Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 17:19:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3300734 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2016.09.06 kedd, 10:59:35 »

1-2 hsz-el nem feltételeztem, hogy tudja ki a Powerford és ha éppen megvette valakitől, akinél volt egy frissítés amit nem Powerford csinált, de a rossz sw került fel, akkor lehetett volna ez a probléma.

"Nem emlékszem, hogy írtam volna, hogy véleményt is szeretnék..."

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2016.09.06 kedd, 11:04:23 »

"Nem emlékszem, hogy írtam volna, hogy véleményt is szeretnék..."

 eplus2

 nyes  nyes  nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Pocoklaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2016.09.06 kedd, 11:06:44 »

1-2 hsz-el nem feltételeztem, hogy tudja ki a Powerford és ha éppen megvette valakitől, akinél volt egy frissítés amit nem Powerford csinált, de a rossz sw került fel, akkor lehetett volna ez a probléma.

igazatok van, nem tudom ki a Powerford Smiley 4 éve van már nálam az autó és csak most jött elő ez a hiba. a műszerfal sem magyarított.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2016.09.06 kedd, 11:12:47 »

igazatok van, nem tudom ki a Powerford Smiley 4 éve van már nálam az autó és csak most jött elő ez a hiba. a műszerfal sem magyarított.

akkor végig kéne nézni a forrasztásokat   nyes nyes nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2016.09.06 kedd, 11:27:27 »

akkor végig kéne nézni a forrasztásokat   nyes nyes nyes nyes nyes

Ennyi.  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pocoklaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2016.09.06 kedd, 11:39:10 »

Ennyi.  beka3

 eljen
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2016.09.06 kedd, 13:46:44 »

volt, amikor véletlenül egy space-t kifelejtettek a magyarításnak egy részéről és amikor a rádióban az AF miatt csatornát keresett a fejegység, akkor újraindult a műszerfal. Pont másnap mentem powerford-hoz, de addigra ez a hiba már ki volt javítva. nyilván, ha írta volna, hogy convers-akkor kérdeztem volna, hogy magyarul tud-e és nem-e akkor jön elő, amikor a rádió éppen frekit keres menet közben.
Igen, de ez a szoftver ha jól értem évek óta gond nélkül futott, és nem tegnap lett piszkálva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2016.09.06 kedd, 14:34:58 »

Igen, de ez a szoftver ha jól értem évek óta gond nélkül futott, és nem tegnap lett piszkálva.

nekem ez 2 hozzászólással a kérdező neve alatt nem jött le  wow1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2016.09.06 kedd, 16:14:01 »

nekem ez 2 hozzászólással a kérdező neve alatt nem jött le  wow1
Nekem értelemszerűnek tűnt, és nem is tévedtem. Az ilyesmit megemlíti az ember, ha kérdez.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2016.09.06 kedd, 16:18:10 »

Szia,

jól írták az előttem szólók, a forrasztásokat nézd át, különösen ott, ahová a NYÁK-ra a csati felmegy. Engem ez szívatott meg, mert a navi egység mindig kikapcsolt. Mivel az óra adja oda is a jelet (ahogy a rádiónak is, hogy pld. fel van kapcsolva a lámpa), ha nincs jel, kikapcsol a rádió is, pontosabban nappali állásba visszamegy. Szóval itt kezd! Wink Ja, és nagyon figyelj, nehogy leessen a kijelző, mikor megfordítod az órát! Egyébként vicc, hogy mennyie egy "eco" kivitel az egész.

igazatok van, nem tudom ki a Powerford Smiley 4 éve van már nálam az autó és csak most jött elő ez a hiba. a műszerfal sem magyarított.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:29:31 »

Szia,

jól írták az előttem szólók, a forrasztásokat nézd át, különösen ott, ahová a NYÁK-ra a csati felmegy. Engem ez szívatott meg, mert a navi egység mindig kikapcsolt. Mivel az óra adja oda is a jelet (ahogy a rádiónak is, hogy pld. fel van kapcsolva a lámpa), ha nincs jel, kikapcsol a rádió is, pontosabban nappali állásba visszamegy. Szóval itt kezd! Wink Ja, és nagyon figyelj, nehogy leessen a kijelző, mikor megfordítod az órát! Egyébként vicc, hogy mennyie egy "eco" kivitel az egész.


