Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 01:11:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3301155 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 08:03:28 »

mind a 2 oldalit cserélték.

Ahogy néztem az angol fórumon, meg lehet pucolni az érintkezőket. Mondjuk azt nem értem, hogy hozzá sem nyúlok, akkor miért csinál hülyeségeket, de biztos a gombsor, mert pontosan ugyenezek a tünetek másnál is.
Sajnos a légzsák kiszerelésre nem találtam kellően részletes leírást. Azt írják, hogy tükör kell hozzá, mert valami patentokat kell kiakasztani hátulról.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 10:15:37 »

Sziasztok!
Meghalt az akkumulátorom. Esetleg tudjátok, hogy mi a különbség a bosch s4 és s5 között? (az öt rugón kívül természetesen Smiley) Gondolom 80Ah-s kell és remélem az s4 is elég...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:26:15 »

Ahogy néztem az angol fórumon, meg lehet pucolni az érintkezőket. Mondjuk azt nem értem, hogy hozzá sem nyúlok, akkor miért csinál hülyeségeket, de biztos a gombsor, mert pontosan ugyenezek a tünetek másnál is.
Sajnos a légzsák kiszerelésre nem találtam kellően részletes leírást. Azt írják, hogy tükör kell hozzá, mert valami patentokat kell kiakasztani hátulról.
lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:34:11 »

lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.

 eplus2 eplus2 taps taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:55:38 »

lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.
Előre is köszi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:43:24 »

eplus2 eplus2 taps taps
?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:46:27 »

?
ferde hajlam már megen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:48:49 »

Előre is köszi.
Na.    kormány oszlopot kihúzod és lenyomod. kormányt elfordítod középálláshoz képest 90 fokban, és kipattintod fölső borítás egyik rögzítőjét. vízszintesen fogsz látni 1 kis csíkot, közepét benyomod és fölfele.  ugyanez másik irányban is, és ott is kipattintod.  Az index kar és ablaktörlő kar között lévő borításról beszélek. Ez össze van kötve a km óránál lévő műanyaggal. Azt megfogod, és magadfelé meghúzod, kipattan, félre teszed az egészet.
kormány  legyen megint 90 fokban elfordítva. kulcsot vedd ki a gyújtás kapcsolóból. a duda biztosítékját érdemes kivenni mert szólni fog.  és most kell a tükör a kormány mögé. ezt fogod látni:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

a sima csavarhúzóval azt a "drótot" kell átugrasztani és kijön az egyik fele a légzsáknak. Közben kicsit lehet meg kell húzni magad felé.  Átfordítod másik irányba, kulcs megint ki, és ott ugyanezt. Arra figyelj h csak kicsit húzd kifelé a légzsákot, és mikor kijött, szépen kifordítod és leszeded a csatit.

A gombokat 3-3 db torx csavar fogja, 20-as. 2-2 hátulról lesz, ahová a tükröt tetted, 1-1 a légzsák alatt.

A légzsákot visszafele csak bele kell nyomni határozottan.

Én a sarut sose szoktam levenni, de ha gondolod vedd le.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 18:51:59 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:32:39 »

Na.    kormány oszlopot kihúzod és lenyomod. kormányt elfordítod középálláshoz képest 90 fokban, és kipattintod fölső borítás egyik rögzítőjét. vízszintesen fogsz látni 1 kis csíkot, közepét benyomod és fölfele.  ugyanez másik irányban is, és ott is kipattintod.  Az index kar és ablaktörlő kar között lévő borításról beszélek. Ez össze van kötve a km óránál lévő műanyaggal. Azt megfogod, és magadfelé meghúzod, kipattan, félre teszed az egészet.
kormány  legyen megint 90 fokban elfordítva. kulcsot vedd ki a gyújtás kapcsolóból. a duda biztosítékját érdemes kivenni mert szólni fog.  és most kell a tükör a kormány mögé. ezt fogod látni:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

a sima csavarhúzóval azt a "drótot" kell átugrasztani és kijön az egyik fele a légzsáknak. Közben kicsit lehet meg kell húzni magad felé.  Átfordítod másik irányba, kulcs megint ki, és ott ugyanezt. Arra figyelj h csak kicsit húzd kifelé a légzsákot, és mikor kijött, szépen kifordítod és leszeded a csatit.

