Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:17:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3056828 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:55:08 »

igen ott van nem tudom hány kábel,amit le is vedtem,majd kipucoltam vissza is tedtem ,a végén.

Levetted a gyújtáskapcsoló elektromos részét? Kipucoltad? Mit, a sarukat?
Le kell venni azt a fekete részt, jobb kézzel bal váll felett eldobni és beszerelni egy újat helyette,
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:55:52 »

akkor te xerinted ott a hiba elásva,gondolkozok rajta ,gyujtáskapcsolo elektronika te xerinted is.

Nem tudom, hogy még ki szerint.............de amiket elmondtál azok alapján ezt mondom. Így látatlanban.........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:56:34 »

Milyen tekercset és mi az a delko? Én nem tudok segíteni, csak ezeket nem értettem.

hello, a delko,még a daciaknál is volt,platinás dolog,de magyarul ha forditom akkor nem tudom hogy hivják ,ne haragudj ezért.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:57:08 »

hello, a delko,még a daciaknál is volt,platinás dolog,de magyarul ha forditom akkor nem tudom hogy hivják ,ne haragudj ezért.
gyertya? katalizátor?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:59:53 »

Nem tudom, hogy még ki szerint.............de amiket elmondtál azok alapján ezt mondom. Így látatlanban.........
oké ,kőszőnőm szépen,csak annyi hocy mondeos létemre 1 vacak opelt nem sikerült megcsináljak,mert vannak jooo barátok csak magas kosztért.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:03:57 »

gyertya? katalizátor?
Fiam te elvagy tájololva,mi a delko,ne huz fel a mi rá van kőtve a motora ,nem volt daciaád baxki.de veted észre GSR tudta.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:06:43 »

Fiam te elvagy tájololva,mi a delko,ne huz fel a mi rá van kőtve a motora ,nem volt daciaád baxki.de veted észre GSR tudta.
Én mondtam, hogy el vagyok tájolva. Azért kérdeztem. Nekem nem csak volt, van is dákóm, csak az nem autó.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:14:59 »

Én mondtam, hogy el vagyok tájolva. Azért kérdeztem. Nekem nem csak volt, van is dákóm, csak az nem autó.  Cheesy
nem montad de ugy jőtt le,nem akarok meg bántani senkit .magán forum.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:18:08 »

nem montad de ugy jőtt le,nem akarok meg bántani senkit .magán forum.
Gyulabá, itt a viccelődés is megy. Nem hiszem, hogy megbántanál. Rendes embernek tűnsz.
Nem értettem, semmi baj, majd egyszer rájövünk. A dákó amit írtam, az vicc akart lenni.  wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:19:55 »

Gyulabá, itt a viccelődés is megy. Nem hiszem, hogy megbántanál. Rendes embernek tűnsz.
Nem értettem, semmi baj, majd egyszer rájövünk. A dákó amit írtam, az vicc akart lenni.  wave integet2

Na végre, hogy beismered............a dákód amiről írtál.....csak vicc!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:20:19 »

Na azért is ,NEM vagyok szerelő,csak belemászok mindenbe,ha nem tudok valamit felkeresem a a kedvesemet,meg mege,ahogy mondta ALF nem felejtem el néki soha el ,nem tudom magam kifejezni,majd leőntőm magam.,de a xerelés nem abbol áll,xeretni keeeeellll.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:22:05 »

Na azért is ,NEM vagyok szerelő,csak belemászok mindenbe,ha nem tudok valamit felkeresem a a kedvesemet,meg mege,ahogy mondta ALF nem felejtem el néki soha el ,nem tudom magam kifejezni,majd leőntőm magam.,de a xerelés nem abbol áll,xeretni keeeeellll.
Alf a kedvesed? Vagy megint én értettem félre valamit? (csak viccelek ám)  vigyor3 integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:27:56 »

Alf a kedvesed? Vagy megint én értettem félre valamit? (csak viccelek ám)  vigyor3 integet2
Nálunk nem illik tegeződni sajnos a gépem is az utolsokat vágja ,alf-ot meg ismered te lehet hogy xereti a homokosokat,de éééén nőőőői imáádoo vagyok sajnos ,főleg a a 22 évesek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:29:54 »

Nálunk nem illik tegeződni sajnos a gépem is az utolsokat vágja ,alf-ot meg ismered te lehet hogy xereti a homokosokat,de éééén nőőőői imáádoo vagyok sajnos ,főleg a a 22 évesek.