A kombi az Turnier.  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2016.09.07 szerda, 10:28:24 »

 worship
A kombi az Turnier.  wave
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Pocoklaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:22:15 »

Szia,

jól írták az előttem szólók, a forrasztásokat nézd át, különösen ott, ahová a NYÁK-ra a csati felmegy. Engem ez szívatott meg, mert a navi egység mindig kikapcsolt. Mivel az óra adja oda is a jelet (ahogy a rádiónak is, hogy pld. fel van kapcsolva a lámpa), ha nincs jel, kikapcsol a rádió is, pontosabban nappali állásba visszamegy. Szóval itt kezd! Wink Ja, és nagyon figyelj, nehogy leessen a kijelző, mikor megfordítod az órát! Egyébként vicc, hogy mennyie egy "eco" kivitel az egész.


Szuper, köszönöm a tippet Smiley
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:57:46 »

azért néha elég vicces ez az elektronika. francia autóm volt ezelött.
tiszta olyan érzésem volt,hogy ez is az.
elindultam egy hosszabb (5-700km ) túrára. aztán a JE üveget fel sem húzta, csak megállt 5centinként. be se tudtam állítani a végállást, mert minden harmadik megállás elindulása után az ablak többé nem mozdult.
bementem tapolcán a tescoba egy 8as csillagvillásért,hogy leveszem az akkusarut Cheesy

mire kiértem persze eltelt több mint fél óra. gondolom akkor már lekapcsolt minden elektromos rendszer zárás után az autóban. aztán mint ha nem is történt volna semmi, ment úgy ahogy gyárilag kell mennie Cheesy Cheesy

de a navis dolog is megvolt nekem is. a converse ről eltúnt minden, a navi pedig csak azt volt hajlandó kiírni, hogy 1óra múlva le fog kapcsolni. erre is akkusaru le fel volt megoldás.
azt hittem a ford nem ennyire háklis Cheesy de valahogy nekem nincs iylenekkel szerencsém... Cheesy  olyan mint ha renault lenne  nyes nyes nyes nyes nyes nyes

Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:11:40 »

azért néha elég vicces ez az elektronika. francia autóm volt ezelött.
tiszta olyan érzésem volt,hogy ez is az.
elindultam egy hosszabb (5-700km ) túrára. aztán a JE üveget fel sem húzta, csak megállt 5centinként. be se tudtam állítani a végállást, mert minden harmadik megállás elindulása után az ablak többé nem mozdult.
bementem tapolcán a tescoba egy 8as csillagvillásért,hogy leveszem az akkusarut Cheesy

mire kiértem persze eltelt több mint fél óra. gondolom akkor már lekapcsolt minden elektromos rendszer zárás után az autóban. aztán mint ha nem is történt volna semmi, ment úgy ahogy gyárilag kell mennie Cheesy Cheesy

de a navis dolog is megvolt nekem is. a converse ről eltúnt minden, a navi pedig csak azt volt hajlandó kiírni, hogy 1óra múlva le fog kapcsolni. erre is akkusaru le fel volt megoldás.
azt hittem a ford nem ennyire háklis Cheesy de valahogy nekem nincs iylenekkel szerencsém... Cheesy  olyan mint ha renault lenne  nyes nyes nyes nyes nyes nyes



nekem egy opelen volt ugyan ilyen, mire kiderült, hogy eléggé törött volt az autó és bizony a vezetékek egy részét is kicserélték, csak éppen nem végeztek jó munkát és a csatik, forrasztások jöttek szét. Mondjuk én alapvetően utálom már az opel-t, de ezek után még volt egy B omegám is, ami hasonlóan ipari hulladék volt, de az tényleg azért mert opel.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:36:28 »

azért néha elég vicces ez az elektronika. francia autóm volt ezelött.
tiszta olyan érzésem volt,hogy ez is az.
elindultam egy hosszabb (5-700km ) túrára. aztán a JE üveget fel sem húzta, csak megállt 5centinként. be se tudtam állítani a végállást, mert minden harmadik megállás elindulása után az ablak többé nem mozdult.
bementem tapolcán a tescoba egy 8as csillagvillásért,hogy leveszem az akkusarut Cheesy

