Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 13:59:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300541 alkalommal)
Tomi73
és 27 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 08:03:28 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.05.26 vasárnap, 22:14:20
mind a 2 oldalit cserélték.
Ahogy néztem az angol fórumon, meg lehet pucolni az érintkezőket. Mondjuk azt nem értem, hogy hozzá sem nyúlok, akkor miért csinál hülyeségeket, de biztos a gombsor, mert pontosan ugyenezek a tünetek másnál is.
Sajnos a légzsák kiszerelésre nem találtam kellően részletes leírást. Azt írják, hogy tükör kell hozzá, mert valami patentokat kell kiakasztani hátulról.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 10:15:37 »
Sziasztok!
Meghalt az akkumulátorom. Esetleg tudjátok, hogy mi a különbség a bosch s4 és s5 között? (az öt rugón kívül természetesen
) Gondolom 80Ah-s kell és remélem az s4 is elég...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 13:26:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.05.27 hétfő, 08:03:28
Ahogy néztem az angol fórumon, meg lehet pucolni az érintkezőket. Mondjuk azt nem értem, hogy hozzá sem nyúlok, akkor miért csinál hülyeségeket, de biztos a gombsor, mert pontosan ugyenezek a tünetek másnál is.
Sajnos a légzsák kiszerelésre nem találtam kellően részletes leírást. Azt írják, hogy tükör kell hozzá, mert valami patentokat kell kiakasztani hátulról.
lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 13:34:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 13:26:15
lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 13:55:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 13:26:15
lefenykepeztem. Este folteszem ide,meg leírom hogy csináld.
Előre is köszi.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:43:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.27 hétfő, 13:34:11
?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:46:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 15:43:24
?
ferde hajlam már megen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 18:48:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.05.27 hétfő, 13:55:38
Előre is köszi.
Na. kormány oszlopot kihúzod és lenyomod. kormányt elfordítod középálláshoz képest 90 fokban, és kipattintod fölső borítás egyik rögzítőjét. vízszintesen fogsz látni 1 kis csíkot, közepét benyomod és fölfele. ugyanez másik irányban is, és ott is kipattintod. Az index kar és ablaktörlő kar között lévő borításról beszélek. Ez össze van kötve a km óránál lévő műanyaggal. Azt megfogod, és magadfelé meghúzod, kipattan, félre teszed az egészet.
kormány legyen megint 90 fokban elfordítva. kulcsot vedd ki a gyújtás kapcsolóból. a duda biztosítékját érdemes kivenni mert szólni fog. és most kell a tükör a kormány mögé. ezt fogod látni:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
a sima csavarhúzóval azt a "drótot" kell átugrasztani és kijön az egyik fele a légzsáknak. Közben kicsit lehet meg kell húzni magad felé. Átfordítod másik irányba, kulcs megint ki, és ott ugyanezt. Arra figyelj h csak kicsit húzd kifelé a légzsákot, és mikor kijött, szépen kifordítod és leszeded a csatit.
A gombokat 3-3 db torx csavar fogja, 20-as. 2-2 hátulról lesz, ahová a tükröt tetted, 1-1 a légzsák alatt.
A légzsákot visszafele csak bele kell nyomni határozottan.
Én a sarut sose szoktam levenni, de ha gondolod vedd le.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 18:51:59 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:32:39 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 18:48:49
Na. kormány oszlopot kihúzod és lenyomod. kormányt elfordítod középálláshoz képest 90 fokban, és kipattintod fölső borítás egyik rögzítőjét. vízszintesen fogsz látni 1 kis csíkot, közepét benyomod és fölfele. ugyanez másik irányban is, és ott is kipattintod. Az index kar és ablaktörlő kar között lévő borításról beszélek. Ez össze van kötve a km óránál lévő műanyaggal. Azt megfogod, és magadfelé meghúzod, kipattan, félre teszed az egészet.
kormány legyen megint 90 fokban elfordítva. kulcsot vedd ki a gyújtás kapcsolóból. a duda biztosítékját érdemes kivenni mert szólni fog. és most kell a tükör a kormány mögé. ezt fogod látni:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
a sima csavarhúzóval azt a "drótot" kell átugrasztani és kijön az egyik fele a légzsáknak. Közben kicsit lehet meg kell húzni magad felé. Átfordítod másik irányba, kulcs megint ki, és ott ugyanezt. Arra figyelj h csak kicsit húzd kifelé a légzsákot, és mikor kijött, szépen kifordítod és leszeded a csatit.
