Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 15:57:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300621 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 23:38:04 »

Visszajelző lámpa???

Úgy emlékszem volt rajta. A csirkén van és valamiért úgy emlékszem egy zöld led volt azon is, de lehet, hogy nem
Naplózva
geby
Vendég
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 05:50:27 »

Úgy emlékszem volt rajta. A csirkén van és valamiért úgy emlékszem egy zöld led volt azon is, de lehet, hogy nem
Van egy fehér kis "bigyó" a tükrön, ami éppen lehet visszajelző is, de nem világít, és feltételezem narancssárgán kellene, ha ... Kapcsolót sehol nem találok.
Van itt valaki, akinek világít a belső tükrön visszajelző? Kell rajta világítani valaminek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 06:41:02 »

Van egy fehér kis "bigyó" a tükrön, ami éppen lehet visszajelző is, de nem világít, és feltételezem narancssárgán kellene, ha ... Kapcsolót sehol nem találok.
Van itt valaki, akinek világít a belső tükrön visszajelző? Kell rajta világítani valaminek?
szerintem nem. A tolatáskor aktivalod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 06:43:03 »

Én még nem láttam izzítani, pedig egy éve már megvan.

mert nem jelez vissza. 20-30masodpercig izzit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 07:47:29 »

szerintem nem. A tolatáskor aktivalod.
A sötétedő tükröt?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 10:43:52 »

Van egy fehér kis "bigyó" a tükrön, ami éppen lehet visszajelző is, de nem világít, és feltételezem narancssárgán kellene, ha ... Kapcsolót sehol nem találok.
Van itt valaki, akinek világít a belső tükrön visszajelző? Kell rajta világítani valaminek?

az a fehér a fényérzékelő. Nekem mellette van egy auto feliratú kapcsoló, az kapcsolja ki be és egy pici zöld led, ami olyankor világít. Úgy emlékeztem, hogy a mondimon is így volt, de lehet, hogy az MK3-on volt visszajelző.

Tesztelni úgy tudod, hogy megállsz olyan helyen, hogy legyen mögötted valami lámpa ami látszik a tükörben, mondjuk az út menti villanyoszlopok (ne poénkodjunk, nyilván nem kell lefektetni egyet sem, vagy az autót felemelni), szóval velemi elegendően hosszú utcában. Aztán egy zseblámpával világíts bele abban a tejfehér érzékelőbe a tükrön és figyeld, hogy a lámpák árnyalata zöldes lesz. Minél erősebb a fény, annál sötétebb zöld. Ez azt jelenti, hogy a tükör működik. Csak a fényerő függvényében sötétedik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 11:26:13 »

az a fehér a fényérzékelő. Nekem mellette van egy auto feliratú kapcsoló, az kapcsolja ki be és egy pici zöld led, ami olyankor világít. Úgy emlékeztem, hogy a mondimon is így volt, de lehet, hogy az MK3-on volt visszajelző.

Tesztelni úgy tudod, hogy megállsz olyan helyen, hogy legyen mögötted valami lámpa ami látszik a tükörben, mondjuk az út menti villanyoszlopok (ne poénkodjunk, nyilván nem kell lefektetni egyet sem, vagy az autót felemelni), szóval velemi elegendően hosszú utcában. Aztán egy zseblámpával világíts bele abban a tejfehér érzékelőbe a tükrön és figyeld, hogy a lámpák árnyalata zöldes lesz. Minél erősebb a fény, annál sötétebb zöld. Ez azt jelenti, hogy a tükör működik. Csak a fényerő függvényében sötétedik.
mk3 facelift előtt volt gomb és visszajelző.

elég ha nappal az első érzékelőt eltakarja az ujjával. nem kell túlbonyolítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 12:05:34 »

mk3 facelift előtt volt gomb és visszajelző.

elég ha nappal az első érzékelőt eltakarja az ujjával. nem kell túlbonyolítani

 worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 15:34:14 »

az a fehér a fényérzékelő. Nekem mellette van egy auto feliratú kapcsoló, az kapcsolja ki be és egy pici zöld led, ami olyankor világít. Úgy emlékeztem, hogy a mondimon is így volt, de lehet, hogy az MK3-on volt visszajelző.

