Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 14:45:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11033739 alkalommal)
Sakos
és 18 vendég van a témában
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13500 Dátum:
2013.01.25 péntek, 21:24:29 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.25 péntek, 21:03:47
Semmi gond nem lesz vele. Az MKIII-as szenzorait színre fújattam mert azokon eredetileg semmi festék nem volt rajta. Nem okozott gondot
Oké, köszi,akkor holnap festés
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13501 Dátum:
2013.01.25 péntek, 21:27:39 »
Idézetet írta: csaba271 - 2013.01.25 péntek, 20:43:51
Milyen átlagsebességgel?
Mostani autónk 7.5-8 litert eszik pályán 110km/h körüli sebességnél (benzines Lacetti).
Az nem gyenge, nekem a V6 eszik ilyen tempónál ennyit
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13502 Dátum:
2013.01.25 péntek, 21:28:11 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2013.01.25 péntek, 20:44:35
Felszereltségtől függetlenül én kérnék egy alvázszámot és megpróbálnám a valós km futását kideríteni, mert irreálisan alacsonynak tűnik. Bár lehet, hogy, Nyugat-Európában szándékosan keveset mennek az ilyen kategóriájú autókkal, csak azért, hogy a becsületes Magyar neppereknek nagyon olcsón eladhassák, akik szinte haszon nélkül továbbadják.
Persze ezzel nem a kedvedet akarom elvenni, csak óvatosságra szeretnélek inteni.
Résen leszek,de még érhet meglepetés....pozitív!
Már futom a köröket,hogy lehet még kideríteni a km futást a szervizen kívül?
Naplózva
csaba271
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13503 Dátum:
2013.01.25 péntek, 21:35:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.01.25 péntek, 21:27:39
Az nem gyenge, nekem a V6 eszik ilyen tempónál ennyit
Régebben 6.9 volt a Lacetti fogyasztása. Szerintem megérett egy gyertyacsere.
Lehet, hülyeséget kérdezek, de a Mondeo kombi hátsó ülése dönthető osztottan?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13504 Dátum:
2013.01.25 péntek, 21:36:50 »
Idézetet írta: csaba271 - 2013.01.25 péntek, 21:35:21
Régebben 6.9 volt a Lacetti fogyasztása. Szerintem megérett egy gyertyacsere.
Lehet, hülyeséget kérdezek, de a Mondeo kombi hátsó ülése dönthető osztottan?
Nem csak a kombié, mindegyiké
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13505 Dátum:
2013.01.25 péntek, 22:00:09 »
Vizszintesig is akar. En luzer ezt masfel ev utan tudtam meg.
Ulj le egyes
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13506 Dátum:
2013.01.25 péntek, 22:35:17 »
Idézetet írta: csaba271 - 2013.01.25 péntek, 20:43:51
Mostani autónk 7.5-8 litert eszik pályán 110km/h körüli sebességnél (benzines Lacetti). Ezt akarom levinni vállalható szintre, mivel heti 1000-1500 km-t megyek vele.
A 6.3 szimpatikus fogyasztás.
Nekem pálya nélkül 5,2 - 5,4 között mutat a kompjuter. Ehhez képest a tényleges fogyasztás kb. 0,3-0,4 dl-rel több. Tartós autópálya estén sem éri el a kijelző a 6,0 átlagot, tehát még ott is 6,3 alatti a fogyasztás.
A max. sebbeség kb. a megengedett +20 km/h. Mindez 1,8 tdci-vel (125 LE) és csupán 5 fokozatú váltóval!
Naplózva
Fekete bálna
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13507 Dátum:
2013.01.25 péntek, 22:45:08 »
Idézetet írta: zzoli - 2013.01.25 péntek, 22:35:17
Nekem pálya nélkül 5,2 - 5,4 között mutat a kompjuter. Ehhez képest a tényleges fogyasztás kb. 0,3-0,4 dl-rel több. Tartós autópálya estén sem éri el a kijelző a 6,0 átlagot, tehát még ott is 6,3 alatti a fogyasztás.