mire kiértem persze eltelt több mint fél óra. gondolom akkor már lekapcsolt minden elektromos rendszer zárás után az autóban. aztán mint ha nem is történt volna semmi, ment úgy ahogy gyárilag kell mennie Cheesy Cheesy

de a navis dolog is megvolt nekem is. a converse ről eltúnt minden, a navi pedig csak azt volt hajlandó kiírni, hogy 1óra múlva le fog kapcsolni. erre is akkusaru le fel volt megoldás.
azt hittem a ford nem ennyire háklis Cheesy de valahogy nekem nincs iylenekkel szerencsém... Cheesy  olyan mint ha renault lenne  nyes nyes nyes nyes nyes nyes



Nem lehet, hogy ugyanoda parkolod a Ford-ot mint ahol korábban a francia auto is parkolt? Azt a helyet már nem használd, el lett átkozva  eplus2
Naplózva

zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:48:26 »

Nem lehet, hogy ugyanoda parkolod a Ford-ot mint ahol korábban a francia auto is parkolt? Azt a helyet már nem használd, el lett átkozva  eplus2

de
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2016.09.07 szerda, 15:14:26 »

A kábelek nagyon sok helyen sajnos nagyon rövidek...Érthetetlen, hogy ilyenen kell spórolni...Oké, hogy ez x millió autó után x millió EUR plusz lóvé, de sokkal nagyon a kár, mint az elvárt eredmény...


azért néha elég vicces ez az elektronika. francia autóm volt ezelött.
tiszta olyan érzésem volt,hogy ez is az.
elindultam egy hosszabb (5-700km ) túrára. aztán a JE üveget fel sem húzta, csak megállt 5centinként. be se tudtam állítani a végállást, mert minden harmadik megállás elindulása után az ablak többé nem mozdult.
bementem tapolcán a tescoba egy 8as csillagvillásért,hogy leveszem az akkusarut Cheesy

mire kiértem persze eltelt több mint fél óra. gondolom akkor már lekapcsolt minden elektromos rendszer zárás után az autóban. aztán mint ha nem is történt volna semmi, ment úgy ahogy gyárilag kell mennie Cheesy Cheesy

de a navis dolog is megvolt nekem is. a converse ről eltúnt minden, a navi pedig csak azt volt hajlandó kiírni, hogy 1óra múlva le fog kapcsolni. erre is akkusaru le fel volt megoldás.
azt hittem a ford nem ennyire háklis Cheesy de valahogy nekem nincs iylenekkel szerencsém... Cheesy  olyan mint ha renault lenne  nyes nyes nyes nyes nyes nyes


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2016.09.14 szerda, 12:34:06 »

nem nagyon fog találni, én is úgy kaptam egy telszámot, ahol volt, bár ott se a pont belevalót kaptam ( egyenes helyett 90°ban van a csati) szóval sok sikert hozzá vigyor3

ebayrol sikerült venni ...
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Pocoklaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 12:05:07 »

Sziasztok,

Gyors segítségeteket szeretném kérni. Ford Mondeo 2008 diesel 2.0 mk4 - Jelenleg darabokban a műszeregység (standard), tudja valaki, hogy kell leszedni az óra mutatókat?



Elrőe is köszönöm.

Üdv
Laci
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.15 csütörtök, 13:50:37 írta Pocoklaci » Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 18:37:15 »

Sziasztok,

a helyzetjelzőket cseréltem osram ledriving ledes helyzetjelzőke a régi halogénről, továbbá a jobb oldali H1-es cseréltem, mert kiégett.

Mikor a jobb oldalon kicseréltem a helyzetjelzőt és a H1-est (tehát a bal oldalon még a halogén helyzetjelző volt), s felkapcsoltam a lámpákat, kiírta, hogy hiba az első lámpáknál. Visszatettem a régi halogén helyzetjelzőket (mint a kettőt), ugyanúgy kiírta. Betettem mind a két oldalra a ledeseket, ugyanígy kiírja. Lehet, hogy a gond az volt, hogy két eltérő helyzetjelző volt bent (halogén és ledes), s idővel már nem fogja kiírni a hibaüzenetet? Vagy egyáltalán nem fogadja el a ledeseket? Érdekes, mert ha a h1 kiég, s felkapcsolom, s nem ég, azzal korábban nem volt gondja.

