Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:39:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300569 alkalommal)
Tomi73
és 22 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 08:33:07 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.07 hétfő, 08:25:37
A leírtak alapján nekem ez úgy tűnik, hogy nem akksi probléma, hanem töltés bibi lesz...
Mindenkinek változik a fényerő alapárat és emelt fordulatszám között. Rá kell mérni, hogy alapjáraton mekkora feszültséggel tölt és 1500-as fordulatnál is. Ott már 13V felett kéne lennie
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 10:19:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.07 hétfő, 08:33:07
Mindenkinek változik a fényerő alapárat és emelt fordulatszám között. Rá kell mérni, hogy alapjáraton mekkora feszültséggel tölt és 1500-as fordulatnál is. Ott már 13V felett kéne lennie
Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 10:55:31 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.07 hétfő, 10:19:40
Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...
Xenonod van vagy halogén?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 11:05:35 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.07 hétfő, 10:19:40
Nekem nem változik semmi. Erre való a feszültségszabályozó...
Az is egy tartományban működik, hidd el neked is változik, csak vaksi vagy
Mérj rá akapjáraton és magasabb fordulatszámon. Lesz különbség. A 12V-os aksi töltéséhez magasabb feszkó kell.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2016.11.09 szerda, 16:40:01 »
Udv. A problemam a kovetkezo. A bal elso ajtonal levo elektromos ablakemelok illetve az egesz kezelo egyseg nem kap aramot velemenyem szerint. Inditasnal egy pillanatra vilagit csak, utana elalszik. Innen nem tudom kezelni sem az ablakokat sem a tukroket. A bal hatso ajto nem zarodik a kozponti zarasra, illetve ugyanennek az ablaknak a komfort resze sem mukodik. Az osszes tobbi ajto zarodik illetve mukodik az elektromos ablak komforttal egyutt. Osszefugghet ez a ket jelenseg vagy nem? Hol erdemes keresgelnem? Hibauzenetem nincs...Legalabbis a kocsi nem ir semmit.
Naplózva
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2016.11.09 szerda, 16:52:02 »
Mostmar a bal hatso ablak sem mukodik illetve nem vilagit a kapcsolo sem... illetve leallitas es ujrainditas utan mukodik egy darabig de a kapcsolo nem vilagit
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2016.11.09 szerda, 17:46:46 »
Idézetet írta: csaszy77 - 2016.11.09 szerda, 16:52:02
Mostmar a bal hatso ablak sem mukodik illetve nem vilagit a kapcsolo sem... illetve leallitas es ujrainditas utan mukodik egy darabig de a kapcsolo nem vilagit
Akkusaru le, 15 perc múlva vissza. Eredmény?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2016.11.09 szerda, 18:00:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.11.09 szerda, 17:46:46
Akkusaru le, 15 perc múlva vissza. Eredmény?
Folyamatban...
A helyzet valtozatlan sajnos
Menet kozben klattyant valami a bal hatso ajtoban es egy pillanatra kivillant az elso ajton talalhato kezeloszerv. Amit meg eszrevettem hogy zarasnal nem villantja fel az indeyeket.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.09 szerda, 19:28:36 írta csaszy77
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2016.11.09 szerda, 21:11:00 »
Idézetet írta: csaszy77 - 2016.11.09 szerda, 18:00:07
Folyamatban...
A helyzet valtozatlan sajnos
Menet kozben klattyant valami a bal hatso ajtoban es egy pillanatra kivillant az elso ajton talalhato kezeloszerv. Amit meg eszrevettem hogy zarasnal nem villantja fel az indeyeket.
cserélj benne ajtómodult, ManiMondeo kartársnak is ez volt a gond, hasonló tünetekkel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2016.11.09 szerda, 21:31:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.11.09 szerda, 21:11:00
cserélj benne ajtómodult, ManiMondeo kartársnak is ez volt a gond, hasonló tünetekkel.
Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 13:49:09 »
Idézetet írta: csaszy77 - 2016.11.09 szerda, 21:31:52
Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Ha mindkettő, akkor az elsőben kellene.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 16:08:36 »
Idézetet írta: csaszy77 - 2016.11.09 szerda, 21:31:52
Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Ment a válasz!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 16:53:49 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.10 csütörtök, 16:08:36
Ment a válasz!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 22:05:00 »
Idézetet írta: csaszy77 - 2016.11.09 szerda, 21:31:52
Es ugyan melyikben? Az elso vagy a hatso ajtoban? Irok neki privit hatha.
