Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 13:32:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300514 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:41:41 »



Sziasztok!

Canbuszos led izzót be lehet tenni a kszenon égő helyére?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:44:02 »


Sziasztok!

Canbuszos led izzót be lehet tenni a kszenon égő helyére?  hehe

A mercinél 12év vagy 7km, szóval szerintem kockáztass!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:44:59 »

A mercinél 12év vagy 7km, szóval szerintem kockáztass!  wave wave

A csirkében is? Mert nekem olyan nincs...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:10:37 »

igen, szerintem az lesz. Nagyon olyan szagú a dolog.
nem az lett. Sad
Betettem a pót lámpát a jobb helyére, semmi változás. Önteszt OK, aztán hiba. Ez alapján a jobbos jó, vagy a pót is rossz (nem gondolom, mert volt már használatban és működött).
A kivett jobbost bekötöttem a balos helyére (hátha az a rossz), de semmi változás: önteszt OK, hiba megmarad.
Továbbra is mindkét oldalra panaszkodik a headlight control module. B1D64:87 és B1D65:87 kódok. Az önteszt (gyújtás ráadására) során jönnek, törölhetőek, de a következő gyújtásra már megint beteszi őket. Sad

Néztem forscannal, a HCM-ből kiolvasható a kormányszög és be is állítja a fényszórók állását látszólag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:26:55 »

nem az lett. Sad
Betettem a pót lámpát a jobb helyére, semmi változás. Önteszt OK, aztán hiba. Ez alapján a jobbos jó, vagy a pót is rossz (nem gondolom, mert volt már használatban és működött).
A kivett jobbost bekötöttem a balos helyére (hátha az a rossz), de semmi változás: önteszt OK, hiba megmarad.
Továbbra is mindkét oldalra panaszkodik a headlight control module. B1D64:87 és B1D65:87 kódok. Az önteszt (gyújtás ráadására) során jönnek, törölhetőek, de a következő gyújtásra már megint beteszi őket. Sad

Néztem forscannal, a HCM-ből kiolvasható a kormányszög és be is állítja a fényszórók állását látszólag.

B1D64-01    Status of adaptive front lighting servo motor faulty    RENEW left-hand headlamp.
B1D64-87    No communication possible with left-hand adaptive front lighting servo motor    REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW left-hand headlamp.
B1D65-01    Status of adaptive front lighting servo motor faulty    RENEW right-hand headlamp.
B1D65-87    No communication possible with right-hand adaptive front lighting servo motor    REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW right-hand headlamp.

Lehet, hogy a motorod vesz fel túl nagy áramot? Esetleg nézd végig a kábelezést, hátha valahol valami félrement.

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2016.03.18 péntek, 20:53:06 »

B1D64-01    Status of adaptive front lighting servo motor faulty    RENEW left-hand headlamp.
B1D64-87    No communication possible with left-hand adaptive front lighting servo motor    REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW left-hand headlamp.
B1D65-01    Status of adaptive front lighting servo motor faulty    RENEW right-hand headlamp.
B1D65-87    No communication possible with right-hand adaptive front lighting servo motor    REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing). RENEW right-hand headlamp.

Lehet, hogy a motorod vesz fel túl nagy áramot? Esetleg nézd végig a kábelezést, hátha valahol valami félrement.
Ezt én is néztem, de a hivatkozott 418-00 szekció nem sokat segít. A következő lépés a HCM ellenőrzése lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2016.03.18 péntek, 21:59:50 »

Ezt én is néztem, de a hivatkozott 418-00 szekció nem sokat segít. A következő lépés a HCM ellenőrzése lesz.

nem lehet, hogy valamelyik érintkező egy picit eloxidálódott? Húzd le a lámpáról a csatit, fújd be wd 40-el és utána nézd meg
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2016.03.19 szombat, 08:46:02 »

nem lehet, hogy valamelyik érintkező egy picit eloxidálódott? Húzd le a lámpáról a csatit, fújd be wd 40-el és utána nézd meg
Túl vagyok rajta. Ugyan nem wd40, hanem kontakt tisztító spray, de mind1.
Marad a kesztyűtartó kiszedése és a hcm ellenőrzése.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2016.03.19 szombat, 12:14:57 »