A max. sebbeség kb. a megengedett +20 km/h. Mindez 1,8 tdci-vel (125 LE) és csupán 5 fokozatú váltóval!
én rendszeres Szeged-bp járaton 150-165 között jövök, 6,1-6,8 attól függ mit tankolok (eddig agip bluetech volt a legjobb) ez a valóságban kb 6,5-7,5
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13508 Dátum:
2013.01.25 péntek, 23:05:20 »
Hmmmm. Az egyik 1.8 6.1et eszik a masik 7.5et. Hmmmm
A tempo azonos. Nem ertem.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13509 Dátum:
2013.01.26 szombat, 07:47:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.25 péntek, 23:05:20
Hmmmm. Az egyik 1.8 6.1et eszik a masik 7.5et. Hmmmm
A tempo azonos. Nem ertem.
az egyik óra szerinti, a másik a valós..., az egyik kb 140-145km-h-ig igaz, a másik meg 160 körül...
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13510 Dátum:
2013.01.26 szombat, 08:58:00 »
Sziasztok!
Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.
Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul
Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált
(talán focus lehetett)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13511 Dátum:
2013.01.26 szombat, 09:01:12 »
Sziasztok!
Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?
Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam
Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13512 Dátum:
2013.01.26 szombat, 10:11:11 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 08:58:00
Sziasztok!
Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.
Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul
Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált
(talán focus lehetett)
Üdv.: Peti
A gumi méret állításhoz még "gyári" diag se kell.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13513 Dátum:
2013.01.26 szombat, 10:42:37 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 09:01:12
Sziasztok!
Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?
Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam
Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.
Ezt én is tapasztaltam, kíváncsian várom a hozzászólásokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13514 Dátum:
2013.01.26 szombat, 10:47:33 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 08:58:00
Sziasztok!
Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.
Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul
Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált
(talán focus lehetett)
Üdv.: Peti
A műszercsoport pontosan tudja a sebességet csak mást jelez ki, szóval ez így nem frankó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13515 Dátum:
2013.01.26 szombat, 11:35:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.01.26 szombat, 10:47:33
A műszercsoport pontosan tudja a sebességet csak mást jelez ki, szóval ez így nem frankó.
A sebességet számolja nem méri. Csak a fordulatszámot tudja. Csak annyit mér, hogy a keréknek mennyi a fordulatszáma. De nem tudja hogy ehhez milyen kerület tartozik. Ezt be kell írni konstansnak a kerék méretet. Fordulatszám szorozva kerék kerülete és ez osztva az idővel ebből lesz sebesség. Megtett fordulat szorozva kerület osztva az elfogyasztott üzemanyaggal ebből lesz az átlagfogyasztás. A kerékméretet én átírom neked, utána meg csak lesel, hogy hirtelen milyen gyorsan vagy lassan megy az autód.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13516 Dátum:
2013.01.26 szombat, 11:59:45 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.25 péntek, 21:24:29
Oké, köszi,akkor holnap festés
Én is lekentem anno javító festékkel és teljesen jó lett.
Arra figyelj, hogy ha az eredeti réteg kezd leválni, azt feltétlenül szedd le. Az elálló festék okoz állandó sípolást.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13517 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:33:35 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.25 péntek, 21:24:29
Oké, köszi,akkor holnap festés
csiszold le fémig vizesen. 1000-es 2000-es is jó. ha van alapozó spréd fújjál rá, ha nincs bele is márthatod alapozóba.(csak a festeni kívánt részt
) aztán megint csiszolás és matt fekete festék, és olyan mint a zujj.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 13:35:40 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13518 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:34:55 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 09:01:12
Sziasztok!
Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?
Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam
Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.
nem finom fütyülő hang?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13519 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:38:14 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.01.25 péntek, 21:28:11
Résen leszek,de még érhet meglepetés....pozitív!
Már futom a köröket,hogy lehet még kideríteni a km futást a szervizen kívül?
kérdezd meg Vik-et. esetleg valakin keresztül. Elő lehet belőlük szedni, ha nem végeztek 100%-os munkát.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13520 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:46:10 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 08:58:00
Sziasztok!
Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.
Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul
Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált
(talán focus lehetett)
A helyzet nem ennyire egyszerű. Az mk3-nál sem fixen 5%-kal mutat többet, alacsonyabb sebességnél majdnem pontos.
Ha elállítod, akkor nagyobb sebességnél lesz jó, alacsonyabbnál rossz.
A km óra pontosan még. Ha elállítod a kerületet, az is csalni fog.
Szerintem nem éri meg állítgatni más értékre, mint ami a valós.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13521 Dátum:
2013.01.26 szombat, 14:10:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.26 szombat, 13:34:55
nem finom fütyülő hang?
De végülis az... csak picit hangosabb mint szokott, mondhatni jól hallható. Kis gázadásra is "felfütyül"... pl.: 50-nél 4-ben kis gázra is hallani. Melegen viszont lényegesen halkabb, épp egy picit hallani.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13522 Dátum:
2013.01.26 szombat, 14:17:46 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 14:10:40
De végülis az... csak picit hangosabb mint szokott, mondhatni jól hallható. Kis gázadásra is "felfütyül"... pl.: 50-nél 4-ben kis gázra is hallani. Melegen viszont lényegesen halkabb, épp egy picit hallani.
dobáld a perselybe a pénzt szorgalmasan
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13523 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:16:49 »
Én erre a turbó fütyülésre azt a választ kaptam szakszervízbe, hogy:
1. minden turbó fügyül, az a dolga
2. amíg csak bent hallani és nem fordulnak meg a járókelők, mert azt hiszik valami nosztalgia vonat jön addig nem kell aggódni.
3. enyémet megvizsgálták, minden rendben, annyi volt a konklúzió,hogy mehetek isten hírével, a világból kimegy még ez az autó ezzel a turbóval
Mondtam oké, de ha mégsem akkor a világvégéről majd jön egy telefon, hogy haza kéne trélerezni és akkor azt ugye fizetik nekem?
Szóval semmi baja nincs annak, had fütyürésszen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13524 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:19:22 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.26 szombat, 15:16:49
Én erre a turbó fütyülésre azt a választ kaptam szakszervízbe, hogy:
1. minden turbó fügyül, az a dolga
2. amíg csak bent hallani és nem fordulnak meg a járókelők, mert azt hiszik valami nosztalgia vonat jön addig nem kell aggódni.
3. enyémet megvizsgálták, minden rendben, annyi volt a konklúzió,hogy mehetek isten hírével, a világból kimegy még ez az autó ezzel a turbóval
Mondtam oké, de ha mégsem akkor a világvégéről majd jön egy telefon, hogy haza kéne trélerezni és akkor azt ugye fizetik nekem?
Szóval semmi baja nincs annak, had fütyürésszen.
1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van
2, ha már hallani, akkor rég rossz
3, nem fog
idővel belefog érni a házba és szépen ledarálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13525 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:23:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.26 szombat, 15:19:22
1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van
Minden turbó fütyül egy kicsit, pontosabban nem is a turbó fütyül, hanem ott, ahol a levegő belép.
Nálam újkora óta hallani - egy kicsit. Azóta nem változott.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13526 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:31:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.26 szombat, 15:19:22
1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van
2, ha már hallani, akkor rég rossz
3, nem fog
idővel belefog érni a házba és szépen ledarálja
Lehet, viszont azóta 80 ezer bele lett tolva és nem változott a helyzet, se jobban se kevésbé nem fütyül.
Szóval jó ez így
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13527 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:47:53 »
Köszi a válaszokat.
Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13528 Dátum:
2013.01.26 szombat, 15:50:20 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 15:47:53
Köszi a válaszokat.
Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?
Igen
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13529 Dátum:
2013.01.26 szombat, 17:46:35 »
Na, nekem olyan problémám van, hogy ha tolatás után elindulok előre, mindig hallatszik egy, mindig csak egy tompa koppanás, legközelebb csak akkor hallani, ha előtte volt egy tolatás. Úgy a lábtérnél érezhető, középen. Az összes csavart, amit alul találtam, átnéztem, meghúzgáltam, nem volt laza egy sem.