A gombokat 3-3 db torx csavar fogja, 20-as. 2-2 hátulról lesz, ahová a tükröt tetted, 1-1 a légzsák alatt.
A légzsákot visszafele csak bele kell nyomni határozottan.
Én a sarut sose szoktam levenni, de ha gondolod vedd le.
Köszi a leírást. Két kérdés.
- Nincs harmadik légzsákrögzítő pöcök középen? Mintha ilyet olvastam volna az angol fórumon.
- Én levenném az akkusarut a biztonság kedvéért, de gombos indítású az autó. Tudja valaki, hogy ilyenkor hogyan viselkedik a kormányzár?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:50:31 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.05.27 hétfő, 19:32:39
Köszi a leírást. Két kérdés.
- Nincs harmadik légzsákrögzítő pöcök középen? Mintha ilyet olvastam volna az angol fórumon.
- Én levenném az akkusarut a biztonság kedvéért, de gombos indítású az autó. Tudja valaki, hogy ilyenkor hogyan viselkedik a kormányzár?
nem lehetetlen, mert én most 1 smax kormányt tudtam megnézni+emlékezet. de ha van, az is ilyen rugósdrótos biztosítású. kormányzárat nemtom
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 18:24:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 19:50:31
nem lehetetlen, mert én most 1 smax kormányt tudtam megnézni+emlékezet. de ha van, az is ilyen rugósdrótos biztosítású. kormányzárat nemtom
Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.
Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.
A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 19:03:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.02 vasárnap, 18:24:40
Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.
Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.
A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Nah ezt jó tudni!
Köszi, h leírtad, és megcsináltad!
Én mondjuk biztos nem állnék neki megcsinálni, de legalább azt tudom, h ilyen esetben nem szabad hagyni, h ujjat tegyenek be!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 19:39:29 »
Tök jó, hogy sikerült.
Ebből is az jön le, hogy manapság már nem javítanak (mert hülyék hozzá), hanem csak cserélnek, de ennyire még én is vagyok szerelő.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:14:43 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.06.02 vasárnap, 19:39:29
Tök jó, hogy sikerült.
Ebből is az jön le, hogy manapság már nem javítanak (mert hülyék hozzá), hanem csak cserélnek, de ennyire még én is vagyok szerelő.
Persze, de sajnos a mai szerelőknek ez is van kiadva -vezetői szinten - a különböző márkaszervizekben... cseréljenek alkatrészt, ha a legkisebb lehetőség is van rá!!
Szégyen!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:30:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.02 vasárnap, 18:24:40
Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.
Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.
A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Az volt a baj, hogy néha nem sikerült menet közben bekapcsolnod?
Nem reagált a gombokra?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:33:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.02 vasárnap, 18:24:40
Dentcraft leírása alapján sikerült kiszerelnem a légzsákot és a gombokat.
Ahogy sejtettem, van egy harmadik rugós pöcök is középen alul.
Mivel nekem elektronikus a kormányzár (gombos indítás) az akkusarut nem vehettem le, csak a légzsák biztosítékot szedtem ki.
A duda biztosítékot tényleg ki kell venni. Én megfeledkeztem róla először.
A tempomat gomok házát is sikerült szétpattintani és a gombokhoz hozzáférni. Ugyanolyan megoldás mint a TV távirányítók, azaz egy NYÁK lemez amire gumilapba ágyazott érintkezőket nyom rá a gomb. A baja is ugyanaz, mint a távirányítóknak szokott lenni. Valami ragacsos trutyi rakódott le benne. Mondjuk méréssel jónak tűnt, de nem sokat kínlódtam a diagnosztikával, inkább lemostam őket. Biztosan nem érdemes súlyos tízezrekért cserélni, mert az új sem jobb, csak tiszta (egy darabig)
Egy gyors teszt alapján tökéletesen működik.
