Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 13:57:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300539 alkalommal)
Tomi73
és 26 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 12:40:32 »
Idézetet írta: pokydad - 2016.12.29 csütörtök, 10:11:12
Sziasztok!
Tudtok esetleg egy megbizhato villamossági szerelőt 2010-es Mondeohoz.
A problémám, hogy kicseréltem az egész középkonzolt gyári Blaupunkt NX-ről egy kínai multimédiára.
Ugyebár vennem kellett klimavezérlőt is. Először minden szuperül működött, most viszont a klimavezérlő nem ad életjelet magáról, se kép semmi. Még szerencse, hogy fűtés van...
Szóval vki jó lenne ha megnézné.
Előre is köszi.
Akkusaru levételt próbáltad?
Nekem pont a napokban játszott el egy ilyesmit az autó. Minden előjel nélkül indításkor nem kapcsolt be a rádió, a kijelzőn eltűntek a rádióhoz kapcsolódó menüpontok. Kihangosítő nem ment és a komplett klíma vezérlés annyira nem működött, hogy még a gombok háttérvilágítása sem égett. Másnap pedig utaztunk volna vidékre.
Szerencsére egy akkusaru levétel után minden helyreállt. Még nem tudom mi okozta ezt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
pokydad
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 12:52:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.02 hétfő, 12:40:32
Akkusaru levételt próbáltad?
Nekem pont a napokban játszott el egy ilyesmit az autó. Minden előjel nélkül indításkor nem kapcsolt be a rádió, a kijelzőn eltűntek a rádióhoz kapcsolódó menüpontok. Kihangosítő nem ment és a komplett klíma vezérlés annyira nem működött, hogy még a gombok háttérvilágítása sem égett. Másnap pedig utaztunk volna vidékre.
Szerencsére egy akkusaru levétel után minden helyreállt. Még nem tudom mi okozta ezt.
Koszi az infot, sajnos már azt is próbáltam.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 16:32:30 »
Idézetet írta: sinci - 2017.01.02 hétfő, 06:19:15
Nekem csak a lapátot indítja el akkor, de nem mos.
Tartsd magad fele huzva
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:48:22 »
Idézetet írta: sinci - 2017.01.02 hétfő, 06:19:15
Nekem csak a lapátot indítja el akkor, de nem mos.
annál tovább lell húzni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:55:57 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.02 hétfő, 18:48:22
annál tovább lell húzni.
Egy n-nel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:56:36 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.02 hétfő, 18:55:57
Egy n-nel...
nneked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vitopa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 19:27:24 »
Sziasztok BÚÉK. mindenkinek!
Segítségeteket kérném, az alábbi problémám van:
'13.09. MK 4 kombi első fényszóró H7 / H1 égőkkel.
A tompított teljesen jól világít ,viszont a távolsági a fák tetejét világítja,és jobra-balra is sok az eltérés.
Az égő jól van benne, ezt rajtam kívül ketten is megnézték, de segíteni nem tudtak.
Kérlek segítsetek, ha tudtok.
Előre is köszönöm:
Viktor (0670 648 61 67)
Naplózva
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 20:26:29 »
Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 20:28:00 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.02 hétfő, 20:26:29
Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.
Vidd el rendes szervizbe, ahol be tudják állítani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 21:45:23 »
Ma indítás után csukott ajtók mellett "Car Operative - Press Stop" üzenetet adott amit amúgy csak akkor ad ha indítás után kinyitom az ajtót és kiszállok. Utána meg "Key not detected" volt folyamatosan.
A 3 éves döglödö akkura tippelek a hideg miatt. Szerintetek is ez lehet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2017.01.03 kedd, 08:53:39 »
Idézetet írta: vitopa - 2017.01.02 hétfő, 19:27:24
Sziasztok BÚÉK. mindenkinek!
Segítségeteket kérném, az alábbi problémám van:
'13.09. MK 4 kombi első fényszóró H7 / H1 égőkkel.
A tompított teljesen jól világít ,viszont a távolsági a fák tetejét világítja,és jobra-balra is sok az eltérés.
Az égő jól van benne, ezt rajtam kívül ketten is megnézték, de segíteni nem tudtak.
Kérlek segítsetek, ha tudtok.