Az első ajtóban lévő a master, így ha se elől, se hátul nincs funkció, az első lehet a gond. Vagy a vezetékelés az ajtóátvezetésben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csaszy77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2016.11.11 péntek, 01:28:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.11.10 csütörtök, 22:05:00
Az első ajtóban lévő a master, így ha se elől, se hátul nincs funkció, az első lehet a gond. Vagy a vezetékelés az ajtóátvezetésben.
Inkabb a vezetekelesre gyanakszom, mert egy fel napos allas utan most hibatlanul mukodik. Jovoheten lesz esedekes egy fekbetet csere, majd megkerem a helyi szakit, hogy olvasson ki valami hibakodot vagy olvasson ra valami gyogyirt. Koszi nektek!
Naplózva
krudya
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2016.11.11 péntek, 20:43:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.07 hétfő, 11:05:35
Az is egy tartományban működik, hidd el neked is változik, csak vaksi vagy
Mérj rá akapjáraton és magasabb fordulatszámon. Lesz különbség. A 12V-os aksi töltéséhez magasabb feszkó kell.
Köszi mindenkinek a javaslatokat!
Az a gondom, hogy ugye a Petrányinál kétszer is jártam a problémával. Másodjára már a Ford főképviselettel folytatott levelezés után. Ők adták meg, hogy a Petrányi miket és hogyan mérjen. Mindkétszer az jött ki, hogy hibaments a rendszer és az akksi. Nyomós érv kellene, hogy rábírjam őket egy újabb vizsgálatra.
Ugyanakkor még garis az autó, így ha be tudom bizonyítani, hogy pl. vacak az akksi, akkor ki kellene cseréljék ingyen.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2016.11.11 péntek, 21:10:00 »
Idézetet írta: krudya - 2016.11.11 péntek, 20:43:21
Köszi mindenkinek a javaslatokat!
Az a gondom, hogy ugye a Petrányinál kétszer is jártam a problémával. Másodjára már a Ford főképviselettel folytatott levelezés után. Ők adták meg, hogy a Petrányi miket és hogyan mérjen. Mindkétszer az jött ki, hogy hibaments a rendszer és az akksi. Nyomós érv kellene, hogy rábírjam őket egy újabb vizsgálatra.
Ugyanakkor még garis az autó, így ha be tudom bizonyítani, hogy pl. vacak az akksi, akkor ki kellene cseréljék ingyen.
Szerintem rakj be próbára egy biztos jó akksit, ha elmúlik a jelenség, akkor csak verni kell az asztalt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2016.11.11 péntek, 21:32:44 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.11 péntek, 21:10:00
Szerintem rakj be próbára egy biztos jó akksit, ha elmúlik a jelenség, akkor csak verni kell az asztalt...
Pontosan...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2016.11.12 szombat, 12:41:00 »
Sziasztok! Aksi cserélném a rádió kér kódot? 2.0 tdci-hez milyen aksi kell? Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2016.11.12 szombat, 16:00:17 »
Idézetet írta: Peter01 - 2016.11.12 szombat, 12:41:00
Sziasztok! Aksi cserélném a rádió kér kódot? 2.0 tdci-hez milyen aksi kell? Köszönöm előre is a válaszokat!
Kér, 74-85Ah, ami befér, kalciumos
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2016.11.12 szombat, 19:23:33 »
A DPF szűrőknél használt hőmérséklet mérő szenzor
passzív
2 vezetékes elem (pl. K típusú mérőelem),
vagy aktív
2, vagy több vezetős távadó?
Mértetek ilyet ki? (A galaxié tudtommal 2 vezetős, csak nem tudom távadó-e, még ha nem is szabványos 0-20mA, vagy 0-10V)
Infó kellene róla! Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 19:26:48 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
krudya
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2016.11.12 szombat, 21:31:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.11.11 péntek, 21:32:44
Pontosan...
Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...
Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 21:34:07 írta krudya
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2016.11.12 szombat, 23:23:56 »
Idézetet írta: krudya - 2016.11.12 szombat, 21:31:34
Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...
Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?
nem kell levenni a sarukat
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2016.11.12 szombat, 23:32:21 »
Idézetet írta: krudya - 2016.11.12 szombat, 21:31:34
Igen, ez nekem is eszembe jutott. De ha kiderül, hogy tényleg azzal an a baj, akkor esetleg kicserélik az eredetit gariba. Na de akkor mit csinálok azzal, amit vettem (és nem olcsó). Ha nem oldaj meg a problémát, akkor megint mit csinálok vele. Igazából szereznem kellene valahonnan kölcsön egyet. De kevesen tartanak otthon a sufniban egy éppen a Mondeo-ba való akksit. ha meg tartanak, miért adnák oda...
Tényleg, bírja a Mondeo, ha úgy töltöm az akksit, hogy közben nem veszem le a kábelsarukat? Ráadásul a hátsó (negatív) csati elég nehezen hozzáférhető. Megoldás, ha a töltő negatív pólusát a kasztnihoz rögzítem?
Ha tényleg nem tudsz beszerezni próbára egy akksit, akkor szerintem menj be a kereskedésbe egy ilyen akcióra:
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/FordMotorcraftSzervizProgram/Karbantartasok/Akkumulatorok
És ha megjavul téríttesd vissza a lóvét, ha nem javul meg, akkor van egy új akksid...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2016.11.15 kedd, 10:15:14 »
Sziasztok, ma igen furcsa dolog volt az autoban, menet kozben egy halk sistergo(mint regen a hangyas adasnal) hang szeruseg jelent meg, es azt vettem eszre amint levettem a gazpedalrol a labam, elcsendesedett, es mikor megint gazt adtam, ujra elojott. Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint. Ilyennel talalkozott mar valaki? Nem e az elektromos gazpedallal van a gond, ha egyaltalan az, vagy elofordulo jelenseg, csak most vettem eszre?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2016.11.15 kedd, 18:49:21 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.15 kedd, 10:15:14
Sziasztok, ma igen furcsa dolog volt az autoban, menet kozben egy halk sistergo(mint regen a hangyas adasnal) hang szeruseg jelent meg, es azt vettem eszre amint levettem a gazpedalrol a labam, elcsendesedett, es mikor megint gazt adtam, ujra elojott. Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint. Ilyennel talalkozott mar valaki? Nem e az elektromos gazpedallal van a gond, ha egyaltalan az, vagy elofordulo jelenseg, csak most vettem eszre?
kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:45:13 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.15 kedd, 18:49:21
kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:48:51 »
Sziasztok Urak!
Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort, persze találtam egy youtube videót is
Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.
https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0
Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!
Dani
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:50:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.11.15 kedd, 20:45:13
"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?
Most már a bicikli belsők is olyanok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:52:01 »
Padlózás után már akkora lett a luk, hogy nem sziszeg, hanem liheg, de azt nem hallani
. Viccet félretéve, mintha erre én is figyelmes lettem volna, (s mintha hidegebb időben lenne, s gázadásnál), de teljesítményben semmi visszaesés, turbócsöveket nem láttam, hogy romosak lennének, de rá fogok pillantani.
Idézetet írta: Sakos - 2016.11.15 kedd, 20:45:13
"Aztan kiserletezes kozben egy padlozas utan elcsendesedett es nem jott elo megint."
És egyszer csak begyógyult a lyuk?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:52:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.15 kedd, 20:48:51
Sziasztok Urak!
Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort, persze találtam egy youtube videót is
Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.
https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0
Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!
Dani
Polírozásban (lámpa) dentcraftot kérdezd... a piros fejű polírozásában Tibcsi tud segíteni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:56:47 »
A pirosat is igénybe vetted?
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.15 kedd, 20:52:50
Polírozásban (lámpa) dentcraftot kérdezd... a piros fejű polírozásában Tibcsi tud segíteni...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:38:19 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.15 kedd, 18:49:21
kilukadt egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.illetve méress turbónyomást.az igazol.
120al mentem pályán, üzem melegen, elkezdte adni ezt a hangot, amint teljesen levettem a lábam a pedálról(többször is), mintha elvágták volna, de ha csak 1 picit nyomtam be, vagy annyira, hogy tartottam azt a tempót, gyorsítottam stb már előjött, ugyanabban az ütemben, aztán felgyorsítottam 150re elmúlt, és már egyszer se jött elő, utána mentem még 150km-t. Fura volt. De már beleraktam több, mint 10ezer km-t, eddig ilyen nem tűnt fel. Igaz tavasszal vettem, a téli nyűgeivel még nem találkoztam(bár itt már bemelegedett). Teljesítményben semmit nem vettem észre, de nem is úgy tűnt, mintha a motortérből jött volna, inkább az utastérben(aztán lehet 1 poloska kűzdött az életéért
).