Túl vagyok rajta. Ugyan nem wd40, hanem kontakt tisztító spray, de mind1.
Marad a kesztyűtartó kiszedése és a hcm ellenőrzése.

szerintem valami központi helyen lesz valami kontakt hiba
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2016.03.19 szombat, 12:32:24 »

szerintem valami központi helyen lesz valami kontakt hiba

Ezt te raktad bele utólag?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2016.03.19 szombat, 18:42:56 »

Ezt te raktad bele utólag?

majdnem. A lámpát én, de a vezetékezést és a vezérlést a Vik csinálta. Nem akartam én vezetékezni, nehogy valamit elcsesszek.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2016.03.19 szombat, 18:58:55 »

Sziasztok!
Erről tudtok valami bővebbet? https://youtu.be/BU9NZKF8R9U
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2016.03.19 szombat, 19:28:42 »

Sziasztok!
Erről tudtok valami bővebbet? https://youtu.be/BU9NZKF8R9U

jól néz ki, de ha eredeti átalakíása és nincs hozzá certificate akkor sajna nem szabályos
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2016.03.19 szombat, 19:50:58 »

jól néz ki, de ha eredeti átalakíása és nincs hozzá certificate akkor sajna nem szabályos
Nos pontosan erről van szó! Mivel az én autómon a gyári LED benne van, ezért gondoltam, hogy Valaki tud-e erről valami bővebbet. Amúgy a videón az is látszik, hogy teljesen alap(gyári)állásba is kapcsolható. finom
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2016.03.19 szombat, 20:03:51 »

Nos pontosan erről van szó! Mivel az én autómon a gyári LED benne van, ezért gondoltam, hogy Valaki tud-e erről valami bővebbet. Amúgy a videón az is látszik, hogy teljesen alap(gyári)állásba is kapcsolható. finom

kapcsolható, de a kérdés, hogy a lámpa gyárinak is néz ki vagy sem. Ha annak néz ki, akkor nagy gond nincs. Nem hiszem, hogy a rendőr nyomon tudja követni az elektronikák változását. A gond az, ha a lámpatest nem tűnik gyárinak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
janosidavid
Vendég
« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2016.03.19 szombat, 23:43:10 »

Sziasztok tudna valaki segíteni nekem? Hogyan lehetne kikapcsolni a biztonsági öv visszajelző hangját hiàba van bekapcsolva folyamatosan sipol hogy nincs bekötve pedig bevan! Az agyamra megy! falbav
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 14:57:14 »

Sziasztok tudna valaki segíteni nekem? Hogyan lehetne kikapcsolni a biztonsági öv visszajelző hangját hiàba van bekapcsolva folyamatosan sipol hogy nincs bekötve pedig bevan! Az agyamra megy! falbav
http://mondeo.hu/index.php?topic=8176.0
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 20:57:15 »

majdnem. A lámpát én, de a vezetékezést és a vezérlést a Vik csinálta. Nem akartam én vezetékezni, nehogy valamit elcsesszek.
Tudod esetleg, hogy előtte mi volt ott, ahol most a lámpavezérlő van ?
Ma kibányáztam az HCM egységet, nem látszik rajta semmi. Kihúztam, megnéztem a csatlakozót, nem volt kontatkhibás. A vezeték toldások is rendben levőnek tűnnek, habár nem bontottam meg a zsugorcsöveket. Vik nagyon kulturáltan csinálta meg az AFS-t.
Néztem menet közbeni diaggal, egyre valószínűbb, hogy szoftveres nyűgje van, mert össze-vissza vezérli ki a lámpákat. (teszek majd be róla képet).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 21:31:16 »

Tudod esetleg, hogy előtte mi volt ott, ahol most a lámpavezérlő van ?
Ma kibányáztam az HCM egységet, nem látszik rajta semmi. Kihúztam, megnéztem a csatlakozót, nem volt kontatkhibás. A vezeték toldások is rendben levőnek tűnnek, habár nem bontottam meg a zsugorcsöveket. Vik nagyon kulturáltan csinálta meg az AFS-t.
Néztem menet közbeni diaggal, egyre valószínűbb, hogy szoftveres nyűgje van, mert össze-vissza vezérli ki a lámpákat. (teszek majd be róla képet).

