Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 01:08:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3301152 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:47:05 »

ki kell, alatta vannak a rögzítő csavarok.
ezt mondom en is.
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2016.07.13 szerda, 12:15:19 »

Sziasztok,

Az akksicserekor az alábbival szembesültem. Szétrohadt a negatív saru és a rajta levő kis kütyü, valamint lerohadt a kis kábel is, ami a sarun levő kütyübe megy. (képek az alábbi linkeken)

https://www.dropbox.com/s/ibak1z4z0wg2ezr/2016-07-13%2010.51.33.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/rla96wte11o59ai/2016-07-13%2011.04.27.jpg?dl=0

Kérdések:
Kell-e ez a kis kütyü? Most leszigeteltem a vezetéket és nincs bekötve. Az autó nem jelez hibát, bár nem számítógépen van nézve, csak a műszerfalon.
Néztem volna a neten ilyen kütyüs akkusarut és a kábelkorbácsot, de nem találok. Valaki tippet tud adni, hol keressem?

Köszi,

Robo
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2016.07.13 szerda, 12:46:50 »

Sziasztok,

Az akksicserekor az alábbival szembesültem. Szétrohadt a negatív saru és a rajta levő kis kütyü, valamint lerohadt a kis kábel is, ami a sarun levő kütyübe megy. (képek az alábbi linkeken)

https://www.dropbox.com/s/ibak1z4z0wg2ezr/2016-07-13%2010.51.33.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/rla96wte11o59ai/2016-07-13%2011.04.27.jpg?dl=0

Kérdések:
Kell-e ez a kis kütyü? Most leszigeteltem a vezetéket és nincs bekötve. Az autó nem jelez hibát, bár nem számítógépen van nézve, csak a műszerfalon.
Néztem volna a neten ilyen kütyüs akkusarut és a kábelkorbácsot, de nem találok. Valaki tippet tud adni, hol keressem?

Köszi,

Robo

lehet, hogy vak vagyok, de nem látok kütyüt. Lehetne valami jobb képet, ahol esetleg bekarikázod, hogy miről van szó?

amúgy eléggé szulfidos sz@r lett ebből
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2016.07.13 szerda, 13:35:18 »

lehet, hogy vak vagyok, de nem látok kütyüt. Lehetne valami jobb képet, ahol esetleg bekarikázod, hogy miről van szó?

amúgy eléggé szulfidos sz@r lett ebből

Na, ja elég homályos a kép, de sajnos nem tudok másikat, mert vissza van téve. A fehér téglalap lenne az a saru mellet közvetlenül. Azon volt egy stekker, amibe a kábel ment (piros és fehér), de a kábel végén levő csati is lerohadt. Most azért lógnak a levegőben. A "kütyü" egy kis fehér téglalap (kb. gyufásdoboz vagy kicsit kisebb), ami valami műgyantába öntött dolog. Ez rá van ragsztva, csavarozva a sarura magára. Ilyen sarut nem találok a neten. Na meg kábelt sem, amiről lerohadt a csati.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2016.07.13 szerda, 14:17:58 »

Na, ja elég homályos a kép, de sajnos nem tudok másikat, mert vissza van téve. A fehér téglalap lenne az a saru mellet közvetlenül. Azon volt egy stekker, amibe a kábel ment (piros és fehér), de a kábel végén levő csati is lerohadt. Most azért lógnak a levegőben. A "kütyü" egy kis fehér téglalap (kb. gyufásdoboz vagy kicsit kisebb), ami valami műgyantába öntött dolog. Ez rá van ragsztva, csavarozva a sarura magára. Ilyen sarut nem találok a neten. Na meg kábelt sem, amiről lerohadt a csati.

Hát, így nagyon nehéz. Lehet csak egy sima elosztó volt, de lehet, hogy valami más. A kábelek amiket nem kötöttél vissza, viszont lehet máshova kellenének.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2016.07.13 szerda, 14:36:04 »

Hát, így nagyon nehéz. Lehet csak egy sima elosztó volt, de lehet, hogy valami más. A kábelek amiket nem kötöttél vissza, viszont lehet máshova kellenének.

