Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 00:57:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3301149 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2015.09.23 szerda, 17:03:05 »

a kesztyűtartó alatt van a biztitábla.keresd meg a kiégett biztit.
A másik biztitábla meg a motortérben van az akku előtt-mellett.

Létezik, hogy biztosíték miatt és csak a jobb oldal és a jobb oldalon semmi?

Update: ...és autóvillamosságisnál már járt az autó, az gondolom ezt nézte elsőként. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 17:12:41 írta zsitvayb » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:08:27 »

Sziasztok,
Egy ismerősöm 2008-as mondeojáról lenne szó.
Ugyan túl sok információm nincs, annyit tudok, hogy az a hibajelenség, hogy a jobb oldalon minden világítás megszűnt funkcionálni.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Elöl, hátul vagy mindenhol?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:12:44 »

Sziasztok! Van a családban egy 2011-es mk4 2.0  diesel bár ez most nem is számít. Kérdésem az lenne, hogy valaki szedte e már szét a belsejét mert nekünk a középkonzolban kialudt egy világítás és baromira zavaró, hogy körülötte minden világít csak az az egy kapcsoló nem. Kérdésem az lenne, hogy a kapcsolókat ,már led világítja vagy estleg égő van benne mert az ülésfűtés kapcsolóval is ez a helyzet Smiley Plusz mínusz világít viszont a  közepe a kacsolónak nem Sad Minden ötletet szívesen fogadok és köszi előre is Smiley

Szedd ki a kapcsolót és kiderül. Nem minden kapcsoló led világítású, sőtt

http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Centre_console_trim,_dashboard_controls_and_head_unit_removal_-_Mk4
Naplózva
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2015.09.25 péntek, 18:40:21 »

Sziasztok,
Az oracsoportot hogyan tudom kiszedni?
Kipattintom alulrol a takaromuanyagot es az ott levo ket csavart kicsavarom? Van meg mas trukk, amirol jo tudni elotte?
Illetve mi lehet a gond, ha azt csinalja, hogy a homero es a fordulatszammero 3-as szama kornyeken halvanyabb a hattervilagitas, illetve neha villog. Olyan mintha kontakthibas lenne.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2015.09.25 péntek, 20:47:34 »

Sziasztok,
Az oracsoportot hogyan tudom kiszedni?
Kipattintom alulrol a takaromuanyagot es az ott levo ket csavart kicsavarom? Van meg mas trukk, amirol jo tudni elotte?
Illetve mi lehet a gond, ha azt csinalja, hogy a homero es a fordulatszammero 3-as szama kornyeken halvanyabb a hattervilagitas, illetve neha villog. Olyan mintha kontakthibas lenne.
Felül középen van egy recés fül. Be kell dugni egy vékony hitelkártyát vagy ilyesmi műanyag lapot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2015.09.26 szombat, 14:53:37 »

Sziasztok,

Úgy néz ki, h az ablaktörlés sebesség állításom nem működik...
Az ugye a 2es fokozatban, azaz a folyamatos "normál" állásban lenne jelentősége?! (1es az automata, 3as a gyors fokozat)
Hiába tekerem, semmi változás...
Ötlet?

THX
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2015.09.26 szombat, 14:59:23 »

Sziasztok,

Úgy néz ki, h az ablaktörlés sebesség állításom nem működik...
Az ugye a 2es fokozatban, azaz a folyamatos "normál" állásban lenne jelentősége?! (1es az automata, 3as a gyors fokozat)
Hiába tekerem, semmi változás...
Ötlet?

THX

Az automata érzékenységét állítod a tekerővel. A kettes, hármas fix sebesség.
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2015.09.26 szombat, 22:04:13 »

Az automata érzékenységét állítod a tekerővel. A kettes, hármas fix sebesség.

Annyira biztos voltam, h a 2es fokozatot àllítom,h az automatàt meg sem próbàltam nemtudom

Kösziiii
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 16:07:42 »

Felül középen van egy recés fül. Be kell dugni egy vékony hitelkártyát vagy ilyesmi műanyag lapot.

Koszi szepen, sikerult kimuteni, szet is boritottam az orat egy picit, de semmi rendellenesseget nem lattam laikus szemmel.
Ugy nez ki, hogy csak az elobb is irt ket led szorakozik, vibral, mintha kontakthibas lenne.
Lehet ezt vajon orvosolni? Merre induljak el vele?
Naplózva
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2015.09.29 kedd, 11:39:46 »

Sziasztok!