Nem tudom mi volt előtte. Én azért bíztam rá, mert mindig mindent nagyon profin csinált. Lehet, hogy SW vagy kábeltörés esetleg. Nem hiszem, hogy azzal lenne gond amit a Vik csinált, az eddig mindig nagyon jó volt.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:25:50 »

Nem tudom mi volt előtte. Én azért bíztam rá, mert mindig mindent nagyon profin csinált. Lehet, hogy SW vagy kábeltörés esetleg. Nem hiszem, hogy azzal lenne gond amit a Vik csinált, az eddig mindig nagyon jó volt.
Nem tűnik úgy, mint ha kábelszakadás lenne.
Inkább arra tippelek, hogy a HCM elvesztette a kalibrációját és IDS-sel kellene újra tanítani. Le volt törve a jobbos lámpában irányállító motort tartó konzol egyik rögzítő lába, ami miatt lógott a fordító mechanika. Lehet emiatt azt érezte a vezérlés, hogy nem jó a kalibráció (más volt a visszajelzett érték, mint a kivezérelt) és amíg nincs újra tanítva, nem is fog működni.
A rögzítőt megragasztottam, elvileg tart. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:41:17 »

Nem tűnik úgy, mint ha kábelszakadás lenne.
Inkább arra tippelek, hogy a HCM elvesztette a kalibrációját és IDS-sel kellene újra tanítani. Le volt törve a jobbos lámpában irányállító motort tartó konzol egyik rögzítő lába, ami miatt lógott a fordító mechanika. Lehet emiatt azt érezte a vezérlés, hogy nem jó a kalibráció (más volt a visszajelzett érték, mint a kivezérelt) és amíg nincs újra tanítva, nem is fog működni.
A rögzítőt megragasztottam, elvileg tart. Smiley

ez eléggé valószínűnek tűnik
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 17:06:05 »

- Igen, a biztosíték "patkolása" a végső megoldás. Teljesen kiváltja a vezeték kötözgetést.
- A kormány mögötti modul kiszereléséhez nemhogy a légzsákot ki kell szerelni, hanem még a kormányt is le kell venni.
- Ha a hiba nálad állandóan fennáll, akkor ott még valami hiányzik szerintem és nem a biztivel van a gond.
- Ha fennáll a hiba, akkor nem mind a három gomb látszik megnyomva, hanem, csak kettő, a felső és az alsó (ha jól emlékszem)

Szia Sakos!

Egy ideig pihentettem ezt a témát, de van már egy sejtésem, hogy miért nem működik...
Úgy néz ki, hogy a faceliftesekhez való nyomógombot rendeltem meg, pedig nekem 2008-as az S-Maxom. A facelifteseken az Off helyett a limiter gombja van.

Tehát ez lenne a helyes:
http://www.meyerpower.de/SMax/Tempomat_01.jpg

De nekem ilyen van:
http://www.ft-technik.de/Test/MAERZ_13_K01_00%20x.jpg

A német fórumokon azt mondják, hogy másnak sem működött facelift előtti kocsiban a faceliftes gomb, tehát elméletileg nem csak a gomb felirata a más. Sajnos kimérni még nem volt időm, de el tudom képzelni, hogy nálam is ez okozza a gondot. Mondjuk ebben a szomorú, hogy facelift előtti gombokból nem nagyon látok eladót Sad


Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:41:58 »

Szia Sakos!

Egy ideig pihentettem ezt a témát, de van már egy sejtésem, hogy miért nem működik...
Úgy néz ki, hogy a faceliftesekhez való nyomógombot rendeltem meg, pedig nekem 2008-as az S-Maxom. A facelifteseken az Off helyett a limiter gombja van.

Tehát ez lenne a helyes:
http://www.meyerpower.de/SMax/Tempomat_01.jpg

De nekem ilyen van:
http://www.ft-technik.de/Test/MAERZ_13_K01_00%20x.jpg

A német fórumokon azt mondják, hogy másnak sem működött facelift előtti kocsiban a faceliftes gomb, tehát elméletileg nem csak a gomb felirata a más. Sajnos kimérni még nem volt időm, de el tudom képzelni, hogy nálam is ez okozza a gondot. Mondjuk ebben a szomorú, hogy facelift előtti gombokból nem nagyon látok eladót Sad

valamelyik eladó topivban pont ezt mondtam Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:27:19 »

valamelyik eladó topivban pont ezt mondtam Cheesy

Ezt közben meg is találtam Cheesy
Sőt, azt is láttam, hogy Sakos hozzászólása alapján egy ellenállás cseréjével át is lehetne alakítani a kapcsolómat. Kérdés, hogy melyik ellenállást kell cserélni és mekkorára (és hogy vajon mennyire bonyolultan szerelhető Smiley )
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
meszka83
Vendég
« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2016.03.29 kedd, 00:29:16 »

