Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:51:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300574 alkalommal)
Tomi73
és 28 vendég van a témában
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9050 Dátum:
2018.11.07 szerda, 07:30:37 »
Sziasztok!
2010-es Mondeon el lehet érni valahogy, hogy menet közben magától bezárja az ajtókat?
Mint pl. egy másik autómnál, (nem Ford) ott 15km/h -nál rázárja az ajtókat.
Köszi a választ előre is!
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9051 Dátum:
2018.11.07 szerda, 08:26:17 »
Idézetet írta: UPeti - 2018.11.07 szerda, 07:30:37
Sziasztok!
2010-es Mondeon el lehet érni valahogy, hogy menet közben magától bezárja az ajtókat?
Mint pl. egy másik autómnál, (nem Ford) ott 15km/h -nál rázárja az ajtókat.
Köszi a választ előre is!
igen. elmconfiggal belehet kapcsolni a BCM-ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9052 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:12:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 08:26:17
igen. elmconfiggal belehet kapcsolni a BCM-ben.
Ez egy kicsit magas így elsőre
Ez az amikor obdII csatlakozón feltöltesz egy módosított firmwaret? Amúgy ki vállal ilyent?
Közben rájöttem,hogy ebayen van módosított obdII scanner, elmconfig meg van a neten. Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 09:46:48 írta UPeti
»
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9053 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:45:12 »
Sziasztok.
Sorra merülnek a TPMS szenzorok. Ezt ki lehet kapcsolni? Ha elm327-el akkor melyik kell hozzá, milyen illesztőprogrammal jó, van-e magyar nyelvű? Segítsetek légyszi.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9054 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:45:43 »
Idézetet írta: UPeti - 2018.11.07 szerda, 09:12:18
Ez egy kicsit magas így elsőre
Ez az amikor obdII csatlakozón feltöltesz egy módosított firmwaret? Amúgy ki vállal ilyent?
A legtöbb fórumtárs megcsinálja neked ingyen, akinek van elm327+lapos.
Én pl délpesten tudok neked segíteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9055 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:48:59 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 09:45:43
A legtöbb fórumtárs megcsinálja neked ingyen, akinek van elm327+lapos.
Én pl délpesten tudok neked segíteni.
Köszi! Közben találtam elm327-et meg elmconfigot is a neten. Szerintem megpróbálom én
Ezzel fel lehet tölteni egy módosított convers+ firmwaret is?
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9056 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:51:30 »
Idézetet írta: UPeti - 2018.11.07 szerda, 09:48:59
Köszi! Közben találtam elm327-et meg elmconfigot is a neten. Szerintem megpróbálom én
Ezzel fel lehet tölteni egy módosított convers+ firmwaret is?
ezzel csak a beállításokat lehet módosítani.Magát a firmware-t nem.Tehát nem lesz plusz funkcióid.
Amire te gondolsz, azt Power_Ford tudja neked pízért megcsinálni, egy teljesen más eszközzel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9057 Dátum:
2018.11.07 szerda, 13:04:24 »
Idézetet írta: Savanya - 2018.11.07 szerda, 09:45:12
Sziasztok.
Sorra merülnek a TPMS szenzorok. Ezt ki lehet kapcsolni? Ha elm327-el akkor melyik kell hozzá, milyen illesztőprogrammal jó, van-e magyar nyelvű? Segítsetek légyszi.
Forscanben ki lehet kapcsolni. BCM konfig, engineering 1 mode és beállítod, hogy nincs. Vagy kevésbé költséghatékonyan rendelhetsz akár ebayről is. Pl:
https://www.ebay.co.uk/itm/4x-Ford-Mondeo-Galaxy-S-Max-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-433MHz-8G92-1A159-AE/262742506834?_trkparms=aid%3D555017%26algo%3DPL.CASSINI%26ao%3D1%26asc%3D55149%26meid%3D7f8147264b32455284f0e0a5b1bee2b3%26pid%3D101006%26rk%3D1%26rkt%3D1%26%26itm%3D262742506834&_trksid=p2045573.c101006.m3226
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 18:00:04 írta GKovacs
»
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9058 Dátum:
2018.11.07 szerda, 13:59:59 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 09:51:30
ezzel csak a beállításokat lehet módosítani.Magát a firmware-t nem.Tehát nem lesz plusz funkcióid.