Előre is köszönöm:
Viktor (0670 648 61 67)
a távolági előtt lévő fényterelő lóghat esetleg. Emlékeim szerint valahogy ki tud lazulni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2017.01.03 kedd, 08:59:16 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.02 hétfő, 20:26:29
Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.
Ha 0 állásban nagyon lefelé világít, akkor vagy:
* rosszul van beállítva a fényszóró
* hibás a magasságállító motorok vezérlése, vagy rosszak a motorok
* vészüzemben van az AFS lámparendszer.
A rossz beállítást műhelyben gyorsan beállítják a lámpa testén lévő 2db fehér, nagy, belső kulcsnyílású csavarral.
Ha magasságállításra nem reagál a lámpa, az utóbbi két eset lehet. Ekkor lennie kell hibajelzésnek a műszerfalon. Kanyarkövetés működik egyébként?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
AFS
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2017.01.03 kedd, 09:03:46 »
Ha már AFS (kanyarkövető) lámpa:
A múltkor Schenker88 kolléga jobbos AFS lámpáját gyógyítottuk meg. Ki kellett benne cserélni az elfordulásért felelős motort. Csúnyán összerozsdásodott a motor, mintha vízben állt volna. A lámpaház alján is látszanak ázás nyomok. Hiányzik a lámpaház hátsó fedele, így lehet, ezért ázott be.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2017.01.03 kedd, 10:05:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.03 kedd, 08:59:16
Ha 0 állásban nagyon lefelé világít, akkor vagy:
* rosszul van beállítva a fényszóró
* hibás a magasságállító motorok vezérlése, vagy rosszak a motorok
* vészüzemben van az AFS lámparendszer.
A rossz beállítást műhelyben gyorsan beállítják a lámpa testén lévő 2db fehér, nagy, belső kulcsnyílású csavarral.
Ha magasságállításra nem reagál a lámpa, az utóbbi két eset lehet. Ekkor lennie kell hibajelzésnek a műszerfalon. Kanyarkövetés működik egyébként?
Igen, minden funkció működik, hibaüzenet nincs, a magasságállító motor is , mert ha 4-re tekerem akkor még lentebb világít.
Naplózva
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2017.01.03 kedd, 10:54:00 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2016.12.22 csütörtök, 17:55:15
nekem délben cseréltek aksit és a kettős zárás működik.
viszont NEM működik a rádióm, mert kódot kér. honnan lehet a kódot megtudni?
Hogyha márkaszerviz nem adja ingyen(altalaban 5-6 ezret is elkérnek érte) akkor szerintem inkabb ebayen "vegyél". Az enyémhez nem tudták a kódot amikor megvettem (német import 0 eloelet), és 1500 hufert serial alapjan megmondta az ebayes eladó, gondolom valami fordos benfentes keres egy kis mellékest igy.
"ford radio code"-ra rakeresel és voila.
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2017.01.03 kedd, 11:22:35 »
én tudok neked generálni ha megadod a sorozatszámot
milyen típusú rádió?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2017.01.03 kedd, 11:30:05 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.01.03 kedd, 10:05:50
Igen, minden funkció működik, hibaüzenet nincs, a magasságállító motor is , mert ha 4-re tekerem akkor még lentebb világít.
Az jó, így csak rosszul van beállítva a magassága.
Ha van fehér garázsod, fehér fallal, vízszintes talajjal, 5m hellyel, te magad is be tudod állítani:
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2017.01.03 kedd, 22:14:49 »
Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2017.01.03 kedd, 22:34:47 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.03 kedd, 22:14:49
Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?
Küldjed Alfnak, csinál belőle fákkot vagy mit.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2017.01.03 kedd, 23:30:15 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.03 kedd, 22:14:49
Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?
Jöhet nekem mailben és berakom a FAQ-ba.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2017.01.04 szerda, 06:52:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.03 kedd, 23:30:15
Jöhet nekem mailben és berakom a FAQ-ba.
Elküldtem!
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2017.01.04 szerda, 08:20:39 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.04 szerda, 06:52:59
Elküldtem!
Köszi, megkaptam.
Várhatóan este felteszem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2017.01.04 szerda, 09:12:39 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.03 kedd, 22:14:49
Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?