Természetesen az autóm még mindig nincsen kész.
Röviden leírom, hogy eddig mi történt(ami egyébként nem túl sok)

Több helyen is jártam. Természetesen mindenkinek a P2008-as hibát dobta fel. Az egyik helyen megbontották a fojtószelepet, befújkálták. Rá 2 napra elaludt a hibajel, és egészen tűrhetően ment az autó. Egy hete megint *** lett, hiba vissza, alig megy....gondolom, akkor gyúrhatok az új fojtószelepre!?

Egy kérdésem lenne: a "szívócsonk szabályozó vezérlő szelep" a fojtószelep akar lenni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:13:16 »

Sziasztok!

Természetesen az autóm még mindig nincsen kész.
Röviden leírom, hogy eddig mi történt(ami egyébként nem túl sok)

Több helyen is jártam. Természetesen mindenkinek a P2008-as hibát dobta fel. Az egyik helyen megbontották a fojtószelepet, befújkálták. Rá 2 napra elaludt a hibajel, és egészen tűrhetően ment az autó. Egy hete megint *** lett, hiba vissza, alig megy....gondolom, akkor gyúrhatok az új fojtószelepre!?

Egy kérdésem lenne: a "szívócsonk szabályozó vezérlő szelep" a fojtószelep akar lenni?


Korábban már kitárgyaltuk, hogy mit/miket és hol kell ellenőrizni. Még képet is raktam be róla.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:18:37 »

Sziasztok!

....gondolom, akkor gyúrhatok az új fojtószelepre!?

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:24:50 »

Szerintem meg azokat kell -első sorban- ellenőrizni, amit korábban írtam, mutattam. Majd a mechanizmust a szívócsonkban.
Szerintem még nem kell gyűjteni a fojtószelepre. (De nem kizárt, hogy szívócsonkra igen....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:28:14 »

Szerintem meg azokat kell -első sorban- ellenőrizni, amit korábban írtam, mutattam. Majd a mechanizmust a szívócsonkban.
Szerintem még nem kell gyűjteni a fojtószelepre. (De nem kizárt, hogy szívócsonkra igen....)

A "mechanizmus a szívócsonkban" :ez a légszűrő és a fojtószelep közötti csőszakaszban van?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:33:25 »

A "mechanizmus a szívócsonkban" :ez a légszűrő és a fojtószelep közötti csőszakaszban van?

Nem.
Az nem a szívócsonk és nincs benne semmi.  Smiley

A szívócsonk az a nagy fekete, ami a fojtószelep és a hengerfej között van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:40:30 »

Nem.
Az nem a szívócsonk és nincs benne semmi.  Smiley

A szívócsonk az a nagy fekete, ami a fojtószelep és a hengerfej között van.

Valahol olvastam,hogy a régebbi mondeokba a szívócsonk lapátjai letöredeztek! Ez az amiről beszélsz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:43:05 »

Valahol olvastam,hogy a régebbi mondeokba a szívócsonk lapátjai letöredeztek! Ez az amiről beszélsz?

Nem. Nem a szívócsonk lapátjai, hanem a szívócsonkba épített örvénylapátok.
Az az mk3 volt.

A te autód mk4 (Miért keresel kapcsolatot régebbi dolgokkal?), csak messziről hasonlít a szívócsonk. Belül egész más!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:48:38 »

Nem. Nem a szívócsonk lapátjai, hanem a szívócsonkba épített örvénylapátok.
Az az mk3 volt.

A te autód mk4 (Miért keresel kapcsolatot régebbi dolgokkal?), csak messziről hasonlít a szívócsonk. Belül egész más!

Szóval belül más...köszi a választ és a türelmedet is Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2015.09.29 kedd, 12:58:48 »

Szóval belül más...köszi a választ és a türelmedet is Smiley

Akkor még egyszer.

- Szolenoid mágnesszelepek ellenőrzése. (zár, nem zár, működik nem működik, szakadt vagy zárlatos)
- Vákuum csövek ellenőrzése. (nem, hogy meg vannak-e....hanem tömített-e, szakadt-e, repedt-e, porózus-e....stb)
- Amiket a mágnesszelep vezérel a vákuum csöveken keresztül actuator-ok (mozgató mechanizmus és amit mozgat) könnyű és szabad akadálymentes mozgása. A vákuum mozgatja-e. Ehhez vákuum pumpa kell, próbálni.
- Ha a szolenoid szelepek és vákuum csövek rendben, actuator mozog, de szorul.....akkor le kell kötni arról amit mozgat.
  Ha úgy könnyen jár, mozog az actuator, akkor amit mozgat -ezt kézzel ellenőrizve- az szorulhat.
- Ha ez így jön ki végeredményként, akkor szívócsonk csere, mert belül az örvénylapát mechanizmus feltehetően megkopott és időnként megszorulhat.
 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2015.09.30 szerda, 13:48:46 »