Találkoztatok ilyesmivel?
Üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13530 Dátum:
2013.01.26 szombat, 17:49:42 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.26 szombat, 15:23:35
Minden turbó fütyül egy kicsit, pontosabban nem is a turbó fütyül, hanem ott, ahol a levegő belép.
Nálam újkora óta hallani - egy kicsit. Azóta nem változott.
kérdezd meg alf-ot, hogy mi jön a fütyülés után
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 17:51:57 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13531 Dátum:
2013.01.26 szombat, 17:51:50 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.26 szombat, 15:31:16
Lehet, viszont azóta 80 ezer bele lett tolva és nem változott a helyzet, se jobban se kevésbé nem fütyül.
Szóval jó ez így
ha nektek jó, akkor nekem is
csak majd ha ez lesz a vége, akkor ne sírjatok:
http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13532 Dátum:
2013.01.26 szombat, 18:14:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.26 szombat, 17:51:50
ha nektek jó, akkor nekem is
csak majd ha ez lesz a vége, akkor ne sírjatok:
http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Ez joooo
Figy mar, de ha mar 0 km ota futyul a cucc akkor ez azt jelenti hogy mar rosszat tetek bele genkbe?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13533 Dátum:
2013.01.26 szombat, 18:38:21 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.26 szombat, 18:14:42
Ez joooo
Figy mar, de ha mar 0 km ota futyul a cucc akkor ez azt jelenti hogy mar rosszat tetek bele genkbe?
az ilyet kell garanciában cseréltetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13534 Dátum:
2013.01.26 szombat, 18:43:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.26 szombat, 18:38:21
az ilyet kell garanciában cseréltetni
Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 18:55:40 írta tomeed
»
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13535 Dátum:
2013.01.26 szombat, 18:47:59 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 15:47:53
Köszi a válaszokat.
Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?
en mostanaban kezdtem hallani, mikor hideg lett. Reggelente indulas utan hallom nehany percig, de csak alacsony sebessegnel. Kesobb nem hallani semmit. Nem reg tettunk nehany km-t a varosban egy auto fortos szakival, nem emlitette, hogy rendellenes lenne.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13536 Dátum:
2013.01.26 szombat, 18:58:04 »
Idézetet írta: papione - 2013.01.26 szombat, 17:46:35
Na, nekem olyan problémám van, hogy ha tolatás után elindulok előre, mindig hallatszik egy, mindig csak egy tompa koppanás, legközelebb csak akkor hallani, ha előtte volt egy tolatás. Úgy a lábtérnél érezhető, középen. Az összes csavart, amit alul találtam, átnéztem, meghúzgáltam, nem volt laza egy sem.
Találkoztatok ilyesmivel?
Üdv.
Nekem is volt hasonló, a gólyaláb felső bekötése volt laza, vagyis lehetett rajt húzni. Motorháztetőt felnyitod és a toronynál látsz 3 db 6-os csavart plusz maga a lengéscsillapító anya középen. Ezeket ellenőrizd le, nálam lehetett rajt húzni és megszünt a hang. (a 6-os csavarnál nálam még azt is lehetett látni hogy a festés is megkopott ahogy mozgott néhány mm-ert.)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13537 Dátum:
2013.01.26 szombat, 19:46:10 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.01.26 szombat, 18:58:04
Nekem is volt hasonló, a gólyaláb felső bekötése volt laza, vagyis lehetett rajt húzni. Motorháztetőt felnyitod és a toronynál látsz 3 db 6-os csavart plusz maga a lengéscsillapító anya középen. Ezeket ellenőrizd le, nálam lehetett rajt húzni és megszünt a hang. (a 6-os csavarnál nálam még azt is lehetett látni hogy a festés is megkopott ahogy mozgott néhány mm-ert.)
Üdv.: Peti
Kicsit lentebbről hallatszik, érződik a koppanás, holnap feltétélen leellenőrzöm, erre nem is gondoltam.