Nem arról volt szó, hogy ilyen ventilátor utoljára az mk3-ban volt? Most akkor hol van ez a cucc?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2017.01.04 szerda, 14:28:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.04 szerda, 09:12:39
Nem arról volt szó, hogy ilyen ventilátor utoljára az mk3-ban volt? Most akkor hol van ez a cucc?
Én is azt hittem, aztán már egyre jobban zavart az a kis hang és elkezdtem nézelődni. Nem néztem be a kormány burkolat alá, csak oldalról nézegettem és úgy nem látszik semmi. Azt hittem a műszerfalba van beépítve, de semmi nyílás, vagy burkolat, mint az mk3-nál.
Etis-ben találtam meg. Akkor néztem be a kormány alá.
Climate Control - In-Vehicle Temperature Sensor—Vehicles Built From: 03/2010
Talán 2010 03-tól van, ha ez a szöveg azt jelenti. Nem érteni angol.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2017.01.04 szerda, 15:47:49 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.04 szerda, 14:28:27
Én is azt hittem, aztán már egyre jobban zavart az a kis hang és elkezdtem nézelődni. Nem néztem be a kormány burkolat alá, csak oldalról nézegettem és úgy nem látszik semmi. Azt hittem a műszerfalba van beépítve, de semmi nyílás, vagy burkolat, mint az mk3-nál.
Etis-ben találtam meg. Akkor néztem be a kormány alá.
Climate Control - In-Vehicle Temperature Sensor—Vehicles Built From: 03/2010
Talán 2010 03-tól van, ha ez a szöveg azt jelenti. Nem érteni angol.
Igen, a faceliftben jött vissza, mert valószínűleg rájöttek, hogy enélkül meglehetősen sz@r. Az MK3-ban nekem sem kellett soha a hőmérséklet beállításhoz nyúlnom, ezt meg állandóan tekergetni kell.
Engem az érdekelne, hogy vajon beépíthető-e ez a cucc facelift előtti MK4-be.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
vitopa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2017.01.04 szerda, 18:42:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.03 kedd, 08:53:39
a távolági előtt lévő fényterelő lóghat esetleg. Emlékeim szerint valahogy ki tud lazulni.
Megnéztem nem láttam semmi lazulást vagy elmozdulást.De köszönöm a tippet.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2017.01.04 szerda, 20:31:13 »
Idézetet írta: pokydad - 2016.12.29 csütörtök, 10:11:12
Sziasztok!
Tudtok esetleg egy megbizhato villamossági szerelőt 2010-es Mondeohoz.
A problémám, hogy kicseréltem az egész középkonzolt gyári Blaupunkt NX-ről egy kínai multimédiára.
Ugyebár vennem kellett klimavezérlőt is. Először minden szuperül működött, most viszont a klimavezérlő nem ad életjelet magáról, se kép semmi. Még szerencse, hogy fűtés van...
Szóval vki jó lenne ha megnézné.
Előre is köszi.
Megoldottuk.
A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2017.01.04 szerda, 21:18:14 »
milyen CAN BUS kontrol kompatibilis vonóhorog visszajelzőt ajánlotok?
13 tűs csatlakozóhoz
megbízható
több funkcionalitás
20-25e Ft. ig
K.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2017.01.04 szerda, 21:29:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.04 szerda, 20:31:13
Megoldottuk.
A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus.
ügyes!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2017.01.04 szerda, 22:24:59 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.01.04 szerda, 06:52:59
Elküldtem!
Felkerült:
http://mondeo.hu/index.php?topic=24776.0
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2017.01.04 szerda, 23:19:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.04 szerda, 22:24:59
Felkerült:
http://mondeo.hu/index.php?topic=24776.0
hmm erre ranezek majd en is, gyujtas raadaskor ugyanis hallok valami bugo hangot a muszeregyseg felol, lehet ez zug.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 03:45:35 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.04 szerda, 23:19:43
hmm erre ranezek majd en is, gyujtas raadaskor ugyanis hallok valami bugo hangot a muszeregyseg felol, lehet ez zug.
Hmm. érdekes. Renaultban is ilyen volt,és ugyanezen problémával.Bár ott a belső levegő minőség érzékelővel együtt volt. A belső tükör burkolat alatt. A búgás megvolt ott is.