Tesztelni úgy tudod, hogy megállsz olyan helyen, hogy legyen mögötted valami lámpa ami látszik a tükörben, mondjuk az út menti villanyoszlopok (ne poénkodjunk, nyilván nem kell lefektetni egyet sem, vagy az autót felemelni), szóval velemi elegendően hosszú utcában. Aztán egy zseblámpával világíts bele abban a tejfehér érzékelőbe a tükrön és figyeld, hogy a lámpák árnyalata zöldes lesz. Minél erősebb a fény, annál sötétebb zöld. Ez azt jelenti, hogy a tükör működik. Csak a fényerő függvényében sötétedik.
Nincs kapcsoló Smiley
Elég ha mobillal belevilágítasz, reagálnia kell rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 15:44:43 »

Nincs kapcsoló Smiley
Elég ha mobillal belevilágítasz, reagálnia kell rá.

régen volt már Cheesy
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 17:55:20 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni!
2011-es FL-es 2000-es 203LE-s Automata váltós gépsasommal annyi problémám van, hogy a ventilátor adott idő eltelte után maxon pörög, mintha padlógázzal mentem volna debrecentől pestig. Ahogy tapasztaltam adott idő után kapcsol fel maxra, nem pedig attól függően hogy taposom e neki vagy sem. Ha városban megyek lassan komótosan lámpától lámpáig, akkor is maxon megy 15 perc után - ha 90-el megyek hosszabb úton akkor is. Elvileg a hűtő nincs a bordák között eltömődve. Esetleg valaki tud erre valami ötletet, hogy mit is kellene keresni?
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:04:30 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni!
2011-es FL-es 2000-es 203LE-s Automata váltós gépsasommal annyi problémám van, hogy a ventilátor adott idő eltelte után maxon pörög, mintha padlógázzal mentem volna debrecentől pestig. Ahogy tapasztaltam adott idő után kapcsol fel maxra, nem pedig attól függően hogy taposom e neki vagy sem. Ha városban megyek lassan komótosan lámpától lámpáig, akkor is maxon megy 15 perc után - ha 90-el megyek hosszabb úton akkor is. Elvileg a hűtő nincs a bordák között eltömődve. Esetleg valaki tud erre valami ötletet, hogy mit is kellene keresni?

alapvetően a ventilátor a vízhőfok alapján kapcsolgat. azt kellene megnézni, hogy a vízhőfok mutatód, mennyire leng ki. Esetlegesen nézd meg, hogy van-e elegendő hűtőfolyadék az autóba, illetve mikor cseréltek benne hűtőfolyadékot. Mostanában az esedékes lenne. Ha cserélni kell, akkor inkább a vízmentes felé menjél, mert azt soha többet nem kell cserélni és nincs vízkő gond sem (arról már nem is beszélve, hogy a forráspontja is sokkal magasabb).
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:16:52 »

alapvetően a ventilátor a vízhőfok alapján kapcsolgat. azt kellene megnézni, hogy a vízhőfok mutatód, mennyire leng ki. Esetlegesen nézd meg, hogy van-e elegendő hűtőfolyadék az autóba, illetve mikor cseréltek benne hűtőfolyadékot. Mostanában az esedékes lenne. Ha cserélni kell, akkor inkább a vízmentes felé menjél, mert azt soha többet nem kell cserélni és nincs vízkő gond sem (arról már nem is beszélve, hogy a forráspontja is sokkal magasabb).

A digitális vízhőfok mutató stabil középállásban van, a hűtőfolyadék megfelelő szinten nemrég volt cserélve a szerelő által amikor átvizsgálásra vittem.
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:29:50 »

A digitális vízhőfok mutató stabil középállásban van, a hűtőfolyadék megfelelő szinten nemrég volt cserélve a szerelő által amikor átvizsgálásra vittem.

A műszerfali csak mutatóba van.
Klíma megy ilyenkor?
Dugjátok gépre, nézzétek, hogy a PCM valóban kivezérli-e a hűtést, nézzetek motorhőmérsékletet, klíma állapotának visszajelzését, ilyenek.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:46:42 »

A digitális vízhőfok mutató stabil középállásban van, a hűtőfolyadék megfelelő szinten nemrég volt cserélve a szerelő által amikor átvizsgálásra vittem.