Amire te gondolsz, azt Power_Ford tudja neked pízért megcsinálni, egy teljesen más eszközzel.
Nem teljesen pontos, mivel az ELM-mel is lehet firmware-t feltölteni, csak megfelelő szoftver kell hozzá.
Szóval marad Power Ford.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9059 Dátum:
2018.11.07 szerda, 18:05:44 »
Idézetet írta: GKovacs - 2018.11.07 szerda, 13:04:24
Forscanben ki lehet kapcsolni. BCM konfig, engineering 1 mode és beállítod, hogy nincs. Vagy kevésbé költséghatékonyan rendelhetsz akár ebayről is. Pl:
https://www.ebay.co.uk/itm/262742506834?ul_noapp=true
Köszi.
Nekem nem ér ennyit, hogy tudjam mennyi a keréknyomás az eddigi autóim sem írták ki ráadásul tiszta macera, gumishoz menni stb. Marad az első verzió. Nem tudom pontosan milyennek kell lennie ezért esetleg tudnátok beszúrni egy linket egy ilyen készülékről amivel ezt meg lehet csinálni?/Ali, Ebay/
Köszönöm.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9060 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 10:17:25 »
Nappali menetfény bekötéshez segítség.
A mellékelt hozzászólás 2.képen lévő kábelköteg cikkszámát valaki nem tudja,mert nem túl éles a kép.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1066186#msg1066186
köszönöm,ha valaki megadja.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Travolta76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9061 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 10:51:31 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.11.08 csütörtök, 10:17:25
Nappali menetfény bekötéshez segítség.
A mellékelt hozzászólás 2.képen lévő kábelköteg cikkszámát valaki nem tudja,mert nem túl éles a kép.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1066186#msg1066186
köszönöm,ha valaki megadja.
A képről ez olvasható ki. : bg9t-15k867
Naplózva
Mondeo MK4 2.0 Ecoboost Titanium 149kW 2012 04.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9062 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 11:59:54 »
Idézetet írta: Travolta76 - 2018.11.08 csütörtök, 10:51:31
A képről ez olvasható ki. : bg9t-15k867
Köszönöm,ez már jó lesz.
Nem csak a laptopomat kell cserélni,hanem a szemüvegemet is.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9063 Dátum:
2018.11.14 szerda, 14:12:55 »
Hello.
A mai nap beépítettem egy erősítőt (sal xpro 4000) az mk4 mondeómba, úgy, hogy a Sony fejegységen lévő csatlakozótól veszem a jobb hátsó (+ / -) zenei jelet, és egy 12V+ ot amikor a rádió be van kapcsolva (ez a B-csati 2-es lába). Az erősítőnek van Nagyjeles bemenete, arra raktam rá a zenei kábeleket. (van RCA is rajta, de a rádión elvileg ilyen jelkimenet nincs.)
Minden szép is jó is, de amikor bekapcsolom a rádiót, nagy csönd van. Semelyik hangszóró se szól. Ha lehúzom a zenei jel kábelt az erősítőről, akkor ki s bekapcsolás után minden szól, s ha ekkor dugom rá a zenei jelet az erősítőre, akkor működik is, ahogy kell.
Valami védelem lehet a Sonyban, hogy nagyobb ellenállás miatt ne szóljon, vagy ilyesmi...
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9064 Dátum:
2018.11.14 szerda, 15:20:00 »
Idézetet írta: Gegsite - 2018.11.14 szerda, 14:12:55
Hello.
A mai nap beépítettem egy erősítőt (sal xpro 4000) az mk4 mondeómba, úgy, hogy a Sony fejegységen lévő csatlakozótól veszem a jobb hátsó (+ / -) zenei jelet, és egy 12V+ ot amikor a rádió be van kapcsolva (ez a B-csati 2-es lába). Az erősítőnek van Nagyjeles bemenete, arra raktam rá a zenei kábeleket. (van RCA is rajta, de a rádión elvileg ilyen jelkimenet nincs.)
Minden szép is jó is, de amikor bekapcsolom a rádiót, nagy csönd van. Semelyik hangszóró se szól. Ha lehúzom a zenei jel kábelt az erősítőről, akkor ki s bekapcsolás után minden szól, s ha ekkor dugom rá a zenei jelet az erősítőre, akkor működik is, ahogy kell.