Létezik,hogy Smaxban is ugyanitt van? Öcsém panaszkodik a műszerfal felől búgásra.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 06:14:05 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.01.05 csütörtök, 03:45:35
Hmm. érdekes. Renaultban is ilyen volt,és ugyanezen problémával.Bár ott a belső levegő minőség érzékelővel együtt volt. A belső tükör burkolat alatt. A búgás megvolt ott is.
Létezik,hogy Smaxban is ugyanitt van? Öcsém panaszkodik a műszerfal felől búgásra.
2010. 03-tól u.ott van.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
pokydad
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 09:28:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.04 szerda, 20:31:13
Megoldottuk.
A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus.
Ezer köszönet Relhist, a gyors segítségért! Profi munka volt
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 10:52:43 »
Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak 2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.05 csütörtök, 10:55:27 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 11:14:52 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.05 csütörtök, 10:52:43
Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak 2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!
A fojtószelep lapátot kipucoltad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 11:50:34 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.05 csütörtök, 11:14:52
A fojtószelep lapátot kipucoltad?
Még nem volt ráérkezésem, tervbe van ezen a héten mindenképpen megejtem.
Viszont ha az lenne a ludas csak, akkor izzitás esetén miért nincs gond vele akár nagyon hidegben, akár kevésbé hidegben se!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 12:10:31 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.05 csütörtök, 10:52:43
Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak 2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!
Nézzük darabonként : mi kell a hidegindításhoz?
1) megfelelő mennyiségű/minőségű üzemanyag
2) elegendő levegő
3) megfelelő égéstér hőmérséklet
4) megfelelő önindító fordulatszám
5) kompresszió hidegen
ebből :
1) nem vizes, a szűrőbe nem beledermedő gázolaj : hol tankolsz? Mikor volt szűrő csere? Tank, üa szivattyú, vezetékek nem koszosak? Levegős ?
2) levegő: légszűrő, légtömegmérő, turbó, leállítócsappantyú rendben?
3) égéstér hőmérséklet: jó izzítók, áram (vezeték+ relé+ biztosíték), vezérlés (hőfok jeladók): van áram az izzítókban? Van különbség ha indítás előtt pl 1 percig rajta van a gyújtás?
4) van eltérés a 4fok alatti/feletti önindító fordulatszámban? Elég az akku indítóárama? Önindító rendben?
az enyém is tud nehezen indulni hidegben, van hogy 5-10mpig egyenetlen az égés. Pl prémium gázolajjal jobban indul hidegben. Ha pl 2x adom rá a gyújtást indítás előtt, megvárva a malacfarok eltűnését, és csak utána indítok, jobban indul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 16:00:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.05 csütörtök, 12:10:31
Nézzük darabonként : mi kell a hidegindításhoz?
1) megfelelő mennyiségű/minőségű üzemanyag
2) elegendő levegő
3) megfelelő égéstér hőmérséklet
4) megfelelő önindító fordulatszám
5) kompresszió hidegen
ebből :
1) nem vizes, a szűrőbe nem beledermedő gázolaj : hol tankolsz? Mikor volt szűrő csere? Tank, üa szivattyú, vezetékek nem koszosak? Levegős ?
2) levegő: légszűrő, légtömegmérő, turbó, leállítócsappantyú rendben?
3) égéstér hőmérséklet: jó izzítók, áram (vezeték+ relé+ biztosíték), vezérlés (hőfok jeladók): van áram az izzítókban? Van különbség ha indítás előtt pl 1 percig rajta van a gyújtás?
4) van eltérés a 4fok alatti/feletti önindító fordulatszámban? Elég az akku indítóárama? Önindító rendben?
az enyém is tud nehezen indulni hidegben, van hogy 5-10mpig egyenetlen az égés. Pl prémium gázolajjal jobban indul hidegben. Ha pl 2x adom rá a gyújtást indítás előtt, megvárva a malacfarok eltűnését, és csak utána indítok, jobban indul.
1.: Omv vagy Shell-nél tankolok mindig! Szűrő nyáron lett cserélve kb 5000Km-el ezelött! Vezetékek kivülről nem koszosak, nincs jele szivárgásnak.
2.:Légszüő az üzemanyaggal együtt cserélve. Turbó nem sipol, kocsi nem füstöl, turbo pierburgja egy honapos. Leállitócsappanty pierburgja régi még, illetve a fojtoszelepházat vasárnap takaritom.