Mát felétek is ilyen híre van Alf-nak?   nyes   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:31:03 »

Nálunk nem illik tegeződni sajnos a gépem is az utolsokat vágja ,alf-ot meg ismered te lehet hogy xereti a homokosokat,de éééén nőőőői imáádoo vagyok sajnos ,főleg a a 22 évesek.
Itt mindenki nőimádó, csak megy a viccelődés. Remélem nem gond, hogy tegezlek, remélem nem sértelek meg vele. Amúgy a 22 évesek valóban jók.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:31:50 »

Nálunk nem illik tegeződni sajnos a gépem is az utolsokat vágja ,alf-ot meg ismered te lehet hogy xereti a homokosokat,de éééén nőőőői imáádoo vagyok sajnos ,főleg a a 22 évesek.
A Sztájler és a Géeser a két langyi.A harmadik meg a BT.vagy az első.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:32:32 »

Mát felétek is ilyen híre van Alf-nak?   nyes   wave
ja.végigdugtam már erdélyt is.akit csak értem..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:33:16 »

A Sztájler és a Géeser a két langyi.A harmadik meg a BT.vagy az első.... nyes
széjer jo hogy megjőtél
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:33:41 »

széjer jo hogy megjőtél
üdv!  wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:34:18 »

ja.végigdugtam már erdélyt is.akit csak értem..... eplus2
na ne baxki velem csakugyan
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:37:31 »

ja.végigdugtam már erdélyt is.akit csak értem..... eplus2
Tudom  és végigbaxtal mindenkit,de vmiért kellett éngem belle baxxxni,rosszul fogalmozok,nem használok ént
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:39:11 »

Tudom  és végigbaxtal mindenkit,de vmiért kellett éngem belle baxxxni,rosszul fogalmozok,nem használok ént
nyes eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:50:29 »

nyes eljen wave
diag tudás fontos ,baxki,te xerinted igen ,v. aki tud ezt meg azt ,fiam minek rohángálni,megjőn a baj,majd én megjavitom itt a tudás a zsemembe.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 19:41:06 »

Tisztelt Fórumtársak!
Először is köszönetek szeretnék mondani Zoleex fórumtársnak, aki lehetővé tette a felajánlásával, hogy górcső alá vegyem, a FL 2004 előtti " beragadásra hajlamos" hátsó féknyerget. eljen eljen eljen. Ígéretemhez hívem alaposan apró darabokra szétszedve, megvizsgáltam a BOSCH által gyártott fékszerkezetet. Mielőtt bármit is írnék a fékrendszerről, az összes szereléssel és javítással kapcsolatos tapasztalatomat a témával kapcsolatban, a FAQ topikban fényképekkel dokumentálva, közzéteszem a mélyen tisztelt publikum számára. Elöljárójában annyit. A hátsó fék javítható! smile A javításhoz szükséges javítókészlet, többféle javítási szintnek megfelelően, olcsón beszerezhető. taps A rendszernek egy gyenge pontja van. A kézifék állítókar mögött lévő tömítőgyűrű elfáradása és kitágulása, mely lehetővé teszi a víz beszivárgást a rendszerbe, és rozsdásodva az beszorul. Nem javaslom a rendszer WD40-el történő kezelését, tudni illik a vegyi anyag megtámadja a tömítőgyűrűt, kívül és beleül ezen a tengelyen  2 db van, és ez még komolyabb tömítetlenségi problémákhoz, esetleg fékolaj vesztéshez és fékhibához vezethet. A WD40 tartalmaz ugyan minimális mennyiségű kenőanyagot de ez később, állagánál fogva, kifolyik és továbbromlik a tengely kenési állapota(végső soron kiszárad és fém a fémen fordul el.). Megoldás a rendszer teljes szétszerelése után a tengelycsonk vékonyan történő semleges bázisú zsírral történő feltöltése, a külső tömítőgyűrű alatt is. Ez a vékony zsírréteg és az új gyűrű biztosítja hosszútávon a normális működést, megakadályozva a víz beszivárgását a rendszerbe. A belső tömítő gyűrű miatt, a fékolajjal teli részbe nem kerülhet zsír. A többit rövidesen a teljes cikkben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 20:03:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Először is köszönetek szeretnék mondani Zoleex fórumtársnak, aki lehetővé tette a felajánlásával, hogy górcső alá vegyem, a FL 2004 előtti " beragadásra hajlamos" hátsó féknyerget. eljen eljen eljen. Ígéretemhez hívem alaposan apró darabokra szétszedve, megvizsgáltam a BOSCH által gyártott fékszerkezetet. Mielőtt bármit is írnék a fékrendszerről, az összes szereléssel és javítással kapcsolatos tapasztalatomat a témával kapcsolatban, a FAQ topikban fényképekkel dokumentálva, közzéteszem a mélyen tisztelt publikum számára. Elöljárójában annyit. A hátsó fék javítható! smile A javításhoz szükséges javítókészlet, többféle javítási szintnek megfelelően, olcsón beszerezhető. taps A rendszernek egy gyenge pontja van. A kézifék állítókar mögött lévő tömítőgyűrű elfáradása és kitágulása, mely lehetővé teszi a víz beszivárgást a rendszerbe, és rozsdásodva az beszorul. Nem javaslom a rendszer WD40-el történő kezelését, tudni illik a vegyi anyag megtámadja a tömítőgyűrűt, kívül és beleül ezen a tengelyen  2 db van, és ez még komolyabb tömítetlenségi problémákhoz, esetleg fékolaj vesztéshez és fékhibához vezethet. A WD40 tartalmaz ugyan minimális mennyiségű kenőanyagot de ez később, állagánál fogva, kifolyik és továbbromlik a tengely kenési állapota(végső soron kiszárad és fém a fémen fordul el.). Megoldás a rendszer teljes szétszerelése után a tengelycsonk vékonyan történő semleges bázisú zsírral történő feltöltése, a külső tömítőgyűrű alatt is. Ez a vékony zsírréteg és az új gyűrű biztosítja hosszútávon a normális működést, megakadályozva a víz beszivárgását a rendszerbe. A belső tömítő gyűrű miatt, a fékolajjal teli részbe nem kerülhet zsír. A többit rövidesen a teljes cikkben. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Nem kell köszönni semmit....nekem már csak papírnehezéknek lett volna jó.  Smiley  Inkább nekünk kell megköszönni a ráfordított időt és fáradtságot.  eljen
A felújítással nincs is probléma.....már újítottam fel én is.  Az a baj, hogy nem találtam olyan megoldást ami 1(max 2) évnél tartósabb lenne a teljes felújítás után.  szomoru1  Idővel mindig bejut a víz a tömítőgyűrű mellett....kentem én rá sokféle zsírt...talán a szilikon zsír volt a legtartósabb. 
A cikket várom.  worship

