Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:39:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300569 alkalommal)
Tomi73
és 21 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5400 Dátum:
2016.03.16 szerda, 12:41:41 »
Sziasztok!
Canbuszos led izzót be lehet tenni a kszenon égő helyére?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5401 Dátum:
2016.03.16 szerda, 12:44:02 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.16 szerda, 12:41:41
Sziasztok!
Canbuszos led izzót be lehet tenni a kszenon égő helyére?
A mercinél 12év vagy 7km, szóval szerintem kockáztass!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5402 Dátum:
2016.03.16 szerda, 12:44:59 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.16 szerda, 12:44:02
A mercinél 12év vagy 7km, szóval szerintem kockáztass!
A csirkében is? Mert nekem olyan nincs...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5403 Dátum:
2016.03.18 péntek, 17:10:37 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.14 hétfő, 00:12:33
igen, szerintem az lesz. Nagyon olyan szagú a dolog.
nem az lett.
Betettem a pót lámpát a jobb helyére, semmi változás. Önteszt OK, aztán hiba. Ez alapján a jobbos jó, vagy a pót is rossz (nem gondolom, mert volt már használatban és működött).
A kivett jobbost bekötöttem a balos helyére (hátha az a rossz), de semmi változás: önteszt OK, hiba megmarad.
Továbbra is mindkét oldalra panaszkodik a headlight control module. B1D64:87 és B1D65:87 kódok. Az önteszt (gyújtás ráadására) során jönnek, törölhetőek, de a következő gyújtásra már megint beteszi őket.
Néztem forscannal, a HCM-ből kiolvasható a kormányszög és be is állítja a fényszórók állását látszólag.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5404 Dátum:
2016.03.18 péntek, 17:26:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.18 péntek, 17:10:37
nem az lett.
Betettem a pót lámpát a jobb helyére, semmi változás. Önteszt OK, aztán hiba. Ez alapján a jobbos jó, vagy a pót is rossz (nem gondolom, mert volt már használatban és működött).
A kivett jobbost bekötöttem a balos helyére (hátha az a rossz), de semmi változás: önteszt OK, hiba megmarad.
Továbbra is mindkét oldalra panaszkodik a headlight control module. B1D64:87 és B1D65:87 kódok. Az önteszt (gyújtás ráadására) során jönnek, törölhetőek, de a következő gyújtásra már megint beteszi őket.
Néztem forscannal, a HCM-ből kiolvasható a kormányszög és be is állítja a fényszórók állását látszólag.
B1D64-01 Status of adaptive front lighting servo motor faulty RENEW left-hand headlamp.
B1D64-87 No communication possible with left-hand adaptive front lighting servo motor REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW left-hand headlamp.
B1D65-01 Status of adaptive front lighting servo motor faulty RENEW right-hand headlamp.
B1D65-87 No communication possible with right-hand adaptive front lighting servo motor REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW right-hand headlamp.
Lehet, hogy a motorod vesz fel túl nagy áramot? Esetleg nézd végig a kábelezést, hátha valahol valami félrement.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5405 Dátum:
2016.03.18 péntek, 20:53:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.18 péntek, 17:26:55
B1D64-01 Status of adaptive front lighting servo motor faulty RENEW left-hand headlamp.
B1D64-87 No communication possible with left-hand adaptive front lighting servo motor REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW left-hand headlamp.
B1D65-01 Status of adaptive front lighting servo motor faulty RENEW right-hand headlamp.
B1D65-87 No communication possible with right-hand adaptive front lighting servo motor REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW right-hand headlamp.
Lehet, hogy a motorod vesz fel túl nagy áramot? Esetleg nézd végig a kábelezést, hátha valahol valami félrement.
Ezt én is néztem, de a hivatkozott 418-00 szekció nem sokat segít. A következő lépés a HCM ellenőrzése lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5406 Dátum:
2016.03.18 péntek, 21:59:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.18 péntek, 20:53:06
Ezt én is néztem, de a hivatkozott 418-00 szekció nem sokat segít. A következő lépés a HCM ellenőrzése lesz.
nem lehet, hogy valamelyik érintkező egy picit eloxidálódott? Húzd le a lámpáról a csatit, fújd be wd 40-el és utána nézd meg
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5407 Dátum:
2016.03.19 szombat, 08:46:02 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.18 péntek, 21:59:50
nem lehet, hogy valamelyik érintkező egy picit eloxidálódott? Húzd le a lámpáról a csatit, fújd be wd 40-el és utána nézd meg
Túl vagyok rajta. Ugyan nem wd40, hanem kontakt tisztító spray, de mind1.