Szerintetek?

 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 18:38:08 »

Ja, és xenonos a rendszer, ha ennek van jelentősége.

Sziasztok,

a helyzetjelzőket cseréltem osram ledriving ledes helyzetjelzőke a régi halogénről, továbbá a jobb oldali H1-es cseréltem, mert kiégett.

Mikor a jobb oldalon kicseréltem a helyzetjelzőt és a H1-est (tehát a bal oldalon még a halogén helyzetjelző volt), s felkapcsoltam a lámpákat, kiírta, hogy hiba az első lámpáknál. Visszatettem a régi halogén helyzetjelzőket (mint a kettőt), ugyanúgy kiírta. Betettem mind a két oldalra a ledeseket, ugyanígy kiírja. Lehet, hogy a gond az volt, hogy két eltérő helyzetjelző volt bent (halogén és ledes), s idővel már nem fogja kiírni a hibaüzenetet? Vagy egyáltalán nem fogadja el a ledeseket? Érdekes, mert ha a h1 kiég, s felkapcsolom, s nem ég, azzal korábban nem volt gondja.

Szerintetek?

 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 18:49:14 »

Ja, és xenonos a rendszer, ha ennek van jelentősége.

Nekem kínai ledes helyzetjelzőm van, de nem jelez hibát a converse.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 22:29:27 »

Sziasztok,

a helyzetjelzőket cseréltem osram ledriving ledes helyzetjelzőke a régi halogénről, továbbá a jobb oldali H1-es cseréltem, mert kiégett.

Mikor a jobb oldalon kicseréltem a helyzetjelzőt és a H1-est (tehát a bal oldalon még a halogén helyzetjelző volt), s felkapcsoltam a lámpákat, kiírta, hogy hiba az első lámpáknál. Visszatettem a régi halogén helyzetjelzőket (mint a kettőt), ugyanúgy kiírta. Betettem mind a két oldalra a ledeseket, ugyanígy kiírja. Lehet, hogy a gond az volt, hogy két eltérő helyzetjelző volt bent (halogén és ledes), s idővel már nem fogja kiírni a hibaüzenetet? Vagy egyáltalán nem fogadja el a ledeseket? Érdekes, mert ha a h1 kiég, s felkapcsolom, s nem ég, azzal korábban nem volt gondja.

Szerintetek?

 

a halogén helyzetjelző alatt az w5W izzót érted? Az szerencsére nem halogén. Helyzetjelzőre nem ír ki hibát.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2016.09.16 péntek, 08:52:43 »

Igen, W5W-re.

Most már nem jelez semmit, megbarátkozott a LED-es izzóval. Smiley

a halogén helyzetjelző alatt az w5W izzót érted? Az szerencsére nem halogén. Helyzetjelzőre nem ír ki hibát.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2016.09.16 péntek, 13:10:17 »

Igen, W5W-re.

Most már nem jelez semmit, megbarátkozott a LED-es izzóval. Smiley


azzal biztos nem volt gond, mert azt nem csekkolja. Lehet, hogy a H1-nél volt valami problémája inkább
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2016.09.16 péntek, 16:41:59 »

Sziasztok!Valaki cserélt már analog óracsoportot..,convers+ ra?Mondeo MK4 2007 trend-be tenném...,kompatibilis teljesen,minden jol mükszik?Tapasztalat..?Előre is köszi!:)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2016.09.16 péntek, 17:55:10 »

Sziasztok!Valaki cserélt már analog óracsoportot..,convers+ ra?Mondeo MK4 2007 trend-be tenném...,kompatibilis teljesen,minden jol mükszik?Tapasztalat..?Előre is köszi!:)

Powerfordot keresd, megoldja neked..,
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2016.09.16 péntek, 17:57:30 »

Powerfordot keresd, megoldja neked..,
Köszi én is kitudom cserélni csak az a kérdés,hogy teljesen kompatibilis e vagy van valami csapda Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:00:25 »

Na ez a gis g*ci szivat, de azért annyira nem g*ci, mert megvárta a nyár végét.