Valami védelem lehet a Sonyban, hogy nagyobb ellenállás miatt ne szóljon, vagy ilyesmi...
Ez nem biztos, hogy megoldás a problémára, de talán segíthet.
Én úgy tudom, hogy elmconfigban aktíválni kell valamit, és akkor működik az a kapcsolt 12V a csatlakozóban. (Lehet keverem a sub outputtal
)
A másik dolog viszont az, hogy tudtommal ezek a magaszszintű bemenetek úgy működnek, hogy nem kell nekik remote szál, mert bekapcsolják az erősítőt, amikor megjelenik a jel a hangszóróvezetékeken.
(Legalábbis nekem mindkét erősítőmnek a kezelési leírása ezt írja.)
Nem lehet, hogy a remote szál nem működik, és amiatt nem kapcsolja az erősítőt? (Ha kimérted, és van rajta jel, akkor nem szóltam.)
Nekem amúgy jelszint átalakítóval van megoldva a dolog, ami ad remote jelet is.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.14 szerda, 15:23:05 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9065 Dátum:
2018.11.14 szerda, 18:25:58 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.11.14 szerda, 15:20:00
Ez nem biztos, hogy megoldás a problémára, de talán segíthet.
Én úgy tudom, hogy elmconfigban aktíválni kell valamit, és akkor működik az a kapcsolt 12V a csatlakozóban. (Lehet keverem a sub outputtal
)
A másik dolog viszont az, hogy tudtommal ezek a magaszszintű bemenetek úgy működnek, hogy nem kell nekik remote szál, mert bekapcsolják az erősítőt, amikor megjelenik a jel a hangszóróvezetékeken.
(Legalábbis nekem mindkét erősítőmnek a kezelési leírása ezt írja.)
Nem lehet, hogy a remote szál nem működik, és amiatt nem kapcsolja az erősítőt? (Ha kimérted, és van rajta jel, akkor nem szóltam.)
Nekem amúgy jelszint átalakítóval van megoldva a dolog, ami ad remote jelet is.
Hello.
A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)
Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9066 Dátum:
2018.11.14 szerda, 18:34:43 »
Idézetet írta: Gegsite - 2018.11.14 szerda, 18:25:58
Hello.
A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)
Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó
Magaszint jelbemeneten való hasznjálatkor nem REMOTE-t kell kötni, hanem fix 12V+-ot.Az erősítőt a jel megléte kapcsolja be, és megszűnése ki.
A sonyban semmi nincs ami védelem lenne bármire...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.14 szerda, 18:36:14 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9067 Dátum:
2018.11.14 szerda, 19:27:05 »
Idézetet írta: Gegsite - 2018.11.14 szerda, 18:25:58
Hello.
A magasszintű jelre nem kapcsol be. Kell neki a remote 12V+. Sajna valami védelem lehet a Sony fejegységben, hogy nem ad ki hangot ha rá van dugva az erősítőre a zenei jel (ami a jobb hátsó hangszóró amúgy)
Azt reméltem megúszom a jelszint átalakító vételét... Az lesz a mókás, ha azzal se lesz jó
Én azért vettem, mert elvileg nagyon jó a minősége ennek a mosconinak:
https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=65&termek=23090
Nem hasonlítottam össze a sima magasszintű bemenettel, de már annyira nem is érdekel.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9068 Dátum:
2018.11.15 csütörtök, 18:58:55 »
Noh, eddig annyi történt, hogy bárhogy is mókoltam, a rádió letiltja a hangot ha az erősítőbe be van dugva a zene +/-.
Kipróbáltam, úgy (lesz ami lesz) hogy az RCA csatira raktam a zenei jelet (ugye annak jelszintűnek kéne lennie, nem erősítettnek), szépen úgy is szólt (persze minimális Gain kell ilyenkor), DE már megint ugyan az a helyzet. Ha kikapcsolom, majd be a fejegységet letiltja a Sony a hangot.