Marad a kesztyűtartó kiszedése és a hcm ellenőrzése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5408 Dátum:
2016.03.19 szombat, 12:14:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.19 szombat, 08:46:02
Túl vagyok rajta. Ugyan nem wd40, hanem kontakt tisztító spray, de mind1.
Marad a kesztyűtartó kiszedése és a hcm ellenőrzése.
szerintem valami központi helyen lesz valami kontakt hiba
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5409 Dátum:
2016.03.19 szombat, 12:32:24 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.19 szombat, 12:14:57
szerintem valami központi helyen lesz valami kontakt hiba
Ezt te raktad bele utólag?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5410 Dátum:
2016.03.19 szombat, 18:42:56 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.19 szombat, 12:32:24
Ezt te raktad bele utólag?
majdnem. A lámpát én, de a vezetékezést és a vezérlést a Vik csinálta. Nem akartam én vezetékezni, nehogy valamit elcsesszek.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5411 Dátum:
2016.03.19 szombat, 18:58:55 »
Sziasztok!
Erről tudtok valami bővebbet?
https://youtu.be/BU9NZKF8R9U
Naplózva
Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5412 Dátum:
2016.03.19 szombat, 19:28:42 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2016.03.19 szombat, 18:58:55
Sziasztok!
Erről tudtok valami bővebbet?
https://youtu.be/BU9NZKF8R9U
jól néz ki, de ha eredeti átalakíása és nincs hozzá certificate akkor sajna nem szabályos
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5413 Dátum:
2016.03.19 szombat, 19:50:58 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.19 szombat, 19:28:42
jól néz ki, de ha eredeti átalakíása és nincs hozzá certificate akkor sajna nem szabályos
Nos pontosan erről van szó! Mivel az én autómon a gyári LED benne van, ezért gondoltam, hogy Valaki tud-e erről valami bővebbet. Amúgy a videón az is látszik, hogy teljesen alap(gyári)állásba is kapcsolható.
Naplózva
Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5414 Dátum:
2016.03.19 szombat, 20:03:51 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2016.03.19 szombat, 19:50:58
Nos pontosan erről van szó! Mivel az én autómon a gyári LED benne van, ezért gondoltam, hogy Valaki tud-e erről valami bővebbet. Amúgy a videón az is látszik, hogy teljesen alap(gyári)állásba is kapcsolható.
kapcsolható, de a kérdés, hogy a lámpa gyárinak is néz ki vagy sem. Ha annak néz ki, akkor nagy gond nincs. Nem hiszem, hogy a rendőr nyomon tudja követni az elektronikák változását. A gond az, ha a lámpatest nem tűnik gyárinak.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
janosidavid
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5415 Dátum:
2016.03.19 szombat, 23:43:10 »
Sziasztok tudna valaki segíteni nekem? Hogyan lehetne kikapcsolni a biztonsági öv visszajelző hangját hiàba van bekapcsolva folyamatosan sipol hogy nincs bekötve pedig bevan! Az agyamra megy!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5416 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 14:57:14 »
Idézetet írta: janosidavid - 2016.03.19 szombat, 23:43:10
Sziasztok tudna valaki segíteni nekem? Hogyan lehetne kikapcsolni a biztonsági öv visszajelző hangját hiàba van bekapcsolva folyamatosan sipol hogy nincs bekötve pedig bevan! Az agyamra megy!
http://mondeo.hu/index.php?topic=8176.0
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5417 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 20:57:15 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.19 szombat, 18:42:56
majdnem. A lámpát én, de a vezetékezést és a vezérlést a Vik csinálta. Nem akartam én vezetékezni, nehogy valamit elcsesszek.
Tudod esetleg, hogy előtte mi volt ott, ahol most a lámpavezérlő van ?