Tisztelettel,  worship
Zoltán 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:12:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Először is köszönetek szeretnék mondani Zoleex fórumtársnak, aki lehetővé tette a felajánlásával, hogy górcső alá vegyem, a FL 2004 előtti " beragadásra hajlamos" hátsó féknyerget. eljen eljen eljen. Ígéretemhez hívem alaposan apró darabokra szétszedve, megvizsgáltam a BOSCH által gyártott fékszerkezetet. Mielőtt bármit is írnék a fékrendszerről, az összes szereléssel és javítással kapcsolatos tapasztalatomat a témával kapcsolatban, a FAQ topikban fényképekkel dokumentálva, közzéteszem a mélyen tisztelt publikum számára. Elöljárójában annyit. A hátsó fék javítható! smile A javításhoz szükséges javítókészlet, többféle javítási szintnek megfelelően, olcsón beszerezhető. taps A rendszernek egy gyenge pontja van. A kézifék állítókar mögött lévő tömítőgyűrű elfáradása és kitágulása, mely lehetővé teszi a víz beszivárgást a rendszerbe, és rozsdásodva az beszorul. Nem javaslom a rendszer WD40-el történő kezelését, tudni illik a vegyi anyag megtámadja a tömítőgyűrűt, kívül és beleül ezen a tengelyen  2 db van, és ez még komolyabb tömítetlenségi problémákhoz, esetleg fékolaj vesztéshez és fékhibához vezethet. A WD40 tartalmaz ugyan minimális mennyiségű kenőanyagot de ez később, állagánál fogva, kifolyik és továbbromlik a tengely kenési állapota(végső soron kiszárad és fém a fémen fordul el.). Megoldás a rendszer teljes szétszerelése után a tengelycsonk vékonyan történő semleges bázisú zsírral történő feltöltése, a külső tömítőgyűrű alatt is. Ez a vékony zsírréteg és az új gyűrű biztosítja hosszútávon a normális működést, megakadályozva a víz beszivárgását a rendszerbe. A belső tömítő gyűrű miatt, a fékolajjal teli részbe nem kerülhet zsír. A többit rövidesen a teljes cikkben. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László Fórumtárs

Bízunk az arany kezedben és a hosszú távú megoldásban  worship
Köszönjük a fáradozásodat én is kíváncsian várom teljes cikket.
Elsők között leszek aki az alapján felújítja a hátsó féket
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 22:24:14 »