Akkor is így van, amikor teljes gázzal megy a ventillátor???
Naplózva
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 20:46:33 »

Akkor is így van, amikor teljes gázzal megy a ventillátor???

Pontosan. És én nem értem mitől lehet.  Valahol tönkrement egy hőmérő?
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 20:53:04 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni!
2011-es FL-es 2000-es 203LE-s Automata váltós gépsasommal annyi problémám van, hogy a ventilátor adott idő eltelte után maxon pörög, mintha padlógázzal mentem volna debrecentől pestig. Ahogy tapasztaltam adott idő után kapcsol fel maxra, nem pedig attól függően hogy taposom e neki vagy sem. Ha városban megyek lassan komótosan lámpától lámpáig, akkor is maxon megy 15 perc után - ha 90-el megyek hosszabb úton akkor is. Elvileg a hűtő nincs a bordák között eltömődve. Esetleg valaki tud erre valami ötletet, hogy mit is kellene keresni?

Előforduló probléma a kommunikációs vezeték sérülése, szakadása. (Hibaüzenetet is generál-nia kell- emiatt)
Tehát ha a kommunikáció a ventilátor vezérlő modul és a motorvezérlő között nincs meg, akkor vészüzemre vált. Vagyis megy a ventilátor nagy fordulaton.
Ha egyéb körülmény nem indokolja a magas ventilátor fordulatot, akkor ezt is ellenőrizni kell, mint hibalehetőséget. De lehet simán modul hiba is, nem ez lenne az első.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 21:00:04 »

Én nem aggódnék.
Nekem is sokszor megy a venti. Pedig van lehetősége hűlni (160+)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:28:13 »

Hi all!

Jelentem, angol kocsi sikeresen forgalomba helyezve!
Lampa billenokar atkapcs. feny EU szabvany, tokeletesen ment minden.

Tovabbi dolgaim:

1) a jobb oldali lampan nem mukodik a kanyarkovetes (kanyarbevilagitas) funkcio. Ez elobb utobb mindig hibajelenseghez vezet (front lights malfunction)
Van szerelo aki meg tudja nezni ezt es orvosolni, vagy csak mindenki annyit tud mondani hogy ki kell cserelni a lampat? (80 ezer az utangyartottnak is darabja, szoval nem eri meg a kanyarbevilagitosat cserelni ilyesmi miatt). Elektronikai szaki kellene, aki meg tudja mondani, tenyleg cserelni kell-e vagy van barmilyen mas megoldas. (szakszerviz = kalap sz*r, annyit nem tudtak hogy siman at lehet allitani a lampa fenyet, csere nelkul)

2) chiptuning kellene a kocsiba, meg alapjaratot beallitani rendesen. Inditaskor mindig tul erosen jar a motor 1-2 percig. Kit keressek itt a forumon? Megint csak szaki kell, aki tud programot modositani. (MK4, 2.5T 220LE gyarilag)

3) kicsit off topic, de: teli gumit tud valaki? 17 es felnire, jo a hasznalt is, vagy pedig mondjuk 16-os hasznalt acel felni + teli gumi erdekelne

Elore is koszoonet ezerrel, meg utolag a tippert, hogy nem kellett kicserelnem a lampamat muszakihoz!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:40:05 »

Hi all!

Jelentem, angol kocsi sikeresen forgalomba helyezve!
Lampa billenokar atkapcs. feny EU szabvany, tokeletesen ment minden.

Tovabbi dolgaim:

1) a jobb oldali lampan nem mukodik a kanyarkovetes (kanyarbevilagitas) funkcio. Ez elobb utobb mindig hibajelenseghez vezet (front lights malfunction)
Van szerelo aki meg tudja nezni ezt es orvosolni, vagy csak mindenki annyit tud mondani hogy ki kell cserelni a lampat? (80 ezer az utangyartottnak is darabja, szoval nem eri meg a kanyarbevilagitosat cserelni ilyesmi miatt). Elektronikai szaki kellene, aki meg tudja mondani, tenyleg cserelni kell-e vagy van barmilyen mas megoldas. (szakszerviz = kalap sz*r, annyit nem tudtak hogy siman at lehet allitani a lampa fenyet, csere nelkul)