Nem oszt el semmit. Egy műgyantába öntött gyufásdoboz méretű valami, egy csatival rajta, amibe a képen látható piros-fehér kábel (erről is lerohadt a csatlakozó) megy és az egész rá van gyógyítva a negatív sarura. Ha jobb lenne a kép se látnál semmit, mert szétmarta a sav vagy bármi. Arra gondoltam, hogy elvileg mindenkinek ilyen a saruja Mk4 TDCI 2.0-ban és esetleg valaki tudja miről nyekergek. Cheesy
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2016.07.13 szerda, 15:44:40 »

Nem oszt el semmit. Egy műgyantába öntött gyufásdoboz méretű valami, egy csatival rajta, amibe a képen látható piros-fehér kábel (erről is lerohadt a csatlakozó) megy és az egész rá van gyógyítva a negatív sarura. Ha jobb lenne a kép se látnál semmit, mert szétmarta a sav vagy bármi. Arra gondoltam, hogy elvileg mindenkinek ilyen a saruja Mk4 TDCI 2.0-ban és esetleg valaki tudja miről nyekergek. Cheesy

Szerintem Sakos tudja mi lehet az, de lehet még más is Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2016.07.15 péntek, 13:32:17 »

Sziasztok!

Valami nem stimmel a szivargyújtóimmal. Sem az első, sem a hátsó nem működik rendesen. Nem tudok tölteni róla telefont, nem megy a GPS töltés, stb...
A telefon töltő adapteren világít a led ha bedugom, a telefonon is átvált töltésre, de nem tölt semmit.
Mind2 aljzat ugyanezt csinálja. Csináltam "crosscheck"-et is, és az autóval van valami, nem a töltőkkel.
Hol kezdjem el keresni a megoldást?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2016.07.15 péntek, 13:52:31 »

Sziasztok!

Valami nem stimmel a szivargyújtóimmal. Sem az első, sem a hátsó nem működik rendesen. Nem tudok tölteni róla telefont, nem megy a GPS töltés, stb...
A telefon töltő adapteren világít a led ha bedugom, a telefonon is átvált töltésre, de nem tölt semmit.
Mind2 aljzat ugyanezt csinálja. Csináltam "crosscheck"-et is, és az autóval van valami, nem a töltőkkel.
Hol kezdjem el keresni a megoldást?

Elsőnek én egy multiméterrel megmérném, hogy mi lakik a szivargyújtóban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2016.07.15 péntek, 18:52:05 »

Elsőnek én egy multiméterrel megmérném, hogy mi lakik a szivargyújtóban.

Megnéztem. Stabil 12.5V mind2 csatiban.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2016.07.15 péntek, 19:50:29 »

Megnéztem. Stabil 12.5V mind2 csatiban.

Xakták  wow1
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 10:40:51 »

Megnéztem. Stabil 12.5V mind2 csatiban.

Akkor mérd meg a feszültséget, amikor ez egyikbe be van dugva a töltő és a telefon, ami nem töltődik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 10:43:14 »

Sziasztok,

Az akksicserekor az alábbival szembesültem. Szétrohadt a negatív saru és a rajta levő kis kütyü, valamint lerohadt a kis kábel is, ami a sarun levő kütyübe megy. (képek az alábbi linkeken)

https://www.dropbox.com/s/ibak1z4z0wg2ezr/2016-07-13%2010.51.33.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/rla96wte11o59ai/2016-07-13%2011.04.27.jpg?dl=0

Kérdések:
Kell-e ez a kis kütyü? Most leszigeteltem a vezetéket és nincs bekötve. Az autó nem jelez hibát, bár nem számítógépen van nézve, csak a műszerfalon.
Néztem volna a neten ilyen kütyüs akkusarut és a kábelkorbácsot, de nem találok. Valaki tippet tud adni, hol keressem?

Köszi,

Robo

Először is valami erős kefével távolítsd el az összes lerakodást és úgy tegyél fel képet.
Amúgy arra tippelek, hogy ez valami utólag beépített "akku regeneráló" csodakütyü lehet. Hogy mennyire hatásos, az látszik is a képen. Ami nem gyári, azt ki kell vágni a francba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 11:32:53 »

Először is valami erős kefével távolítsd el az összes lerakodást és úgy tegyél fel képet.
Amúgy arra tippelek, hogy ez valami utólag beépített "akku regeneráló" csodakütyü lehet. Hogy mennyire hatásos, az látszik is a képen. Ami nem gyári, azt ki kell vágni a francba.
Gyári alkatrész az,az én autómban is ott van,a héten cseréltem akkut egy márkatársnak,neki is volt.
Az ebayen "battery management sensor" néven vannak rá találatok.