A gombokat 3-3 db torx csavar fogja, 20-as. 2-2 hátulról lesz, ahová a tükröt tetted, 1-1 a légzsák alatt.

A légzsákot visszafele csak bele kell nyomni határozottan.

Én a sarut sose szoktam levenni, de ha gondolod vedd le.
Köszi a leírást. Két kérdés.
- Nincs harmadik légzsákrögzítő pöcök középen? Mintha ilyet olvastam volna az angol fórumon.
- Én levenném az akkusarut a biztonság kedvéért, de gombos indítású az autó. Tudja valaki, hogy ilyenkor hogyan viselkedik a kormányzár?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:50:31 »

Köszi a leírást. Két kérdés.
- Nincs harmadik légzsákrögzítő pöcök középen? Mintha ilyet olvastam volna az angol fórumon.
- Én levenném az akkusarut a biztonság kedvéért, de gombos indítású az autó. Tudja valaki, hogy ilyenkor hogyan viselkedik a kormányzár?
nem lehetetlen, mert én most 1 smax kormányt tudtam megnézni+emlékezet.  de ha van, az is ilyen rugósdrótos biztosítású. kormányzárat nemtom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 18:24:40 »

nem lehetetlen, mert én most 1 smax kormányt tudtam megnézni+emlékezet.  de ha van, az is ilyen rugósdrótos biztosítású. kormányzárat nemtom
Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.

Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.

A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:03:46 »

Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.

Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.

A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Nah ezt jó tudni! worship worship worship
Köszi, h leírtad, és megcsináltad!  vigyor3

Én mondjuk biztos nem állnék neki megcsinálni, de legalább azt tudom, h ilyen esetben nem szabad hagyni, h ujjat tegyenek be!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:39:29 »

Tök jó, hogy sikerült.
Ebből is az jön le, hogy manapság már nem javítanak (mert hülyék hozzá), hanem csak cserélnek, de ennyire még én is vagyok szerelő.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:14:43 »

Tök jó, hogy sikerült.
Ebből is az jön le, hogy manapság már nem javítanak (mert hülyék hozzá), hanem csak cserélnek, de ennyire még én is vagyok szerelő.

Persze, de sajnos a mai szerelőknek ez is van kiadva -vezetői szinten - a különböző márkaszervizekben... cseréljenek alkatrészt, ha a legkisebb lehetőség is van rá!!
Szégyen!!! falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:30:45 »

Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.

Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.

A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.

Az volt a baj, hogy néha nem sikerült menet közben bekapcsolnod?
Nem reagált a gombokra?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:33:30 »

Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.

Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.

A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.

Mit csinálsz ebben az autóban, hogy még a gombok alá is ragacsos trutyi kerül? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:42:21 »

Mit csinálsz ebben az autóban, hogy még a gombok alá is ragacsos trutyi kerül? eplus2
Tomi neeeeee!!!!  falbav vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:44:44 »

Tomi neeeeee!!!!  falbav vigyor3

És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?  whatever miaz
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:45:14 »

És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?  whatever miaz

Gondolatolvasó vagy? laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:46:45 »

Gondolatolvasó vagy? laugh

Nem tudok róla. Én csak felvetettem, nehogy megint az gondolják rólad, hogy te mindig csak ARRA tudsz gondolni.  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:47:59 »

Nem tudok róla. Én csak felvetettem, nehogy megint az gondolják rólad, hogy te mindig csak ARRA tudsz gondolni.  vigyor3

Mi köze van a p*ncinak a ragacsos gombokhoz? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:49:52 »

Mi köze van a p*ncinak a ragacsos gombokhoz? vigyor3

És, ha ráült egy meztelen lyány, aki épp fel volt "pörgetve"?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:51:22 »