2) chiptuning kellene a kocsiba, meg alapjaratot beallitani rendesen. Inditaskor mindig tul erosen jar a motor 1-2 percig. Kit keressek itt a forumon? Megint csak szaki kell, aki tud programot modositani. (MK4, 2.5T 220LE gyarilag)

3) kicsit off topic, de: teli gumit tud valaki? 17 es felnire, jo a hasznalt is, vagy pedig mondjuk 16-os hasznalt acel felni + teli gumi erdekelne

Elore is koszoonet ezerrel, meg utolag a tippert, hogy nem kellett kicserelnem a lampamat muszakihoz!
Gratulálok!
Az afs ben esetleg tudok segíteni, van egy db pót afs fényszóróm, ami üzemképes. Nem tudom, jobbos-balos, de kb mindegy is, mert a bele oldalfüggetlen.
Nem bonyolult szerkezet:
* lehet vezetekelesi gond a lámpán belül (sok vékony drót van bent, elég kusza módon)
* lehet az állító motor elektromos problémája
* szét is akadhatott/törhetett az állítórendszer

Lehet még kábelköteg gond, azaz nem ér el a vezérlés a lámpáig.
Budai oldalon tudok neked segíteni Bp-en, ha kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:55:07 »

Hi all!

Jelentem, angol kocsi sikeresen forgalomba helyezve!
Lampa billenokar atkapcs. feny EU szabvany, tokeletesen ment minden.


grat, óvatosan, mert (bár sokan vitatkozni fognak velem és néhányan egyetérteni) a jobb kormányossal veszélyesebb a helyzet. oroszoknál még vacakabb lenne, de itt sem egyszerű. Nem bántásként mondom, de én sem szeretem a jobb kormányost a magyar utakon.
Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 14:32:12 »

grat, óvatosan, mert (bár sokan vitatkozni fognak velem és néhányan egyetérteni) a jobb kormányossal veszélyesebb a helyzet. oroszoknál még vacakabb lenne, de itt sem egyszerű. Nem bántásként mondom, de én sem szeretem a jobb kormányost a magyar utakon.

minden esetre koszi a megelozo infokat
szerintem azert nem szeretik az emberek jobbosat, mert nincs tapasztalatuk, gyakorlatuk benne...
En mar mindkettot vezettem mostanara jo ideig, es most mar csak szinte jobbosat vezetek. A jobbos itthon ugyanolyan, mint a balos UK-ban Smiley
A tuning nem a menoskodeshez kell, hanem mert az elozo kocsimban (Saab 9.3 2.0T) is volt, es a turbo motorok nagyon jol chiptuningolhatok, biztonsaggal. A 0-130 tartomany nekem fontosabb mint az afeletti. Szeretek normalisan kozlekedni, de ha oda kell lepni egy elozeshez, fontos az erotartalek meg a nyomatek.
Amugy aki valoban szaguldozni akar, az meg menjen Nemetorszagba autopalyara, amondo vagyok.
Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 14:33:47 »

Gratulálok!
Az afs ben esetleg tudok segíteni, van egy db pót afs fényszóróm, ami üzemképes. Nem tudom, jobbos-balos, de kb mindegy is, mert a bele oldalfüggetlen.
Nem bonyolult szerkezet:
* lehet vezetekelesi gond a lámpán belül (sok vékony drót van bent, elég kusza módon)
* lehet az állító motor elektromos problémája
* szét is akadhatott/törhetett az állítórendszer

Lehet még kábelköteg gond, azaz nem ér el a vezérlés a lámpáig.
Budai oldalon tudok neked segíteni Bp-en, ha kell.