Na mind1, inkább nem veszek tudomást róla, remélem azért nem jön elő ilyen toyota kór, hogy egyszer csak menni akar padlógázon
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2016.11.15 kedd, 22:01:30 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.15 kedd, 20:56:47
A pirosat is igénybe vetted?
Nem, azt Tibcsi szerette volna...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2016.11.15 kedd, 22:08:08 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.15 kedd, 20:50:32
Most már a bicikli belsők is olyanok...
Már amelyikben van. Ott is a tubeless már a menő!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2016.11.16 szerda, 09:55:26 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.15 kedd, 20:48:51
Sziasztok Urak!
Én is megejtettem az első fényszórók szétszerelését, mert nem vagyok hasra esve a xenon fényerejétől. Konkrétan a 26 éves Bosch sokkal erősebb fényeket produkál a régi off autómon. Egyszer már megejtettem a tisztítást, akkor a vetítőlencsét és a műanyag plexi belsejét tisztítottam, volt eredménye, de nem átütő. Most kiszereltem a xenon foncsorát is, kicsit más, mint annó Tonyo cartársunk belinkelt, valószínű, hogy VFL verzió (amelyet ő csinált) más, mint a NFL. Miután rájöttem, hogy kell szétszedni a foncsort, persze találtam egy youtube videót is
Itt fogóval kell a kis pöcköket kihajlítani, hogy lejőjjön a foncsor.
https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0
Ha kész a foncsorozás, no meg az összerakás, akkor jelzem, hogy hogy sikerült Lehet, hogy egy polír sem ártana a lámpámnak, mert sok-sok kis alig látható, fél-mákszemnyi kis sérülés van a plexin (tényleg csak közelről látni), ami gondolom a fényt szétveri, főleg a xenont...A polirozástól viszont azért félek, mert nehogy bebarnuljon, ami ellen ugyan ott van a lakk, amit felvisznek, de nincs tapasztalatom, hiteles infóm, hogy milyen tartós, mennyire rontja a fényerőt. Ha esetleg valakinek van már tapasztalata, köszönöm!
Dani
Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy van kifejezetten erre való fólia, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2016.11.16 szerda, 16:32:37 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.11.16 szerda, 09:55:26
Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy
van kifejezetten erre való fólia
, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.
Nekem off autón fel lett polírozva a fényszóró, majd víztiszta UV-álló fóliával lehúzva. Nem mattult vissza két év alatt.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2016.11.16 szerda, 19:17:27 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.15 kedd, 21:38:19
Na mind1, inkább nem veszek tudomást róla, remélem azért nem jön elő ilyen toyota kór, hogy egyszer csak menni akar padlógázon
rossz válasz.egy diag nem kerül semmibe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2016.11.16 szerda, 20:55:35 »
A Galaxyn az első ablaktörlő lapátok tengelye az ablak két szélén van. A két motor külön van vezérelve, hogy ne akadjanak össze. Mozgás és rövidebb idejű állás közben nem teljesen megy le a vezető oldali lapát alaphelyzetbe. Ha az esőérzékelő automata nagyon ritkán kapcsol, a lapátok "leereszkednek" alaphelyzetbe pihenés közben.
Amióta kicseréltem az akkut, valamiért ritkábban megy alaphelyzetbe. És a karral tett kikapcsolás után sem ereszkedik le többnyire. Nem vettem észre eddig rendszerességet, igaz nem is sokat próbáltam. Az is észrevettem, hogy a vezető oldali lapát azóta kicsit túlnyit és hallani is, hogy felső állásban az ablakkeretnek üt gyakran. De ezt sem teszi mindig. Akkucsere előtt nem emlékszem, hogy a keretbe vert volna. A lapátokhoz nem volt nyúlva.
Van valakinek ötlete, ismerete?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2016.11.16 szerda, 23:00:41 »
Érdemes ezt a akciós Ford akksit beruházni?