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 15:02:52 »

Először is valami erős kefével távolítsd el az összes lerakodást és úgy tegyél fel képet.
Amúgy arra tippelek, hogy ez valami utólag beépített "akku regeneráló" csodakütyü lehet. Hogy mennyire hatásos, az látszik is a képen. Ami nem gyári, azt ki kell vágni a francba.

ez jó hozzáállás vigyor3 aztán megy a csodálkozás, ha olyat is kivágtak amit nem kellett volna és nem indul a kocsi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 07:56:29 »

ez jó hozzáállás vigyor3 aztán megy a csodálkozás, ha olyat is kivágtak amit nem kellett volna és nem indul a kocsi
Egyrészt az írtam, hogy akkor kell kivágni, ha nem gyári, másrészt ha ettől a sz@rtól nem indulna az autó, az elég gáz. A képeken annyi látszik, hogy szénné rohadt már, mégis ment az autó.  integet2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 10:44:48 »

Egyrészt az írtam, hogy akkor kell kivágni, ha nem gyári, másrészt ha ettől a sz@rtól nem indulna az autó, az elég gáz. A képeken annyi látszik, hogy szénné rohadt már, mégis ment az autó.  integet2
attól hogy nem gyári még nem kell kivágni, abból is vannak normálisan kivitelezett cuccok amik még ritka esetben igényesen is vannak bekötve. a gondot általában az igénytelen kivitelezés szokta okozni. ott meg édeskevés ha az utólagos dolgokat kidarabolod. tudnék szép listát írni, az egyik legextrémebb az mk3-ba bekötött ikarus ajtónyitó kapcsoló volt indításgátló funkcióval vigyor3 ott is volt matek, mire gyári lett újra vigyor3

az meg egy másik kérdés, hogy te értesz az elektronokhoz, de egy pék/fodrász/stb nem, na ha ő áll neki garantáltan nem lesz jó vége vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 17:12:11 »

Üdv!

Esőszenzort ki lehet kapcsolni valamilyen módon? Akár OBD-n keresztül ELM-el?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 20:23:58 »

Üdv!

Esőszenzort ki lehet kapcsolni valamilyen módon? Akár OBD-n keresztül ELM-el?  wave
Igen. Elmconfig, central config-ban állítható.
(Bcm és ipc-ből is ki kell olvasni majd visszairni a configot)
Az eső szenzor zavar?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 20:24:24 »

Üdv!

Esőszenzort ki lehet kapcsolni valamilyen módon? Akár OBD-n keresztül ELM-el?  wave
az automata fánksönt lehet kikaccsolni elmconfigban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:16:15 »

Igen. Elmconfig, central config-ban állítható.
(Bcm és ipc-ből is ki kell olvasni majd visszairni a configot)
Az eső szenzor zavar?

sose volt meg korabban tapasztalatom esoszenzoros kocsival, sajna hetvegen volt alkalom hasznalni, sokkal rosszabbra szamitottam, nem kellett belenyulnom 1x sem mert rosszul allitotta volna
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:35:29 »

Igen. Elmconfig, central config-ban állítható.
(Bcm és ipc-ből is ki kell olvasni majd visszairni a configot)
Az eső szenzor zavar?

Engem zavar. Ha lenne olyan állás, amikor ő dolgozik és mellette pluszba a szakaszos és folyamatos, akkor oké, de ugy, hogy a szakasos tök felesleges, pláne a sürüség állitás, igy már nem jó. Előfordul sokszor, hogy már törölném, de még nem csinálja, máskor meg már alig esik, mégis törli folyamatosan.
Szóval akkor házilag kikapcsolható. Na akkor ezt majd meglesem, amint meglesz a kis gépem az elmhez.
Köszike az infót!  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:35:37 »

az automata fánksönt lehet kikaccsolni elmconfigban.

Ha ki van kapcsolva, akkor utána hogyan működik? A bajuszkapcsolón a törlési gyorsaságot lehet állítani fokozatosan? Vagy csak szimplán inaktív lesz az az állás?

ManiMondeo Nálam is ilyen van amikor töröl mint a hülye, de amikor meg kéne nem töröl.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:38:25 »

Engem zavar. Ha lenne olyan állás, amikor ő dolgozik és mellette pluszba a szakaszos és folyamatos, akkor oké, de ugy, hogy a szakasos tök felesleges, pláne a sürüség állitás, igy már nem jó. Előfordul sokszor, hogy már törölném, de még nem csinálja, máskor meg már alig esik, mégis törli folyamatosan.
Szóval akkor házilag kikapcsolható. Na akkor ezt majd meglesem, amint meglesz a kis gépem az elmhez.
Köszike az infót!  worship
olyankor kell a tekerőn állítani, nálam a legbutább állásban 99%ban jól működik. én szeretem, hogy van, párszáz km-es esős úton jól tud jönni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:41:10 »

Ha ki van kapcsolva, akkor utána hogyan működik? A bajuszkapcsolón a törlési gyorsaságot lehet állítani fokozatosan? Vagy csak szimplán inaktív lesz az az állás?