Ma kibányáztam az HCM egységet, nem látszik rajta semmi. Kihúztam, megnéztem a csatlakozót, nem volt kontatkhibás. A vezeték toldások is rendben levőnek tűnnek, habár nem bontottam meg a zsugorcsöveket. Vik nagyon kulturáltan csinálta meg az AFS-t.
Néztem menet közbeni diaggal, egyre valószínűbb, hogy szoftveres nyűgje van, mert össze-vissza vezérli ki a lámpákat. (teszek majd be róla képet).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5418 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 21:31:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.20 vasárnap, 20:57:15
Tudod esetleg, hogy előtte mi volt ott, ahol most a lámpavezérlő van ?
Ma kibányáztam az HCM egységet, nem látszik rajta semmi. Kihúztam, megnéztem a csatlakozót, nem volt kontatkhibás. A vezeték toldások is rendben levőnek tűnnek, habár nem bontottam meg a zsugorcsöveket. Vik nagyon kulturáltan csinálta meg az AFS-t.
Néztem menet közbeni diaggal, egyre valószínűbb, hogy szoftveres nyűgje van, mert össze-vissza vezérli ki a lámpákat. (teszek majd be róla képet).
Nem tudom mi volt előtte. Én azért bíztam rá, mert mindig mindent nagyon profin csinált. Lehet, hogy SW vagy kábeltörés esetleg. Nem hiszem, hogy azzal lenne gond amit a Vik csinált, az eddig mindig nagyon jó volt.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5419 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:25:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.20 vasárnap, 21:31:16
Nem tudom mi volt előtte. Én azért bíztam rá, mert mindig mindent nagyon profin csinált. Lehet, hogy SW vagy kábeltörés esetleg. Nem hiszem, hogy azzal lenne gond amit a Vik csinált, az eddig mindig nagyon jó volt.
Nem tűnik úgy, mint ha kábelszakadás lenne.
Inkább arra tippelek, hogy a HCM elvesztette a kalibrációját és IDS-sel kellene újra tanítani. Le volt törve a jobbos lámpában irányállító motort tartó konzol egyik rögzítő lába, ami miatt lógott a fordító mechanika. Lehet emiatt azt érezte a vezérlés, hogy nem jó a kalibráció (más volt a visszajelzett érték, mint a kivezérelt) és amíg nincs újra tanítva, nem is fog működni.
A rögzítőt megragasztottam, elvileg tart.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5420 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:41:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.21 hétfő, 17:25:50
Nem tűnik úgy, mint ha kábelszakadás lenne.
Inkább arra tippelek, hogy a HCM elvesztette a kalibrációját és IDS-sel kellene újra tanítani. Le volt törve a jobbos lámpában irányállító motort tartó konzol egyik rögzítő lába, ami miatt lógott a fordító mechanika. Lehet emiatt azt érezte a vezérlés, hogy nem jó a kalibráció (más volt a visszajelzett érték, mint a kivezérelt) és amíg nincs újra tanítva, nem is fog működni.
A rögzítőt megragasztottam, elvileg tart.
ez eléggé valószínűnek tűnik
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5421 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 17:06:05 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.10.30 péntek, 18:30:46
- Igen, a biztosíték "patkolása" a végső megoldás. Teljesen kiváltja a vezeték kötözgetést.
- A kormány mögötti modul kiszereléséhez nemhogy a légzsákot ki kell szerelni, hanem még a kormányt is le kell venni.
- Ha a hiba nálad állandóan fennáll, akkor ott még valami hiányzik szerintem és nem a biztivel van a gond.
- Ha fennáll a hiba, akkor nem mind a három gomb látszik megnyomva, hanem, csak kettő, a felső és az alsó (ha jól emlékszem)
Szia Sakos!
Egy ideig pihentettem ezt a témát, de van már egy sejtésem, hogy miért nem működik...
Úgy néz ki, hogy a faceliftesekhez való nyomógombot rendeltem meg, pedig nekem 2008-as az S-Maxom. A facelifteseken az Off helyett a limiter gombja van.