Mit csinálsz ebben az autóban, hogy még a gombok alá is ragacsos trutyi kerül?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:42:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.02 vasárnap, 20:33:30
Mit csinálsz ebben az autóban, hogy még a gombok alá is ragacsos trutyi kerül?
Tomi neeeeee!!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:44:44 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.02 vasárnap, 20:42:21
Tomi neeeeee!!!!
És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:45:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.02 vasárnap, 20:44:44
És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?
Gondolatolvasó vagy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:46:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.02 vasárnap, 20:45:14
Gondolatolvasó vagy?
Nem tudok róla. Én csak felvetettem, nehogy megint az gondolják rólad, hogy te mindig csak ARRA tudsz gondolni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:47:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.02 vasárnap, 20:46:45
Nem tudok róla. Én csak felvetettem, nehogy megint az gondolják rólad, hogy te mindig csak ARRA tudsz gondolni.
Mi köze van a p*ncinak a ragacsos gombokhoz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:49:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.02 vasárnap, 20:47:59
Mi köze van a p*ncinak a ragacsos gombokhoz?
És, ha ráült egy meztelen lyány, aki épp fel volt "pörgetve"?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:51:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.02 vasárnap, 20:44:44
És ha arra gondolt, hogy a meki megdrájvjánál evett és ráborult a kóla?
Jah mert a Tomi erre szokott egyből gondolni!
Nah mind1...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:53:11 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.02 vasárnap, 20:51:22
Jah mert a Tomi erre szokott egyből gondolni!
Nah mind1...
Tudom, hogy nem, csak már nem mer írni arra utalóan, mert egyből le van bhuzizva.
(nem is értem, miért?
)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:57:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.02 vasárnap, 20:53:11
Tudom, hogy nem, csak már nem mer írni arra utalóan, mert egyből le van bhuzizva.
(nem is értem, miért?
)
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 22:51:09 »
Sziasztok!
Szerintetek ezt az Osram DLR-t érdemes megvenni?
http://www.vilagitas.eu/osram_led_drl_101
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 22:52:14 »
Idézetet írta: fitti2 - 2013.06.02 vasárnap, 22:51:09
Sziasztok!
Szerintetek ezt az Osram DLR-t érdemes megvenni?
http://www.vilagitas.eu/osram_led_drl_101
Igen. Én is szemeztem vele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 22:57:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.02 vasárnap, 22:52:14
Igen. Én is szemeztem vele...
Asszem betervezem
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 23:07:29 »
Idézetet írta: fitti2 - 2013.06.02 vasárnap, 22:57:53
Asszem betervezem
Ez dimmelős, azaz helyzetjelzőként is tud funkcionálni.
Képeket kötelező felrakni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 08:11:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.06.02 vasárnap, 20:30:45
Az volt a baj, hogy néha nem sikerült menet közben bekapcsolnod?
Nem reagált a gombokra?
Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.
Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 17:04:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.03 hétfő, 08:11:14
Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.
Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.
Köszi.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:19:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.03 hétfő, 08:11:14
Igen, az volt a baj, hogy
- néha nem lehetett bekapcsolni
- néha menet közben magától vagy a +/- gombok megnyomásakor kikapcsolt
- néha felvillant a műszerfalon, hogy standby-ba kapcsol, amikor nem is nyomtam semmit.
Ez típushiba. Gombsor cserével szokták megoldani. Állítólag a jobb oldali gombok a kényesebbek, mert azok többet vannak használva.
A gombsor szétszerelése és tisztítása egyszerű. Elhasználódásnak nyoma sincs, csak a NYÁK-ra lerakódó cucc kissé átvezet és meghülyíti a tempomat elektronikát.
Szia!
Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:22:46 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.06.03 hétfő, 20:19:48
Szia!
Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!