ManiMondeo Nálam is ilyen van amikor töröl mint a hülye, de amikor meg kéne nem töröl.

Akkor nem egyedül tapasztalom. Én abban bizom, hogy kikapcsolás után a szakaszos állásban a sürűséget lehet majd állitani, akárcsak az mk3nál.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:45:08 »

Akkor nem egyedül tapasztalom. Én abban bizom, hogy kikapcsolás után a szakaszos állásban a sürűséget lehet majd állitani, akárcsak az mk3nál.

Igen erre irányult a kérdésem nekem is, hogyha kikapcsoljuk, akkor szakaszosan lehet-e állítani manuálisan.

HZsolt92
Kb semmit nem ér hiába állítom.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:50:27 »

Igen erre irányult a kérdésem nekem is, hogyha kikapcsoljuk, akkor szakaszosan lehet-e állítani manuálisan.

HZsolt92
Kb semmit nem ér hiába állítom.
nálam ahogy állítgatom a tekerőt úgy változik az érzékenysége
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:56:36 »

Igen erre irányult a kérdésem nekem is, hogyha kikapcsoljuk, akkor szakaszosan lehet-e állítani manuálisan.

HZsolt92
Kb semmit nem ér hiába állítom.

Esetleg volna egy vállalkozó szellemű, aki kiprobálná a kocsiján, hogy mi is lenne a szenzor kikapcsolása esetén!?  vigyor3
Megtenném én, de még nincs meg a gépem az elmhez sajnos addig nem tudom tesztelni.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 22:39:36 »

nálam ahogy állítgatom a tekerőt úgy változik az érzékenysége
nálam is, 1x-2x tekertem az érzékenységen ha túl sürün / ritkán törölt azt jobb lett,
meg amikor megallsz lampanal akkor is ritkitja nemugy mint Focusnal vagy mk3nal a valtoztathato szakaszos,
ott lampanal mindig fentebb kellett tekerni Smiley
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2016.07.19 kedd, 00:43:48 »

nálam ahogy állítgatom a tekerőt úgy változik az érzékenysége

én is nagyon szeretem és nekem is 99%-ban jól működik. Most a hétvégén mentem 750km-t és örültem, hogy végig automatában volt
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2016.07.19 kedd, 10:49:00 »

én is nagyon szeretem és nekem is 99%-ban jól működik. Most a hétvégén mentem 750km-t és örültem, hogy végig automatában volt
mk3-hoz képest hibátlanul működik, azt az 1%-ot én meg kibirom, hogy ne kelljen egyfolytában stresszelni, hogy most gyors lassú nemjó megintjön szemből a kamion pedig most törölt és még fél percig nem fog stb.... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2016.07.19 kedd, 16:27:41 »

Eddig bírtam, és a hétvégi akcióban vettem egy Osram 102-es drl-t. A hivatalos szervize a vilagitas.hu-nak a Duett, ők 20e ft-ért szerelik be. Nem értek az autóvillamossághoz, ezért magam nem állok neki (max a helyét kivágni Smiley ), de nem tudtok valaki szakit, aki mondjuk a feléből kihozza korrektül a dolgot? Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2016.07.19 kedd, 19:59:32 »

XXII. kerületben szerintem tudok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2016.07.19 kedd, 21:46:33 »

Eddig bírtam, és a hétvégi akcióban vettem egy Osram 102-es drl-t. A hivatalos szervize a vilagitas.hu-nak a Duett, ők 20e ft-ért szerelik be. Nem értek az autóvillamossághoz, ezért magam nem állok neki (max a helyét kivágni Smiley ), de nem tudtok valaki szakit, aki mondjuk a feléből kihozza korrektül a dolgot? Smiley

Dunakeszi Ford Kállaynál 5e-ért kötötték át azt, amit 15e-ért a Jadónál belekókányoltak, összességében nekem is 20 volt  nyes
még össze is tudnám logikázni, mert azért annyira nem egy nagy atomfizika, de szépen megcsinálni, forrasztani, leszigetelni, elvezetni.... sajnos ehhez nincs érzékem, így inkább én is megfizetem
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:22:10 »