Ezen ár körül autósboltokban 70 Ah körüli akkut lehet kapni, és a bolt keresője is 70 Ah akksikat dob föl a Mondeóhoz.
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.12 szombat, 23:32:21
Ha tényleg nem tudsz beszerezni próbára egy akksit, akkor szerintem menj be a kereskedésbe egy ilyen akcióra:
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/FordMotorcraftSzervizProgram/Karbantartasok/Akkumulatorok
És ha megjavul téríttesd vissza a lóvét, ha nem javul meg, akkor van egy új akksid...
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 08:52:48 »
Idézetet írta: toto - 2016.11.16 szerda, 23:00:41
Érdemes ezt a akciós Ford akksit beruházni?
Ezen ár körül autósboltokban 70 Ah körüli akkut lehet kapni, és a bolt keresője is 70 Ah akksikat dob föl a Mondeóhoz.
http://www.prpkft.hu/80-89-ah-c-11.html
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 09:13:15 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.16 szerda, 20:55:35
A Galaxyn az első ablaktörlő lapátok tengelye az ablak két szélén van. A két motor külön van vezérelve, hogy ne akadjanak össze. Mozgás és rövidebb idejű állás közben nem teljesen megy le a vezető oldali lapát alaphelyzetbe. Ha az esőérzékelő automata nagyon ritkán kapcsol, a lapátok "leereszkednek" alaphelyzetbe pihenés közben.
Amióta kicseréltem az akkut, valamiért ritkábban megy alaphelyzetbe. És a karral tett kikapcsolás után sem ereszkedik le többnyire. Nem vettem észre eddig rendszerességet, igaz nem is sokat próbáltam. Az is észrevettem, hogy a vezető oldali lapát azóta kicsit túlnyit és hallani is, hogy felső állásban az ablakkeretnek üt gyakran. De ezt sem teszi mindig. Akkucsere előtt nem emlékszem, hogy a keretbe vert volna. A lapátokhoz nem volt nyúlva.
Van valakinek ötlete, ismerete?
Igazából se ötlet se ismeret, csak némi tapasztalatom van: nekem csak akkor nem megy le időnként teljesen, ha esőérzékelőre van bízva a törlés. A keretbe csak akkor ver bele (szintén csak időnként), ha nagyon nagy szél van illetve nagy a tempó (140+)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 10:04:36 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.11.17 csütörtök, 09:13:15
Igazából se ötlet se ismeret, csak némi tapasztalatom van: nekem csak akkor nem megy le időnként teljesen, ha esőérzékelőre van bízva a törlés. A keretbe csak akkor ver bele (szintén csak időnként), ha nagyon nagy szél van illetve nagy a tempó (140+)
A beleverés álló helyzetben volt (is).
Nem sokat használtam előtte sem, még az lehet, hogy rosszul emlékszem és már előtte is volt ilyen, de inkább nem.
Majd locsolom a hétvégén slaggal
Kísérletezek.
De ha van további tapasztalat, ismeret, írjátok le!
Köszönöm!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 10:06:15 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.17 csütörtök, 10:04:36
A beleverés álló helyzetben volt (is).
Nem sokat használtam előtte sem, még az lehet, hogy rosszul emlékszem és már előtte is volt ilyen, de inkább nem.
Majd locsolom a hétvégén slaggal
Kísérletezek.
De ha van további tapasztalat, ismeret, írjátok le!
Köszönöm!
Bár s-max, de nem nagy a különbség.
Nekem alap pozícióba akkor nem megy vissza, ha gyorsan töröl a lapát, és nincs az a szél ami miatt veleverne bárhova is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 10:41:17 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.17 csütörtök, 10:06:15
Bár s-max, de nem nagy a különbség.
Nekem alap pozícióba akkor nem megy vissza, ha gyorsan töröl a lapát, és nincs az a szél ami miatt veleverne bárhova is...
Én eddig azt vetem észre, hogy egyre gyorsabb folyamatos törlés esetén egyre kevésbé közelit vissza az alap pozícióhoz a vezető oldali. Akár~5-10 fokkal is előbb megáll.
Alap pozícióba eddig úgy emlékszem egy bizonyos állási idő után ment mindig. Akkor már nem töröl, hanem csak lefelé mozdul meg a motorháztető "alá".
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 21:46:39 »
No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy
Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom
.