Tisztelt Fórumtársak!
Először is köszönetek szeretnék mondani Zoleex fórumtársnak, aki lehetővé tette a felajánlásával, hogy górcső alá vegyem, a FL 2004 előtti " beragadásra hajlamos" hátsó féknyerget. eljen eljen eljen. Ígéretemhez hívem alaposan apró darabokra szétszedve, megvizsgáltam a BOSCH által gyártott fékszerkezetet. Mielőtt bármit is írnék a fékrendszerről, az összes szereléssel és javítással kapcsolatos tapasztalatomat a témával kapcsolatban, a FAQ topikban fényképekkel dokumentálva, közzéteszem a mélyen tisztelt publikum számára. Elöljárójában annyit. A hátsó fék javítható! smile A javításhoz szükséges javítókészlet, többféle javítási szintnek megfelelően, olcsón beszerezhető. taps A rendszernek egy gyenge pontja van. A kézifék állítókar mögött lévő tömítőgyűrű elfáradása és kitágulása, mely lehetővé teszi a víz beszivárgást a rendszerbe, és rozsdásodva az beszorul. Nem javaslom a rendszer WD40-el történő kezelését, tudni illik a vegyi anyag megtámadja a tömítőgyűrűt, kívül és beleül ezen a tengelyen  2 db van, és ez még komolyabb tömítetlenségi problémákhoz, esetleg fékolaj vesztéshez és fékhibához vezethet. A WD40 tartalmaz ugyan minimális mennyiségű kenőanyagot de ez később, állagánál fogva, kifolyik és továbbromlik a tengely kenési állapota(végső soron kiszárad és fém a fémen fordul el.). Megoldás a rendszer teljes szétszerelése után a tengelycsonk vékonyan történő semleges bázisú zsírral történő feltöltése, a külső tömítőgyűrű alatt is. Ez a vékony zsírréteg és az új gyűrű biztosítja hosszútávon a normális működést, megakadályozva a víz beszivárgását a rendszerbe. A belső tömítő gyűrű miatt, a fékolajjal teli részbe nem kerülhet zsír. A többit rövidesen a teljes cikkben. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
A javítási módszer ismert, a FAQ-ban megtalálható elérhetőségű srác pont így csinálja. Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy nem mindig jelent hosszú távú megoldást, és van hogy 1-2-3 éven belül ismét javítani kell. Gondolom ez attól függ, hogy a tengely mennyire van berozsdásodva, berágódva.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 07:40:35 »

Tisztelt László!
A javítási módszer ismert, a FAQ-ban megtalálható elérhetőségű srác pont így csinálja. Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy nem mindig jelent hosszú távú megoldást, és van hogy 1-2-3 éven belül ismét javítani kell. Gondolom ez attól függ, hogy a tengely mennyire van berozsdásodva, berágódva.
Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán egy felajánlást tettem! Ha ez bárki üzleti érdekeit sérti, azonnal leállok vele! Azt én is tudom, hogy van egy elérhetőség, ahol 8 kemény ezer Ft-ért megjavítják felújítják, a nyergeket. Megjegyzem nem nagyon olvastam, hogy valaki közre adta volna a nyereg teljes felújításáról szóló ismereteit, magáról a fennálló problémáról viszont annál többet. Ha két évente egyszer kell cserélni egy tömítő gyűrűt, az már komoly előre lépés. Egyébként is évente ajánlatos a fékrendszert alaposan átvizsgálni. A rozsdásodás, berágódás, egy következmény! Én ezt akarom megszüntetni, mégpedig úgy, hogy a "nem megfelelő" tömítést óhajtom lecserélni egy szimeringre. Ezek után mindenki maga dönti el, hogy megcsinálja, vagy megjavíttatja. Nekem nagyon nem mindegy, hogy a legmagasabb szintű felújítás ami a dugattyút is tartalmazza, meg van 7 ezer Ft-ból, vagy netán 2 évente 1900 Ft-ért cserélek egy teljes tömítő készletet, vagy ha sikerül az átalakítás akkor a probléma leküzdve egy szimering cserével wave
Tisztelettel László!.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.24 hétfő, 08:40:26 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 08:29:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán egy felajánlást tettem! Ha ez bárki üzleti érdekeit sérti, azonnal leállok vele! Azt én is tudom, hogy van egy elérhetőség, ahol 8 kemény ezer Ft-ért megjavítják felújítják, a nyergeket. Megjegyzem nem nagyon olvastam, hogy valaki közre adta volna a nyereg teljes felújításáról szóló ismereteit, magáról a fennálló problémáról viszont annál többet. Ha két évente egyszer kell cserélni egy tömítő gyűrűt, az már komoly előre lépés. Egyébként is évente ajánlatos a fékrendszert alaposan átvizsgálni. A rozsdásodás, berágódás, egy következmény! Én ezt akarom megszüntetni, mégpedig úgy, hogy a nem megfelelő tömítést óhajtom lecserélni egy szimeringre. Ezek után mindenki maga dönti el, hogy megcsinálja, vagy megjavíttatja. Nekem nagyon nem mindegy, hogy a legmagasabb szintű felújítás ami a dugattyút is tartalmazza, meg van 7 ezer Ft-ból, vagy netán 2 évente 1900 Ft-ért cserélek egy teljes tömítő készletet, vagy ha sikerül az átalakítás akkor a probléma leküzdve egy szimering cserével wave
Tisztelettel László!.  worship