Mindenkeppen erdekel a tema.
Az iden meg biztosan megyek a fovarosba, hogyan tudlak elotte elerni? Mennyi idot venne ez igenybe kb?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 14:43:03 »

minden esetre koszi a megelozo infokat
szerintem azert nem szeretik az emberek jobbosat, mert nincs tapasztalatuk, gyakorlatuk benne...
En mar mindkettot vezettem mostanara jo ideig, es most mar csak szinte jobbosat vezetek. A jobbos itthon ugyanolyan, mint a balos UK-ban Smiley
A tuning nem a menoskodeshez kell, hanem mert az elozo kocsimban (Saab 9.3 2.0T) is volt, es a turbo motorok nagyon jol chiptuningolhatok, biztonsaggal. A 0-130 tartomany nekem fontosabb mint az afeletti. Szeretek normalisan kozlekedni, de ha oda kell lepni egy elozeshez, fontos az erotartalek meg a nyomatek.
Amugy aki valoban szaguldozni akar, az meg menjen Nemetorszagba autopalyara, amondo vagyok.

a tuninggal nekem nincs semmi gondom, csak a jobb kormánnyal. UK-ben a bal kormányt tartom veszélyesnek. Azért is segítettem, mert nincs senkivel semmi gondom és nyilván, ha tudok megoldást, akkor segítek.

Még egyszer mondom, ne vedd magadra. Csak ma egy (hangsúlyozom normális, nem vakító vagy megtévesztő...) utólagos projektoros lámpa miatt, amivel jobban látsz de nem vakít el senkit leveszik a rendszámot, meg mehetsz teljes átvizsgálásra, de a jobb kormány egy balosra szervezett közlekedésben jóváhagyják. Nem értek egyet és már párszor vitáztunk ezen a forumon is a jobb kormányos dolgokról (talán évente kétszer) és engem nem győz meg. Veszélyes itthon és én nem engedném üzembe helyezni (nem a személyed ellen szól, ne értsd félre). Sajna csak önámítás, hogy megszokható, mert nem a vezetőnek kell megszoknia, hanem a többi autósnak, aki nem fog ilyen helyzetet várni. na mind1, nem akarok ezzel fárasztani senkit.
Naplózva
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 18:35:39 »

Sziasztok! Fűthető üléssel lenne gondom. A jobb első ülésem nem megy, megnéztem  a biztiket de nem szálltak el. Ugyanakkor a vezető ülésé működik. Forscannel hibát nem dob, viszont nem is találtam meg egy vezérlőmodulban sem.A vezérlő kapcsolót hiába nyomogatom nem gyulladnak fel a fokozatjelző ledek sem. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 19:51:48 »

a tuninggal nekem nincs semmi gondom, csak a jobb kormánnyal. UK-ben a bal kormányt tartom veszélyesnek. Azért is segítettem, mert nincs senkivel semmi gondom és nyilván, ha tudok megoldást, akkor segítek.

Még egyszer mondom, ne vedd magadra. Csak ma egy (hangsúlyozom normális, nem vakító vagy megtévesztő...) utólagos projektoros lámpa miatt, amivel jobban látsz de nem vakít el senkit leveszik a rendszámot, meg mehetsz teljes átvizsgálásra, de a jobb kormány egy balosra szervezett közlekedésben jóváhagyják. Nem értek egyet és már párszor vitáztunk ezen a forumon is a jobb kormányos dolgokról (talán évente kétszer) és engem nem győz meg. Veszélyes itthon és én nem engedném üzembe helyezni (nem a személyed ellen szól, ne értsd félre). Sajna csak önámítás, hogy megszokható, mert nem a vezetőnek kell megszoknia, hanem a többi autósnak, aki nem fog ilyen helyzetet várni. na mind1, nem akarok ezzel fárasztani senkit.


megertem az ervelesed Smiley nem vettem magamra egy pillanatig sem
szlovakiaban nem lehet forgalomba helyezni pl.
Egyebkent en azt mondom, ha nem lehet forgalomban, akkor az orszagba (orszagon keresztul) sem szabadna engedni, fuggetlenul attol, hogy milyen nemzetisegu... mert ha ellenkezo oldali forgalomban reszt vesz, mindenkeppene veszelyes
persze ezt sem az UK, sem masik EU allam nem meri megtenni
...
tuningban tudsz vmi tippet mondani?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 20:54:50 »

Mindenkeppen erdekel a tema.
Az iden meg biztosan megyek a fovarosba, hogyan tudlak elotte elerni? Mennyi idot venne ez igenybe kb?
küldtem privátot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 21:02:08 »

megertem az ervelesed Smiley nem vettem magamra egy pillanatig sem
szlovakiaban nem lehet forgalomba helyezni pl.
Egyebkent en azt mondom, ha nem lehet forgalomban, akkor az orszagba (orszagon keresztul) sem szabadna engedni, fuggetlenul attol, hogy milyen nemzetisegu... mert ha ellenkezo oldali forgalomban reszt vesz, mindenkeppene veszelyes
persze ezt sem az UK, sem masik EU allam nem meri megtenni
...
tuningban tudsz vmi tippet mondani?