A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.
Idézetet írta: fektoh - 2016.11.16 szerda, 09:55:26
Nekem teljesen off autón 12 év után kellett a fényszóró búrákat felpolíroztatnom, nagyon szép lett, de utána baromi gyorsan (4-5 hónap, tavasz-nyár) még csúnyábbra mattult. Én a lakkról nem hallottam, viszont anno utánanéztem, hogy van kifejezetten erre való fólia, ami ismerősnél bevált. Én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már nem volt nálam az autó.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 22:13:45 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.17 csütörtök, 21:46:39
No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy
Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom
.
A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.
Szia!
Mennyiért foncsorozták? Én nagyon jól látok az enyémekkel, de azért érdekel.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 23:19:33 »
Ha elveszett a rádióm kódja, akkor mi a teendő? Ballaghatok be a szervizbe? Vagy ki kell szedni a rádiót és SN alapján a progi megmondja?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2016.11.18 péntek, 00:10:11 »
3500/db.
Idézetet írta: xrobe - 2016.11.17 csütörtök, 22:13:45
Szia!
Mennyiért foncsorozták? Én nagyon jól látok az enyémekkel, de azért érdekel.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2016.11.18 péntek, 06:15:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.11.17 csütörtök, 21:46:39
No. Ma elhoztam a felújított foncsorokat, hát mit mondjak fénylik mint....Nem is gondoltam, hogy a kiszedett állapothoz képest ekkorát fog változtatni. Még az is fényesebb, ami az eredetinél (gondolom ) ép rész fényes volt. Egy hiba az autolámpa2000 bolttal kapcsolatosan: kifejezetten felhívtam a figyelmüket, hogy csak a belsejét fújják ki, ami felfekszik a foncsor rész a lámpatestre, azt ne, mert vannak benne pöckök, stb, ami ha kap a foncsorból, akkor feszülni fog. "Hát persze..." - mondták. Erre jól telibefújták az egészet. Mindegy, így is össze tudtam rakni, csak kicsit előtte a csavarlukakat meg a kis pöcköket meg kell tisztítani (lepattintatni róluk a foncsort). Fényszórót összeraktam, még a beszerelés van hátra. Hogy az a csati mekkora egy fhos a fényszóró hátulján...Mindig szenvedek a széthúzással, baromi egyszerűen sokkal jobb konstrukcióban meg lehetett volna oldani. Ez vizet kap, rossz szétszedni, összerohad, na mindegy
Referálok majd a fényerőt is illetően. Gyári 4300K van benne, kíváncsi vagyok. Ma is mentem esőben off autóval, utólagos xenonnal és Bosch (békebeli) fémfoncsoros lámpával, elég jól láttam vele. Lesz így összehasoníltásom
.
A fényszóró polírózást illetően a lámpaboltban azt mondták, hogy a polírozás be fog mattulni. Ha fényes (mint még nekem), akkor hagyjam, ha kell, akkor felcsiszoják és lefújják lakkal. A polírral az a gond, hogy leszedi az UV védett réteget a fényszóróról utána pedig fél év és szörnyű lesz. Nekem pld. nincs mattulás, se kőfelverődés, de ha közelről megnézem sok kis pici pötty, mintha egészen finom sóder nagy sebességnél telibekapta volna egy-egy helyen.
Ez a mindenhova futtatják a foncsor anyagot sajnos a foncsorozás.hu-s csapatnál is probléma. Én meg az Mk3 xenonnal futottam bele, lehet hogy itt is ilyen problémát okoz:
A lencse tartója és a árnyékoló pajzs is így távolabb kerül a fénycső fénykibocsájtó részétől, amitől egyrészt a hotspot túl alacsonyra kerül a vetítési képben, másrészt az árnyékolás határán egy sárgás sáv jelenik meg, és a legtöbb helyen ennek a nem hasznos sávnak a tetejét fogják a megfelelő magassághoz állítani, nem a hasznos részt. Szóval úgy mindent egybe véve elég rossz látási viszonyokat tud teremteni.
Én amikor visszakaptam kb fél órát töltöttem azzal hogy kapargattam mindenhonnan a felesleges foncsoranyagot, hogy jól világítsanak.
Majd esetleg tudsz lőni egy képet egy fal elé állítva a autót, hogy milyen lett?
Naplózva
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