Nagyon várom már a képekkel illusztrált megoldást. Nekem is van kiszuperált nyergem, ezen kívül a jobb hátsó jelenleg is be van ragadva. Olcsóbb de megbízható megoldás sok-sok fórumtárs elemi érdeke lenne. Várom a szerelési útmutatót, nagy köszönettel.  taps taps taps
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 09:11:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán egy felajánlást tettem! Ha ez bárki üzleti érdekeit sérti, azonnal leállok vele! Azt én is tudom, hogy van egy elérhetőség, ahol 8 kemény ezer Ft-ért megjavítják felújítják, a nyergeket. Megjegyzem nem nagyon olvastam, hogy valaki közre adta volna a nyereg teljes felújításáról szóló ismereteit, magáról a fennálló problémáról viszont annál többet. Ha két évente egyszer kell cserélni egy tömítő gyűrűt, az már komoly előre lépés. Egyébként is évente ajánlatos a fékrendszert alaposan átvizsgálni. A rozsdásodás, berágódás, egy következmény! Én ezt akarom megszüntetni, mégpedig úgy, hogy a "nem megfelelő" tömítést óhajtom lecserélni egy szimeringre. Ezek után mindenki maga dönti el, hogy megcsinálja, vagy megjavíttatja. Nekem nagyon nem mindegy, hogy a legmagasabb szintű felújítás ami a dugattyút is tartalmazza, meg van 7 ezer Ft-ból, vagy netán 2 évente 1900 Ft-ért cserélek egy teljes tömítő készletet, vagy ha sikerül az átalakítás akkor a probléma leküzdve egy szimering cserével wave
Tisztelettel László!.  worship

Nincs szó semmilyen üzleti érdekről. Arról van szó, hogy ha a felülete a tengelynek vagy a nyereg azon részének, amiben forog egy ponton túl károsodott, akkor már nem az új tömítés vagy szimering élettartama fogja meghatározni, hogy meddig marad működőképes a szerkezet. Szerintem ez a beavatkozás a még hibátlan nyergeknél a problémát megelőző karbantartásként, vagy a berohadásnak még az elején járó nyergeknek (pár centis játék a kézifékkaron, a nyereg végén lévő kart majdnem teljesen vissza tudja húzni a rugó) a javítására alkalmas. Amikor már kalapáccsal kell visszaverni a kart a helyére, akkor szerintem már csak a csere segít.

Itt vannak a korábbi hozzászólásaim ezzel kapcsolatban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg786196#msg786196
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg786213#msg786213
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:20:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán egy felajánlást tettem! Ha ez bárki üzleti érdekeit sérti, azonnal leállok vele! Azt én is tudom, hogy van egy elérhetőség, ahol 8 kemény ezer Ft-ért megjavítják felújítják, a nyergeket. Megjegyzem nem nagyon olvastam, hogy valaki közre adta volna a nyereg teljes felújításáról szóló ismereteit, magáról a fennálló problémáról viszont annál többet. Ha két évente egyszer kell cserélni egy tömítő gyűrűt, az már komoly előre lépés. Egyébként is évente ajánlatos a fékrendszert alaposan átvizsgálni. A rozsdásodás, berágódás, egy következmény! Én ezt akarom megszüntetni, mégpedig úgy, hogy a "nem megfelelő" tömítést óhajtom lecserélni egy szimeringre. Ezek után mindenki maga dönti el, hogy megcsinálja, vagy megjavíttatja. Nekem nagyon nem mindegy, hogy a legmagasabb szintű felújítás ami a dugattyút is tartalmazza, meg van 7 ezer Ft-ból, vagy netán 2 évente 1900 Ft-ért cserélek egy teljes tömítő készletet, vagy ha sikerül az átalakítás akkor a probléma leküzdve egy szimering cserével wave
Tisztelettel László!.  worship
Szia László,
Örülök, hogy alaposan utánajártál a témának, és hogy van rá egy megoldásod. Én azért döntöttem a csere mellett a felújítás helyett, mert a kézifék beragadás meglehetősen váratlanul és konkrét/egyértelmű visszajelzés nélkül történik sajnos, viszont legalább látványos következményekkel jár (átforrósodó hátsó fék a minimum, ami már önmagában elegendő egy jó szerelési feladathoz - betét/tárcsa átrendezés, mentendő ami még menthető).
Az általad javasolt megoldás alkalmazása azt feltételezi, hogy a rendszeres karbantartási tervbe fel kell venni a hátsó féknyergek minimum 2 évente történő teljes karbantartását, ami viszont jelentős szakértelmet vagy anyagi ráfordítást igényel (kinek mit).
A kézifék berohadás vélhetően tervezési hiba miatt következik be, ez önmagában alapot adhatott volna a visszahívásra a Ford részéről. A tervezési hiba implicit elismerése, hogy modellfrissiteshez nem kötötten változott meg egy alapvető alkatrész az autón.