Szóval már nyáron ellenőrizték a klímát, júniusban, mert az volt a bajom, hogy szuszog a
kesztyűtartó irányából ha bekapcsolom és ha lepadlózom pl egy előzésnél. Ettől függetlenül hűtött, de a középső három szellőzőből a jobb oldaliból mondig langyosabb levegő jött. Elleneőrízték, gázmennyiség rendben volt, és szerintük jól hűt.

Na ma meleg volt, mondom bekapcsolom a klímát... kompresszor lehet hallani, hogy behúz, viszont folyamatos szuszogás a kesztxűtartó felől és az autó nem hűt.

Mi a faxom baja van?

Valakinek valami tutti klímás embere?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:01:08 »

Köszi én is kitudom cserélni csak az a kérdés,hogy teljesen kompatibilis e vagy van valami csapda Smiley

Kompatibilis, de azért egyeztess vele, ő fríssítí is extra funkciókkal.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:19:41 »

Kompatibilis, de azért egyeztess vele, ő fríssítí is extra funkciókkal.

ok ...,köszi a valaszt! Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:27:16 »

Na ez a gis g*ci szivat, de azért annyira nem g*ci, mert megvárta a nyár végét.

Szóval már nyáron ellenőrizték a klímát, júniusban, mert az volt a bajom, hogy szuszog a
kesztyűtartó irányából ha bekapcsolom és ha lepadlózom pl egy előzésnél. Ettől függetlenül hűtött, de a középső három szellőzőből a jobb oldaliból mondig langyosabb levegő jött. Elleneőrízték, gázmennyiség rendben volt, és szerintük jól hűt.

Na ma meleg volt, mondom bekapcsolom a klímát... kompresszor lehet hallani, hogy behúz, viszont folyamatos szuszogás a kesztxűtartó felől és az autó nem hűt.

Mi a faxom baja van?

Valakinek valami tutti klímás embere?

nekem itt egyszer ügyesen megcsináltak egy hasonló szivatósklímát egy A4ben.

http://www.palno-ac.hu/contact.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2016.09.16 péntek, 23:20:56 »

Nekem működött, csak arra figyelj, hogy a Convers+ból is három féle van, valószínű, neked is - ahogy nekem - a kezdeti széria kell.

Sziasztok!Valaki cserélt már analog óracsoportot..,convers+ ra?Mondeo MK4 2007 trend-be tenném...,kompatibilis teljesen,minden jol mükszik?Tapasztalat..?Előre is köszi!:)
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2016.09.17 szombat, 06:17:03 »

Nekem működött, csak arra figyelj, hogy a Convers+ból is három féle van, valószínű, neked is - ahogy nekem - a kezdeti széria kell.

Igen...,2008 as van belőle és az ami megfelel szeria szempontbol! Smiley Köszi a válaszod Smiley
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2016.09.17 szombat, 07:40:29 »

Töltöttem le Ford Etis programot, de itt is pár funkciónál csatlakozni akar a Ford hálózathoz, amihez jelszót kér. Hmmm. Erre van valakinek megoldása?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2016.09.17 szombat, 09:34:41 »

Gondolom az óraállást is utánaállítod, mert azt az óra a sajátját mutatja.

 nyes

Igen...,2008 as van belőle és az ami megfelel szeria szempontbol! Smiley Köszi a válaszod Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2016.09.17 szombat, 19:16:06 »

sziasztok az AUX lejátszot hogyan kell aktiválni hiába nyomom meg kétszer nem indul el
Naplózva

1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:17:09 »

sziasztok az AUX lejátszot hogyan kell aktiválni hiába nyomom meg kétszer nem indul el

az AUX a kesztyűtartóban lévő jack bemenet. Nem lejátszó. Ha megnyomod egyszer, akkor át kell oda ugornia és várni, hogy ott jöjjön a jel. Nem indul el semi, csak kiírja, hogy AUX
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:10:15 »

oké de a CD/AUX gombot megnyomom nem váltát AUX-ra
Naplózva

1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:33:33 »

oké de a CD/AUX gombot megnyomom nem váltát AUX-ra
a menüben bekell kapcsolni.benne van a leírásában az audionak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 16:17:21 »

ha meghalok se találom falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva

1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 16:42:09 »

ha meghalok se találom falbav falbav falbav falbav falbav falbav
milyen rádió?milyen autó?