Sziasztok 2012 Mondeo Kombinál múltkor aksi lemerült és észrevettem, hogy nem úgy működik a jobb első ablakemelő ,ahogy eddig! Ha nyomva tartod akkor is megáll!
Azt hallottam lehet ezt programozni.. Huh?
Amúgy imádom ezt a dögöt!!! Smiley

Előre is köszi a választ!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2016.03.29 kedd, 07:07:05 »

Sziasztok 2012 Mondeo Kombinál múltkor aksi lemerült és észrevettem, hogy nem úgy működik a jobb első ablakemelő ,ahogy eddig! Ha nyomva tartod akkor is megáll!
Azt hallottam lehet ezt programozni.. Huh?
Amúgy imádom ezt a dögöt!!! Smiley

Előre is köszi a választ!
Morgen, nem hallani kell, hanem olvasni... vissza! Ez is az "1000es probléma-megoldás" csoportba tartozik.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:13:40 »

Ezt közben meg is találtam Cheesy
Sőt, azt is láttam, hogy Sakos hozzászólása alapján egy ellenállás cseréjével át is lehetne alakítani a kapcsolómat. Kérdés, hogy melyik ellenállást kell cserélni és mekkorára (és hogy vajon mennyire bonyolultan szerelhető Smiley )
Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.

Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.

Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:20:59 »

Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.

Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.

Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.

 worship
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:33:49 »

Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.

Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.

Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.

 worship  eljen
Ha szépen megkérlek és felajánlok némi ellentételezést, át tudnád valamikor alakítani az enyémet is?  angel
Az alsó-felső gomb cserélődése nem probléma...
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:14:43 »

worship  eljen
Ha szépen megkérlek és felajánlok némi ellentételezést, át tudnád valamikor alakítani az enyémet is?  angel
Az alsó-felső gomb cserélődése nem probléma...

Persze. XI. XXII-ker. Hozd el a bal gombsort. Átalakítom és utána visszakapod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:18:50 »

Igen, pár hónapja egy kollégának alakítottam át a gombsorát, hogy működjön a faceliftes gomb a FL előtti autóban. A dolog szépséghibája, hogy a tempomat ki és bekapcsoló gombok felcserélődnek, ha csak egy ellenállást cseréltem. A kolléga ezzel a megoldással is tökéletesen boldog volt.

Konkrétan nem tudom megmondani, hogy melyik ellenállást cseréltem, de kitalálható. Korábban leírtam, hogy milyen ellenállás értékeket kell mérni az egyes gombnyomások esetén. Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Faceliftesnél a baloldali gombsor nyugalmi ellenállása magasabb. Talán 1 Kohm az 575 Ohm helyett. Az ellenállás létra legalsó elemét kell cserélni.
Valószínűleg a NYÁK átalakításával az alsó és felső gomb funkciója is visszacserélhető.

Nem gond, ha nem pont ugyanazok az értékek jönnek ki. Egy 10% hiba szerintem bőven belefér.
Ez azt is jelentheti, hogy pl. ha az OFF gomb körébe olyan értékű ellenállást építünk, mint a faceliftes-ben van, és engedélyezzük a limitert a BCM-ben (central config opció), akkor működni fog? Mert hogy a CAN mellett az OFF tempomat gombnak eddig nem láttam értelmét. Motor-le esemény úgy is deaktiválja, a tempomat készenlétben üzenet meg nem látszik mindig a konzerv+-on, tehát nem találok olyan ingert, ami kiváltaná az OFF gomb nyomkodását.  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:42:03 »

Persze. XI. XXII-ker. Hozd el a bal gombsort. Átalakítom és utána visszakapod.

 worship
Megpróbálom kiszerelni, aztán kereslek priviben. Köszi előre is!
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
fila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:24:41 »

Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:49:44 »

...de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !


essmotor.hu
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:51:40 »

Ez azt is jelentheti, hogy pl. ha az OFF gomb körébe olyan értékű ellenállást építünk, mint a faceliftes-ben van, és engedélyezzük a limitert a BCM-ben (central config opció), akkor működni fog? Mert hogy a CAN mellett az OFF tempomat gombnak eddig nem láttam értelmét. Motor-le esemény úgy is deaktiválja, a tempomat készenlétben üzenet meg nem látszik mindig a konzerv+-on, tehát nem találok olyan ingert, ami kiváltaná az OFF gomb nyomkodását.  vigyor3
Szerintem nem. A gombnyomásokra leadott ellenállás értékek ugyanazok, csak az alapérték más. Ez kb. arra jó, hogy a két gombsor ne legyen csereszabatos, ami indokolt is lehet az eltérő feliratok miatt.

Azt próbáltad, hogy mi történik, ha FL előttinél engedélyezed a limitert a BCM-ben? Ha utána bal oldali gombsor hibát dob, akkor nyertél.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2016.03.29 kedd, 13:05:31 »

Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:53:14 »

Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
azt áruld el, hogy helyileg merre vagy, anélkül nehéz lesz ajánlani Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2016.03.30 szerda, 21:00:35 »

Sziasztok ! -2008 -as TDCi Mondeom elektronikája felett átvették az uralmat a szellemek. Még tavaly októberben elvittem szakszervizbe, panaszom az ülésfűtés nem működik (ráömlött egy energiaital), s a rádió is időnként magától ki-be- kapcsolt (ilyenkor a műszerfalon is a TRIP COMPUTER és SETTINGS -en kívül minden elhalványult). Egyszerűen nem akarták összekötni a két jelenséget, az ajánlatukban az szerepelt, hogy rádió csere (s ha mégse válna be, akkor további cserék), valamint az ülésfűtés kapcsoló cseréje. Persze nem kértem, így én is tudok javítani, cserélek mindent amíg jó lesz. Elvittem egy kifejezetten rádióshoz, kiszerelte, tesztelte a rádiót semmi gond nem volt, beszerelte 1-2 nap után ismét jelentkezett. Közben az ablak spriccelő motort is cseréltem, s egy idő után fordítva spriccelt, ha váltogatva első-hátsó szélvédőt mosom akkor helyre áll. Mivel napi szinten kellett a kocsi, s annyira nem volt zavaró, hogy egy szám, reklám, hír közepén csak úgy félbeszakad átteleltem. Kb. egy hete a helyzet fokozódott ! -este kimentem a garázsba s kb. 5 másodpercenként felvillant a műszerfal (teljes pompájában minden világít), majd 2-3 mp után elalszik, s minden kis gomb piros fénye felvillan (néhányszor beindítottam a motort míg megszűnt), valamint menet közben a műszerfalon minden kikapcsol (de olyan is volt, hogy minden mutató a maximumra kitért 260 -al sepertem (valójában 150 volt), menetteljesítményben semmi sem változik, de kezd izgalmassá válni, s nem akarom megvárni amíg valahol az úton maradok. Valami kontakthibára gyanakszom (mely az ülésfűtés energiaitalozásával összefügghet), de igazából egy szakembert keresek. Köszönöm az ajánlásokat !
úgy látszik, a számítógéped felett is átvették a hatalmat a szellemek.  hehe
Én elsőre az akku környékét nézném meg, főleg a testelési pontokat. A nem megfelelő áramellátás az elsődleges ok a működésre.
Nem hiszem, hogy az energiaital kinyírta az ülésfűtésedet, és ennek bármi összefüggése lenne a rádióval (gyári kiépítés esetén). Elvileg ezek külön biztosítékon vannak. ZÁrlat esetén a biztosíték az első távozó...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2016.03.30 szerda, 21:01:01 »

Szerintem nem. A gombnyomásokra leadott ellenállás értékek ugyanazok, csak az alapérték más. Ez kb. arra jó, hogy a két gombsor ne legyen csereszabatos, ami indokolt is lehet az eltérő feliratok miatt.