3.: izzitok ujak. ha van malacfarok, akkor pöccre indul a kocsi és az alapjárat is sima azonnal! hosszabb gyujtás kivárást tesztelem reggel majd ha épp nem jelzi a malacfarkat!
4.: öninditó egyenletesen forog, nem tapasztaltam lassulást és ha kell, sokáig képes forgatni az akksi is, nem erőlködik!
Viszont mindez után még mindig az az érthetetlen, hogy ha van malacfarok, akkor semmi gond sincs, akár minusz 6fokban se! Viszont a malacfarok miért nincs amikor odakint minusz 3 fok van, máskor meg akkor is van malacfarok, ha 0 fok van! Most csak a minimum 12 órája hülő, full hideg motort mondom.
Nektek (és most sok tipustárs válaszát kérem szépen) mikor izzit a kocsi? Hideg motornál mikor látjátok a malacfarkat? Van egy bizonyos hőfok, ami alatt állandoan? Mert ha ige, akkor nekem az izzitás programjával vagy valamelyik olyan hőfokmérővel lehet még gond, ami alapján izzit a kocsi.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 16:10:26 »
Sziasztok,
Az meg tudnátok mondani, hogy pontosan hol található a faceliftesekben a kürt? Motortérben merre kell elindulnom, esetleg bontani kell hozzá valamit komolyabban?
Thx!!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 16:20:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.05 csütörtök, 16:00:49
...
Nektek (és most sok tipustárs válaszát kérem szépen) mikor izzit a kocsi? Hideg motornál mikor látjátok a malacfarkat? Van egy bizonyos hőfok, ami alatt állandoan? Mert ha ige, akkor nekem az izzitás programjával vagy valamelyik olyan hőfokmérővel lehet még gond, ami alapján izzit a kocsi.
Szia,
Én még ezen a télen nem láttam a "malacfarok" jelet (tavaly is vagy kétszer). A téli hideg beálltával nekem is dadogósan indul, motorleállást beindulást követően még nem produkált. Kicsit rázkódik egy darabig, aztán kisimul az alapjárt. Olyan előfordul, hogy megszokásból már elengedem a nyomógombot indításkor és nem indul, vagy majdnem beindul, aztán leáll. Ilyenkor újra indítózás és másodszorra beindul (mint írtam az előbb, remegve, majd beáll az alapjárat). Nálam gondolom izzító csere kellene, de még nem szántam rá magam. Mindjárt itt a tavasz
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 16:29:32 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.05 csütörtök, 11:50:34
Még nem volt ráérkezésem, tervbe van ezen a héten mindenképpen megejtem.
Viszont ha az lenne a ludas csak, akkor izzitás esetén miért nincs gond vele akár nagyon hidegben, akár kevésbé hidegben se!?
Figyelj, nekem a fojtószelep lapát teljesen kiszámíthatatlanul ragadt meg... Volt hogy otthon beindult és az Aldi parkolóban csak másodjára és dadogva... A lapát kipattanásához kell nyilván, hogy valami kibillentse...
Egyébként nekem nyáron új izzítók kerültek bele mert tavaly egy síelésen elég göthösen indult (mondjuk -15 fok volt...) De most, hogy új izzítók vannak észre sem veszek különbséget a hideg és meleg indítózás között, szépen jár, esetleg egy pár másodpercig kicsit kopogósabb a hangja, de egyenletesen jár, szépen. Ja és nem figyelem az izzítást, tekerem a kulcsot és indítok, talán néha figyelem, figyelném, de olyan gyorsan villan fel, hogy leszoktam róla...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 18:07:39 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.05 csütörtök, 16:29:32
Figyelj, nekem a fojtószelep lapát teljesen kiszámíthatatlanul ragadt meg... Volt hogy otthon beindult és az Aldi parkolóban csak másodjára és dadogva... A lapát kipattanásához kell nyilván, hogy valami kibillentse...
Egyébként nekem nyáron új izzítók kerültek bele mert tavaly egy síelésen elég göthösen indult (mondjuk -15 fok volt...) De most, hogy új izzítók vannak észre sem veszek különbséget a hideg és meleg indítózás között, szépen jár, esetleg egy pár másodpercig kicsit kopogósabb a hangja, de egyenletesen jár, szépen. Ja és nem figyelem az izzítást, tekerem a kulcsot és indítok, talán néha figyelem, figyelném, de olyan gyorsan villan fel, hogy leszoktam róla...