Valakinek van jelszint átalakítója próbaképpen, hogy ne vegyek hiába? Már nem sok ötletem van mi lehet a baj, vagy a megoldás.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9069 Dátum:
2018.11.16 péntek, 10:04:20 »
Idézetet írta: Gegsite - 2018.11.15 csütörtök, 18:58:55
Noh, eddig annyi történt, hogy bárhogy is mókoltam, a rádió letiltja a hangot ha az erősítőbe be van dugva a zene +/-.
Kipróbáltam, úgy (lesz ami lesz) hogy az RCA csatira raktam a zenei jelet (ugye annak jelszintűnek kéne lennie, nem erősítettnek), szépen úgy is szólt (persze minimális Gain kell ilyenkor), DE már megint ugyan az a helyzet. Ha kikapcsolom, majd be a fejegységet letiltja a Sony a hangot.
Valakinek van jelszint átalakítója próbaképpen, hogy ne vegyek hiába? Már nem sok ötletem van mi lehet a baj, vagy a megoldás.
Asszem van otthon a garázsban, még MKIII mondiban használtam. Megnézem meg van-e még mindkettő. Ha eljössz érte, elviheted, csak kallódik otthon.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9070 Dátum:
2018.11.16 péntek, 20:00:19 »
Sziasztok.
A kormànylufi leszedèshez illik levenni az akkusarut?
Hàtha kipukkan ,ugye?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9071 Dátum:
2018.11.16 péntek, 20:22:32 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.11.16 péntek, 20:00:19
Sziasztok.
A kormànylufi leszedèshez illik levenni az akkusarut?
Hàtha kipukkan ,ugye?
Biztosítékot is elég. Meg a kürt biztit is.
Az egyik kesztyűtartó alatt, másik motortérben, fejből nem tudom pontosan melyikek, de kezelésiben megtalálod.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9072 Dátum:
2018.11.16 péntek, 20:45:04 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.11.16 péntek, 20:22:32
Biztosítékot is elég. Meg a kürt biztit is.
Az egyik kesztyűtartó alatt, másik motortérben, fejből nem tudom pontosan melyikek, de kezelésiben megtalálod.
Okè.Megnèzem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9073 Dátum:
2018.11.16 péntek, 23:11:53 »
Idézetet írta: titta - 2018.11.16 péntek, 10:04:20
Asszem van otthon a garázsban, még MKIII mondiban használtam. Megnézem meg van-e még mindkettő. Ha eljössz érte, elviheted, csak kallódik otthon.
Hello.
Elfogadom, ha nem gond.
Holnap (szombat) megyek fel Pestre, amúgy Fehérvári vagyok. Írtam PM et is...
Gergő
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Petya1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9074 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 19:04:37 »
Sziasztok!
2014-es Mk4-hez valo kormanyszog jeladojanak a cikkszamat valaki megtudna irni nekem. Koszonom elore is!
Naplózva
MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9075 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 19:29:35 »
Idézetet írta: Petya1 - 2018.11.19 hétfő, 19:04:37
Sziasztok!
2014-es Mk4-hez valo kormanyszog jeladojanak a cikkszamat valaki megtudna irni nekem. Koszonom elore is!
Ez az átvezetőnél van a kormánykerék-kormányoszlop találkozásánál? A sajátom alvázszáma alapján 1778055-t mond. Szerintem nincs eltérés, de ha gondolod, küldj alvázszámot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petya1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9076 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 19:39:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.19 hétfő, 19:29:35
Ez az átvezetőnél van a kormánykerék-kormányoszlop találkozásánál? A sajátom alvázszáma alapján 1778055-t mond. Szerintem nincs eltérés, de ha gondolod, küldj alvázszámot.
Wf0gxxgbbgey21813
Naplózva
MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9077 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 20:01:30 »
Idézetet írta: Petya1 - 2018.11.19 hétfő, 19:39:24
Wf0gxxgbbgey21813
ua.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petya1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9078 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 20:03:58 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.19 hétfő, 20:01:30
ua.
Nagyon szepen koszonom!!!
Naplózva
MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9079 Dátum:
2018.11.24 szombat, 10:58:26 »
Megjött a modified elm327-em viszont az elmconfigban csak 38400-as sebességen hajlandó csatlakozni. Viszont legalább 115200 de inkább 500000 baudraten kellne csatlakoznia. Youtubeon néztem,hogy lehetne átállítani a magassabb sebességre de állandóan csak értelmetlen hibaüzeneteket ad. Ez azt jelenti, hogy valami szemetet sikerült vennem, vagy át lehet állítani a sebességet valahogy?
