszentmiklóson. Itt az Autonett a legközelebbi márkaszerviz.
Az Autonett is OK Csepelen.  
Ha rászánod magadat, hogy ellátogatsz hozzájuk, szívesen adok kontaktot, csak szólj.
 
ZK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 22:21:00 »

indításgátló okés? gyári, saját mindegyik?
Bye
Cit
Gyári kucsok vannak (ha minden igaz, a piros pötty is megvan), és eddig nem volt probléma ezzel, csak az utóbbi 1-2 héten. SZVSZ az indításgátló előbb reagált volna. De azért kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 22:25:00 »

Az Autonett is OK Csepelen.  
Ha rászánod magadat, hogy ellátogatsz hozzájuk, szívesen adok kontaktot, csak szólj.
 
ZK
Megköszönöm, és lehet, hogy élek is vele. A helyi (szigetszentmiklósi) autonettesek is rendesek voltak, de elég jól leszedtek, amit nem is bánnék, ha műxene az autó. Így azonban elég kellemetlen, hogy ma (három nappal a szerelés után) a két babánkkal elindultunk (volna) a Vadasparkba, és le kellett fújni az egészet, mert meg sem moccant a kocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2005.08.01 hétfő, 22:26:00 »

múgy találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Én a túlmelegedő motortól kezdve sokmindenre gondoltam, csak sajnos én nem értek az autószereléshez...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2005.08.02 kedd, 08:28:00 »

Megköszönöm, és lehet, hogy élek is vele. A helyi (szigetszentmiklósi) autonettesek is rendesek voltak, de elég jól leszedtek, amit nem is bánnék, ha műxene az autó. Így azonban elég kellemetlen, hogy ma (három nappal a szerelés után) a két babánkkal elindultunk (volna) a Vadasparkba, és le kellett fújni az egészet, mert meg sem moccant a kocsi.
Ha aktuális, hívj fel, és megbeszéljük
30/9339896
 
ZK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2005.08.02 kedd, 08:56:00 »

múgy találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Én a túlmelegedő motortól kezdve sokmindenre gondoltam, csak sajnos én nem értek az autószereléshez...
Hát, a benzines izéket nem ismerem, de van jópár érzékelő, ami ha nem ad jelet, akkor nem indítható az autó sem. Kiolvastok hibakódokat és többet tudtok.
Motortérben minden csati a helyén van? Nincs eltörve kábel? Gyújtáskapcsoló okés?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2005.08.02 kedd, 09:23:00 »

Hát, a benzines izéket nem ismerem, de van jópár érzékelő, ami ha nem ad jelet, akkor nem indítható az autó sem. Kiolvastok hibakódokat és többet tudtok.
Motortérben minden csati a helyén van? Nincs eltörve kábel? Gyújtáskapcsoló okés?
Bye
Cit
Már a szerelőnél van a gép, az AC-pumpa nem kap áramot. Vagy vezetékhiba, vagy valami letiltó-relé okozhatja, hogy meg sem moccan a pumpa. Tudtok ilyesmiről (letiltó-relé)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2005.08.02 kedd, 09:27:00 »

Már a szerelőnél van a gép, az AC-pumpa nem kap áramot. Vagy vezetékhiba, vagy valami letiltó-relé okozhatja, hogy meg sem moccan a pumpa. Tudtok ilyesmiről (letiltó-relé)?
Gyakorlatilag, 1 házi indítás gátlónak tűnik. Smiley
De ettől még lehet egyéb érzékelő is (valami hibát észlel és letiltja a motorvezérlő computer a
 benzinpumpát, vagy hasonló).
Hibakódot olvassatok (szakszerűen, reset előtt és után).
Bye
Cit
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.