Köszi
Néhány sorral feljebb Dentcraft leírta
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg785428#msg785428
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:25:18 »
Idézetet írta: developer - 2013.06.03 hétfő, 20:22:46
Néhány sorral feljebb Dentcraft leírta
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg785428#msg785428
ok, köszi, közben már láttam!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Rezsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 22:15:28 »
Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.
Találkozott valaki ilyen problémával?
Köszi
Re
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2013.06.04 kedd, 06:54:48 »
Idézetet írta: Rezsi - 2013.06.03 hétfő, 22:15:28
Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.
Találkozott valaki ilyen problémával?
Köszi
Re
Szia!
A hibaüzenetet, h tüntetitek el?
Miután ki van törölve, mennyi idő míg újból előjön a probléma?
Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2013.06.04 kedd, 09:07:52 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.04 kedd, 06:54:48
Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?
Most te is ilyen regenerálós mágus lettél?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2013.06.04 kedd, 18:58:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.02 vasárnap, 22:52:14
Igen. Én is szemeztem vele...
Sziasztok!
A hozzá tartozó leírás szerint ha helyzetjelzőként is akarom használni a földtől való távolság 35cm,ha csak nappali fényként akkor 25cm. Én helyzetjelzősként akarom bekötni viszont legalulra tettem volna a műanyag rácsba, az viszont
25cm. Erre nagyon figyelnek a szervek vagy nem kell foglalkozni vele? A másik, ilyenkor az eredeti helyzetjelzőmnek nem szabad világítani?
Köszi!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:02:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.04 kedd, 09:07:52
Most te is ilyen regenerálós mágus lettél?
Nem!
Én az a légtömegmérős mágus vagyok!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Rezsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:31:25 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.04 kedd, 06:54:48
Szia!
A hibaüzenetet, h tüntetitek el?
Miután ki van törölve, mennyi idő míg újból előjön a probléma?
Megváltozik a motor alapjárati hangja ilyenkor?
A hibaüzenet motor le és újraindításával eltűnik. Ez volt a probléma, hogy nem sikerült géppel megnézni, mert véletlenül leállítottuk.
Nincs rá megfogható idő, volt hogy 2-3 hét múlva jött elő, de volt olyan is, hogy 50m megtétele után ismét előjött a hibaüzenet.
alapjárat nem változik. Olyan az állapot mint amikor a kipörgésgátló a gázt leveszi.
Naplózva
baranyip
Vendég
Rádió / Antenna érzékenység
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2013.06.05 szerda, 09:09:41 »
Sziasztok,
Veszprém megyében lakom, a lakás és a munkahely közötti jónéhány kilométert teszem meg minden nap a Mondival. Megfigyeltem, hogy Zirc és Eplény között a Kossuthot nem lehet az URH sávban fogni, egyszerűen elmegy a vétel, vagy annyira serceg, hogy érthetetlen a vétel. Ilyenkor át szoktam kapcsolni a rádiót középhullámra. Nemrég beteg volt a Mondi, egy Nissan Note-ot adtak cserébe, hogy tudjak közlekedni. Meglepődve tapasztaltam, hogy az égegyadta volágon semmi baja sincs a Note-nak a vétellel, végig egyenletes hangerővel, minden további probléma nélkül szólt URH-n.
Fel lehet vajon erősíteni a vételi érzékenységet egy másmilyen tetőantennával? Vagy a probléma mélyebben, a gyári Sony CD-s rádióban van?
Mi a tapasztalatottok, véleményetek?
Kösz!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Rádió / Antenna érzékenység
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2013.06.05 szerda, 10:09:24 »
Idézetet írta: baranyip - 2013.06.05 szerda, 09:09:41
Sziasztok,
Veszprém megyében lakom, a lakás és a munkahely közötti jónéhány kilométert teszem meg minden nap a Mondival. Megfigyeltem, hogy Zirc és Eplény között a Kossuthot nem lehet az URH sávban fogni, egyszerűen elmegy a vétel, vagy annyira serceg, hogy érthetetlen a vétel. Ilyenkor át szoktam kapcsolni a rádiót középhullámra. Nemrég beteg volt a Mondi, egy Nissan Note-ot adtak cserébe, hogy tudjak közlekedni. Meglepődve tapasztaltam, hogy az égegyadta volágon semmi baja sincs a Note-nak a vétellel, végig egyenletes hangerővel, minden további probléma nélkül szólt URH-n.