Sziasztok megtudná mondani valaki hogy a szivargyujtó biztosíték hol takalható ugyanis a leírás szerint nem találom ...  Az utastérben elől hátul nem jó viszont csomagtartóban mukődik!!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:35:23 »

Sziasztok megtudná mondani valaki hogy a szivargyujtó biztosíték hol takalható ugyanis a leírás szerint nem találom ...  Az utastérben elől hátul nem jó viszont csomagtartóban mukődik!!
a kesztyűtartó alatt lakik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:00:33 »

a kesztyűtartó alatt lakik.
rendben Mehlesem holnap .. Koszonom!!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:30:22 »

Sziasztok! Alap műszerfalas Mondeomban a kozponti narancs szinu kijelzo (kormany mogott) par perc utan teljesen besargul. Meg nyaron nagyon megsutotte a nap a kocsit es azota csinalja. Muszefalat lehet valahigy javitani? Vagy a kijelzo vagy a nyakon valami elektronika adhatta meg magat. (esetleg valami kondi a kijelzo tapellatasaban). Esetleg ismertek olyan elektromos szakembert aki ilyesmivel foglalkozik es nem kompletten csereli csak a muszeregyseget.
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:37:36 »

a kesztyűtartó alatt lakik.

Alatta a lábtér van. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2015.10.10 szombat, 10:07:35 »

 idiot2 nevetes1
Alatta a lábtér van. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 11:50:02 »

Sziasztok! Alap műszerfalas Mondeomban a kozponti narancs szinu kijelzo (kormany mogott) par perc utan teljesen besargul. Meg nyaron nagyon megsutotte a nap a kocsit es azota csinalja. Muszefalat lehet valahigy javitani? Vagy a kijelzo vagy a nyakon valami elektronika adhatta meg magat. (esetleg valami kondi a kijelzo tapellatasaban). Esetleg ismertek olyan elektromos szakembert aki ilyesmivel foglalkozik es nem kompletten csereli csak a muszeregyseget.

keress bontottat.
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 12:22:19 »

keress bontottat.
Mi pénzt kérhetnek vajon el érte? Nekem ilyen van és gondolkodom egy convers+ upgraden, de a mostanira kellene találnom egy vevőt
Naplózva

feco0073
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 20:20:26 »

Sziasztok!

Van egy 2008-as 2.5T Tournier Mondeom, és IVDC Malfunktion problémám van vele. Megnéztük komputeren, azt írja, hogy bal hátsó lengéscsillapító Solenoid probléma(túl meleg).
Valakinek esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Előre is köszi!
Üdv, Feri
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 21:29:43 »

Sziasztok!

Van egy 2008-as 2.5T Tournier Mondeom, és IVDC Malfunktion problémám van vele. Megnéztük komputeren, azt írja, hogy bal hátsó lengéscsillapító Solenoid probléma(túl meleg).
Valakinek esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Előre is köszi!
Üdv, Feri

Elsőre vezetékproblémára tippelnék.
Ellenőrizd a stekkereket, vezetékeket.
(húzd szét, pucolás, kontaktspray)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 22:02:42 »

Mi pénzt kérhetnek vajon el érte? Nekem ilyen van és gondolkodom egy convers+ upgraden, de a mostanira kellene találnom egy vevőt

hibásat csak tesztelésre tudod eladni, jó olcsón, ha éppen kell valakinek. a convers+ beépítés már másik játék, nem tudom, hogy egyéb csere nélkül megoldható-e
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2015.10.13 kedd, 08:25:27 »

hibásat csak tesztelésre tudod eladni, jó olcsón, ha éppen kell valakinek. a convers+ beépítés már másik játék, nem tudom, hogy egyéb csere nélkül megoldható-e

cserélni simán lehet, plug&play Smiley
nem hibás a jelenlegi, az üzemel most is csak a reális ára nem tudom, h mennyi lehet
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2015.10.13 kedd, 08:30:30 »

cserélni simán lehet, plug&play Smiley
nem hibás a jelenlegi, az üzemel most is csak a reális ára nem tudom, h mennyi lehet
ennyiért már hirdettek,de nem tudom,akadt e rá már vevő.... Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=18441.msg921631#msg921631
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2015.10.13 kedd, 10:38:49 »

cserélni simán lehet, plug&play Smiley
nem hibás a jelenlegi, az üzemel most is csak a reális ára nem tudom, h mennyi lehet