A hivatkozott srác intézi az újabb nyergek felszerelését az autómra. Elvileg 9eFt/db most a teljes felújítás : szükséges alkatrészek cseréje, homfúvásos tisztítás, festés.
Csütörtökön kiderül, milyen lesz a végeredmény (az általam vett újabb nyergekhez inkább csak optikailag kell hozzá nyúlni, illetve a porvédőket cseréljük rajta óvatosságból)  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:40:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én csupán egy felajánlást tettem! Ha ez bárki üzleti érdekeit sérti, azonnal leállok vele! Azt én is tudom, hogy van egy elérhetőség, ahol 8 kemény ezer Ft-ért megjavítják felújítják, a nyergeket. Megjegyzem nem nagyon olvastam, hogy valaki közre adta volna a nyereg teljes felújításáról szóló ismereteit, magáról a fennálló problémáról viszont annál többet. Ha két évente egyszer kell cserélni egy tömítő gyűrűt, az már komoly előre lépés. Egyébként is évente ajánlatos a fékrendszert alaposan átvizsgálni. A rozsdásodás, berágódás, egy következmény! Én ezt akarom megszüntetni, mégpedig úgy, hogy a "nem megfelelő" tömítést óhajtom lecserélni egy szimeringre. Ezek után mindenki maga dönti el, hogy megcsinálja, vagy megjavíttatja. Nekem nagyon nem mindegy, hogy a legmagasabb szintű felújítás ami a dugattyút is tartalmazza, meg van 7 ezer Ft-ból, vagy netán 2 évente 1900 Ft-ért cserélek egy teljes tömítő készletet, vagy ha sikerül az átalakítás akkor a probléma leküzdve egy szimering cserével wave
Tisztelettel László!.  worship



Nekem is felújította a "srác" kb 1óra volt a munka. Szétszedte valami mini csiszolóval felcsiszolta a kézifék rész alkatrészeit és kicserélte a gumi tömítéseket egy javító készlettel.  2 évet bírt. Most cseréltettem facelift utánira .
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:49:41 »

Szia László,
Örülök, hogy alaposan utánajártál a témának, és hogy van rá egy megoldásod. Én azért döntöttem a csere mellett a felújítás helyett, mert a kézifék beragadás meglehetősen váratlanul és konkrét/egyértelmű visszajelzés nélkül történik sajnos, viszont legalább látványos következményekkel jár (átforrósodó hátsó fék a minimum, ami már önmagában elegendő egy jó szerelési feladathoz - betét/tárcsa átrendezés, mentendő ami még menthető).
Az általad javasolt megoldás alkalmazása azt feltételezi, hogy a rendszeres karbantartási tervbe fel kell venni a hátsó féknyergek minimum 2 évente történő teljes karbantartását, ami viszont jelentős szakértelmet vagy anyagi ráfordítást igényel (kinek mit).
A kézifék berohadás vélhetően tervezési hiba miatt következik be, ez önmagában alapot adhatott volna a visszahívásra a Ford részéről. A tervezési hiba implicit elismerése, hogy modellfrissiteshez nem kötötten változott meg egy alapvető alkatrész az autón.

A hivatkozott srác intézi az újabb nyergek felszerelését az autómra. Elvileg 9eFt/db most a teljes felújítás : szükséges alkatrészek cseréje, homfúvásos tisztítás, festés.
Csütörtökön kiderül, milyen lesz a végeredmény (az általam vett újabb nyergekhez inkább csak optikailag kell hozzá nyúlni, illetve a porvédőket cseréljük rajta óvatosságból)  wave
Kedves Ákos!
Igyekeztem a hátsó féknyereg beragadásának okát felderíteni. Ez megvan! Ezzel nem állítom, hogy én találtam fel a meleg-vizet. A gyári tervezési hiba konkrétan a nem megfelelő tengelytömítő gyűrű, amit igyekezek egy megfelelő méretű és minőségű szimeringgel kiváltani. A rendszer teljes szétszedéséhez és felújításához nem kell kiemelkedő szakértelem. Egy kis szerszámozottsággal könnyen kivitelezhető. Ha sikerül egy "kiváltó szimeringet" beépíteni a nyeregbe, akkor a probléma egyszer s mindenkorra megoldottá válik. Tudva levő, hogy a szimeringek igen hosszú időn át képesek megfelelő tömítést biztosítani, minden szivárgás és beázás nélkül. A helyzetedben az eljárás egyértelmű volt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 10:58:34 »