Fel lehet vajon erősíteni a vételi érzékenységet egy másmilyen tetőantennával? Vagy a probléma mélyebben, a gyári Sony CD-s rádióban van?
Mi a tapasztalatottok, véleményetek?
Kösz!
Nem lehet, hogy a Nissan másik frekvenciára hangol? Más szóval az "AF" be van kapcsolva, míg a tiédben esetleg nincs.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
baranyip
Vendég
Válasz: Rádió / Antenna érzékenység
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2013.06.05 szerda, 10:55:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.05 szerda, 10:09:24
Nem lehet, hogy a Nissan másik frekvenciára hangol? Más szóval az "AF" be van kapcsolva, míg a tiédben esetleg nincs.
Szerintem nem, mert viszonylag hosszú utat teszek meg naponta (2x80 km), és biztos, hogy mind a mondi, mind a Nissan átáll közben más adóra, automatikusan). De más jelenség is van: miközben bejárok egy mélygarázsba, a mondi szinte azonnal eldobja a kanalat, nem szól a rádió, csak sistereg. A Nissan viszont végig szól, semmi problémája nincs. Ebből gondoltam, hogy valami érzékenységi probléma lehet....
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Rádió / Antenna érzékenység
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2013.06.05 szerda, 11:00:52 »
Idézetet írta: baranyip - 2013.06.05 szerda, 10:55:49
Szerintem nem, mert viszonylag hosszú utat teszek meg naponta (2x80 km), és biztos, hogy mind a mondi, mind a Nissan átáll közben más adóra, automatikusan). De más jelenség is van: miközben bejárok egy mélygarázsba, a mondi szinte azonnal eldobja a kanalat, nem szól a rádió, csak sistereg. A Nissan viszont végig szól, semmi problémája nincs. Ebből gondoltam, hogy valami érzékenységi probléma lehet....
A Mondinak hirhedten sz.r a rádiója. Nekem 6000CD van benne és ugyanezek a jelenségek megvannak. Azt nem tudom, hogy egy 1 din-es fejegységgel is meglenne-e ugyanez a probléma. Ha igen, akkor az antennával van a gond. Biztos jön majd olyan fórumos társunk, aki kicserélte a rádióját és megmondja, hogy azzal is megvan ez a gond vagy nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Rádió / Antenna érzékenység
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2013.06.05 szerda, 14:56:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.05 szerda, 11:00:52
A Mondinak hirhedten sz.r a rádiója. Nekem 6000CD van benne és ugyanezek a jelenségek megvannak. Azt nem tudom, hogy egy 1 din-es fejegységgel is meglenne-e ugyanez a probléma. Ha igen, akkor az antennával van a gond. Biztos jön majd olyan fórumos társunk, aki kicserélte a rádióját és megmondja, hogy azzal is megvan ez a gond vagy nincs.
ugyan olyan fhos
ezek elvileg jó antennék:
http://www.ebay.com/itm/BOSCH-Universal-car-windscreen-aerial-antenna-FM-AM-/160868494856?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2574826e08
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 20:23:24 »
Idézetet írta: Rezsi - 2013.06.04 kedd, 20:31:25
A hibaüzenet motor le és újraindításával eltűnik. Ez volt a probléma, hogy nem sikerült géppel megnézni, mert véletlenül leállítottuk.
Nincs rá megfogható idő, volt hogy 2-3 hét múlva jött elő, de volt olyan is, hogy 50m megtétele után ismét előjött a hibaüzenet.
alapjárat nem változik. Olyan az állapot mint amikor a kipörgésgátló a gázt leveszi.
Akkor nincs tippem.