Tehát ez lenne a helyes:
http://www.meyerpower.de/SMax/Tempomat_01.jpg
De nekem ilyen van:
http://www.ft-technik.de/Test/MAERZ_13_K01_00%20x.jpg
A német fórumokon azt mondják, hogy másnak sem működött facelift előtti kocsiban a faceliftes gomb, tehát elméletileg nem csak a gomb felirata a más. Sajnos kimérni még nem volt időm, de el tudom képzelni, hogy nálam is ez okozza a gondot. Mondjuk ebben a szomorú, hogy facelift előtti gombokból nem nagyon látok eladót
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5422 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 19:41:58 »
Idézetet írta: ent128k - 2016.03.28 hétfő, 17:06:05
Szia Sakos!
Egy ideig pihentettem ezt a témát, de van már egy sejtésem, hogy miért nem működik...
Úgy néz ki, hogy a faceliftesekhez való nyomógombot rendeltem meg, pedig nekem 2008-as az S-Maxom. A facelifteseken az Off helyett a limiter gombja van.
Tehát ez lenne a helyes:
http://www.meyerpower.de/SMax/Tempomat_01.jpg
De nekem ilyen van:
http://www.ft-technik.de/Test/MAERZ_13_K01_00%20x.jpg
A német fórumokon azt mondják, hogy másnak sem működött facelift előtti kocsiban a faceliftes gomb, tehát elméletileg nem csak a gomb felirata a más. Sajnos kimérni még nem volt időm, de el tudom képzelni, hogy nálam is ez okozza a gondot. Mondjuk ebben a szomorú, hogy facelift előtti gombokból nem nagyon látok eladót
valamelyik eladó topivban pont ezt mondtam
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5423 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 21:27:19 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.28 hétfő, 19:41:58
valamelyik eladó topivban pont ezt mondtam
Ezt közben meg is találtam
Sőt, azt is láttam, hogy Sakos hozzászólása alapján egy ellenállás cseréjével át is lehetne alakítani a kapcsolómat. Kérdés, hogy melyik ellenállást kell cserélni és mekkorára (és hogy vajon mennyire bonyolultan szerelhető
)
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
meszka83
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5424 Dátum:
2016.03.29 kedd, 00:29:16 »
Sziasztok 2012 Mondeo Kombinál múltkor aksi lemerült és észrevettem, hogy nem úgy működik a jobb első ablakemelő ,ahogy eddig! Ha nyomva tartod akkor is megáll!
Azt hallottam lehet ezt programozni..
Amúgy imádom ezt a dögöt!!!
Előre is köszi a választ!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5425 Dátum:
2016.03.29 kedd, 07:07:05 »
Idézetet írta: meszka83 - 2016.03.29 kedd, 00:29:16
Sziasztok 2012 Mondeo Kombinál múltkor aksi lemerült és észrevettem, hogy nem úgy működik a jobb első ablakemelő ,ahogy eddig! Ha nyomva tartod akkor is megáll!
Azt hallottam lehet ezt programozni..
Amúgy imádom ezt a dögöt!!!
Előre is köszi a választ!
Morgen, nem hallani kell, hanem olvasni... vissza! Ez is az "1000es probléma-megoldás" csoportba tartozik.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5426 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:13:40 »
Idézetet írta: ent128k - 2016.03.28 hétfő, 21:27:19
Ezt közben meg is találtam
Sőt, azt is láttam, hogy Sakos hozzászólása alapján egy ellenállás cseréjével át is lehetne alakítani a kapcsolómat. Kérdés, hogy melyik ellenállást kell cserélni és mekkorára (és hogy vajon mennyire bonyolultan szerelhető
)
Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.
Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.
Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5427 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:20:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.29 kedd, 10:13:40
Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.
Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.
Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5428 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:33:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.29 kedd, 10:13:40
Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.
Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.
Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Ha szépen megkérlek és felajánlok némi ellentételezést, át tudnád valamikor alakítani az enyémet is?
Az alsó-felső gomb cserélődése nem probléma...
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5429 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:14:43 »
Idézetet írta: ent128k - 2016.03.29 kedd, 10:33:49
Ha szépen megkérlek és felajánlok némi ellentételezést, át tudnád valamikor alakítani az enyémet is?
Az alsó-felső gomb cserélődése nem probléma...