Mindenképpen kipucolom a hétvégén. Aztán meglátom javul-e. Addig pedig hátha kiderül ez az izzitás miként működik, mi alapján!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kisherczeg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 21:37:50 »
Sziasztok.
Boldog új évet kívánok mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni. A rádió antennát kicsit meggyepálta a gépi autómosó keféje. (Mondeo mk4 2010) azóta nem működik a navigáció az autóba. A navi alapjáraton megy,de nincs GPS jel,ezért nem tudja,hogy hol is van pontosan. A kérdésem az lenne,hogy ha az antennát lecserélem, ezzel helyre fogom hozni a hibát ,vagy csak a török antennám lesz ismét a régi. ? Amennyiben csak az antenna nem jelent megoldást mit kellene tennem,hogy ismét működjön a navi? Kerestem a neten az autóhoz antennát, és talpat de nem találok,segìtenétek ebbe is ha lehet?
Nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2017.01.05 csütörtök, 21:56:50 »
Idézetet írta: kisherczeg - 2017.01.05 csütörtök, 21:37:50
Sziasztok.
Boldog új évet kívánok mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni. A rádió antennát kicsit meggyepálta a gépi autómosó keféje. (Mondeo mk4 2010) azóta nem működik a navigáció az autóba. A navi alapjáraton megy,de nincs GPS jel,ezért nem tudja,hogy hol is van pontosan. A kérdésem az lenne,hogy ha az antennát lecserélem, ezzel helyre fogom hozni a hibát ,vagy csak a török antennám lesz ismét a régi. ? Amennyiben csak az antenna nem jelent megoldást mit kellene tennem,hogy ismét működjön a navi? Kerestem a neten az autóhoz antennát, és talpat de nem találok,segìtenétek ebbe is ha lehet?
Nagyon szépen köszönöm.
Az antenna szárnak semmi köze a GPS vételhez. A vevő az antenna talpban van. Valószínűleg beázott a mosóban és ezért nem működik.
Elképzelhető, hogy ha kiszárad, akkor ideig óráig jó lesz, de megbízható már soha nem lesz. Nem kell a mosót hibáztatnod, az valószínűleg már csak a kegyelemdöfést adta meg ennek az elcseszett konstrukciónak.
A stabil megoldás egy belső, Fakra csatlakozós GSP antenna vásárlása (kb. 4-5e ft.) és telepítése az utastérben. A Fordnál is csak ilyet kapsz már, külsőt már nem lehet kapni. A Ford a szélvédőre ragasztja, de én eldugnám valahová a műszerfal alá.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
peter78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2017.01.07 szombat, 09:52:09 »
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy lehet kiiktatni a szervízüzenetet mert olajcsere után nem ütötték ki!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2017.01.07 szombat, 10:06:32 »
Idézetet írta: peter78 - 2017.01.07 szombat, 09:52:09
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy lehet kiiktatni a szervízüzenetet mert olajcsere után nem ütötték ki!
Szia.
Ajtókat becsukod, gyújtást ráadod, és benyomod a féket, meg a gázt, amíg ki nem írja, hogy resetelte. Kb 30mp-ig tartsd a pedálokat benyomva.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2017.01.07 szombat, 11:32:51 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.01.07 szombat, 10:06:32
Szia.
Ajtókat becsukod, gyújtást ráadod, és benyomod a féket, meg a gázt, amíg ki nem írja, hogy resetelte. Kb 30mp-ig tartsd a pedálokat benyomva.
...de még előtte az OK gomb megnyomásával megkell erősíteni a reset szándékát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:19:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.07 szombat, 11:32:51
...de még előtte az OK gomb megnyomásával megkell erősíteni a reset szándékát!
és ha nincs üzenet, de olajat cseréltem, hogyan törlöm, hogy ne 2000 km múlva csipogjon pl.?
Nem lehet átállítani km ciklust rövidebbre?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2017.01.07 szombat, 18:08:33 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 16:19:25
és ha nincs üzenet, de olajat cseréltem, hogyan törlöm, hogy ne 2000 km múlva csipogjon pl.?
Nem lehet átállítani km ciklust rövidebbre?
ugyan így.de a 20e km es ciklust nem lehet átírni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