Kedves Ákos!
Igyekeztem a hátsó féknyereg beragadásának okát felderíteni. Ez megvan! Ezzel nem állítom, hogy én találtam fel a meleg-vizet. A gyári tervezési hiba konkrétan a nem megfelelő tengelytömítő gyűrű, amit igyekezek egy megfelelő méretű és minőségű szimeringgel kiváltani. A rendszer teljes szétszedéséhez és felújításához nem kell kiemelkedő szakértelem. Egy kis szerszámozottsággal könnyen kivitelezhető. Ha sikerül egy "kiváltó szimeringet" beépíteni a nyeregbe, akkor a probléma egyszer s mindenkorra megoldottá válik. Tudva levő, hogy a szimeringek igen hosszú időn át képesek megfelelő tömítést biztosítani, minden szivárgás és beázás nélkül. A helyzetedben az eljárás egyértelmű volt. wave
Tisztelettel László! worship
arra figyelj,hogy van olyan gumi,amit megesz a fékolaj.csak olyat vegyél,ami bírja(talán a viton ilyen...) Wink eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 12:54:02 »

arra figyelj,hogy van olyan gumi,amit megesz a fékolaj.csak olyat vegyél,ami bírja(talán a viton ilyen...) Wink eljen
Kedves Alf!
Köszönöm a a jó tanácsot. Mint már írtam, szimeringet keresek a problémához. Ezek nagy többsége olaj és vegyszer álló. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 14:04:40 »

A face liftes nyergeknél mit használnak? tömítőgyűrűt vagy szimmeringet ?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 14:07:23 »

A face liftes nyergeknél mit használnak? tömítőgyűrűt vagy szimmeringet ?

Mindegy, mert egészen más a féknyereg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 15:04:41 »

A face liftes nyergeknél mit használnak? tömítőgyűrűt vagy szimmeringet ?
Tisztelt Fótumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor akkor egy gyűrű és egy szimering van benne, módosított tengelykialakítással. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.24 hétfő, 15:06:13 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 15:25:34 »

Nincs szó semmilyen üzleti érdekről. Arról van szó, hogy ha a felülete a tengelynek vagy a nyereg azon részének, amiben forog egy ponton túl károsodott, akkor már nem az új tömítés vagy szimering élettartama fogja meghatározni, hogy meddig marad működőképes a szerkezet. Szerintem ez a beavatkozás a még hibátlan nyergeknél a problémát megelőző karbantartásként, vagy a berohadásnak még az elején járó nyergeknek (pár centis játék a kézifékkaron, a nyereg végén lévő kart majdnem teljesen vissza tudja húzni a rugó) a javítására alkalmas. Amikor már kalapáccsal kell visszaverni a kart a helyére, akkor szerintem már csak a csere segít.

Itt vannak a korábbi hozzászólásaim ezzel kapcsolatban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg786196#msg786196
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg786213#msg786213
Tisztelt Fórumtárs!
A véleményünk megegyezik. eljen Az új FL előtti féknyergek is, probléma mentesen bírják jó pár évig. A berágódás az már egy végkifejlet a rendszer alkatrészeinek a kopása vagy elfáradása miatt. Az alap probléma a pára és a víz behatolása a rendszerbe. Ha ezt egy jó minőségű szimeringel sikerül kiküszöbölni, akkor ezt a problémát ellehet felejteni. Azonkívül, hogy a kézifék működtető tengely hajlamos a bérágódásra a rozsdásodás lehetősége miatt, ettől függetlenül ez a BOSCH rendszerű fék egy strapabíró fék. A többi eleme bőven eleget tesz a fékkel szemben támasztott követelményeknek. Ez a gyenge minőségű tömítő elem is a sok előre betervezett gyenge pont egyike. Ne javítsa, cserélje a komplett nyerget. Ez valószínű túl jól sikerült és a sok panasz miatt, módosították a tengelykialakítást és a tömítést. wave
Tisztelettel László! worship    
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.25 kedd, 18:38:56 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2014.03.26 szerda, 06:38:52 »

Nem vészes....kiakasztod a gumibakokat, ha jól emlékszem 3db van....esetleg a rezoncső után szétcsavarhatod úgy mégjobban le tudod engedni , de nem muszáj.   