Azt próbáltad, hogy mi történik, ha FL előttinél engedélyezed a limitert a BCM-ben? Ha utána bal oldali gombsor hibát dob, akkor nyertél.
Kipróbálom...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fila
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 09:12:22 »

azt áruld el, hogy helyileg merre vagy, anélkül nehéz lesz ajánlani Wink

...jogos ! -Veresegyház, de Bp., 50 km -es körzetében bármi jó. Köszi a hozzászólásokat...
Naplózva
Gabem
Vendég
« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 19:07:28 »

Sziasztok !

2007-es MK4 kombi vezető oldali ajtónál folyamatosan azt jelzi az autó hogy nyitva van .
Pár napja kezdte el vezetés közbe gondol egyet és bepityeg hogy nyitva,belső világítás felkapcsol és ilyenkor hiába akarom bezárni az autót visszanyit a központi zár.
Lehetséges hogy a zárban levő mikrókapcsoló romolhatott el ?
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája ?
Ha mégis a mikrókapcsoló döglött be azt lehet külön cserélni vagy komplett zárat kel ?

Köszi !  wave worship

 rinya falbav falbav
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:02:47 »

Sziasztok !

2007-es MK4 kombi vezető oldali ajtónál folyamatosan azt jelzi az autó hogy nyitva van .
Pár napja kezdte el vezetés közbe gondol egyet és bepityeg hogy nyitva,belső világítás felkapcsol és ilyenkor hiába akarom bezárni az autót visszanyit a központi zár.
Lehetséges hogy a zárban levő mikrókapcsoló romolhatott el ?
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája ?
Ha mégis a mikrókapcsoló döglött be azt lehet külön cserélni vagy komplett zárat kel ?

Köszi !  wave worship

 rinya falbav falbav

nem mikrokapcsolós, hanem mágneses cucc
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gabem
Vendég
« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2016.04.01 péntek, 05:10:33 »

nem mikrokapcsolós, hanem mágneses cucc
Köszi
És azzal lehet valamit kezdeni?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2016.04.01 péntek, 09:43:23 »

Köszi
És azzal lehet valamit kezdeni?

Érdemes bontóban szerezni egy darabot.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 20:01:46 »

Mar tobbszor tapasztaltam, hogy menetkozben a bal elso memorias ules magatol, spontan teljesen hatracsuszik illetve vizszintesre donti magat. Ez igy eleg balesetveszelyes..   wow1 valakinek otlet, hogy mi lehet es kihez vigyem problemat megoldani?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 20:40:02 »

Mar tobbszor tapasztaltam, hogy menetkozben a bal elso memorias ules magatol, spontan teljesen hatracsuszik illetve vizszintesre donti magat. Ez igy eleg balesetveszelyes..   wow1 valakinek otlet, hogy mi lehet es kihez vigyem problemat megoldani?

Nekem is megbolondult egyszer a fészliftes memóriás ülése: nem akart menni csak kis távolságot.
Itthon ForScan-nel csináltam egy vezetőülés modul tesztet, amivel újrakalibrálta magát. utána jó lett.
Lehet, hogy egy akksisarulevétel10percre-vel kezdenék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:31:55 »

Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?  rinya
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:40:34 »

Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?  rinya

dobd ki az almát és vegyél valami normális telefont  eplus2

mivel eddig jól működött a hibát ne az autóban keresd. próbáld ki egy másik készülékkel, ha azzal jól működik, akkor a hibát az új készülékben keresd.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:57:51 »

Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?  rinya
max modulresetet tudsz az autóval csiálni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:10:33 »

Sziasztok!
S-maxban lévő gyári bluetooth kihangosító telefonálás közben (telefon cserét követően) elkezdett recsegni.
A korábbi azonos gyártmányú "almás" telefonok beszéd hangzása kitűnő, tisztán hallható volt.
Az új kézi készülékkel viszont gyötrelem az egész, mert rettentő recsegés, torzítás kíséri a beszédet.
Mit lehet tenni?
Min kell állítani, hogy újra a régi minőség legyen?  rinya
Fel sem merült benned, hogy a gond nem az autóval, hanem a telefonnal van?
Első körben a telefonban lévő beállításokkal játszanék, pl. hangerő.

Esetleg van update a BT modulhoz, ha USB-s.
http://digiex.net/guides-reviews/guides-tutorials/14009-ford-audio-bluetooth-usb-firmware-update-november-2012-release-how-update.html
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.