Persze. XI. XXII-ker. Hozd el a bal gombsort. Átalakítom és utána visszakapod.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5430 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:18:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.29 kedd, 10:13:40
Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.
Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.
Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Ez azt is jelentheti, hogy pl. ha az OFF gomb körébe olyan értékű ellenállást építünk, mint a faceliftes-ben van, és engedélyezzük a limitert a BCM-ben (central config opció), akkor működni fog? Mert hogy a CAN mellett az OFF tempomat gombnak eddig nem láttam értelmét. Motor-le esemény úgy is deaktiválja, a tempomat készenlétben üzenet meg nem látszik mindig a konzerv+-on, tehát nem találok olyan ingert, ami kiváltaná az OFF gomb nyomkodását.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5431 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:42:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.29 kedd, 11:14:43
Persze. XI. XXII-ker. Hozd el a bal gombsort. Átalakítom és utána visszakapod.
Megpróbálom kiszerelni, aztán kereslek priviben. Köszi előre is!
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
fila
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5432 Dátum:
2016.03.29 kedd, 12:24:41 »
Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5433 Dátum:
2016.03.29 kedd, 12:49:44 »
Idézetet írta: fila - 2016.03.29 kedd, 12:24:41
...de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
essmotor.hu
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5434 Dátum:
2016.03.29 kedd, 12:51:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.03.29 kedd, 11:18:50
Ez azt is jelentheti, hogy pl. ha az OFF gomb körébe olyan értékű ellenállást építünk, mint a faceliftes-ben van, és engedélyezzük a limitert a BCM-ben (central config opció), akkor működni fog? Mert hogy a CAN mellett az OFF tempomat gombnak eddig nem láttam értelmét. Motor-le esemény úgy is deaktiválja, a tempomat készenlétben üzenet meg nem látszik mindig a konzerv+-on, tehát nem találok olyan ingert, ami kiváltaná az OFF gomb nyomkodását.
Szerintem nem. A gombnyomásokra leadott ellenállás értékek ugyanazok, csak az alapérték más. Ez kb. arra jó, hogy a két gombsor ne legyen csereszabatos, ami indokolt is lehet az eltérő feliratok miatt.
Azt próbáltad, hogy mi történik, ha FL előttinél engedélyezed a limitert a BCM-ben? Ha utána bal oldali gombsor hibát dob, akkor nyertél.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fila
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5435 Dátum:
2016.03.29 kedd, 13:05:31 »
Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5436 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:53:14 »
Idézetet írta: fila - 2016.03.29 kedd, 13:05:31
Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
azt áruld el, hogy helyileg merre vagy, anélkül nehéz lesz ajánlani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5437 Dátum:
2016.03.30 szerda, 21:00:35 »
Idézetet írta: fila - 2016.03.29 kedd, 13:05:31
Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
úgy látszik, a számítógéped felett is átvették a hatalmat a szellemek.
Én elsőre az akku környékét nézném meg, főleg a testelési pontokat. A nem megfelelő áramellátás az elsődleges ok a működésre.
Nem hiszem, hogy az energiaital kinyírta az ülésfűtésedet, és ennek bármi összefüggése lenne a rádióval (gyári kiépítés esetén). Elvileg ezek külön biztosítékon vannak. ZÁrlat esetén a biztosíték az első távozó...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5438 Dátum:
2016.03.30 szerda, 21:01:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.29 kedd, 12:51:40
Szerintem nem. A gombnyomásokra leadott ellenállás értékek ugyanazok, csak az alapérték más. Ez kb. arra jó, hogy a két gombsor ne legyen csereszabatos, ami indokolt is lehet az eltérő feliratok miatt.
Azt próbáltad, hogy mi történik, ha FL előttinél engedélyezed a limitert a BCM-ben? Ha utána bal oldali gombsor hibát dob, akkor nyertél.
Kipróbálom...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fila
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5439 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 09:12:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.29 kedd, 17:53:14
azt áruld el, hogy helyileg merre vagy, anélkül nehéz lesz ajánlani
...jogos ! -Veresegyház, de Bp., 50 km -es körzetében bármi jó. Köszi a hozzászólásokat...