Sok sikert a kiderítéséhez, és ha meg van a megoldás majd írd meg!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 22:36:49 »
Idézetet írta: Rezsi - 2013.06.03 hétfő, 22:15:28
Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy az autó, minden ok nélkül kiírja az "engine malfunction"-t, majd amikor elérek a szerelőhöz, aki ki tudja olvasni géppel, azt mondja, hogy nem talál semmit. Amit ki tudott olvasni az csak olyan mintha feszültség szintje leesett volna. A szerelő a kiolvasás után, de a hibamentes állapotnál megnézte az akkumulátort, a töltési feszültséget és áramot, de semmi problémát nem talált. Szerintem abban az esetben ha az akkumulátorral lenne valami akkor lenne olyan, hogy nem indítana az autó, mivel pl. cella zárlatos az akksi és állásban is lemeríti magát. De ilyen nincs. Indul.
A hibaüzenet megjelenésével párhuzamosan az autó teljesítménye visszaesik, olyan mintha direkt valami tiltaná teljesítmény leadását.
Találkozott valaki ilyen problémával?
Köszi
Re
Szia
A barátom focusánál jelentkezett ugyanez probléma kb 1 éve. Az időintervallumban neki sem volt szabályosság, mikor gondolt egyet előjött. Leállította az autót meg vissza aztán ment tovább. Neki a holtponti jeladó volt a gondja, természetesen nekik sem írt a számítógép semmit. Sőt ebből az alkatrészből a focusban kettő db volt és csak úgy tudták kideríteni, hogy melyik, hogy az egyiket kicserélték aztán vártak. Úgy tűnik sikerült, fél éve nincs gondja vele, de a szerelő mondta, ha nem lesz jó meg kell próbálni a másikat cserélni. Erre nem került sor.
Próbáld meg hátha segítettem valamit
Szép estét
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2013.06.07 péntek, 08:23:24 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.06.03 hétfő, 20:19:48
Szia!
Ez a probléma nekem is fenáll. Azt mondod, hogy tisztítással javítható?
Szétszerelésről írnál néhány instrukciót?!
Köszi
Sajnos korai volt az öröm, a tempomat gombsor tisztítása nem oldja meg a nem aktiválható illetve magától kikapcsoló tempomat problémát.
Ami érdekes, hogy általában a gombsor csere a hiba javítása, viszont a szétszereléskor jól látható, hogy a gombsornak semmi baja nincs. Multiméterrel megmérve határozottan kapcsolgatja az ellenálláslétra fokait.
Az a gyanúm, hogy a Ford módosított valamit a gombsoron, amitől az újak stabilan működnek. Ha valaki tud segíteni abban, hogy egy működő gombsort megvizsgálhassak, az nagy segítség lenne.
A másik ami jól jönne, egy kapcsolási rajz, hátha abból kiderül a trükk.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 23:58:28 »
Sziasztok!
Használtan vásárolt (2010es) S-max-ban lévő 6000CD-s egységen lehet látni, hogy eddig 5 telefon lett bluetooth kapcsolattal "betanítva". Hogy lehet a korábbi telefonokat elfelejtetni a kihangosítóval?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.14 péntek, 08:52:57 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2013.06.14 péntek, 08:47:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.07 péntek, 08:23:24
Sajnos korai volt az öröm, a tempomat gombsor tisztítása nem oldja meg a nem aktiválható illetve magától kikapcsoló tempomat problémát.
Ami érdekes, hogy általában a gombsor csere a hiba javítása, viszont a szétszereléskor jól látható, hogy a gombsornak semmi baja nincs. Multiméterrel megmérve határozottan kapcsolgatja az ellenálláslétra fokait.
Az a gyanúm, hogy a Ford módosított valamit a gombsoron, amitől az újak stabilan működnek. Ha valaki tud segíteni abban, hogy egy működő gombsort megvizsgálhassak, az nagy segítség lenne.
A másik ami jól jönne, egy kapcsolási rajz, hátha abból kiderül a trükk.
Mennyibe kerül mostanában egy gombsorcsere?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