Köszi, akkor hétvégén nekiállok.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:12:48 »

Hirtelen erős fékezésnél a jobb hátsó fékem nyikkan egyet. Nem olyan hang mint amikor az üveges fékbetét nyikorog, annál sokkal mélyebb, és kb 1 tized másodpercig tart. Mi okozhatja?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:24:03 »

Ma hoztam a Fékcentertől hátsó tárcsákat Mondeo-ra is, meg OFF Peugeot-ra is. Jövő hétvégén felrakom őket, kíváncsi leszek rájuk, hogy hogyan bírják.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:28:22 »

kb 1 tized másodpercig tart

Ez a taxis órával mérted le?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:51:55 »

Ez a taxis órával mérted le?  nyes
Igen, és közben 1500-zal ugrik fel  eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:39:44 »

Tisztelt Fórumtársak!
Jó hírekkel szolgálhatok a mélyen tisztelt publikumnak, a féknyereg beragadással kapcsolatban. Az átalakítást elvégeztem. Találtam megfelelő méretű és kialakítású szimeringet a rendszerhez, és már tökéletesen be is vagyon építve. Ezek után kizártnak tartom, hogy vízbeszivárgás és egyéb rozsdásodás miatt, megragadjon a kézifék. Jelen pillanatban ép -18°C-on vizsgálom a rendszer hidegtűrő képességét, majd az egész nyerget felhevítem +100°C-ra. Ha ezen kritériumoknak megfelel a nyereg, és a működés szempontjából továbbra is probléma mentes, akkor közzé teszem a már kész cikket az átalakításról. Ja és hogy el ne felejtsem, a szimering nem került még, 200 erős magyar forintba se! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:49:50 »

Tisztelt Fórumtársak!
Jó hírekkel szolgálhatok a mélyen tisztelt publikumnak, a féknyereg beragadással kapcsolatban. Az átalakítást elvégeztem. Találtam megfelelő méretű és kialakítású szimeringet a rendszerhez, és már tökéletesen be is vagyon építve. Ezek után kizártnak tartom, hogy vízbeszivárgás és egyéb rozsdásodás miatt, megragadjon a kézifék. Jelen pillanatban ép -18°C-on vizsgálom a rendszer hidegtűrő képességét, majd az egész nyerget felhevítem +100°C-ra. Ha ezen kritériumoknak megfelel a nyereg, és a működés szempontjából továbbra is probléma mentes, akkor közzé teszem a már kész cikket az átalakításról. Ja és hogy el ne felejtsem, a szimering nem került még, 200 erős magyar forintba se! wave
Tisztelettel László! worship

 eljen eljen
Várjuk!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:53:40 »

Tisztelt Fórumtársak!
Jó hírekkel szolgálhatok a mélyen tisztelt publikumnak, a féknyereg beragadással kapcsolatban. Az átalakítást elvégeztem. Találtam megfelelő méretű és kialakítású szimeringet a rendszerhez, és már tökéletesen be is vagyon építve. Ezek után kizártnak tartom, hogy vízbeszivárgás és egyéb rozsdásodás miatt, megragadjon a kézifék. Jelen pillanatban ép -18°C-on vizsgálom a rendszer hidegtűrő képességét, majd az egész nyerget felhevítem +100°C-ra. Ha ezen kritériumoknak megfelel a nyereg, és a működés szempontjából továbbra is probléma mentes, akkor közzé teszem a már kész cikket az átalakításról. Ja és hogy el ne felejtsem, a szimering nem került még, 200 erős magyar forintba se! wave
Tisztelettel László! worship
Akkor társadalmi munkában meg is csinálhatod az én féknyergemet. eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:01:31 »

Akkor társadalmi munkában meg is csinálhatod az én féknyergemet. eplus2

Te tényleg bunkó vagy, nem csak úgy csinálsz...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:23:15 »

Te tényleg bunkó vagy, nem csak úgy csinálsz...  eplus2
Bókokkal nálam nem mész semmire! eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:34:57 »

Akkor társadalmi munkában meg is csinálhatod az én féknyergemet. eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Csak egy feltétellel!
Szigorúan a kezem alá dolgozol, és a minitalin a piát te állod! És a félre értések elkerülése végett, nem vízre és üdítőre gondoltam, hanem valami jó minőségű, páleszra és valami megfelelő kísérőre. A sörtöt nagyon szeretem, a pálesz után, de ha a sorrend változik, akkor se haragszom meg. nyes
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.