És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?  whatever miaz
Jah mert a Tomi erre szokott egyből gondolni!  eplus2
Nah mind1...  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:53:11 »

Jah mert a Tomi erre szokott egyből gondolni!  eplus2
Nah mind1...  vigyor3

Tudom, hogy nem, csak már nem mer írni arra utalóan, mert egyből le van bhuzizva.  eplus2 eplus2 eplus2 (nem is értem, miért?  miaz whatever  eplus2)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:57:15 »

Tudom, hogy nem, csak már nem mer írni arra utalóan, mert egyből le van bhuzizva.  eplus2 eplus2 eplus2 (nem is értem, miért?  miaz whatever  eplus2)
hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:51:09 »

Sziasztok!
Szerintetek ezt az Osram DLR-t érdemes megvenni?
http://www.vilagitas.eu/osram_led_drl_101
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:52:14 »

Sziasztok!
Szerintetek ezt az Osram DLR-t érdemes megvenni?
http://www.vilagitas.eu/osram_led_drl_101

Igen. Én is szemeztem vele...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:57:53 »

Igen. Én is szemeztem vele...

Asszem betervezem smile
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:07:29 »

Asszem betervezem smile

Ez dimmelős, azaz helyzetjelzőként is tud funkcionálni.

Képeket kötelező felrakni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 08:11:14 »

Az volt a baj, hogy néha nem sikerült menet közben bekapcsolnod?
Nem reagált a gombokra?
Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.

Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:04:28 »

Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.

Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.


Köszi.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:19:48 »

Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.

Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.


Szia!

Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:22:46 »

Szia!

Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!

Köszi

Néhány sorral feljebb Dentcraft leírta http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg785428#msg785428
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:25:18 »

Néhány sorral feljebb Dentcraft leírta http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg785428#msg785428

ok, köszi, közben már láttam!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Rezsi
Vendég
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 22:15:28 »

Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
 
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.

Találkozott valaki ilyen problémával?

Köszi
Re
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2013.06.04 kedd, 06:54:48 »

Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
 
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.

Találkozott valaki ilyen problémával?

Köszi
Re
Szia!

A hibaüzenetet, h tüntetitek el?
Miután ki van törölve, mennyi idő míg újból előjön a probléma?

Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?

Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26659


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2013.06.04 kedd, 09:07:52 »


Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?



Most te is ilyen regenerálós mágus lettél?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:58:23 »

Igen. Én is szemeztem vele...

Sziasztok!

A hozzá tartozó leírás szerint ha helyzetjelzőként is akarom használni a földtől való távolság 35cm,ha csak nappali fényként akkor 25cm. Én helyzetjelzősként akarom bekötni viszont legalulra tettem volna a műanyag rácsba, az viszont
25cm. Erre nagyon figyelnek a szervek vagy nem kell foglalkozni vele? A másik, ilyenkor az eredeti helyzetjelzőmnek nem szabad világítani?
Köszi!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:02:51 »

Most te is ilyen regenerálós mágus lettél?  eplus2
Nem!  vigyor3
Én az a légtömegmérős mágus vagyok!!!  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Rezsi
Vendég
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:31:25 »

Szia!

A hibaüzenetet, h tüntetitek el?
Miután ki van törölve, mennyi idő míg újból előjön a probléma?

Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?



A hibaüzenet motor le és újraindításával eltűnik. Ez volt a probléma, hogy nem sikerült géppel megnézni, mert véletlenül leállítottuk.
Nincs rá megfogható idő, volt hogy 2-3 hét múlva jött elő, de volt olyan is, hogy 50m megtétele után ismét előjött a hibaüzenet.

alapjárat nem változik. Olyan az állapot mint amikor a kipörgésgátló a gázt leveszi.
Naplózva
baranyip
Vendég
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2013.06.05 szerda, 09:09:41 »