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9080 Dátum:
2018.11.24 szombat, 11:14:27 »
Idézetet írta: UPeti - 2018.11.24 szombat, 10:58:26
Megjött a modified elm327-em viszont az elmconfigban csak 38400-as sebességen hajlandó csatlakozni. Viszont legalább 115200 de inkább 500000 baudraten kellne csatlakoznia. Youtubeon néztem,hogy lehetne átállítani a magassabb sebességre de állandóan csak értelmetlen hibaüzeneteket ad. Ez azt jelenti, hogy valami szemetet sikerült vennem, vagy át lehet állítani a sebességet valahogy?
Szia.
Tudomásom szerint csak az FTDI chipeseket lehet felhúzni 500kbs-re.
A klónok klónja is simán lehet kaki.
van külön topik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.0
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.24 szombat, 11:15:58 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9081 Dátum:
2018.11.24 szombat, 16:17:51 »
Köszi! Megkérdezem ott is.
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.11.24 szombat, 11:14:27
Szia.
Tudomásom szerint csak az FTDI chipeseket lehet felhúzni 500kbs-re.
A klónok klónja is simán lehet kaki.
van külön topik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.0
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9082 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 12:31:27 »
sziasztok!
Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9083 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 12:39:33 »
Idézetet írta: erazko - 2018.11.25 vasárnap, 12:31:27
sziasztok!
Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi
diagnosztika,célirányos javítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9084 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 18:11:12 »
Ahogy Alf mondja, kiolvasás. Talán legesélyesebb a részecske szűrőt felfűtő izzító gyertya elöregedése, emiatt is a porlasztó pipa eltömődésese. De volt itt akinek szimplán csak bekokszolódott. Kipucolta, és ragyogóan ment tovább. Igaz?
A pipában tudod cserélni csak az izzítót. Jóval olcsóbb, de munkásabb.
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
Idézetet írta: erazko - 2018.11.25 vasárnap, 12:31:27
sziasztok!
Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.25 vasárnap, 18:34:26 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9085 Dátum:
2018.11.26 hétfő, 08:41:31 »
Idézetet írta: erazko - 2018.11.25 vasárnap, 12:31:27
sziasztok!
Valamiért nem akar regenrálni a részecskeszűrő, mentem vele 220km-t, de igy sem, most előjött a motor hibakód, törölni nem engedi...
Van vmi ötletetek?
Köszi
90%, hogy a vaporátor egység (műanyag házban egy befecskendező egy csatival a testén
) térdelt le. Kb. 90K lesz + m.díj. Egyben kell cserélni, utána elvileg jó lesz...
Ha nagyon nagy a kedv a kendácshoz, első körben ki lehet tisztítani a go. járatot, de úgy is a CSÉ a végleges megoldás...
Szerelni enyhe szívás az elhelyezkedése miatt!
Emezaz:
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro_alkatreszei/tuzeloanyagpara_szelep_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_60679
PS: Jaaa, és ne járj a kocsival, mert ha telefhossa korommal a szűrőt, akkor még drágább lesz az akció! Ha megtörtént a csere, erősan javallott a prémium go. használatra átállni, cirka duplázza a komplett egység élettartámát!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 13:02:36 írta Llort Eht
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9086 Dátum:
2018.11.26 hétfő, 15:43:55 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.11.26 hétfő, 08:41:31
90%, hogy a vaporátor egység (műanyag házban egy befecskendező egy csatival a testén
) térdelt le. Kb. 90K lesz + m.díj. Egyben kell cserélni, utána elvileg jó lesz...
Ha nagyon nagy a kedv a kendácshoz, első körben ki lehet tisztítani a go. járatot, de úgy is a CSÉ a végleges megoldás...
Szerelni enyhe szívás az elhelyezkedése miatt!