Tuningban sokkal okosabbak vannak itt nálam.
Az átutazó, valamilyen szükség/kényszer miatt annyira nem gáz. Aki életvitelszerűen használja az a gond. Szerintem túl is lihegtük a témát, óvatosan közlekedj, mert mindenki majd azt hiszi, hogy a bal egyben mindent látsz.
Naplózva
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2015.12.08 kedd, 07:02:06 »

Sziasztok!

Szükségem lenne egy balos fényszóróba való kanyarkövető motorra, vagy egy komplett balos h7-es kanyarkövetős fényszóróra,FL-előttire. 
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
dzseka73
Vendég
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2015.12.08 kedd, 11:44:22 »

Sziasztok!
 Azzal a problémával jelentkeznék, hogy mk4-be a convers+ os műszerfal nem világít ajtónyitás után, sőt a középkonzolon lévő visszajelzők sem.Teljesen sötét marad minden. Csak úgy tudom életre kelteni, ha érzéssel ráütök a műszerfal tetejére! Szerencsére nem mindennapos a probléma, de lehet hogy valakinek van tapasztalata vagy ötlete!?
 Előre is köszönöm. help
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:00:03 »

Sziasztok!
 Azzal a problémával jelentkeznék, hogy mk4-be a convers+ os műszerfal nem világít ajtónyitás után, sőt a középkonzolon lévő visszajelzők sem.Teljesen sötét marad minden. Csak úgy tudom életre kelteni, ha érzéssel ráütök a műszerfal tetejére! Szerencsére nem mindennapos a probléma, de lehet hogy valakinek van tapasztalata vagy ötlete!?
 Előre is köszönöm. help
Nyilvánvalóan kontakthiba, aminek a helyét meg kell keresned. Először is finoman ütögetve, kábeleket mozgatva kell behatárolni a helyét. Pl azzal kezdeném, hogy a kesztyűtartó alatti biztitáblát lehajtva, kocogtatva megjavult-e a hiba. Legjobb esetben csak a bizti hülyéskedik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2015.12.08 kedd, 20:26:56 »

Nekem a műszercsoportot kellett megkocogtatnom, hogy a navi rendesen működjön. EGyszerű forrasztás megoldotta, de ment a helyére egy Convers+. (Mikor raktam össze a megjavított óracsoportot, kihullott a kijelzőpanel... Sad  ) 
Sziasztok!
 Azzal a problémával jelentkeznék, hogy mk4-be a convers+ os műszerfal nem világít ajtónyitás után, sőt a középkonzolon lévő visszajelzők sem.Teljesen sötét marad minden. Csak úgy tudom életre kelteni, ha érzéssel ráütök a műszerfal tetejére! Szerencsére nem mindennapos a probléma, de lehet hogy valakinek van tapasztalata vagy ötlete!?
 Előre is köszönöm. help
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2015.12.12 szombat, 09:43:22 »

Hello!

A hátsó szélvédő fűtésemnek csak a felső fele fűt. A kérdésem csak annyi, hogy egy csatlakozója van ennek vagy lehet h 2 zónás? Fura, hogy nem 1-1 szál a rossza, hanem felül jó alul nem jó.
A szálsó vezető szál meg túl szélesnek tűnik, hogy teljesen megszakadjon.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2015.12.19 szombat, 21:08:35 »



Sziasztok,


Az első ajtókárpitok alatt, biztosan tudja valaki, hogy ez milyen csatlakozó? 2db tüske van benne.



 worship

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2015.12.19 szombat, 21:33:50 »


Sziasztok,


Az első ajtókárpitok alatt, biztosan tudja valaki, hogy ez milyen csatlakozó? 2db tüske van benne.



 worship



szerintem ez a csipogónak a csatija
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 10:47:48 »

szerintem ez a csipogónak a csatija


?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 10:51:27 »


?
Öv bekapcsolás érzékelője.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 12:03:52 »

Öv bekapcsolás érzékelője.