Dunakeszi Ford Kállaynál 5e-ért kötötték át azt, amit 15e-ért a Jadónál belekókányoltak, összességében nekem is 20 volt  nyes
még össze is tudnám logikázni, mert azért annyira nem egy nagy atomfizika, de szépen megcsinálni, forrasztani, leszigetelni, elvezetni.... sajnos ehhez nincs érzékem, így inkább én is megfizetem
A philips dlr "rácsimpaszkodós" kötésekkel működik, elvileg nem kell semmit forrasztani, szigetelni, stb. De ha mégis, van leírás. kb 1 test, 1 12V meg egy érzékelő. Persze ha relés, akkor kissé több a drót, de tényleg nem atomscience. Szerintem a fizikai elhelyezés nehezebb feladat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:41:55 »

A philips dlr "rácsimpaszkodós" kötésekkel működik, elvileg nem kell semmit forrasztani, szigetelni, stb. De ha mégis, van leírás. kb 1 test, 1 12V meg egy érzékelő. Persze ha relés, akkor kissé több a drót, de tényleg nem atomscience. Szerintem a fizikai elhelyezés nehezebb feladat.

én *"gyári" dlr-t vettem, az forrasztós volt, nem csipeszes.
Azért egy rádiócserét magabiztosan be merek vállalni, de csak azért mert előkészített helye van Smiley

* Utóbb kiderült hogy csak a lámpatest gyári a belseje totál más.. nem 3 hanem 2 vezetékes és a vezérlés se volt benne. A legek is ki lettek cserélve, de szerencsére azok szerintem szebbek, mint a gyári, sajnos elkapkodtam a vásárlást
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.19 kedd, 23:05:50 írta szemisun » Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2016.07.20 szerda, 05:38:49 »

A philips dlr "rácsimpaszkodós" kötésekkel működik, elvileg nem kell semmit forrasztani, szigetelni, stb. De ha mégis, van leírás. kb 1 test, 1 12V meg egy érzékelő. Persze ha relés, akkor kissé több a drót, de tényleg nem atomscience. Szerintem a fizikai elhelyezés nehezebb feladat.
osram is ugyan azt a rögzítést használja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:48:32 »

Eddig bírtam, és a hétvégi akcióban vettem egy Osram 102-es drl-t. A hivatalos szervize a vilagitas.hu-nak a Duett, ők 20e ft-ért szerelik be. Nem értek az autóvillamossághoz, ezért magam nem állok neki (max a helyét kivágni Smiley ), de nem tudtok valaki szakit, aki mondjuk a feléből kihozza korrektül a dolgot? Smiley

Szerintem nyugodtan próbáld meg, nem olyan veszélyes dolog! Segítség:

http://mondeo.hu/index.php?page=171
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:19:34 »

Sziasztok. A rendszámtábla világítás cseréjének mi a trükkje? Sehogy nem jön ki. Az egyik oldalon kiugrik a pöcök ha csavarhúzóval megnyomom, de sehogy nem fordul ki hogy az izzóhoz férjek. Itt van kép róla:

http://kepfeltoltes.hu/160720/449922475image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:23:43 »

Sziasztok. A rendszámtábla világítás cseréjének mi a trükkje? Sehogy nem jön ki. Az egyik oldalon kiugrik a pöcök ha csavarhúzóval megnyomom, de sehogy nem fordul ki hogy az izzóhoz férjek. Itt van kép róla:

http://kepfeltoltes.hu/160720/449922475image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Két kis csavarhúzóval jön ki. Bár előfordul, hogy vki kicsit mérgesen tette vissza, így csak Te is csak mérgesen tudod kivenni. Amúgy nem nagy érvágás egy új, kb. 2e-3eft/db a cromaxnál.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:28:52 »

Két kis csavarhúzóval jön ki. Bár előfordul, hogy vki kicsit mérgesen tette vissza, így csak Te is csak mérgesen tudod kivenni. Amúgy nem nagy érvágás egy új, kb. 2e-3eft/db a cromaxnál.
De hova tegyem a két csavarhúzót hogy megmozduljon? Kinnt van az egész de csak lötyög, nem jön ki. Vennék én bele újat, de egyszerűen nem bírom kiszedni erőszakkal se. Már ott vagyok hogy darabokra ütöm, aztán kiszedem úgy.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:51:21 »