Ez nem teljesen így van. Nyilván méretben és felfogatásban teljesen megegyezik, de elképzelhetőnek tartom, hogy van mögötte esetleg valami elektronika különbség. kiemelném az elképzelhetőnek tartom szót, vagyis nem tudom, hogy van-e vagy sem. Ennek fényében én a sorrendet megfordítanám. 1 convers+ beszerzése, ha működik, akkor adnám el a régi műszerfalat.

ennyiért már hirdettek,de nem tudom,akadt e rá már vevő.... Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=18441.msg921631#msg921631

Elolvastam a linket, de ebben az nincs benne, hogy a csere mennyire simán ment, de gondolom ha gáz lett volna, akkor írta volna.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 10:44:00 írta KOTTA » Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2015.10.13 kedd, 10:56:43 »

Ez nem teljesen így van. Nyilván méretben és felfogatásban teljesen megegyezik, de elképzelhetőnek tartom, hogy van mögötte esetleg valami elektronika különbség. kiemelném az elképzelhetőnek tartom szót, vagyis nem tudom, hogy van-e vagy sem. Ennek fényében én a sorrendet megfordítanám. 1 convers+ beszerzése, ha működik, akkor adnám el a régi műszerfalat.

Elolvastam a linket, de ebben az nincs benne, hogy a csere mennyire simán ment, de gondolom ha gáz lett volna, akkor írta volna.

Azért írtam, hogy sima ügy mert korábban powerford mondta amikor rakott lóerőt a gépbe
illetve múlt héten egy munkatársam cserélt és nem volt semmi problémája vele
FL előtti a kocsija és FL utáni Convers+ -t tett bele (powerfordtól vásárolva)
Naplózva

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2015.10.13 kedd, 16:38:35 »

Azért írtam, hogy sima ügy mert korábban powerford mondta amikor rakott lóerőt a gépbe
illetve múlt héten egy munkatársam cserélt és nem volt semmi problémája vele
FL előtti a kocsija és FL utáni Convers+ -t tett bele (powerfordtól vásárolva)

Ő ért hozzá, nekem is ő magyarosította, meg otthon van a témában nagyon.
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2015.10.13 kedd, 21:28:16 »

Ő ért hozzá, nekem is ő magyarosította, meg otthon van a témában nagyon.
na ebben teljesen egyetértünk Smiley
Naplózva

Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:25:54 »

Ez nem teljesen így van. Nyilván méretben és felfogatásban teljesen megegyezik, de elképzelhetőnek tartom, hogy van mögötte esetleg valami elektronika különbség. kiemelném az elképzelhetőnek tartom szót, vagyis nem tudom, hogy van-e vagy sem. Ennek fényében én a sorrendet megfordítanám. 1 convers+ beszerzése, ha működik, akkor adnám el a régi műszerfalat.

Elolvastam a linket, de ebben az nincs benne, hogy a csere mennyire simán ment, de gondolom ha gáz lett volna, akkor írta volna.
Nekem plug&play ment, 2007.08. forgalomba helyezésű Ghia Executive. Aztán power_ford "kicsit" használhatóbbá tette. Smiley
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:42:44 »

Szia,

van ugye az alap és a nagy kijelzős, aztán meg a Convers. A bontósok is a nagy kijelzőst Conversnek hívják, mert a nagy kijelzős ritka. Navis autóban jellemző. A gond az, hogy a kinézetre is teljesen ugyanaz a műszeregység nem bizos, hogy működik, s most is a sima vörös kijelzősről beszélek. Convers upgrade az megy, de ott is évjáratot kell nézni. Pld. facelift előttihez nem jó a FL utáni kijelző. Én végigjártam, remélem emlékeim nem csalnak Smiley

Sziasztok! Alap műszerfalas Mondeomban a kozponti narancs szinu kijelzo (kormany mogott) par perc utan teljesen besargul. Meg nyaron nagyon megsutotte a nap a kocsit es azota csinalja. Muszefalat lehet valahigy javitani? Vagy a kijelzo vagy a nyakon valami elektronika adhatta meg magat. (esetleg valami kondi a kijelzo tapellatasaban). Esetleg ismertek olyan elektromos szakembert aki ilyesmivel foglalkozik es nem kompletten csereli csak a muszeregyseget.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2015.10.14 szerda, 08:49:33 »