írd már be az aláírásodba az alapvető adatokat pls!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 17:51:01 »

1.6tdci  2011 es titánium kombi nagy navi
Naplózva

1.6 tdci titanium
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 18:27:32 »

Tudja valaki, hogy a Blaupunkt FX navi milyen keretprogramot használ? (Tom-Tom, Garmin? stb...)
TomTomhoz, Garminhoz, iGO-hoz lehet találni térképfrissítéseket, csak fellelhető valahol az FX-hez is.
Esetleg más autó is használja ezt a fejegységet? Torrent oldalakon rengeteg navi frissítést lehet találni, csak nem tudom ehhez melyik lenne a megfelelő.
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 18:36:41 »

Tudja valaki, hogy a Blaupunkt FX navi milyen keretprogramot használ? (Tom-Tom, Garmin? stb...)
TomTomhoz, Garminhoz, iGO-hoz lehet találni térképfrissítéseket, csak fellelhető valahol az FX-hez is.
Esetleg más autó is használja ezt a fejegységet? Torrent oldalakon rengeteg navi frissítést lehet találni, csak nem tudom ehhez melyik lenne a megfelelő.
Köszi!
Tom-tom a térkép forrása, de ilyen formátumot nem találsz a neten. De a fő gond az, hogy csak eredeti adathordozóval működik a navi. Viszont erre is van megoldás, keresd Somasoftot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabor.sallay
Vendég
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 21:41:27 »

Sziasztok!
 Olyan kérdésem lenne hogy találtam egy távirányítós kulcsot, ugyan az a típus mint amit az 2008-as mondeom használ. Itthon házilag a központi zárat felprogramoztam,az működik,  ha csináltatok egy uj tollat bele akkor a régi immót át tudják írni (pl. a Fordban, maszekban ugy hogy szerzek kontaktot) ugy hogy jo legyen az enyémhez? Találkozott valaki ilyennel?
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2016.09.20 kedd, 09:17:46 »

Sziasztok!
 Olyan kérdésem lenne hogy találtam egy távirányítós kulcsot, ugyan az a típus mint amit az 2008-as mondeom használ. Itthon házilag a központi zárat felprogramoztam,az működik,  ha csináltatok egy uj tollat bele akkor a régi immót át tudják írni (pl. a Fordban, maszekban ugy hogy szerzek kontaktot) ugy hogy jo legyen az enyémhez? Találkozott valaki ilyennel?
szerintem nem volt meg masik ember a foldon aki talalt egy ford kulcsot es raprogramozta volna a kocsijara, szal nem  eplus2
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2016.09.20 kedd, 12:20:20 »

Sziasztok!
 Olyan kérdésem lenne hogy találtam egy távirányítós kulcsot, ugyan az a típus mint amit az 2008-as mondeom használ. Itthon házilag a központi zárat felprogramoztam,az működik,  ha csináltatok egy uj tollat bele akkor a régi immót át tudják írni (pl. a Fordban, maszekban ugy hogy szerzek kontaktot) ugy hogy jo legyen az enyémhez? Találkozott valaki ilyennel?
olyannal már találkoztam, hgy valaki szerzett egy pótkulcsot és hozzátanította a géphez.
Tudok segíteni immo programozásban (1 sör), ill nyers szárat is tudok hozzá adni (1k HUF). Budapeseten.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabor.sallay
Vendég
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2016.09.20 kedd, 13:48:01 »

szerintem nem volt meg masik ember a foldon aki talalt egy ford kulcsot es raprogramozta volna a kocsijara, szal nem  eplus2
Pedig ennyit pont megért volna. Most van 2 bicska kulcsom , mindegyik nyitja az autót csak az egyik nem indítja, hiába maratok tollat bele
Naplózva
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.