Sziasztok,

Veszprém megyében lakom, a lakás és a munkahely közötti jónéhány kilométert teszem meg minden nap a Mondival. Megfigyeltem, hogy Zirc és Eplény között a Kossuthot nem lehet az URH sávban fogni, egyszerűen elmegy a vétel, vagy annyira serceg, hogy érthetetlen a vétel. Ilyenkor át szoktam kapcsolni a rádiót középhullámra. Nemrég beteg volt a Mondi, egy Nissan Note-ot adtak cserébe, hogy tudjak közlekedni. Meglepődve tapasztaltam, hogy az égegyadta volágon semmi baja sincs a Note-nak a vétellel, végig egyenletes hangerővel, minden további probléma nélkül szólt URH-n.
Fel lehet vajon erősíteni a vételi érzékenységet egy másmilyen tetőantennával? Vagy a probléma mélyebben, a gyári Sony CD-s rádióban van?
Mi a tapasztalatottok, véleményetek?

Kösz!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2013.06.05 szerda, 10:09:24 »

Sziasztok,

Veszprém megyében lakom, a lakás és a munkahely közötti jónéhány kilométert teszem meg minden nap a Mondival. Megfigyeltem, hogy Zirc és Eplény között a Kossuthot nem lehet az URH sávban fogni, egyszerűen elmegy a vétel, vagy annyira serceg, hogy érthetetlen a vétel. Ilyenkor át szoktam kapcsolni a rádiót középhullámra. Nemrég beteg volt a Mondi, egy Nissan Note-ot adtak cserébe, hogy tudjak közlekedni. Meglepődve tapasztaltam, hogy az égegyadta volágon semmi baja sincs a Note-nak a vétellel, végig egyenletes hangerővel, minden további probléma nélkül szólt URH-n.
Fel lehet vajon erősíteni a vételi érzékenységet egy másmilyen tetőantennával? Vagy a probléma mélyebben, a gyári Sony CD-s rádióban van?
Mi a tapasztalatottok, véleményetek?

Kösz!

Nem lehet, hogy a Nissan másik frekvenciára hangol? Más szóval az "AF" be van kapcsolva, míg a tiédben esetleg nincs.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
baranyip
Vendég
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2013.06.05 szerda, 10:55:49 »

Nem lehet, hogy a Nissan másik frekvenciára hangol? Más szóval az "AF" be van kapcsolva, míg a tiédben esetleg nincs.

Szerintem nem, mert viszonylag hosszú utat teszek meg naponta (2x80 km), és biztos, hogy mind a mondi, mind a Nissan átáll közben más adóra, automatikusan). De más jelenség is van: miközben bejárok egy mélygarázsba, a mondi szinte azonnal eldobja a kanalat, nem szól a rádió, csak sistereg. A Nissan viszont végig szól, semmi problémája nincs. Ebből gondoltam, hogy valami érzékenységi probléma lehet....
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2013.06.05 szerda, 11:00:52 »

Szerintem nem, mert viszonylag hosszú utat teszek meg naponta (2x80 km), és biztos, hogy mind a mondi, mind a Nissan átáll közben más adóra, automatikusan). De más jelenség is van: miközben bejárok egy mélygarázsba, a mondi szinte azonnal eldobja a kanalat, nem szól a rádió, csak sistereg. A Nissan viszont végig szól, semmi problémája nincs. Ebből gondoltam, hogy valami érzékenységi probléma lehet....

A Mondinak hirhedten sz.r a rádiója. Nekem 6000CD van benne és ugyanezek a jelenségek megvannak. Azt nem tudom, hogy egy 1 din-es fejegységgel is meglenne-e ugyanez a probléma. Ha igen, akkor az antennával van a gond. Biztos jön majd olyan fórumos társunk, aki kicserélte a rádióját és megmondja, hogy azzal is megvan ez a gond vagy nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2013.06.05 szerda, 14:56:03 »