Szia,

van ugye az alap és a nagy kijelzős, aztán meg a Convers. A bontósok is a nagy kijelzőst Conversnek hívják, mert a nagy kijelzős ritka. Navis autóban jellemző. A gond az, hogy a kinézetre is teljesen ugyanaz a műszeregység nem bizos, hogy működik, s most is a sima vörös kijelzősről beszélek. Convers upgrade az megy, de ott is évjáratot kell nézni. Pld. facelift előttihez nem jó a FL utáni kijelző. Én végigjártam, remélem emlékeim nem csalnak Smiley


Olvas vissza négyet.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:32:53 »

Sziasztok,

Mk4 fűtőmotort fogott már valaki a kezében, s tudja a felépítését? Egyik nap kivenném, de tudnom kéne, hogy a csapágyazását lehet-e kenni vgy sem, a perselynél lévő műanyagot meg lehet-e fúrni? Kicsit, főleg alacsonyabb fordulaton elkezd néha cirregni, s ez enegem idegesít Smiley. Mikor kiszerelem, jó ha tudom, hogy csere vagy javítható-e, lehet-e kenőanyagot a cspágyhoz bejuttatni? ( Pld. split klímák ventije szokott egy kicsit nyikorogni, ott adtam múltkor neki láncolajat (mint amivel a bicajosok kenik a láncot, van jó vékony kis szondája), s elmúlt a dolog. BMW-é javítható, nem tudom azonban, hogy a mondeóé is?

Köszönöm válaszotokat.
Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 11:29:55 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:
2008-as 1.8 TDCI Mondeo-m van, gyári akksival.
Tavaly télen már jelentkezett a probléma, hogy reggel a hidegben indításnál (indítómotor működése közben) a műszerfalat és a középkonzol elsötétül.
Lehet, hogy az akksi megérett a cserére?

Előre is köszönöm!

Géza
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 11:33:18 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:
2008-as 1.8 TDCI Mondeo-m van, gyári akksival.
Tavaly télen már jelentkezett a probléma, hogy reggel a hidegben indításnál (indítómotor működése közben) a műszerfalat és a középkonzol elsötétül.
Lehet, hogy az akksi megérett a cserére?

Előre is köszönöm!

Géza

Az akksi IS.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:18:22 »

Az akksi IS.  eplus2

 falbav
Ésmég mi?
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:25:36 »

falbav
Ésmég mi?

nyugi, az egynyóc miatt piszkálnak  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:28:23 »

nyugi, az egynyóc miatt piszkálnak  Wink

Közben leesett.... 1.8 nekem megfelel, a piszkálódás nem érdekel :-)
Szóval akku... akkor nincs nagy baj :-)
Köszi!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:33:30 »

Közben leesett.... 1.8 nekem megfelel, a piszkálódás nem érdekel :-)
Szóval akku... akkor nincs nagy baj :-)
Köszi!

Ami nekem fura, hogy ennyi időt nem szokott kibírni a haldokló akksi... Szóval lehet más is közrejátszik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:43:05 »

Ami nekem fura, hogy ennyi időt nem szokott kibírni a haldokló akksi... Szóval lehet más is közrejátszik...

Nekem meg az a furcsa, hogy eddig csak télen csinálta -10 körül... most meg  amíóta ilyen ramaty esős az idő.... de pöccröff van, szóval nem tudom...
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:47:00 »

Ami nekem fura, hogy ennyi időt nem szokott kibírni a haldokló akksi... Szóval lehet más is közrejátszik...
Nekem is tavaly előtt télen, tél vége fel 1x-2x nehezebben indult. Akksi csere érett meg. Aztán jöttek a jóidők, simán indult. Tavaly tél elején megint nehezebben. Cseréltem akksit, és azóta semmi indítási gond nem volt. Úgyhogy a halódó akksi nekem is kibírt még jó fél évet utána.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:52:41 »

Nekem is tavaly előtt télen, tél vége fel 1x-2x nehezebben indult. Akksi csere érett meg. Aztán jöttek a jóidők, simán indult. Tavaly tél elején megint nehezebben. Cseréltem akksit, és azóta semmi indítási gond nem volt. Úgyhogy a halódó akksi nekem is kibírt még jó fél évet utána.

Köszönöm!
Én is erre gondolok. Majd ha az indulás is gond lesz, cserélek :-)
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 12:54:42 »

Köszönöm!
Én is erre gondolok. Majd ha az indulás is gond lesz, cserélek :-)
Nekem könnyű dolgom volt, mert akkor már kifelé jöttünk a télből. Egyre jobb idők lettek. Most meg befelé megyünk, jönnek a hidegek. Ilyenkor nem várnék. Ha egyszer meggondolja magát az akksi és egyszercsak nem indul, az azért szhar ügy.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.