Köszi
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13538 Dátum:
2013.01.26 szombat, 19:53:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.26 szombat, 18:43:50
Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
angel mondija most 10éves.2003.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
quadgenya
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13539 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:02:03 »
Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
szóval nem tudom hogy mi ez.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13540 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:03:19 »
Idézetet írta: quadgenya - 2013.01.26 szombat, 20:02:03
Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
szóval nem tudom hogy mi ez.
Az egr szelep elektormos motorja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
quadgenya
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13541 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:13:53 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.26 szombat, 20:03:19
Az egr szelep elektormos motorja.
Köszi a választ és ez így természetes hogy eszt csinálja?
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13542 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:14:20 »
Idézetet írta: quadgenya - 2013.01.26 szombat, 20:02:03
Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
szóval nem tudom hogy mi ez.
Pici zümmögés nálam is hallatszik leállítás után, igaz csak 10 másodpercig, nálam valami levegőszelepet mondtak a Ford-nál, ami leengedi a levegőt.
A motor és a váltó találkozása felett, van kettő mágnesszelep pneumatikus gumicsövekkel, abból az egyik zümmög.
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13543 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:17:50 »
Idézetet írta: quadgenya - 2013.01.26 szombat, 20:13:53
Köszi a választ és ez így természetes hogy eszt csinálja?
Az egr szelepet azért rázza, hogy lemenjen róla a korom.
Igen, ez természetes. Nem csak a mondónál, hanem más autóknál is van ilyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
quadgenya
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13544 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:21:43 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.26 szombat, 20:17:50
Az egr szelepet azért rázza, hogy lemenjen róla a korom.
Igen, ez természetes. Nem csak a mondónál, hanem más autóknál is van ilyen.
Most már megnyugodtam köszi a válaszokat.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13545 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:59:15 »
Idézetet írta: quadgenya - 2013.01.26 szombat, 20:21:43
Most már megnyugodtam köszi a válaszokat.
Akkor attól még nyugodtabb leszel hogy a III-as 2.2-eseknél pl ez típus hiba volt. Nem tudtak öntisztulni, a csere meg közel 100eFt. Elkoszolodnak és cserélni kell (le kell dugózni ezt elkerülendő). A IV-esnél szerencsére tanultak belőle. Ezért hallod a zümmögést akkor tisztítja magát.
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13546 Dátum:
2013.01.26 szombat, 22:01:01 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.01.26 szombat, 18:43:50
Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
Meg annyit, hogy a Ford Hungaria jovoltabol nyaron volt lehetosegem egy 2.2-es MKIV-et 1 hetig tesztelni. Kb 20K ha volt az autoban, de mikor lementem a melygarazsba (ahol konnyen visszaverodik a hang), siman hallottam, hogy futyolt a turbo. Meg annyit, hogy az egy gyonyoru gep volt: fekete, Individual csomag, 18-as felnik (azota sem lattam azt a tipusu felnit sehol). Neha szoktam vele talalkozni a varosban, nem sok hasonlo fut belole es a rendszama is egyszeru: MAM666
Naplózva
csaba271
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13547 Dátum:
2013.01.26 szombat, 22:09:14 »
Sziasztok,
Még egy kérdés felmerült bennem... Isofix rendszer van a IV.es Mondeokba? Ez a gyerekülés rögzítése miatt fontos kérdés
.
Köszi:
Cs
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13548 Dátum:
2013.01.26 szombat, 22:16:40 »
Idézetet írta: csaba271 - 2013.01.26 szombat, 22:09:14
Sziasztok,
Még egy kérdés felmerült bennem... Isofix rendszer van a IV.es Mondeokba? Ez a gyerekülés rögzítése miatt fontos kérdés
.
Köszi:
Cs
Van 2 db
Naplózva
quadgenya
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13549 Dátum:
2013.01.26 szombat, 22:29:19 »
Sziasztok
A rádió világitása több percig világitt kocsi zárás után, ez ilyen vagy belehet álitani hogy kikapcsoljon rögtön?
Naplózva
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