A Mondinak hirhedten sz.r a rádiója. Nekem 6000CD van benne és ugyanezek a jelenségek megvannak. Azt nem tudom, hogy egy 1 din-es fejegységgel is meglenne-e ugyanez a probléma. Ha igen, akkor az antennával van a gond. Biztos jön majd olyan fórumos társunk, aki kicserélte a rádióját és megmondja, hogy azzal is megvan ez a gond vagy nincs.
ugyan olyan fhos
ezek elvileg jó antennék: http://www.ebay.com/itm/BOSCH-Universal-car-windscreen-aerial-antenna-FM-AM-/160868494856?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2574826e08
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:23:24 »

A hibaüzenet motor le és újraindításával eltűnik. Ez volt a probléma, hogy nem sikerült géppel megnézni, mert véletlenül leállítottuk.
Nincs rá megfogható idő, volt hogy 2-3 hét múlva jött elő, de volt olyan is, hogy 50m megtétele után ismét előjött a hibaüzenet.

alapjárat nem változik. Olyan az állapot mint amikor a kipörgésgátló a gázt leveszi.
Akkor nincs tippem.
Sok sikert a kiderítéséhez, és ha meg van a megoldás majd írd meg!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:36:49 »

Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
 
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.

Találkozott valaki ilyen problémával?

Köszi
Re
Szia
A barátom focusánál jelentkezett ugyanez  probléma kb 1 éve. Az időintervallumban neki sem volt szabályosság, mikor gondolt egyet előjött. Leállította az autót meg vissza aztán ment tovább. Neki a holtponti jeladó volt a gondja, természetesen nekik sem írt a számítógép semmit. Sőt ebből az alkatrészből a focusban kettő db volt és csak úgy tudták kideríteni, hogy melyik, hogy az egyiket kicserélték aztán vártak. Úgy tűnik sikerült, fél éve nincs gondja vele, de a szerelő mondta, ha nem lesz jó meg kell próbálni a másikat cserélni. Erre nem került sor.
Próbáld meg hátha segítettem valamit
Szép estét
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2013.06.07 péntek, 08:23:24 »

Szia!

Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!

Köszi

Sajnos korai volt az öröm, a tempomat gombsor tisztítása nem oldja meg a nem aktiválható illetve magától kikapcsoló tempomat problémát.
Ami érdekes, hogy általában a gombsor csere a hiba javítása, viszont a szétszereléskor jól látható, hogy a gombsornak semmi baja nincs. Multiméterrel megmérve határozottan kapcsolgatja az ellenálláslétra fokait.
Az a gyanúm, hogy a Ford módosított valamit a gombsoron, amitől az újak stabilan működnek. Ha valaki tud segíteni abban, hogy egy működő gombsort megvizsgálhassak, az nagy segítség lenne.
A másik ami jól jönne, egy kapcsolási rajz, hátha abból kiderül a trükk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 23:58:28 »

Sziasztok!
Használtan vásárolt (2010es) S-max-ban lévő 6000CD-s egységen lehet látni, hogy eddig 5 telefon lett bluetooth kapcsolattal "betanítva". Hogy lehet a korábbi telefonokat elfelejtetni a kihangosítóval? Roll Eyes
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.14 péntek, 08:52:57 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2013.06.14 péntek, 08:47:11 »

Sajnos korai volt az öröm, a tempomat gombsor tisztítása nem oldja meg a nem aktiválható illetve magától kikapcsoló tempomat problémát.
Ami érdekes, hogy általában a gombsor csere a hiba javítása, viszont a szétszereléskor jól látható, hogy a gombsornak semmi baja nincs. Multiméterrel megmérve határozottan kapcsolgatja az ellenálláslétra fokait.
Az a gyanúm, hogy a Ford módosított valamit a gombsoron, amitől az újak stabilan működnek. Ha valaki tud segíteni abban, hogy egy működő gombsort megvizsgálhassak, az nagy segítség lenne.
A másik ami jól jönne, egy kapcsolási rajz, hátha abból kiderül a trükk.


Mennyibe kerül mostanában egy gombsorcsere?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.