Emezaz:
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/reszecskeszuro_alkatreszei/tuzeloanyagpara_szelep_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_60679
PS: Jaaa, és ne járj a kocsival, mert ha telefhossa korommal a szűrőt, akkor még drágább lesz az akció! Ha megtörtént a csere, erősan javallott a prémium go. használatra átállni, cirka duplázza a komplett egység élettartámát!
amennyiben sikerül rendesen kitisztítani a vaporizert, nem kell egyben cserélni egy vagyonért. Ellenben új DPF izzítót mindenképpen, cikkszáma: (1892119). ez kb. 13.000 Ft. vagyis ennyiben annak megáll, aki otthon meg tudja oldani.
..jah és ott semmi nem "műanyag" a vezeték burkolatán kívül!! a regen alatt 650-800 fok közöttre melegszik a rendszer.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9087 Dátum:
2018.11.26 hétfő, 22:17:41 »
erazko olvass alább és tiszta lesz. Nekem azóta klasszul megy. Mindenesetre ha megy már a regen, figyeld meg, hogy mennyi a ~km ciklus. Bár szinte azonnal tudtam orvosolni a regen hibát, nálam a probléma után hamarosan megnőtt kicsit a DPF dif. nyomás. A ciklusom 100-130km re csökkent. Hibát ugyan nem jelzett, de hamarosan, néhány téli hónap múlva inkább DPF tisztíttatást csináltam.
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.11.26 hétfő, 15:43:55
amennyiben sikerül rendesen kitisztítani a vaporizert, nem kell egyben cserélni egy vagyonért. Ellenben új DPF izzítót mindenképpen, cikkszáma: (1892119). ez kb. 13.000 Ft. vagyis ennyiben annak megáll, aki otthon meg tudja oldani.
..jah és ott semmi nem "műanyag" a vezeték burkolatán kívül!! a regen alatt 650-800 fok közöttre melegszik a rendszer.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 22:31:48 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9088 Dátum:
2018.11.27 kedd, 13:11:00 »
Sziasztok,
Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.
Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9089 Dátum:
2018.11.27 kedd, 13:14:26 »
Idézetet írta: Breaker - 2018.11.27 kedd, 13:11:00
Sziasztok,
Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.
Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker
Nekem is így van bekötve, de lekapcsol 15 perc vagy 30 perc múlva. (sosem emlékszem
)
Sosem merítette még le az akkut.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9090 Dátum:
2018.11.27 kedd, 13:15:57 »
Idézetet írta: Breaker - 2018.11.27 kedd, 13:11:00
Sziasztok,
Pár napja beszereltem egy Yi Dashcamet a mondiba. Az a gond, hogyha leállítom a motort akkor a szivargyujtók fesz alatt maradnak. Meg lehet ezt szoftveresen oldani valahogy hogy lekapcsolja őket? Az a gond hogy a kamera lemeritheti az akksit reggelre, hacsak ki nem huzom a csatit minden alkalommal. Ha bezárom az autót akkor is 0.01A-t felvesz a szivargyujtóról.
Volna erre valami normalis megoldas?
Köszi
üdv
Breaker
15 perc után lekapcsolja a szivargyújtóról az áramot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9091 Dátum:
2018.11.27 kedd, 15:09:04 »
Okés köszi, ez igy már jól hangzik.
üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9092 Dátum:
2018.11.28 szerda, 18:46:52 »
Sziasztok!
Tempomatot szeretnék utólag berakni a vasba, tudja valaki a FL előtti kapcsolóknak mi a cikkszáma, mert úgy olvastam, hogy az FL utáni kapcsoló már nem jó a korábbi verzióhoz. 2010-es 2.0 TDCI-hez kellene. FL előtti, Convers+-os műszerfalhoz.
Ha minden igaz 17.000-ért hozzá tudok jutni egy pár kapcsolóért. Ez sok, vagy jó ár?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Nor1337
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9093 Dátum:
2018.11.29 csütörtök, 07:36:22 »
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Mk4 mondeo 2.0 tfci titanium s (2011 évj) autómnál, ha sok esőt, nedvességet kap a sofőr ajtóban lévő kapcslók (ablakemelő, tükör stb) kontaktosak lesznek. A háttérbilágításán látom, hogy hol kap áramot, hol nem. A jelenség továbbá, hogy amikor nem kap áramot a bal hátsó ajtót sem zárja a passzív kulcs. Feltételezem, hogy a bcm modulnál van valami beázás vagy egyéb probléma. Ha jól tudom, a modul cseréje az ajtó kárpitjának levételével kezdődik. Ha valóban így van, kérlek erősítsetek meg ebben. Valamint, ha tényleg a bcm akkor valaki tudna ajánlani beszerzési lehetőséget?! Előre is köszönöm!