Az elso ajtoban a karpit alatt? Biztos vagy ebben?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 12:26:55 »

Az elso ajtoban a karpit alatt? Biztos vagy ebben?
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 13:42:44 »

Öv bekapcsolás érzékelője.


ez nálam szól(na) ha hagyom Smiley

én a behajlós tükör tápjára gondoltam, csak lusta voltam átprogizni az ECU -t hogy kimérjem  nyes

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 16:33:06 »

Az elso ajtoban a karpit alatt? Biztos vagy ebben?
Bocsánat, ajtó, jogos!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 16:50:10 »


ez nálam szól(na) ha hagyom Smiley

én a behajlós tükör tápjára gondoltam, csak lusta voltam átprogizni az ECU -t hogy kimérjem  nyes


a behajlós tükör összes vezetéke benne van abban az egy nagy csatiban,ami a tükörből kijön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 19:41:02 »

a behajlós tükör összes vezetéke benne van abban az egy nagy csatiban,ami a tükörből kijön.


..erre közben rájöttem. Megnéztem a behajlós tükrök csatiját  szomoru1

azért köszönöm!

Valaki tudja esetleg?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 20:28:58 »


..erre közben rájöttem. Megnéztem a behajlós tükrök csatiját  szomoru1

azért köszönöm!

Valaki tudja esetleg?

 worship


persze megírtam. A tökör szintjén van a magas sugárzó a mondiban. Annak a csatija. A tiedben valószínűleg cseréltek hangszórót és legalább két utas hangszóród van, így a gyári magas sugárzót (csipogót) kiszedték. Aztán lehet, hogy nem, mert a kép nagyon behatárolt helyről készül és nem látjuk mi van és mi nincs az aujtón
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 21:52:40 »


persze megírtam. A tökör szintjén van a magas sugárzó a mondiban. Annak a csatija. A tiedben valószínűleg cseréltek hangszórót és legalább két utas hangszóród van, így a gyári magas sugárzót (csipogót) kiszedték. Aztán lehet, hogy nem, mert a kép nagyon behatárolt helyről készül és nem látjuk mi van és mi nincs az aujtón


a csipogó gyári és szól. Ahogy az ajtóban lévő hangszórók is (még). A csati nem oda tartozik.

azért köszönöm a tippet!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 21:59:19 »


a csipogó gyári és szól. Ahogy az ajtóban lévő hangszórók is (még). A csati nem oda tartozik.

azért köszönöm a tippet!


Kicsit több képet tudsz róla csinálni? Vagy már összeraktad

Amúgy az nem a zárra megy rá? Ha jól emlékszem a jobbos ajtómon valami ilyet kellett rádugni a zár körüli műanyagra, mert azon volt az ablakemelő
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.20 vasárnap, 22:29:38 írta KOTTA » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:57:02 »


Sziasztok,


Az első ajtókárpitok alatt, biztosan tudja valaki, hogy ez milyen csatlakozó? 2db tüske van benne.


 worship


szerintem kulcs nélküli nyitás lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 23:23:31 »

szerintem kulcs nélküli nyitás lesz.

ez lenne az?

Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 16:40:13 »

Kicsit több képet tudsz róla csinálni? Vagy már összeraktad

Amúgy az nem a zárra megy rá? Ha jól emlékszem a jobbos ajtómon valami ilyet kellett rádugni a zár körüli műanyagra, mert azon volt az ablakemelő


Szia,

Már összeraktam, viszont a képen szerintem egyértelműen látszik.

Nem megy rá semmi, konkrétan poros volt a belseje  smile

Mindkét oldalon ugyan ilyen.


Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 17:13:35 »


Szia,

Már összeraktam, viszont a képen szerintem egyértelműen látszik.

Nem megy rá semmi, konkrétan poros volt a belseje  smile

Mindkét oldalon ugyan ilyen.


Szerintem Ákos jót írt és a belinkelt kép alapján nekem is a kulcs nélküli nyitás antennacsatijának tűnik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.