De hova tegyem a két csavarhúzót hogy megmozduljon? Kinnt van az egész de csak lötyög, nem jön ki. Vennék én bele újat, de egyszerűen nem bírom kiszedni erőszakkal se. Már ott vagyok hogy darabokra ütöm, aztán kiszedem úgy.
Csak a jobb oldalán nyúlj be egy hosszú, vékony csavarhúzóval. A bal oldalon nincs pöcök, csak a jobbon.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 01:41:24 »

Sziasztok!
Lámpa és lencsetisztítást csináltam a hétvégén sikerrel ahogy a FAQ-ba le volt írva.(xenon),egyébként tényleg sokkal jobb lett.
De azt vetten észre, hogy a jobb lámpám felfele világít kicsit, hogy tudom lejjebb állítani?
Mondjuk összeszerelésnél éreztem is billegett,mikor a 3 csavart húztam meg, lehet ott kellene játszanom visszább egy kicsit, nem kellett volna annyira meghúzni Huh?
Járt már vlki így? help
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 05:12:41 »

De hova tegyem a két csavarhúzót hogy megmozduljon? Kinnt van az egész de csak lötyög, nem jön ki. Vennék én bele újat, de egyszerűen nem bírom kiszedni erőszakkal se. Már ott vagyok hogy darabokra ütöm, aztán kiszedem úgy.
Ahogy a szaktárs írta,csak jobb oldalon kell benyúlni és a képen látható acélrugót kell benyomni.Annyi a dolog nyitja,hogy meglepően vékony műszerész csavarhúzóval lehet rendesen benyúlni és meglepően sokat kell a rugón nyomni.

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 08:58:19 »

Sziasztok!
Lámpa és lencsetisztítást csináltam a hétvégén sikerrel ahogy a FAQ-ba le volt írva.(xenon),egyébként tényleg sokkal jobb lett.
De azt vetten észre, hogy a jobb lámpám felfele világít kicsit, hogy tudom lejjebb állítani?
Mondjuk összeszerelésnél éreztem is billegett,mikor a 3 csavart húztam meg, lehet ott kellene játszanom visszább egy kicsit, nem kellett volna annyira meghúzni Huh?
Járt már vlki így? help
Igen, nekem is volt hasonló problémám. Igyekezz egyforma nyomatékkal meghúzni mindkét oldalon a 3-3-csavart, hogy a szilikon alátétek egyformán préselődjenek össze és ne álljon félre a két lámpa.
Ami eltérés marad, azt a normál fényszóró beállító csavarokkal tudod korrigálni. Mind függőleges, mind vízszintes irányban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 09:34:21 »

Igen, nekem is volt hasonló problémám. Igyekezz egyforma nyomatékkal meghúzni mindkét oldalon a 3-3-csavart, hogy a szilikon alátétek egyformán préselődjenek össze és ne álljon félre a két lámpa.
Ami eltérés marad, azt a normál fényszóró beállító csavarokkal tudod korrigálni. Mind függőleges, mind vízszintes irányban.
Oké köszi, még egy hülye kérdés azokat merre találom???
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 10:32:22 »

Oké köszi, még egy hülye kérdés azokat merre találom???
Nem találtam képet róla, de két-két nagy, felfelé álló csontszínű csavar a lámpatest hátulján-oldalán.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 10:34:58 »

Ahogy a szaktárs írta,csak jobb oldalon kell benyúlni és a képen látható acélrugót kell benyomni.Annyi a dolog nyitja,hogy meglepően vékony műszerész csavarhúzóval lehet rendesen benyúlni és meglepően sokat kell a rugón nyomni.

Igen, először egy nem túl nagy csavarhúzóval próbáltam én is, de akkor a rugó rossz oldalára sikerült beszúrni, így még jobban befeszült az egész. Fázisceruza/műszerész csavarhúzó jó lesz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:13:37 »

Nem találtam képet róla, de két-két nagy, felfelé álló csontszínű csavar a lámpatest hátulján-oldalán.
Mindjárt megnézem kösz.
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 14:12:55 »

Ahogy a szaktárs írta,csak jobb oldalon kell benyúlni és a képen látható acélrugót kell benyomni.Annyi a dolog nyitja,hogy meglepően vékony műszerész csavarhúzóval lehet rendesen benyúlni és meglepően sokat kell a rugón nyomni.



Nálam nem úgy van a pöcök, már kinnt lóg az egész, vissza tenni se lehet.
http://kepfeltoltes.hu/160721/1680468image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.