Naplózva
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9094 Dátum:
2018.11.29 csütörtök, 10:54:04 »
Idézetet írta: sinci - 2018.11.28 szerda, 18:46:52
Sziasztok!
Tempomatot szeretnék utólag berakni a vasba, tudja valaki a FL előtti kapcsolóknak mi a cikkszáma, mert úgy olvastam, hogy az FL utáni kapcsoló már nem jó a korábbi verzióhoz. 2010-es 2.0 TDCI-hez kellene. FL előtti, Convers+-os műszerfalhoz.
Ha minden igaz 17.000-ért hozzá tudok jutni egy pár kapcsolóért. Ez sok, vagy jó ár?
17000HUF jó ár érte. Nekem az újakat 32+áfáért adták
darabját
az Auto-Fort váci úton.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9095 Dátum:
2018.11.29 csütörtök, 13:12:52 »
Idézetet írta: Breaker - 2018.11.29 csütörtök, 10:54:04
17000HUF jó ár érte. Nekem az újakat 32+áfáért adták
darabját
az Auto-Fort váci úton.
Ez nem új, bontott. A cikkszámát nem tudod véletlenül?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9096 Dátum:
2018.11.29 csütörtök, 13:17:59 »
Idézetet írta: sinci - 2018.11.29 csütörtök, 13:12:52
Ez nem új, bontott. A cikkszámát nem tudod véletlenül?
A bontottal meg csak óvatosan. Szerintem eladják a xarokat is, és ebből azért akad pár darab.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9097 Dátum:
2018.11.29 csütörtök, 18:51:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.29 csütörtök, 13:17:59
A bontottal meg csak óvatosan. Szerintem eladják a xarokat is, és ebből azért akad pár darab.
Hát igen, a rizikó ott van minden használt terméknél. De csak akkor tudom meg, ha beszereltem és a puding próbája az evés. Ha rossz, beszoptam, ha jó, örülök neki.
Kevés autóbontó vagy eladó mondja azt, ha nem jó hozd vissza, és visszaadom a pénzt. Közben fizettem a szerelőnek a beépítésért, programozásért, majd a kiszerelésért,és az eredeti visszaszereléséért.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 687
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9098 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 10:40:14 »
2010-es 2.0TDCI S-maxba milyen akku javasolt (még a 2006-2010-es széria)?
Ezt néztem első körben: Exide Premium 77Ah 760A Jobb+ (EA770) (az MK3-as 2.0TDCi Mondeoban teszi a dolgát.)
Kapacitás 77 Ah
Indítóáram 760 A
Feszültség 12 V
Saru elrendezés Jobb+
Szélesség 278 mm
Mélység 175 mm
Magasság 190 mm
A 16 hónapos Banner Starting Bull 70Ah-s 2 nap állás után lemerült. Bebikázva elindult, most töltés alatt van az akku.
Szerk.: a cseréhez a légszűrőházat (vagy mi a neve) célszerű/kell kivenni, hogy az akkuhoz hozzá lehessen férni?
Szerk2: Köszönöm alf. Kérdés: kell a 80Ah vagy elég a 77 is? A 190mm magas akku befér a házba? Mivel nem az én autóm és nem is vagyok az autó közelében, így egyelőre információt gyűjtök.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.03 hétfő, 10:58:12 írta edk
»
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9099 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 10:55:13 »
Idézetet írta: edk - 2018.12.03 hétfő, 10:40:14
2010-es 2.0TDCI S-maxba milyen akku javasolt (még a 2006-2010-es széria)?
Ezt néztem első körben: Exide Premium 77Ah 760A Jobb+ (EA770) (az MK3-as 2.0TDCi Mondeoban teszi a dolgát.)
Kapacitás 77 Ah
Indítóáram 760 A
Feszültség 12 V
Saru elrendezés Jobb+
Szélesség 278 mm
Mélység 175 mm
Magasság 190 mm
A 16 hónapos Banner Starting Bull 70Ah-s 2 nap állás után lemerült. Bebikázva elindult, most töltés alatt van az akku.
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-2247689
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