Naplózva
Gabem
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5440 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 19:07:28 »
Sziasztok !
2007-es MK4 kombi vezető oldali ajtónál folyamatosan azt jelzi az autó hogy nyitva van .
Pár napja kezdte el vezetés közbe gondol egyet és bepityeg hogy nyitva,belső világítás felkapcsol és ilyenkor hiába akarom bezárni az autót visszanyit a központi zár.
Lehetséges hogy a zárban levő mikrókapcsoló romolhatott el ?
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája ?
Ha mégis a mikrókapcsoló döglött be azt lehet külön cserélni vagy komplett zárat kel ?
Köszi !
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5441 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 22:02:47 »
Idézetet írta: Gabem - 2016.03.31 csütörtök, 19:07:28
Sziasztok !
2007-es MK4 kombi vezető oldali ajtónál folyamatosan azt jelzi az autó hogy nyitva van .
Pár napja kezdte el vezetés közbe gondol egyet és bepityeg hogy nyitva,belső világítás felkapcsol és ilyenkor hiába akarom bezárni az autót visszanyit a központi zár.
Lehetséges hogy a zárban levő mikrókapcsoló romolhatott el ?
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája ?
Ha mégis a mikrókapcsoló döglött be azt lehet külön cserélni vagy komplett zárat kel ?
Köszi !
nem mikrokapcsolós, hanem mágneses cucc
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gabem
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5442 Dátum:
2016.04.01 péntek, 05:10:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.31 csütörtök, 22:02:47
nem mikrokapcsolós, hanem mágneses cucc
Köszi
És azzal lehet valamit kezdeni?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5443 Dátum:
2016.04.01 péntek, 09:43:23 »
Idézetet írta: Gabem - 2016.04.01 péntek, 05:10:33
Köszi
És azzal lehet valamit kezdeni?
Érdemes bontóban szerezni egy darabot.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sved1K
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5444 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 20:01:46 »
Mar tobbszor tapasztaltam, hogy menetkozben a bal elso memorias ules magatol, spontan teljesen hatracsuszik illetve vizszintesre donti magat. Ez igy eleg balesetveszelyes..
valakinek otlet, hogy mi lehet es kihez vigyem problemat megoldani?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5445 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 20:40:02 »
Idézetet írta: Sved1K - 2016.04.04 hétfő, 20:01:46
Mar tobbszor tapasztaltam, hogy menetkozben a bal elso memorias ules magatol, spontan teljesen hatracsuszik illetve vizszintesre donti magat. Ez igy eleg balesetveszelyes..
valakinek otlet, hogy mi lehet es kihez vigyem problemat megoldani?
Nekem is megbolondult egyszer a fészliftes memóriás ülése: nem akart menni csak kis távolságot.
Itthon ForScan-nel csináltam egy vezetőülés modul tesztet, amivel újrakalibrálta magát. utána jó lett.
Lehet, hogy egy akksisarulevétel10percre-vel kezdenék.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Bluetooth kihangosító probléma
«
Új hozzászólás #5446 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:31:55 »
Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Bluetooth kihangosító probléma
«
Új hozzászólás #5447 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:40:34 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.04.08 péntek, 14:31:55
Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?
dobd ki az almát és vegyél valami normális telefont
mivel eddig jól működött a hibát ne az autóban keresd. próbáld ki egy másik készülékkel, ha azzal jól működik, akkor a hibát az új készülékben keresd.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Bluetooth kihangosító probléma
«
Új hozzászólás #5448 Dátum:
2016.04.08 péntek, 17:57:51 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.04.08 péntek, 14:31:55
Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?
max modulresetet tudsz az autóval csiálni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Bluetooth kihangosító probléma
«
Új hozzászólás #5449 Dátum:
2016.04.08 péntek, 18:10:33 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.04.08 péntek, 14:31:55
Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?
Fel sem merült benned, hogy a gond nem az autóval, hanem a telefonnal van?
Első körben a telefonban lévő beállításokkal játszanék, pl. hangerő.
Esetleg van update a BT modulhoz, ha USB-s.
http://digiex.net/guides-reviews/guides-tutorials/14009-ford-audio-bluetooth-usb-firmware-update-november-2012-release-how-update.html
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